Jump to content
poen

Polo Gti Dsg Vs Corsa Opc

  

4 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

speedy συμφωνω απολυτως!!!

Εδω μεχρι και οι γκομενες εχουν turbo σημερα!

Και εδω ακριβως ερχεται το θεμα περι γνωσης του θεματος...!

Γιαυτο και εγω....για να μην μαλωνω τους λεω σταση-400 αυστηρα...!

Υπο αυτες τις συνθηκες ειναι το πιο αντικειμενικο...διοτι οι γνωστες πανε το αμαξι τους στα μετρα που τους βολευει...

Αλλα μετρα που βολευει για ολα τα αυτοκινητα ειναι σταση-400!!!καταλαβαινεις τι θελω να πω!

Τάσο, από την εμπειρία σου, ένα Tsi σε τι μετρα έχει πλεονέκτημα από στάση; 600-800 ή 1000;

Όσο για την ουσία του θέματος, νομίζω ότι γίνεται πολλή φασαρια για το τίποτα, Προσωπικα, στο δικό μου αυτοκίνητο μου αρκεί που εγώ γουστάρω να το οδηγώ, και που με κ@υλωνει ο ηχος της σκαστρας του ή απο την ολοσωμη, Ειμαι γρηγορότερος από πολλούς και πιο αργός από ΠΑΡΑ πολλούς. Και σε τελική ανάλυση μιλαμε για μικρομεσαία αυτοκινητακια. Αν θελετε να μιλήσουμε για πραγματικά αυτοκίνητα, ξεφεύγει πολύ το χρηματικό. Οποτε μην χαλατε τις καρδιές σας,

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Τάσο, από την εμπειρία σου, ένα Tsi σε τι μετρα έχει πλεονέκτημα από στάση; 600-800 ή 1000;

Όσο για την ουσία του θέματος, νομίζω ότι γίνεται πολλή φασαρια για το τίποτα, Προσωπικα, στο δικό μου αυτοκίνητο μου αρκεί που εγώ γουστάρω να το οδηγώ, και που με κ@υλωνει ο ηχος της σκαστρας του ή απο την ολοσωμη, Ειμαι γρηγορότερος από πολλούς και πιο αργός από ΠΑΡΑ πολλούς. Και σε τελική ανάλυση μιλαμε για μικρομεσαία αυτοκινητακια. Αν θελετε να μιλήσουμε για πραγματικά αυτοκίνητα, ξεφεύγει πολύ το χρηματικό. Οποτε μην χαλατε τις καρδιές σας,

+πολλα! :)

Πολύ σωστός..Από τη στιγμή που το γουστάρω εγώ το αμάξι μου τι με νοιάζει ποιοί με περνάνε..Προσωπικά το αμάξι το χω για μένα κι όχι για κόντρες κλπ..

Πάντα θα σε πιο γρήγορος από κάποιους,αλλά πάντα θα υπάρχουν γρηγορότεροι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, από την εμπειρία σου, ένα Tsi σε τι μετρα έχει πλεονέκτημα από στάση; 600-800 ή 1000;

Όσο για την ουσία του θέματος, νομίζω ότι γίνεται πολλή φασαρια για το τίποτα, Προσωπικα, στο δικό μου αυτοκίνητο μου αρκεί που εγώ γουστάρω να το οδηγώ, και που με κ@υλωνει ο ηχος της σκαστρας του ή απο την ολοσωμη, Ειμαι γρηγορότερος από πολλούς και πιο αργός από ΠΑΡΑ πολλούς. Και σε τελική ανάλυση μιλαμε για μικρομεσαία αυτοκινητακια. Αν θελετε να μιλήσουμε για πραγματικά αυτοκίνητα, ξεφεύγει πολύ το χρηματικό. Οποτε μην χαλατε τις καρδιές σας,

1)Νομιζω λογω κιβωτιου δεν θα ετρεχα ποτε σε φαναρι σταση...

2)Αν ηταν με χερια οκ...θα το δεχομουν

3)Κανει απιστευτες αλλαγες...οποτε θα κυνηγουσα καποια μετρα ωστε να χρειαστει να κανουμε οριακα 3 αλλαγες...

4)επειδη ειναι πολυ ροπατο απο χαμηλα....θα προτεινα λοιπον τσουλητες 1ες...

Με τσουλιτες πρωτες λοιπον αν ανοιγε ενα cupra με ενα opc...πιστευω να...

Με το που πατουσανε ενα αμαξι μπροστα το tsi με το καλημερα...(το opc ειναι σπινιαριστρα...αναμενομενο)

Κουμπωμα 2ας αλλο μισο μπροστα το tsi..μην πω ενα...(το κιβωτιο του opc σε αισθηση ειναι χειροτερο απο χειροκινητο του gti)

Oποτε ειμαστε ηδη στα 1.5-2 αμαξια μπροστα το cupra(1κενο=2 αμαξια)

Κουμπωμα 3ης σταθερα...και αν χασει κατι το tsi το κερδιζει παλι απο την αλλαγη...

