Jump to content
kentavrosr

Vw Golf Gti Or Alfa Romeo Giulietta Qv ?

  

2 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Βασικά δεν συγκρίνεται γιατί το MiTo θεωρείται SuperMini κατηγορία όπως το Polo,Ibiza,Fabia etc.. Το golf είναι καμια σχέση γιατί είναι μικρομεσσαίο με οτι συνεπάγεται αυτό.

Τα έχουμε ξαναπεί, παρόλαυτα λυπάμαι που έιχες τόσα πολλά προβλήματα τώρα ενδεχομένως μπορεί να τα προκάλεσε ο τρόπος οδήγησης σου, ή έπεσες σε λαχείο. Η εγγύηση δεν σε κάλυψε ;

Link to comment
Share on other sites

Καλό αμάξι είναι η G, απλά δυστυχώς για τους Ιταλούς (και τους απανταχού οπαδούς τους) το Γκολφ παραμένει ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και εξηγούμαι:

Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο στρίψιμο, αίσθηση και "αίσθηση", έχει να ικανοποιήσει και σαφώς πιο πρακτικές ανάγκες. Πρέπει να χωράς καλά μέσα του, να χωράει και μια παρέα -- ενδεχομένως με ηλικιωμένα άτομα -- να παίρνει μερικές αποσκευές -- και να μπορείς να τις φορτώσεις εύκολα -- να έχει καλή ποιότητα, να μπορεί να κινηθεί άνετα -- χωρίς ζόρι -- σε δρόμους χειρότερους από τους συνήθεις, να μπορεί να περάσει ένα σαμάρι ή να ανέβει / κατέβει μια ράμπα χωρίς να αφήσει προφυλακτήρα κάτω, κλπ, κλπ.

Αν δεχτούμε ότι κάποιοι τομείς είναι στα ίδια επίπεδα πάνω-κάτω (η αξιοπιστία ας πούμε), είναι φανερό ότι το Γκολφ είναι ένας "all-around" παίχτης, με πολύ καλές επιδόσεις σε όλους τους τομείς, ενώ η G είναι λίγο χαμένη στη μετάφραση... Πολύ καλή στο δρόμο, ναι, αλλά το αμάξι είναι στριμωγμένο -- είμαι 1,83 και το πόδι μου ακουμπούσε από τον αστράγαλο μέχρι τον μηρό στην κεντρική κονσόλα, καλοκαίρι θα έβραζα εκεί μέσα!! Και οι χώροι πίσω το πολύ μέτριοι. Όλη η κορυφαία αίσθηση φαίνεται περνάει από το πορτ μπαγκάζ, γιαυτό έχουν βάλει ένα κατώφλι φόρτωσης που σε παιδεύει. Τέλος, το αυτοκίνητο, για τα χρήματα που ζητάει, είναι ποιοτικά απαράδεκτο. Χαρακτηριστικά να αναφέρω την πλαστική μπάλα στο μοχλό ταχυτήτων... έλεος...

Κάποιος είπε ότι τα πλαστικά χαμηλά στο Γκολφ δεν είναι καλά.. μάλλον όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητά του θα είναι Μπέντλεϊ (και πάνω) για να το λέει αυτό. Αλλά παράλληλα να εκφράζεται θετικά για την ποιότητα της G;; Διχασμένη προσωπικότητα τουλάχιστον! Εντάξει, η G έχει (ελαφρώς) καλύτερη ποιότητα από το παλιό μου C4, αλλά μέχρι εκεί. Οι συγκρίσεις με Γκολφ και ακόμη περισσότερο με Α1 είναι τουλάχιστον ατυχείς.

Φυσικά, αν το παν για κάποιον είναι το στρίψιμο, τότε η G είναι η.. Ούμα! Αν όμως ικανοποιείσαι και με το 80% και ζητάς και άλλα πράγματα από ένα αυτοκίνητο, τότε το Γκολφ δεν έχει -- ακόμη -- αντίπαλο.

Link to comment
Share on other sites

ρε αληθεια ετριβα τα ματια μου, δεν τα ειχα ξαναδει και δεν το πιστευα

εκει που το χαζευα και ελεγα, νταξει ωραιο ειναι, πατησε φρενο ο τυπος κ ηταν λες κ η ιουλιετα εριξε το μπουρνουζι κ αποκαλυφθηκε οτι ειχε να ξυριστει 4 μηνες ..ξενερωσα!!! :cry:

