Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

Γεια χαρά! :D Μήπως ήσουν εσύ που έκανες φιλικό άνοιγμα :rolleyes: με το Στέφανο;;; Αν ναι, πώς σου φάνηκε το βελτιωμένο;;; Τον άκουσα ευχαριστημένο. Τελικά θα το βελτιώεις κι εσύ;;

Ναι εχω ανοιξει με τον στεφανο! :) δν ειχα δει την εξατμηση του και λεω για να δουμε τι κανει η χοάνη αλλα τελικα ειδα τι κανει το προγραμμα! :p

Αργότερα σίγουρα... για τωρα κοντα δν το βλέπω γτ ειμαι μικρος ακομα.. εχω μονο 4200χλμ :$

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχω ανοιξει με τον στεφανο! :)δν ειχα δει την εξατμηση του και λεω για να δουμε τι κανει η χοάνη αλλα τελικα ειδα τι κανει το προγραμμα! :p

Αργότερα σίγουρα... για τωρα κοντα δν το βλέπω γτ ειμαι μικρος ακομα.. εχω μονο 4200χλμ :$

Θα μου επιτρέψεις να σου πώ ότι <<είδες "τί" κάνει ΚΑΙ η εξάτμιση! :crazysmile:>>, γιατί κι εγώ που έχω πρόγραμμα και βλέπω τα διαγράμματα, θεωρώ ότι του Στέφανου είναι αρκετά δυνατότερο ψηλά σε σχέση με απλό 1st stage...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να σου πώ ότι <<είδες "τί" κάνει ΚΑΙ η εξάτμιση! :crazysmile:>>, γιατί κι εγώ που έχω πρόγραμμα και βλέπω τα διαγράμματα, θεωρώ ότι του Στέφανου είναι αρκετά δυνατότερο ψηλά σε σχέση με απλό 1st stage...

Έχεις δίκιο... Παράληψη μου...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω κάνει reflash άλλα έχω βάλει τον παράλληλο εγκέφαλο της Chiptronic το Chipbox εδώ και τρεις μήνες .

Έχω βγάλει 138 άλογα(1.2bar over – 1.0 σταθερό) ,αλλά το αυτοκίνητο πριν βάλω τον εγκέφαλο στην δυναμομετρηση που έγινε έβγαλε 112 άλογα ,και 185Nm .

Έχει μετρήσει κανείς άλλος νορμαλ το1.2 TSI ?,εκεί που το μέτρησα μου έδειξαν περίπου καμία εικοσαριά δυναμομετρησεις από νορμάλ 1.2 tsi που έχουν κάνει ,και όλες ήταν από 110 εως 115 άλογα και εως 190 νιουτομετρα .

Είναι ο δυνατόν να βγάζει 7-9 άλογα παραπάνω το 1.2 από ότι δηλώνει ο κατασκευαστής ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω κάνει reflash άλλα έχω βάλει τον παράλληλο εγκέφαλο της

Απότι βλέπω από το διάγραμμα φίλε στο λινκ κάτι δεν πάει καλά... Μήπως να το κοιτάξεις? Όταν ήταν μαμά απέδιδε πολύ πιο ομοιόμορφα την δύναμη... Κοίτα λίγα και τα διαγράμματα των προηγούμενων και θα καταλάβεις τι εννοώ...

Είναι δυνατό να βγάζει παραπάνω άλογα και αυτό συμβαίνει σε όλα τα vw... Το GTI μαμα π.χ. είναι 180 αλλά πραγματικά βάζει 190+!

Link to comment
Share on other sites

Απότι βλέπω από το διάγραμμα φίλε στο λινκ κάτι δεν πάει καλά... Μήπως να το κοιτάξεις? Όταν ήταν μαμά απέδιδε πολύ πιο ομοιόμορφα την δύναμη... Κοίτα λίγα και τα διαγράμματα των προηγούμενων και θα καταλάβεις τι εννοώ...

Είναι δυνατό να βγάζει παραπάνω άλογα και αυτό συμβαίνει σε όλα τα vw... Το GTI μαμα π.χ. είναι 180 αλλά πραγματικά βάζει 190+!

Δεν είναι η δική μου δυναμομετρηση στο λινκ που βλέπεις .Αλλά τι δεν πάει καλά τι να κοίταζα ?

