Jump to content
poen

Polo 6R Gti Tuning

Recommended Posts

Μισά λεφτά η εξάτμιση. Όπως και το πρόγραμμα άλλωστε. Το θέμα όμως με την εξάτμιση είναι να πέσεις σε καλό μάστορα που θα σε 'προσέξει'.

Άντε με το καλό να τη βάλεις και την εξάτμιση. Περιμένω νέα σου! Ευχαριστώ και για τις πληροφορίες ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω εβαλα εξατμιση 70 πριν τον καταλυτη και 63,5 μετα,με μεσαιο (για να μην κανει φασαρια) και τελικο

Ο καταλυτης μου ειναι 200αρης euro4.

Το συνολο της εξατμισης κοστισε 900 ευρω

Οταν το δυναμομετρησα μου ειπε ο προγραμματιστης οτι ζοριζεται αρκετα να βγαλει το καυσαεριο με αποτελεσμα να τον βγαλω δοκιμαστικα προκειμενου να ανεβει πανω απο 230 hp και 33 ροπη.

Δεν ξερω αν ο καταλυτης που εβαλα ειναι ο καταλληλοτερος για το αυτοκινητο μου και σκεφτομαι να παρω εναν ετοιμο απο την raggazzon γι'αυτο ψαχτειτε λιγο περισσοτερο...πολλες φορες το φτηνο ειναι και ακριβο αφου δεν θα εχετε τα αποτελεσματα που θελετε ή θα υπαρχουν διαφορες πολυ μικρες

Το αυτοκινητο εχει επισης bmc ota carbon φιλτροκουτι ειδικο για gti (το οποιο ερχεται με τις βασεις και τα κολλαρα του αξιας 400 ευρω) και intercooler hg γερμανικο ετοιμο κιτακι μονο για gti αξιας 700 ευρω

Το αυτοκινητο διχως τα περιφεριακα δεν μπορει να βγαλει περισσοτερα απο 205 αλογακια αξιοπιστα

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο και χωρις περιφεριακα μπορει να βγάλει 210-215 αλογα αξιοπιστα !
Ο Καταλυτης σου μια χαρα 200αρης euro 4 (τι μαρκα?) Ποιος ειναι ο προγραμματιστης σου φιλε? Με 200αριδες euro 4 βγαζουν σε αυτο το μοτερ πανω απο 240 αλογα ακομα και με υβριδικη τουρμπινα με τετοιους καταλυτες βγαζουν 270-280 αλογα .
Μην βγάλεις τον καταλύτη σου ! Η διαφορα με και χωρις καταλύτη ειναι μαξ 5-7 αλογα !


Το αυτοκίνητο και χωρις περιφεριακα μπορει να βγάλει 210-215 αλογα αξιοπιστα !
Ο Καταλυτης σου μια χαρα 200αρης euro 4 (τι μαρκα?) Ποιος ειναι ο προγραμματιστης σου φιλε? Με 200αριδες euro 4 βγαζουν σε αυτο το μοτερ πανω απο 240 αλογα ακομα και με υβριδικη τουρμπινα με τετοιους καταλυτες βγαζουν 270-280 αλογα .
Μην βγάλεις τον καταλύτη σου ! Η διαφορα με και χωρις καταλύτη ειναι μαξ 5-7 αλογα !

Link to comment
Share on other sites

Εκτος αν του τον πουλησαν για 200αρι και ειναι τιποτα κινεζικος.... Παντος εχω γνωστο που χωρις καθολου περιγεριακα μονο με προγραμμα σε δυο διναμομετρα εγραψε 210 αλογα το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω την μαρκα του καταλυτη. Ισως και να ειναι κινεζικος. Πολυ γνωστος εξατμισας της Θεσσαλονικης. Σε αυτον εχω κανει αρκετα αυτοκινητα και ποτε δεν ειχα προβληματα

Αυτες τις μερες θα παω να το μετρησω παλι.

Αν η διαφορα ειναι 5 αλογα εννοειται πως θα ξαναβαλω τον ιδιο καταλυτη.

Ο προγραμματιστης λεγεται Μike και εχει κανει πολλα γνωστα αυτοκινητα της πολης και οχι μονο.

Θα φανει

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Mike ειναι custom ή περνάει κάποιες κονσέρβες αυτός ο Mike? Ο Εξατμισας δεν σου ειπε τι μαρκα καταλυτη σου εβαλε? Αποκλειεται να στουμπωνει και κινεζικος να ειναι εδω με τον μαμα καταλυτη που ειναι απιστευτα περιοριστικος και μπορεις να βγαλεις τσιτα 230+ αλογα !

