Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

8 hours ago , thodoris_polo said:

 

 παιδιά γιατί όταν κάνεις μια αναβάθμιση ( προγραμμα )στο αμάξι σου διαλέγεις με τι βενζίνη θα πρέπει να βάζεις στο αμάξι, δηλαδή άμα είναι ρυθμισμένο με 95 οκτάνια και του βάλεις 100σταρα, πια συν και μείον  θα έχεις το αυτοκίνητο σου και το αντίθετο βεβαία

 

ευχαριστω. 

Θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω όσο πιο απλά κ αναλυτικά μπορώ.

 

Καταρχάς θα σου πρότεινα να δεις πως λειτουργεί μια 4χρονη μηχανή: https://www.youtube.com/watch?v=SYd40qWQ9Bc

 

Αφού έχεις καταλάβει τα 4 στάδια, ας ξεκινήσουμε με τα δεδομένα. Ένα καύσιμο όσο πιο πολλά οκτάνια έχει τόσο πιο αργά καίγεται. Όσο πιο πολύ συμπιέζεται ένα καύσιμο τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται κ όσο μεγαλύτερη διαδρομή διανύει το πιστόνι τόσο πιο μεγάλο έργο παράγει μιας κ σύμφωνα με την φυσική το έργο μιας δύναμης (η ενέργεια), είναι το μέτρο της δύναμης επί την απόσταση που διανύει το σημείο εφαρμογής της κατα τη διεύθυνση της δύναμης. Δηλαδή στην περίπτωσή μας η δύναμη που ασκούν τα καυσαέρια στο πιστόνι λόγω πίεσης επί την απόσταση που διανύει το πιστόνι υπο την πίεση αυτή.

 

Άρα μπορούμε να αυξήσουμε την δύναμη ενός κινητήρα αυξάνοντας είτε την πίεση των καυσαερίων είτε το πόσο νωρίτερα θα αρχίσουν να πιέζουν το πιστόνι τα καυσαέρια, μιας κ όσο νωρίτερα αρχίσουν (δηλαδή όσο νωρίτερα έχουμε τον σπινθήρα δηλαδή την ανάφλεξη) τόσο νωρίτερα θα καεί το μείγμα, είτε τέλος να αυξήσουμε κ τα δύο.

 

Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων π.χ. 100 αντί για 95 σου επιτρέπει να αυξήσεις την πίεση κ την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς-μετριέται σε μοίρες) ώστε να κάνεις το στάδιο της ανάφλεξης του μίγματος αέρα-καυσίμου να συμβεί νωρίτερα. Αυτό είναι εφικτό μιας κ όσο πιο πολλά οκτάνια έχει το καύσιμο, τόσο πιο πολύ αντιστέκεται στην θερμοκρασία κ στην πίεση χωρίς να αναφλέγεται.

 

Αν η έκρηξη συμβεί πολύ πιο γρήγορα (προανάφλεξη) από την στιγμή που το πιστόνι φτάνει στο ΆνωΝεκρόΣημείο στο βίντεο το λέει TopDeadCenter(π.χ. χρήση 95άρας σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για 100άρα), η δύναμη χάνεται από την αντίσταση που δημιουργείται λόγω την έκρηξης στην ανοδική κίνηση του πιστονιού, πράγμα που καταπονεί πολύ τα πιστόνια κ τις μπιέλες. Ένα σύγχρονο αμάξι όμως διαθέτει knock (από τον ήχο που κάνει όταν το αμάξι "χτυπάει πυράκια" αν έχεις ακούσει) sensors, κάποιους αισθητήρες που δουλειά τους είναι να "ακούνε" αυτές τις προαναφλέξεις. Για παράδειγμα, σε εργοστασιακό αμάξι η χρήση 95άρας αντί για 100άρα θα έχει πτώση απόδοσης (όπως θα έχεις διαβάσει κ στο βιβλιαράκι) μιας κ ο εγκέφαλος θα εντοπίσει την προανάφλεξη από τους knock αλλά επειδή έχει δικλείδες ασφαλείας θα "τραβήξει" κάποιες μοίρες αβάνς ώστε να μπορέσει να εκραγεί το μείγμα αργότερα πιο σωστά με επακόλουθο όμως την πτώση της απόδοσης. Το πρόβλημα κάποιες φορές είναι οι μικρορυθμίσεις ώστε να δουλέψουν οι knock εκεί που χρειάζεται κ να τραβήξει ο εγκέφαλος όσες μοίρες πρέπει κ όχι παραπάνω, μιας κ κάποιες φορές συμβαίνει το εξής: ξέρεις πως ο κινητήρας σου έχει την μέγιστη ροπή χωρίς να κάνει πυράκια στις π.χ. 25 μοίρες αβάνς κ το ανεβάσεις κατά 1 μοίρα στις 26 κ βαρέσει πυράκια, ο knock sensor υπάρχει περίπτωση να φτάσει στις 20 μοίρες για να σταματήσει το knock.