Εγω παλι θα διαφωνησω...Τα led (εμπνευσμενα απο την αρχαια ελλαδα και τα κιονοκρανα ιωνικου ρυθμου) ειναι το πιο ομορφο πραγμα πανω στη giuletta που σχεδιαστικα ειναι ενα στρογγυλοποιημενο bmw σειρας 1...Απο οποια πλευρα κι αν τη δεις πρεπει να προσπαθησεις για να χωνεψεις αυτη την αμορφη μαζα..Και δεν υπαρχει και τροπος να την ομορφυνεις, οτι και καν βαλεις πανω της θα θεωρηθει εξογκωμα..Επισης να προσθεσω οτι γενικως η alfa romeo εχει αθλιες ζαντες και πρεπει να κανει κατι γι αυτο γιατι ασχημαινει τα αυτοκινητα της ακομα περισσοτερο..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα διαφωνησω...Τα led (εμπνευσμενα απο την αρχαια ελλαδα και τα κιονοκρανα ιωνικου ρυθμου) ειναι το πιο ομορφο πραγμα πανω στη giuletta που σχεδιαστικα ειναι ενα στρογγυλοποιημενο bmw σειρας 1...Απο οποια πλευρα κι αν τη δεις πρεπει να προσπαθησεις για να χωνεψεις αυτη την αμορφη μαζα..Και δεν υπαρχει και τροπος να την ομορφυνεις, οτι και καν βαλεις πανω της θα θεωρηθει εξογκωμα..Επισης να προσθεσω οτι γενικως η alfa romeo εχει αθλιες ζαντες και πρεπει να κανει κατι γι αυτο γιατι ασχημαινει τα αυτοκινητα της ακομα περισσοτερο..

νομιζω οτι εχει αδικο ο φιλος....η ιουλιετα ειναι μακράν ποιο ομορφη απο τα γκολφακια μας...ειτε θέλουμε να το χωνέψουμε ειτε οχι...

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι εχει αδικο ο φιλος....η ιουλιετα ειναι μακράν ποιο ομορφη απο τα γκολφακια μας...ειτε θέλουμε να το χωνέψουμε ειτε οχι...

χαχαχαχαχαχ με κανες και γελασα !
Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι κι εγω γελασα!!!..Σεβαστα τα γουστα του καθενος αλλα να υπαρχουν και επιχειρηματα σ'αυτα που υποστηριζουμε..ΓΙατι καλο ειναι να λεει καποιος οτι του αρεσει το ταδε αλλα που το στηριζει??? Με την ιδια λογικη εγω ξερω ατομο που γουσταρει Ελλη Σταη με τα χιλια αυτο δε σημαινει οτι ειναι και στα καλα του... ;) Απο που κι ως που θεωρει τη giuletta πιο ομορφη απο τα γκολφακια? Ποια giulietta κι απο ποια γκολφακια???? Για το μονο που παραδεχομαι την Alfa Romeo ειναι που εδωσε γυναικειο ονομα στο αμαξι..Πουλησε στην αρχη και τωρα που βγηκε στους δρομους το μοντελο σταματησε να πουλαει γιατι ειδε ο κοσμος οτι το γυναικειο ονομα δε συνεπαγεται παντα και ομορφια..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι κι εγω γελασα!!!..Σεβαστα τα γουστα του καθενος αλλα να υπαρχουν και επιχειρηματα σ'αυτα που υποστηριζουμε..ΓΙατι καλο ειναι να λεει καποιος οτι του αρεσει το ταδε αλλα που το στηριζει??? Με την ιδια λογικη εγω ξερω ατομο που γουσταρει Ελλη Σταη με τα χιλια αυτο δε σημαινει οτι ειναι και στα καλα του... ;) Απο που κι ως που θεωρει τη giuletta πιο ομορφη απο τα γκολφακια? Ποια giulietta κι απο ποια γκολφακια???? Για το μονο που παραδεχομαι την Alfa Romeo ειναι που εδωσε γυναικειο ονομα στο αμαξι..Πουλησε στην αρχη και τωρα που βγηκε στους δρομους το μοντελο σταματησε να πουλαει γιατι ειδε ο κοσμος οτι το γυναικειο ονομα δε συνεπαγεται παντα και ομορφια..

συμφωνω απλα ο φιλος απαντησς υπερβολικα και απαντησα υπερβολικα.οπως ειδατε η julieta δεν επιδεχεται εμφανησιακο tuning!ενω το golf ναΙ!!!!και για να δομε σε λιγα χρονια!ηδη το mito ειναι παροχημενο...
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απλα ο φιλος απαντησς υπερβολικα και απαντησα υπερβολικα.οπως ειδατε η julieta δεν επιδεχεται εμφανησιακο tuning!ενω το golf ναΙ!!!!και για να δομε σε λιγα χρονια!ηδη το mito ειναι παροχημενο...

