Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

πολλές καλησπέρες! φοράω χοάνη και ήδη κάνει αρκετή βαβούρα...αν βγάλω τον σιγαστήρα που δείχνεις γίνεται ενοχλητικός ο θόρυβος? έχει κανείς παρατηρήσει διαφορά (χειρότερες/καλύτερες) στις επιδόσεις?

Το μανιταρι ετσι ειναι χωρις θερμοπροστασια;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα απο Θεσσαλονικη .

Τελικά αξίζει το προγραμμα στο πολακι ?

Βρηκα με 400 ευρω στα 140 θα παει απο 105 και βγαλμενο κοφτη τελικης .

Μπορει να μου απαντησει καποιος που εχει βαλει προγραμμα 1ο σταδιο ?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή οδήγησα Ibiza 1.2 tsi σήμερα διέκρινα μία καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Είναι χαρακτηριστικό που το έχει και το Polo? Όσοι βάλατε πρόγραμμα είδατε καλύτερη γραμμικότητα και βελτίωση στην απόκριση?

Link to comment
Share on other sites

Να πω ότι περίμενα καλύτερο το 1.2 tsi, σε σχέση με το Leon tsi 125 π.χ. περίμενα να είναι ισοδύναμα τα αυτοκίνητα, όμως ενώ το Leon έχει μία γραμμικότητα (όπως και το Golf 122) και δεν γίνεται αντιληπτή καμία υστέρηση στο Ibiza ήταν έντονο το lag, βέβαια μετά δίνει το αυτοκίνητο και πάει αρκετά καλά, αλλά αυτή η βουτιά στο πετάλι μέχρι να έχει απόκριση είναι λίγο εκνευριστική.

 

Και ως παλιός κάτοχος Polo 6N2 101ps ( :heart:  :heart:  :heart: )  πίστευα επίσης ότι το Polo V 1.2 tsi έχει αντίστοιχο ρόλο και είναι ένα κλικ πιο κάτω από την κορυφαία έκδοση που είναι το GTI. Μία διαδρομή 6-7 χιλιομέτρων δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτική πάντως, εκτιμώ ότι στην Εθνική θα δείχνει καλύτερα την δύναμη του το αυτοκίνητο γιατί 105 ίπποι και 17,5 κιλά ροπή δεν είναι αμελητέα ποσότητα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα την διαδρομή Αγ. Θεόδωροι - Χαιδάρι από την νέα Εθνική. Έχει καλά γεμίσματα το μοτέρ, κινείται άνετα με 5η στα 140-160χλμ/ω. Μειονεκτήματα το ότι είναι λίγο θορυβώδες και ότι ζορίζεται λίγο στα ανηφορικά κομμάτια. Το Ibiza είναι στιβαρό & έχει καλή σχετικά ηχομόνωση - τομείς που το Polo πιστεύω θα είναι ακόμα καλύτερο. Στα 100χλμ/ω έκανα ένα κατέβασμα σε 4η για "εικονική" προσπέραση ενώ ήμουν στην μεσαία λωρίδα της Ν.Ε.Ο. και γέμισε μέχρι τα 140 όχι τόσο ικανοποιητικά όσο περίμενα (σαν να ζοριζόταν με την 4η). Με 5η πήγαινα με 3100 στροφές ακριβώς με 140χλμ.

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ λίγα τα κυβικά για να υποστηρίξουν ταχύτητες μετά τα 140 σταθερές πόσο μάλλον σε ρεπριζ.ΤΑ 1.2 γενικά είναι ψιλό απάτη μιας και σου μοστραρουν νούμερα (και το δικό μου 145 σκαρτά άλογα με 23 κιλά έδειξε) χωρίς να λένε ότι τα 23 κιλά ροπής τα έχεις για 1000 στροφές σκάρτα από τις 2200 μέχρι 3100 άντε και με καλή βενζίνη μέχρι τις 3500. μετά η καμπύλες πέφτουν κατακόρυφα....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονία!!. . Είμαι εδω και 2 χρόνια κάτοχος του Polo του 2010 1.2 TSI 105 HP Του έχω βάλει απλά μια εξάτμηση χειροποιητη τίποτα άλλο. Θέλω να το κάνω stage 1 αλλα οχι σε revo etc που κοστίζει 1.500 + σκεφτομαι ή overload ή chiptronic ή etuners etc.. Θα ήθελα να μου πει κάποιος που έχει βάλει ποια εταιρία να επιλέξω και κατα πόσο ασφαλης είναι για την μηχανή του αμξιού μου γιατι είμαι λιγο-πολυ φοβητσιάρης μην μου πάθει τίποτα!! (και κάτι ακόμα λίγο χαζό καπου άκουσα οτι αν το κάνω stage 1 πρεπει να βάζω 100σταρα βενζίνη για να μην πάθει τίποτα η μηχανή πράγμα πολύ δυσκολο λόγω τιμής ,ισχύει; ;) )

Θα σας είμουν πραγματικά ευγνώμων αν με βοηθούσατε σας ευχαριστώ πολύ!!  :good:

Edited by Aris Kots
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου σε καθε προγραμμα μπορεις να επιλεξεις με τι βενζινη θα δουλευει το αυτοκινητο σου απλα να ξερεις οτι για να παρεις το max απο το προγραμμα καλο ειναι να επιλεξεις 100σταρα...αν επιλεξεις το προγραμμα να δουλευει με 100σταρα πρεπει να βαζεις αποκλειστικα 100σταρα...αν το προβλημα ειναι οικονομικο καλυτερα ξανασκεψουτο

