Jump to content
poen

Polo Gti Dsg Vs Corsa Opc

  

4 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

το corsa opc ειναι για μενα ενας μινι πυραυλος με σχετικα μεγαλη καταναλωση και επειδη το εχω οδηγησει,στριβει..πριν κανα μηνα ετυχε να ειμαι στο δρομο με εναν φιλο μου για να δω πως πηγαινει το αμαξι του με το νεο προγραμμα (ibiza cupra dsg) και πετυχα ενα opc το οποιο δηλωνε 300+ με πιστονια,μπιελες,αλλαγμενη τουρμπινα, ολοσωμη και γενικα ενα μεγαλο σχετικα spec..σε ακρως φιλικα ανοιγματα γιατι ειμαστε γνωστοι μεταξυ μας το opc ηταν πισω απο το ibiza ειτε απο roll (εκει φανηκε το lag 1000% λογω μεγαλης τουρμπινας) ειτε απο εκκινηση στα 400 μετρα (μικρη η διαφορα και στις 2 περιπτωσεις),μετα τα 400 μαζευε και μαλιστα γρηγορα.Με δεδομενο αυτα που δηλωνε οτι φορουσε το παιδι με το opc ενυπωσιαστηκα με το νεο ibiza μιας και το οδηγησα κιολας.το αναφερω επειδη κανετε συκριση μεταξυ polo και corsa και κατ εμε το ibiza ειναι ενα polo με αλλο σημα...

1)Σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι το polo θα φτασει ποτε το opc σε επιπεδο βελτιωσης.

2)Τα καθισματα του opc ειναι απλα αλλου,θεικα.το καλυτερο του σημειο.

Edited by thodorispolo
Link to comment
Share on other sites

Για allaround αμάξι, θα έπαιρνα το Polάκι.

Για βελτίωση, εννοείται το Corsa. Δεν είναι κιτς, είναι αλήτικο. Έχει κάνει μάγκες πολλά 20χρονα, χαχα.

Link to comment
Share on other sites

το corsa opc ειναι για μενα ενας μινι πυραυλος με σχετικα μεγαλη καταναλωση και επειδη το εχω οδηγησει,στριβει..πριν κανα μηνα ετυχε να ειμαι στο δρομο με εναν φιλο μου για να δω πως πηγαινει το αμαξι του με το νεο προγραμμα (ibiza cupra dsg) και πετυχα ενα opc το οποιο δηλωνε 300+ με πιστονια,μπιελες,αλλαγμενη τουρμπινα, ολοσωμη και γενικα ενα μεγαλο σχετικα spec..σε ακρως φιλικα ανοιγματα γιατι ειμαστε γνωστοι μεταξυ μας το opc ηταν πισω απο το ibiza ειτε απο roll (εκει φανηκε το lag 1000% λογω μεγαλης τουρμπινας) ειτε απο εκκινηση στα 400 μετρα (μικρη η διαφορα και στις 2 περιπτωσεις),μετα τα 400 μαζευε και μαλιστα γρηγορα.Με δεδομενο αυτα που δηλωνε οτι φορουσε το παιδι με το opc ενυπωσιαστηκα με το νεο ibiza μιας και το οδηγησα κιολας.το αναφερω επειδη κανετε συκριση μεταξυ polo και corsa και κατ εμε το ibiza ειναι ενα polo με αλλο σημα...

1)Σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι το polo θα φτασει ποτε το opc σε επιπεδο βελτιωσης.

2)Τα καθισματα του opc ειναι απλα αλλου,θεικα.το καλυτερο του σημειο.

η σας ελεγε μουφες και ηταν πρωτο σταδιο

η εκανε αλλαγες με τους αστραγαλους και πατουσε συμπλεκτη με το κουτελο.

απο τη στιγμη που γινει το opc σφυρηλλατο με BT ειναι σε αλλη κατηγορια...

τι να φορουσε??? καμια 2860??? καμια VF34?? δεν σου λεω οτι λες ψεματα εσυ αλλα κατι αλλο παιζει.

πως ειναι δυνατο ενα αμαξι 1.4 TSI 240 αλογα ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ που ειναι το cupra αν ειναι πρωτο σταδιο με custom προγραμμα και "σοβαρα" περιφεριακα να ειναι πισω απο ενα ενα 1.6 BT με 280-300 αλογα.. το λιγοτερο.

στο ιδιο βαρος και φυσικα με πολυ πολυ πολυ ποιο πολυ δυναμη ψηλα.

