Ilias_92 Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Μισά λεφτά η εξάτμιση. Όπως και το πρόγραμμα άλλωστε. Το θέμα όμως με την εξάτμιση είναι να πέσεις σε καλό μάστορα που θα σε 'προσέξει'. Άντε με το καλό να τη βάλεις και την εξάτμιση. Περιμένω νέα σου! Ευχαριστώ και για τις πληροφορίες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 6R Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Εγω εβαλα εξατμιση 70 πριν τον καταλυτη και 63,5 μετα,με μεσαιο (για να μην κανει φασαρια) και τελικο Ο καταλυτης μου ειναι 200αρης euro4. Το συνολο της εξατμισης κοστισε 900 ευρω Οταν το δυναμομετρησα μου ειπε ο προγραμματιστης οτι ζοριζεται αρκετα να βγαλει το καυσαεριο με αποτελεσμα να τον βγαλω δοκιμαστικα προκειμενου να ανεβει πανω απο 230 hp και 33 ροπη. Δεν ξερω αν ο καταλυτης που εβαλα ειναι ο καταλληλοτερος για το αυτοκινητο μου και σκεφτομαι να παρω εναν ετοιμο απο την raggazzon γι'αυτο ψαχτειτε λιγο περισσοτερο...πολλες φορες το φτηνο ειναι και ακριβο αφου δεν θα εχετε τα αποτελεσματα που θελετε ή θα υπαρχουν διαφορες πολυ μικρες Το αυτοκινητο εχει επισης bmc ota carbon φιλτροκουτι ειδικο για gti (το οποιο ερχεται με τις βασεις και τα κολλαρα του αξιας 400 ευρω) και intercooler hg γερμανικο ετοιμο κιτακι μονο για gti αξιας 700 ευρω Το αυτοκινητο διχως τα περιφεριακα δεν μπορει να βγαλει περισσοτερα απο 205 αλογακια αξιοπιστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Το αυτοκίνητο και χωρις περιφεριακα μπορει να βγάλει 210-215 αλογα αξιοπιστα !Ο Καταλυτης σου μια χαρα 200αρης euro 4 (τι μαρκα?) Ποιος ειναι ο προγραμματιστης σου φιλε? Με 200αριδες euro 4 βγαζουν σε αυτο το μοτερ πανω απο 240 αλογα ακομα και με υβριδικη τουρμπινα με τετοιους καταλυτες βγαζουν 270-280 αλογα .Μην βγάλεις τον καταλύτη σου ! Η διαφορα με και χωρις καταλύτη ειναι μαξ 5-7 αλογα ! Το αυτοκίνητο και χωρις περιφεριακα μπορει να βγάλει 210-215 αλογα αξιοπιστα !Ο Καταλυτης σου μια χαρα 200αρης euro 4 (τι μαρκα?) Ποιος ειναι ο προγραμματιστης σου φιλε? Με 200αριδες euro 4 βγαζουν σε αυτο το μοτερ πανω απο 240 αλογα ακομα και με υβριδικη τουρμπινα με τετοιους καταλυτες βγαζουν 270-280 αλογα .Μην βγάλεις τον καταλύτη σου ! Η διαφορα με και χωρις καταλύτη ειναι μαξ 5-7 αλογα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Εκτος αν του τον πουλησαν για 200αρι και ειναι τιποτα κινεζικος.... Παντος εχω γνωστο που χωρις καθολου περιγεριακα μονο με προγραμμα σε δυο διναμομετρα εγραψε 210 αλογα το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Εμενα εβγαλε 218 μονο με εισαγωγη(δεν δινει τιποτα) και παλι μου φανηκαν λιγα για τα Revo βγάζουν 220-225 μονο προγραμμα (αντε και εισαγωγη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 6R Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Δεν ξερω την μαρκα του καταλυτη. Ισως και να ειναι κινεζικος. Πολυ γνωστος εξατμισας της Θεσσαλονικης. Σε αυτον εχω κανει αρκετα αυτοκινητα και ποτε δεν ειχα προβληματα Αυτες τις μερες θα παω να το μετρησω παλι. Αν η διαφορα ειναι 5 αλογα εννοειται πως θα ξαναβαλω τον ιδιο καταλυτη. Ο προγραμματιστης λεγεται Μike και εχει κανει πολλα γνωστα αυτοκινητα της πολης και οχι μονο. Θα φανει Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Mike ειναι custom ή περνάει κάποιες κονσέρβες αυτός ο Mike? Ο Εξατμισας δεν σου ειπε τι μαρκα καταλυτη σου εβαλε? Αποκλειεται να στουμπωνει και κινεζικος να ειναι εδω με τον μαμα καταλυτη που ειναι απιστευτα περιοριστικος και μπορεις να βγαλεις τσιτα 230+ αλογα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 6R Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Custom αλλα δεν αποκλειεται να κανει και αλλαγες πανω σε επωνυμα..