Jump to content

Recommended Posts

Όπως υποσχέθηκα αλλά και ζητήθηκε παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σκαθαριού μου.

Καταρχήν να πω ότι στο αυτοκίνητο έγινε ολική ανακατασκευή και αναβάθμιση το κόστος της οποίας ήταν περίπου 25000 ευρώ.

Μοντέλο

VW 1303 του 1973

Κινητήρας

Για τον κινητήρα χρησιμοποιήθηκε η κάσα από ένα μαμά αερόψυκτο σκαραβαίο 1600cc η οποία και υπερκυβίστηκε στα 2332cc. Όλα τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν σε αυτόν είναι aftermarket. Tα περισσότερα από αυτά προήλθαν από την αμερικάνικη εταιρία CB Performance αλλά και από άλλες εταιρίες του χώρου που ειδικεύονται σε ανταλλακτικά επιδόσεων για σκαραβαίους. Έτσι λοιπόν έχουμε:

Κάσα 1600cc

Στρόφαλος σφυρίλατος 84mm CB Performance

Μπιέλες H-beam με βίδες ARP 5.7in μήκος CB Performance

Τριμεταλικά κουζινέτα Chevy

Εκκεντροφόρος Eangle 310 μοίρες με βύθισμα 13.87mm

Eμβολοχιτώνια MAHLE με σφυρίλατα πιστόνια 94mm

Ενισχυμένα μηχανικά ωστήρια CB Performance

Cromoly βέργες ωστηρίων της Manton

Κεφαλές competition eliminator CB Performance με βαλβίδες 46χ38 στις οποίες έγινε ροική εξέλιξη

Ενισχυμένες πιανόλες βαλβίδων με μεγαλύτερο λόγω βυθίσματος

Ενισχυμένη αντλία λαδιού Shadek 30mm

2 εξωτερικά ψυγεία λαδιού το ένα με θερμοστατική βαλβίδα και βεντιλατέρ

Σύστημα ψύξης τύπου Porsche 911 με εντεκάφυλλη φτερωτή

Καρμπυρατέρ διπλά διπλού σώματος καθέτου ροής Weber IDF 48mm

Ηλεκτρονική ανάφλεξη με ντιστριμπιτέρ Petronix

Ελαφρωμένο σφυρίλατο βολάν VW

Ενισχυμένο πλατό 2300lbs της kennedy engineered products

Δίσκος ξερός της Εxedy 200mm

Χταπόδι ανοξείδωτο merged 4 σε 1 διαμέτρου 45mm με 2 σε σειρά ανοξείδωτα σιλανσιέ

10245901.th.jpg74050358.th.jpg45133772.th.jpg93812145.th.jpgdsc00941dz.th.jpg47013006.th.jpg

Σασμάν

Ενισχυμένο τετρατάχυτο της Rancho transaxles με σχέσεις:

1η 3.78

2α 2.06

3η 1.26

4η 0.77

Τελική σχέση μετάδοσης 4.125

Eνισχυμένες βάσεις πολυουρεθάνης

Επιλογέας ταχυτήτων quick shift της γερμανικής CSP με 60% μικρότερες διαδρομές

Φρένα-Aνάρτηση

Εμπρόσθιοι δίσκοι VW 278mm με 6πίστονες δαγκάνες TAROX

Οπίσθια δισκόφρενα VW 278mm με μονοπίστονες δαγκάνες Golf II

Σωληνάκια υψηλής εμπρός-πίσω

Εμπρόσθια coil over Kerscher με ανοξείδωτες μπουκάλες και ΚΟΝΙ κόκκινα

Αλουμινένια μπάρα θόλων Kerscher

Οπίσθια ΚΟΝΙ κόκκινα

Ενισχυμένες αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω

Silent block πολυουρεθάνης εμπρός και πίσω

Eνισχυμένη ράβδος στρέψης oπίσθιων ψαλιδιών 25.5mm από Porsche 944 turbo

61343973.th.jpg51429523.th.jpg15047521.th.jpg29804571.th.jpg70347074.th.jpg

Εσωτερικό

Εμπρόσθια καθίσματα bucket και δερμάτινες ταπετσαρίες

Aftermarket ταμπλό CSP ντυμένο δέρμα και όργανα από Porsche 944

dsc00814p.th.jpg

Το αυτοκίνητο φοράει αλουμινένιες ζάντες 16" με λάστιχα 205/45/16 εμπρός και 205/55/16 πίσω. Επίσης κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών φανοποιείας ράφτηκε η καρότσα στα απαιτούμενα σημεία.

Σίγουρα ξέχασα να αναφέρω αρκετά άλλα πράγματα που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι σας έδωσα μια γενική ιδέα.

Edited by powerbug
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη δουλεια φιλε powerbug και σιγουρα το σκαθαρι σου θα πυροβολαει!!!!

