Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά το πρόγραμμα θα μου το περάσει η επίσημη αντιπροσωπεία της VW στην περιοχή μου. Εκείνοι μάλιστα μου πρότειναν την OVERLOAD, γιατί μάλλον συνεργάζονται. Το αμάξι δεν έχει ακόμα κλείσει χρόνο από τότε που το πήρα και ήμουν έτοιμος να κάνω και την επέκταση της εγγύησης. Τελευταία στιγμή τους ρώτησα αν υπάρξει πρόβλημα τί γίνεται, και εκεί άρχισαν να τα μασάνε υπονοώντας πως δεν έχει νόημα να κάνω την επέκταση, αφού θέλω να περάσω το πρόγραμμα. Οπότε, ό,τι πρόβλημα και να παρουσιαστεί είμαι σίγουρος ότι θα το αποδώσουν στο πρόγραμμα για να μην επωφεληθώ της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά το πρόγραμμα θα μου το περάσει η επίσημη αντιπροσωπεία της VW στην περιοχή μου. Εκείνοι μάλιστα μου πρότειναν την OVERLOAD, γιατί μάλλον συνεργάζονται. Το αμάξι δεν έχει ακόμα κλείσει χρόνο από τότε που το πήρα και ήμουν έτοιμος να κάνω και την επέκταση της εγγύησης. Τελευταία στιγμή τους ρώτησα αν υπάρξει πρόβλημα τί γίνεται, και εκεί άρχισαν να τα μασάνε υπονοώντας πως δεν έχει νόημα να κάνω την επέκταση, αφού θέλω να περάσω το πρόγραμμα. Οπότε, ό,τι πρόβλημα και να παρουσιαστεί είμαι σίγουρος ότι θα το αποδώσουν στο πρόγραμμα για να μην επωφεληθώ της εγγύησης.

Στον Λατση το πας το αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά το πρόγραμμα θα μου το περάσει η επίσημη αντιπροσωπεία της VW στην περιοχή μου. Εκείνοι μάλιστα μου πρότειναν την OVERLOAD, γιατί μάλλον συνεργάζονται. Το αμάξι δεν έχει ακόμα κλείσει χρόνο από τότε που το πήρα και ήμουν έτοιμος να κάνω και την επέκταση της εγγύησης. Τελευταία στιγμή τους ρώτησα αν υπάρξει πρόβλημα τί γίνεται, και εκεί άρχισαν να τα μασάνε υπονοώντας πως δεν έχει νόημα να κάνω την επέκταση, αφού θέλω να περάσω το πρόγραμμα. Οπότε, ό,τι πρόβλημα και να παρουσιαστεί είμαι σίγουρος ότι θα το αποδώσουν στο πρόγραμμα για να μην επωφεληθώ της εγγύησης.

Έτσι όπως σου απάντησαν εννοούν εμμέσως πλην σ α φ έ σ τ α τ α, ότι αν προκύψει θέμα με πρόγραμμα there's no Garantee... Mή το ψάχνεις και κυρίως ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ επέκταση εγγυήσεως γιατί θα είναι "ανεξάρτητη" με την τοποθέτηση προγράμματος, εφόσον μας λες ότι <<τα μασσάνε>> (και άρα θα στο κάνουν με "κρύα" καρδιά!) Εκτός αν σου υπογράψουν χαρτί ότι η επέκταση θα ισχύει ακόμα και με αναβαθμισμένο λογισμικό που οι ίδιοι στο τοποθετούν... (που δε το βλέπω να δεχτούν). Πάντως αν έχει κωδικό internal wastegate τουρμπίνας "G" αντί "F" και πρόγραμμα να βάλεις δε νομίζω να έχει πρόβλημα γιατί -όπως προείπα πιο πάνω- σε πρώτο στάδιο βελτιώσεως (reflash), δεν ανεβάζει το turbo επικίνδυνες πιέσεις. Εγώ το δουλεύω remaped 8 μήνες με μπόλικα ταξίδια (και ενίοτε στα "τέρματα" :crazy:με 1,15bar οverboost και 0,9bar κόφτη) και όλα μια χαρά...