Είδα και τις άλλες δυναμομετρησεις .... Το τελευταίο διάγραμμα που βλέπω παραπάνω πάντως δείχνει τελείως χάλια.

http://www.vwclub.gr...ndpost&p=480020

Χαμηλά μέχρι τις 3200 δείχνει να έχει θέμα με την λειτουργία του μοτέρ και ψηλά μετά τις 6200 κόβει απότομα(σε σχέση με το κάτω που πάει στις 6400) Το άλλο διάγραμμα (με κόκκινο χρώμα) είναι μικρότερο στάδιο η νορμάλ ?)

Εμένα το δικό μου διάγραμμα δεν κάνει τέτοια παράξενα ,θα προσπαθήσω να σκαναρω την δυναμομετρηση μου και να την ποσταρω.

Link to comment
Share on other sites

Την σκαναρισα την δυναμομετρηση μου

http://imageshack.us.../scan00978.jpg/

Καταρχή Χρόνια Πολλά.

Οι καμπύλες σου έιναι πράγματι αρκετά ομαλές αλλά 1,2 overboost και 1bar σταθερό για να πάρεις 22Kg.m ροπή μόνο;; :sorry:Mε τί βενζίνη δυναμομετρήθηκες;;; Αν είναι με 95άρα όμως είναι αρκετά καλά αλλά θα μπορούσε και περισσότερο (πάντα με την επιφύλαξη της ποιότητας βενζίνης). Όσο για τη stock ιπποδύναμη που λες, είναι θέμα συγκεκριμένου μοτέρ και δυναμομέτρου. Π.χ το δικό μου έδειξε στο DynoDynamic περίπου 126ΗΡ με 100άρα ΕΚΟ speed αλλά αν ξαναμέτραγα μπορεί και να έδειχνε 119ΗΡ υπό άλλες συνθήκες.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Καταρχην οι καμπυλες ροπης που βλέπεις να πηγαινουν λιγο ατσαλα μεχρι τις 3000 ευθυνεται ο εγκεφαλος γιατι "έκοβε" την ολοσωμη εξατμιση και το φιλτρο να αποδωσουν σωστά, μετά το reflash ο προγραμματιστης μου είπε οτι θα στρωσει με την χρηση. Η δυναμομετρηση είναι δική μου και για το εαν έχει θεμα με την λειτουργια του μοτερ θα το πάρω μόνο ως χιουμορ( δεν χρειαζεται να σχολιαζουμε το τι βλεπουμε χωρις να ξερουμε ) οσο για τις 6400 και το ποσο αποτομα πεφτει.. στις 6200 εχει κοφτη το μοτερ εαν σου λεει κατι :S:S

Link to comment
Share on other sites

Καταρχή Χρόνια Πολλά.

Οι καμπύλες σου έιναι πράγματι αρκετά ομαλές αλλά 1,2 overboost και 1bar σταθερό για να πάρεις 22Kg.m ροπή μόνο;; :sorry:Mε τί βενζίνη δυναμομετρήθηκες;;; Αν είναι με 95άρα όμως είναι αρκετά καλά αλλά θα μπορούσε και περισσότερο (πάντα με την επιφύλαξη της ποιότητας βενζίνης). Όσο για τη stock ιπποδύναμη που λες, είναι θέμα συγκεκριμένου μοτέρ και δυναμομέτρου. Π.χ το δικό μου έδειξε στο DynoDynamic περίπου 126ΗΡ με 100άρα ΕΚΟ speed αλλά αν ξαναμέτραγα μπορεί και να έδειχνε 119ΗΡ υπό άλλες συνθήκες.

Η βενζίνη είναι 95ρα ,η ροπή που πήρα είναι περίπου 4,5 Kgm, μετρημένη ροπή νορμαλ είχα 18Kgm ,το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα άλλο πρόσθετο ,όπως με πληροφόρησαν όμως με φίλτρο και εξάτμιση και νέο software στον παράλληλο να φτάσω τα 145 -150 hp και 25-26 ροπή.

Δεν είναι πολλά όμως 21 παραπάνω άλογα σε νορμάλ αυτοκίνητο ?? Έχουν τρελαθεί οι Γερμανοί και χαρίζουν άλογα...χαχαχα Σίγουρα το DynoDynamic αυτό που λες δείχνει αρκετά αισιόδοξο ..... :acute:

