Jump to content
sotos_tsi

Tsi..Εχουμε Και Λεμε......

Recommended Posts

Λοιπον παιδια να σας πω και εγω με την σειρα τα προβληματα που εχω στο αμαξι μου...

Εχω ενα golf tsi(140) μοντ2008 με 75000km και μεχρι στιγμης εχω αλλαξει δυο προγραμματα

1)Οταν ειναι κρυο μερικες φορες για 3-4 δευτερα κανει εναν ανησυχητικο θορυβο σαν να χτυπαει κατι μεταλλικο και μετα δουλευει κανονικα.

2)Αφου η θερμοκρασια φτασει στους 90 μερικες φορες(ξανα) στο ρελαντι ακουω εναν ηχο μεταλλικο(ξανα) πιο λεπτο αυτη την φορα να πηγαινει με τον ρυθμο βαλβιδας

3)Στο ρελαντι το αμαξι τις ποιο πολλες φορες εχει τρεμουλο και κατι χαζοαρρυθμιες

4)Οταν παταω τερμα το γκαζι η πιεση της (τουρμπινας) παιζει δηλ στο πατα κανει 1.8 και χωρις να αφησω το γκαζι μεχρι να τελειωσω την ταχυτητα 0.5-1.1-1.4 κοινος οτι να ναι

5)Τελευταιο και καλυτερο.....μολις πατησω τερμα το γκαζι και τουρμπισω ακουγετε ενας θορυβος μαλλον σαν πυρακια παρα παρα παρα πολυ δυνατα αλλα εμενα το μυαλο μου παει και σε καμια τουρμπινα....

Ν75 και σκαστρα δεν θα τα αναφερω τζαμπα θα σας κουρασω....

Μου εβγαλε για μονο μια φορα σφαλμα Ν276

Εννοειται οτι το αμαξι δεν παει ετσι οπως πρεπει να παει κοινος τα βλεπω πολυ χλωμα τα πραγματα για το golfaki μου.

Ακουω γνωμες και οτι αλλο θελετε...

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

μήπως θα έπρεπε να δεις τι γίνετε με τα προγράμματα που έχεις βάλει? Μίλα με τον προγραμματιστή σου γιατί το αμάξι δεν θα έπρεπε να βαράει πυράκια

Link to comment
Share on other sites

μήπως θα έπρεπε να δεις τι γίνετε με τα προγράμματα που έχεις βάλει? Μίλα με τον προγραμματιστή σου γιατί το αμάξι δεν θα έπρεπε να βαράει πυράκια

λογικα τα πυρακια δεν θα επρεπε να τα βγαζει σαν σφαλμα???
Link to comment
Share on other sites

1 τι προγραμμα φορας?

2 το αμαξι σου φτιαχτηκε για 1,8 οver?

κατα την γνωμη μου βγαλε το προγραμμα δοκιμαστικα δες αν τα παραπανω προβληματα συνεχιζουν να υπαρχουν κ μετα κοιταξε την πορεια σου αναλογα

εγω αυτο θα εκανα

Link to comment
Share on other sites

Το ότι πέφτει η πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές είναι φυσιολογικό.

Αλλά 1.8 overboost σαν πολύ δεν είναι?

ναι το ξερω οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες η πιεση πεφτει αλλα εμενα οπως ειπα και ποιο πανω κανει 1.8---0.5---1.4---0.8 κοινος η πιεση παιζει ολη την ωρα.Το αμαξι δουλευει με αυτες τις πιεσεις 40000km+++ χωρις κανενα προβλημα
Link to comment
Share on other sites

1 τι προγραμμα φορας?

2 το αμαξι σου φτιαχτηκε για 1,8 οver?

κατα την γνωμη μου βγαλε το προγραμμα δοκιμαστικα δες αν τα παραπανω προβληματα συνεχιζουν να υπαρχουν κ μετα κοιταξε την πορεια σου αναλογα

εγω αυτο θα εκανα

το προγραμμα που εχω ειναι ενα πειραγμενο revo το αμαξι φτιαχτηκε να δουλευει 1.7over 1.4 σταθερο και 1.1 στον κοφτη.Το ποιο πιθανο και λογικο ειναι να κανω αυτο που λες και μετα βλεπουμε.....
Link to comment
Share on other sites

"πειραγμενο"?

μου ελυσες την απορια...

Μην το παιρνεις στραβα το ¨πειραγμενο¨ πλεον ολες οι εταιριες βαζουν λιγο χερι στις ¨κονσερβες¨ προγραμματα. Edited by sotos_tsi
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το 'χερι' ειναι το προβλημα. Οσο πιο πολυ χερι του βαζεις τοσο πιο γρηγορα θα το παρεις στο χερι. Το να εχεις 1.8 overboost, ενω κανονικα πρεπει να ειναι στο 1.5 (για revo) και σταθερη στο 1, απο μονο του θα σου δημιουργουσε καποιο προβλημα εν καιρω.

