Jump to content
chris polo

Polo 1.2 Tsi Tuning

Recommended Posts

Οι επιλογες βελτιωσης του polo tsi μεγαλωσαν ,εκτος απο την abt kai mtm που πρωτες το βελτιωσαν τωρα πλεον η b&b kai skn αρχισαν να βελτιωνουν τον μικρο tsi κινητηρα.

Η b&b χρησιμοποιει 3 σταδια βελτιωσης

1ο σταδιο 136ps και 21Nm

2o σταδιο 150ps και 225Nm

3o σταδιο 170ps και 250Νm(με αλλαγμενη τουρμπινα)

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

Ενω η skn χρησιμοποιει 1 σταδιο βελτιωσης με το οποιο το polo παει στα 126ps και 230Νm

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.

πολυ καλα εκανες και μας ενημερωσες αλλα υπαρχει και εδω-> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38320

σχετικο θεμα!

πανος

Link to comment
Share on other sites

Οι επιλογες βελτιωσης του polo tsi μεγαλωσαν ,εκτος απο την abt kai mtm που πρωτες το βελτιωσαν τωρα πλεον η b&b kai skn αρχισαν να βελτιωνουν τον μικρο tsi κινητηρα.

Η b&b χρησιμοποιει 3 σταδια βελτιωσης

1ο σταδιο 136ps και 21Nm

2o σταδιο 150ps και 225Nm

3o σταδιο 170ps και 250Νm(με αλλαγμενη τουρμπινα)

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

Ενω η skn χρησιμοποιει 1 σταδιο βελτιωσης με το οποιο το polo παει στα 126ps και 230Νm

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

λιγα δεν ειναι τα 126 αλογα οταν καποιοι το δυναμομετρουν(?) στα 120+ μαμα;

τα 140 της abt για παραδειγμα μια χαρα μου φαινονται, και 22 κιλα ροπη...... αλλα και παλι αρκετα πρεπει να πιεζεται το μοτερακι.

τωρα για τα 170 αλογα μονο καποιος τρελος θα τα ζητησει απο το 1200αρακι.

Link to comment
Share on other sites

λιγα δεν ειναι τα 126 αλογα οταν καποιοι το δυναμομετρουν(?) στα 120+ μαμα;

τα 140 της abt για παραδειγμα μια χαρα μου φαινονται, και 22 κιλα ροπη...... αλλα και παλι αρκετα πρεπει να πιεζεται το μοτερακι.

τωρα για τα 170 αλογα μονο καποιος τρελος θα τα ζητησει απο το 1200αρακι.

γερμανικοι αξιοπιστοι βελτιοτικοι οικοι ειναι...νομιζω μπορουμε να τους εμπιστευθουμε! σιγουρα θα ειναι πιεσμενο το μοτερ, αλλα σκεψου τι θα κανει με 170 αλογα...το gti θα μας βλεπει απο πισω :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλα το gti ακωμη και 170 αλογα δεν το εχει για αρκετους λογους.

κι αν χανει...θα χανει αξιοπρεπως! τουλαχιστον τα σπαστικα saxoralla (μαμα παντα) θα πιανουν ακρη!

Link to comment
Share on other sites

καλα το gti ακωμη και 170 αλογα δεν το εχει για αρκετους λογους.

σιγουρα δεν θα το εχει αλλα οχι που θα εχει και μεγαλες διαφορες, με σχεδον τα ιδια αλογα και ιδια ροπη. τουλαχιστον σε ενα απλο πατηματακι σε ευθεια.. ;) σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση το gti απλα χιλιομετρα μπροστα.

σισε δεν λεω αξιοπιστος γερμανικος οικος, αλλα εγω δεν θα το ρισκαρα με τιποτα να πιεσω τοσο το μοτερακι, και βασικα δε βλεπω τον λογο να κανει καποιος κατι τετοιο. αν μετανιωσες που δεν πηρες το gti, απλα το πουλας, προσθετεις χρημα και το παιρνεις.