μηπως αν τον ρωτησω θα μου πει;;;;δυσκολα. Απο ο,τι ξερω οι περισσοτεροι ετσι κανουν Αν πας εσυ για παραδειγμα που εχεις προγραμμα θα το τραβηξει απο την πριζα για του ριξει μια ματια...κι εγω θα το εκανα. Δεν εχω ρωτησει την μαρκα του καταλυτη. Παντως στο καζανακι δεν γραφει κατι Το αυτοκινητακι εχει παρει λιγο ψηλα αλλα μαλλον ειναι και λογικο.θα το μετρησω και θα σας πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 mike στην θεσσαλονικη σημαινει XXEXELIXIS αλλος mike δεν υπαρχει επισης να υποθεσω οτι για εξατμηση πηγες γιαλατζη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 6R Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Ακριβως Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 ρε παιδια να ρωτησω κατι που θελω.. Δεν εχω βαλει τιποτα στο δικο μου πολο και σκεφτομαι να βαλω ενα universal intercooler με πατεντα.. ξερεις μηπως κανεις καταρχας διαστασεις απο το μαμα ιντερκουλερ? Και δευτερον παιζει να εχω θεματα αν βαλω μεγαλυτερο ιντερκουλερ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Οχι δεν θα εχεις θεμα. Το intecooler στα Polo ειναι υπερβολικά μικρο σκεψου οτι τα 1.4 TSI σε Golf/Scirocco εχουν intercooler απο διλιτρο σχεδον 5πλασιο απο του Polo και δεν υπαρχει lag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 ρωτησα παντος και μου ειπαν να αφησω αυτο που υπαρχει πανω και οτι ειναι πεταμενα λευτα και κοπος να βαλω μεγαλυτερο ic χωρις κανενα αποτελεσμα απο την στιγμη που δεν θα βαλω κατι αλλο πανω στο αμαξι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Αν δεν σκοπευεις να κανεις κατι δεν το κρινω απαραιτητο το intercooler. Κακο στο μοτερ δεν θα κανεις αλλα στην τσεπη σου σιγουρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Το καλοκαιρι κυριολεκτικα με τοσο μικρο κουλερ που εχει το Polo η IAT θα ειναι ΥΠΕΡΟΒΟΛΙΚΗ . Ενα intercooler πιο μεγαλό ακομα και σε μαμα μοτέρ καλο θα του κανει !Ξαναλεω πως Τα υπολοιπα 1.4 TSI ακομα και με λιγοτερα αλογα εχουν πολυ μεγαλυτερο intercooler που παρολαυτα το καλοκαιρι ειναι μετριο. Με το μικρο κουλερ των polo σιγουρα η IAT θα ειναι στα ύψη ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 παιδια μπορει καποιος να μου πει τις διαστασεις απο το μαμα ic στο πολακι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Σκεφτομαι για κιτ εισαγωγης της forge και ισως και το δικο της intercooler. Γνωμες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Σκεφτομαι για κιτ εισαγωγης της forge και ισως και το δικο της intercooler. Γνωμες ? To kit εισαγωγης δεν χρειαζεται στο μοτερ αυτο . Το εργοστασιακο συστημα εχει σωστο σωληνα που παρεχει κρυο αερα σε ενα μεγαλο φιλτροκουτι , που εμπεριεχει μια μεγαλη φιλτροχοανη . Το πολυ πολυ βαλε μια ελευθερη bolt on φιλτροχοανη , μεσα στο εργοστασιακο κουτι . Τις περισσοτερες φορες εχω δει χειροτερα αποτελεσματα ( ειδικα με φιλτροχοανες που ειναι "χυμα" μεσα και ρουφανε ζεστο αερα ) . Το intercooler δεν ειναι πολυ μεγαλο , οπως στα 160αρια μοτερ , αλλα ειναι μπροστα απο τα ψυγεια . Γενικα επαρκει για 1ο σταδιο , αλλα για το καλοκαιρι μπορεις να βαλεις ενα μεγαλυτερο . Επισης , διαφορα θα δεις με εξατμιση απο καταλυτη και πισω ( μια 63,5mm αρκει ) . Ο καταλυτης ειναι μεγαλος και επαρκει για 250+ΗΡ . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Εχεις να προτεινεις καποια συγκεκριμενη χοανη και intercooler; Intercooler θα βαλω σιγουρα απλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει τα ~700€ αυτο της forge. Εξατμιση σκεφτομαι για milltek που ειναι ολη 70αρα. Προσωπικα δεν εχω παρει προσφορα για χειροποιητη αλλα οι τιμες που εχω ακουσει ειναι γυρω στα 200-300€ κατω οποτε προτιμω την επωνυμη (αποψη μου!