Jump to content
poen

Polo 6R Gti Tuning

Recommended Posts

Με το καλο να παραλαβετε οι τυχεροι και πιστευω σε αυτο το τοπικ να υπαρξει δραση!

αν και ακωμη ειναι νωρις θελουμε νεα σας σχετικα με tuning στο polaki.

file απο μεγαλους οικους δεν θα αργησουν να βγουν αρα περιμενουμε απο καποιον την αρχη!!

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Για να δίνουν 210ps από την ABT, φαντάζομαι με κανένα Custom πόσα θα αποδίδει... 230+

Βέβαια το DSG το θεωρώ λίγο επίφοβο για τέτοιες ιπποδυνάμεις.

Link to comment
Share on other sites

Για να δίνουν 210ps από την ABT, φαντάζομαι με κανένα Custom πόσα θα αποδίδει... 230+

Βέβαια το DSG το θεωρώ λίγο επίφοβο για τέτοιες ιπποδυνάμεις.

+1 τα 210 καιπολλα μου φαινονται... ;) η REVO κανενα νεο?

Link to comment
Share on other sites

Για να δίνουν 210ps από την ABT, φαντάζομαι με κανένα Custom πόσα θα αποδίδει... 230+

Βέβαια το DSG το θεωρώ λίγο επίφοβο για τέτοιες ιπποδυνάμεις.

Παντως ξερω ibiza cupra dsg με 235+ που παει μπαλα και μεχρι τωρα δεν εχει προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Θανο δεν εχω ιδεα για την ΜΤΜ Ελλαδας αλλα δεν εχω ακουσει κατι κακο.

το 210 και πολλα ειναι πιστευω οτι το λιγοτερο ακυρο.

το file της Revo ειναι σε τελικο σταδιο αν δεν ειναι ηδη ετοιμο και απλα δεν το εχουν βγαλει με βαση τα οσα μας ειπε ο Κωστας (vag-lover) απο την cargate.

το μοτερ αυτο με τα γνωστα σε πρωτο σταδιο βγαζει 230 και με costum και παντα safe ρυθμιση 240~

η ροπη που λενε και ξαναλενε ολοι.... υπαρχει εστω και 1% να εβγαζαν οι Γερμανοι κατι που θα δουλευει οριακα;

25,5 εχει απο το εργοστασιο. ειναι δυνατο να αντεχει μεχρι τοσο;;;

υπαρουν 100αδες scirocco , golf 160 dsg με 31, 32, 33 κιλα ροπης χωρις προβλημα..

μην πουμε για τα ibiza cupra. ειναι σαν να εχουμε ενα ασανσερ που γραφει απο εξω 4

ατομα.. αν μπουν 7-8 θα πεσει; οχι φυσικα.

πιστευω οτι το dsg7 μπορει να μεταφερει μεχρι 35-37 κιλα χωρις προβλημα.

ισως και παραπανω αλλα πιστευω οτι εκει δεν "ρισκαρεις" τοσο

μην ξεχναμε τι ελεγαν για το 6αρι dsg ωταν βγηκε ε!! και τωρα ;

τερματιζουν τερατα τουρμπινες στα 2.0 tsi και αυτα ακωμη εκει.

anyway...

Link to comment
Share on other sites

Θανο δεν εχω ιδεα για την ΜΤΜ Ελλαδας αλλα δεν εχω ακουσει κατι κακο.

το 210 και πολλα ειναι πιστευω οτι το λιγοτερο ακυρο.

το file της Revo ειναι σε τελικο σταδιο αν δεν ειναι ηδη ετοιμο και απλα δεν το εχουν βγαλει με βαση τα οσα μας ειπε ο Κωστας (vag-lover) απο την cargate.

το μοτερ αυτο με τα γνωστα σε πρωτο σταδιο βγαζει 230 και με costum και παντα safe ρυθμιση 240~

η ροπη που λενε και ξαναλενε ολοι.... υπαρχει εστω και 1% να εβγαζαν οι Γερμανοι κατι που θα δουλευει οριακα;

25,5 εχει απο το εργοστασιο. ειναι δυνατο να αντεχει μεχρι τοσο;;;

υπαρουν 100αδες scirocco , golf 160 dsg με 31, 32, 33 κιλα ροπης χωρις προβλημα..

