Jump to content
Guest Polakias>1

Passat B5/Β5.5 1.8 20VT - Βελτιώση 1ου Σταδίου [Προγράμματα - Τουρμπίνες - Απορίες]

Recommended Posts

Καλησπερα...

Ισως ακουστει τετριμμενη η ερωτηση μου αλλα θα ηθελα τις γνωμες σας πανω στα μπουζι.

Προκειται να τα αλλαξω (κατοπιν προβληματος το οποιο ανεπτυξα στη θεματικη "προβληματα"

και δεν ειδα καποια απαντηση http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23878)

και θα ηθελα τις προτασεις σας επι του θεματος.

Ποια "φοριουνται" περισσοτερο και θεωρουνται αξιοπιστες λυσεις για αυτοκινητα που

ειναι 1ο σταδιο? :wacko:

Σας ευχαριστω για το χρονο σας

Φιλικα

shark

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα...

Ισως ακουστει τετριμμενη η ερωτηση μου αλλα θα ηθελα τις γνωμες σας πανω στα μπουζι.

Προκειται να τα αλλαξω (κατοπιν προβληματος το οποιο ανεπτυξα στη θεματικη "προβληματα"

και δεν ειδα καποια απαντηση http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23878)

και θα ηθελα τις προτασεις σας επι του θεματος.

Ποια "φοριουνται" περισσοτερο και θεωρουνται αξιοπιστες λυσεις για αυτοκινητα που

ειναι 1ο σταδιο? :whistling:

Σας ευχαριστω για το χρονο σας

Φιλικα

shark

.........κανένας......???

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για μενα αν ειναι να βαλεις βελτιωτικα βαλε ενα βαθμο ψυχροτερα και ιριδιου.

Παντως σε πρωτο σταδιο δεν θα τα πειραζα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για μενα αν ειναι να βαλεις βελτιωτικα βαλε ενα βαθμο ψυχροτερα και ιριδιου.

Παντως σε πρωτο σταδιο δεν θα τα πειραζα.

Το αυτοκινητο ειναι full 1o σταδιο συν καποια περιφεριακα..(αγελαδα,σκαστρα,Ν75 κτλ...)

και χρησιμοποιουσα ουτως η αλλως ψυχροτερα ιριδιου.

Τελικα το προβλημα με τους πολλαπλασιαστες λυθηκε...Κατοπιν προτασης απο το

VW Vortex επελεξα τα NGK BKR7EIX iridium.

Αποτι διαπιστωσα ο δακτυλιος των προηγουμενων μπουζι δεν σφραγιζε επαρκως τον

θαλαμο καυσης (μαλλον λογω ασυμβατοτητας μεταλλων) με αποτελεσμα την διαφυγη πιεσης κ το σπρωξιμο των πολλαπλασιαστων

προς τα πανω....που σαν επακολουθο ειχε την αχρηστευση τους.. Τα NGK εχουν αλλο μεταλλο στον δακτυλιο και sealαρουν το θαλαμο

παααααρα πολυ καλυτερα...μετα απο πουσαρισμα σε αττικη οδο οι πολλαπλασιαστες δεν κουνηθηκαν ουτε χιλιοστο... :lol:

Συστηνω τα NGK ανεπιφυλακτα..

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Oποτε λυθηκε το προβλημα!!

Ολα καλα λοιπον!!

Ποσο τα πηρες?

Καλημερα Κωσταντινε,

55 Ε η τετραδα μου κοστισαν απο Ευρω-Ιαπωνικη αν θυμαμαι καλα...

Η ΕΛΤΡΕΚΑ που ειναι επισημος αντιπροσωπος της NGK εισαγει μονο

συγκεκριμενα μοντελα και οχι τα BKR7EIX.

Απο τις πρωτες κιολας βολτες εχουν κανει αισθητη την διαφορα τους

(σε σχεση παντα με τα misfires που ειχα...)