Οποτε το opc θα αρχισει να μαζευει στην 4η....

Το 400αρι αυτα τα αμαξια τα περνανε με σπασμενη 4η περιπου...!

Οποτε για να καλυψεις 2 αμαξια σε μολις 150μ...χρειαζεται να εχεις πολλα αποθεματα δυναμης...

ΓΝΩΜΗ μου....ακουω ενστασεις...

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ρε Τασο δεν υπαρχει θεμα αναμεσα στα tsi και τα 20vt.

τα διαβαζω και εγω στο dragster απλα δεν γραφω. δεν ειναι λογικο ουτε με dsg να μπορει να ακολουθησει για αρκετους λογους.

δεν τα λες ολα ομως Τασο.

πατησε και με αλλο cupra μπεκ μαφ το οποιο ΔΕΝ ηταν ξυλωμενο και η διαφορα ηταν μικρη απο οτι ειδα.

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

ενταξει ρε Τασο δεν υπαρχει θεμα αναμεσα στα tsi και τα 20vt.

τα διαβαζω και εγω στο dragster απλα δεν γραφω. δεν ειναι λογικο ουτε με dsg να μπορει να ακολουθησει για αρκετους λογους.

δεν τα λες ολα ομως Τασο.

πατησε και με αλλο cupra μπεκ μαφ το οποιο ΔΕΝ ηταν ξυλωμενο και η διαφορα ηταν μικρη απο οτι ειδα.

Το αλλο το ibiza ουτε καν το ηξερα...

Δεν ηταν απο τα "δικα μας" αμαξια...!

Αποτι εμαθα ομως δεν εχει τετοια επιθετικη χαρτογραφηση...δεν εχει σφιγμενη wg...οπως επισης δεν εχει τοσο καλα και ψαγμενα περιφερειακα....!

Ειναι ενα απλα μπεκ μαφ....που δεν ειναι στημενο για κοντρες...

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ρε Τασο δεν υπαρχει θεμα αναμεσα στα tsi και τα 20vt.

τα διαβαζω και εγω στο dragster απλα δεν γραφω. δεν ειναι λογικο ουτε με dsg να μπορει να ακολουθησει για αρκετους λογους.

δεν τα λες ολα ομως Τασο.

πατησε και με αλλο cupra μπεκ μαφ το οποιο ΔΕΝ ηταν ξυλωμενο και η διαφορα ηταν μικρη απο οτι ειδα.

To να βαλεις μπεκ-μαφ δεν ειναι τιποτα!Με 150-200 ευρω τα περνεις και τα βαζεις πανω...Το θεμα ειναι να ειναι σωστα και φτιαγμενο απο θεμα προγραμματος!Φιλος μου με polo gti ειχε βαλει μπεκ-μαφ + 1st stage και στην αρχη το επνιγε και δεν πηγαινε οπως θα επρεπε και αν θυμαμαι καλα πηγαινε και χειροτερα απο οτι σαν πρωτο σταδιο!Μετα εβαλε αλλο προγραμμα και το ρυθμισαν και τωρα γαζωνει!

Link to comment
Share on other sites

αντε για πεθανε το θεμα. και θελω να δω λιγο πανικο και εδω

τι γινεται midkin και 2face κανατε ανοιγμα?

Απ ότι κατάλαβα δεν είναι Αθήνα glare.gif

¶μα κατέβει ευχαρίστως

Link to comment
Share on other sites

αντε για πεθανε το θεμα. και θελω να δω λιγο πανικο και εδω

τι γινεται midkin και 2face κανατε ανοιγμα?

Αν και δεν λεει κατι επι του θέματος μας ....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

το drive για οποιον ενδιαφερεται,εχει συγκριτικο αναμεσα σε polo gti, ibiza cupra,opc και νομιζω clio rs!

http://www.drive.gr/drive/index.php?option=com_k2&view=item&id=558:drive-167&Itemid=140

το πηρα.

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερική εμφάνιση ψηφίζω Corsa (γούστα είναι αυτά )

Ibiza με τίποτα και το polo με χαλάει που το σχεδιάσανε σαν golf. Σαν να μην έχει την δικιά του προσωπικότητα.

