Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
scorpione

Golf R - Audi S3

Recommended Posts

μετα απο 9 χρονια αποχωριζομαι τελικα το GTI jubi μου αν και στην αρχη σκεφτομουν να το ανεβασω στα 350-400 και να το κρατησω αλλα στην πορεια σκεφτηκα οτι δεν θα εστριβε με τιποτε πια με τοσα αλογα θα ηθελε διαφορικο μπροστα θα εκαιγε πανω απο 20 λιτρα και πιθανον δεν επρεπε να το σκαλισω καθολου μιας και το πληρωσα 2 φορες την αξια του. εδω στην ιταλια οτι δεν ειναι μαμα δεν γυρνανε να το κοιταξουν! αποφασισα οτι πρεπει να κοιταξω μπροστα και να παμε για αλλα.

εχοντας και μια μικρουλα πια στην οικογενεια σκεφτηκα τα bmw x1 23dA , audi a4 tq diesel alla kai tfsi , c250cdi amg . απο χωρους και ανεση-καταναλωση ολα καλα αλλα απο γκαζι παιδια μονο για ταξιδι γιατι ψηλα δεν εχουν δυναμη εχουν μονο ροπη στις χαμηλομεσαιες που για τον μεσο οδηγο ειναι τελειο, και γενικα λειπει η σπιρταδα υπαρχει καθυστερηση δηλαδη στα αρπαγματα. λεω λοιπον να τσεκαρω τα S3 SPORTBACK KAI GOLF R. Θελω τις αποψεις σας για θεματα οπως χωροι (μου ειπαν οτι πισω δεν χωρανε τιποτε λογω τετρακινησης) , ποιοτητα, μεταπωληση, διαρκεια στο χρονο, αυτοματο ή οχι. επισης διαβασα οτι το μοτερ του R δεν ειναι η εξελιξη του τελευταιου GTi αλλα του προηγουμενου με καποια γνωστα και σοβαρα προβληματα. γνωριζετε κατι? και αν το συγκεκριμενο μοτερ μπαινει και σto s3? ο κωδικος του καινουργιου ειναι ε113 νομιζω και πρωτομπηκε στο 6αρι gti ως βελτιωμενο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για εμενα GOLF R 5 θυρο και DSG.

πιστευω ειναι τοπ επιλογη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

λευκο S3 SPORTSBACK με πανοραμικη hearts.gif απλα καμια επαφη εμφανισιακα με το R , εκτος αν περιμενεις το νεο S3 που εκει δεν θα υπαρχει καμια επαφη με κανενα στον ανταγωνισμο απο αποψη επιδοσεων μοτερ κτλ

Share this post


Link to post
Share on other sites

πρεπει να το παρω εως τελος του χρονου. το οτι βγαινει κανουργιο α3 ειναι προβλημα. ποιοτικα παντα τα αουντι αλλα και στην μεταπωληση ηταν καλυτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ελεγα s3 αλλα δεδομενου οτι το μοντελο παει για αλλαγη..δεν ξερω δεν απαντω δυσκολη αποφαση

μηχανικα αν το γκολφ κ το s3 ειναι ιδια παρε το golf σαν νεο μοντελο

Share this post


Link to post
Share on other sites

scorpione αυτο που ηθελες:

αθηνα-κορινθο μεση 85χμ/ωρα 11,8λτ/100χμ

κορινθο-αθηνα μεση 75χμ/ωρα 9,7λτ/100χμ

Share this post


Link to post
Share on other sites

αξίζει μία GOLFO 6 GTI... σε στροφές έχεις τα LEON CUPRA,ASTRA OPC,FORD ST κτλ αρκεί να το πας καλά το τιμόνι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακουμε καθε μερα για τα καυσιμα και εχουμε τρελλαθει... οποτε ολα μετρανε. τι να το κανεις αν παει 2.5 ευρω στα επομενα 3 χρονια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρε με 1000 το GOLF R DSG. Είναι ότι πιο φρέσκο και καλύτερο, αν σκέφτεσαι το S3 καλύτερα να περιμένεις το νέο από την επόμενη χρονιά.