ειπαμε ειναι σπινιαρατα τα opc ειναι DSG το polo αλλα ενταξει...

απο που πατουσατε απο 1500RPM?? εκει BT το OPC ειναι ταφος. μεχρι να σπουλαρει και να σηκωσει over εχει φυγει το polo μεχρι να σταματησει να γραφει κατω απο τη ροπη εχει φυγει κιαλο.

φιλικα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

τα εχω ξαναπει..η αντικειμενικοτητα σε αυτο το φορουμ ειναι δεδομενη..δεν ειναι vw..αποκλειεται να ειναι γρηγορο και να περναει vw...α καλα...αλλα δεν λυπαμαι κανενα καλα να παθετε μεινετε τωρα με τους αμεσους ψεκασμους και τα πισω ψαλιδια...μολις μαθετε να οδηγητε πραγματικα αυτοκινητα μιλαμε..γιατι τα μπεπ πολακια μεχρι να γινουν corsa opc θελουν πολλα καρβελια..καλησπερες.

Link to comment
Share on other sites

οντως υπαρχει 8εμα σπουλαρισματος στα λιγα κυβικα και εχει ειπο8ει πολλες φορες οτι το καλυτερο σετ απ για κορσα ειναι κ04 (value-money)οσο αφορα την δυναμη τα opc εχουν 3εφτιλιστει η μαμα βλεπεις η σφυριλατα κατι εδιαμεσο δυσκολα.σε τσι δν εχουμε δει ακομα κατι σφυριλατο κ αξιολογο ενα γολφ στην 8εσσαλονικη το οποιο μια που ακουστηκε μια που δν το ξανακουσα κ ενα ibiza παλι απο θεσ. αλλα αν δν κανω λαθος δν απεδωσε τα αναμενομενα.τωρα ετοιμαζονται 2 θα δουμε!

υ.γ. ειχε πει ο αποστολης παλιοτερα κατι που το περασαμε στο ντουκου. οτι ο κομπρεσορας μπορει να βοη8ησει στο σπουλαρισμα.εχει ακομα βελτιωση ο τσι...το Opc respect κ απο εμενα σε ολους τους τομεις εσωτερικα εξωτερικα στριβει(αν κ δεν στριβει το αμαξι ο οδηγος στριβει) παει καλα μαμα ειναι μια καλη επιλογη αλλα παρακαλω ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΜΠΛΕ Κ ΑΣΠΡΟ!!! B)

Link to comment
Share on other sites

το OPC στην αρχη μπορουσες να το παρεις μονο το Arden blue μετα βγηκαν και τα αλλα χρωματα..

ετσι λοιπον ειναι τοσα πολλα!!! σε μαυρο δεν μου αρεσει.. ειναι απο τα λιγα αμαξια που δεν του παει και τοσο.

ποιο πολυ απο ολα πιστεύω οτι του παει το λευκο και το yellow που ειναι φοβερο!!!!

Link to comment
Share on other sites

το OPC στην αρχη μπορουσες να το παρεις μονο το Arden blue μετα βγηκαν και τα αλλα χρωματα..

ετσι λοιπον ειναι τοσα πολλα!!! σε μαυρο δεν μου αρεσει.. ειναι απο τα λιγα αμαξια που δεν του παει και τοσο.

ποιο πολυ απο ολα πιστεύω οτι του παει το λευκο και το yellow που ειναι φοβερο!!!!

θα σε σταματανε για κουρσα ρε τι yellow??? χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Σημειωση που ξεχασα να αναφερω:2καβαλο εμεις 3καβαλο αυτος.Ανοιξαμε απο τις 2000 με τριτη roll και το ibiza πατεχτηκε ενω το opc κοιμοταν.το opc το εχω δει με ανοιχτο καπο και φοραει ΚΟ4 και ολα τα συναφη που ελεγε,μονο για το εσωτερικο του μοτερ και το προγραμμα δεν μπορω να πω (δε φτανει το ματι μου εκει).οσο για τις αλλαγες δε μου φανηκαν πολυ extreme,ισως το φυλαγε....Σε καμια περιπτωση δε λεω οτι το ibiza ειναι πιο γρηγορο απο το opc,ανεφερα ενα σκηνικο που ημουν μπροστα,μπορει να εγιναν πολλα τοτε που απλα δεν αντιληφθηκα γιατι απλα,απολαμβανα τη στιγμη.το συγκεκριμενο opc παντως εχει ριξει σε starlet glanza με πολλα αλογα,οπως και το συγκεκριμενο ibiza εχει ριξει σε gtc turbo με αρκετα πραγματακια.Σεβομαι και τα 2,οπως και να εχει,ειναι εκπληκτικα αμαξια.