Αν το μετρήσω στο DynoDynamic με εκατοστάρα βενζίνη το δικό μου θα βγάλω παραπάνω λες ?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην οι καμπυλες ροπης που βλέπεις να πηγαινουν λιγο ατσαλα μεχρι τις 3000 ευθυνεται ο εγκεφαλος γιατι "έκοβε" την ολοσωμη εξατμιση και το φιλτρο να αποδωσουν σωστά, μετά το reflash ο προγραμματιστης μου είπε οτι θα στρωσει με την χρηση. Η δυναμομετρηση είναι δική μου και για το εαν έχει θεμα με την λειτουργια του μοτερ θα το πάρω μόνο ως χιουμορ( δεν χρειαζεται να σχολιαζουμε το τι βλεπουμε χωρις να ξερουμε ) οσο για τις 6400 και το ποσο αποτομα πεφτει.. στις 6200 εχει κοφτη το μοτερ εαν σου λεει κατι :S:S

Παντός τα κοψίματα στο διάγραμμα είναι υπαρκτά ,τα διαγράμματα δεν κάνει να τα σχολιάζουμε ?Όταν βλέπεις ένα διάγραμμα σαν καρδιογράφημα πρέπει να είσαι σχετικός για να καταλάβεις κάποιο τυχόν πρόβλημα .Άλλωστε το διάγραμμα σχολίασα οχι εσένα προσωπικά Δεν σε είπαμε και Καμπούρη ( :crazy: ) Πως έκοβε ο εγκέφαλος την εξάτμιση και το φίλτρο ? με στραβό μάτι γιατί δεν του καθόταν καλά ? (Αστειεύομαι φίλε )Χιουμορ κάνω έτσι μην το παίρνεις στραβά :db:

Γιατί ο κόφτης στο κόκκινο διάγραμμα είναι στις 6400 ?(είναι το νορμάλ το κόκκινο διάγραμμα η είναι μικρότερο στάδιο με τραβηγμένο κόφτη ? ?

Edited by tsi_15
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τι διαφορά έχει το 1.2 tsi της vw με το 1.2 tfsi του Α1 που βγάζει 86hp?δεν είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης; γιατί βλέπω ασ πούμε η abt άλλα άλογα δίνει στο polo άλλα στο Α1...

Link to comment
Share on other sites

Η βενζίνη είναι 95ρα ,η ροπή που πήρα είναι περίπου 4,5 Kgm, μετρημένη ροπή νορμαλ είχα 18Kgm ,το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα άλλο πρόσθετο ,όπως με πληροφόρησαν όμως με φίλτρο και εξάτμιση και νέο software στον παράλληλο να φτάσω τα 145 -150 hp και 25-26 ροπή.

Δεν είναι πολλά όμως 21 παραπάνω άλογα σε νορμάλ αυτοκίνητο ?? Έχουν τρελαθεί οι Γερμανοί και χαρίζουν άλογα...χαχαχα Σίγουρα το DynoDynamic αυτό που λες δείχνει αρκετά αισιόδοξο ..... :acute:

Αν το μετρήσω στο DynoDynamic με εκατοστάρα βενζίνη το δικό μου θα βγάλω παραπάνω λες ?

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά! :) Όλα είναι πιθανά με το Dyno. Εγώ πάντως έβαλα φίλτρο της Pipercross "αφρώδες" στο φιλτροκούτι. Κάτι "ιδιαίτερο" στη βασική απόδοση ΔΕΝ είδα (ούτε περίμενα μεταξύ μας) αλλά εκεί που πριν ακόμα και με το πρόγραμμα το έβλεπες να "κρεμάει", τώρα μετά τις 5.100rpm (βέβαια μιλάμε για Fabia με 5gear :sleep: ) παρατείνεται για λίγο ακόμα η απόδοση της μέγιστης ισχύος. Νομίζω είναι "καλή κίνηση" κι από θόρυβο (που εμένα με αφορά γιατί δε θέλω βουητά και... "ηχητικά εφέ") ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τι διαφορά έχει το 1.2 tsi της vw με το 1.2 tfsi του Α1 που βγάζει 86hp?δεν είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης; γιατί βλέπω ασ πούμε η abt άλλα άλογα δίνει στο polo άλλα στο Α1...