Link to comment
Share on other sites

Custom αλλα δεν αποκλειεται να κανει και αλλαγες πανω σε επωνυμα..μηπως αν τον ρωτησω θα μου πει;;;;δυσκολα. Απο ο,τι ξερω οι περισσοτεροι ετσι κανουν

Αν πας εσυ για παραδειγμα που εχεις προγραμμα θα το τραβηξει απο την πριζα για του ριξει μια ματια...κι εγω θα το εκανα.

Δεν εχω ρωτησει την μαρκα του καταλυτη. Παντως στο καζανακι δεν γραφει κατι

Το αυτοκινητακι εχει παρει λιγο ψηλα αλλα μαλλον ειναι και λογικο.θα το μετρησω και θα σας πω

Link to comment
Share on other sites

mike στην θεσσαλονικη σημαινει XXEXELIXIS αλλος mike δεν υπαρχει επισης να υποθεσω οτι για εξατμηση πηγες γιαλατζη ?

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια να ρωτησω κατι που θελω..

 

Δεν εχω βαλει τιποτα στο δικο μου πολο και σκεφτομαι να βαλω ενα universal intercooler με πατεντα.. ξερεις μηπως κανεις καταρχας διαστασεις απο το μαμα ιντερκουλερ?

Και δευτερον παιζει να εχω θεματα αν βαλω μεγαλυτερο ιντερκουλερ ?

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν θα εχεις θεμα. Το intecooler στα Polo ειναι υπερβολικά μικρο σκεψου οτι τα 1.4 TSI σε Golf/Scirocco εχουν intercooler απο διλιτρο σχεδον 5πλασιο απο του Polo και δεν υπαρχει lag

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα παντος και μου ειπαν να αφησω αυτο που υπαρχει πανω και οτι ειναι πεταμενα λευτα και κοπος να βαλω μεγαλυτερο ic χωρις κανενα αποτελεσμα απο την στιγμη που δεν θα βαλω κατι αλλο πανω στο αμαξι..

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σκοπευεις να κανεις κατι δεν το κρινω απαραιτητο το intercooler.

Κακο στο μοτερ δεν θα κανεις αλλα στην τσεπη σου σιγουρα!

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαιρι κυριολεκτικα με τοσο μικρο κουλερ που εχει το Polo η IAT θα ειναι ΥΠΕΡΟΒΟΛΙΚΗ . Ενα intercooler πιο μεγαλό ακομα και σε μαμα μοτέρ καλο θα του κανει !
Ξαναλεω πως Τα υπολοιπα 1.4 TSI ακομα και με λιγοτερα αλογα εχουν πολυ μεγαλυτερο intercooler που παρολαυτα το καλοκαιρι ειναι μετριο. Με το μικρο κουλερ των polo σιγουρα η IAT θα ειναι στα ύψη ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι για κιτ εισαγωγης της forge και ισως και το δικο της intercooler. Γνωμες ?

 

To kit εισαγωγης δεν χρειαζεται στο μοτερ αυτο . Το εργοστασιακο συστημα εχει σωστο σωληνα που παρεχει κρυο αερα σε ενα μεγαλο φιλτροκουτι , που εμπεριεχει μια μεγαλη φιλτροχοανη . Το πολυ πολυ βαλε μια ελευθερη bolt on φιλτροχοανη , μεσα στο εργοστασιακο κουτι . Τις περισσοτερες φορες εχω δει χειροτερα αποτελεσματα ( ειδικα με φιλτροχοανες που ειναι "χυμα" μεσα και ρουφανε ζεστο αερα ) . 

 

Το intercooler δεν ειναι πολυ μεγαλο , οπως στα 160αρια μοτερ , αλλα ειναι μπροστα απο τα ψυγεια . Γενικα επαρκει για 1ο σταδιο ,  αλλα για το καλοκαιρι μπορεις να βαλεις ενα μεγαλυτερο . 

 

Επισης , διαφορα θα δεις με εξατμιση απο καταλυτη και πισω ( μια 63,5mm αρκει ) . Ο καταλυτης ειναι μεγαλος και επαρκει για 250+ΗΡ . 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εχεις να προτεινεις καποια συγκεκριμενη χοανη και intercooler;

Intercooler θα βαλω σιγουρα απλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει τα ~700€ αυτο της forge.

Εξατμιση σκεφτομαι για milltek που ειναι ολη 70αρα. Προσωπικα δεν εχω παρει προσφορα για χειροποιητη αλλα οι τιμες που εχω ακουσει ειναι γυρω στα 200-300€ κατω οποτε προτιμω την επωνυμη (αποψη μου!)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Κρίτωνα σχετικά με την εισαγωγή στα Polo GTI με λιγο πατέντα (σπασιμο στα διαγραγματα) στον σωληνα που τροφοδοτεί το φιλτροκουτι + μια bolt on χοανη εχεις υπεροχη εισαγωγη!