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα δεν θα το εχει αλλα οχι που θα εχει και μεγαλες διαφορες, με σχεδον τα ιδια αλογα και ιδια ροπη. τουλαχιστον σε ενα απλο πατηματακι σε ευθεια.. ;) σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση το gti απλα χιλιομετρα μπροστα.

σισε δεν λεω αξιοπιστος γερμανικος οικος, αλλα εγω δεν θα το ρισκαρα με τιποτα να πιεσω τοσο το μοτερακι, και βασικα δε βλεπω τον λογο να κανει καποιος κατι τετοιο. αν μετανιωσες που δεν πηρες το gti, απλα το πουλας, προσθετεις χρημα και το παιρνεις.

35 αλογα και 3-4 κιλα ροπης διαφορα δεν το λες και λιγο!

Link to comment
Share on other sites

35 αλογα και 3-4 κιλα ροπης διαφορα δεν το λες και λιγο!

για τριτο σταδιο με 170 αλογα και 25 κιλα ροπη ελεγα εγω, οποτε ιδια ροπη με gti και 10 αλογα πιο κατω!

δεν το λες και πολυ! ;)

Link to comment
Share on other sites

για τριτο σταδιο με 170 αλογα και 25 κιλα ροπη ελεγα εγω, οποτε ιδια ροπη με gti και 10 αλογα πιο κατω!

δεν το λες και πολυ! ;)

Κατσι μισο λεπτο...To gti μαμα ειναι 200-210 αλογα με 27-28 κιλα ροπης!

Link to comment
Share on other sites

παντως, το 1ο σταδιο με τα 136 αλογα φανταζει ιδανικη επιλογη! αποτελει ενα προγραμμα που πιθανως δεν ζοριζει πολυ το 1,2αρι μοτερ μας και δινει σημαντικη βελτιωση στις επιδοσεις... για το ηλεκτρικο γκαζι παιζει τιποτα???

Link to comment
Share on other sites

οι πιο σοβαρες εταιριες που ειναι η revo κ η mtm πως και δεν εχει βγαλει τπτ ακομη....

πιστευω για να αργουν τοσο δεν πρεπει να ειναι ευχαριστημενοι με την τροποποιηση του μοτερ σε ακραιες καταστασεις..

θελουμε και την εγγυση πανω απ ολα....

οποτε.... 1200 κυβικα ειναι...ποσα αλογα θελουμε????η μαλλον ποσα ζηταμε...????

αμεση λυση και η καλυτερη κινηση που μπορεις να κανει κανεις πιστευω ειναι να παρει gti....κ τελειωσε η υποθεση..

τα λεφτα που θα ξοδεψει κανεις για προγραμματα φιλτρα τουρμπινες εξατμισεις...αμα τα βαλεις κατω περνεις gti...

τελος...γνωμη μου παντα....

φιλικα αποστολης

Link to comment
Share on other sites

οι πιο σοβαρες εταιριες που ειναι η revo κ η mtm πως και δεν εχει βγαλει τπτ ακομη....

πιστευω για να αργουν τοσο δεν πρεπει να ειναι ευχαριστημενοι με την τροποποιηση του μοτερ σε ακραιες καταστασεις..

θελουμε και την εγγυση πανω απ ολα....

οποτε.... 1200 κυβικα ειναι...ποσα αλογα θελουμε????η μαλλον ποσα ζηταμε...????

αμεση λυση και η καλυτερη κινηση που μπορεις να κανει κανεις πιστευω ειναι να παρει gti....κ τελειωσε η υποθεση..

τα λεφτα που θα ξοδεψει κανεις για προγραμματα φιλτρα τουρμπινες εξατμισεις...αμα τα βαλεις κατω περνεις gti...

τελος...γνωμη μου παντα....

φιλικα αποστολης

Φιλε μου, εχεις απολυτο δικιο! Για εμας ομως που πηραμε το 1.2 tsi και θελουμε.., να μην εχουμε μια μικρη αυξηση στην ιποδυναμη?

Δεν ειπαμε να παει 500 αλογα, αλλα μια 120 -130 δεν θα με χαλαγε προσωπικα!