Είναι θέμα σ α φ ώ ς χαρτογράφησης (ρυθμισμένο να "κρεμάει" από πίεση ακόμα ΠΙΟ "ΝΩΡΙΣ"), καθαρά για θέμα ρύπων αλλά και για "διεύρυνση" της γκάμας προς το κάτω, ώστε να προσελκυθούν αδιάφοροι για επιδόσεις αγοραστές που..."τρομάζουν" στο άκουσμα των +100ΗΡ από 1.200c.c. Έβγαλαν και Fabia 1.2Tsi 86HP, λίγο πιο φτηνό από το κλασικό. Στις χαμηλομεσαίες έχει παρόμοια απόδοση με το τυπικό 105 (115+πραγματικά)ΗΡ αλλά ψηλά "λαχανιάζει" και δεν φτάνει καν τα 180Κm/h. Για μένα είναι επιτυχημένη κίνηση μόνο στο ελαφρύ Αudi A1, ενώ στα Polo/Fabia (και πιθανότατα Ibiza), ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ, γιατί και με τα 105ΗΡ το μοτέρ είναι ήδη εξαιρετικά οικονομικό, ενώ και με πρόγραμμα στα +/-140ΗΡ, εγώ δεν είδα καμιά επιδείνωση της κατανάλωσης, δοκιμάζοντας μάλιστα ταξίδια με μέση ωριαία ταχύτητα 150-160Κm/h.

Θεωρώ λοιπόν ότι με πρόγραμμα το 86άρι θα φτάνει σε απόδοση το 105άρι (ή και περισσότερο) χωρίς να θέλει αλλαγή κάποιου περιφερειακού...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα σ α φ ώ ς χαρτογράφησης (ρυθμισμένο να "κρεμάει" από πίεση ακόμα ΠΙΟ "ΝΩΡΙΣ"), καθαρά για θέμα ρύπων αλλά και για "διεύρυνση" της γκάμας προς το κάτω, ώστε να προσελκυθούν αδιάφοροι για επιδόσεις αγοραστές που..."τρομάζουν" στο άκουσμα των +100ΗΡ από 1.200c.c. Έβγαλαν και Fabia 1.2Tsi 86HP, λίγο πιο φτηνό από το κλασικό. Στις χαμηλομεσαίες έχει παρόμοια απόδοση με το τυπικό 105 (115+πραγματικά)ΗΡ αλλά ψηλά "λαχανιάζει" και δεν φτάνει καν τα 180Κm/h. Για μένα είναι επιτυχημένη κίνηση μόνο στο ελαφρύ Αudi A1, ενώ στα Polo/Fabia (και πιθανότατα Ibiza), ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ, γιατί και με τα 105ΗΡ το μοτέρ είναι ήδη εξαιρετικά οικονομικό, ενώ και με πρόγραμμα στα +/-140ΗΡ, εγώ δεν είδα καμιά επιδείνωση της κατανάλωσης, δοκιμάζοντας μάλιστα ταξίδια με μέση ωριαία ταχύτητα 150-160Κm/h.

Θεωρώ λοιπόν ότι με πρόγραμμα το 86άρι θα φτάνει σε απόδοση το 105άρι (ή και περισσότερο) χωρίς να θέλει αλλαγή κάποιου περιφερειακού...

το θέμα μου είναι γιατί να φτάνει στα 105 κι όχι στα +/-140ΗΡ αφού είναι θέμα χαρτογράφησης δεν μπορεί κάτι θα αλλάζει :sorry: πάντως το α1 δεν το πίστευα ότι είναι τόσο ελαφρύ και οτι διακοσαρίζει :-ο

Edited by dimitrisdimos
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση να κανω?θελω να κανω service sta 30000 χλμ και πηρα τηλ στην auto marin και μου ειπε 330

μετα πηρα φιλιπαιο και παζαροπουλο και μου ειπαν 240....ειναι διαφορα...αλλα γιατι τοσο μεγαλη δεν καταλαβαινω...

μπορει να μου προτεινει καποιος τι να κανω????

μια ερωτηση να κανω?θελω να κανω service sta 30000 χλμ και πηρα τηλ στην auto marin και μου ειπε 330

μετα πηρα φιλιπαιο και παζαροπουλο και μου ειπαν 240....ειναι διαφορα...αλλα γιατι τοσο μεγαλη δεν καταλαβαινω...

μπορει να μου προτεινει καποιος τι να κανω????

το polo 1.2 tsi εχω
Link to comment
Share on other sites

Γιατί η Auto Marin δεν παλεύεται! Μαζί με την Καρεντα κρατάνε το τοπ 2 του "Μην πατάτε θα σας πιάσουμε τον κ...ο". Πήγαινε σε κάποιον απο τους άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να βάλω το πρόγραμμα της overload στο αμάξι. Ξέρει κανείς τί γίνεται με την εγγύηση του αυτοκινήτου; Χάνεται;

Αν γίνει ζημιά και "ανιχνευθούν" (βάσει ελέγχου στον εγκέφαλο του μοτέρ), ότι παράλληλα κατά τον "κρίσιμο" χρόνο το turbo "ανέβαζε" πάνω από 0,85-0,9bar που είναι η εργοστασιακή τιμή (ως overboost), η εγγύηση "χάνεται" άσχετα αν ηζημιά προήλθε από κάτι άλλο, γιατί αν προσέξεις στην εγγύηση αναγράφεται ρητά ότι αυτή ισχύει, εφόσον δεν επέλθει καμία τροποποίηση σε σχέση με τα μέρη όπως τα έχει ορίσει η κατασκευάστρια. Από κει και πέρα είναι και θέμα αντιπροσώπου (π.χ φιλία ;) ή "δοντιού" στην Kosmocar...

