Jump to content
Guest Polakias>1

Passat B5/Β5.5 1.8 20VT - Βελτιώση 1ου Σταδίου [Προγράμματα - Τουρμπίνες - Απορίες]

Recommended Posts

Ωραίο στυλάκι ρε μεγάλε! Χαλάρωσε λιγάκι και να μην γράφεις με κεφαλαία γιατί ειναι σαν να φωνάζεις, και οταν φωνάζεις γίνεσαι κάπως.

Λοιπόν, Άσχετε το τούρμπο δουλεύει σε ότι πίεση γουστάρεις αν εχεις πχ πρόγραμμα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σκαστρα ανοιχτου τυπου δεν δουλευει σωστα στα μοτερ αυτα.

Η πιεση οπως σου ειπε και ο Χρηστος απο πανω,ειναι σχετικη.

Αν ειναι το αμαξι μαμα,αν εχει προγραμμα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Κλειστου τυπου και διπλου εμβολου ειναι ο συνδυασμος που δουλευει 100%.

Αν την αφησεις ανοιχτη,τοτε περαν του τσαφ που θα ακους,θα χανει σε αποδοση ειδικα πανω στην αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, πριν κανα 2 μήνες ο αδελφός μου αγόρασε ένα Passat 1.8T 2002 μοντέλο γνωρίζοντας ότι έχει πρόβλημα στο Turbo και το πήρε πιο φθηνά....αποφάσισε να αλλάξη Turbo και ενώ του έλεγα να βρει κάποιον που να ξέρει από τουρμπίνες (γιατί έβρισκα διάφορες K03) για να μην πάρει ότι νάνε,δεν με άκουσε και πήγε και αγόρασε μια τουρμπίνα......μπορώ να καταλάβω με κάποιον τρόπο άμα του πούλησαν κινέζικη ;  μου φαίνεται παράξενο ότι η μια είναι Made in Hungary και η άλλη Made in Germany

 

παλιά 

23jhfk4.jpg

καινούργια 

vyrvhd.jpg

Edited by CGangster
Link to comment
Share on other sites

Για γνησια φενετε, μεσα σε κουτι borgwarner ηταν??

Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , dasauto said:

Για γνησια φενετε, μεσα σε κουτι borgwarner ηταν??

ναι φίλε σε κουτί Borgwarner ήταν, άρχισα να έχω αμφιβολίες και τρόμαξα στην αρχή επειδή βρήκα πάλι Borgwarner ίδια τουρμπίνα στο Internet απλά έγραφε made in china και λέω τι φάση....γιατί η δική μου είναι Borgwarner και γραφή made in germmay και τώρα η άλλη είναι πάλι  Borgwarner και γραφή Made in China.....και η εργοστασιακή έγραφε Hungray....

30b3bcp.png

με λήγω ψάξιμο βρήκα ότι η Borgwarner παράγει τουρμπίνες τελικά και στης 3 χώρες...

...δηλαδή να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ;

Edited by CGangster
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι γνησια και στην κινα να κατασκευαζετε λογικα εχει τα ιδια σπεκς με αυτη που κατασκευαζετε και στην γερμανια. Μην ειναι μονο ιμιτασιον/μουφα. Απο που την πηρες?? μαγαζι?? ιντερνετ?? 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , dasauto said:

Αν ειναι γνησια και στην κινα να κατασκευαζετε λογικα εχει τα ιδια σπεκς με αυτη που κατασκευαζετε και στην γερμανια. Μην ειναι μονο ιμιτασιον/μουφα. Απο που την πηρες?? μαγαζι?? ιντερνετ?? 