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Συμφωνώ με τον Κρίτωνα σχετικά με την εισαγωγή στα Polo GTI με λιγο πατέντα (σπασιμο στα διαγραγματα) στον σωληνα που τροφοδοτεί το φιλτροκουτι + μια bolt on χοανη εχεις υπεροχη εισαγωγη!Intercooler πολλα τα λεφτά για το Forge το Wagner βγαινει φθηνότερα (bolt on) και το θεωρω καλυτερο αλλα και παλι πολλα τα λεφτα , κοιτα σε Mishimoto(εγγυηση ακομα και αν τρακαρεις , εφ ορου ζωης) σε Precision ή GreddyΕξάτμιση Custom 70αρα ολοσωμη με 2 καζανια λιγο πιο ελευθερα . 1500-1600 εχει η Milltek 200 ευρω κατω ειναι 1300 ευρω ποιος ζηταει τοσα λεφτα??? Εκτος αν λεμε για NSRacing .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Πας χρόνια πισω , εχουν πέσει οι τιμες φτιαχνεις ολοσωμη απο 700 ευρω με καταλυτη ! 1400 ειναι ο πιο ακριβος και κορυφαίος NS Racing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
le_bron Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Δηλαδη με μια catback 63.5 θα παρουμε τιποτα εμεις που δεν εχουμε λεφτα για φουλ? Οσο για την χοανη, bolt on εννοειτε μια χοανη και μια κουρμπαριστη προς τα κατω σωληνα για να μπει η χοανη μεσα στο φιλτροκουτι? Τα διαφραγματα που λες ποια ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Bolt on χοανη εννοούμε , χοάνη η οποια μπαίνει χωρις καμια μετατροπή στην εργοστασιακή θέση του φιλτρου αερος , επίσης η τροφοδότηση του φιλτροκουτιου με κρυο αερα γίνεται απο την μετώπη με ενα τετραγωνισμενο σωληνα στην μετωπη ομως εχει καποιους κόφτες και δεν μπαινει όλος ο αέρας .Κάποιοι κανουν πατέντες στο μαμα κομματι της μετωπης αλλοι αγοραζουν κατι τετοιοhttp://www.scara73.com/web1/it/audi/1889-a1/airbox-e-filtri/1279-2-3.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
le_bron Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Για χοανη εννοεις μαλλον καποια που ειναι ειδικα φτιαγμενη για το αμαξι. Στην ουσια αντικατασταση του μαμα φιλτρου. http://www.pipercross.net/pipercross-unique-performance-panel-filter-length-157mm-x-width-74mm-x-height-170mm-px1819_p24037367.htm. Αν βαλουμε μια universal τυπου κωνου με ενα καμπυλωτο προς τα κατω σωληνα που θα κατσει μεσα στο φιλτροκουτι οπως ειναι το μαμα φιλτρο, και βγαζοντας το καπακι δε θα παρουμε θορυβο χωρις να τραβαει κρυο αερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 Δηλαδη με μια catback 63.5 θα παρουμε τιποτα εμεις που δεν εχουμε λεφτα για φουλ? Οσο για την χοανη, bolt on εννοειτε μια χοανη και μια κουρμπαριστη προς τα κατω σωληνα για να μπει η χοανη μεσα στο φιλτροκουτι? Τα διαφραγματα που λες ποια ειναι; Εγώ έφτιαξα αυτή την εβδομάδα catback 63.5 στον Παπαδόπουλο και το αμάξι σίγουρα έχει πάρει κάποια άλογα και ο ήχος τα σπάει. Έβγαλε ένα ελαφρύ μπασο ήχο που δεν τον καταλαβαίνεις ιδιαίτερα αλλά όταν το σκας ακούς πλέον το σφύριγμα του turbo και στις αλλαγές σκάει είτε στις μεσαίες είτε στον κόφτη. Τώρα πόσα άλογα πήρε, δεν ξέρω.Υπάρχεις κανείς να έχει δυναμομετρήσει με catback 63,5; Εδώ το σετάκι πριν φορεθεί και η απόληξη που ήθελα να είναι σαν την εργοστασιακή με 70ρες μπούκες. Μετά την εξάτμιση βλέπω κοντά 1.4 στο μπαρόμετρο. Και δεν φοράω κάτι άλλο στο αυτοκίνητο.Πόσα μπαρ σηκώνει στοκ,ξέρει κανείς;Πριν την εξάτμιση σήκωνε 1.2 το πολύ με 95ρα βενζίνη και τις 2 φορές. Είναι φυσιολογικό ή δεν διαβάζει καλά το obd2?Το πρόγραμμα είναι το Torque pro και το adapter to obd2 elm 127 ή κάπως έτσι. Παραθέτω και ένα screenshot όπου στο κόκκινο σημάδι φαίνεται την μέγιστη πίεση που σήκωσε σε ένα πάτημα που έκανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...