Jump to content
poen

Polo 6R Gti Tuning

Recommended Posts

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση: σκέφτομαι για μία οικονομική λύση για να αλλάξει ο ήχος αλλά να μη χάσω από επιδόσεις. Αν αλλάξω μόνο το τελικό θα κάνει δουλειά? αν βγάλω το μεσαίο καζανάκι θα χάσω από backpressure?

Link to comment
Share on other sites

φιλε m@kro αυτη ειναι η μικρη ή η μεγαλη?? ποια κανει για το gti?

νομίζω ότι η c0176 για μαμά καταστάσεις είναι μια χαρά. για extream καταστάσεις πας σε ποιο μεγάλη.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει LC το DSG7 αμα ειχε... το 0-100 θα γινοταν κατω απο 6.5

και εκει που οι βελτιωτικοι οικοι ακομη ψαχνουν στα R&D να φτιάξουν LC που θα πουλάνε για 500euros

ο ελληνάρας τα καταφερε!

Η αληθεια είναι οτι δεν θα το δοκιμασω στο δικό μου αμαξι αλλα είναι ενδιαφερον!

No guts no glory!

Link to comment
Share on other sites

τι κατάφερε?? Κανεις κάποιο λαθος χαχα

δεν ειναι LC ...εχει στο N το σασμαν πατάει γκάζι και μετά βάζει S ...Που ειδες το LC? Δες ξανα το βίντεο

Link to comment
Share on other sites

τι κατάφερε?? Κανεις κάποιο λαθος χαχα

δεν ειναι LC ...εχει στο N το σασμαν πατάει γκάζι και μετά βάζει S ...Που ειδες το LC? Δες ξανα το βίντεο

Η λογικη του lc ειναι να σηκωσεις ιδανικες στροφες στην εκκινηση.

Το lc του dsg 6 κανει κατι διαφορετικο;

σηκωνει 3000 πατωντας γκαζι φρενο μαζι κ αφηνωντας το φρενο εφυγες.

κ εδω παταει γκαζι φρενο μαζι κ κατεβαζει στο S αποτομα, αφηνει το φρενο κ φευγει.

αλλα εσυ νομιζεις οτι δεν καταλαβα τι κανει;

ευτυχως που βρεθηκες εσυ να μου το εξηγησεις!

παλι καλα να λες!

Χαχα

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον παρεξήγηση φίλε μου ! Δεν είπα τίποτα ειρωνικά απλά νόμιζα ότι το περασες για LC για αυτο είπα ότι μάλλον δεν κατάλαβες απλά δεν έβαλαν LC γιατί έχει ξηρό δίσκο , σκέψου και χωρίς εκκινησεις ο μαμά δίσκος έχει πρόβλημα σε χιλιάδες VAG σκέψου ότι σε GT-R το LC μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ελάχιστες φορές

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παιδιά με πρόγραμμα στάδιο 1 πόση ιπποδύναμη βγάζει και εργοστασιακό το polo gti έχει διαφορά από το sirroco 1.4 160?? ,(στόν δρόμο....)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.Εχω ενα polo gti 6r.Το αγορασα τελη μαρτιου και ειμαι πολυ ευχαριστημενος αφου ως σημερα εκανα 12000 χλμ

εβαλα μπαρα θολου(η οποια κανει καλη δουλιτσα αφου εγινε πολυ πιο ακαμπτο) προσθηκες εμπρος-πισω,φιλτρο ΚΝ,προγραμμα custom),εξατμιση 63,5 με ελευθερο καταλυτη στην θεση του πρωτου μαμα καζανιου και ενα τελικο με τις μαμα μπουκες.

σηκωνει οverboost 1,6 bar και στον κοφτη κραταει 1,1 bar.(τα νουμερα στο περιπου αφου ισα που προλαβαινω να τα δω στον υπολογιστη)

αυτο που παρατηρησα ειναι οτι η τοποθετηση μεγαλυτερου intercooler ειναι μονοδρομος αφου τωρα η θερμοκρασια εισαγωγης φτανει τους 67 βαθμους για πλακα μετα απο λιμα μεσα στην πολη.(Θεσσαλονικη).Η apr ειδα οτι βγαζει κατι αλλα εχω την εντυπωση πως απευθυνεται σε ανθρωπους που τα χρηματα τα κλεβουν,δεν τα δουλευουν :-)

εχετε ακουσει κατι αλλο;εχει βαλει κανεις;;

Edited by POLO GTI 6R
Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι το πυροβολο ! Έτσι για τα στατιστικά γτ είναι λίγοι βελτιωμένο με πόλο gti , απο κατανάλωση λαδιου πως πας;

Όσο για intercooler έχουν θέμα τα polo gti και τα Ibiza cupra σε σχέση με Leon golf scirocco μιας και φορατε μικροσκοπικό IC η λύση είναι με universal IC λίγο πιο μεγάλο απο το μαμά . H apr ετοιμάζει stage 3 για CAVD/cave μοτέρ και για εσάς ετοιμάζει μεγαλύτερο intercooler

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δεν ξερω ποσα αλογα ειναι αλλα να σου πω την αληθεια δεν με νοιαζει κιολας. Να το ανεβασω σε δυναμομετρο ειναι αδυνατον γιατι το μονο που θα καταφερω ειναι να βγαλει ο,τι νουμερα να'ναι αφου με τον ανεμοστηρα του δυναμομετρου η θερμοκρασια εισαγωγης θα ξεπερασει κατα πολυ τα ορια και θα μου κοβει πιεση. Καταναλωση λαδιου ειχα στα πρωτα 6000 χλμ. Μετα ηρεμησε. Τωρα καιει ελαχιστο. Λιγοτερο απο 150 ml στα 1000 χλμ.