Για οποιαδηποτε αλλη πληροφορια στην διαθεση σου.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας ρε μαγκες.ειμαι νεος στο club και σκεφτομαι ιδια μετατροπη για το passat μου δηλαδη τουρμπινα κκκ-015 και ολα τα παρελκομενα(ιντερκουλερ,εξατμιση κλπ).Το αμαξι μου εχει 110000 χιλιομετρα ομως.Θα εχω αξιοπιστια;Αντεχει ο κινητηρας αυτη την παραπανω δυναμη;Aυτο με απασχολει εντονα και θα ηθελα την αποψη σας.

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα και καλωσορισες φιλε!!

Εξαρταται τι χρηση του εχεις κανει μεχρι στιγμης,αν φορας προγραμμα κτλ.

Τα χιλιομετρα δεν ειναι ακομα για rebuild στο μοτερ αλλα με προσοχη στο προγραμμα που θα βαλεις στο νεο setup πιστευω θα εισαι ΟΚ.

Εγω την αλλαγη αυτη την εκανα με 145.000χλμ και τωρα εχω 165.000 και δεν εχω καποιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

S3/TT (225 PS) το I/C ;) προτίμισε Custom Made η ένα επόνυμο Forge :D

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει ο Dark Angel ΙC απο S3 που ειναι πιο οικονομικο και παιξε με μπεκ-μαφ απο S3 και μια καλυτερη αγελαδα οπως επισης και full 70αρα εξατμιση να εχεις το 100% της εκμεταλευσης της τουρμπινας σου!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα και καλωσορισες φιλε!!

Εξαρταται τι χρηση του εχεις κανει μεχρι στιγμης,αν φορας προγραμμα κτλ.

Τα χιλιομετρα δεν ειναι ακομα για rebuild στο μοτερ αλλα με προσοχη στο προγραμμα που θα βαλεις στο νεο setup πιστευω θα εισαι ΟΚ.

Εγω την αλλαγη αυτη την εκανα με 145.000χλμ και τωρα εχω 165.000 και δεν εχω καποιο προβλημα.

Η χρηση μεχρι τωρα θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλη.Τα service τα κανω παντα στις 10000,δηλαδη νωριτερα,το αφηνω παντα να κρυωνει,δεν το τρεχω με κρυο μοτερ κλπ.Προχθες κοιταξα τα λαδια και διαπιστωσα οτι εκαψε μονο 100ml σε 8000 χιλιομετρα!Και τον τελευταιο καιρο το πιεσα και καποιες φορες.Προγραμμα φοραω απο τις 15000 χλμ.Εσυ τι αλλαγες ακριβως εχεις κανει και ποσα αλογα το υπολογιζεις?Ειδες καλη διαφορα στο γκαζι σε σχεση με πριν?Ποσο σου κοστισε?

Σορυ ρε συ για τις πολλες ερωτησεις αλλα εισαι ιδια περιπτωση με μενα απο οτι φαινεται και θελω να μαθω απο πρωτο χερι τη στιγμη που το εχεις και δοκιμασμενο για 20000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την στιγμη εχω μαμα IC-φιλτρο ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι-προγραμμα που δουλευει 1.3ob-1.1ct μεχρι τον κοφτη-4bar ρυθμιστη βενζινης και εξατμιση με 70αρι Dp-63.5 το υπολοιπο(2 καζανια) και 200αρι καταλυτη americat.

Με αυτα ειναι περιπου 220 αλογα στο ΜΑΗΑ.

Σε σχεση με πριν που φορουσα ακριβως τα ιδια με την μονη διαφορα την μαμα Κ03 τουρμπινα η διαφορα ειναι εμφανης ειδικα στη 3η.

Ειναι μια μετατροπη που αξιζει κατα την γνωμη μου για να μεινεις μεσα σε λογικα πλαισια βελτιωσης χωρις καποιο κινδυνο.

Τα service και εγω τα κανω στα 10.000χλμ,προσεχω σβησιμο-ζεσταμα κτλ και το αμαξι παει συνηθως ταπα συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ κάνω service στα 7500 - 8000 το πολύ τα τουρμπάτα υποφέρουνε με τα λάδια και επίσεις και φίλτρο σε κάθε αλαγή...