Εσωτερική πάλι corsa γιατί έχει πολύ καλά καθίσματα και τα πίσω όπως και τα πλάγια στις πόρτες είναι δέρμα ( βασικό εξοπλισμό )

Απο μηχανικά τι άλλο εκτός απο RC !! φοβερός κινητήρας πολλές αντοχές και σηκώνεις και 38+ κιλά ροπή σαν πρώτο στάδιο , και μπορείς να του βάλεις μια μεγαλύτερη τουρμπίνα με μαμά μέταλλα ( μέχρι 280-300hp)

Βέβαια δεν ξεχνάμε και το DSG που κάνει παπάδες και απλώνει τέλεια την δύναμη , πόσο μάλλον αν προγραμματίσεις και τον εγκέφαλο του DSG.

Αν είσαι τύπος όμως που στρίβει τότε πηγαίνεις στο clio rs.

Εγώ βέβαια είμαι λάτρης του mini cooper αλλά η τσέπη μου όχι

Edited by TwoFaCe
Link to comment
Share on other sites

για εμενα το καλυτερο ειναι το corsa σε Look. αλλα φοβαμαι τα μεταλλα του!

λιγο το σασμαν ειναι σαν αναδευτηρας κατα τα αλλα εξωτερικα εσωτερικα ειναι το καλυτερο.

ειναι βρομογκαζο και με ωραιο ηχο.

Link to comment
Share on other sites

για εμενα το καλυτερο ειναι το corsa σε Look. αλλα φοβαμαι τα μεταλλα του!

λιγο το σασμαν ειναι σαν αναδευτηρας κατα τα αλλα εξωτερικα εσωτερικα ειναι το καλυτερο.

ειναι βρομογκαζο και με ωραιο ηχο.

Το πρόβλημα με τα μέταλλα έχει περιοριστεί πλέον.

Στην αρχή τα σπάσανε όλα σχεδόν, είναι θέμα προγράμματος και απλά πρέπει να προσέξεις τις θερμοκρασίες στο πιστόνι.

Έχω 61.000 χιλιόμετρα με πρόγραμμα απο τις 14.000 χιλιόμετρα.

Το μόνο πρόβλημα που μου έχει παρουσιάσει είναι η westgate που μάλλον πρέπει να έχει κλάσει και κάνει σαν γαλοπούλα όταν εκτονώνει αλλά μου κρατάει πίεση κανονικά

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι τα mini GTI υπερτερούν το καθένα στα εξής :



      • Clio RS. Κράτημα, οδική συμπεριφορά.
      • Mini Cooper S. Κράτημα, στήσιμο.
      • Abarth Punto. Look, στήσιμο.
      • Peugeot 207 RC. Γκάζι, στήσιμο.
      • Opel Corsa OPC. Γκάζι, look.
      • VW Polo GTI. Γκάζι, dsg, φιλικότητα, overall χαρακτηριστικά.
      • Seat Ibiza Cupra. Γκάζι, dsg, look.
      • Mitsubishi Colt Ralliart. Γκάζι.

Από εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει και παίρνει αυτό που του κάνει πιο πολύ τα κέφια. Δεν περιλαμβάνω tuning potential ή μεταπώληση στα υπέρ του κάθε μοντέλου.

Link to comment
Share on other sites

Για εμενα το πιο ολοκληρωμενο θα ηταν το RC...αν ειχε και ενω σωστο κιβωτιο!!!!δεν ειναι δυνατον το 2010 να εχεις 5-ταχυτο κιβωτιο.

Βεβαια τωρα ισως αγοραζα το GP esseesse...επειδη ειναι κατι διαφορετικο....(βαση τεκμηριων...)

Αλλιως η αγαπη μου ειναι το clio rs....

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι τύπος όμως που στρίβει τότε πηγαίνεις στο clio rs.

Απο ποτε οι "στριφτεροι" επιλεγουν Clio ????

θα ηθελα να ακουσω την εξηγηση σου.

Link to comment
Share on other sites

Απο ποτε οι "στριφτεροι" επιλεγουν Clio ????

θα ηθελα να ακουσω την εξηγηση σου.

Περιγραφή για το Clio RS από συγκριτικό με το Mini :

"Στο τιμόνι του κορυφαίου Clio με την υπογραφή της Renault Sport, μπορείς να λατρέψεις και την πιο δύσκολη στροφή. Εσάκια, φουρκέτες, παρατεταμένες, γινόμαστε ένα με το σώμα του Clio και ακόμη και η πιο απαιτητική διαδρομή γίνεται δική μας. Το πολύ καλή στήριξης κάθισμα μάς (προαιρετικά προσφέρονται μπάκετ της Recaro) αγκαλιάζει και μας εφοδιάζει με ενέργεια για τη συνέχεια. Σύμμαχός μας στην περιπέτεια, το κοντής κλιμάκωσης εξατάχυτο κιβώτιο με τη σούπερ αίσθηση και τις κοντές διαδρομές, το οποίο μας κρατά συνέχεια σε εγρήγορση σαν να προσπαθούμε να κατέβουμε την Φτέρη στο Ράλλυ Αχαιός. Και όσοι γνωρίζουν καταλαβαίνουν τι θα πει Φτέρη κατηφόρα. Χρειάζονται δυνατά και με διάρκεια φρένα, και τα τετραπίστονα Brembo υποστηρίζουν με το παραπάνω το ρόλο τους.