Link to comment
Share on other sites

Στην skn να μην κοιτάτε τα άλογα αλλά την ροπή που πάντα στα προγράμματα της είναι κορυφαία. Και της ΑΒΤ φαίνεται πολύ καλή λύση με καλά νούμερα που δίνει δηλ. 0-100 σε 8,8sec και τελική 210 χλμ.!!

Δεν ξέρω για το Polo GTI (που μπορεί να μην το χτυπάει ένα βελτιωμένο 1,2 tsi αλλά σίγουρα θα το ακολουθεί μέχρι κάποιο σημείο) αλλά τα μαμά Golf tsi 122,140,160 βλέπω να τα βρίσκουν σκούρα με φτιαγμένα Polakia tsi!!

Καλές είναι οι μέχρι τώρα επιλογές και αξίζει για όποιον θέλει να έχει επιδόσεις πιο κοντά σε ένα GTI από ότι σε ένα 1,4 85ps (που και πάλι σβέλτο είναι και μαμά το 1,2 tsi). Το πούλα το και πάρε GTI είναι η πιο πολυφορεμένη και άστοχη ατάκα που γράφεται συνήθως στο φόρουμ. Δεν πουλιούνται τα αυτοκίνητα σαν τα χαρτομάντηλα ειδικά σε εποχές κρίσης. Και μαγκιά αν κάποιος με 15.500 + 1000 ευρώ για πρόγραμμα βρεθεί να έχει Polaki tsi με 140ps, όχι για να ανταγωνίζεται το gti αλλά επειδή δεν κυκλοφορούν και πολλά στην κατηγορία με ανάλογη ποιότητα - ιπποδύναμη σε αυτά τα λεφτά, ενώ όσα κυκλοφορούν δυνατότερα παίζουν από 20.000 ευρώ και πάνω.

Τώρα που φορέθηκε το μοτέρ στο Golf και σε άλλα μοντέλα του ομίλου VAG θα εμφανιστούν περισότερες πιστεύω προτάσεις βελτίωσης. Τα 170 άλογα τα θεωρώ πάντως υπερβολή. Όσο για τα επώνυμα προγράμματα με την Γερμανική αξιοπιστία έχουν εμφανιστεί και σε αυτά μερικές φορές προβλήματα με κοψίματα κλπ. Χαρακτηριστική περίπτωση του παιδιού με το Scirocco που στο τέλος αναγκάστηκε να το βγάλει γιατί δεν μπορούσε να βρεθεί λύση ώστε να δουλεύει το αυτοκίνητο σωστά (σύμφωνα με όσα είχαν γραφεί σε συγκεκριμένο topic στο scirocco club).

Το αν είναι πάλι πιο σοβαρές εταιρείες οι Revo & mtm από abt, skn, bb είναι σχετικό. Απλά οι revo & bb είναι λίγο πιο extreme ενώ οι abt, mtm, skn έχουν πιο ήπιες ρυθμίσεις συνήθως.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

ace συμφωνω με όσα είπες. απλά δεν θεωρώ άστοχη ατάκα το "πουλα το και πάρε το gti" από την στιγμή που ο άλλος πήρε 1.2 και θέλει 170 άλογα. συγκεκριμένα για αυτό το είπα και όχι για ένα απλό πρόγραμμα που σίγουρα και εγώ θα το έβαζα. και αν τα υπολογίσεις με αλλαγή τουρμπίνας+πρόγραμμα, αν το κανεις και σωστά και αλλάξεις φρένα ανάρτηση κτλ εκεί θα σου κοστίσει πολύ περισσότερα από ένα gti, με το οποιο θα έχεις πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία και ασφάλεια τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Από αυτήν την οπτική είναι σωστό, δηλ. αν φτάσει κάποιος να ρίξει πάνω σε ένα tsi 105ps τόσα χρήματα ώστε να ξεπεράσει την αξία αγοράς ενός gti polo τότε έχει κάνει λάθος επιλογή έκδοσης(και κακό στην τσέπη του).

