the_winner Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 αυξηση πιεσης λογω catback ουτε μια στο εκατομυριο ! Ποτε ειδες το 1.2 ?μηπως χειμώνα? μηπως το 1.2 το ειδες με 2α ή 3η πχ και το 1.4 με 5η? Ολα παιζουν ρολοΟπως επισης οτι δεν εχεις παρει ουτε 2 αλογα απο το cat back εδω με ολοσωμη ζήτημα να παίρνουν 7 αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 τι να σου πω ρε φιλε;εχω κατι βιντεακια που στιγμαια παει στο 1.2 η πιεση.κ τωρα ειδα κοντα 1.4 σε πατημα απο πρωτη ως τεταρτη.δεν θυμαμαι αν εκανα ασε κ να πατησα ξανα με λιγες στροφες κ φορτιο.θα το ξαναδοκιμασω για να σιγουρευτω δεν ξερω κ εγω τι παιζει γι αυτο ρωταω. αν πηρε κατι η οχι ,εχω ενα αμαξι μεζουρα κ θα ξερω το πασχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Oλοσωμη σε 14αρι 160αρι μετρημενα δινει 20+ αναλογα το προγραμμα, σε 2.0tfsi 30+, αλιμονο αν σε turbo αμαξι μια ολοκληρωμενη εξατμιση εδινε μονο 7! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Δηλαδη ενα gti ΦΠΕ παιζει στα περιπου 240 αλογα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Δηλαδη ενα gti ΦΠΕ παιζει στα περιπου 240 αλογα;; το πολυ!, 230-240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Ναι αλλα αμα παρεις απο ενα προγραμμα 30 αλογα, απο εξατμιση αλλα 20 οπως λες, και απο εισαγωγη αλλα 3-5 πας στα ~240... Το αμαξι απο μαμα εχει μετρηθει στα ~190. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 εγω σου λεω βαση 180, για το λογο που λες εχουν μετρηθει καποια και πανω απο 250, παιζει ρολο το dyno, καποια "χαριζουν" αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Ετσι ναι, εχεις δικιο. Εχεις βαλει milltek σε κανενα polo να μας πεις εντυπωσεις; Με τη supersprint τι παιζει; Βγαινει resonated και non; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Ετσι ναι, εχεις δικιο. Εχεις βαλει milltek σε κανενα polo να μας πεις εντυπωσεις; Με τη supersprint τι παιζει; Βγαινει resonated και non; τη milltek την ξερουμε αλλα και η supersprint ειναι κορυφη, βγαινει και decat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Decat δεν με νοιαζει. Ειναι πολυ πιο ακριβη η supersprint? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Decat δεν με νοιαζει. Ειναι πολυ πιο ακριβη η supersprint? decat non resonate 1660, resonate 1870 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Με καταλυτη; Μπορεις να μου πεις και μια τιμη για milltek με καταλυτη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Με καταλυτη; Μπορεις να μου πεις και μια τιμη για milltek με καταλυτη; To "decat" σημαινει ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ!, milltek ME KAΤΑΛΥΤΗ 1550. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Γιατι σου ειπα οτι το decat σημαινει με καταλυτη;;;; Σε ρωτησα εξ' αρχης τιμη ΜΕ καταλυτη, εσυ μου εδωσες ΧΩΡΙΣ και μετα σε ρωτησα ξανα για τιμη της supersprint ΜΕ καταλυτη ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Γιατι σου ειπα οτι το decat σημαινει με καταλυτη;;;; Σε ρωτησα εξ' αρχης τιμη ΜΕ καταλυτη, εσυ μου εδωσες ΧΩΡΙΣ και μετα σε ρωτησα ξανα για τιμη της supersprint ΜΕ καταλυτη ! sorry, εγω καταλαβα λαθος.... supersprint με καταλυτη 2730. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Οποτε milltek, χαχα ???? Σ' ευχαριστω πολυ!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 τι να σου πω ρε φιλε;εχω κατι βιντεακια που στιγμαια παει στο 1.2 η πιεση.κ τωρα ειδα κοντα 1.4 σε πατημα απο πρωτη ως τεταρτη.δεν θυμαμαι αν εκανα ασε κ να πατησα ξανα με λιγες στροφες κ φορτιο.θα το ξαναδοκιμασω για να σιγουρευτω δεν ξερω κ εγω τι παιζει γι αυτο ρωταω. αν πηρε κατι η οχι ,εχω ενα αμαξι μεζουρα κ θα ξερω το πασχα. Winner έκανα τις δοκιμές μου μετά την catback και το συμπέρασμα ήταν ότι πήρε μισό αμάξι...