Καλύτερα όμως το R σε μαύρο, μπλε ή λευκό όπως το παρακάτω :

4787594364296567ffb5o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρε με 1000 το GOLF R DSG. Είναι ότι πιο φρέσκο και καλύτερο, αν σκέφτεσαι το S3 καλύτερα να περιμένεις το νέο από την επόμενη χρονιά.

Καλύτερα όμως το R σε μαύρο, μπλε ή λευκό όπως το παρακάτω :

4787594364296567ffb5o.jpg

Το GOLFακι δεν παιζετε φιλε ειναι ολα τα λεφτα κ το πιο βασικο ειναι οτι πιο καινουργιο....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον ...επειδη και φιλος....ηθελε να παρει ...το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να σκεφθεις ειναι εαν η βενζινη παει 2-2.30 εαν θα εισαι ανετος να τα δινεις για την δουλεια σου και για την κ@#@$υλα σου .

Τωρα επειδη υπαρχουν και ανθρωποι δουλευταραδες και τυχεροι ή ενα απο τα 2 και το μηνα βγαζουν 5-6 Χιλ καθαρα και εχουν την ανεση να εοχυν ενα αυτοκινητο 50-60 χι ευρω δεν τους ενδιαφερει η τιμη της βενζινης πολλες φορες τι 300 τι 400 τι 500 το μηνα για βενζινες ...ειναι απλα ενα ακομα εξοδο

Εφοσον ξεπερναμε τις παραπανω συμβουλες ...Εγω θα σου προτεινα να ψαχτεις με το Α3 οριστε και ενα λινκ http://www.autoblog.gr/2010/04/10/audi-a3-2011-facelift/ με φωτο και το δελτιο τυπου της εταιριας...απο κατω θα το βρεις. Οι αλλαγες οπως βλεπεις ...δεν ειναι και κατι το επαναστατικο . Τωρα απο χωρους αν χρειαζεσαι το Α3 ειναι η τελευταια σου επιλογη .

Μηχανολογικα δεν ξερω γιατι θεωρειτε "αλλου" το s3 μιας και το ιδιο μοτερ (ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ)θα εχει με το golf R και για οσους το εχουν οδηγησει θα ξερουν οτι το τιμονι του ...ειναι μετριο για τετοιας κατηγοριας αυτοκινητο ιππων αλλα και τιμης καθιστωντας αναξιο ΓΙΑ ΜΕΝΑ να φερει τον τιτλο Sport χωρις να το απαξιωνο φυσικα ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα .(Εχω δει τουλ 2 αρθρα μεγαλων Vag-like περιοδικων να το εοχυν στα (-))Οποτε σε περιπτωση που το παρεις η επιλογη της μαγνητικης αναρτησης ειναι κατι που θα το εκτιμας καθε μερα ολο και περισοττερο βελτιονωντας ενα απο τα αδυναμα σημεια του. Ακριβο και υπερτιμημενο με μεταπωλητικη αξια ...τι ?

Τωρα για το golf ...Ο φιλος παραπανω μπορει να σου δωσει λεπτομερεις που δεν μπορει κανεις μας να ξερει ...Σιγουρα ειναι ποιο ευρυχωρο ,ποιο στυλατο ,ποιο οικονομικο στην αποκτηση ...απλα...ειναι Golf ...και υπερτιμημενο κατεμε κατα 10.000 ευρω που δεν δικαιολογουνται ! Κατα τα αλλα εγω θα το πρωτιμουσα λογω χωρων ανεσης αλλα και οικονομικοτερης αποκτησης . Και σιγουρα λογο εμφανισης διοτι ειναι πολυ ομορφο.

Μεταπωλητικη αξια ...? Χμ.. εδω δεν ξερω τι να πω ...s3 2009 30-50χιλ χιλιομετρα με τιμες απο 27-37 με ενα σωρο εξτρα πανω αγορασμενα...ουτε να σκεφτω δεν θελω ποσο ... Δεν νομιζω να μιλαμε πλεον για μεταπωλητικες αξιες και σταθερες σε τοσο ακριβα αυτοκινητα ...οταν σε 2 χρονια θα εχουν χασει 18χ-25 χιλ ευρω .Το ιδιο ισχυει και για το golf .