Πηγαινε πρωτα ξαναβαλε το νορμαλ Revo (ελπιζω να το εχεις βαλει απο αντιπροσωπο και οχι απο σπαστηρι) δες αν εχεις ακομα τα ιδια προβληματα και αν δεν λυθουν απο τον προγραμματιστη βγαλε το. Αν συνεχιζουν και μετα πηγαινε το στην αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το 'χερι' ειναι το προβλημα. Οσο πιο πολυ χερι του βαζεις τοσο πιο γρηγορα θα το παρεις στο χερι. Το να εχεις 1.8 overboost, ενω κανονικα πρεπει να ειναι στο 1.5 (για revo) και σταθερη στο 1, απο μονο του θα σου δημιουργουσε καποιο προβλημα εν καιρω.

Πηγαινε πρωτα ξαναβαλε το νορμαλ Revo (ελπιζω να το εχεις βαλει απο αντιπροσωπο και οχι απο σπαστηρι) δες αν εχεις ακομα τα ιδια προβληματα και αν δεν λυθουν απο τον προγραμματιστη βγαλε το. Αν συνεχιζουν και μετα πηγαινε το στην αντιπροσωπεια.

Θα ηθελα και την γνωμη σας για τα ποιο πανω προβληματα (1,2,3) τα οποια δεν εχουν να κανουν με το προγραμμα.
Link to comment
Share on other sites

3 Καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου και επαναπρογραματισμος της . Επισης τσεκαρε και πολλαπλασιαστες. (Προσωπικα θα τους αλλαζα στα τοσα χιλιομετρα μια φορα

Link to comment
Share on other sites

3 Καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου και επαναπρογραματισμος της . Επισης τσεκαρε και πολλαπλασιαστες. (Προσωπικα θα τους αλλαζα στα τοσα χιλιομετρα μια φορα

τους πολλαπλασιαστες τους εχω αλλαξει 1 φορα στα 25000km.Για την πεταλουδα γκαζιου δεν ξερω λες να κανει δουλεια???
Link to comment
Share on other sites

Εχεις τα ακριβη συμπτωματα ...Η πεταλουδα πρεπει καθε 50 Να καθαριζετε ..και να γινεται reset η λειτουργια της στον εγκεφαλο...

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα και την γνωμη σας για τα ποιο πανω προβληματα (1,2,3) τα οποια δεν εχουν να κανουν με το προγραμμα.

Το αν εχουν να κανουν με το προγραμμα η οχι δεν το ξερει κανενας αν δεν κανεις τα παραπανω. Ειδικα αν ακους μεταλλικους ηχους σαν να χτυπανε τα ωστηρια οπως λες και λογω του ασταθους ρελαντι.

Μπορει να ειναι λογω πεταλουδας οπως λεει ο Katsas πιο πανω, μπορει να ειναι λογω χρησης κακης ποιοτητας καυσιμου για αρκετο διαστημα, μπορει μπουζι, μπορει ... και τοσα αλλα που θα πρεπει να κοιταχτουν απο καλο συνεργειο/αντιπροσωπεια για να βρεις ακρη.

Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις εφοσον δεν διαπιστωθει επ'ακριβως το προβλημα αμεσως μετα αρχιζει η τακτικη του αλλαζουμε/ρυθμιζουμε κατι και βλεπουμε με οτι επακολουθο στον χρονο σου και την τσεπη σου.

Εγω παντως στη θεση σου θα αρχιζα απο 'καθαρισμο' του προγραμματος και μετα με τα υπολοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια να σας πω και εγω με την σειρα τα προβληματα που εχω στο αμαξι μου...

Εχω ενα golf tsi(140) μοντ2008 με 75000km και μεχρι στιγμης εχω αλλαξει δυο προγραμματα

1)Οταν ειναι κρυο μερικες φορες για 3-4 δευτερα κανει εναν ανησυχητικο θορυβο σαν να χτυπαει κατι μεταλλικο και μετα δουλευει κανονικα.

2)Αφου η θερμοκρασια φτασει στους 90 μερικες φορες(ξανα) στο ρελαντι ακουω εναν ηχο μεταλλικο(ξανα) πιο λεπτο αυτη την φορα να πηγαινει με τον ρυθμο βαλβιδας

3)Στο ρελαντι το αμαξι τις ποιο πολλες φορες εχει τρεμουλο και κατι χαζοαρρυθμιες

4)Οταν παταω τερμα το γκαζι η πιεση της (τουρμπινας) παιζει δηλ στο πατα κανει 1.8 και χωρις να αφησω το γκαζι μεχρι να τελειωσω την ταχυτητα 0.5-1.1-1.4 κοινος οτι να ναι

5)Τελευταιο και καλυτερο.....μολις πατησω τερμα το γκαζι και τουρμπισω ακουγετε ενας θορυβος μαλλον σαν πυρακια παρα παρα παρα πολυ δυνατα αλλα εμενα το μυαλο μου παει και σε καμια τουρμπινα....

Ν75 και σκαστρα δεν θα τα αναφερω τζαμπα θα σας κουρασω....

Μου εβγαλε για μονο μια φορα σφαλμα Ν276

Εννοειται οτι το αμαξι δεν παει ετσι οπως πρεπει να παει κοινος τα βλεπω πολυ χλωμα τα πραγματα για το golfaki μου.

Ακουω γνωμες και οτι αλλο θελετε...

Σας ευχαριστω

Στο ρελαντι το αμαξι τις ποιο πολλες φορες εχει τρεμουλο και κατι χαζοαρρυθμιες

σε μενα αυτο ηταν η κυλινδροκεφαλη!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.