 

Στο ανάποδο τώρα, δηλαδή στην χρήση καυσίμου υψηλότερων οκτανίων σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων, αυτό που ισχύει είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι αν βάζεις 100άρα,  ίσα-ίσα θα ξοδέψεις βενζίνη. Αυτό θα συμβεί διότι με την χρήση χαμηλότερων οκτανίων έχουν χαμηλώσει το αβάνς επίτηδες όταν έγραφαν το πρόγραμμα μιας κ θα είχαμε προανάφλεξη επειδή η βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων καίγεται γρηγορότερα, και εμείς χρησιμοποιήσουμε βενζίνη υψηλότερων οκτανίων που καίγεται πιο αργά, το πιστόνι θα βρίσκεται στο ΚάτωΝεκρόΣημείο πριν να προλάβει να αναφλεγεί όλο το μείγμα. Έτσι, κάποιο μέρος της κινητικής ενέργειας το έχουμε ξοδέψει σε σύγκριση με το καύσιμο χαμηλότερων οκτανίων το οποίο θα έχει "δώσει" την ενέργειά του γρηγορότερα.

 

Edited by queen
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω όσο πιο απλά κ αναλυτικά μπορώ.

 

Καταρχάς θα σου πρότεινα να δεις πως λειτουργεί μια 4χρονη μηχανή:

 

Αφού έχεις καταλάβει τα 4 στάδια, ας ξεκινήσουμε με τα δεδομένα. Ένα καύσιμο όσο πιο πολλά οκτάνια έχει τόσο πιο αργά καίγεται. Όσο πιο πολύ συμπιέζεται ένα καύσιμο τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται κ όσο μεγαλύτερη διαδρομή διανύει το πιστόνι τόσο πιο μεγάλο έργο παράγει μιας κ σύμφωνα με την φυσική το έργο μιας δύναμης (η ενέργεια), είναι το μέτρο της δύναμης επί την απόσταση που διανύει το σημείο εφαρμογής της κατα τη διεύθυνση της δύναμης. Δηλαδή στην περίπτωσή μας η δύναμη που ασκούν τα καυσαέρια στο πιστόνι λόγω πίεσης επί την απόσταση που διανύει το πιστόνι υπο την πίεση αυτή.

 

Άρα μπορούμε να αυξήσουμε την δύναμη ενός κινητήρα αυξάνοντας είτε την πίεση των καυσαερίων είτε το πόσο νωρίτερα θα αρχίσουν να πιέζουν το πιστόνι τα καυσαέρια, μιας κ όσο νωρίτερα αρχίσουν (δηλαδή όσο νωρίτερα έχουμε τον σπινθήρα δηλαδή την ανάφλεξη) τόσο νωρίτερα θα καεί το μείγμα, είτε τέλος να αυξήσουμε κ τα δύο.