Επισης να πουμε οτι ενα Gti Vi 5d -Dsg οπου με ενα stage 1 ανεβαινει στα 250 αλογα και ειναι ενας εξισου πυραυλος ...με "μονο" 35Χιλ ευρω ... Διεκδικει -ΟΧΙ- υπερτιμημενα αλλα τιμια μια θεση και στην αποδοση αλλα και στο Prestige σου ...και πανω απο ολα χωρις περικοπες για την ασφαλεια εκεινων που μεταφερεις και αγαπας.(Ιδια στανταρ εχουν και τα 3 με το golf να παιρνει καλυτερες βαθμολογιες κιολας).

Η επιλογη δικη σου ....

Υγ. Ο Φιλος μου τελικα πηρε s3 γιατι ηθελε να παρει ενα s3 για το prestige ... 5.500 ολο το χρονο εκανε ολα και ολα...Δεν πειραζει του λεω ...βοηθας να κραταει την μεταπωλητικη του αξια..! Ξερω τι θα πειτε ...τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους...!new_killother.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να βάλω και αλλά 4 στο παιχνιδι. Allroad benzina allroad diesel 30 και x1 23ad 330d.

οδηγησα σήμερα το golf r me to dsg. Ηθελα να δω το κιβωτιο . Λοιπον Το κιβώτιο ήταν άλλη αίσθηση σε σχέση με το steptronic. Αληθεια to steptronic θα το προτιμουσατε απο το χειροκινητο? δεν μπορεσα μα το δω σε γρηγορη οδηγηση.

Επίσης είδα μέση κατανάλωση πάνω από 15 και με προβλημάτισε μιας και το Allroad τα ίδια πρέπει να καίει λόγω βάρους παρόλο τα 211ps.αντίστοιχα το BMW 330i πρέπει να καίει και παραπάνω. Με τέτοια νούμερα ξεφεύγει το πράγμα όταν το τριλιτρο diesel δεν θέλει όχι πάνω από 10 από ότι λενε. Καταλαβαινετε ότι με τις συνθήκες τις σημερινές το μετράνε όλοι. Και εγώ κάποτε ούτε που ασχολιομουν με τέτοια θέματα. Oi times στην Ιταλία είναι χωρίς φόρους και αρχίζουν στα 32 για το r eως 43000 για το allroad 30tdi. 37 το χ1 και το s3 και 40 to' 330d.

scorpione

Fresh Boarder

Δημοσιεύσεις: 15

Αναφορά σε συντονιστή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιπλέκονται τα πράγματα με τα suv. Πρώτα ξεκαθάρισε το αμάξωμα που σε ενδιαφέρει και μετά τους κινητήρες. Πάντως τα diesel αν και κυκλοφορούν πολλά στην Ιταλία δεν τα πολυσυμπαθώ. Εκτός αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και σου χρειάζεται σε συνδυασμό με το πιο φθηνό καύσιμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να βάλω και αλλά 4 στο παιχνιδι. Allroad benzina allroad diesel 30 και x1 23ad 330d.

οδηγησα σήμερα το golf r me to dsg. Ηθελα να δω το κιβωτιο . Λοιπον Το κιβώτιο ήταν άλλη αίσθηση σε σχέση με το steptronic. Αληθεια to steptronic θα το προτιμουσατε απο το χειροκινητο? δεν μπορεσα μα το δω σε γρηγορη οδηγηση.