Mην αναφερεις το mito pleaseeeeeeeeee..Mακραν το πιο ασχημο αυτοκινητο της alfa..Και για να μη θεωρηθει οτι ειμαι εμπαθης με την κατα τ αλλα αγαπητη ιταλικη εταιρεια, ας κοιταξει καποιος την gt..Mετα απο 10 χρονια και παραμενει ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που κυκλοφορουν..ή η 159, ή ακομα παλιοτερα η 175 και η 166 ακομα και η alfa 33..Οι νυν σχεδιαστες της εταιρειας πρεπει να μπουν κατευθειαν στην ΕΦΕΔΡΕΙΑΑΑΑ (οχι απολυση , απολυση ειναι αλλοοοο συμφωνα με τον παχυδερμο υπουργο οικονομικων μαςςςςς) Τρομαρα μαςςςς!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας κύριοι.

Ανακάλυψα τυχαία αυτό το thread μετά απο μια αναζήτηση μου στο ιντερντετ για κάτι εντελώς άσχετο.

διαβάζοντας λυπών με αρκετό ενδιαφέρων αυτό το thread, μπορώ να πω ότι είχα ποικίλα συναισθήματα. Διάβασα μερικά σωστά comment αλλά και μερικά λάθος.

Αναφέρθηκε απο κάποιον η ατάκα "Προβληματικά alfa romeo" το μόνο που μπορώ να κάνω διαβάζοντας κάτι τέτοιο είναι να γελάσω.

Για να μην νομίζεται ότι βγάζω πράγματα απο το μυαλό μου, και γράφω μόνο και μόνο για να δικαιολογήσω καταστάσεις, θα σας αναφέρω κάποιες εμπειρίες που είχα με κυρίως Ιταλικά (5 στο σύνολο).

Είμαι κάτοχος alfa romeo - fiat για 14 χρόνια. Πρόβλημα ουδέποτε μου παρουσίασαν κανένα απο τα αυτοκίνητα μου.

1) Alfa 146 sporting

2) Alfa 156 1.6 TS

3) Alfa 156 Fl 2.0 JTS

4) Fiat Grande Punto sporting

5) Alfa Giulietta 170 ΜΑ.

Αρχικά να σημειώσω πως κάποτε, λέω ΚΑΠΟΤΕ, έβγαζα μερικά προβλήματα στα ηλεκτρονικά, το οποίο επιλύθηκε μετά το 98.

Αν τώρα, έρθει κάποιος και μου πει, "πωπω, η alfa μου τρώει λάδι! για πέταμα!" και μετά απο συζήτηση καταλάβεις ότι δεν την πήγε ποτέ κάτω απο τις 6.000, τότε δεν φταίει το αμάξι, αλλά ο οδηγός.

Υπάρχουν πάρα πολλοί γνωστοί - φίλοι μου, που μετά απο καταστροφική χρήση του οχήματος κατηγορούσαν το αυτοκίνητο!

Λέγω λοιπόν κύριοι και λοιποί αναγνώστες του VW club, πως αυτά περί προβλήματα είναι για μένα φήμες και μόνο!

Τώρα, αν μου επιτρέπεται μιας και τόσους μήνες σχολιάζεται αυτό το αυτοκίνητο νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πω και εγώ δυο - τρία πράγματα.

Golf για μένα = ένα ψυχρό αυτοκίνητο χωρίς χαρακτήρα εμφανισιακά, μου προκαλεί κάτι ξένο, και μάλιστα μη φιλικό προς τον αγοραστή του.

Giulietta = ειλικρινά υπάρχει άνθρωπος που να μην υποκλίνεται σε αυτό το σχεδιαστικό επίτευγμα ; μέχρι και φίλοι μου που δεν είναι πωρωμένοι απο το BMW club το επιβεβαιώνουν.

Δεν θα μακρηγορήσω, θα κλείσω λέγοντας.

Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η πώροση με τα αυτοκίνητα, θεωρώ το εαυτό μου καμένο ιταλάκια που δεν θα πάψει ποτέ να αγοράζει ιταλικά.

αλλά αν με ρωτήσεις για tiguan - touareg - eos θα σου πω τα καλύτερα. Και γιατί να μη το κάνω άλλωστε ; τι έχουμε να χωρίσουμε ; αλλού στοχεύει ο ένας και αλλού ο άλλος.!

Υ.Γ. ας μη βγάζουμε πράγματα απο το μυαλό μας μόνο και μόνο για να κατηγορήσουμε μια άλφα.