 

Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων π.χ. 100 αντί για 95 σου επιτρέπει να αυξήσεις την πίεση κ την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς-μετριέται σε μοίρες) ώστε να κάνεις το στάδιο της ανάφλεξης του μίγματος αέρα-καυσίμου να συμβεί νωρίτερα. Αυτό είναι εφικτό μιας κ όσο πιο πολλά οκτάνια έχει το καύσιμο, τόσο πιο πολύ αντιστέκεται στην θερμοκρασία κ στην πίεση χωρίς να αναφλέγεται.

 

Αν η έκρηξη συμβεί πολύ πιο γρήγορα (προανάφλεξη) από την στιγμή που το πιστόνι φτάνει στο ΆνωΝεκρόΣημείο στο βίντεο το λέει TopDeadCenter(π.χ. χρήση 95άρας σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για 100άρα), η δύναμη χάνεται από την αντίσταση που δημιουργείται λόγω την έκρηξης στην ανοδική κίνηση του πιστονιού, πράγμα που καταπονεί πολύ τα πιστόνια κ τις μπιέλες. Ένα σύγχρονο αμάξι όμως διαθέτει knock (από τον ήχο που κάνει όταν το αμάξι "χτυπάει πυράκια" αν έχεις ακούσει) sensors, κάποιους αισθητήρες που δουλειά τους είναι να "ακούνε" αυτές τις προαναφλέξεις. Για παράδειγμα, σε εργοστασιακό αμάξι η χρήση 95άρας αντί για 100άρα θα έχει πτώση απόδοσης (όπως θα έχεις διαβάσει κ στο βιβλιαράκι) μιας κ ο εγκέφαλος θα εντοπίσει την προανάφλεξη από τους knock αλλά επειδή έχει δικλείδες ασφαλείας θα "τραβήξει" κάποιες μοίρες αβάνς ώστε να μπορέσει να εκραγεί το μείγμα αργότερα πιο σωστά με επακόλουθο όμως την πτώση της απόδοσης. Το πρόβλημα κάποιες φορές είναι οι μικρορυθμίσεις ώστε να δουλέψουν οι knock εκεί που χρειάζεται κ να τραβήξει ο εγκέφαλος όσες μοίρες πρέπει κ όχι παραπάνω, μιας κ κάποιες φορές συμβαίνει το εξής: ξέρεις πως ο κινητήρας σου έχει την μέγιστη ροπή χωρίς να κάνει πυράκια στις π.χ. 25 μοίρες αβάνς κ το ανεβάσεις κατά 1 μοίρα στις 26 κ βαρέσει πυράκια, ο knock sensor υπάρχει περίπτωση να φτάσει στις 20 μοίρες για να σταματήσει το knock.

 

Στο ανάποδο τώρα, δηλαδή στην χρήση καυσίμου υψηλότερων οκτανίων σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων, αυτό που ισχύει είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι αν βάζεις 100άρα,  ίσα-ίσα θα ξοδέψεις βενζίνη. Αυτό θα συμβεί διότι με την χρήση χαμηλότερων οκτανίων έχουν χαμηλώσει το αβάνς επίτηδες όταν έγραφαν το πρόγραμμα μιας κ θα είχαμε προανάφλεξη επειδή η βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων καίγεται γρηγορότερα, και εμείς χρησιμοποιήσουμε βενζίνη υψηλότερων οκτανίων που καίγεται πιο αργά, το πιστόνι θα βρίσκεται στο ΚάτωΝεκρόΣημείο πριν να προλάβει να αναφλεγεί όλο το μείγμα. Έτσι, κάποιο μέρος της κινητικής ενέργειας το έχουμε ξοδέψει σε σύγκριση με το καύσιμο χαμηλότερων οκτανίων το οποίο θα έχει "δώσει" την ενέργειά του γρηγορότερα.

 

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση σου , ηταν πραγματικα πολυ αναλυτική , απλα θα σε ρωτησω κατι ακομα , μου ανάφερες οτι στα εργοστασιακά αμαξια το αμαξι αυτο προσαρμόζεται αναλογος την βενζινη που χρησιμοποιής , το οποιο συνεπάγεται με την μείωση ή την αύξηση της απόδοσης .