Η μονη παρατηριση που εχω να σου προτεινω ειναι να αλλαξεις τις πίσω δαγκανες με λιγο πιο συγχρονες (π.χ απο golf 4).

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

Σύντομα θα βάλω και άλλες φωτό από το εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου μόλις επιστρέψω Ελλάδα μιας και τώρα βρίσκομαι Ιταλία για δουλειά και δεν έχω μαζί μου.

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι... και να το διατηρήσεις έτσι γιατί σίγουρα είναι μοναδικό στο είδος του!!!!

Φτου φτου φτου!

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι... και να το διατηρήσεις έτσι γιατί σίγουρα είναι μοναδικό στο είδος του!!!!

Φτου φτου φτου!

δεν το εχω δει απο κοντα το αμαξι του Θαναση..

αλλα συμφωνα με τη λιστα ολη φοραει τα καλυτερα πραγματα...

υγ. δεν ειναι το μοναδικο δυνατο και γρηγορο αεροψυκτο εν Ελλαδι...

Θαναση δωσε γρηγορα φωτος στους νεους..... :blink:

Edited by σκαθαρόαιμος
Link to comment
Share on other sites

Πως και δεν εβαλες μηχανη απο sti Η porsche?μαυτους τους κινητηρες πρεπει να πεταει...

τωρα τι επιδοσεις εχει 0-100?περιπου?

αν ψαξει κανεισ στο youtube βρισκει video απο σκαραβαιους με μοτερ αεροψυκτα δικα τους υπερκυβισμενα που τα μοτερ που ανεφερες τα κερναει ΤΣΑΙ........

Link to comment
Share on other sites

Πως και δεν εβαλες μηχανη απο sti Η porsche?μαυτους τους κινητηρες πρεπει να πεταει...

τωρα τι επιδοσεις εχει 0-100?περιπου?

Δεν έβαλα μηχανή από STi γιατί ήθελα να διατηρήσω τον ατμοσφαιρικό αερόψυκτο χαρακτήρα του κινητήρα και δεν έβαλα από Porsche γιατί οι εξακύλινδρες αερόψυκτες δεν χωράνε στο χώρο του κινητήρα του σκαραβαίου εκτός και αν θες να πετσοκόψεις όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οι τετρακύλινδρες αερόψυκτες porsche δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τις τετρακύλινδρες ενός σκαραβαίου και δεν έχουν πολλά διαθέσιμα aftermarket ανταλλακτικά για βελτίωση.

Επίδοση 0-100 δεν μπορώ να πω τι έχει μιας και ο κινητήρας είναι σε φάση στρωσίματος ακόμα αλλά με 880kg βάρος το αυτοκίνητο και περίπου 220ΗΡ η αναλογία Kg/hp είναι 4Kg ανά ίππο οπότε απότι καταλαβαίνεις οι χρόνοι είναι αρκετά χαμηλά. Για σύγκριση να παραθέσω ότι σε άλλο παρόμοιο σκαραβαίο με 183ΗΡ που οδηγούσα ο χρόνος 0-100 ήταν 5.8sec.

Όλα βέβαια είναι σχετικά και με τη κλιμάκωση των σχέσεων του σασμάν. Θέλω να πιστεύω ότι για το παρόν αυτοκίνητο ο χρόνος 0-100 θα είναι κάτω από 5.5sec. Σύντομα θα το διαπιστώσω εξάλλου και θα ενημερώσω ανάλλογα.

Και μερικά video που δείχνουν τις δυνατότητες ορισμένων φτιαγμένων σκαραβαίων ενάντια σε άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά και μηχανές.

Στο παρακάτω video προχωρείστε στο χρόνο 1.45 και απολαύστε ένα Kawasaki Ninja ZX6R speed bike action street race beetle through swiss alps

http://video.google.com/videoplay?docid=-6952218797252042050&q=beetle&hl=en

Επίσης σκαραβαίος ενάντια Ferrari

και http://www.youtube.com/watch?v=F2RsSSLmMGg&feature=related

Ένας τουρμπάτος street legal με 850ΗΡ και 8.6sec στο 400άρι

και το πιο γρήγορο τετρακύλινδρο dragster σκαθάρι στο κόσμο με 7.98sec

Edited by powerbug
Link to comment
Share on other sites

Δεν έβαλα μηχανή από STi γιατί ήθελα να διατηρήσω τον ατμοσφαιρικό αερόψυκτο χαρακτήρα του κινητήρα και δεν έβαλα από Porsche γιατί οι εξακύλινδρες αερόψυκτες δεν χωράνε στο χώρο του κινητήρα του σκαραβαίου εκτός και αν θες να πετσοκόψεις όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οι τετρακύλινδρες αερόψυκτες porsche δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από τις τετρακύλινδρες ενός σκαραβαίου και δεν έχουν πολλά διαθέσιμα aftermarket ανταλλακτικά για βελτίωση.