Όμως αν θέλει κάποιος να δώσει 1.000 - 2.000 π.χ. για αναρτήσεις, πρόγραμμα, εισαγωγή, εξάτμιση και γνωρίζει συνειδητά ότι έχει ένα tuned tsi & όχι ένα wanna be gti τότε θα είναι μια χαρά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από αυτήν την οπτική είναι σωστό, δηλ. αν φτάσει κάποιος να ρίξει πάνω σε ένα tsi 105ps τόσα χρήματα ώστε να ξεπεράσει την αξία αγοράς ενός gti polo τότε έχει κάνει λάθος επιλογή έκδοσης(και κακό στην τσέπη του).

Όμως αν θέλει κάποιος να δώσει 1.000 - 2.000 π.χ. για αναρτήσεις, πρόγραμμα, εισαγωγή, εξάτμιση και γνωρίζει συνειδητά ότι έχει ένα tuned tsi & όχι ένα wanna be gti τότε θα είναι μια χαρά.

νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο...

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν θελουμε να μοιασουμε στο gti! Απλα ψαχνουμε πιθανες λυσεις βελτιωσης για να κανουμε το πολακι πιο σβελτο...εξαλλου δεν ειναι λογικο να πουλησεις ενα αυτοκινητο λιγων μηνων και να δωσεις αλλα 4,5χιλ για να παρεις το ιδιο αμαξι (περιπου) με 60 αλογα παραπανω. Αν ομως θες γκαζι κ δεν εχεις ακομα αποκτησει καποιο απο τα 2, φυσικα και θα διαλεξεις το GTI κι οχι το 1.2tsi με την λογικη οτι θα το βελτιωσεις και θα γινει πυραυλος! Για εμας, τωρα, που εχουμε ηδη ενα, πρεπει να περιμενουμε ακομα μεχρι να βγουν κι αλλες βελτιωτικες λυσεις και να συκγρινουμε...

κ κτ ασχετο, τι τελικο να βαλω στο polo?? το μαμα ειναι τερμα αντιαισθητικο κ πολυ συμβατικο για τον σπορ χαρακτηρα του αυτοκινητου!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τελικο για εμενα πρεπει να παει στο κεντρο.

αρα δες για το σετακι της abt η της je design! παντα με αλλαγη στο κατω μερος του προφυλακτηρα.

το δευτερο ειναι λιγο ποιο καγκουρια.

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

λοιπον τελικο για εμενα πρεπει να παει στο κεντρο.

αρα δες για το σετακι της abt η της je design! παντα με αλλαγη στο κατω μερος του προφυλακτηρα.

το δευτερο ειναι λιγο ποιο καγκουρια.

και το τελικο του gti δεν με χαλαει! μια διπλη αποληξη γενικα νομιζω οτι ταιριαζει...

Link to comment
Share on other sites

ολο και καποιος με gti θα κανει την αλλαγη για να τη βγαλει στο κεντρο..

οποτε θα το βρεις και οικονομικα.

οφφτοπικ για εμενα το gti επρεπε να την εχει εξ αρχης στο κεντρο οπως το cupra , opc

κλπ. η ακωμη καλυτερα στα ακρα μια αριστερα μια δεξια σαν του golf 6 gti.

ειναι ελαχιστα διαφορετικο απο τα tsi!

καλο για εσας αυτο που ισως θελετε καποια στιγμη να το κανετε look gti!!

Link to comment
Share on other sites

Οι επιλογες βελτιωσης του polo tsi μεγαλωσαν ,εκτος απο την abt kai mtm που πρωτες το βελτιωσαν τωρα πλεον η b&b kai skn αρχισαν να βελτιωνουν τον μικρο tsi κινητηρα.

Η b&b χρησιμοποιει 3 σταδια βελτιωσης

1ο σταδιο 136ps και 21Nm

2o σταδιο 150ps και 225Nm

3o σταδιο 170ps και 250Νm(με αλλαγμενη τουρμπινα)

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

Ενω η skn χρησιμοποιει 1 σταδιο βελτιωσης με το οποιο το polo παει στα 126ps και 230Νm

περισσοτερες πληροφοριες στο My link

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ??

ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ?? ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ?

ΓΙΑ ΤΟΝ TSI 1200 ... ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ GTI ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑ 6-7 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΣΤΗΝ VW ..

ΤΗΑΝKS FOR YR HELP

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.