Το ερώτημα ειναι γιατι οι προγραμματιστές δεν μπορούν να ρυθμίσουν ανάλογα την βενζινη να απόδειδη και την ανάλογα ιπποδύναμη , και αναλογος την βενζινη που βαζεις να αυτοπροσαρμοζονται ; Συγνωμη αν δεν σε κατατοπίζω ακριβος .

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , thodoris_polo said:

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση σου , ηταν πραγματικα πολυ αναλυτική , απλα θα σε ρωτησω κατι ακομα , μου ανάφερες οτι στα εργοστασιακά αμαξια το αμαξι αυτο προσαρμόζεται αναλογος την βενζινη που χρησιμοποιής , το οποιο συνεπάγεται με την μείωση ή την αύξηση της απόδοσης .

Το ερώτημα ειναι γιατι οι προγραμματιστές δεν μπορούν να ρυθμίσουν ανάλογα την βενζινη να απόδειδη και την ανάλογα ιπποδύναμη , και αναλογος την βενζινη που βαζεις να αυτοπροσαρμοζονται ; Συγνωμη αν δεν σε κατατοπίζω ακριβος .

Φίλη σε παρακαλώ smiley_girl_grin_by_mirz123.gif

Να είσαι καλά!

Κοίταξε να δεις, αυτό που μπορεί να ρυθμιστεί είναι το άνω όριο του αβάνς, δηλαδή π.χ. το 25 που είπαμε παραπάνω. Δεν έχει διάφορες τιμές το πρόγραμμα, έχει το ανώτερο που ανάλογα την βενζίνη που θα τους πεις πως χρησιμοποιείς θα στο βάλουνε αναλογικά. Και στα εργοστασιακά το ίδιο ισχύει, μόνο άνω όριο έχουν. Ο λόγος είναι πως υπάρχει αισθητήρας για τα πυράκια ώστε να μπορεί να σου ρίχνει το αβάνς αλλά όχι για την "τέλεια καύση" ας πούμε ώστε να στο ανεβάζει αναλογικά. Τουλάχιστον εγώ αυτό γνωρίζω.

Κάποια προγράμματα σου επιτρέπουν να κάνεις αλλαγή "on the fly" όπως π.χ. με το sps της revo, που είναι ένας controller που έχει μέσα φορτωμένα 3 (νομίζω) προγράμματα κ επιλέγεις εσύ γυρνώντας τον διακόπτη ποιόν να φορτώσεις, όπου εκεί μπορείς να έχεις αυτά τα 3 ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις, π.χ. ένα εργοστασιακό, ένα για 95άρα κ ένα για 100άρα. Νομίζω πως αυτό πλέον έχει εξελιχθεί κ μπορείς να παίζεις με όλες τις ρυθμίσεις του προγράμματος όπως πίεση, αβάνς κ καύσιμο (boost-timing-fuel).

Πάντως σε περίπτωση που έχεις πρόγραμμα για 100άρα κ βάλεις κάτι χαμηλότερο, δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα αν πας χαλαρά μέχρι να κάψεις την βενζίνη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φίλη σε παρακαλώ smiley_girl_grin_by_mirz123.gif

Να είσαι καλά!

Κοίταξε να δεις, αυτό που μπορεί να ρυθμιστεί είναι το άνω όριο του αβάνς, δηλαδή π.χ. το 25 που είπαμε παραπάνω. Δεν έχει διάφορες τιμές το πρόγραμμα, έχει το ανώτερο που ανάλογα την βενζίνη που θα τους πεις πως χρησιμοποιείς θα στο βάλουνε αναλογικά. Και στα εργοστασιακά το ίδιο ισχύει, μόνο άνω όριο έχουν. Ο λόγος είναι πως υπάρχει αισθητήρας για τα πυράκια ώστε να μπορεί να σου ρίχνει το αβάνς αλλά όχι για την "τέλεια καύση" ας πούμε ώστε να στο ανεβάζει αναλογικά. Τουλάχιστον εγώ αυτό γνωρίζω.

