Jump to content
vasilistotsikasretro

Golf Gt E-Tuners Vs Audi S3(265Hp) Vs Octavia Rs

Recommended Posts

ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ S3,ΠΡΟΧΘΕΣ,ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΕΙ(ΦΟΡΑΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ INJEN)ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.ΡΟΛΑΡΙΣΤΕΣ 2ΕΣ ΑΠΟ 40 ΧΛΜ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 200,ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΞΗ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΜΙΣΟ ΑΜΑΞΙ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ Η ΙΔΙΑ,ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΣΟ ΜΕΧΡΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ S3 ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΥΡΑΥΛΟ.ΤΟ S3 ΦΟΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ INJEN ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,GOLF GT ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETUNERS,ΤΕΛΙΚΟ,ΕΧΩ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΕΧΩ Κ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ.ΑΛΛΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΜΕ ΕΝΑ OCTAVIA RS,ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ.ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ OCTAVIA,ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΟΡΟΥΣΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΔΕ ΞΕΡΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ,ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΠΟΛΥ,ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 100ΧΛΜ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 180ΧΛΜ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ Κ ΠΑΤΗΣΑ,ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 4 ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΤΗΜΑ ΑΠΟ 120 ΜΕΧΡΙ 200 ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΧΑΜΕ 3 ΑΜΑΞΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΟΙΓΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΤΑ ΦΩΤΑ Κ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΑΦΟΥ ΚΟΨΑΜΕ ΑΝΑΒΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΛΑΡΜ.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ??ΟΤΑΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ ΜΑHA ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ ΕΒΓΑΛΑ 220,ΠΟΣΟ ΠΗΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ 265.ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ S3??EIXA KAI ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΕΤΥΧΕΙ S3 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΑΜΕ Κ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΥΠΕΘΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΟΨΕ,ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ,ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ Κ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ,ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕ ΓΚΑΖΙ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ GT ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

για να σου μεινει στα χερια δυσκολο το οτι παει καλα πρεπει να χαιρεσαι αλλα το να περνας s3 οντως ειναι περιεργο...μηπως και τα δυο s3 οι οδηγοι τους δεν ηξεραν ακομα να τα πηγαινουν?ετσι οπως τα λες το αμαξι σου πηγαινει σαν ενα 2.0tfsi stage2 οτι και το δικο μου δηλαδη...καπου εκει ειναι οι διαφορες μου με ενα s3!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα ενα R32 μπροστα μου στα φαναρια, με'βλεπε ο τυπος απο το μεσαιο καθρεπτη και μαρσαρε συνεχεια, λεω και'γω what the hell...

Μεχρι τα 170 αφησα μια φορα το γκαζι να μη τον ακουμπησο, και DSG to R32! εγω οχι.

Δε ξερω τι γινεται..

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έκανε φυλαγμένες αλλαγές το S3, ήταν και καινούργιο και το λυπόταν?

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν ημουν σιγουρος οτι το πατουσε δε θα το ανεφερα καν.

Πατησα με ενα cupra leon ομως 2 φορες 0-400 και η διαφορα ηταν 1+ αμαξι υπερ του και τις 2 φορες..

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν πατούσε. Είπα φυλαγμένες αλλαγές.

Με Cupra μαμά έτσι είναι το έργο όπως τα λές... Μέχρι την 4η. Μετά έχει πιο πολλή δύναμη.

Ρολαριστά άνοιξες ποτέ, με Cupra πχ 3ες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν πατούσε. Είπα φυλαγμένες αλλαγές.

Με Cupra μαμά έτσι είναι το έργο όπως τα λές... Μέχρι την 4η. Μετά έχει πιο πολλή δύναμη.

Ρολαριστά άνοιξες ποτέ, με Cupra πχ 3ες?

nope, αλλα ρολσριστα λογω κιβυκων νομιζω η διαφορα θα ειναι μεγαλητερη..

Link to comment
Share on other sites

Διορθωστε με αν κανω λαθος , αλλα ενα 4κινιτο οποσ το σ3 μοιραζει την δυναμη στουσ μπροστα και πισω τροχους. Εφοσον βαλατε ρολλαριστες η δυναμη του , 265 ιππων μοιραστηκε μπροστα και πισω. Ενω εσυ εβγαλες καθαρα τα αλογα σου στους μπροστα τροχους.. Δοκιμασε αν θελεις με το σ3 απο σταση και θα δεις :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Διορθωστε με αν κανω λαθος , αλλα ενα 4κινιτο οποσ το σ3 μοιραζει την δυναμη στουσ μπροστα και πισω τροχους. Εφοσον βαλατε ρολλαριστες η δυναμη του , 265 ιππων μοιραστηκε μπροστα και πισω. Ενω εσυ εβγαλες καθαρα τα αλογα σου στους μπροστα τροχους.. Δοκιμασε αν θελεις με το σ3 απο σταση και θα δεις :ermm:

τζάμπα τη βενζίνη του θα κάψει ... :bow:

Link to comment
Share on other sites

to s3 θα πεταχτει σαν κατσικι μπροστα...αν το πιασει θα το πιασει ψηλα το γκολφακι μετα απο τα 170,εχω τρεξει με το 20vt gti 4 240 αλογα τοτε με 210 σεατ 4χ4 λεον κατι,εε στην πρωτη ειχε φυγει 1 αμαξι μπροστα καιεγω σπινιαριζα ακομη και με 3000 στροφες,δεν υπηρχε τροπος να περασει ομαλα η δυναμη στο δρομο,τωρα με το γτι το 5 κοντρα ttrs σε σταση ε αστο ακομη το ψαχνω ...πουθενα μα πουθενα.δεν το ειχα..τετρακινηση ειναι μπροστα οτι και να εχουμε εκτος καιδεν ξερει να το παταει ο αλλος..εγω δεν ειχα τετοια τυχη...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.