μην πουμε για τα ibiza cupra. ειναι σαν να εχουμε ενα ασανσερ που γραφει απο εξω 4

ατομα.. αν μπουν 7-8 θα πεσει; οχι φυσικα.

πιστευω οτι το dsg7 μπορει να μεταφερει μεχρι 35-37 κιλα χωρις προβλημα.

ισως και παραπανω αλλα πιστευω οτι εκει δεν "ρισκαρεις" τοσο

μην ξεχναμε τι ελεγαν για το 6αρι dsg ωταν βγηκε ε!! και τωρα ;

τερματιζουν τερατα τουρμπινες στα 2.0 tsi και αυτα ακωμη εκει.

anyway...

Διαφωνώ φίλε μου ;)

Link to comment
Share on other sites

θα δουμε..

το cupra που λεει ο φιλος παραπανω εχει καποια εξτρα πραγματακια και παει για 260hp με 35 κιλα περιπου.

το οτι μεχρι τα 32-33 αντεχει παντως δεν ειναι απο το μυαλο μου.

υπαρχουν dyno και χιλιομετρα στο δρομο..

ε λες στα 35 να σπανε; οκει.

οσο για το αλλο δεν υπαρχουν 2.0 tfsi με ko4 rs4 μπεκ και dsg? η και με 3071;

κκ. τελος το οφφ απο εμενα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Ψιλοέριξα μια ματιά χθες που άνοιξε το τοπικ ο Πάνος σε abt & mtm. Έχω την εντύπωση ότι έχουν copy-paste τα προγράμματα του Golf tsi 160, τα άλογα τα ίδια, ροπή παρόμοια, λίγο στην τελική διαφέρουν. Η mtm μόνο δεν ανακοινώνει 0-100 αν θυμάμαι καλά. Μπορεί και να κάνω λάθος ότι τα προγράμματα είναι copy-paste από το 160άρι CAVD.

Σίγουρα όμως πιστεύω η Revo, όπως βγάζει καλύτερα νούμερα για το Golf 160άρι, θα βγάλει καλύτερα νούμερα και για το Polo GTI.

Το dsg είναι ένας περιορισμός για extreme λύσεις (big turbo κλπ) αλλά σε κατάσταση ΦΠΕ δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα και θα αντέχει. Οι πολύ - πολύ επιθετικές ρυθμίσεις από ένα custom μην ξεχνάμε ότι δεν θα φτάνουν στα όρια του μόνο το dsg, θα ξεζουμίζουν και την τουρμπίνα που θα μπορεί να "χαιρετήσει" ανά πάσα στιγμή.

Νομίζω ότι με ένα καλό ΦΠΕ και λόγω του μικρότερου βάρους το Polo θα βάλει σε πολλούς μπελάδες αρκετά εργοστασιακά δίλιτρα. Όταν βγαίνει με 6+ στα 0-100 από τα αποδυτήρια αν δυναμώσει κι άλλο θα γράφει νούμερα πολύ εντυπωσιακά.

Link to comment
Share on other sites

θα δουμε..

το cupra που λεει ο φιλος παραπανω εχει καποια εξτρα πραγματακια και παει για 260hp με 35 κιλα περιπου.

το οτι μεχρι τα 32-33 αντεχει παντως δεν ειναι απο το μυαλο μου.

υπαρχουν dyno και χιλιομετρα στο δρομο..

ε λες στα 35 να σπανε; οκει.