Polo 1.2 tsi 1o σταδιο(φπε)

"Άνεμοοοοοοος"! :super: Τί πρόγραμμα φοράς είπαμε;;; Dyno για max ισχύ έχεις κάνει να δούμε;;;

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως σου απάντησαν εννοούν εμμέσως πλην σ α φ έ σ τ α τ α, ότι αν προκύψει θέμα με πρόγραμμα there's no Garantee... Mή το ψάχνεις και κυρίως ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ επέκταση εγγυήσεως γιατί θα είναι "ανεξάρτητη" με την τοποθέτηση προγράμματος, εφόσον μας λες ότι <<τα μασσάνε>> (και άρα θα στο κάνουν με "κρύα" καρδιά!) Εκτός αν σου υπογράψουν χαρτί ότι η επέκταση θα ισχύει ακόμα και με αναβαθμισμένο λογισμικό που οι ίδιοι στο τοποθετούν... (που δε το βλέπω να δεχτούν). Πάντως αν έχει κωδικό internal wastegate τουρμπίνας "G" αντί "F" και πρόγραμμα να βάλεις δε νομίζω να έχει πρόβλημα γιατί -όπως προείπα πιο πάνω- σε πρώτο στάδιο βελτιώσεως (reflash), δεν ανεβάζει το turbo επικίνδυνες πιέσεις. Εγώ το δουλεύω remaped 8 μήνες με μπόλικα ταξίδια (και ενίοτε στα "τέρματα" :crazy:με 1,15bar οverboost και 0,9bar κόφτη) και όλα μια χαρά...

"Άνεμοοοοοοος"! :super: Τί πρόγραμμα φοράς είπαμε;;; Dyno για max ισχύ έχεις κάνει να δούμε;;;

Δεν ειναι δικο μου.Απλως το βρηκα και ειπα να το ανεβασω
Link to comment
Share on other sites

Ένα με πρόγραμμα μόνο:

Ωραία ανεβάζει

Link to comment
Share on other sites

τελικά ρε παιδιά αξίζει ο παράλληλος εγκέφαλος ? όποιος έχει βάλει ας πει δυο λόγια παραπάνω ? από επιδόσεις, λειτουργιά και τυχόν προβλήματα !

Link to comment
Share on other sites

χαιρετω! σε 2 μηνες η εγγυηση μου τελειωνει κ επιτελους θα μπορω να πειραξω λιγο το 1.2 τσι μοτερακι μας! τελικο εξατμησης εχω αλλαξει αλλα δεν 8ελω να την αλλαξω ολοκληρη! σκευτομαι να βαλω την χοανι τις pipercross αλλα για να μην τραβαει ζεστο αερα απο την μιχανη λες να κοπσω το πανω μεροσ αποτο καπακι του φιλτροκουτιου για να χωρεσει η χοανη κ αν προεξεχει κ αλλο λιγο με μια δικη μου ελαχιστου κοστους κατασκευη να επεκτεινω σε υψος το κουτι......(εννοειται οτι 8α μπει κ σε λιγο καιρο προγραμμα με χαλαρες ρυ8μησεις για απλη αμολυβδη)

αξιζει να κανω αυτο με την χωανη η λεω αρλουμπες???..... :sorry:

Link to comment
Share on other sites

χαιρετω! σε 2 μηνες η εγγυηση μου τελειωνει κ επιτελους θα μπορω να πειραξω λιγο το 1.2 τσι μοτερακι μας! τελικο εξατμησης εχω αλλαξει αλλα δεν 8ελω να την αλλαξω ολοκληρη! σκευτομαι να βαλω την χοανι τις pipercross αλλα για να μην τραβαει ζεστο αερα απο την μιχανη λες να κοπσω το πανω μεροσ αποτο καπακι του φιλτροκουτιου για να χωρεσει η χοανη κ αν προεξεχει κ αλλο λιγο με μια δικη μου ελαχιστου κοστους κατασκευη να επεκτεινω σε υψος το κουτι......(εννοειται οτι 8α μπει κ σε λιγο καιρο προγραμμα με χαλαρες ρυ8μησεις για απλη αμολυβδη)

αξιζει να κανω αυτο με την χωανη η λεω αρλουμπες???..... :sorry:

Βάλε το φίλτρο της pipercross μέσα στο φιλτροκούτι όπως έκανα κι εγώ με το Fabia. Στο ταξίδι μηδενικός θόρυβος με σταθερή ταχύτητα, ελαφρό sportive "μπασάκι" κατά την επιτάχυνση! Και τουλάχιστον με πρόγραμμα εγώ είδα ότι κρατάει δύναμη καλύτερα ψηλά μέχρι τις 5.200rpm αντί 4,900rpm που άρχιζε να "ψοφάει". (Τώρα βέβαια έχω και 5άρι gearbox κι ίσως σε σένα πάει ακόμα καλύτερα!)