Θαναση συμφωνω για τα STI και Porsche οπως και για το θεμα χαρακτηρα αεροψυκτου στους σκαραβαιους..

εξαλλου και εγω στο ιδιο σχεδον στυλ κατεληξα..

διαφωνω ομως για τις τετρακυλινδρες αεροψυκτες porsche και οσα ειπες..

ειπες βαρια κουβεντα..(πλακα κανω)..

να σου θυμησω πως το καμπριο του Αλεξανδρου σε αλλο φορουμ το υπερασπιζοσουνα και πολυ για το τι φτιαχνει το αμαξι στο δρομο και θυμαμαι ειχες εντονους διαξιφισμους και με τον ΤΣΑΦ...

τελος παντων εμενα το συμπερασμα μου θα βγει σε λιγο καιρο για το αν αξιζει να φορας type4 μοτερ η σκαραβαιου..και μαλιστα στα κυβικα αυτα..

βεβαια εχω φιλο με εναν 2332 το οποιο αμαξι σκοτωνει..θα παραθεσω και 1 βιντεο σε λιγο...

κατι τελευταιο που ξερω ειναι πως απλα τα μοτερ σκαραβαιου με τα παλια αεροψυκτα της Porsche απλως ειναι ποιο νευρικα και βγαζουν πιο γρηγορα τα αλογα στο δρομο..απο την αλλη ομως τα δευτερα ειναι περισσοτερο ανθεκτικα και αξιοπιστα..οπως ξαναειπα θα βγαλω τελικο συμπερασμα σε λιγο καιρο...

παρτε και το βιντεο..

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε, είσαι μερακλής

Link to comment
Share on other sites

Θαναση συμφωνω για τα STI και Porsche οπως και για το θεμα χαρακτηρα αεροψυκτου στους σκαραβαιους..

εξαλλου και εγω στο ιδιο σχεδον στυλ κατεληξα..

διαφωνω ομως για τις τετρακυλινδρες αεροψυκτες porsche και οσα ειπες..

ειπες βαρια κουβεντα..(πλακα κανω)..

να σου θυμησω πως το καμπριο του Αλεξανδρου σε αλλο φορουμ το υπερασπιζοσουνα και πολυ για το τι φτιαχνει το αμαξι στο δρομο και θυμαμαι ειχες εντονους διαξιφισμους και με τον ΤΣΑΦ...

τελος παντων εμενα το συμπερασμα μου θα βγει σε λιγο καιρο για το αν αξιζει να φορας type4 μοτερ η σκαραβαιου..και μαλιστα στα κυβικα αυτα..

βεβαια εχω φιλο με εναν 2332 το οποιο αμαξι σκοτωνει..θα παραθεσω και 1 βιντεο σε λιγο...

κατι τελευταιο που ξερω ειναι πως απλα τα μοτερ σκαραβαιου με τα παλια αεροψυκτα της Porsche απλως ειναι ποιο νευρικα και βγαζουν πιο γρηγορα τα αλογα στο δρομο..απο την αλλη ομως τα δευτερα ειναι περισσοτερο ανθεκτικα και αξιοπιστα..οπως ξαναειπα θα βγαλω τελικο συμπερασμα σε λιγο καιρο...

παρτε και το βιντεο..

Φίλε σκαθαρόαιμε μάλλον παρεξήγησες αυτό που ανέφερα για τoυς τετρακύλινδρους αερόψυκτους κινητήρες porsche. Eννοούσα τους τετρακύλινδρους τύπου 356 ή και 912 στα 1600cc και όχι τους κινητήρες Τ4 που εξάλλου δεν ήταν porsche αλλά VW.

Ναι τους φορούσαν οι 914 και 912 1700-2000cc αλλά ο κινητήρας ήταν κατασκευής VW.

Εξάλλου συνεχίζω να πιστεύω ότι ο Τ4 είναι πιο καλός σε πάρα πολλά σημεία από τον Τ1 και δεν εννοώ από το τι απόδοση μπορείς να βγάλεις από αυτόν αλλά για το θέμα ροπής και αξιοπιστίας. Από την άλλη βέβαια όσο εξελήσονται τα aftermarket ανταλλακτικά και για τους Τ4 θα αρχήσουμε να βλέπουμε σημαντικές αποδόσεις και σε αυτούς. (μην ξεχνάμε ότι στους VW αερόψυκτους κινητήρες Τ1 aftermarket ανταλλακτικά άρχισαν να παράγονται τη δεκαετία του 60 ενώ για τους Τ4 στη δεκαετία του 80). Είναι λοιπόν αυτονόειτο ότι οι Τ1 κινητήρες έχουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα aftermarket ανταλλακτικών σε σημείο μάλιστα που να μπορείς να χτήσεις ένα αερόψυκτο τύπου Τ1 με όλα τα ανταλλακτικά να είναι aftermarket.

Edited by powerbug
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.