Jump to content
geotag

Miltek Resonated Golf Gt

Recommended Posts

Σκεφτομαι να βάλω την Miltek όλη , αλλα δεν ξέρω αν θα βάλω την Resonate η όχι. Γνωρίζει κανεις αν η no resonated βγάζει υπερβολικό θόρυβο σε σχέση με την resonated. Με ενδιαφέρει να μην βγάλει υπερβολικό θόρυβο σε ταξίδια 3500 - 4000 στροφές. Σε όλες τισ αλλες καταστάσεις δεν με απασχολει...

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να βάλω την Miltek όλη , αλλα δεν ξέρω αν θα βάλω την Resonate η όχι. Γνωρίζει κανεις αν η no resonated βγάζει υπερβολικό θόρυβο σε σχέση με την resonated. Με ενδιαφέρει να μην βγάλει υπερβολικό θόρυβο σε ταξίδια 3500 - 4000 στροφές. Σε όλες τισ αλλες καταστάσεις δεν με απασχολει...

για την resonated υπάρχει videaki στο site της miltek - είναι πολύ κοντά στον μαμα ήχο,ελαφρώς πιο μπάσσος-η non resonated κάνει μπάσσο ήχο στις χαμηλές εντονότερο στις 3500-4000 και ωρίεται στα ψηλά- σε ταξίδι στις στροφές που αναφέρεις ε΄γω θα την ήθελα πιο ήσυχη.. συγκριτικά όμως με κάτι άλλες εξατμίσεις είναι "ήσυχη¨-πχ στο ρελαντι δεν ακουγεται καθόλου- σε κάτι τουνελ ή υπόγεια παρκιν γίνεται τρελο πάρτι,προσωπικά την λατρεύω και πάλι non resonated θα έβαζα

Link to comment
Share on other sites

για την resonated υπάρχει videaki στο site της miltek - είναι πολύ κοντά στον μαμα ήχο,ελαφρώς πιο μπάσσος-η non resonated κάνει μπάσσο ήχο στις χαμηλές εντονότερο στις 3500-4000 και ωρίεται στα ψηλά- σε ταξίδι στις στροφές που αναφέρεις ε΄γω θα την ήθελα πιο ήσυχη.. συγκριτικά όμως με κάτι άλλες εξατμίσεις είναι "ήσυχη¨-πχ στο ρελαντι δεν ακουγεται καθόλου- σε κάτι τουνελ ή υπόγεια παρκιν γίνεται τρελο πάρτι,προσωπικά την λατρεύω και πάλι non resonated θα έβαζα

συμφωνω κ εγω,non κ παλι non resonated ειναι πολυ ησυχη σε σχεση με πολλες αλλες...η resonated που την ακουσα live κανει λιγοτερο θορυβο κ απο την μαμα

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας , θα ηθελα να μαθω απο τα παιδια που έχουν αλλάξει downpipe αν βγαίνει ευκολα η έχει πολύ ξύλωμα μπροστά? Εχω δει μια φωτογραφία αλλα μου φάνηκε κάπωσ στριμωγμένο εκει μπροστα...

Link to comment
Share on other sites

-ανοιγει το καπο ,βγάζει το πλαστικο καπακι (που γραφει vw tsi ) -ξεβιδωνει το μεταλικο "καπακι¨" που απο κάτω είναι το τουρμπο- -ξεβιδώνει το downpipe που είναι πάνω στην τουρμπίνα ,βγάζει τον αισθητηρα λαμδα- σηκώνει το αυτοκινητο ,βγάζει το πλάστικο κάλυμα που έχει από κάτω η μηχανή ,ξεβιδώνει τον σωλήνα του intercooler,βγάζει τον άλλο αισθητήρα, ξεβιδώνει το κάτω μέρος του downpipe από το υπόλοιπο της εξάτμισης και βάζει το καινουριο. το βιδώνει με την υπολοιπη εξατμιση ,ξαναβαζει τον σωληνα του interbooler ,βασει πισω το πλαστικό κάλυμα που έχει η μηχανη από κάτω,κατεβάζει το αυτοκίνητο ,το βιδώνει με το turbo ,βάζει τον αλλο αισθητήρα ,βιδωνει το μεταλικο κάλυμα ,βάζει και το πλάστικο και είσαι έτοιμος :-) βασικά είναι γύρω στιην μιαμιση ωρα- είναι λίγο δυσκολα γιατί εκεί είναι λίγο στριμωγμένα τα πράγματα (ανεμιστήρες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