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την στιγμη εχω μαμα IC-φιλτρο ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι-προγραμμα που δουλευει 1.3ob-1.1ct μεχρι τον κοφτη-4bar ρυθμιστη βενζινης και εξατμιση με 70αρι Dp-63.5 το υπολοιπο(2 καζανια) και 200αρι καταλυτη americat.

Με αυτα ειναι περιπου 220 αλογα στο ΜΑΗΑ.

Σε σχεση με πριν που φορουσα ακριβως τα ιδια με την μονη διαφορα την μαμα Κ03 τουρμπινα η διαφορα ειναι εμφανης ειδικα στη 3η.

Ειναι μια μετατροπη που αξιζει κατα την γνωμη μου για να μεινεις μεσα σε λογικα πλαισια βελτιωσης χωρις καποιο κινδυνο.

Τα service και εγω τα κανω στα 10.000χλμ,προσεχω σβησιμο-ζεσταμα κτλ και το αμαξι παει συνηθως ταπα συνεχεια.

Ωραια μου ακουγονται ολα μονο που με ξενερωσαν τα 220 αλογα που ειπες.Εγω 200+ το υπολογιζω τωρα που εχει προγραμμα και μιση εξατμιση(μαμα καταλυτης και downpipe).Θα περιμενα τουλαχιστον 240 αλογα με αυτη την τουρμπινα και εξατμιση κομπλε και ιντερκουλερ.Πολυ θετικο ειναι που λες οτι κρατας 1,1 bar στον κοφτη,πραγμα που σημαινει οτι η τουρμπινα εχει ψυχη ψηλα.με την κ03 μετα τις 5400 κατρακυλαει η πιεση.

Μηπως λογω μαμα ιντερκουλερ δεν βγαζεις τα παραπανω αλογα?

Γιατι οι πιεσεις που λες οτι δουλευεις ειναι καλες ωστε να βγαλεις τα αλογα που σου ειπα.

Link to comment
Share on other sites

Με την Κ04-001 βγαζεις και 240-250 αν εχεις αλλο IC πχ απο S3 μαφ-μπεκ απο S3 και 70αρα ολοκληρη εξατμιση!Επισης το προγραμμα σου προφανως που εχεις τωρα δν ειναι τοσο δυνατο καθως εδω εχουμε ακουσει και 1.2-1.3 bar πιεση στον κοφτη με 1.5-1.6 overboost!βεβαια εκει εχεις ενα θεμα με την αντοχη της τουρμπινας αλλα αλλοι πουλανε το κορμι τους...Εχω δει με τα ματια μου Polo 1.8T του 2007 με Κ03S 258 αλογα με μπεκ-μαφ S3-ΙC S3 και ολα τα υπολοιπα....

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Tα αλογα αυτα ειναι σε ΜΑΗΑ που ειναι το αυστηροτερο δυναμομετρο.

Αν το πας αλλου μπορει να δεις και 250.Δεν ειναι απιθανο.

Αλλα το θεμα ειναι πως παει στον δρομο.

Με το παλιο setup ειχα μετρηθει στην παρουσιαση του club σε περιοδικο 199.2 σε αλλο δυναμομετρο.

με αυτη την τουρμπινα που εχω τωρα,αν την σκαλισω,βαλω FMIC και μεγαλυτερα μπεκ,παλι σε ΜΑΗΑ μπορει να δω 230 αλογα το πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Oταν ειχα παει να κανω δυναμομετρηση στο ΜΑHA του Φωτεινελη δυναμομετρηθηκε πριν απο μενα ενα Polo το οποιο εβγαλε 258 με την Κ03S...Συζητησα λιγο με το παιδι μου ειπε τι φοραει και ειπε οτι δεν ειναι ξυραφιασμενη..Αν και δεν το πιστεψα αλλα τσπ!