Την τουρμπίνα  την πήρε από μαγαζί το Site είναι αυτό εδώ

Link to comment
Share on other sites

Λογικα γνησια ειναι, δεν πιστευω μαγαζι να ρισκαρε να πασασει ιμιτασιον τουρμπινα για γνησια, η δικια μου η γνησια ηταν germany, και η καινουρια χωρις τα σηματα της vw ειναι hungary, τωρα που κοιταξα.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Έχουμ πλεον το Passat 1.8t :p (AWT) 150 αλογα... θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις για βελτιωση σαν νεος που ειμαι στο ολο πραμα. Αν δεν κανω λαθος φοραει borg warner k03 τουρμπινα, ειναι καλη τουρμπινα αν θα ηθελα πχ να αυξησω λιγο τις πιεσεις ? τα τσαφ τσουφ πως θα γινει να γινουν λιγο πιο εντονα (οχι ενοχλητικα) χωρις πολλα πολλα αλογα ( 199>) μετα παμε και για καινουργειο εγκεφαλο,? αν θα ηθελα κατι πιο ασφαλες θα μπορουσα να παω σε Garret gt2052? και τι χρειαζεται μια τετοια αλλαγη εστω να παραμεινει σχετικα αξιοπιστο το μοτερ? ειναι πολυ μεγαλη διαδικασια και ποσο θα κοστιζε?

  Ευχαριστω εκ τον προτερων, και συγχωρεστε με για τις γνωσεις που ΔΕΝ εχω... ακομα :p

Link to comment
Share on other sites

Σου εγραψα και σε αλλο ποστ που ανοιξες αλλα ειδα οτι εδω γραφεις αλλα.

Η 2052,που σκεφτεσαι,τι να την κανεις?ιδια παροχη με την απλη κ03-029 που φορας εχεις.

Με φιλτρο προγραμμα εξατμιση μπεκ αγελαδα υπολογιζε να παε 230 με ενα κυνηγημενο file.

Αν θελεις κατι πιο πανω,κανε ενα υβριδιακι στην τουρμπινα σου για να δεις 260+.

Προσοχη στην ροπη,το awt αν θυμαμαι καλα ειναι 19 πυρο.

Link to comment
Share on other sites

βαλε απλα ενα προγραμμα και εισαι κομπλε.τπτ αλλο.
και θα πιασεις το στοχο σου. (οριακα)


Μονο αυτο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.ευχαριστω για την αποδοχη.ειμαι νεος κατοχος ενος passat 18t 20vt μοντελο 1999 και λογο αγνοιας θα ηθελα να ρωτησω πως μπορω να παω το αμαξι μου μεχρι τα 200 αλογακια και να ακουω και την σκαστρα.τα αμαξι ειναι τελειως μαμα.ευχαριστω πολυ πολυ.

IMG_20171227_173201.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες Τάσο,

 

μπορείς ναπεράσεις από τα νέα μέλη για να συστηθείς. Επίσης το κουμπί αναζήτηση πολλές φορές θα σου φανεί χρήσιμο σ΄αυτά που αναζητείς.

Στα μετέφερα γι΄αρχή εδώ.

 

Θα βρεις μέσα στις υποενότητες του Passat αρκετές πληροφορίες για 1ο στάδιο, όπως επίσης και στο Golf για τον 20Vt.

Είναι ένα πολύ αξιόπιστο και καλό αυτοκίνητο.

 

Από την πλευρά μου θα σου πω, πριν κάνεις το οτιδήποτε να κάνεις μεγάλο σερβις

ιμαντες όλους μαζί με όλους τους τεντωτήρες, μπουζί, φίλτρα, λάδια και να τσεκάρεις βάσεις μηχανής και όλα τα silent block, όπως και το σύστημα διεύθυνσης.

Επίσης θα πρέπει να δεις την ανάρτηση καθώς επίσης και τα φρένα, πριν προχωρήσεις σε αύξηση ιπποδύναμης.

Στη συνέχεια να τσεκάρεις την αντλία καυσίμου και να πας τα μπεκ για μέτρηση. Επίσης θα πρέπει να δεις την κατάσταση της τουρμπίνας.

Όλα αυτά, θα χρειαστούν καλό εξειδικευμένο συνεργείο σε VAG.