-ανοιγει το καπο ,βγάζει το πλαστικο καπακι (που γραφει vw tsi ) -ξεβιδωνει το μεταλικο "καπακι¨" που απο κάτω είναι το τουρμπο- -ξεβιδώνει το downpipe που είναι πάνω στην τουρμπίνα ,βγάζει τον αισθητηρα λαμδα- σηκώνει το αυτοκινητο ,βγάζει το πλάστικο κάλυμα που έχει από κάτω η μηχανή ,ξεβιδώνει τον σωλήνα του intercooler,βγάζει τον άλλο αισθητήρα, ξεβιδώνει το κάτω μέρος του downpipe από το υπόλοιπο της εξάτμισης και βάζει το καινουριο. το βιδώνει με την υπολοιπη εξατμιση ,ξαναβαζει τον σωληνα του interbooler ,βασει πισω το πλαστικό κάλυμα που έχει η μηχανη από κάτω,κατεβάζει το αυτοκίνητο ,το βιδώνει με το turbo ,βάζει τον αλλο αισθητήρα ,βιδωνει το μεταλικο κάλυμα ,βάζει και το πλάστικο και είσαι έτοιμος :-) βασικά είναι γύρω στιην μιαμιση ωρα- είναι λίγο δυσκολα γιατί εκεί είναι λίγο στριμωγμένα τα πράγματα (ανεμιστήρες κλπ)

Μας ζαλισες βγαζει βαζει βιδωνει ξεβιδωνει.. 8)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως για GTI 70mm βγαζει μονο non-resonated η miltek??? διορθωστε με αν κανω λαθος, νομιζω στο site εχει μονο μια επιλογη!!

Υπάρχουν και οι δύο επιλογές (resonated , non-resonated) : http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=159

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

ήθελα να γίνω πιο παραστατικός :-)

Καλά έκανες. Εγώ πάντως την κατάλαβα όλη την διαδικασία έτσι πως την περιέγραψες. :)

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

+1 Ωραίος ο DIMIV, τα περιέγραψε από την αρχή μέχρι το τέλος. Μια ερώτηση, cat-back της Milltek αξίζει ή μόνο ολόκληρη??

Η ερώτηση είναι για ευνόητους λόγους, άλλο 600-900 για cat-back και άλλο 1500-1600 για full σύστημα. Βάσει του site της ΜΤΜ το δικό της cat-back δίνει 5ps επιπλέον το full σύστημα πόσο παραπάνω??

Link to comment
Share on other sites

+1 Ωραίος ο DIMIV, τα περιέγραψε από την αρχή μέχρι το τέλος. Μια ερώτηση, cat-back της Milltek αξίζει ή μόνο ολόκληρη??

Η ερώτηση είναι για ευνόητους λόγους, άλλο 600-900 για cat-back και άλλο 1500-1600 για full σύστημα. Βάσει του site της ΜΤΜ το δικό της cat-back δίνει 5ps επιπλέον το full σύστημα πόσο παραπάνω??

Δε ξερω κατα ποσο παραπανο δινει η ολοκληρη, αλλα αν διαθετεις μεχρι 900Ε για cat back θα σου ελεγα να κανεις λιγη υπομονη ακομα να μαζεψεις αλα 600 κ να την παρεις ολοκληρη.

Link to comment
Share on other sites

+1 Ωραίος ο DIMIV, τα περιέγραψε από την αρχή μέχρι το τέλος. Μια ερώτηση, cat-back της Milltek αξίζει ή μόνο ολόκληρη??

Η ερώτηση είναι για ευνόητους λόγους, άλλο 600-900 για cat-back και άλλο 1500-1600 για full σύστημα. Βάσει του site της ΜΤΜ το δικό της cat-back δίνει 5ps επιπλέον το full σύστημα πόσο παραπάνω??

Το σημαντικότερο κομμάτι είναι το Downpipe με τον καταλύτη. :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω πετύχει ένα Scirocco 1.4 TSI 160 στα 238ps με full Milltek + πρόγραμμα + εισαγωγή αέρα Group R. Δεν νομίζω να έβγαζε παραπάνω από 210-220 μόνο με πρόγραμμα + εισαγωγή, επομένως την επιπλέον διαφορά προφανώς θα την κάνει η εξάτμιση. Ακόμα και αισιόδοξο να ήταν το δυναμόμετρο αν δεν είναι 238 τότε θα είναι 225-230.