Πρόσφατα ήμουν στη πίστα των Σερρών για χρονομέτρηση και το αυτοκίνητο 100 μέτρα πριν την στροφή φρέναρε απίστευτα ωραία μιας και πλαισιωνόταν απο τα σύγχρονα 4πίστωνα brembo της A.R

εντιτ: Giulietta, (κεκτημένη ταχύτης)

Edited by Competizione
Link to comment
Share on other sites

Ποιος να πρωτοπει για προβληματα η ΑΡ στη vw η το αναποδο ?... Και οι 2 σε θεμα αξιοπιστιας χρηζουν βελτιωσεως και τα περι εξιοπιστιας αστα φιλε μου...και εμεις εχουμε γνωστους με ΑΡ και γνωστο σε αντιπροσωπεια μαλιστα...το οτι θελουν ειδικη μεταχειρηση...δεν το λες αξιοπιστια αλλα ιδιαιτεροτητα κατα την χρηση ... Παντως σε θεμα αναρτησης -κιβωτιο(χρηση οχι αξιοπιστια)-φρενα και τιμονι η Giulietta ειναι 1κλικ πανω αυτο ειναι αληθεια απο εκει και περα πολλα ειναι γουστα και προτιμησεις ,οπως οτι η χρηση sport pack ειναι υποχρεωτικη για να πεις οτι εχεις αυτο που υποσχεται το αυτοκινητο ...γιατι με τις 16 και τη μαμα αναρτηση ...υπαρχει ενα θεματακι...τα λετε και στο forum σας εξαλου δεν ειναι καινουρια πραγματα αυτα οπως κολλες στα λαστιχα της πορτας,τριγμοι στα καθισματα ,ρουλεμαν μουαγιε ,θεματα με το σασμαν,αποκολληση εσωτερικου καθρεπτη,τα μπασα που τριζουν σαν καμμενα ,το κλασσικο σπασμενο ντουλαπακι στο ταμπλο..., και πολλα αλλα... οπως και εμεις εξαλου ...!

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας κύριοι.

Ανακάλυψα τυχαία αυτό το thread μετά απο μια αναζήτηση μου στο ιντερντετ για κάτι εντελώς άσχετο.

διαβάζοντας λυπών με αρκετό ενδιαφέρων αυτό το thread, μπορώ να πω ότι είχα ποικίλα συναισθήματα. Διάβασα μερικά σωστά comment αλλά και μερικά λάθος.

Αναφέρθηκε απο κάποιον η ατάκα "Προβληματικά alfa romeo" το μόνο που μπορώ να κάνω διαβάζοντας κάτι τέτοιο είναι να γελάσω.

Για να μην νομίζεται ότι βγάζω πράγματα απο το μυαλό μου, και γράφω μόνο και μόνο για να δικαιολογήσω καταστάσεις, θα σας αναφέρω κάποιες εμπειρίες που είχα με κυρίως Ιταλικά (5 στο σύνολο).

Είμαι κάτοχος alfa romeo - fiat για 14 χρόνια. Πρόβλημα ουδέποτε μου παρουσίασαν κανένα απο τα αυτοκίνητα μου.

1) Alfa 146 sporting

2) Alfa 156 1.6 TS

3) Alfa 156 Fl 2.0 JTS

4) Fiat Grande Punto sporting

5) Alfa Giulietta QV.

Αρχικά να σημειώσω πως κάποτε, λέω ΚΑΠΟΤΕ, έβγαζα μερικά προβλήματα στα ηλεκτρονικά, το οποίο επιλύθηκε μετά το 98.

Αν τώρα, έρθει κάποιος και μου πει, "πωπω, η alfa μου τρώει λάδι! για πέταμα!" και μετά απο συζήτηση καταλάβεις ότι δεν την πήγε ποτέ κάτω απο τις 6.000, τότε δεν φταίει το αμάξι, αλλά ο οδηγός.

Υπάρχουν πάρα πολλοί γνωστοί - φίλοι μου, που μετά απο καταστροφική χρήση του οχήματος κατηγορούσαν το αυτοκίνητο!

Λέγω λοιπόν κύριοι και λοιποί αναγνώστες του VW club, πως αυτά περί προβλήματα είναι για μένα φήμες και μόνο!

Τώρα, αν μου επιτρέπεται μιας και τόσους μήνες σχολιάζεται αυτό το αυτοκίνητο νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πω και εγώ δυο - τρία πράγματα.

Golf για μένα = ένα ψυχρό αυτοκίνητο χωρίς χαρακτήρα εμφανισιακά, μου προκαλεί κάτι ξένο, και μάλιστα μη φιλικό προς τον αγοραστή του.

Giulietta = ειλικρινά υπάρχει άνθρωπος που να μην υποκλίνεται σε αυτό το σχεδιαστικό επίτευγμα ; μέχρι και φίλοι μου που δεν είναι πωρωμένοι απο το BMW club το επιβεβαιώνουν.

Δεν θα μακρηγορήσω, θα κλείσω λέγοντας.

Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η πώροση με τα αυτοκίνητα, θεωρώ το εαυτό μου καμένο ιταλάκια που δεν θα πάψει ποτέ να αγοράζει ιταλικά.

αλλά αν με ρωτήσεις για tiguan - touareg - eos θα σου πω τα καλύτερα. Και γιατί να μη το κάνω άλλωστε ; τι έχουμε να χωρίσουμε ; αλλού στοχεύει ο ένας και αλλού ο άλλος.!