οσο για το αλλο δεν υπαρχουν 2.0 tfsi με ko4 rs4 μπεκ και dsg? η και με 3071;

κκ. τελος το οφφ απο εμενα

Για αρχή φίλε μου δε νομίζω να είμαστε offtopic μιας και συζητάμε επί του θέματος ;)

Το ότι δουλεύουν τα Cupra με 32-33 κιλά είναι γνωστό και σαφώς ισχύει! Το θέμα είναι για πόσο ακόμη θα δουλεύουν. Το DSG που φοράνε τα δίλιτρα είναι 6άρι, ενώ αυτό που φοράνε τα Polo Gti / Ibiza Cupra είναι 7άρι. Το πρώτο (6άρι) νομίζω είναι ξηρό και το δεύτερο (7άρι) όχι (δεν θυμάμαι, μπορεί να είναι και ανάποδα αν και δεν το νομίζω).

Κανένα δίλιτρο με πάνω από 43-44κιλά δεν μπορεί να δουλέψει χωρίς να επέμβεις στο hardware του κιβωτίου (και ναι, εννοώ τα δισκάκια). Όλα τα προβλήματα από την αύξηση της ιπποδύναμης τα έχει αντιμετωπίσει φίλος με δίλιτρο ΤΤ και 2871. Έπειτα, το mechatronic πιστεύω ότι θα παραδώσει πνεύμα απρόσμενα νωρίς με 36-37 κιλά στο 7άρι. Αυτά τα σασμάν δεν είναι φτιαγμένα για κόντρες (εξ'ου και ο κοντράκιας θα επιλέξει manual και ένα βαρβάτο δίσκο/βολάν).

Δεν κατακρίνω την επιλογή κανενός, απλά προσπαθώ να προβλέψω κάποιο πιθανό πρόβλημα που μπορεί να προκληθεί λόγω άγνοιας (όχι πως γνωρίζω πολλά, αλλά όσα βλέπω και ισχύουν προσπαθώ να τα μοιραστώ).

Στον 1,8 TFSI τώρα, σε Κ04 εφαρμογές το πρώτο πράγμα που "την άκουγε" ήταν ο δίσκος! Αμάξι με Κ03 1,8TFSI manual stgII με 36 κιλά ροπής και 230ps παρέδωσε πνεύμα ο δίσκος στις 33.000km! Για τα Leon, DSG και μη, κάνε μία επίσκεψη σε αντίστοιχο forum και θα δεις ότι πάσχουν από αυτό το θέμα. Επίσης, η Audi σε εφαρμογές με περισσότερα από 40kg ροπής (S5 κτλ) χρησιμοποιεί άλλο κιβώτιο και όχι S-tronic (DSG δηλαδή), αλλά μονού συμπλέκτη! Τυχαίο; Επίσης το R8 φοράει R-tronic!

Όσο αυξάνονται οι ανάγκες σε ιπποδύναμη και κυρίως σε ροπή, τόσο περισσότερο καταπονείται το DSG.

Link to comment
Share on other sites

xalase to pc kai to iphone me eknevrizei.

anapoda ta ipes to 7ari ine ksiro to 6 ygro.

kai exeis lathos se ayto pou les gia ta provlimata me th roph se panw apo 44 kila kai tha sto apodiksw molis vrw ena pc giati apo edw den mporw na grapsw polla.

gia tis k04 efarmoges profanos milas gia manual kai oxi dsg. elpizw na ftiaksei to pc na su parathesw link kai ta pada.

Link to comment
Share on other sites

xalase to pc kai to iphone me eknevrizei.

anapoda ta ipes to 7ari ine ksiro to 6 ygro.

kai exeis lathos se ayto pou les gia ta provlimata me th roph se panw apo 44 kila kai tha sto apodiksw molis vrw ena pc giati apo edw den mporw na grapsw polla.

gia tis k04 efarmoges profanos milas gia manual kai oxi dsg. elpizw na ftiaksei to pc na su parathesw link kai ta pada.

χαχαχα! ΟΚ!

πάντως και το iphone έχει Ελληνικά ;)

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι εχει Ελληνικα αλλα το δικο μου το ιφωνι ειναι σπαστικο..

εχει φαει αρκετες τουμπες ειναι 3g οχι 3gs απο τα πρωτα που εφερε η βονταφον στο Ελλαδισταν και απο τοτε που περασα το firmwire 4 και μετα τρωει πακετα.. :/

θα το σουταρα να παρω το 4 αλλα δεν παιζει ευρο.

