Jump to content
konv

Kινητήρας Tsi και αέριο

Recommended Posts

ευχαριστω για τις απαντησεις σας,βοηθησαν τον φιλο μου,θα βαλει υγραεριο αλλα περιμενει να βγει για το διτουρμπο κιτ αυτο του ειπαν στη θεσαλλονικη.

Καλά αφού το διαφημίζουν εδώ, δεν το έχουν ακόμη ? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εβαλα στο Golf tsi 122 στις 03/09/2010 το κιτ υγραερίου. Η ολη εγκατάσταση μου στοίχησε 1800 ευρω. Η ολη διαδικσία εγινε σε πιστοποιημενο συνεργείο (Αφοι Δοξαρα) απο τον Θεοδώρου στη Λάρισα.

Εχω κάνει περιπου 1000 Km. Εχω κάψει 30 lt βενζίνης και 60 lt υγραερίου. Εως τις 1500 στροφές καίει μόνο βενζίνη με τον προγραμματισμό που έχει γίνει.

Απόδοση : ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!!!

θεωρω οτι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα απλως πρέπει να υπάρχει υψηλή τεχνογνωσία απο τον εγκαταστάτη

χαρακτηριστικά

ZAVOLI

ΤΑΝΚ 63 ΛΤ

ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εβαλα στο Golf tsi 122 στις 03/09/2010 το κιτ υγραερίου. Η ολη εγκατάσταση μου στοίχησε 1800 ευρω. Η ολη διαδικσία εγινε σε πιστοποιημενο συνεργείο (Αφοι Δοξαρα) απο τον Θεοδώρου στη Λάρισα.

Εχω κάνει περιπου 1000 Km. Εχω κάψει 30 lt βενζίνης και 60 lt υγραερίου. Εως τις 1500 στροφές καίει μόνο βενζίνη με τον προγραμματισμό που έχει γίνει.

Απόδοση : ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!!!

θεωρω οτι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα απλως πρέπει να υπάρχει υψηλή τεχνογνωσία απο τον εγκαταστάτη

χαρακτηριστικά

ZAVOLI

ΤΑΝΚ 63 ΛΤ

ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω εάν έχει αναφερθεί κάπου αλλά όποιος έχει πρόγραμμα και περάσει την εγκατάσταση του αερίου ξεχνάει τα άλογα που είχε αγοράσει με το πρόγραμμα . Απλώς ενημερωτικά το λέω ...

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

1,5 ευρω ειναι τωρα...Κατσε μην παει μεχρι το τελος του χρονου κανενα 2ευρω και ψαχνομαστε!

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

Απο τους πιο ακριβείς υπολογισμούς που έχω διαβάσει .....

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

Ωραια αναλυση.τα υπολογισες μια χαρα! :p

Link to comment
Share on other sites

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

Συμφωνώ πως αυτό το σύστημα μου φαίνεται το πιο ολοκληρώμενο.

Ετσι, στις αρχές του καλοκαιριού είχα στείλει email στη vialle (στην Ολλανδία) και μου είχε απαντήσει οτι για τον BLG (TSi 170ps) κινητήρα δεν είχαν σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

Γιατί άσχημα είναι?

+ ότι είναι καθαρότερο για τον κινητήρα μας, αν κάποιος έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι μέχρι τα +80K km τότε κάνει δύο φορές απόσβεση!

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

Για να γινω σαφής σε σχέση με την εγκατάσταση υγραερίου στο golf tsi 122 hp εχω να προσθεσω τα παρακάτω:

Η διαδρομή των πρωτων 500 km που εκανα ηταν μικτη και κυριως πολη. Επομένως οπως προανεφερα εως τις 1500 στροφές καιει μόνο βενζίνη και επομενως ετσι δικαιολογείται η κατανάλωση των 15 lt.

Ομως σε ανοιχτο αυτοκινητοδρομο που εκανα μέτρηση μου καιει μονο υγραεριο και απειροελάχιστη βενζίνη (σε 350 Km μονο 1.5 lt βενζίνης και το υπολοιπο υγραεριο)

Επομένως εαν κανετε τους υπολογισμούς αντιλαμβάνεστε αν συμφερει η οχι.