Intercooler πολλα τα λεφτά για το Forge το Wagner βγαινει φθηνότερα (bolt on) και το θεωρω καλυτερο αλλα και παλι πολλα τα λεφτα , κοιτα σε Mishimoto(εγγυηση ακομα και αν τρακαρεις , εφ ορου ζωης) σε Precision ή Greddy

Εξάτμιση Custom 70αρα ολοσωμη με 2 καζανια λιγο πιο ελευθερα . 1500-1600 εχει η Milltek 200 ευρω κατω ειναι 1300 ευρω ποιος ζηταει τοσα λεφτα??? Εκτος αν λεμε για NSRacing ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με μια catback 63.5 θα παρουμε τιποτα εμεις που δεν εχουμε λεφτα για φουλ? Οσο για την χοανη, bolt on εννοειτε μια χοανη και μια κουρμπαριστη προς τα κατω σωληνα για να μπει η χοανη μεσα στο φιλτροκουτι? Τα διαφραγματα που λες ποια ειναι;

Link to comment
Share on other sites

 Bolt on χοανη εννοούμε , χοάνη η οποια μπαίνει χωρις καμια μετατροπή στην εργοστασιακή θέση του φιλτρου αερος , επίσης η τροφοδότηση του φιλτροκουτιου με κρυο αερα γίνεται απο την μετώπη με ενα τετραγωνισμενο σωληνα στην μετωπη ομως εχει καποιους κόφτες και δεν μπαινει όλος ο αέρας .
Κάποιοι κανουν πατέντες στο μαμα κομματι της μετωπης αλλοι αγοραζουν κατι τετοιο
http://www.scara73.com/web1/it/audi/1889-a1/airbox-e-filtri/1279-2-3.html

Link to comment
Share on other sites

Για χοανη εννοεις μαλλον καποια που ειναι ειδικα φτιαγμενη για το αμαξι. Στην ουσια αντικατασταση του μαμα φιλτρου. http://www.pipercross.net/pipercross-unique-performance-panel-filter-length-157mm-x-width-74mm-x-height-170mm-px1819_p24037367.htm.

Αν βαλουμε μια universal τυπου κωνου με ενα καμπυλωτο προς τα κατω σωληνα που θα κατσει μεσα στο φιλτροκουτι οπως ειναι το μαμα φιλτρο, και βγαζοντας το καπακι δε θα παρουμε θορυβο χωρις να τραβαει κρυο αερα?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με μια catback 63.5 θα παρουμε τιποτα εμεις που δεν εχουμε λεφτα για φουλ? Οσο για την χοανη, bolt on εννοειτε μια χοανη και μια κουρμπαριστη προς τα κατω σωληνα για να μπει η χοανη μεσα στο φιλτροκουτι? Τα διαφραγματα που λες ποια ειναι;

 

Εγώ έφτιαξα αυτή την εβδομάδα catback 63.5  στον Παπαδόπουλο και το αμάξι σίγουρα έχει πάρει κάποια άλογα και ο ήχος τα σπάει.

Έβγαλε ένα ελαφρύ μπασο ήχο που δεν τον καταλαβαίνεις ιδιαίτερα αλλά όταν το σκας  ακούς πλέον το σφύριγμα του turbo και στις αλλαγές σκάει είτε στις μεσαίες είτε στον κόφτη.

Τώρα πόσα άλογα πήρε, δεν ξέρω.Υπάρχεις κανείς να έχει δυναμομετρήσει με catback 63,5;

Εδώ το σετάκι πριν φορεθεί

61aq.jpg

και η απόληξη που ήθελα να είναι σαν την εργοστασιακή με 70ρες μπούκες.

r1hs.jpg

 

Μετά την εξάτμιση βλέπω κοντά 1.4 στο μπαρόμετρο. Και δεν φοράω κάτι άλλο στο αυτοκίνητο.Πόσα μπαρ σηκώνει στοκ,ξέρει κανείς;Πριν την εξάτμιση σήκωνε 1.2 το πολύ με 95ρα βενζίνη και τις 2 φορές.

Είναι φυσιολογικό ή δεν διαβάζει καλά το obd2?Το πρόγραμμα είναι το Torque pro και το adapter to obd2 elm 127 ή κάπως έτσι.

Παραθέτω και ένα screenshot όπου στο κόκκινο σημάδι φαίνεται την μέγιστη πίεση που σήκωσε σε ένα πάτημα που έκανα.

ygwu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.