Jump to content
konv

Kινητήρας Tsi και αέριο

Recommended Posts

Ποια η γνώμη σας για τους tsi, θα υπάρξει πρόβλημα με τροφοδοσία αερίου όπως και στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Ποιες οι επιπτώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Ποια η γνώμη σας για τους tsi, θα υπάρξει πρόβλημα με τροφοδοσία αερίου όπως και στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Ποιες οι επιπτώσεις;

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Για πιο απ'όλα τα αέρια μιλάς; Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα σε ατμοσφαιρικό κινητήρα; Αν ναι, σε ποιον, από τί;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Για πιο απ'όλα τα αέρια μιλάς; Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα σε ατμοσφαιρικό κινητήρα; Αν ναι, σε ποιον, από τί;

Συγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός. Εννοώ υγραέριο και απ'όσο ξέρω δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα σε κινητήρες. Αλλά δεν ξέρω για tsi!

Link to comment
Share on other sites

Που εχει υγραεριο ο fsi-tsi-tfsi...? :)popeye.gif Τι εννοεις? δεν εισαι κατανοητος. 1η φορα ακουω κατι τετοιο..

και αν ειναι οπως τα λες τι προβλημα εχει δημιουργηθει?

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Που εχει υγραεριο ο fsi-tsi-tfsi...? :)popeye.gif Τι εννοεις? δεν εισαι κατανοητος. 1η φορα ακουω κατι τετοιο..

και αν ειναι οπως τα λες τι προβλημα εχει δημιουργηθει?

Δεν έχει πρόβλημα ρε φίλε. Ρωτάω να μάθω αν δημιουργηθεί πρόβλημα με τον κινητήρα σε περίπτωση που κάποιος βάλει και υγραέριο.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα γενικά είναι καλό για μαγείρεμα, και εξοικονομείς αρκετή ενέργεια. Επίσης το χρησιμοποιούν σε θερμοκήπια. Γιατί όχι λοιπόν;

Πέρα από την πλάκα ακούγεται σαν καλή λύση, αν και δεν έχει επεκταθεί αρκετά προς το παρών. Έγκυρες πληροφορίες μπορείς να πάρεις από υπεύθυνο συνεργείου, ο οποίος όμως αμφιβάλω αν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε κινητήρα, πόσο μάλλον του tsi. Η δυσκολία που ίσως συναντάται, είναι ότι πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εκ των πραγμάτων δεν χρησιμοποιεί αέρα σε ατμοσφαιρική πίεση, με αποτέλεσμα η αναλογία του μίγματος να είναι διαφορετική και μεταβαλόμενη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά. Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις email σε τμήμα μηχανικών/τεχνικών της VW (στη Γερμανία εννοείται) και να κάνεις και μία έρευνα εδώ στην Ελλάδα, σε μηχανικούς με εμπειρία σε αυτό τον τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα γενικά είναι καλό για μαγείρεμα, και εξοικονομείς αρκετή ενέργεια. Επίσης το χρησιμοποιούν σε θερμοκήπια. Γιατί όχι λοιπόν;

Πέρα από την πλάκα ακούγεται σαν καλή λύση, αν και δεν έχει επεκταθεί αρκετά προς το παρών. Έγκυρες πληροφορίες μπορείς να πάρεις από υπεύθυνο συνεργείου, ο οποίος όμως αμφιβάλω αν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε κινητήρα, πόσο μάλλον του tsi. Η δυσκολία που ίσως συναντάται, είναι ότι πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εκ των πραγμάτων δεν χρησιμοποιεί αέρα σε ατμοσφαιρική πίεση, με αποτέλεσμα η αναλογία του μίγματος να είναι διαφορετική και μεταβαλόμενη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά. Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις email σε τμήμα μηχανικών/τεχνικών της VW (στη Γερμανία εννοείται) και να κάνεις και μία έρευνα εδώ στην Ελλάδα, σε μηχανικούς με εμπειρία σε αυτό τον τομέα.

Αν δεν κανω λαθος υπαρχει τουλαχιστον ενα ατομο σε καθε αντιπροσωπεια που πηγαινει σε σεμιναρια της VW που αφορουν νεους κινητηρες κ τεχνολογιες.Εγω στην αντιπροσωπεια εδω στον Πυργο εχω μαθει για συγκεκριμενο ατομο που εχει κανει τετοια σεμιναρια.Κ οταν ενδιαφερομουν για το golf tsi με κατατοπισε για τη λειτουργια του.Konv δε χανεις τιποτα να ρωτησεις.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα ζούμε παιδιά, μην έχουμε και παράλογες απαιτήσεις...

Σκεφτείτε ότι ψάχνουμε να βρούμε καλό βενζινάδικο για να μην πάθουμε ζημιά από νοθευμένα καύσιμα οπότε για μια τέτοια τεχνολογία θα πρέπει να περιμένουμε για πολύ καιρό!