Το ic της apr εχει ενα σκατοπατι απο στενο σε φαρδυ και μπαινει χωρις κοψε-ραψε. Θα περιμενω λιγο ακομα και αν δεν βρω κατι αλλο θα μπω στο μαγαζι του apr με την οπισθεν στα τεσσερα :-)

Link to comment
Share on other sites

xaxa παντος αν θελεις κατι εχει ο θειος μου μαγαζι εδω στην αθηνα που εχω φτιαξει ολο μου το πολακι φιλε μου...αν ειναι περνα μια βολτα θα εισηγηθω εγω για τιμη αν θελεις...kai inercooler εχει και ολα οτι θελεις απο λαμπες μεχρι οτι μπορεις να φανταστεις φιλε..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δεν ξερω ποσα αλογα ειναι αλλα να σου πω την αληθεια δεν με νοιαζει κιολας. Να το ανεβασω σε δυναμομετρο ειναι αδυνατον γιατι το μονο που θα καταφερω ειναι να βγαλει ο,τι νουμερα να'ναι αφου με τον ανεμοστηρα του δυναμομετρου η θερμοκρασια εισαγωγης θα ξεπερασει κατα πολυ τα ορια και θα μου κοβει πιεση. Καταναλωση λαδιου ειχα στα πρωτα 6000 χλμ. Μετα ηρεμησε. Τωρα καιει ελαχιστο. Λιγοτερο απο 150 ml στα 1000 χλμ.

Το ic της apr εχει ενα σκατοπατι απο στενο σε φαρδυ και μπαινει χωρις κοψε-ραψε. Θα περιμενω λιγο ακομα και αν δεν βρω κατι αλλο θα μπω στο μαγαζι του apr με την οπισθεν στα τεσσερα :-)

Tελικα βρηκα την γερμανικη HG που βγαζει κιτακι για το gti ειδικα.Τελεια δουλεια!!!

Φιλε μου δεν ξερω ποσα αλογα ειναι αλλα να σου πω την αληθεια δεν με νοιαζει κιολας. Να το ανεβασω σε δυναμομετρο ειναι αδυνατον γιατι το μονο που θα καταφερω ειναι να βγαλει ο,τι νουμερα να'ναι αφου με τον ανεμοστηρα του δυναμομετρου η θερμοκρασια εισαγωγης θα ξεπερασει κατα πολυ τα ορια και θα μου κοβει πιεση. Καταναλωση λαδιου ειχα στα πρωτα 6000 χλμ. Μετα ηρεμησε. Τωρα καιει ελαχιστο. Λιγοτερο απο 150 ml στα 1000 χλμ.

Το ic της apr εχει ενα σκατοπατι απο στενο σε φαρδυ και μπαινει χωρις κοψε-ραψε. Θα περιμενω λιγο ακομα και αν δεν βρω κατι αλλο θα μπω στο μαγαζι του apr με την οπισθεν στα τεσσερα :-)

Tελικα βρηκα την γερμανικη HG που βγαζει κιτακι για το gti ειδικα.Τελεια δουλεια!!!

post-22683-0-32976000-1348842672_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

το εκανα και θεμα και χρειαζομαστε αμεσα λυση Pls!!!

ενα φιλαρακι πηρε ενα full extra polo gti dsg.. στα 5000χλμ εβαλε εξατμιση ολοσομη vw racing και λευθερο φιλτρο, και ακολουθησε μετα απο 2000χλμ το Ιntercooler και προγραμμα superchips..

το πολακι πυραυλος 0-400 σε 13,9!!!!! αλλα......

στα 3 πατηματα μονο μια φορα πηγαινε ετσι.. τις περισσοτερες φορες οταν σπιναρει στην εκκινηση το αμαξι πηγαινει ατμοσφαιρα σαν safe mode ενα πραγμα..

κανει παραπονα στην superchips και του βαζουν αλλο file, παλι τα ιδια.. το πεταει απο πανω και βαζει apr, παλι τα ιδια!!!

τι μπορει να ειναι? το εχει κανενας αυτο το θεμα? απο ρεπριζ το αμαξι παει σφαιρα, απο σταση σχεδον παντα παει ατμοσφαιρα..

δεν μπορει να βρει λυση με τιποτα.. γνωριζει κανενα κατι?

pls help!!!

Link to comment
Share on other sites

στα λεφτα του απρ εισαι παντως 750 ευρο για ιντερκοολερ.δεν ειναι και λιγα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.