Link to comment
Share on other sites

hmm σε ευχαριστώ ωραιος βέβαια δεν ξέρω και το 100 να επιλέξω κατα πόσο στην Ελλάδα η 100αρα ειναι όντως 100σταρα.. .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονία!!. . Είμαι εδω και 2 χρόνια κάτοχος του Polo του 2010 1.2 TSI 105 HP Του έχω βάλει απλά μια εξάτμηση χειροποιητη τίποτα άλλο. Θέλω να το κάνω stage 1 αλλα οχι σε revo etc που κοστίζει 1.500 + σκεφτομαι ή overload ή chiptronic ή etuners etc.. Θα ήθελα να μου πει κάποιος που έχει βάλει ποια εταιρία να επιλέξω και κατα πόσο ασφαλης είναι για την μηχανή του αμξιού μου γιατι είμαι λιγο-πολυ φοβητσιάρης μην μου πάθει τίποτα!! (και κάτι ακόμα λίγο χαζό καπου άκουσα οτι αν το κάνω stage 1 πρεπει να βάζω 100σταρα βενζίνη για να μην πάθει τίποτα η μηχανή πράγμα πολύ δυσκολο λόγω τιμής ,ισχύει; ;) )

Θα σας είμουν πραγματικά ευγνώμων αν με βοηθούσατε σας ευχαριστώ πολύ!!  :good:

 

Kαλημερα και χρονια πολλα ,

 

με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου σε 1ο σταδιο ( εργοστασιακη εισαγωγη - εξατμιση - κλπ ) δεν ειναι απαραιτητη η χρηση βενζινης 100RON , απο τη στιγμη που η χαρτογραφηση δεν θα το απαιτει . Στη περιπτωση αυτη θα υπαρχει ενα μικρη διαφορα ισχυος (-5ΗΡ περιπου) , σε σχεση απο πιο επιθετικο προγραμμα που θα απαιτουσε αποκλειστικη χρηση 100αρας .

 

Σε επαναπρογραμματισμο stg1 για 95RON , οι διαφορες ειναι περιπου στα +20ΗΡ / +4kgrm με λογικη αυξηση της πιεσης υπερπληρωσης (+0.3bar max. ) .

 

To 1.2TSI ειναι αξιοπιστο σαν μοτερ , και μονο σε περιφερειακα ( ηλεκτρικο wastegate και μπουζοκαλωδια ) παρατηρουνται αστοχιες , σπανια , οι οποιες και ειναι ανεξαρτητες του προγραμματος .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα και χρονια πολλα ,

 

με επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου σε 1ο σταδιο ( εργοστασιακη εισαγωγη - εξατμιση - κλπ ) δεν ειναι απαραιτητη η χρηση βενζινης 100RON , απο τη στιγμη που η χαρτογραφηση δεν θα το απαιτει . Στη περιπτωση αυτη θα υπαρχει ενα μικρη διαφορα ισχυος (-5ΗΡ περιπου) , σε σχεση απο πιο επιθετικο προγραμμα που θα απαιτουσε αποκλειστικη χρηση 100αρας .

 

Σε επαναπρογραμματισμο stg1 για 95RON , οι διαφορες ειναι περιπου στα +20ΗΡ / +4kgrm με λογικη αυξηση της πιεσης υπερπληρωσης (+0.3bar max. ) .

 

To 1.2TSI ειναι αξιοπιστο σαν μοτερ , και μονο σε περιφερειακα ( ηλεκτρικο wastegate και μπουζοκαλωδια ) παρατηρουνται αστοχιες , σπανια , οι οποιες και ειναι ανεξαρτητες του προγραμματος .

Ευχαριστώ πολύ,κατάλαβα πλήρως! απλά εταιρία να βρώ τώρα. 

Edited by Aris Kots
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ησυχια στο θεμα. Ποσα πολακια 1.2 εχουμε εδω με προγραμμα μεχρι στιγμης;;; Εντυπωσεις, αποδοση, τιμες;;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει βγαλει πλεον προγραμμα και η apr για τα 1,2 tsi ριξτε και κατα εκει μια ματια 

 

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_12tsi.html

post-14039-0-01397800-1421088721_thumb.p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εγω που το εψαχνα δυο μερες τωρα διαβασα καλα λογια γιαυτην.

Διαβασα για την revo οτι ειναι πιο επιθετικο το προγραμμα αλλα οτι η apr εχει πιο πολλη αξιοπιστια.

Edited by sirdimitris
Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα και μου λενε για 145 αλογα..λογικα με 100αρα θα εννοουν αλλα θα ειναι πολυ πιεσμενο το μοτερ..

Οποτε δεν νομιζω για revo κατι δεν μου καθεται καλα..

Link to comment
Share on other sites

Ναι 90αρι.. Με custom δεν μπλεκω να ψαχνεις τον τεχνικο κ να κρυβεται.. Μια μεγαλη εταιρεια θελω να μου δωσει εγγυηση και να μην ζοριτεται το αυτοκινητο και βγαλει προβληματα απ το προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

και εγω το 90αρι εχω για αυτο κιολας σε ρωτισα εμενα μου ειπαν 135 στην revo και μαλιστα επειδη δεν ειχαν το λογισμικο μου ειπαν οτι θα στειλουν mail στα κεντρικα και θα μου απαντησουν. σε ποια revo πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.