Link to comment
Share on other sites

mpoukou....απο το 1ο βιντεο....ο τυπος με το opc σαν να το χαντακωνει...!

Πολυ λιγες στροφες....

Τοον συνεφερε πολυ περισσοτερο απο σταση με το γνωστο σε ολους προβλημα εκκινησης του dsg!

Επισης για το 2ο...αν αυτο το λευκο ειναι του varnak....αστο καλυτερο...

αυτος ειχε το πιο δυνατο st και δεν ελεγε το μυστικο και σε αλλους να το κανουν μεσα στο ιδιο του το club του....σιγα μην πει τωρα τι εχει το αμαξι του στους ξενους!

Του Varnak το Cupra δεν θα το εβλεπε καν το OPC.

Το Cupra στο βιντεο ειναι του Wise και ειναι τελειως μαμα. Το OPC ειναι του gk002 και το πουλησε για ενα Leon II 1800. Μαμα ειναι και τα δυο. Μην λεμε οτι θελουμε.

Το Cupra ειναι μπροστα και απο Polo GTi μιας και ειναι βαρυτερο και στροφαρει 6900 αντι για 7300 του Cupra (θεμα χαρτογραφησης/στησιματος).

Τα ξαδελφα Cupra 6J και Polo Gti 6R ΔΕΝ κυνηγιοντε στην Κατηγορια...

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει περιπτωση ενα opc 300 αλογα να περναει ενα s3 με προγραμμα.το s3 ειτε το leon cupra ειανι 2λιτρα οποτε αστο.τα tsfi καινε λαδια αλλα τα tsi απο οσο ξερω δεν καινε

λαθος τα ξερεις...ολα καινε.απλα μερικοι ειναι περηφανοι για να το πουνε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Του Varnak το Cupra δεν θα το εβλεπε καν το OPC.

Το Cupra στο βιντεο ειναι του Wise και ειναι τελειως μαμα. Το OPC ειναι του gk002 και το πουλησε για ενα Leon II 1800. Μαμα ειναι και τα δυο. Μην λεμε οτι θελουμε.

Το Cupra ειναι μπροστα και απο Polo GTi μιας και ειναι βαρυτερο και στροφαρει 6900 αντι για 7300 του Cupra (θεμα χαρτογραφησης/στησιματος).

Τα ξαδελφα Cupra 6J και Polo Gti 6R ΔΕΝ κυνηγιοντε στην Κατηγορια...

Του Varnak τι φοράει ακριβώς ;;

Link to comment
Share on other sites

Χρονια Πολλα σε ολους!

Εχοντας διαβάσει ολα τα παραπανω και οντας εδω και 3 μηνες κατοχος ενος Polo GTI, για καθε μερα ξεκαθαρα θα αγοραζα το GTI (οπως κι εκανα αλλωστε). Αν ομως το επαιρνα με γνωμονα την οδηγικη ευχαριστηση, ειτε λεγεται "φευγω ταπα στα φαναρια", ειτε "2ες με 50 km/h και φυγαμε", ειτε "Μεγαρα τις Κυριακες", ειτε "στριβω λιμανακια και Διονυσο", τοτε θα επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη το Opc.

Ανεξαρτητα αν το Polo μπορει να σταθει στις περισσοτερες συνθηκες μισο ή 1 αυτοκινητο μπροστα απ'το Opel (που προσωπικα νομιζω πως θα μπορει), η συγκριση ειναι αντιστοιχη με το αιωνιο προβλημα που υπηρχε μεταξυ Golf GTI και Civic Type-R. Και εννοειται πως δεν πιστευω πως το Opc στριβει τρενο, πως ειναι απολυτο μηνχανημα οδηγησης ουτε οτι ειναι ενα απο τα κορυφαια προσθιοκινητα ever οπως ηταν το Type-R.

Το opc απλα θα το οδηγησεις ΕΣΥ (και θα το κανεις να υποστρεψει/υπεστρεψει, να σε τρομαξει, θα μείνεις κρεμασμενος απο δυναμη (ελεο turbo lag), θα χασεις αλλαγη ταχυτητας.

