queen Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 (edited) 8 hours ago , thodoris_polo said: παιδιά γιατί όταν κάνεις μια αναβάθμιση ( προγραμμα )στο αμάξι σου διαλέγεις με τι βενζίνη θα πρέπει να βάζεις στο αμάξι, δηλαδή άμα είναι ρυθμισμένο με 95 οκτάνια και του βάλεις 100σταρα, πια συν και μείον θα έχεις το αυτοκίνητο σου και το αντίθετο βεβαία ευχαριστω. Θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω όσο πιο απλά κ αναλυτικά μπορώ. Καταρχάς θα σου πρότεινα να δεις πως λειτουργεί μια 4χρονη μηχανή: https://www.youtube.com/watch?v=SYd40qWQ9Bc Αφού έχεις καταλάβει τα 4 στάδια, ας ξεκινήσουμε με τα δεδομένα. Ένα καύσιμο όσο πιο πολλά οκτάνια έχει τόσο πιο αργά καίγεται. Όσο πιο πολύ συμπιέζεται ένα καύσιμο τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται κ όσο μεγαλύτερη διαδρομή διανύει το πιστόνι τόσο πιο μεγάλο έργο παράγει μιας κ σύμφωνα με την φυσική το έργο μιας δύναμης (η ενέργεια), είναι το μέτρο της δύναμης επί την απόσταση που διανύει το σημείο εφαρμογής της κατα τη διεύθυνση της δύναμης. Δηλαδή στην περίπτωσή μας η δύναμη που ασκούν τα καυσαέρια στο πιστόνι λόγω πίεσης επί την απόσταση που διανύει το πιστόνι υπο την πίεση αυτή. Άρα μπορούμε να αυξήσουμε την δύναμη ενός κινητήρα αυξάνοντας είτε την πίεση των καυσαερίων είτε το πόσο νωρίτερα θα αρχίσουν να πιέζουν το πιστόνι τα καυσαέρια, μιας κ όσο νωρίτερα αρχίσουν (δηλαδή όσο νωρίτερα έχουμε τον σπινθήρα δηλαδή την ανάφλεξη) τόσο νωρίτερα θα καεί το μείγμα, είτε τέλος να αυξήσουμε κ τα δύο. Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων π.χ. 100 αντί για 95 σου επιτρέπει να αυξήσεις την πίεση κ την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς-μετριέται σε μοίρες) ώστε να κάνεις το στάδιο της ανάφλεξης του μίγματος αέρα-καυσίμου να συμβεί νωρίτερα. Αυτό είναι εφικτό μιας κ όσο πιο πολλά οκτάνια έχει το καύσιμο, τόσο πιο πολύ αντιστέκεται στην θερμοκρασία κ στην πίεση χωρίς να αναφλέγεται. Αν η έκρηξη συμβεί πολύ πιο γρήγορα (προανάφλεξη) από την στιγμή που το πιστόνι φτάνει στο ΆνωΝεκρόΣημείο στο βίντεο το λέει TopDeadCenter(π.χ. χρήση 95άρας σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για 100άρα), η δύναμη χάνεται από την αντίσταση που δημιουργείται λόγω την έκρηξης στην ανοδική κίνηση του πιστονιού, πράγμα που καταπονεί πολύ τα πιστόνια κ τις μπιέλες. Ένα σύγχρονο αμάξι όμως διαθέτει knock (από τον ήχο που κάνει όταν το αμάξι "χτυπάει πυράκια" αν έχεις ακούσει) sensors, κάποιους αισθητήρες που δουλειά τους είναι να "ακούνε" αυτές τις προαναφλέξεις. Για παράδειγμα, σε εργοστασιακό αμάξι η χρήση 95άρας αντί για 100άρα θα έχει πτώση απόδοσης (όπως θα έχεις διαβάσει κ στο βιβλιαράκι) μιας κ ο εγκέφαλος θα εντοπίσει την προανάφλεξη από τους knock αλλά επειδή έχει δικλείδες ασφαλείας θα "τραβήξει" κάποιες μοίρες αβάνς ώστε να μπορέσει να εκραγεί το μείγμα αργότερα πιο σωστά με επακόλουθο όμως την πτώση της απόδοσης. Το πρόβλημα κάποιες φορές είναι οι μικρορυθμίσεις ώστε να δουλέψουν οι knock εκεί που χρειάζεται κ να τραβήξει ο εγκέφαλος όσες μοίρες πρέπει κ όχι παραπάνω, μιας κ κάποιες φορές συμβαίνει το εξής: ξέρεις πως ο κινητήρας σου έχει την μέγιστη ροπή χωρίς να κάνει πυράκια στις π.