Ουσιαστικά να το πω διαφορετικά μέσα στην πόλη καιει σχεδον μονο βενζινη καθοτι οι στροφες ειναι χαμηλές κατω απο 1500.

Συμπερασματικα η καταναλωση εχει σχεση με το τι διαδρομές κανει το αυτοκίνητο, και επομένως επειδη κανω περιπου 25000 Km το χρόνο και τα περισσοτερα σε αυτοκινητοδρομο υπολογιζω να κανω αποσβεση σε 15 μηνες.

Οσον αφορα τα τεχνικά θεματα εχω να παρατηρησω το εξης: Βγηκε η πολλαπλη εισαγωγης τοποθετηθηκαν τα μπεκ και απο εκει ενα ειδικο σωληνακι απο καθε μπεκ καταληγει στο χωρο καυσης.

αν θελετε να ανεβασω και foto

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πιστεύω ότι δεν αξίζει τελικά, αν και ήμουν από τους πρώτους που την έψαχνα την δουλειά αλλά δεν ήξερα κάποιες λεπτομέρειες!!! αν ψάξετε θα δείτε ότι έχω γράψει σε αρκετά φόρουμ πληροφορίες σχετικά με το θέμα και ήμουν αρκετά "θερμός" με την τοποθέτηση μέχρι που.....

έμαθα ότι τα direct injection χρειάζονται υποχρεωτικά να ψεκάζουν και βενζίνη ταυτόχρονα για να μην καούν τα μπεκ τους εκτός από το προηγμένο σύστημα της Vialle που ρίχνει υγραέριο σε υγρή μορφή από τα μαμά μπεκ και δεν χρειαζόταν τρύπες στην εισαγωγή!!! το θέμα είναι ότι εκείνο κάνει 3000¤ και κάθε άλλη λύση κοντά στα 2000¤

επίσης εγώ υπολόγιζα να το κάνω απόσβεση στα 15-25.000 χλμ αλλά από αυτό που λέει ο φίλος συμπεραίνω το εξής ανάγοντας την κατανάλωση σε χρήματα:

εγώ καίω σε Leon 1.4 TSI 125ps περίπου 8.5 λίτρα ανά 100χλμ άρα περίπου 12 με 13 ¤ / 100χλμ (με τιμή 1,5¤ ανά λίτρο)

ο φίλος χρειάζεται για 1000χλμ 30 λίτρα βενζίνη = 45¤ (1,5¤ το λίτρο) και 60 λίτρα υγραέριο = 45¤ επίσης γιατί πήγε στα 0,75¤ το υγραέριο στην Θεσσαλονίκη

σύνολο δηλαδή 90¤ για 1000χλμ άρα 9¤ για 100χλμ

συγκρίνοντας τώρα το 13¤ ανά 100χλμ το δικό μου με το 9¤ ανά 100χλμ του παιδιού που έγραψε,

είναι 4¤ κέρδος ανά 100χλμ άρα αν κάνουμε 1800¤ (κόστος εγκατάστασης) / 4¤ = 450

το οποίο σημαίνει ότι χρειάζεται 45.000χλμ για να κάνει απόσβεση το υγραέριο σε αυτά τα αυτοκίνητα με αυτήν τν εγκατάσταση!!!

μάλλον δεν θα μπω στο τριπάκι να κάνω πατέντες!!! και σκεφτείτε πριν το κάνετε!!!!

επίσης εκεί που σκαλώνω είναι πως στο 1 και μοναδικό πόστ λέει ότι του το πέρασε ο Θεοδώρου, ο οποίος για μένα είναι ο πιο έμπειρος, και του είχα αφήσει τα στοιχεία μου του κινητήρα, (άδεια και τηλέφωνο) και θα με καλούσε όταν είχε νεώτερο και ακόμη δεν με έχει καλέσει!!

Για να γινω σαφής σε σχέση με την εγκατάσταση υγραερίου στο golf tsi 122 hp εχω να προσθεσω τα παρακάτω:

Η διαδρομή των πρωτων 500 km που εκανα ηταν μικτη και κυριως πολη. Επομένως οπως προανεφερα εως τις 1500 στροφές καιει μόνο βενζίνη και επομενως ετσι δικαιολογείται η κατανάλωση των 15 lt.