Το Polo απο την αλλη ειναι (για μενα) ενας καναπες που παει αερα. Θα στριψει και θα φρεναρει αποτελεσματικοτατα και με αρκετα καλη αισθηση του τι γινεται στο αυτοκινητο, δε θα lag-άρει ποτε, θα κανει αλλαγες ταχυτητων που κανεις δε μπορει να πετυχει. Και συν τοις αλλοις ειναι και εξισου -αν οχι πιο- δυνατο απο το Opel, οπως φαινεται και απο τις δυνμομετρησεις. Ομως ποτε δεν θα το ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ οπως θα κανεις με το Opc.

Είχα Golf GTI και στιγμη δεν προτημησα να ειχα παρει το Type-R -ακομα και στα Μεγαρα- κι ας ηταν το Honda κορυφαιο εντος πιστας (πραγμα που κανενα opc δε θα καταφερει), σαν να ηταν αυτη η φυσιολγικη κατασταση που επρεπε να το οδηγεις. Το Golf ομως ηταν ενα πολυ γρηγορο αυκινητο που μπορουσες να διασκεδασεις, ειχε Fun Factor. Και γι αυτο και οι περισσοτεροι το προτιμουσαν απο το Type-R κι ας ήταν υπέροχο με το γκαζι στο πατωμα. Το Golf ηταν ΠΟΛΥ πιο ολοκληρωμενο, αρκετα πιο γρηγορο στην ευθεια (πριν με κραξετε, ειχα κανει πανω απο 10-15 ανοιγματα και απο σταση με 2 Type-R, το ενα πρωτο σταδιο, και επισης το εχω οδηγησει stock σε ολες τις συνθηκες), ησυχο και πολυ πιο οικονομικο, χωρις ομως να ειναι αποστειρωμενο.

Το Polo δεν εχει το Fun Factor στο ελαχιστο, και παρολο που στη συγκριση Polo-Οpc το Opel ΚΑΙ στριβει χειροτερα/δυσκολοτερα, ΚΑΙ καιει παραπανω ΚΑΙ ισως ειναι ελαχιστα πιο αργο (το λεω απο τη διαφορα που ειχα με Opc και το Golf, απο το οποιο το Polo μεχρι τα 120-140 km/h ειναι λιιιγο πιο αργο), αν θες να λες πως ΟΔΗΓΕΙΣ, το Οpc για μενα θα ηταν μονοδρομος.

Οπως και να 'χει περιεργος ειμαι καμια μερα να πετυχω ενα Opc να δω τι θα γινει. Παντως το σιγουρο ειναι πως με το Polo ειτε χασω ειτε κερδισω θα φταιει το αυτοκινητο και ΕΓΩ δε θα μπορω να κανω τιποτα για να αλλαξει το αποτελεσμα!....

Link to comment
Share on other sites

Χρονια Πολλα σε ολους!

Εχοντας διαβάσει ολα τα παραπανω και οντας εδω και 3 μηνες κατοχος ενος Polo GTI, για καθε μερα ξεκαθαρα θα αγοραζα το GTI (οπως κι εκανα αλλωστε). Αν ομως το επαιρνα με γνωμονα την οδηγικη ευχαριστηση, ειτε λεγεται "φευγω ταπα στα φαναρια", ειτε "2ες με 50 km/h και φυγαμε", ειτε "Μεγαρα τις Κυριακες", ειτε "στριβω λιμανακια και Διονυσο", τοτε θα επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη το Opc.

Ανεξαρτητα αν το Polo μπορει να σταθει στις περισσοτερες συνθηκες μισο ή 1 αυτοκινητο μπροστα απ'το Opel (που προσωπικα νομιζω πως θα μπορει), η συγκριση ειναι αντιστοιχη με το αιωνιο προβλημα που υπηρχε μεταξυ Golf GTI και Civic Type-R. Και εννοειται πως δεν πιστευω πως το Opc στριβει τρενο, πως ειναι απολυτο μηνχανημα οδηγησης ουτε οτι ειναι ενα απο τα κορυφαια προσθιοκινητα ever οπως ηταν το Type-R.

Το opc απλα θα το οδηγησεις ΕΣΥ (και θα το κανεις να υποστρεψει/υπεστρεψει, να σε τρομαξει, θα μείνεις κρεμασμενος απο δυναμη (ελεο turbo lag), θα χασεις αλλαγη ταχυτητας.