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι εχει Ελληνικα αλλα το δικο μου το ιφωνι ειναι σπαστικο..

εχει φαει αρκετες τουμπες ειναι 3g οχι 3gs απο τα πρωτα που εφερε η βονταφον στο Ελλαδισταν και απο τοτε που περασα το firmwire 4 και μετα τρωει πακετα.. :/

θα το σουταρα να παρω το 4 αλλα δεν παιζει ευρο.

....Η λύση σου είναι ....jail new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::whistling::rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδες. Σκεφτομαι την Πεμπτη να πεταχτω μια βολτα στην ΑΒΤ να δω τι γινεται. Με ενδιαφερει περισσοτερο να δω την εγγυηση για το προγραμμα και τις πραγματικες του δυνατοτητες. Μιας και ουσιαστικα ειναι οι πλεον αξιοπιστοι βελτιωτες, αν και λιγοτερο " επιθετικοι" σκεφτομαι να τοποθετησω το προγραμμα χωρις περαιτερω ανησυχια για μελλοντικα προβληματα μιας και ακουγονται διαφορα. Η επομενη κινηση ειναι τα φρενα. Σταδιακα ομως. Το Πολακι για να μην μακρυγορω ειναι ζωηρο και καλα στημενο. Υστερα απο διαβιωση 4+ μηνων και σχεδον 4,000χλμ ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με ενα ερωτηματικο αν πραγματικα ειναι Gti η ενα γρηγορο hatchback. Στα 1,800 χλμ μου εβγαλε ενδειξη σταθμης λαδιου οποτε συμπληρωσα 1 λιτρο. Εκτοτε ολα πανε καλα. Βεβαια οι κρισεις ειναι υποκειμενικες γιατι περισσοτερο με ενδιαφερει η αξιοπιστια, η ποιοτητα κατασκευης, ο εξοπλισμος και η καθημερινη ανεση και λιγοτερο οι "γκαζοκαταστασεις". Τα συμπερασματα δικα σας. Συνολικα θεωρω οτι η σχεση αξιας / τιμης του κυμαινεται σε υψηλα επιπεδα.

Link to comment
Share on other sites

οπως ειπες ειναι καθαρα υποκειμενικη....το διακριτικο gti μην ανυσηχεις το εχουνε ξεφτελισει πλεον..και το ιβιζα το εχει...εμενα παντως το συγκεκριμενο το εχω απο οταν πρωτοβγηκε σαν ενα γρηγορο hatchback....λιγα ξεκινησανε την ιστορια σαν Gti και πλεον θα εχουμε σε λιγο και φοξ gti...:clapping: .

αν θες αλογα και αλλα βαλε οτι θες,

θες να δωσεις 1300+βαλε μτμ και αβτ,

θες να δωσεις 400-500 βαλε etuners-overloaded

θες 600 βαλε ρεβο.

θες 800 βαλε απρ,

ειναι καθαρα θεμα τσεπης ολες οι κονσερβες ειναι πανω κατω ιδιες απλα με αλλη σακουλα.....η πλατφορμα μην σου πω ειναι ιδια....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Εχεις δικιο, ολα λιγο πολυ τα προγραμματα ειναι τα ιδια, απλα αν διαβασεις σχολια για ρεβο του στυλ ναι μεν ειναι επιθετικο, αλλα το καλοκαιρι το μοτερ κρεμαει λογω ζεστης και ψηνεις κοντοσουβλι και θες μεγαλυτερο intercooler γιατι υπαρχει περιπτωση το μοτερ - turbo να παραδωσει πνευμα. Ετσι δεν εχω διαθεση να τρεχω βαζοντας ενα προγραμμα 500 ευρω φθηνοτερο. Οπως ειπα ομως ολα ειναι υποκειμενικα.