Ομως σε ανοιχτο αυτοκινητοδρομο που εκανα μέτρηση μου καιει μονο υγραεριο και απειροελάχιστη βενζίνη (σε 350 Km μονο 1.5 lt βενζίνης και το υπολοιπο υγραεριο)

Επομένως εαν κανετε τους υπολογισμούς αντιλαμβάνεστε αν συμφερει η οχι.

Ουσιαστικά να το πω διαφορετικά μέσα στην πόλη καιει σχεδον μονο βενζινη καθοτι οι στροφες ειναι χαμηλές κατω απο 1500.

Συμπερασματικα η καταναλωση εχει σχεση με το τι διαδρομές κανει το αυτοκίνητο, και επομένως επειδη κανω περιπου 25000 Km το χρόνο και τα περισσοτερα σε αυτοκινητοδρομο υπολογιζω να κανω αποσβεση σε 15 μηνες.

Οσον αφορα τα τεχνικά θεματα εχω να παρατηρησω το εξης: Βγηκε η πολλαπλη εισαγωγης τοποθετηθηκαν τα μπεκ και απο εκει ενα ειδικο σωληνακι απο καθε μπεκ καταληγει στο χωρο καυσης.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα δεν ξερω αν αξιζει ...εγω ειμαι με 30.300 χιλ και εχω μεικτη καταν 7.8 ... Για διαδρομες σε εθνικη δεν μιλαω ...με 6.4 εχω κανειπολλες φορες το Σερρες-Χαλκιδα η ακομα και Ξανθη χαλκιδα. με 120-170 . Και η οικ κατασταση δεν με αναγκαζει να ψειριζομαι για 2-3 χιλιαρικα .Να ειχα μια μπεμπα ενα suv που καινε 13-14 ναι τοτε αξιζει/.///

Link to comment
Share on other sites

σήμερα σε διαδρομή 100km πήγαινε-έλα

είχα μέση κατανάλωση 5.1 και ταχύτητες 90-110

το θέμα είναι να μήν πατάς απότομα το γκάζι και πολύ φρένο

παντος παιδια στη βουλγαρια σου κανουνε τη μετατροπη με 600 euro περιπου.

Link to comment
Share on other sites

παντος παιδια στη βουλγαρια σου κανουνε τη μετατροπη με 600 euro περιπου.

Ναι αλλά μετά έχεις μπλεξίματα με το ΚΤΕΟ γιατί θέλουν ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ μελέτη από Έλληνα μηχανικό (που θα σου πάρει κι αυτός κάνα 100¤ μπορεί και παραπάνω δε ξέρω) ότι το σύστημα λειτουργεί κανονικά ώστε να σου δώσουν την ανανεωμένη άδεια με την ένδειξη υγραέριο.

Link to comment
Share on other sites

επειδή ψάχνομαι με το θέμα εδώ και αρκετούς μήνες, να σας απαντήσω σε ότι ξέρω!

Δεν γνωρίζω εάν έχει αναφερθεί κάπου αλλά όποιος έχει πρόγραμμα και περάσει την εγκατάσταση του αερίου ξεχνάει τα άλογα που είχε αγοράσει με το πρόγραμμα . Απλώς ενημερωτικά το λέω ...

αν βάλεις κάποιο σύστημα για το οποίο έρχεται χαρτογράφηση αποκλειστικά για το αυτοκίνητό σου, χάνεις τα άλογα, αν γίνει με universal εγκέφαλο όπως δουλεύουν πολλοί, προγραμματίζεται με βάση τα άλογα σου!

1,5 ευρω ειναι τωρα...Κατσε μην παει μεχρι το τελος του χρονου κανενα 2ευρω και ψαχνομαστε!

φίλε αν πάει 2¤ η βενζίνη, θα πάει και το υγραέριο στο 1¤ άρα το κέρδος θα ανέβει στα 5¤ ανά 100χλμ, άρα θα χρειάζεσαι 36000χλμ να κάνεις απόσβεση, κρίνοντας όμως από τις τιμές εγκατάστασης που θα ανέβουν λογικά, βρίσκεσαι στα ίδια!

Απο τους πιο ακριβείς υπολογισμούς που έχω διαβάσει .....