Bαλε μπεκ-μαφ απο S3 και ΙC απο S3 και 4bar ρυθμιστη βενζινης -φτιαξε το ηδη υπαρχον προγραμμα και αν δν βγαλεις τουλαχιστον 245-250 στροφαλο στο χαριζω το Golf μου tongue.giftongue.giftongue.gif

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

για να παίξει αυτά τα άλογα θέλει άλλη τουρμπίνα... δεν ήτανε μόνο η τουρμπίνα τσιταρισμένη σήγουρα είχε και άλλα το 1.8Τ του Polo...

υπάρχει ανάλογο ΚΙΤ Garrett GT28 για τον 1.8Τ για Passat A4 Α6 που έχουνε εγκάρσια το μοτέρ που κουμπόνει στην μαμά πολλαπλή, βέβεα θές μετά καλό I/C (όχι S3) Forge και στάνταρ 76αρη DP και 70άρα εξάτμιση... MAF S3 Μπέκ S3, Ν75 ;) και αγελάδα επίσεις δές και ένα καλό ψυγείο λαδιού ;) επιπλέων τροχαλίες σε συνδιασμό με αγωνιστικό δίσκο πλατό ελαφρομένο βολάν κάνεις αρκετη διαφορά στο στροφάρισμα... και φτιάξε πρόγραμμα με όλα τα περιφεριακά που άλαξες να γίνει το πρόγραμμα στο δυναμόμετρο...

Link to comment
Share on other sites

Toυ ΙC του S3 αντεχει μεχρι 300 αλογα και κοστιζει 350 ευρω....Της Forge ξερεις ποσο κοστιζει ε?Οσο για την N75 που λες σε πολλα αμαξια η Ν75J απο το S3 δν δουλευει καλυτερα απο οτι η μαμα N75...Σχετικα με την Ν75 υπαρχουν πολλες γνωμες!Οσο για τροχαλιες-ελαφρωμενο βολαν και το ψυγειο λαδιου μονο καλο μπορουν να κανουν αλλα δν ειναι και απαραιτητα μεχρι τα 300 αλογα σε 20vt!

Link to comment
Share on other sites

για να παίξει αυτά τα άλογα θέλει άλλη τουρμπίνα... δεν ήτανε μόνο η τουρμπίνα τσιταρισμένη σήγουρα είχε και άλλα το 1.8Τ του Polo...

υπάρχει ανάλογο ΚΙΤ Garrett GT28 για τον 1.8Τ για Passat A4 Α6 που έχουνε εγκάρσια το μοτέρ που κουμπόνει στην μαμά πολλαπλή, βέβεα θές μετά καλό I/C (όχι S3) Forge και στάνταρ 76αρη DP και 70άρα εξάτμιση... MAF S3 Μπέκ S3, Ν75 ;) και αγελάδα επίσεις δές και ένα καλό ψυγείο λαδιού ;) επιπλέων τροχαλίες σε συνδιασμό με αγωνιστικό δίσκο πλατό ελαφρομένο βολάν κάνεις αρκετη διαφορά στο στροφάρισμα... και φτιάξε πρόγραμμα με όλα τα περιφεριακά που άλαξες να γίνει το πρόγραμμα στο δυναμόμετρο...

Κοιταξτε αν ειχα 50000-60000 χιλιομετρα θα κοιτουσα για garret 28αρα ωστε να πλησιασω τα 300 αλογα με κλειστο μοτερ που ξερω οτι αντεχει.Αλλα με 110000 χιλιομετρα που εχω τωρα δεν θελω να παω σε extreme λυσεις,ουτε να τσιτωσω πολυ το μοτερ,παρολο που το χω πολυ καλα συντηρημενο.Επειτα αν ηταν να αλλαξω πιστονια μπιελες κλπ,στοχος μου θα ηταν τα 400 αλογα μια που θα ανοιγα το μοτερ.Αυτο που με απασχολει ειναι να εχω αξιοπιστια με τη βελτιωση που σκεφτομαι γιατι μοτερ δεν προκειται να ανοιξω λογω τρελου κοστους.Αληθεια η κ04-023 των TT και S3 ταιριαζει στο εγκαρσιο μοτερ του πασσατ?Ισως με αυτη την τουρμπινα να ερχονται τα 250 αλογα.