Νομίζω όμως ότι αν η πίεση δεν ξεπερνάει τα 1,15bar overboost, (όπως στο δικό μου με Ε-Τuners) και "δώσουν" και λίγο πιο "πλούσιο" μιγματάκι στις μεσαιοψηλές rpm ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης συνήθως αυτά τα reflash εφόσον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά και δεν το βάλεις να στο ψάχνουν σε "βάθος" για κάτι με το διαγνωστικό της V.A.G, δεν ανιχνεύονται, ενώ το μοτεράκι αυτό δεν έχει δα ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ αποκλίσεις στις πιέσεις, ώστε να το καταλάβει κάποιος στην οδήγηση (όπως π.χ στα πιο μεγάλα Tsi όπου "παίρνουν" με τη βελτίωση παρκετά μεγαλύτερες πιέσεις: π.χ 1,5bar από 1,1 ως νορμάλ.)

Υ.Γ: Βέβαια αν σε καλέσουν για εργοστασιακό update (αναβάθμιση), που είναι <<αγαπημένη>> συνήθεια (που έγινε λατρεία) στην KOSMOCAR, εκεί κάνεις το "κουνέλι" πηγαίνοντας π.χ στον προγραμματιστή σου να σου περάσει το εργοστασιακό και μόλις την κάνεις, στο ξαναπερνάει!..

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Αν γίνει ζημιά και "ανιχνευθούν" (βάσει ελέγχου στον εγκέφαλο του μοτέρ), ότι παράλληλα κατά τον "κρίσιμο" χρόνο το turbo "ανέβαζε" πάνω από 0,85-0,9bar που είναι η εργοστασιακή τιμή (ως overboost), η εγγύηση "χάνεται" άσχετα αν ηζημιά προήλθε από κάτι άλλο, γιατί αν προσέξεις στην εγγύηση αναγράφεται ρητά ότι αυτή ισχύει, εφόσον δεν επέλθει καμία τροποποίηση σε σχέση με τα μέρη όπως τα έχει ορίσει η κατασκευάστρια. Από κει και πέρα είναι και θέμα αντιπροσώπου (π.χ φιλία ;) ή "δοντιού" στην Kosmocar... Νομίζω όμως ότι αν η πίεση δεν ξεπερνάει τα 1,15bar overboost, (όπως στο δικό μου με Ε-Τuners) και "δώσουν" και λίγο πιο "πλούσιο" μιγματάκι στις μεσαιοψηλές rpm ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης συνήθως αυτά τα reflash εφόσον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά και δεν το βάλεις να στο ψάχνουν σε "βάθος" για κάτι με το διαγνωστικό της V.A.G, δεν ανιχνεύονται, ενώ το μοτεράκι αυτό δεν έχει δα ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ αποκλίσεις στις πιέσεις, ώστε να το καταλάβει κάποιος στην οδήγηση (όπως π.χ στα πιο μεγάλα Tsi όπου "παίρνουν" με τη βελτίωση παρκετά μεγαλύτερες πιέσεις: π.χ 1,5bar από 1,1 ως νορμάλ.) Υ.Γ: Βέβαια αν σε καλέσουν για εργοστασιακό update (αναβάθμιση), που είναι <<αγαπημένη>> συνήθεια (που έγινε λατρεία) στην KOSMOCAR, εκεί κάνεις το "κουνέλι" πηγαίνοντας π.χ στον προγραμματιστή σου να σου περάσει το εργοστασιακό και μόλις την κάνεις, στο ξαναπερνάει!..

Βέβαια αν σε καλέσουν για εργοστασιακό update (αναβάθμιση), που είναι <<αγαπημένη>> συνήθεια (που έγινε λατρεία) στην KOSMOCAR

χαχαχαχα σωστός!

δοκιμασα να σου στειλω pm αλλα μου εβγαλε:

The member G.PET.VF34 cannot receive any new messages

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.