Ωραια αναλυση.τα υπολογισες μια χαρα! :ninja:

Ευχαριστώ πολύ και τους 2!!!

Συμφωνώ πως αυτό το σύστημα μου φαίνεται το πιο ολοκληρώμενο.

Ετσι, στις αρχές του καλοκαιριού είχα στείλει email στη vialle (στην Ολλανδία) και μου είχε απαντήσει οτι για τον BLG (TSi 170ps) κινητήρα δεν είχαν σύστημα.

αυτήν την στιγμή πιθανόν να έχουν, αλλά θα ακούσεις τα 3000¤ και θα σου φύγει το τηλέφωνο από τα χέρια!! :thumbsup:

Γιατί άσχημα είναι?

+ ότι είναι καθαρότερο για τον κινητήρα μας, αν κάποιος έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι μέχρι τα +80K km τότε κάνει δύο φορές απόσβεση!

φίλε δεν είναι καθόλου καλά, από την άποψη ότι κάνεις μια επέμβαση στον κινητήρα, όχι τόσο από πλευρά εγκατάστασης αλλά από πλευρά αλλαγής καυσίμου, γιατί ανεβαίνει στο διπλάσιο η θερμοκρασία εντός του κυλίνδρου

το θέμα είναι ότι για να κερδίσεις τα 2000¤ που έχεις δώσει περνούν 3-4 χρόνια, ώστε να τα κάνεις απόσβεση χωρίς να έχεις κερδίσει!

αν λοιπόν σου βγάλει και μια ζημιά το αυτοκίνητο στα 90.000 χλμ τότε άδικα το έβαλες το σύστημα! γιατί είναι αρκετά χρήματα

επίσης το θέμα είναι ότι προκαταβάλεις 2000¤ για να γίνουν απόσβεση μετά από 45.000χλμ, γιατί να μην τα κλεισεις στην τράπεζα με υψηλό επιτόκιο για 5 χρόνια??? μεγαλύτερο κέρδος θα έχεις

ή ακόμη καλύτερα, μετά από 4 χρόνια μπορεί να το πουλήσεις και να πάρεις ένα πετρελαιάκι που δεν θα καίει τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Για να γινω σαφής σε σχέση με την εγκατάσταση υγραερίου στο golf tsi 122 hp εχω να προσθεσω τα παρακάτω:

Η διαδρομή των πρωτων 500 km που εκανα ηταν μικτη και κυριως πολη. Επομένως οπως προανεφερα εως τις 1500 στροφές καιει μόνο βενζίνη και επομενως ετσι δικαιολογείται η κατανάλωση των 15 lt.

Ομως σε ανοιχτο αυτοκινητοδρομο που εκανα μέτρηση μου καιει μονο υγραεριο και απειροελάχιστη βενζίνη (σε 350 Km μονο 1.5 lt βενζίνης και το υπολοιπο υγραεριο)

Επομένως εαν κανετε τους υπολογισμούς αντιλαμβάνεστε αν συμφερει η οχι.

Ουσιαστικά να το πω διαφορετικά μέσα στην πόλη καιει σχεδον μονο βενζινη καθοτι οι στροφες ειναι χαμηλές κατω απο 1500.

Συμπερασματικα η καταναλωση εχει σχεση με το τι διαδρομές κανει το αυτοκίνητο, και επομένως επειδη κανω περιπου 25000 Km το χρόνο και τα περισσοτερα σε αυτοκινητοδρομο υπολογιζω να κανω αποσβεση σε 15 μηνες.

Οσον αφορα τα τεχνικά θεματα εχω να παρατηρησω το εξης: Βγηκε η πολλαπλη εισαγωγης τοποθετηθηκαν τα μπεκ και απο εκει ενα ειδικο σωληνακι απο καθε μπεκ καταληγει στο χωρο καυσης.

αν θελετε να ανεβασω και foto

φίλε δώσε μας καμιά φωτογραφία, αλλά να ξέρεις ότι δεν μπορεί να είναι με πνεύμονα, δηλαδή αέριος ψεκασμός με έξτρα μπεκ και να μην ψεκάζει βενζίνη!! γιατί θα γίνουν παρανάλωμα τα μαμά μπεκ!!