Link to comment
Share on other sites

στα custom του λες θελω 30 αλογα μονο η 20 αλογα μονο εσυ κανονιζεις ποσο ηπιο θα ειναι...οι κονσερβες δεν εχουν τετοια δυνατοτητα

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα οι κονσερβες στυλ ΑΒΤ μαλλον ειναι πιο αξιοπιστες απο τα custom προγραμματα, σαν τη φετα, θελv 1 κιλο ειναι 1,2 να στ΄αφησω? Ισως ειναι θεμα marketing αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι διπλα σε αντιπροσωπειες της VAG υπαρχουν αντιπροσωποι της ΑΒΤ. H κριση ειναι δικια σας.

Link to comment
Share on other sites

τι θες να σου πω?οτι δεν ειναι καλη η αβτ?ειναι κορυφαια απλα υπερτιμημενη...το ιδιο και μτμ..ολες σου δινουν εγγυηση στον εγκεφαλο.τωρα δεν γνωριζω αν σου δινουν και στο υπολοιπο μηχανικο συνολο του αυτοκινητου.αν αξιζουν τα 1500 και 1200 που κανουν?δεν ξερω, αν εβγαζα 50000 ευρο το χρονο θα πηγαινα μτμ-apr(σε συνολο-κιτ) ισως,επειδη δεν τα βγαζω παω σε κατι ποιο φτηνο και αξιοπιστο,επειδη εχω μια μικρη εμπειρια με δυο βελτιωτες σου λεω οτι ολοι πανω κατω τα ιδια πουλανε απλα ειναι θεμα τσεπης και ποσο πολυ θες να το πειραξεις,σε ολους πας και λες θελω ηπιες ρυθμισεις και ολοι θα κοιταξουν να στο κανουν οπως εσυ θες να το εχεις...ακομη και παραγγελια ειδκη θα σου κανουν αν δεν εχουν εκεινη τη στιγμη το file...εξαλλου μιλαμε για κατι τοσο απλο που ενας προγραμματιστης θα ειναι η χαρα του..αυτο,σε συγκριση με καποιον αλλο που θα του πει τι θελω τσιτα αλλα κοιτα μην το σπασεις κιολας..δηλαδη το ηπιο ειναι το ποιο ευκολο πραγμα να κανει ενας βελτιωτης...

και στα 350 εκανε το πρωτο και 400 το δευτερο στη overloaeded το 2007-8

και να σου πω και το αλλο στα γιαννενα πχ σπονσοραρουνε το revo και στην αθηνα αλλα στην κερκυρα πχ δινουν το μτμ γιατι με εκεινους κανανε συμφωνια και το ρεβο στο νησι το δινει η skoda και οχι η Vw...απτη αλλη ιδιος ομιλος ειναι,απλα ειναι καθαρα θεμα συμφωνιων!!!ολοι αυτοι κερδιζουν απο εμας....απλα διαλεξε κατι που να βολευει την τσεπη σου απτην στιγμη που δεν ζητας τα ακρα...εγω πηγα και powerchips/superchips kai overloaded. επισης εχω δει άλλων προγραμματα.διαφερουν μονο στα ακρα δηλαδη στις αγριες καταστασεις..τα 20 αλογα πανω τα παιρνεις απο ολους και στο υπνο στους...με τυφλο συστημα δηλαδη...ενω τα ακρα ειναι που θελουν μελετη,ολα τα αλλα ειναι δοκιμασμενα χρονια τωρα

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

μην κοιτάτε πόσο κοστίζει ένα πρόγραμμα αλλά χίλια δύο άλλα πράγματα που πραγματικά μετράνε....

Τι πιέσεις δουλεύει, πόσο κατσαρή καμπύλη παράγει στο dyno, πόσα ps και που τα αποδίδει, πόσα missfires έχει, τι διόρθωση αβάνς δίνει για την αντίστοιχη βενζίνη/ρύθμιση, θερμοκρασίες και πολλά ακόμη πράγματα.

Φοράω πρόγραμμα των 500 ευρώ και το φοράω συνειδητά. Και 1500 να έκανε, πάλι το ίδιο θα έβαζα.

Φιλικά,

Αλέξανδρος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.