Link to comment
Share on other sites

Βάλε το φίλτρο της pipercross μέσα στο φιλτροκούτι όπως έκανα κι εγώ με το Fabia. Στο ταξίδι μηδενικός θόρυβος με σταθερή ταχύτητα, ελαφρό sportive "μπασάκι" κατά την επιτάχυνση! Και τουλάχιστον με πρόγραμμα εγώ είδα ότι κρατάει δύναμη καλύτερα ψηλά μέχρι τις 5.200rpm αντί 4,900rpm που άρχιζε να "ψοφάει". (Τώρα βέβαια έχω και 5άρι gearbox κι ίσως σε σένα πάει ακόμα καλύτερα!)

Σε ευχαριστω για την απαντηση! κριμα και η8ελα να ακουω και την εκτωνωση της τουρμηνας.... οποτε οταν 8α παω για το προγραμμα 8α βαλω τοτε και το φιλτρο.αυριο 8α παω να αλλαξω και το μεσαιο καζανακι με ενα πιο ελευ8ερο

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση! κριμα και η8ελα να ακουω και την εκτωνωση της τουρμηνας.... οποτε οταν 8α παω για το προγραμμα 8α βαλω τοτε και το φιλτρο.αυριο 8α παω να αλλαξω και το μεσαιο καζανακι με ενα πιο ελευ8ερο

Κοίτα, αν θες σώνει και καλά να ακούς το <<τσσσσουφφφφ!>> δύο λύσεις υπάρχουν: Ή κάποια καλύτερη σκάστρα ή χοάνη (μανιτάρι) αλλά πιθανό σε μεγάλα ταξίδια να "ακούγεται" κάπως περισσότερο το μοτέρ με χοάνη (χωρίς να είναι σίγουρο πάντως, γιατί κι εγώ που έβαλα π.χ Greddy trust air-inx στο Astra 1.6Τ μου, παρόλο που φοβόμουν, θα' λεγα ότι μου είναι μέχρι κι ευχάριστο :db:). Γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις μεσαίο, εφόσον δεν ενδείκνυται βάσει των όσων αναφέρω παρακάτω να βάλεις ολόσωμη εξάτμιση turboback, γιατί μόνο ενοχλητικό μπάσο θα πάρεις :sad: κι όχι απόδοση! Για σημαντική αύξηση της ισχύος σε αυτό το μοτέρ που λόγω μικρής τουρμπίνας δεν έχει μεγάλα περιθώρια να "γράψει" πολλά ΗΡ, αρκεί να βάλεις down pipe, να βγάλεις τον εργοστασιακό καταλύτη και να τοποθετήσεις έναν sport μεταλλικό 200cpi παροχής μέχρι 160ΗΡ, (κατά προτίμηση ΗJS) πιο "πίσω" μαζί με τον αισθητήρα "λ" και απλά να κρατήσεις το τελικό που έχεις! Μόνο στα μοτέρ που μπορούν να παράγουν με βελτίωση μηχανικών μερών πάνω από 180ΗΡ, σκεφτόμαστε εκτεταμένες αλλαγές στην εξαγωγή (δηλαδή εντελώς ελεύθερη εξαγωγή από πλευράς καζανιών ή ακόμα π.χ και με αλλαγή διατομής σωλήνα εξατμίσεως με παχύτερης διάστασης. Δηλαδή από Φ48'' που είσαι τώρα στα Φ52, Φ55 Κ.Ο.Κ). To αμάξι σου λοιπόν με αλλαγή d.p, sport cat και τελικό καζάνι, θα είναι δυνατότερο (ειδικά μόλις κάνεις upgrade προγράμματος) αλλά αθόρυβο στο σταθερό γκάζι, κρατώντας έναν sport ήχο από την σκάστρα ή τη χοάνη, όταν π.χ "πλακώνεσαι" ή προσπερνάς, δηλαδή κατά το χρόνο που έχεις "φορτίο" γκαζιού! Ποιός ο λόγος να <<βουίζεις>> ΣΥΝΕΧΕΙΑ και να πονάει το κεφάλι σου στα ταξίδια;;; :sorry:

Φιλικά πάντα, :pardon::drinks: και από καθαρή πείρα 15 χρόνων στη βελτίωση.

