Jump to content
Guest Polakias>1

Passat B5/Β5.5 1.8 20VT - Βελτιώση 1ου Σταδίου [Προγράμματα - Τουρμπίνες - Απορίες]

Recommended Posts

Guest Polakias>1

Είναι ένα passat 1,8t του 2003 μοντέλο ενός γνωστού μου,τι θα μπορούσα να του προτείνω για αύξηση της δύναμης του στο 1ο στάδιο?

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται πόσα άλογα περίπου ζητάει... :D

Αυτός ο κινητήρας δε σταματάει πουθενά! :D

Για αρχή καλό θα είναι να βάλει ένα προγραμματάκι (mtm, Powerchips, ABT, Powerlogic, Tuningfaster κλπ. κλπ....) και ίσως και κάποιο φίλτρο...

Link to comment
Share on other sites

Προγραμμα 600-1500 ευρω

Φιλτρο 55-90 ευρω

Εξατμιση full 550-1500 ευρω

Βαλβιδα Ν75J 60 ευρω

Σκαστρα κλειστου τυπου 170-300 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Εξαρταται τα χρηματα που θες να δωσεις.

Εγω το εχω πρωτο σταδιο,με προγραμμα και φιλτρο και συνολικο κοστος €600.

Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το προγραμμα.

Τωρα πλωρη για FMIC και εξατμιση.

Αν θελεις λεπτομερειες στειλε μου πμ.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Είναι το πρώτο post που γράφω στο forum.

Έχω ένα passat του 1999 με τον AEB κινητήρα. Η μετατροπές που έχω κάνει μέχρι τώρα ιάνει

1. Έχω εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα τις Apr(90 oct)

2. Έχω αλλάξει την Ν75 με μια Ν75j(αν θυμάμαι καλά το νούμερο)

3. Forge bypass valve.

4. 18' BBS RC wheels

Το αμάξι δουλεύει στα 1.1 bar max boost (1,2 bar στην 4άρτη).

Υπολογίζω ότι πρέπει να βγάζει περίπου 195-200 hp. Τι νομίζετε εσείς? Η APR δηλώνει 196 bhp στα 1 bar.

Όμως επειδή είμαι :D θέλω να βγάλω και αλλα άλογα. Η επομενη λογικη κίνηση είναι να αλλάξω εξάτμιση.

Ποσα άλογα θα κερδίσω αν αλλάξω ολόκληρη την εξάτμιση με μια τον 3 ιντσών, καταλύτη από αμερικατ(δεν ξέρω ποιον ακόμα), tip τις remus(μου αρέσει)?

Αξίζει τα λεφτά της μια τέτοια μετατροπή?

Θελω να αλλάξω και φίλτρο αέρα αλλα διάβασα πως η καλύτερη λύση είναι ένα drop in στο φιλτροκούτι.

Περιμένω τις γνώμες σας.

Ps. Επειδή είμαι λίγο :D συχωρέστε μου τα ορθογραφικά.........

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Guest makntak

ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΙΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΜΕ 12 ΑΛΟΓΑ.ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην θορυβο, εκτος και αν βαλεις παλι τη μαμα εξατμιση. :D

Χωρις πλακα τωρα (καλωσηρθες στην παρεα μας) μεγαλυτερες ιπποδυναμεις, αλλα οπως ειπε και ο Makntak εξαρταται τι αλλο θα κανεις, τι διαμετρο σωληνα θα βαλεις, ποσο ελευθερα θα ειναι τα καζανακια, αν θα αλλαξεις χταποδι αν θα βαλεις φιλτρο και προγραμμα. Ολα κατι δινουν αλλα οχι αθροιστικα. (δηλ οχι 5 το χταποδι + 7 το προγραμμα + 5 το φιλτρο + 5 το τελικο ........)