είχες δίκιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Σημερα περαστηκε προγραμμα στο αυτοκινητο απο τον Κριτωνα (etuners). Λογω καιρου και περιορισμενου χρονου δεν εχει γινει μεγαλη δοκιμη στο αμαξι. Ενδεικτικα να αναφερω οτι οι καμπυλες ειναι ομοιομορφες, οπως στο μαμα. Επισης απο τις 4000 στροφες και μετα η δυναμη ειναι τρομερη, οπως και η επιταχυνση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 (edited) Καλοφόρετο! Από Σεπτέμβρη προς Οκτώβρη, που θα πέσουν οι θερμοκρασίες, θα δεις και άλλη διαφορά. Να υποθέσω ότι ρυθμίστηκε για 100 οκτάνια...? Edited August 26, 2014 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Σ'ευχαριστω πολυ! Ναι, για 100αρα ρυθμιστηκε. Το αμαξι μελλοντικα το σκεφτομαι και για υβριδιο. Οποιος εχει καποια γνωμη οσον αφορα φιλτρο και εξατμιση καλοδεχουμενη! Ο Κριτωνας μου ειπε πως με ενα ελευθερο k&n φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι θα μαι οκ. Οσον αφορα την εξατμιση 76/70 και λεω και χωρις μεσαιο με μεγαλο τελικο για να χει λιγο θορυβο! Καταλυτη 100αρη ή 200αρη; Με κτεο θα χουμε κανενα θεμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 (edited) Αν σκεφτεσαι για υβριδικη τουρμπινα συντομα βαλε 76/70 όπως λες. Αν το αργησεις να ξερεις σε φπε καλυτερα 70αρα. Καταλυτη βαλε 100αρη να παρεις να μεγιστα. Κτεο περναει ανετα. Αναφερεις καμπυλες εχεις dyno? Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited September 27, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Το εχω το dyno απλα δεν το χω ανεβασει εδω γιατι δεν εχω λογαριασμο σε καποιο αντιστοιχο site. Εχει ανεβει σε γκρουπ παντως του facebook. Το αμαξι θελω να γινει υβριδιο, απλα δεν ξερω καθολου τι συνδιασμο να κανω. Επισης θελω να γινει σε αλλη τουρμπινα ωστε να εχω παντα διαθεσιμη τη μαμα. Θελω να βρω και εναν καλο και εμπιστο μηχανικο προτου κανω το οτιδηποτε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kgarta. Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 (edited) Πως πάνε αμάξια με προγράμματα τόσο καιρό?? απροβλημάτιστα ?? δειλιάζω να πάω και εγώ να βάλω, φοβάμαι ότι θα με οδηγήσει σε πολλά προβλήματα, τόσα ακούγονται για αυτό το μοτέρ..πολύ συμπιεσμένο ήδη.. για το gti μιλάω πάντα.. Edited March 26, 2015 by kgarta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Μια χαρά ειναι ! Κυκλοφορεί τετοιο μοτέρ στα 320 άλογα κ ακομα να σπάσει ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exhumer323 Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Καλησπερα σε ολους. Κατοχος polo gti 5 χρονια και πριν μια βδομαδα εβαλα το πολυποθετο προγραμμα. Να σημειωσω πως δεν αλλαξα τιποτα αλλο και δεν σκοπευω να αλλαξω κατι αλλο. Ρυθμιστηκε για 95αρα (ειναι γενικης χρησης και δεν θελω να το περιορισω) απο την Overload. Το αυτοκινητο στα χαμηλα δεν εχει αλλαξει τοσο πολυ, οσο στις 4000rpm που ειναι αλλο αμαξι. Για την επιταχυνση δεν υπαρχει κατι αλλο να πουμε, ειναι οπως το περιμενα με την αλλαγη να προκυπτει στις υψηλες στροφες οπου ανακατευεται εξ ολοκληρου το turbocharger. Απο καταναλωση ετσι και το πατησεις εστω λιγο ανεβαινει ακομα και ας εχεις κανει αρκετα χιλιομετρα. Αλλα αμα ειναι να το παταμε και να λεμε για καταναλωση δε βγαζει νοημα. Αρα υπο νορμαλ-οικονομικες συνθηκες οδηγησης εχω δει μεσα στη πολη 7-10 λ/100χλμ. ΔΕΝ εχω κολλησει ομως σε κινηση ουτε εχω κανει βολτα που να πηγαινω flat out. Αναμενω να το δω και στην εθνικη και ισως να εγκαταστησω cruise control (υπο τις οδηγιες σας). Ααα και μη με ρωτησετς για ρυπους!! Κανεις δε ξερει!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...