Αλλα δεν ξερω ρε μαγκες...Ειμαι πολυ μπερδεμενος.Μπορει και με την κ04-015 να πηγαινει πολυ γερα και να με ικανοποιησει οποτε μην κοιταζω τα αλογα σαν αριθμους μονο.Ετσι δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

κοίταξε, δεν μπορώ να σου πώ με ακρίβια εάν τεριάζει η Κ04-023... βέβεα σίγουρα θές άλλη πολλαπλή... λογικά φτιάχνεις μία... εγώ τώρα έχω 131.000κμ δεν υπάρχει πρόβλημα που έχω μιλίσει με αρκετούς το κιτ της Garrett το Rebuild εγώ θα το κάνω μόλης συμπλιρώσω τα 180-200.000km και μετά πάμε σε άλλη φάση... με εντόσθια κτλπ και μεγαλήτερη τουρμπίνα κτλπ... και όσο κάνεις σωστή χρήση σώστο ζέταμα, μετα απο διαδρομή να το αφίνεις να χαλαρώσει το μοτερ 1-1:30 λεπτο... σωστό καύσιμο καλά λάδια ταχτικά σέρβισε και θα κρατίσει... όλα είναι θέμα χρήσης ;)

Link to comment
Share on other sites

για να παίξει αυτά τα άλογα θέλει άλλη τουρμπίνα... δεν ήτανε μόνο η τουρμπίνα τσιταρισμένη σήγουρα είχε και άλλα το 1.8Τ του Polo...

υπάρχει ανάλογο ΚΙΤ Garrett GT28 για τον 1.8Τ για Passat A4 Α6 που έχουνε εγκάρσια το μοτέρ που κουμπόνει στην μαμά πολλαπλή, βέβεα θές μετά καλό I/C (όχι S3) Forge και στάνταρ 76αρη DP και 70άρα εξάτμιση... MAF S3 Μπέκ S3, Ν75 ;) και αγελάδα επίσεις δές και ένα καλό ψυγείο λαδιού ;) επιπλέων τροχαλίες σε συνδιασμό με αγωνιστικό δίσκο πλατό ελαφρομένο βολάν κάνεις αρκετη διαφορά στο στροφάρισμα... και φτιάξε πρόγραμμα με όλα τα περιφεριακά που άλαξες να γίνει το πρόγραμμα στο δυναμόμετρο...

Κοιταξτε αν ειχα 50000-60000 χιλιομετρα θα κοιτουσα για garret 28αρα ωστε να πλησιασω τα 300 αλογα με κλειστο μοτερ που ξερω οτι αντεχει.Αλλα με 110000 χιλιομετρα που εχω τωρα δεν θελω να παω σε extreme λυσεις,ουτε να τσιτωσω πολυ το μοτερ,παρολο που το χω πολυ καλα συντηρημενο.Επειτα αν ηταν να αλλαξω πιστονια μπιελες κλπ,στοχος μου θα ηταν τα 400 αλογα μια που θα ανοιγα το μοτερ.Αυτο που με απασχολει ειναι να εχω αξιοπιστια με τη βελτιωση που σκεφτομαι γιατι μοτερ δεν προκειται να ανοιξω λογω τρελου κοστους.Αληθεια η κ04-023 των TT και S3 ταιριαζει στο εγκαρσιο μοτερ του πασσατ?Ισως με αυτη την τουρμπινα να ερχονται τα 250 αλογα.

Αλλα δεν ξερω ρε μαγκες...Ειμαι πολυ μπερδεμενος.Μπορει και με την κ04-015 να πηγαινει πολυ γερα και να με ικανοποιησει οποτε μην κοιταζω τα αλογα σαν αριθμους μονο.Ετσι δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.