Υ.Γ. ας μη βγάζουμε πράγματα απο το μυαλό μας μόνο και μόνο για να κατηγορήσουμε μια άλφα.

Πρόσφατα ήμουν στη πίστα των Σερρών για χρονομέτρηση και το αυτοκίνητο 100 μέτρα πριν την στροφή φρέναρε απίστευτα ωραία μιας και πλαισιωνόταν απο τα σύγχρονα 4πίστωνα brembo της A.R

από θέμα αξιοπιστίας δεν θα συγκρίνω γιατί είναι καθαρά θέμα τύχης εάν το αμάξι σου βγει καλό.

για θέμα εμφάνισης είναι καθαρά θέμα γούστου αλλά όντως είναι πολύ ποιο όμορφη από το golf

τώρα το ποιο σημαντικό για μένα που έχω και 2 παιδιά είναι και το πόσο χρηστικό είναι το αυτοκίνητο τι εννοώ εγώ για τα παιδιά έχω καθισματάκια της recaro και φίλος που έχει τη gullieta απέκτησε παιδί και ήθελε να πάρει το ιδιο κάθισμα για το παιδί οπότε δοκίμασε το δικό μου στο αμάξι του αποτέλεσμα................ το κάθισμα χώρεσε αλλά οχι το παιδί γιατι έβρισκαν τα πόδια του στο μπροστινό κάθισμα και εάν τραβάγαμε το κάθισμα για να είναι οκ το παιδί δεν μπορούσε να κάτσει κανείς στο μπροστινό. φυσικά θα μου πεις ενα παιδί θα μπορουσε να το βάλει στη μέση έλα μου ντε που περιμένει και δεύτερο παιδί. οπότε είναι τώρα στο ψάξιμο να βρει κάθισμα που να χωράει στο αμάξι εάν δεν βρει το πουλάει.

που καταλήγω... το golf είναι πολύ μπροστά σε θέμα πρακτικότητας

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Ήσουν στο alfisti trackday ?

ναι ήμουν στο trackday.

Ακριβώς και εκεί θέλω να καταλήξω, πως τα προβλήματα είναι περισσότερο θέμα τύχης.

κανένα απο τα προηγούμενα μου δεν μου έβγαλε το παραμικρό, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που τους έβγαλαν.

Όσον αφορά τα 2 αμάξια, όπως και να το κάνουμε είναι θέμα γούστου, αλλά προς θεούς, να λέμε τα σωστά αλλά και τα λάθος.

όλα βγάζουν προβλήματα στο κάτω κάτω μηχανές είναι, φίλος μου μηχανικός χαρακτήρισε την σειρά 7 της ΒΜW "μπανιέρα" γιατί του έχουν πάει άπειρες με διαρροές λαδιού.

είναι να μη σου τύχη, όσον αφορά το θέμα πρακτικότητας θα σας γελάσω, δεν θα γίνω πατέρας στο άμεσο μέλλον οπότε δεν μπορώ να αναφέρω κάτι, οι επιβάτες ωστόσο είναι άνετα.

Υ.Γ. STELIOS_GOLF 6 TS

Το G σου έχει φοβερό χρώμα και ζάντα, να το χαίρεσαι!

Link to comment
Share on other sites

ναι ήμουν στο trackday.

Ακριβώς και εκεί θέλω να καταλήξω, πως τα προβλήματα είναι περισσότερο θέμα τύχης.

κανένα απο τα προηγούμενα μου δεν μου έβγαλε το παραμικρό, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που τους έβγαλαν.

Όσον αφορά τα 2 αμάξια, όπως και να το κάνουμε είναι θέμα γούστου, αλλά προς θεούς, να λέμε τα σωστά αλλά και τα λάθος.

όλα βγάζουν προβλήματα στο κάτω κάτω μηχανές είναι, φίλος μου μηχανικός χαρακτήρισε την σειρά 7 της ΒΜW "μπανιέρα" γιατί του έχουν πάει άπειρες με διαρροές λαδιού.

είναι να μη σου τύχη, όσον αφορά το θέμα πρακτικότητας θα σας γελάσω, δεν θα γίνω πατέρας στο άμεσο μέλλον οπότε δεν μπορώ να αναφέρω κάτι, οι επιβάτες ωστόσο είναι άνετα.

Υ.Γ. STELIOS_GOLF 6 TS

Το G σου έχει φοβερό χρώμα και ζάντα, να το χαίρεσαι!