Link to comment
Share on other sites

:whistling: - ΒΜW στην γερμανια εχουν βγαλει με Υδρογονο αλλα εχει ακομα πολλα προβληματα στο θεμα στεγανοτητας ρεζερβουαρ γιατι σε 6-7 ημερες γινεται καπνος απο το ρεζερβουαρ ,η μανικα τροφοδοσιας ειναι διαφορετικη και εχει και ταπα ανακουφισης
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος υπαρχει τουλαχιστον ενα ατομο σε καθε αντιπροσωπεια που πηγαινει σε σεμιναρια της VW που αφορουν νεους κινητηρες κ τεχνολογιες.Εγω στην αντιπροσωπεια εδω στον Πυργο εχω μαθει για συγκεκριμενο ατομο που εχει κανει τετοια σεμιναρια.Κ οταν ενδιαφερομουν για το golf tsi με κατατοπισε για τη λειτουργια του.Konv δε χανεις τιποτα να ρωτησεις.

Εννοώ υπεύθυνο από τα συνεργεία που αναλαμβάνουν τη μετατροπή. Καθώς αυτή δεν γίνεται στην VW, αλλά εκτός. Την κάνουν γενικά εταιρίες που εμπορεύονται υγραέριο. Να σου πω την αλήθεια, ούτε από τους υπαλλήλους της ελληνικής VW θα περίμενα πολλά σε αυτό το θέμα, αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες, υπάρχουν μερικές ελπίδες.

edit:

Το υδρογόνο είναι τελείως διαφορετική τεχνολογία, και κανείς δεν αναλαμβάνει μετατροπή βενζινοκινητήρα ώστε να λειτουργεί ΚΑΙ με υδρογόνο.

Edited by Chris01
Link to comment
Share on other sites

Παντως στην Ιταλια ολα τα αυτοκινητα BiPower,δηλαδη βενζινα και μεθανιο (ή GPL) μετα απο καποια k χιλιομετρα παιρνουν τον κινητηρα στο χερι.Απ'οτι λενε ειναι θεμα λιπανσης....:(

Link to comment
Share on other sites

Για να μην το κουράζουμε μιας κ εσυ από Θεσσαλονίκη, πάνε στη Γιαννιτσών (Θεοδωρου gas), και ρώτα στο συνεργείου που κάνει μετατροπές τα αυτοκίνητα σε υγραέριο αν μπορεί να γίνει..αυτοί ξέρουν.

Πριν 2,5 χρόνια που είχα ρωτήσει εγώ για το δικο μου (1.6 FSI) δεν γινόταν...

Μπορεί να έχουν φέρει κάτι καινούργιο.

Σε 2 αυτοκίνητα πάντως που έω υγραέριο έχω εξοικονομήσει αρκετά λεφτά κ καθυστερώ τα service λόγω καθαρότητας του καυσίμου.

Edited by scorpionn
Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβοντας το θέμα ξανά, μετά από αυτά τα χρόνια ύπαρξης του tsi υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με αυτούς τους κινητήρες και το υγραέριο; Ξέρει κανείς κάτι νεότερο;

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβοντας το θέμα ξανά, μετά από αυτά τα χρόνια ύπαρξης του tsi υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με αυτούς τους κινητήρες και το υγραέριο; Ξέρει κανείς κάτι νεότερο;

Ακόμα δεν έβαλες? να μας πεις και εμάς τι παίζει.

Πάντως πρέπει να είσαι και ο μόνος που ψάχνει τέτοια λύση για τους TSi, θυμάμαι παλιά αυτά τα κάνανε οι ταξιτζήδες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που θες σε ένα αμάξι TSi να βάλεις αέριο .

Αν είναι για θέμα οικονομίας τότε καλύτερα πούλα το και πάρε κανένα MATIZ που δεν τρώει τπτ .

Από εκεί και έπειτα ξέρω ότι βάζουν και σε turbo κινητήρες πλέον με μια μείωση ιπποδύναμης περίπου 5 άλογα .

Link to comment
Share on other sites

Aπ'οτι ξέρω δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί υγραέριο σε κινητήρες τούρμπο.

Μην ξεχνάμε πως το υγραέριο είναι πολύ φιλικό στο περιβάλλον διότι δεν έχει ρύπους,κοινώς καυσαέρια,και η τουρμπίνα είναι υπερσυμπιεστής καυσαερίων...

Δεν συμβαδίζουν αυτά τα δύο όπως τα βλέπω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω κάνεις λάθος, το υγραέριο (μίγμα υδρογονανθράκων όπως η βενζίνη, κηροζίνη, φυσικό αέριο κλπ) μια χαρά καυσαέρια παράγει, ιδανικά δίνει διοξείδιο του άνθρακα και νερό, όπως όλοι οι υδρογονάθρακες. Ίσως να βγάζει λιγότερους ρύπους.Το μόνο που δεν έχει ρύπους είναι το υδρογόνο, γιατί κατά την καύση του παράγει...νεράκι (υδρατμούς βασικά). Τώρα λόγω τούρμπο να παίζει κάτι άλλο δεν το ξέρω.