Επίσης είδα μέση κατανάλωση πάνω από 15 και με προβλημάτισε μιας και το Allroad τα ίδια πρέπει να καίει λόγω βάρους παρόλο τα 211ps.αντίστοιχα το BMW 330i πρέπει να καίει και παραπάνω. Με τέτοια νούμερα ξεφεύγει το πράγμα όταν το τριλιτρο diesel δεν θέλει όχι πάνω από 10 από ότι λενε. Καταλαβαινετε ότι με τις συνθήκες τις σημερινές το μετράνε όλοι. Και εγώ κάποτε ούτε που ασχολιομουν με τέτοια θέματα. Oi times στην Ιταλία είναι χωρίς φόρους και αρχίζουν στα 32 για το r eως 43000 για το allroad 30tdi. 37 το χ1 και το s3 και 40 to' 330d.

scorpione

Fresh Boarder

Δημοσιεύσεις: 15

Αναφορά σε συντονιστή

στο R ειδες καταναλωση 15?? σε καθε φαναρι με launch εφευγες? :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιπλέκονται τα πράγματα με τα suv. Πρώτα ξεκαθάρισε το αμάξωμα που σε ενδιαφέρει και μετά τους κινητήρες. Πάντως τα diesel αν και κυκλοφορούν πολλά στην Ιταλία δεν τα πολυσυμπαθώ. Εκτός αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και σου χρειάζεται σε συνδυασμό με το πιο φθηνό καύσιμο.

golf, s3, seira 3, a4, x1. εκει παιζω παραλληλα με τους κινητηρες. χωροι μικροι για τα golf kai s3 με συμβιβασμο. τα αλλα αμαξωματα ειναι καλυτερα αλλα ανεβαινουμε σε τιμες εξτρα μιας και ειναι γυμνα. το χ1 το κοιταγα ενναλακτικη της τριαρας. παντα 4 πορτες. απο οτι διαβαζω δεξια και αριστερα οταν εχεισ βαρυ ποδι τα βενζινοκινητητα καινε πολυ περισσοτερο απο τις επισημες τιμες σε αντιθεση με τα diesel που δεν διαφερουν πολυ με ή οχι βαρυ ποδι. δεν θα ηθελα να καιω πανω απο 13-14 λιτρα μεσα στην πολη. χιλιομετρα κανω το χρονο 10 με 15000. μου αρεσε εως τωρα το κιβωτιο stronic-dsg και το τιμονι της τριαρας.

Εως τωρα ειχα 1 gti αρκετα βελτιωμενο οποτε τις στανταρτ καταναλωσεις δεν μπορω να τις υπολογισω.

Edited by scorpione

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο R ειδες καταναλωση 15?? σε καθε φαναρι με launch εφευγες? <_<:p

με νορμαλ κυνήγι στα περιχωρα της ρωμης ειδα 19 με 20. οταν εκοψα , χωρις κινηση, κατεβηκε στο 15. ισως στην συνεχεια κατεβαινε λιγο ακομη. αυτο ειδα. μεσα στο κεντρο δεν το εβαλα. με τις 19αρες τι γινεται στην αθηνα περπατανε με την ρυθμιζομενη αναρτηση ή θελει τις 18αρες καλυτερα??

Share this post


Link to post
Share on other sites

με νορμαλ κυνήγι στα περιχωρα της ρωμης ειδα 19 με 20. οταν εκοψα , χωρις κινηση, κατεβηκε στο 15. ισως στην συνεχεια κατεβαινε λιγο ακομη. αυτο ειδα. μεσα στο κεντρο δεν το εβαλα. με τις 19αρες τι γινεται στην αθηνα περπατανε με την ρυθμιζομενη αναρτηση ή θελει τις 18αρες καλυτερα??

το δικο μου 18αρες εχει κ ειναι αρκετα καλο κ σε εμφανιση κ σε ανεση, αν σκοπευεις να το κυκλοφορας μονο ιταλια οι 19αρες δεν θα ηταν ασχημη ιδεα, αν κ νομιζω η διαφορα στην τιμη θα ειναι μεγαλη κ ισως κ για το τπτ! πολυ μεγαλη καταναλωση σου εγραψε παντως, δες τι σου εγραψα κ πιο πανω απο τιμες που εκανα σε ταξιδακι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf, s3, seira 3, a4, x1. εκει παιζω παραλληλα με τους κινητηρες. χωροι μικροι για τα golf kai s3 με συμβιβασμο. τα αλλα αμαξωματα ειναι καλυτερα αλλα ανεβαινουμε σε τιμες εξτρα μιας και ειναι γυμνα. το χ1 το κοιταγα ενναλακτικη της τριαρας. παντα 4 πορτες. απο οτι διαβαζω δεξια και αριστερα οταν εχεισ βαρυ ποδι τα βενζινοκινητητα καινε πολυ περισσοτερο απο τις επισημες τιμες σε αντιθεση με τα diesel που δεν διαφερουν πολυ με ή οχι βαρυ ποδι. δεν θα ηθελα να καιω πανω απο 13-14 λιτρα μεσα στην πολη. χιλιομετρα κανω το χρονο 10 με 15000. μου αρεσε εως τωρα το κιβωτιο stronic-dsg και το τιμονι της τριαρας.