χ. 25 μοίρες αβάνς κ το ανεβάσεις κατά 1 μοίρα στις 26 κ βαρέσει πυράκια, ο knock sensor υπάρχει περίπτωση να φτάσει στις 20 μοίρες για να σταματήσει το knock. Στο ανάποδο τώρα, δηλαδή στην χρήση καυσίμου υψηλότερων οκτανίων σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων, αυτό που ισχύει είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι αν βάζεις 100άρα, ίσα-ίσα θα ξοδέψεις βενζίνη. Αυτό θα συμβεί διότι με την χρήση χαμηλότερων οκτανίων έχουν χαμηλώσει το αβάνς επίτηδες όταν έγραφαν το πρόγραμμα μιας κ θα είχαμε προανάφλεξη επειδή η βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων καίγεται γρηγορότερα, και εμείς χρησιμοποιήσουμε βενζίνη υψηλότερων οκτανίων που καίγεται πιο αργά, το πιστόνι θα βρίσκεται στο ΚάτωΝεκρόΣημείο πριν να προλάβει να αναφλεγεί όλο το μείγμα. Έτσι, κάποιο μέρος της κινητικής ενέργειας το έχουμε ξοδέψει σε σύγκριση με το καύσιμο χαμηλότερων οκτανίων το οποίο θα έχει "δώσει" την ενέργειά του γρηγορότερα. Edited April 8, 2016 by queen 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted April 8, 2016 Report Share Posted April 8, 2016 Θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω όσο πιο απλά κ αναλυτικά μπορώ. Καταρχάς θα σου πρότεινα να δεις πως λειτουργεί μια 4χρονη μηχανή: Αφού έχεις καταλάβει τα 4 στάδια, ας ξεκινήσουμε με τα δεδομένα. Ένα καύσιμο όσο πιο πολλά οκτάνια έχει τόσο πιο αργά καίγεται. Όσο πιο πολύ συμπιέζεται ένα καύσιμο τόσο πιο πολύ ζεσταίνεται κ όσο μεγαλύτερη διαδρομή διανύει το πιστόνι τόσο πιο μεγάλο έργο παράγει μιας κ σύμφωνα με την φυσική το έργο μιας δύναμης (η ενέργεια), είναι το μέτρο της δύναμης επί την απόσταση που διανύει το σημείο εφαρμογής της κατα τη διεύθυνση της δύναμης. Δηλαδή στην περίπτωσή μας η δύναμη που ασκούν τα καυσαέρια στο πιστόνι λόγω πίεσης επί την απόσταση που διανύει το πιστόνι υπο την πίεση αυτή. Άρα μπορούμε να αυξήσουμε την δύναμη ενός κινητήρα αυξάνοντας είτε την πίεση των καυσαερίων είτε το πόσο νωρίτερα θα αρχίσουν να πιέζουν το πιστόνι τα καυσαέρια, μιας κ όσο νωρίτερα αρχίσουν (δηλαδή όσο νωρίτερα έχουμε τον σπινθήρα δηλαδή την ανάφλεξη) τόσο νωρίτερα θα καεί το μείγμα, είτε τέλος να αυξήσουμε κ τα δύο. Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων π.χ. 100 αντί για 95 σου επιτρέπει να αυξήσεις την πίεση κ την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς-μετριέται σε μοίρες) ώστε να κάνεις το στάδιο της ανάφλεξης του μίγματος αέρα-καυσίμου να συμβεί νωρίτερα. Αυτό είναι εφικτό μιας κ όσο πιο πολλά οκτάνια έχει το καύσιμο, τόσο πιο πολύ αντιστέκεται στην θερμοκρασία κ στην πίεση χωρίς να αναφλέγεται. Αν η έκρηξη συμβεί πολύ πιο γρήγορα (προανάφλεξη) από την στιγμή που το πιστόνι φτάνει στο ΆνωΝεκρόΣημείο στο βίντεο το λέει TopDeadCenter(π.