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια,ενδιαφερεται φιλος μου να βαλει υγραεριο στο JETTA,εχει κανεις πληροφοριες?εχει εδρα την θεσσαλονικη...

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε τα θετικά…

Φθηνότερο σαν καύσιμο με χαμηλότερο κόστος στα σέρβις σε σχέση με βενζίνη και ίδια περίπου απόδοση…

ΑΡΝΗΤΙΚΑ…

Δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, μικραίνει η ζωή του κινητήρα και αν δεν γίνει σωστή η εγκατάσταση (όπως την πάθανε 500+ (που πήγαν στον συνήγορο του πολίτη, όπως διάβασα στον τοπικό τύπο) άνθρωποι από κάποιους μηχανικούς με μεγάλη εμπειρία στα λάδια (όπως μου είχε πει ένας από αυτούς πριν μερικά χρόνια) της αγγουροντομάτας & της χωριάτικης αλλά όχι του κινητήρα) του ντεπόζιτου του υγραερίου, υπάρχει μία μικρή αλλά σοβαρή περίπτωση να μπαίνεις μέσα σε κινητό πύραυλο κάθε μέρα οπότε πρόσεχε τον κυρ Μήτσο και τον κάθε Μήτσο που θα σου κάνει την εγκατάσταση…

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε τα θετικά…

Φθηνότερο σαν καύσιμο με χαμηλότερο κόστος στα σέρβις σε σχέση με βενζίνη και ίδια περίπου απόδοση…

ΑΡΝΗΤΙΚΑ…

Δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, μικραίνει η ζωή του κινητήρα και αν δεν γίνει σωστή η εγκατάσταση (όπως την πάθανε 500+ (που πήγαν στον συνήγορο του πολίτη, όπως διάβασα στον τοπικό τύπο) άνθρωποι από κάποιους μηχανικούς με μεγάλη εμπειρία στα λάδια (όπως μου είχε πει ένας από αυτούς πριν μερικά χρόνια) της αγγουροντομάτας & της χωριάτικης αλλά όχι του κινητήρα) του ντεπόζιτου του υγραερίου, υπάρχει μία μικρή αλλά σοβαρή περίπτωση να μπαίνεις μέσα σε κινητό πύραυλο κάθε μέρα οπότε πρόσεχε τον κυρ Μήτσο και τον κάθε Μήτσο που θα σου κάνει την εγκατάσταση…

εισαι σιγουρος?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εγω εβαλα σε jetta 1.6 mpi(μπαινει σε tsi διαφορετικο κιτ), εδω και 15 μερες εδω σε Θεσσαλονικη σε γνωστο εμπειρο εγκαταστατη μεχρι στιγμης ολα πανε καλα.

Σιγουρα η πρωτη ερωτηση ειναι περι επιδοσεων,αφου η οικονομια ειναι μακραν δεδομενη.

Λοιπον υπαρχουν διφορουμενες αποψεις για το θεμα και θα επρεπε να γραψω πολλα.

Εν περιληψι ομως δεν διαπιστωνω σημαντικα πραγματα στην μειωση της αποδοσης, αν θα μπορουσε να θεωρηθη μειον στο το οτι υπαρχει μια ανεπαισθητη χρονικη καθυστερηση στην επι πλεον επιταχυνση οταν ηδη εχεις καποια χιλιομετρα ας πουμε απο 140 και ανω.

Αυτο εχω αντιληφθει και το θεωρω οχι τοσο σοβαρο.

Εν παση περιπτωση το πρωτευων ειναι η οικονομια τουλαχιστον αυτο ισχυει για μενα οι επιδοσεις ανηκουν σε αλλους και εκει δεν

θα πρεπει να βαζουν υγραεριο αλλα NITRO.

Οσο αφορα την φθορα του κινητηρα ,νομιζω οτι εξαρταται απο την ηδη κατασταση του κινητηρα τον βαθμο και την συνεπεια στην συντηρηση του.

Και κατι που κυκλοφορη περι βαλβιδων "καψιμο" λογω ξηρης καυσης, η δικη μου λυση-απαντηση αν αυτο το πραγμα

ειναι δεδομενο 100% θα ελεγα καψε 3-4 γεμισματα αεριο και ενα βενζινη δεν θα "φτωχινης" τροπος του λεγειν, ισως αυτο να ειναι

μια "μεσοβεζικη" λυση ,ΑΝ λεω ΑΝ ειναι standar οτι θα συμβει.

Προσωπικα δεν το πιστευω ,εαν υπηρξαν περιπτωσεις οφειλεται σε συναρτηση και αλλων παραγοντων.

Συμφερει αν κανεις απο 200000 και πανω τον χρονο για να υπαρξει και ενας οχι ιδιαιτερα μεγαλος χρονος αποσβεσης κοστους.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις σας,βοηθησαν τον φιλο μου,θα βαλει υγραεριο αλλα περιμενει να βγει για το διτουρμπο κιτ αυτο του ειπαν στη θεσαλλονικη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.