Γιώργος...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, αν θες σώνει και καλά να ακούς το <<τσσσσουφφφφ!>> δύο λύσεις υπάρχουν: Ή κάποια καλύτερη σκάστρα ή χοάνη (μανιτάρι) αλλά πιθανό σε μεγάλα ταξίδια να "ακούγεται" κάπως περισσότερο το μοτέρ με χοάνη (χωρίς να είναι σίγουρο πάντως, γιατί κι εγώ που έβαλα π.χ Greddy trust air-inx στο Astra 1.6Τ μου, παρόλο που φοβόμουν, θα' λεγα ότι μου είναι μέχρι κι ευχάριστο :db:). Γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις μεσαίο, εφόσον δεν ενδείκνυται βάσει των όσων αναφέρω παρακάτω να βάλεις ολόσωμη εξάτμιση turboback, γιατί μόνο ενοχλητικό μπάσο θα πάρεις :sad: κι όχι απόδοση! Για σημαντική αύξηση της ισχύος σε αυτό το μοτέρ που λόγω μικρής τουρμπίνας δεν έχει μεγάλα περιθώρια να "γράψει" πολλά ΗΡ, αρκεί να βάλεις down pipe, να βγάλεις τον εργοστασιακό καταλύτη και να τοποθετήσεις έναν sport μεταλλικό 200cpi παροχής μέχρι 160ΗΡ, (κατά προτίμηση ΗJS) πιο "πίσω" μαζί με τον αισθητήρα "λ" και απλά να κρατήσεις το τελικό που έχεις! Μόνο στα μοτέρ που μπορούν να παράγουν με βελτίωση μηχανικών μερών πάνω από 180ΗΡ, σκεφτόμαστε εκτεταμένες αλλαγές στην εξαγωγή (δηλαδή εντελώς ελεύθερη εξαγωγή από πλευράς καζανιών ή ακόμα π.χ και με αλλαγή διατομής σωλήνα εξατμίσεως με παχύτερης διάστασης. Δηλαδή από Φ48'' που είσαι τώρα στα Φ52, Φ55 Κ.Ο.Κ). To αμάξι σου λοιπόν με αλλαγή d.p, sport cat και τελικό καζάνι, θα είναι δυνατότερο (ειδικά μόλις κάνεις upgrade προγράμματος) αλλά αθόρυβο στο σταθερό γκάζι, κρατώντας έναν sport ήχο από την σκάστρα ή τη χοάνη, όταν π.χ "πλακώνεσαι" ή προσπερνάς, δηλαδή κατά το χρόνο που έχεις "φορτίο" γκαζιού! Ποιός ο λόγος να <<βουίζεις>> ΣΥΝΕΧΕΙΑ και να πονάει το κεφάλι σου στα ταξίδια;;; :sorry:

Φιλικά πάντα, :pardon::drinks: και από καθαρή πείρα 15 χρόνων στη βελτίωση.

Γιώργος...

ομολογω πως διαβασα την απαντηση σου και 10 φορες για να μην εχω διαβασει κατι λαθος!ετσι οπως που τα ε8εσες αυριο δεν κανω βημα....απλα δεν ξερω κατα ποσο θα μπορεσω να μαζεψω τα λεφτα για οοολα αυτα!... :sorry: οποτε μαλλον θα αρκεστω σε μια χοανη(που την λιγουρευομαι τοοοσο καιρο) και στο προγραμμα αργοτερα!

σε ευχαριστω και παλι για τις κατατοπιστικοτατες απαντησεις σου!

και επειδη αυριο εχω ορεξη για να κανω κατι μαλλον 8α παω να παρω την χοανη! (ειμαι κ πολυ στα8ερος στις αποψεις μου..... :crazy: )

και 8α ανεβασω φοτο και κανα βιντεο με το αποτελεσμα!

Link to comment
Share on other sites

ομολογω πως διαβασα την απαντηση σου και 10 φορες για να μην εχω διαβασει κατι λαθος!ετσι οπως που τα ε8εσες αυριο δεν κανω βημα....απλα δεν ξερω κατα ποσο θα μπορεσω να μαζεψω τα λεφτα για οοολα αυτα!... :sorry: οποτε μαλλον θα αρκεστω σε μια χοανη(που την λιγουρευομαι τοοοσο καιρο) και στο προγραμμα αργοτερα!