Καταρχή καλώς ήλθες στο vw-club! :give_rose:

Διάβασα με προσοχή τα όσα λες για την Giullieta σου αλλά για να πω κι εγώ τη γνώμη μου ως κάτοχος Astra H 1.6T (κι όχι ως Golfάκιας), επειδή 2 αδέλφια φίλοι μου τυχαίνει να έχουν ο μεν το Golf VI Tsi 160 κι ο άλλος τη Giullieta 1.4 multi-air 170 είχα μέτρο συγκρίσεως μπάινοντας ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ. Από επιδόσεις δε μπορώ να έχω γνώμη, γιατί με πήγε βόλτα ο ένας με την κυριολεκτικά "απάτητη" ιταλίδα του και φυσικά δε μπορούσα να τον υποχρεώσω να "σκίσει" το μοτέρ του με 200Κm στο οδόμετρο. Παρατήρησα πάντως (και μιλάω ΠΑΝΤΑ σαν opelάκιας) ότι ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ του golf είχε ούτε την άνεσή του! Μάλιστα η πισινή ανάρτηση της Giulietta έχω την εντύπωση ότι "κοπανούσε" και ακουγόταν κι ένας παλιακός γδούπος (γκαπ!-γκαπ!) απαράδεκτος σε αμάξι της 2ης δεκαετίας του 21αιώνα, πολύ περισσότερο "κούτας"! Εγώ σχεδόν ξενέρωσα και του το είπα μάλιστα! Μου λέει :<< Γιώργο θα έχουν ξεχάσει κατά τη παράδοση οι ελληνάρες πίεση 40+psi στα λάστιχα!>>. Τον ξαναρωτάω μετά από 15μέρες και μου είπε: <<το πήγα το είδαν και μου είπαν: "φιλαράκι quore sportivo πήρες! πολλά ζητάς"!>>. Επίσης τα πλαστικα του ταμπλώ είναι απαράδεκτα "φτηνά" στην ποιότητα για αμάξι ίδιας τιμής με Golf (σκληρά!). Τουλάχιστον βέβαια έχουν καλή συναρμογή και δεν ακούγονταν θόρυβοι από το μπροστινό τμήμα της καμπίνας. Στα συγκριτικά tests επίσης τόσο η multi-air όσο και η QV είναι αργότερα από Golf Τsi/GTI αντίστοιχα! Κι αν πεις ότι τουλάχιστον η QV είναι 250c.c λιγότερα από τον TFSI, από την άλλη ο ιταλικός έχει μεγαλύτερη ισχύ κατά 25ΗΡ. (Άλλο βέβαια που στη πράξη είναι 205-210ΗΡ :sorry: βάσει δυναμομετρήσεων). Επίσης κάποιο λάθος πρέπει να έχουν κάνει στη ρύθμισή του οι Ιταλοί, καθώς σε κάποιες ρεπριζ είναι ταχύτερο από το Golf αλλά και πάλι έπρεπε όμως -σαν κορυφαίο της γκάμας- να είναι παντού, γιατί το GTI δεν είναι το κορυφαίο Golf (υπάρχει και το R20 270HP). Τέλος ο φίλος με τη Giullieta σπάνια έβαζε το mode dynamic χαρτογραφήσεως κινητήρα, γιατί "έπινε" δαιμονισμένα! (Ως προς αυτό όμως έχω μια επιφύλαξη βέβαια, γιατί και το Astra μου επίσης "πίνει" με λειτουργία "sport button", ας μην υπερβάλλουμε!)

Εν κατακλείδι μπορεί να η Alfa να εξακολουθεί να "παίζει" με το δόγμα Quore Sportivo και να πείθει τον συναισθηματικό αλλά επί της ουσίας και εφ' όλης της ύλης εξακολουθεί να μένει λίγο "πίσω" κατά τρόπο ανεξήγητο! Δηλαδή πώς τα κατάφερνε πριν 45 χρονια με Giulia, GTAm, Junior κ.λπ να είναι έτη φωτός μπροστά από τον ανταγωνισμό (κάποιοι έλεγαν ότι οι τότε alfa των 60 's- 70 's ήταν οι Ferrari των κοινών θνητών!) και τώρα δε "μπορεί";;; Τελικά ΜΟΝΟ οι ίδιοι οι Ιταλοί μπορούν να "λυτρώσουν" την ιστορία τους...Κι ο τρόπος υπάρχει: Υιοθέτηση νοοτροπίας από το...Fiorano κι όχι (πια;) από το Baloco...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά και θα σου μιλήσω απολύτως ειλικρινά, την έκανα σκληρό τεστ drive πριν την πάρω, όπως επίσης και την 159 (δεν την προτίμησα διότι ήταν πολύ μεγάλη και δεν χρειαζόμουν κάτι τέτοιο), θέμα με την κύλιση ή την πίσω ανάρτηση δεν παρατήρησα.

Επίσης να αναφέρω πως μου φαίνεται περίεργο δυναμομέτρηση να βγάλει στην QV 210, όταν δηλώνει 235, κλέβει 25 άλογα; περίεργο.

όσον αφορά την ροπή ή το mode d, δεν το έχω βγάλει καθόλου απο τότε που την πήρα, με το που μπαίνω και ξε-παρκάρω το ενεργοποιώ.