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

αυτά που λέτε είναι σωστά αλλα γα τα ατμοσφαιρικά... στα τουρμπο η διαφορά είναι παραπάνω απο αισθητή...με σωστά downpipe και καζανάκια και κατάλληλη διάμετρο κάνεις θαύματα! seatclub.gr στα leon υπαρχει θεμα με απαντήσεις απο ατομα που έχουν ψαχτεί πολύ στο θέμα εξάτμισης στον κινητήρα σου. πάντως αν θα πας στον ποπαυ κ του πεισ τι ακριβώς φορας αυτός ξέρει να σαι σίγουρος...

Link to comment
Share on other sites

Guest stefas
Μπουλεκος 2102828050

Μπουλέκος 600ε ????

Τον είχα ρωτήσει στην Auto Exelixis και μου είχε πεί 1000...

Αν μπορείς δώσε μας μερικές επιπλέον πληροφορίες. Ποσο παραπάνω σου καίει ? Εχεις διαφορά στην αίσθηση ??? Πόσα άλογα βγάζει τώρα ??

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω superchips εχω, απλα οταν εκανα ερευνα αγορας ο Μπουλεκος μου ειπε 600 ευρω

Οσο για την αποδοση το δικο μου δουλευει 1 σταθερο και 1,35 over και με φουλ εξατμιση 70-63,ελυθερο φιλτρο,Ν75Η μου εβγαλε 198 τροχο με 28,6 κιλα ροπη στο Δημητριαδη

Edited by dchris18
Link to comment
Share on other sites

Εμενα ειναι OBD II,με 0,8ct και 1.2ob.

Η καταναλωση ειναι πολυ καλη για τα αλογα και μαλιστα οταν δεν το πιεζεις ειναι χαμηλοτερη.Απο τραβηγμα ειναι αντε γεια.

Γενικα εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος.

Το εχω βαλει στην Microcar 2108078886

Link to comment
Share on other sites

Να κανω ερωτησουλες σε αυτα που ειπατε :

1.τι ειναι η βαλβιδα Ν75J και που μπαινει?

2.Ποια η διαφορα της σκαστρα κλειστου τυπου με της ανοικτης?

thanks!!

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

H N75 είναι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες που ελέγχουν τη λειτουργία της wastegate. Η J η η H κατά πολλούς επιτρέπουν στην wastegate να παραμένει ανοιχτή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να σηκώνει το αυτοκίντο μεγαλύτερη πίεση. Βέβαια χρειάζεται και πρόγραμμα που να το επιτρέπει γιατί ορισμένα μόλις διαβάζουν μεγαλύτερη πίεση, έστω κ λίγο πέφτουν σε safe mode.Tα 1,8Τ έχουν κάποια Ν75 και απλά την αντικαταστείς με την J συνήθως απο κάποιο AUDI quatrro παλίο.

Η ΔΙαφορά στις σκάστρες είναι οτι η κλειστού τύπου τον αέρα που εκτονώνει τον επιστρέφει σε κάποιο σημείο του κυκλώματος ενώ η ανοιχτού στο περιβάλλον κάτι που προκαλέι και τον χαρακτηριστικό θόρυβο. Για τα 1,8Τ η ανοιχτού τύπου δεν αποδίδει...Στην καλύτερη περίπτωση απλά βγάζει κάποιο σφάλμα ,στην χειρότερη safe mode......

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να το τσιπαρω αλλα δεν θελω να χασω τη ροπη στις χαμηλες

και κυριως στις μεσαιες. Το turbolag αυξανει;

Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σας ;

Για αξιοπιστια μετατροπης τι λετε;

Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις σκαστρα κλειστού θα έχεις λιγότερο Turbo lag από ότι έχεις τώρα...(από Audi TT, Forge)

Αν προσεχεις το αυτοκίνητο (service-λάδια) δεν θα έχεις προβλήματα 'ποτε'

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να το τσιπαρω αλλα δεν θελω να χασω τη ροπη στις χαμηλες

και κυριως στις μεσαιες. Το turbolag αυξανει;

Ποιες ειναι οι εντυπωσεις σας ;

Για αξιοπιστια μετατροπης τι λετε;

Να χασεις ροπες μαλλον χλωμο.Αντιθετως μαλιστα!!