χ. χρήση 95άρας σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για 100άρα), η δύναμη χάνεται από την αντίσταση που δημιουργείται λόγω την έκρηξης στην ανοδική κίνηση του πιστονιού, πράγμα που καταπονεί πολύ τα πιστόνια κ τις μπιέλες. Ένα σύγχρονο αμάξι όμως διαθέτει knock (από τον ήχο που κάνει όταν το αμάξι "χτυπάει πυράκια" αν έχεις ακούσει) sensors, κάποιους αισθητήρες που δουλειά τους είναι να "ακούνε" αυτές τις προαναφλέξεις. Για παράδειγμα, σε εργοστασιακό αμάξι η χρήση 95άρας αντί για 100άρα θα έχει πτώση απόδοσης (όπως θα έχεις διαβάσει κ στο βιβλιαράκι) μιας κ ο εγκέφαλος θα εντοπίσει την προανάφλεξη από τους knock αλλά επειδή έχει δικλείδες ασφαλείας θα "τραβήξει" κάποιες μοίρες αβάνς ώστε να μπορέσει να εκραγεί το μείγμα αργότερα πιο σωστά με επακόλουθο όμως την πτώση της απόδοσης. Το πρόβλημα κάποιες φορές είναι οι μικρορυθμίσεις ώστε να δουλέψουν οι knock εκεί που χρειάζεται κ να τραβήξει ο εγκέφαλος όσες μοίρες πρέπει κ όχι παραπάνω, μιας κ κάποιες φορές συμβαίνει το εξής: ξέρεις πως ο κινητήρας σου έχει την μέγιστη ροπή χωρίς να κάνει πυράκια στις π.χ. 25 μοίρες αβάνς κ το ανεβάσεις κατά 1 μοίρα στις 26 κ βαρέσει πυράκια, ο knock sensor υπάρχει περίπτωση να φτάσει στις 20 μοίρες για να σταματήσει το knock. Στο ανάποδο τώρα, δηλαδή στην χρήση καυσίμου υψηλότερων οκτανίων σε πρόγραμμα ρυθμισμένο για βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων, αυτό που ισχύει είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι αν βάζεις 100άρα, ίσα-ίσα θα ξοδέψεις βενζίνη. Αυτό θα συμβεί διότι με την χρήση χαμηλότερων οκτανίων έχουν χαμηλώσει το αβάνς επίτηδες όταν έγραφαν το πρόγραμμα μιας κ θα είχαμε προανάφλεξη επειδή η βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων καίγεται γρηγορότερα, και εμείς χρησιμοποιήσουμε βενζίνη υψηλότερων οκτανίων που καίγεται πιο αργά, το πιστόνι θα βρίσκεται στο ΚάτωΝεκρόΣημείο πριν να προλάβει να αναφλεγεί όλο το μείγμα. Έτσι, κάποιο μέρος της κινητικής ενέργειας το έχουμε ξοδέψει σε σύγκριση με το καύσιμο χαμηλότερων οκτανίων το οποίο θα έχει "δώσει" την ενέργειά του γρηγορότερα. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση σου , ηταν πραγματικα πολυ αναλυτική , απλα θα σε ρωτησω κατι ακομα , μου ανάφερες οτι στα εργοστασιακά αμαξια το αμαξι αυτο προσαρμόζεται αναλογος την βενζινη που χρησιμοποιής , το οποιο συνεπάγεται με την μείωση ή την αύξηση της απόδοσης . Το ερώτημα ειναι γιατι οι προγραμματιστές δεν μπορούν να ρυθμίσουν ανάλογα την βενζινη να απόδειδη και την ανάλογα ιπποδύναμη , και αναλογος την βενζινη που βαζεις να αυτοπροσαρμοζονται ; Συγνωμη αν δεν σε κατατοπίζω ακριβος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 20 hours ago , thodoris_polo said: Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση σου , ηταν πραγματικα πολυ αναλυτική , απλα θα σε ρωτησω κατι ακομα , μου ανάφερες οτι στα εργοστασιακά αμαξια το αμαξι αυτο προσαρμόζεται αναλογος την βενζινη που χρησιμοποιής , το οποιο συνεπάγεται με την μείωση ή την αύξηση της απόδοσης . Το ερώτημα ειναι γιατι οι προγραμματιστές δεν μπορούν να ρυθμίσουν ανάλογα την βενζινη να απόδειδη και την ανάλογα ιπποδύναμη , και αναλογος την βενζινη που βαζεις να αυτοπροσαρμοζονται ; Συγνωμη αν δεν σε κατατοπίζω ακριβος . Φίλη σε παρακαλώ Να είσαι καλά! Κοίταξε να δεις, αυτό που μπορεί να ρυθμιστεί είναι το άνω όριο του αβάνς, δηλαδή π.