Εως τωρα ειχα 1 gti αρκετα βελτιωμενο οποτε τις στανταρτ καταναλωσεις δεν μπορω να τις υπολογισω.

Για Golf R & S3 δεν χρειάζονται και πολλά λόγια, σε καλύπτουν νομίζω και τα δύο από επιδόσεις και ποιότητα. Για SUV δεν θα αναφερθώ γιατί όπως είπα δεν μου αρέσουν + ότι είναι πολύ βαριά οπότε αφού σκέφτεσαι την κατανάλωση νομίζω ότι το ρεκόρ από ένα SUV 1700 κιλών δεν θα το έχει κανένα από τα άλλα μοντέλα.

Αν σε ενδιαφέρει η 3άρα sedan επειδή έχω οδηγήσει την 320 όντως έχει τιμόνι ξυράφι, καλό στήσιμο αλλά για δύναμη πρέπει να κοιτάξεις από 325 και πάνω. Θα προτιμούσα πάντως αντί της (υπερτιμημένης 3άρας) το Α4 2.0 TFSI 211ps quattro.

Δες και ένα συγκριτικό :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=CompareModels&a=5602&m1=232&m2=&m3=&m4=

Share this post


Link to post
Share on other sites

scorpione αυτο που ηθελες:

αθηνα-κορινθο μεση 85χμ/ωρα 11,8λτ/100χμ

κορινθο-αθηνα μεση 75χμ/ωρα 9,7λτ/100χμ

λογικα τα 85 μεση ωριαια δεν ειναι λιγα. με ποσο πηγαινες τελικα στην εθνικη? οσο για τα 12 λιτρα σε ταξιδι μου ακουγονται πολλα. φαντασου το τριλιτρο bmw με τα 2 turbo (335) εχει 1 λιτρο παραπανω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το δικο μου 18αρες εχει κ ειναι αρκετα καλο κ σε εμφανιση κ σε ανεση, αν σκοπευεις να το κυκλοφορας μονο ιταλια οι 19αρες δεν θα ηταν ασχημη ιδεα, αν κ νομιζω η διαφορα στην τιμη θα ειναι μεγαλη κ ισως κ για το τπτ! πολυ μεγαλη καταναλωση σου εγραψε παντως, δες τι σου εγραψα κ πιο πανω απο τιμες που εκανα σε ταξιδακι.

ωραιο με τις 19αρες αλλα με 18αρες ειναι πιο σοφη επιλογη. το κακο ειναι οτι με τις 19αρες με 650ε + σου δινει αποκλειστικα τα μαυρα φαναρια και τα σκουρα παραθυρα δωρο.

ξερεις σκεφτομαι οτι μετα απο χρονια το brandname audi μετραει και κραταει τιμη. οσο για το s3 δεν διαφερει σχεδον σε τιποτε εξωτερικα με το α3 εκτος απο την μασκα εμπρος που σε υποψιαζει για κατι διαφορετικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Golf R & S3 δεν χρειάζονται και πολλά λόγια, σε καλύπτουν νομίζω και τα δύο από επιδόσεις και ποιότητα. Για SUV δεν θα αναφερθώ γιατί όπως είπα δεν μου αρέσουν + ότι είναι πολύ βαριά οπότε αφού σκέφτεσαι την κατανάλωση νομίζω ότι το ρεκόρ από ένα SUV 1700 κιλών δεν θα το έχει κανένα από τα άλλα μοντέλα.