Turbolag ειναι ανυπαρκτο.

Περι αξιοπιστιας,εχει γινει τοσο τετριμενο το θεμα προγραμμα στα μοτερ αυτα που εχεις το κεφαλι σου ησυχο απλα και μονο επιλεγοντας ενα καλο ονομα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια.

Konstantinos_passat:

Που ειναι η Microcar και ποσο σου κοστισε;

Εχεις αλλαξει σκαστρα και N75;

Για ποσα αλογα και ροπη μιλας με τα 0.8 bar;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια.

Konstantinos_passat:

Που ειναι η Microcar και ποσο σου κοστισε;

Εχεις αλλαξει σκαστρα και N75;

Για ποσα αλογα και ροπη μιλας με τα 0.8 bar;

Το μαγαζι ειναι στην Νεα Κηφισια,κοντα σε μια αντιπροσωπεια με Smart.

Σκαστρα εχω βαλει ανοιχτου τυπου και διπολου εμβολου την Turbo XS.Βαλβιδα δεν εχω αλλαξει.

Τα αλογα περιπου ειναι 190 και η ροπη γυρω στα 27kgr.

Η τελικη εχει παει γυρω στα 230+.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το εκανα το εγκλημα...

Προγραμμα revo 195hp - 31kgr m

stock n75 και προς το παρον DV

Για την DV μου ειπαν οτι δεν ειναι απαραιτητη η αλλαγη και μαλλον δουλευει σωστα

απ οτι βλεπω ,επιφυλασσομαι ομως για μετα τα πληρη τεστ

Η βελτιωση είναι κατι παραπανω απο εντυπωσιακη

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το εκανα το εγκλημα...

Προγραμμα revo 195hp - 31kgr m

stock n75 και προς το παρον DV

Για την DV μου ειπαν οτι δεν ειναι απαραιτητη η αλλαγη και μαλλον δουλευει σωστα

απ οτι βλεπω ,επιφυλασσομαι ομως για μετα τα πληρη τεστ

Η βελτιωση είναι κατι παραπανω απο εντυπωσιακη

Μπράβο άντε και είς ανώτερα. ;):):blink::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ας γραψουμε κι εμεις δυο "ψιλα" που καναμε.

Μετα το προγραμμα,εφτασε και η ωρα της πληρους απελευθερωσης της αναπνοης.

Μπηκε λοιπον την Τεταρτη φουλ συστημα εξατμισης.

DP 70αρι

μεσαιο

τελικο και καταλυτης 100αρης.

Οι σωληνες ειναι 63.5mm

Διαφορα???Αφηστε το.Νομιζα οτι μου αλλαξαν το αυτοκινητο και μου εδωσαν αλλο!! :D

Απλα καμια σχεση.Η αποδοση εχει εκτοξευτει στα υψη.Οι ρεπριζ ειναι σε αλλο πλανητη και το αμαξι ανεβαζει χιλιομετρα με ασυλληπτους ρυθμους.

Τα μονα "-" ειναι ενα προβληματακι με το τσεκ των καυσαεριων που μου αναβει συχνα.Θα την βρω ομως την λυση μιας και δεν παιζει να ειναι κατι σοβαρο.

Απο θορυβο δεν κανει καθολου.Στο ταξιδι,με σταθερο γκαζι,ειναι σχεδον αθορυβη.

Να προσθεσω οτι η εξατμιση ειναι φουλ χειροποιητη.

Ανεβαζω και μια φωτο του downpipe.

Τα υπολοιπα κομματια θα τα ανεβασω σε φωτο αυριο μεθαυριο.

post-196-1135100417_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.