Κάποια προγράμματα σου επιτρέπουν να κάνεις αλλαγή "on the fly" όπως π.χ. με το sps της revo, που είναι ένας controller που έχει μέσα φορτωμένα 3 (νομίζω) προγράμματα κ επιλέγεις εσύ γυρνώντας τον διακόπτη ποιόν να φορτώσεις, όπου εκεί μπορείς να έχεις αυτά τα 3 ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις, π.χ. ένα εργοστασιακό, ένα για 95άρα κ ένα για 100άρα. Νομίζω πως αυτό πλέον έχει εξελιχθεί κ μπορείς να παίζεις με όλες τις ρυθμίσεις του προγράμματος όπως πίεση, αβάνς κ καύσιμο (boost-timing-fuel).

Πάντως σε περίπτωση που έχεις πρόγραμμα για 100άρα κ βάλεις κάτι χαμηλότερο, δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα αν πας χαλαρά μέχρι να κάψεις την βενζίνη.

Με συγχωρεις πολυ φιλη μου ,

Αυτο για την revo που μου ειπες υο ειχα και γω ακουσει απλα δεν ηξερα τι ακριβος ειναι , στην πραγματικότητα αμα το αμαξι (με προγραμμα για 100) αν δεν το δουλευεις στα κόκκινα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να χρησιμοποιής και 95και 98 αμα καταλαβα σωστα απο αυτα που ειπες , επίσης πιστευω οτι ετσι και η κατασκευαστές βγάζουν ή έβγαζαν αμαξια που δεν πρεπει βα δουλευει με 95 αλλα με 98 οκτάνια ( seat Córdoba 101 του πατερα μου ) με την 95 ακους περισσοτερα πυρακια παρε τον κινητά . Παντος ευχαριστω και παλι

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; 

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; 


Βάλε καλή 100αρα και θα είσαι μια χαρά


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; 


Βάλε καλή 100αρα και θα είσαι μια χαρά


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; 


Ο λογος;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις .... να δυναμωσει λιγο κανω την μερα πανω απο 100 χιλιομετρα ... εχω ενα vw polo 1200 105 ps dsg 7 .... θα βαλω shell racing .... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα δεις καμία διαφορά σε μαμά αμάξι. Η όποια διαφορά και αν υπάρξει, θα είναι τόσο μικρή που και σε δυναμόμετρο να την δεις, στο ίδιο δυναμόμετρο πριν και μετά, δεν θα ξέρεις αν θα είναι λόγω διαφορετικών συνθηκών ή από λάθος του χειριστή (π.χ. να το έβρασε καθώς έπαιρνε μέτρα που συμβαίνει και συχνά). Με πρόγραμμα στο αμάξι έχουμε άλλη κουβέντα.

Μείωση κατανάλωσης και 100άρα είναι ασύμβατες έννοιες. Το δεξί σου πόδι θα φροντίσει γιαυτό, 99% χωρίς να το καταλάβεις.

Τα βελτιωτικά οκτανίων για να επιστρέψω επίσης δεν θα κάνουν καμία διαφορά σε μαμά αμάξι, ειδικά αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα δίνουν αν έχεις διαβάσει που γράφουν επάνω 10 points / 10 levels κτλ, όπου για κάθε 10 = 1 οκτάνιο. Οπότε αν από 95 στα 100 δεν έχεις χειροπιαστή διαφορά, πώς να χεις με 1 οκτάνιο παραπάνω?

Μπορώ να στο αναλύσω για ποιο λόγο δεν θα δεις διαφορά (παρά μόνο στα χαρτιά και αυτό λόγω σύγχρονου εγκεφάλου) αλλά θα βγούμε πολύ εκτός.