Αν σε ενδιαφέρει η 3άρα sedan επειδή έχω οδηγήσει την 320 όντως έχει τιμόνι ξυράφι, καλό στήσιμο αλλά για δύναμη πρέπει να κοιτάξεις από 325 και πάνω. Θα προτιμούσα πάντως αντί της (υπερτιμημένης 3άρας) το Α4 2.0 TFSI 211ps quattro.

Δες και ένα συγκριτικό :

http://www.4troxoi.g...232&m2=&m3=&m4=

το α4 που λες ερχεται ιδια τιμη με την τριλιτρη 335... εσυ τι θα εκανες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

λογικα τα 85 μεση ωριαια δεν ειναι λιγα. με ποσο πηγαινες τελικα στην εθνικη? οσο για τα 12 λιτρα σε ταξιδι μου ακουγονται πολλα. φαντασου το τριλιτρο bmw με τα 2 turbo (335) εχει 1 λιτρο παραπανω.

τα 85 μεση ειναι μαζι με σταματηματα κ κινηση μεχρι να βγω εθνικη

στην εθνικη πηγαινα 140-180 αναλογα την κινηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχην μην συγκρινεται το πανεμορφο Α4 με την bmw οπτικα υπαρχει μεγαλο χασμα και η bwm ειναι υπερ υπερτιμημενη.

Εφοσον εισαι ιταλια βαλε στο μυαλο σου το golf vi GTD 170PS-350Nm με καταναλωση πραγματικη 6-7 και ροπη στο θεο ...

Επισης βαλε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ στο νου σου τον ΝΕΟ κινητηρα της vag 1.968 κ.εκ., 224 PS, 450 Nm

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=484&page_id=1797

Το diesel εφοσον μπορεις να το παρεις...δεν εχει κανενα αντιπαλο...αξιοπιστια-συντηρηση-οικονομια-ροπη-επιδοσεις...για τα αλογα τους.

Κατεχουμε ενα Ford focus comon rail 1.8 Tdci 115Ps 245Νm και εχει 119.000 με μεικτη 5.2 απο τοτε που βγηκε common rail (μεταβλητης γεωμετριας τουρμπινα)οι επιδοσεις ειναι εξαιρετικες ...και η καταναλωση εξωφρενικα μικρη ... Τα ιδια και το golf 6 1.6 tdi (επιτελους common rail η vw) με απιστευτη ροπη και εξαιρετικη καταναλωση .

Ριξε μια ματια ,εγω θα εβλεπα μονο diesel λογω ροπης -αξιοπιστιας-συντηρησης και οικονομιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να συμπληρώσουμε επίσης στα diesel μοτέρ και τα εξής :

1. Τραχύτητα στην λειτουργία του κινητήρα.

2. Μικρό εύρος στροφών, στις 4.000-4.500 στροφές τα παίζουν.

3. Ανύπαρκτη εκπαίδευση και κατάρτιση στα συνεργεία της Αθήνας (αν τυχόν βρεθεί κανείς εκεί).

4. Υπερβολικός θόρυβος, ακόμα και οι common-rail είναι αρκετά πιο θορυβώδης από βενζινοκινητήρες.

5. Πολυπλοκότητα στο σύστημα διαχείρισης καυσίμου.

6. Αυξημένο βάρος κινητήρα = υπερβολικό βάρος στον μπροστινό άξονα = όχι καλή αίσθηση οδήγησης.

7. Απουσία αλουμινίου στον κινητήρα γιατί δεν αντέχει στις θερμοκρασίες (= βαριά μοτέρ).

Ροπή βέβαια από 1.500σαλ, "φρένο" με τον κινητήρα, απουσία ηλεκτρικού συστήματος δουλεύει και στο νερό, υψηλή συμπίεση, υψηλή ροπή, καλύτερη έλξη φορτίων, απόδοση χιλιομέτρων μέχρι 500.000. Συνοψίζοντας ότι πρέπει για ταξί, φορτηγό, τρακτέρ και τέλος για ένα οικονομικό αυτοκίνητο, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by ACE2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...