σε ευχαριστω και παλι για τις κατατοπιστικοτατες απαντησεις σου!

και επειδη αυριο εχω ορεξη για να κανω κατι μαλλον 8α παω να παρω την χοανη! (ειμαι κ πολυ στα8ερος στις αποψεις μου..... :crazy: )

και 8α ανεβασω φοτο και κανα βιντεο με το αποτελεσμα!

Καλή αρχή! :friends::D

Link to comment
Share on other sites

Paidia exei kaneis apopsi gia tin Overlaod?Gt tha tous episkef8w aurio to prwi gia to 1.2 TSi mou

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι είναι οι overload... Custom προγραμματάκι και φτηνό! (γράφε με ελληνικα...)

Link to comment
Share on other sites

τι θα γινει με τη revo???εχεις κανεις καμμια πληροφορια?λεγανε για φεβρουαριο....

Αν θες οπωσδήποτε Revo μάλλον (κατά πως δείχνει το πράγμα) θα περιμένεις :sad: πολύ ακόμα για 1.2Τsi...Γενικά κι από άλλους που ενδιαφέρονται μαθαίνω ότι το πάει πολύυυυ "χαλαρά" η Cargate...Δε φταίει όμως αυτή και πιστεύω θα βγάλει στο τέλος (το πότε είναι θέμα!) αλλά μάλλον για λόγους marketing στην Αγγλία (από όπου προέρχεται κι η σχετική εξέλιξη), θεωρούν ότι υπάρχει χαμηλό ενδιαφέρον για βελτίωση ενός τόσο μικρού κινητήρα, καθώς στην υπόλοιπη Ε.Ε αυτός που θα επιλέξει 1.200άρι τουρμπάτο, το τελευταίο που θα σκεφτεί ως άμεση "προτεραιότητα" είναι να το βελτιώσει. Εκεί νομίζω ασχολούνται περισσότερο με τα twincharged 1.4άρια 160/180ΗΡ <<και πάνω>>, μη πω κι από 1.8Τsi <<και πάνω>>...;Επομένως προφανώς δεν "τρελαίνονται" να μας στείλουν files!!! Eτσι λοιπόν μήπως -λέω- θα έπρεπε να στραφείς κι εσύ σε custom reflash που συμφέρουν κι οικονομικά;;; Πάντως λογικά αν "πιέσει" η ελληνική αντ/πεία REVO γιατί να μη φτιάξουν/στείλουν;;; Δεν είναι δα και δύσκολο!! Αλλά "πιέζει";;; 'Αλλο ένα ερώτημα-μυστήριο!!! :drinks: Βέβαια τώρα που τα λέμε, πλησιάζουμε στο Πάσχα και το καλοκαιράκι και παίρνοντας τηλέφωνο μπορεί και να έχουν!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Σωστη η παρατηρηση για τα ελληνικα.Η Cargate επειδη πηγα απο κει μου ειπανε υπομονη ως το καλοκαιρι για το μικρο τερατακι.Τα νεα απο την Overlaod για οποιον ενδιαφερεται ειναι πολυ καλα.Το μοτερ δν ζοριζεται ιδιαιτερα,ανεβαινει αρκετα η ροπη και με δυο τρεις αλλαγες σε εισαγωγη,downpipe,μεσαιο και φιλτρο το αυτοκινητο θα στεκεται πολυ πολυ καλα στον δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Για overload σκεφτομαι που ειναι πολυ λιγοτερα τα λεφτα αλλα απο χειμωνα,αφου φυγει και η εγγυηση :rolleyes: ,εχω διαβασει τα καλυτερα για overload ομως σε ενα προγραμμα περα απο την οικονομικη πλευρα σκεφτεσαι και την αξιοπιστια του κινητηρα απο κει και περα...γενικως ειμαι της αποψης οτι με πρωτο σταδιο και φυσιολογικη συμπεριφορα,δεν υπαρχει προβλημα...εκτος και αν σου τυχει :sad:

Link to comment
Share on other sites

Για overload σκεφτομαι που ειναι πολυ λιγοτερα τα λεφτα αλλα απο χειμωνα,αφου φυγει και η εγγυηση :rolleyes: ,εχω διαβασει τα καλυτερα για overload ομως σε ενα προγραμμα περα απο την οικονομικη πλευρα σκεφτεσαι και την αξιοπιστια του κινητηρα απο κει και περα...γενικως ειμαι της αποψης οτι με πρωτο σταδιο και φυσιολογικη συμπεριφορα,δεν υπαρχει προβλημα...εκτος και αν σου τυχει :sad:

Kαταρχή *Χρόνια Πολλά* και *Χριστός Ανέστη*!