Τελευταίο στην σελίδα του παρακάτω link :

http://www.groupa.gr/graggelies.php

Πάντως σίγουρα η resonated θα είναι πιο ήσυχη και διακριτική στα ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πετύχει ένα Scirocco 1.4 TSI 160 στα 238ps με full Milltek + πρόγραμμα + εισαγωγή αέρα Group R. Δεν νομίζω να έβγαζε παραπάνω από 210-220 μόνο με πρόγραμμα + εισαγωγή, επομένως την επιπλέον διαφορά προφανώς θα την κάνει η εξάτμιση. Ακόμα και αισιόδοξο να ήταν το δυναμόμετρο αν δεν είναι 238 τότε θα είναι 225-230.

Τελευταίο στην σελίδα του παρακάτω link :

http://www.groupa.gr/graggelies.php

Πάντως σίγουρα η resonated θα είναι πιο ήσυχη και διακριτική στα ταξίδια.

Η Revo δίνει το 1.4 TSI 160 με ολοσωμη εξατμιση+εισαγωγή στα 230 αλογα.Κάπου εκει ειναι το λογικο όριο που μπορεί να δώσει μια ολοσωμη.Οσο για τις δυναμομετρησεις του groupA ,μην τις συγκρινεις με αντιστοιχες ΜΑΗΑ.

Ειναι υπέραισιοδοξο το δυναμομετρο τους.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σας άκουσα και πλέον έχω στην κατοχή μου μια miltek full. Αυριο η μεθάυριο θα είναι πανω στο golfaki και θα δούμε τα περεταίρω... Μονο μια ερώτηση μου προεκυψε βλέπωντας το ταμπλεκάκι for motorsport use only πανω στο downpipe... Υπάρχει περίπτωση να μην περνάω ΚΤΕΟ ? Γενικα απο καυσαερια θα ξεφύγει πολυ το αυτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σας άκουσα και πλέον έχω στην κατοχή μου μια miltek full. Αυριο η μεθάυριο θα είναι πανω στο golfaki και θα δούμε τα περεταίρω... Μονο μια ερώτηση μου προεκυψε βλέπωντας το ταμπλεκάκι for motorsport use only πανω στο downpipe... Υπάρχει περίπτωση να μην περνάω ΚΤΕΟ ? Γενικα απο καυσαερια θα ξεφύγει πολυ το αυτοκινητο?

με γεια! δεν θα έχεις πρόβλημα ,το motorsport use only είναι για την Αγγλία που είναι πιο αυστηρα τα πράγματα- 200άρης δεν είναι ο καταλυτης ? με τα καυσαέρια no problem

Link to comment
Share on other sites

Η Revo δίνει το 1.4 TSI 160 με ολοσωμη εξατμιση+εισαγωγή στα 230 αλογα.Κάπου εκει ειναι το λογικο όριο που μπορεί να δώσει μια ολοσωμη.Οσο για τις δυναμομετρησεις του groupA ,μην τις συγκρινεις με αντιστοιχες ΜΑΗΑ.

Ειναι υπέραισιοδοξο το δυναμομετρο τους.

Να μην το ξανασυζητησουμε το θεμα, οι μετρησεις ειναι πελατων σε διαφορα dyno

Link to comment
Share on other sites

Σημασία πάντως έχει η αίσθηση που αποκομίζεις στον δρόμο από το αυτοκίνητο σου εφόσον κάνεις μια βελτίωση. Και κατά πόσο η δαπάνη που έκανες ήταν ανταποδοτική και είσαι ικανοποιημένος από την σχέση τιμής - αποτελέσματος (και αξιοπιστίας φυσικά μετά από κάποιο καιρό). Τα 2,3 ή 5 άλογα διαφορά και το δυναμότετρο είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Αν το αυτοκίνητο "πετάει" τότε τι να τις κάνεις τις απόλυτες μετρήσεις σε ισχύ & ροπή. Μόνο για να γίνεται κουβέντα ποιος την έχει πιο μεγάλη (την ροπή και ιπποδύναμη) προσφέρονται.

Αν πάλι τα Χριστούγεννα έρθουν πιο νωρίς για το καντράν σου και αρχίσουν να ανάβουν τα λαμπάκια και να εμφανίζονται τα λοιπά προβλήματα (κοψίματα, πειράκια, safe mode κλπ) από ένα πρόγραμμα ξενερώνεις. Το ίδιο βέβαια αν σου κοπεί μία Milltek που την έχεις χρυσοπληρώσει.

Αποτελεσματική + αξιόπιστη βελτίωση = η καλύτερη βελτίωση ακόμα και αν είναι και 5 ή 10 άλογα κάτω από το top tsi που κυκλοφορεί φτιαγμένο ή από δυναμόμετρο βουνού σε δυναμόμετρο θαλάσσης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.