χ. το 25 που είπαμε παραπάνω. Δεν έχει διάφορες τιμές το πρόγραμμα, έχει το ανώτερο που ανάλογα την βενζίνη που θα τους πεις πως χρησιμοποιείς θα στο βάλουνε αναλογικά. Και στα εργοστασιακά το ίδιο ισχύει, μόνο άνω όριο έχουν. Ο λόγος είναι πως υπάρχει αισθητήρας για τα πυράκια ώστε να μπορεί να σου ρίχνει το αβάνς αλλά όχι για την "τέλεια καύση" ας πούμε ώστε να στο ανεβάζει αναλογικά. Τουλάχιστον εγώ αυτό γνωρίζω. Κάποια προγράμματα σου επιτρέπουν να κάνεις αλλαγή "on the fly" όπως π.χ. με το sps της revo, που είναι ένας controller που έχει μέσα φορτωμένα 3 (νομίζω) προγράμματα κ επιλέγεις εσύ γυρνώντας τον διακόπτη ποιόν να φορτώσεις, όπου εκεί μπορείς να έχεις αυτά τα 3 ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις, π.χ. ένα εργοστασιακό, ένα για 95άρα κ ένα για 100άρα. Νομίζω πως αυτό πλέον έχει εξελιχθεί κ μπορείς να παίζεις με όλες τις ρυθμίσεις του προγράμματος όπως πίεση, αβάνς κ καύσιμο (boost-timing-fuel). Πάντως σε περίπτωση που έχεις πρόγραμμα για 100άρα κ βάλεις κάτι χαμηλότερο, δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα αν πας χαλαρά μέχρι να κάψεις την βενζίνη. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Φίλη σε παρακαλώ Να είσαι καλά! Κοίταξε να δεις, αυτό που μπορεί να ρυθμιστεί είναι το άνω όριο του αβάνς, δηλαδή π.χ. το 25 που είπαμε παραπάνω. Δεν έχει διάφορες τιμές το πρόγραμμα, έχει το ανώτερο που ανάλογα την βενζίνη που θα τους πεις πως χρησιμοποιείς θα στο βάλουνε αναλογικά. Και στα εργοστασιακά το ίδιο ισχύει, μόνο άνω όριο έχουν. Ο λόγος είναι πως υπάρχει αισθητήρας για τα πυράκια ώστε να μπορεί να σου ρίχνει το αβάνς αλλά όχι για την "τέλεια καύση" ας πούμε ώστε να στο ανεβάζει αναλογικά. Τουλάχιστον εγώ αυτό γνωρίζω. Κάποια προγράμματα σου επιτρέπουν να κάνεις αλλαγή "on the fly" όπως π.χ. με το sps της revo, που είναι ένας controller που έχει μέσα φορτωμένα 3 (νομίζω) προγράμματα κ επιλέγεις εσύ γυρνώντας τον διακόπτη ποιόν να φορτώσεις, όπου εκεί μπορείς να έχεις αυτά τα 3 ανάλογα με την βενζίνη που βάζεις, π.χ. ένα εργοστασιακό, ένα για 95άρα κ ένα για 100άρα. Νομίζω πως αυτό πλέον έχει εξελιχθεί κ μπορείς να παίζεις με όλες τις ρυθμίσεις του προγράμματος όπως πίεση, αβάνς κ καύσιμο (boost-timing-fuel). Πάντως σε περίπτωση που έχεις πρόγραμμα για 100άρα κ βάλεις κάτι χαμηλότερο, δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα αν πας χαλαρά μέχρι να κάψεις την βενζίνη. Με συγχωρεις πολυ φιλη μου , Αυτο για την revo που μου ειπες υο ειχα και γω ακουσει απλα δεν ηξερα τι ακριβος ειναι , στην πραγματικότητα αμα το αμαξι (με προγραμμα για 100) αν δεν το δουλευεις στα κόκκινα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να χρησιμοποιής και 95και 98 αμα καταλαβα σωστα απο αυτα που ειπες , επίσης πιστευω οτι ετσι και η κατασκευαστές βγάζουν ή έβγαζαν αμαξια που δεν πρεπει βα δουλευει με 95 αλλα με 98 οκτάνια ( seat Córdoba 101 του πατερα μου ) με την 95 ακους περισσοτερα πυρακια παρε τον κινητά . Παντος ευχαριστω και παλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Για να οργανωνομαστε!! Εβγαλε κι η revo πριν 2 μερες προγραμμα!! http://www.revotechnik.com/product-details/software/volkswagen/polo-2008-/232/stage-1/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted July 8, 2016 Report Share Posted July 8, 2016 Εβαλα τελικα ρεβο.. Μετα τις 5000 ακουω ενα σφυριγμα.. το turbo ειναι ή καμια αντλια υψηλης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted July 8, 2016 Report Share Posted July 8, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted July 30, 2017 Report Share Posted July 30, 2017 Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 30, 2017 Report Share Posted July 30, 2017 Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; Βάλε καλή 100αρα και θα είσαι μια χαρά Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 30, 2017 Report Share Posted July 30, 2017 Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; Βάλε καλή 100αρα και θα είσαι μια χαρά Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 31, 2017 Report Share Posted July 31, 2017 Καλημερα , να ρωτησω κατι ; .... υπαρχουν στην αγορα συμπληρωματα δυναμωσης ιππων το βαζουμε λει στο ρεζβουαρ και αυτο κανει αυξηση ιππων και μετα μειωση καταναλωσης αυτα ειναι καλα ; Ο λογος;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted August 1, 2017 Report Share Posted August 1, 2017 Ευχαριστω για τις απαντησεις .... να δυναμωσει λιγο κανω την μερα πανω απο 100 χιλιομετρα ... εχω ενα vw polo 1200 105 ps dsg 7 .... θα βαλω shell racing .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted August 1, 2017 Report Share Posted August 1, 2017 Δεν θα δεις καμία διαφορά σε μαμά αμάξι. Η όποια διαφορά και αν υπάρξει, θα είναι τόσο μικρή που και σε δυναμόμετρο να την δεις, στο ίδιο δυναμόμετρο πριν και μετά, δεν θα ξέρεις αν θα είναι λόγω διαφορετικών συνθηκών ή από λάθος του χειριστή (π.χ. να το έβρασε καθώς έπαιρνε μέτρα που συμβαίνει και συχνά). Με πρόγραμμα στο αμάξι έχουμε άλλη κουβέντα. Μείωση κατανάλωσης και 100άρα είναι ασύμβατες έννοιες. Το δεξί σου πόδι θα φροντίσει γιαυτό, 99% χωρίς να το καταλάβεις. Τα βελτιωτικά οκτανίων για να επιστρέψω επίσης δεν θα κάνουν καμία διαφορά σε μαμά αμάξι, ειδικά αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα δίνουν αν έχεις διαβάσει που γράφουν επάνω 10 points / 10 levels κτλ, όπου για κάθε 10 = 1 οκτάνιο. Οπότε αν από 95 στα 100 δεν έχεις χειροπιαστή διαφορά, πώς να χεις με 1 οκτάνιο παραπάνω? Μπορώ να στο αναλύσω για ποιο λόγο δεν θα δεις διαφορά (παρά μόνο στα χαρτιά και αυτό λόγω σύγχρονου εγκεφάλου) αλλά θα βγούμε πολύ εκτός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Βαλε ενα προγραμμα για 95αρα και αστο εκειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas_aris Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 (edited) On 8/3/2017 at 7:08 ΠΜ, nikdev said: Βαλε ενα προγραμμα για 95αρα και αστο εκει Sent from my iPhone using Tapatalk Edited September 19, 2017 by enas_aris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas_aris Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 (edited) Καλησπέρα τι έχετε ακούσει για την racechip? https://www.racechip.com/shop/vw/polo-v-6r_6c-from-2009/1-2-tsi-1197ccm-105hp-77kw-175nm.html έχει βάλει κανείς? αξίζει? Ευχαριστώ Edited September 19, 2017 by enas_aris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas_aris Posted September 25, 2017 Report Share Posted September 25, 2017 On 9/20/2017 at 1:15 ΠΜ, enas_aris said: Καλησπέρα τι έχετε ακούσει για την racechip? https://www.racechip.com/shop/vw/polo-v-6r_6c-from-2009/1-2-tsi-1197ccm-105hp-77kw-175nm.html έχει βάλει κανείς? αξίζει? Ευχαριστώ γνωρίζει κανένας για racechip? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted August 12, 2018 Report Share Posted August 12, 2018 On 25/9/2017 at 2:21 ΜΜ, enas_aris said: γνωρίζει κανένας για racechip? Δυστυχώς όχι. Δε φαίνεται πάντως πολύ value for money. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted August 12, 2018 Report Share Posted August 12, 2018 Λοιπόν..Ήρθα η ώρα λοιπόν κι εγώ να μπω στο stage 1. Έχω πάρει αρκετές τιμές. Οι περισσότερες από 250-450€. Ιπποδύναμη 131-138hp κ ροπή 215-240Nm. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος έχει βρει σε stage 1 (αποδεδειγμένα) ροπή μεγαλύτερη των 240Nm σε λογική τιμή πάντα. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted August 12, 2018 Report Share Posted August 12, 2018 Με τι περιφερειακά είναι οι τιμές παραπάνω ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 144/22kg δίνει η Revo με πρόγραμμα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 On 12/8/2018 at 6:57 ΜΜ, SkyNet said: Με τι περιφερειακά είναι οι τιμές παραπάνω ; Sent from my iPhone using Tapatalk Χωρίς κανένα περιφερειακό. Μόνο με remap εγκεφάλου. Περιφερειακά μπαίνουν από stage 2 και πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 Προτίμησε της αντιπροσωπείας καλύτερα την βελτίωση. Κατά 99% MTM Είναι. Το 2010 μου είχα δώσει τιμή στα 650€-700€. Μιλάω όμως για 2010 τέτοια τιμή. Μόνο remap γινόταν τίποτα άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 17 λεπτά πριν , OMINUS said: Προτίμησε της αντιπροσωπείας καλύτερα την βελτίωση. Κατά 99% MTM Είναι. Το 2010 μου είχα δώσει τιμή στα 650€-700€. Μιλάω όμως για 2010 τέτοια τιμή. Μόνο remap γινόταν τίποτα άλλο. Δεν τους προτιμώ πια για τίποτα αυτούς. Αποδείχτηκαν πολύ λίγοι κ εκμεταλλευτές. Απαράδεκτοι απλά. Σ'αυτούς που μου κοψαν όλη τη φρεσκάδα κ το γκάζι του κινητήρα θα πάω για αναβάθμιση;;! Όχι, βέβαια. Θα πρεπε να ντρέπονται. Έχω αλλάξει συνεργείο εδώ κ καιρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 26 λεπτά πριν , dennispapadopoulos said: Δεν τους προτιμώ πια για τίποτα αυτούς. Αποδείχτηκαν πολύ λίγοι κ εκμεταλλευτές. Απαράδεκτοι απλά. Σ'αυτούς που μου κοψαν όλη τη φρεσκάδα κ το γκάζι του κινητήρα θα πάω για αναβάθμιση;;! Όχι, βέβαια. Θα πρεπε να ντρέπονται. Έχω αλλάξει συνεργείο εδώ κ καιρό. Τι εννοείς σου έκοψαν το γκάζι του κινητήρα??? Αναφέρεσαι μήπως στη αναβάθμιση που έγινε στα πρώτα μοντέλα 6R του 2010?? Γιατί και σε εμένα έγινε , αλλα δεν είδα και καμία τρομερή διαφορά όπως ήταν πριν την αναβάθμιση. Μια χαρά συμπεριφορά είχε και πάλι το αμάξι. Στο συγκεκριμένο θέμα, και χωρίς καμία παρεξήγηση με εσένα προσωπικά η κάποιον άλλο. Μόνο η κάτοχοι τον πρώτο 6r του 2010 γκρινιάζετε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...