Αυτά διότι το αυτοκίνητο είναι πολύ παλιό σχεδόν 20ετών κι ενδεχομένως μετά να μην βγάζεις άκρη εύκολα και να σου κοστίσει σε χρόνο και χρήμα.

 

Καλή αρχή..στο σκάλισμα λοιπόν!

 

ΥΓ. Καλό θα ήταν νάναφέρεις κωδικό μοτέρ και τι χρήματα διαθέτεις και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.

Edited by nikdev
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Νικολα του κοψες κουστουμακι ενα χιλιαρικακι με το καλημερα :lol: 

 

Οτι σου έγραψε απο πανω και ο νικος,ειδικα σε ιμαντες αντλια νερου (μεταλλικη),μετρημα αντλιας και ενα καθαρισμα τα μπεκ.

Ειναι ιδιαιετερης σημασιας καθως ο εγκεφαλος σου ειναι Narrowband που σημαινει οτι κοιμαται ορθιος.(Δεν διαβαζει καυσιμο).

Για να πας 200 άλογα θα βαλεις ενα προγραμμα,και για να ακους την σκαστρα ενα φιλτρο ελέυθερο μανιτάρι.

Μαζι με το φίλτρο θα βαλεις και μια αγελάδα σιλικονης (ο σωληνας που φευγει απο το τουρμπο για να παει στο φιλτρο),απο Ebay με κοστος 40€(Turbo silicone pipe).

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα..θελω να αλλαξω τουρμπινα λογω οτι η δικια μου τα εφτυσε (κ03 150hp) λεω να βαλω την κ04 15 μου ειπαν οτι μπαινει ακριβος.το θεμα ειναι τι αλλα περιφερειακα θα χρειαστω;το αμαξι ειναι πρωτο σταδιο.(intercooler,σκαστρα,εξατμηση εισαγωγη και προγραμμα).

Link to comment
Share on other sites

Μην βαλεις κ04/015.

Ειναι σχετικα σπανια,και ειναι μικροτερη απο κ04-023.

Βρες μια κ04-023 που βρωμαει ο τοπος με 150-200€,κρατα το δικο σου μαντεμι το κ03,και βαλτην πανω.

Ειναι αρκετα καλυτερη απο την κ04-015 και σαφως πιο οικονομικη καθως η 015 ειναι πολυ σπανια.

Κοστος

 

150-200 κ04-023

Μαντεμι το εχεις(ελενχος αν ειναι καλο)

Σερβις 130-140€

(τορνος στο μαντεμι σου για να μπει το κ04 30-40€.)

Με 350-400 εισαι ετοιμος.

Θα χρειαστεις αγελαδα χειροποιητη,καθως και μια μικρη τροποποιηση στον κατω σωληνα του κουλερ.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η βάζεις μια καινούργια 03-052 και τελειώνεις με περιθώρια μετά ν΄ανέβεις μέχρι 240-250 με μπεκ, όταν έχεις το  budget.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , nikdev said:

Η βάζεις μια καινούργια 03-052 και τελειώνεις με περιθώρια μετά ν΄ανέβεις μέχρι 240-250 με μπεκ, όταν έχεις το  budget.

Γνωριζεις αν αυτη μπαινει πανω ακριβως οπως η μαμα; δεν θελω να αλλαξω πολλαπλη.αυτην θυμασε πιο αυτοκινητο την φοραει;

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2018 at 11:31 ΠΜ, nikdev said:

Η βάζεις μια καινούργια 03-052 και τελειώνεις με περιθώρια μετά ν΄ανέβεις μέχρι 240-250 με μπεκ, όταν έχεις το  budget.

Ειναι για εγκαρσιο μοτερ αυτη νικο..

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Ειναι για εγκαρσιο μοτερ αυτη νικο..

Εχω φοραω κινητηρα apu και νομιζω οτι αυτη δεν μπαινει κουτι..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.