μου αλλάζει την χαρτογράφηση, επεμβαίνει στα ηλεκτρικά (στο mode a) και αλλάζει πίεση απο 0.9 σε 1.3...

έχω δηλαδή 3 προγράμματα, εμμέσως.

Η alfa για μένα κάνει αργές αλλά σωστές κινήσεις, έβγαλε τον καταπληκτικό TCT διπλού συμπλέκτη, έβγαλε το φοβερό υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα Tbi 1750. απροβλημάτιστα.

Τέλος να αναφέρω πως ότι δίνεις παίρνεις, φίλος μου με G, 170 MA, με spor ανάρτηση πραγματικά κεντάει στον δρόμο, η δικά μας μαμά είναι ταξιδιάρικη χωρίς να στερεί σε κράτημα η άλλη είναι πιο σκληρή και σπορ, χωρίς όμως να κουράζει τους επιβάτες.

όλα αυτά γίνονται κατ'εμέ για να μην ανεβάσουν εξ'αρχής το κόστος αγοράς. Γιατί για μια νορμάλ χρήση το αμάξι πετάει, αλλά αν θες το πάτημα και το ιταλικό κράτημα που δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος που να το αμφισβητεί, τότε βάζεις και την σπορ ανάρτηση με 18''.

όλα είναι αλληλένδετα.

τέλος, να σημειώσω πως η άλφα έχει ένα μεγάλο κακό, αργή να ανανεώσει την γκάμα της, και εμένα αυτό με στεναχωρεί αλλά τι να κάνουμε; ένα πάθος έχουμε; να μη στηρίξουμε την μαμά; :D :D

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά και θα σου μιλήσω απολύτως ειλικρινά, την έκανα σκληρό τεστ drive πριν την πάρω, όπως επίσης και την 159 (δεν την προτίμησα διότι ήταν πολύ μεγάλη και δεν χρειαζόμουν κάτι τέτοιο), θέμα με την κύλιση ή την πίσω ανάρτηση δεν παρατήρησα.

Επίσης να αναφέρω πως μου φαίνεται περίεργο δυναμομέτρηση να βγάλει στην QV 210, όταν δηλώνει 235, κλέβει 25 άλογα; περίεργο.

όσον αφορά την ροπή ή το mode d, δεν το έχω βγάλει καθόλου απο τότε που την πήρα, με το που μπαίνω και ξε-παρκάρω το ενεργοποιώ.

μου αλλάζει την χαρτογράφηση, επεμβαίνει στα ηλεκτρικά (στο mode a) και αλλάζει πίεση απο 0.9 σε 1.3...

έχω δηλαδή 3 προγράμματα, εμμέσως.

Η alfa για μένα κάνει αργές αλλά σωστές κινήσεις, έβγαλε τον καταπληκτικό TCT διπλού συμπλέκτη, έβγαλε το φοβερό υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα Tbi 1750. απροβλημάτιστα.

Τέλος να αναφέρω πως ότι δίνεις παίρνεις, φίλος μου με G, 170 MA, με spor ανάρτηση πραγματικά κεντάει στον δρόμο, η δικά μας μαμά είναι ταξιδιάρικη χωρίς να στερεί σε κράτημα η άλλη είναι πιο σκληρή και σπορ, χωρίς όμως να κουράζει τους επιβάτες.

όλα αυτά γίνονται κατ'εμέ για να μην ανεβάσουν εξ'αρχής το κόστος αγοράς. Γιατί για μια νορμάλ χρήση το αμάξι πετάει, αλλά αν θες το πάτημα και το ιταλικό κράτημα που δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος που να το αμφισβητεί, τότε βάζεις και την σπορ ανάρτηση με 18''.

όλα είναι αλληλένδετα.

τέλος, να σημειώσω πως η άλφα έχει ένα μεγάλο κακό, αργή να ανανεώσει την γκάμα της, και εμένα αυτό με στεναχωρεί αλλά τι να κάνουμε; ένα πάθος έχουμε; να μη στηρίξουμε την μαμά; :D :D

Γενικά συμφωνώ πως το κράτημα είναι το δυνατό σημείο των νέων Giullieta αλλά σχετικά με την ιπποδύναμη της QV αφορμή για τη δυναμομέτρηση στάθηκε το γεγονός ότι το GTI των μόλις 210 ΗΡ την περνούσε σε δοκιμές 0-100Κm/h με V-box και παραξένεψε πολύ τους δοκιμαστές των 4Τ που αποφάσισαν να δουν τί "παίζεταΙ"! Πάντως αν ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής, μοτέρ 1.8Τ τελευταίας τεχνολογίας χωρίς πεταλούδες γκαζιού, άμεσου ψεκασμού κ.λπ, κ.λπ, που δηλώνει σχεδόν 240ΗΡ, ενώ κάνει 0-100Κm/h σε 7,7secs -δηλαδή όσο και ένα Leon 1.8Tsi 160HP :suicide: (άντε 175-180ΗΡ αληθινών)-, μόνο <<φοβερό>> δεν είναι (και με το συμπάθειο δηλαδή! :pardon: )