Με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, η μάχη γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα. Το Clio μετατρέπεται σε παιχνίδι στα χέρια μας χωρίς να μας προβληματίσει ή αγχώσει σε καμία περίπτωση. Το γαλλικό «όπλο» είναι ευέλικτο και ακούει πειθήνια τις εντολές μας, οδηγώντας μας στο δικό του ξέφρενο ρυθμό. Η ανάρτηση συνωμοτεί κι αυτή μαζί μας για το καλύτερο δυνατό κράτημα του αμαξώματος, περιορίζοντας τις κλίσεις στο ελάχιστο. Το επίπεδο πρόσφυσης στο Clio RS είναι πολύ μεγάλο. Κρατιέται βιδωμένο στο δρόμο σαν να έχει κόλλα logo στους 17άρηδες τροχούς του."

Με λίγα λόγια φίλε μου...

...από την εποχή του Peugeot 205 Rallye και μέχρι σήμερα, 9 στα 10 μικρά αυτοκίνητα που τρέχουν στις αναβάσεις είναι Γαλλικά.

Link to comment
Share on other sites

Απο ποτε οι "στριφτεροι" επιλεγουν Clio ????

θα ηθελα να ακουσω την εξηγηση σου.

ανεκαθεν φιλε μου τα ρενο ηταν στριφτερα αυτοκινητα

για του λογου το αληθες

επισης να προσθεσω οτι αν ρωτησεις εναν που εχει rallye γι'αυτο που προοριζεται κανονικα (οχι για ευθειες δηλαδη αλλα για βουνο) και του πεις: "φιλε γιατι δεν πηρες clio rs?" θα σου πει οτι: "ειναι πανακριβο αλλιως το ειχα τσιμπησει"

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

ανεκαθεν φιλε μου τα ρενο ηταν στριφτερα αυτοκινητα

για του λογου το αληθες

επισης να προσθεσω οτι αν ρωτησεις εναν που εχει rallye γι'αυτο που προοριζεται κανονικα (οχι για ευθειες δηλαδη αλλα για βουνο) και του πεις: "φιλε γιατι δεν πηρες clio rs?" θα σου πει οτι: "ειναι πανακριβο αλλιως το ειχα τσιμπησει"

+1000

Link to comment
Share on other sites

Ευχάριστο το Γαλλικό διάλλειμα, στο θέμα μας όμως...

...ο Poen δεν είναι τόσο στριφτερός - όσο βρωμόγκαζος νομίζω χαχα!! και επειδή όλο μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα με το θέμα, τελικά μπορεί να κοντράρει το Polo το ντουφέκι που λέγεται Corsa OPC?? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα καπως ετσι ειναι Θανο. αν και με την πισω κινηση τα παω πολυ καλα σε στροφες. (εφαγα τα παιδικα μου χρονια στα 125cc σε πιστες καρτ σε ολη την Ελλαδα)

στο θεμα μας τωρα πιστευω οτι μεχρι 1ο σταδιο και τα δυο, το polo ειναι μπροστα. δεν ξερω ομως αν μπορει να σε συγκινήσει οσο το opc new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Πάνο η αλήθεια είναι ότι το Corsa OPC "έχει γράψει" μέχρι σήμερα. Έχω φίλους 30άρηδες και 35άρηδες που περνάει στον δρόμο και το χαζεύουν (που οι ίδιοι έχουν Α4, Golf, Scirocco κλπ). Ανεξάρτητα αν εγώ δεν θα το'παιρνα και θα πήγαινα σε άλλες προτάσεις είναι τούμπανο με πολύ ψαρωτικό look.

Μόλις έσκασαν πάντως και οι πρώτες φωτογραφίες με το Polo GTI, επίσης χάζεψε πολύς κόσμος!!

Είναι δύσκολη η επιλογή εξαρχής!! Όλα τα λεφτά πάντως στο OPC είναι τα καθίσματα Recaro και μερικές άλλες λεπτομέρειες (πίσω εξάτμιση, χρωματιστοί αεραγωγοί στο εσωτερικό κλπ).

Πάντως επειδή έχει "πολυφορεθεί" το Corsa αν μη τι άλλο το Polo θα τραβάει πολύ τα βλέμματα σαν πιο "φρέσκο" μοντέλο! :)

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι κατάλαβα δεν είναι Αθήνα glare.gif

¶μα κατέβει ευχαρίστως

Ήρθε η ώρα σου! :p

Είμαι Αθήνα και έτοιμος για όλα! Στείλε pm να κανονίσουμε!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.