επίσης όταν η μεγαλύτερη κατανάλωση μας είναι εντός πόλης, είναι άκυρο το σύστημα, μιας και μέχρι τις 1500 δουλεύει με βενζίνη, αλλά και μετά ρίχνει 10-20% βενζίνη!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ρωτησα για αεριο για TSI 140 εδω στη θεσσαλονικη και μου ειπαν 1770 ευρω.Μεγαλο ποσο αλλα αποσβεση για μενα σε ενα χρονο περιπου 25000χλμ που κανω το χρονο περιπου!Τι να κανω αραγε????

Link to comment
Share on other sites

Να μάθεις αν θα σου βάλουν τα 5ης γενιάς καθώς εκεί δε σου βάζουν extra μπεκιέρες και γενικότερα από της τέταρτης γενιάς έχεις χαμηλότερη κατανάλωση αερίου.

Link to comment
Share on other sites

:clapping: Οσο αφορα την φθορα του κινητηρα λένε οτι είναι πιο καθαρό καυσιμο απ΄την βενζίνη,θα έπρεπε να μειώνει τις φθορές του κινητήρα.Ξέρει κάποιος να μας πει με σιγουριά;

Δεν πειράζει που είναι λίγα και σπάνια τα πρατήρια αφού δεν καταργείς την βενζίνη,το ρεζερβουάρ δουλεύει κανονικά,έτσι δεν είναι;

Είναι αλήθεια ότι ανάβεις με βενζίνη και μετά το γυρνάς σε υγραέριο;

Σου βάζουν κανα άσχημο διακόπτη στο ταμπλό;

Ετσι που πάει το πράγμα το σκέφτομαι κι έγώ.Εχει κανείς φωτογραφίες να δουμε κάτι;

Link to comment
Share on other sites

:ermm: Οσο αφορα την φθορα του κινητηρα λένε οτι είναι πιο καθαρό καυσιμο απ΄την βενζίνη,θα έπρεπε να μειώνει τις φθορές του κινητήρα.Ξέρει κάποιος να μας πει με σιγουριά;

Δεν πειράζει που είναι λίγα και σπάνια τα πρατήρια αφού δεν καταργείς την βενζίνη,το ρεζερβουάρ δουλεύει κανονικά,έτσι δεν είναι;

Είναι αλήθεια ότι ανάβεις με βενζίνη και μετά το γυρνάς σε υγραέριο;

Σου βάζουν κανα άσχημο διακόπτη στο ταμπλό;

Ετσι που πάει το πράγμα το σκέφτομαι κι έγώ.Εχει κανείς φωτογραφίες να δουμε κάτι;

κοιτα εδω μεσα υπαρχουν τα πάντα περι αυτού www.autogasforum.gr

Link to comment
Share on other sites

Είχα ρωτήσει και εγώ κατά τον Μάιο στον Θεωδώρου στη Θεσσαλονίκη για τοποθέτηση υγραερίου στο αυτοκίνητο μου Tsi 140hp

(αφού είδα φυλλάδιο του που έλεγε ότι έχει και για tsi)

και αφού στείλαμε την άδεια μου με φαξ στην Ιταλία πήραμε απάντηση ότι δεν υπάρχει ακόμα κάτι έτοιμο για τα turbocompressor (μπορεί να έχει για άλλα tsi)

και μου είπε ότι κάποια στιγμή θα βγει αλλά να μην περιμένω κάτω από 2700 ευρώ :clapping: με την εγκατάσταση τη στιγμή που περνάει τα 5ης γενιάς με 1260 :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας αποφασισα να κανω ενα θεμα για το αυτοκινητο μου διοτι το εχω ψαξει και το σκεφτομαι για το γκαζι ειμαι κ εκτος αθηνων και κανω χιλιομετρα πηγα και ρωτησα σημερα και μου ειπαν οτι επειδη ο τυπος του κινητηρα ειναι BME δεν παιρνει υγραεριο κ λεει οτι αν το παω σε αλλον και μου πει οτι μπαινει χαριτολογωντας το ελεγε να το πω και στον ιδιον.Και οτι μπαινει αν θελω συστημα υδρογονου (για να καει αμολυβδη με νερο) και να εχει 20 με 25% οικονομια. Για πειτε μου καμια συμβουλη.Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.