Link to comment
Share on other sites

Βαλε ενα προγραμμα για 95αρα και αστο εκει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2017 at 7:08 ΠΜ, nikdev said:

Βαλε ενα προγραμμα για 95αρα και αστο εκει


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Edited by enas_aris
Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα τι έχετε ακούσει για την racechip?

https://www.racechip.com/shop/vw/polo-v-6r_6c-from-2009/1-2-tsi-1197ccm-105hp-77kw-175nm.html

 

έχει βάλει κανείς?

αξίζει?

 

Ευχαριστώ

Edited by enas_aris
Link to comment
Share on other sites

On 9/20/2017 at 1:15 ΠΜ, enas_aris said:

 

Καλησπέρα τι έχετε ακούσει για την racechip?

https://www.racechip.com/shop/vw/polo-v-6r_6c-from-2009/1-2-tsi-1197ccm-105hp-77kw-175nm.html

 

έχει βάλει κανείς?

αξίζει?

 

Ευχαριστώ

γνωρίζει κανένας για racechip?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν..Ήρθα η ώρα λοιπόν κι εγώ να μπω στο stage 1. Έχω πάρει αρκετές τιμές. Οι περισσότερες από 250-450€. Ιπποδύναμη 131-138hp κ ροπή 215-240Nm. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος έχει βρει σε stage 1 (αποδεδειγμένα) ροπή μεγαλύτερη των 240Nm σε λογική τιμή πάντα. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

144/22kg δίνει η Revo με πρόγραμμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2018 at 6:57 ΜΜ, SkyNet said:

Με τι περιφερειακά είναι οι τιμές παραπάνω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Χωρίς κανένα περιφερειακό. Μόνο με remap εγκεφάλου. Περιφερειακά μπαίνουν από stage 2 και πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Προτίμησε της αντιπροσωπείας καλύτερα την βελτίωση.

 

Κατά 99% MTM Είναι. Το 2010 μου είχα δώσει τιμή στα 650€-700€.

Μιλάω όμως για 2010 τέτοια τιμή. 

 

Μόνο remap γινόταν τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , OMINUS said:

Προτίμησε της αντιπροσωπείας καλύτερα την βελτίωση.

 

Κατά 99% MTM Είναι. Το 2010 μου είχα δώσει τιμή στα 650€-700€.

Μιλάω όμως για 2010 τέτοια τιμή. 

 

Μόνο remap γινόταν τίποτα άλλο.

Δεν τους προτιμώ πια για τίποτα αυτούς. Αποδείχτηκαν πολύ λίγοι κ εκμεταλλευτές. Απαράδεκτοι απλά. Σ'αυτούς που μου κοψαν όλη τη φρεσκάδα κ το γκάζι του κινητήρα θα πάω για αναβάθμιση;;! Όχι, βέβαια. Θα πρεπε να ντρέπονται. Έχω αλλάξει συνεργείο εδώ κ καιρό.

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , dennispapadopoulos said:

Δεν τους προτιμώ πια για τίποτα αυτούς. Αποδείχτηκαν πολύ λίγοι κ εκμεταλλευτές. Απαράδεκτοι απλά. Σ'αυτούς που μου κοψαν όλη τη φρεσκάδα κ το γκάζι του κινητήρα θα πάω για αναβάθμιση;;! Όχι, βέβαια. Θα πρεπε να ντρέπονται. Έχω αλλάξει συνεργείο εδώ κ καιρό.

Τι εννοείς σου έκοψαν το γκάζι του κινητήρα???

 

Αναφέρεσαι μήπως στη  αναβάθμιση που έγινε στα πρώτα μοντέλα 6R του 2010?? 

 

Γιατί και σε εμένα έγινε , αλλα δεν είδα και καμία τρομερή διαφορά όπως ήταν πριν την αναβάθμιση.

 

Μια χαρά συμπεριφορά είχε και πάλι το αμάξι.

 

 

Στο συγκεκριμένο θέμα, και χωρίς καμία παρεξήγηση με εσένα προσωπικά η κάποιον άλλο.

 

Μόνο η κάτοχοι τον πρώτο 6r του 2010 γκρινιάζετε..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.