Ίσως βέβαια το 0-100Κm/h να λέει τη μισή αλήθεια και η μεγάλη του δύναμη να φαίνεται πιο ψηλά! δεν το έχω ψάξει αλλά ως φαναρομαχητής είναι μάλλον αποτυχημένο! Εγώ βέβαια έχω 10 χρόνια να στήσω αμάξι σε φανάρι και "διασκεδάζω" αν τύχει πάντα roll αλλά λέμε τώρα! :crazy::pardon::friends:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

ναι ήμουν στο trackday. Ακριβώς και εκεί θέλω να καταλήξω, πως τα προβλήματα είναι περισσότερο θέμα τύχης. κανένα απο τα προηγούμενα μου δεν μου έβγαλε το παραμικρό, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που τους έβγαλαν. Όσον αφορά τα 2 αμάξια, όπως και να το κάνουμε είναι θέμα γούστου, αλλά προς θεούς, να λέμε τα σωστά αλλά και τα λάθος. όλα βγάζουν προβλήματα στο κάτω κάτω μηχανές είναι, φίλος μου μηχανικός χαρακτήρισε την σειρά 7 της ΒΜW "μπανιέρα" γιατί του έχουν πάει άπειρες με διαρροές λαδιού. είναι να μη σου τύχη, όσον αφορά το θέμα πρακτικότητας θα σας γελάσω, δεν θα γίνω πατέρας στο άμεσο μέλλον οπότε δεν μπορώ να αναφέρω κάτι, οι επιβάτες ωστόσο είναι άνετα.

Υ.Γ. STELIOS_GOLF 6 TS Το G σου έχει φοβερό χρώμα και ζάντα, να το χαίρεσαι!

Ευχαριστώ πολύ, να ‘σαι καλά. Και εσύ να χαίρεσαι την Guilietta σου.

Link to comment
Share on other sites

μα ειναι δυνατον σε σαιτ της vw να ψηφησουμε αλφα!!!!!με τιποτα!!!!golf gti ++++++++++++++++

Αντικειμενικα ψηφιζουμε,διαφορετικα δεν θα ειχε νοημα το ερωτημα..Αν κ εγω παλι γκολφ ψηφισα,σε συγκριση με την τζιουλιετα μ'αρεσει πιο πολυ..Εμφανιασιακα με αυτα τα κωλοφαναρα που εχει η ιταλιδα δεν ενθουσιαζει..Οσο για ανεσεις-χωρους-κρατηματα- κτλ,μπορει να εκφερει γνωμη οποιος ανεβηκε κ στα 2..Αν και πρεπει να αναγνωρισουμε το μεγαλο βημα που εκανε η αλφα σε αυτην την κατηγορια,απο το Αλφα 147 (αρκετα κατω απο τον ανταγωνισμο) στην τζιουλιετα που εκανε αισθητη την παρουσια της απο την αρχη

Link to comment
Share on other sites

Golf για μένα = ένα ψυχρό αυτοκίνητο χωρίς χαρακτήρα εμφανισιακά, μου προκαλεί κάτι ξένο, και μάλιστα μη φιλικό προς τον αγοραστή του.

Έχουμε και οι γκολφάκιδες μια ίσως περίεργη κρίση για τα άλλα αυτοκίνητα γενικώς αλλά κι εσείς δεν παίζεστε με τίποτα !!! Άκου ψυχρό και μή φιλικό προς τον αγοραστή του... :shok: Λες και είναι κάνα ΤΑΤΑ nano...

Link to comment
Share on other sites

Παντα οι ιταλακιδες και δε οι alfisti νομιζουν οτι ειναι οι πηδηχταραδες της ασφαλτου,και οτι τα alfa romeo δεν ειναι απλα αυτοκινητα οπως ολα τα αλλα που σε πανε απλα στον προορισμο σου.Κατα 90% τις ιδιες μλκιες λενε ολοι τους και βγαζουν κομπλεξ αβερτα με τα γερμανικα.Τα Alfa Romeo ηταν μονο την δεκαετια του 70-80 που ξεχωριζαν πραγματικα καποια μοντελα τους και προσφεραν απολαυση.Οι σημερινες Alfa αν και εχουν κανει καποια θετικα βηματα προς το καλυτερο,εμφανισιακα προσωπικα δεν μου αρεσουν και συνολικα σαν αμαξια δεν δικιολογουν την τιμη τους ,ειδικα στο εσωτερικο τους φωναζουν απο μακρια οτι ειναι Fiat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.