Λοιπόν για να ησυχάσεις σου επιβεβαιώνω ότι για πρώτο στάδιο (όχι πολύ επιθετικό) όποιον προγραμματιστή σε custom reflash κι αν επιλέξεις ΔΕΝ θα υπάρχει πρόβλημα...Βέβαια η ποιότητα του remaping κάπου θα φανεί αλλά κυρίως λειτουργικά -π.χ γραμμικότητα στο part throttle(=μέσο φορτίο γκαζιού), ελλειψη "μικροκομπιασμάτων" κ.λπ ΑΛΛΑ ΝΑ "ΣΠΑΣΕΙΣ" με φυσιολοδγική αύξηση πιέσεως ή ρυθμίσεως μοιρών advance ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ. Αρκεί να μη ζητήσεις με ένα πρόγραμμα το 1.200ράκι σου να "κυνηγά" remapped V.A.G 1.4 singleturbo Tsi! Kαλό βέβαια θα ήταν -κι αυτό ισχύει και για το δικό μου φλασαρισμένο Fabia 1.2Tsi- μετά τον όποιο αναπρογραμματισμό επιλεχθεί, να αφαιρεθεί με κάποιο τρόπο ο προκαταλύτης με ένα downpipe, όχι τόσο για να πηγαίνει καλύτερα, όσο για να απάγονται (=απομακρύνονται) καλύτερα οι θερμοκρασίες από την τουρμπίνα όταν το μοτέρ πιέζεται (φυσιολογικά) σε καλοκαιρινά ταξίδια όπου αναγκαστικά τα "χώνεις"!

Οπότε προχώρα! Εγώ πάντως με Ε-Τuners μετά από σχεδόν ένα χρόνο (και... πολύ "κυνήγι" στα ταξίδια), είμαι πολύ ευχαριστημένος, το αμάξι πάει σαν καλό ατμοσφαιρικό sportive 1.800c.c (όχι GTI βέβαια! :pardon:) και κυρίως ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!

Καλές επιλογές! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Αν υπαρχει καποιος που σκοπευει να βαλει προγραμματακι στην Overload ή γενικα να βαλει προγραμμα ας μου στειλει ενα πμ παρακαλω πολυ αμεσα.

Vgike kai episima to programma apo tin Overload gia to mikroskopiko moteraki mas,me tin ippodunami na ftanei sta 135 aloga kai ti ropi apo ta 17kg sta 25!kales agores kai kales voltes!

Edited by MasterMindD
Link to comment
Share on other sites

βγηκε και επισημα η σκαστρα της forge για τα 1.2 tsi vw polo μολις την πηρα εχτες..τιμη 269 ευρω με φπα..απο το σαββατο θα ηχο να σας πω και εντυπωσεις..ξερεις ποσο κανει το προγραμμα της overload;;;ειναι custom προγραμμα η ειναι fix δλδ μεχρι 135 αλογακια??

Link to comment
Share on other sites

βγηκε και επισημα η σκαστρα της forge για τα 1.2 tsi vw polo μολις την πηρα εχτες..τιμη 269 ευρω με φπα..απο το σαββατο θα ηχο να σας πω και εντυπωσεις..ξερεις ποσο κανει το προγραμμα της overload;;;ειναι custom προγραμμα η ειναι fix δλδ μεχρι 135 αλογακια??

Skastra e?gia enimerose mas aderfe.To programma apo oti exo katalavei einai custom.emeis tha pame duo autokinita kai exei prosfora -30%.Mas eipe gurw sta 700 katostarika me FPA.Tora stin praksi tha doume poso tha mas paei apo arxes iouliou pou tha kleisoume radevou gia tin moda.

Kalispera paides.Epeidi to terataki (polo 1.2 tsi) mpainei sunergeio se liges meres,ektos tou programmatos ti sustinete gia na anapneei kalutera kai genika na min zoristei polu apo tin anabathmisi pou tha tou kanw?skeftomouna gia eisagwgi kai manitari kai argotera downpipe,mesaio k intercooler.Apo organa gia na vlepoume kai pos paei to moter,skeftomouna gia barometro.Ti allo proteinete?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.