Το Polo απο την αλλη ειναι (για μενα) ενας καναπες που παει αερα. Θα στριψει και θα φρεναρει αποτελεσματικοτατα και με αρκετα καλη αισθηση του τι γινεται στο αυτοκινητο, δε θα lag-άρει ποτε, θα κανει αλλαγες ταχυτητων που κανεις δε μπορει να πετυχει. Και συν τοις αλλοις ειναι και εξισου -αν οχι πιο- δυνατο απο το Opel, οπως φαινεται και απο τις δυνμομετρησεις. Ομως ποτε δεν θα το ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ οπως θα κανεις με το Opc.

Είχα Golf GTI και στιγμη δεν προτημησα να ειχα παρει το Type-R -ακομα και στα Μεγαρα- κι ας ηταν το Honda κορυφαιο εντος πιστας (πραγμα που κανενα opc δε θα καταφερει), σαν να ηταν αυτη η φυσιολγικη κατασταση που επρεπε να το οδηγεις. Το Golf ομως ηταν ενα πολυ γρηγορο αυκινητο που μπορουσες να διασκεδασεις, ειχε Fun Factor. Και γι αυτο και οι περισσοτεροι το προτιμουσαν απο το Type-R κι ας ήταν υπέροχο με το γκαζι στο πατωμα. Το Golf ηταν ΠΟΛΥ πιο ολοκληρωμενο, αρκετα πιο γρηγορο στην ευθεια (πριν με κραξετε, ειχα κανει πανω απο 10-15 ανοιγματα και απο σταση με 2 Type-R, το ενα πρωτο σταδιο, και επισης το εχω οδηγησει stock σε ολες τις συνθηκες), ησυχο και πολυ πιο οικονομικο, χωρις ομως να ειναι αποστειρωμενο.

Το Polo δεν εχει το Fun Factor στο ελαχιστο, και παρολο που στη συγκριση Polo-Οpc το Opel ΚΑΙ στριβει χειροτερα/δυσκολοτερα, ΚΑΙ καιει παραπανω ΚΑΙ ισως ειναι ελαχιστα πιο αργο (το λεω απο τη διαφορα που ειχα με Opc και το Golf, απο το οποιο το Polo μεχρι τα 120-140 km/h ειναι λιιιγο πιο αργο), αν θες να λες πως ΟΔΗΓΕΙΣ, το Οpc για μενα θα ηταν μονοδρομος.

Οπως και να 'χει περιεργος ειμαι καμια μερα να πετυχω ενα Opc να δω τι θα γινει. Παντως το σιγουρο ειναι πως με το Polo ειτε χασω ειτε κερδισω θα φταιει το αυτοκινητο και ΕΓΩ δε θα μπορω να κανω τιποτα για να αλλαξει το αποτελεσμα!....

τα ειπες πολυ ωραια φιλε!

ειχα τεραστιο θεμα ωταν ηταν να επιλεξω αναμεσα στα δυο και τελικα κατεληξα στο polo (Ασχετο αν τελικα δεν καταφερα να το παρω για διαφορους λογους και εκατσα με το golf)

οχι γιατι ειναι καλυτερο η ποιο ωραιο αλλα γιατι ειναι ποιο all around και ΜΟΝΟ.

κακα τα ψεματα το opc ειναι πολυ ποιο καθαρόαιμο!

Link to comment
Share on other sites

τα ειπες πολυ ωραια φιλε!

ειχα τεραστιο θεμα ωταν ηταν να επιλεξω αναμεσα στα δυο και τελικα κατεληξα στο polo (Ασχετο αν τελικα δεν καταφερα να το παρω για διαφορους λογους και εκατσα με το golf)

οχι γιατι ειναι καλυτερο η ποιο ωραιο αλλα γιατι ειναι ποιο all around και ΜΟΝΟ.

κακα τα ψεματα το opc ειναι πολυ ποιο καθαρόαιμο!

οτι δεν εχουμε το θεωρουμε καλυτερο αν δεν εχετε ζησει μαζι του μη μιλατε!τα χετε ολα ρε εχετε vw και πατε στα Opel....δηλαδη ελεος!για ρωτηστε πως ξερογλυγονται ολοι για vw....(απο μικροτερη κατηγορια παντα)αν ειχαμε λευτα ολοι θα περναμε ferari Κτλ τι να λεμε

Link to comment
Share on other sites

ναι δεν τους βλεπεις ολους τα πετανε για να παρουν γκολφ.. :thumbsup:

ας σοβαρευτουμε παιδια κουβεντα γινεται βγαλτε τις παρωπιδες να μιλησουμε αντικειμενικα. δεν συγκριναμε δα και νταιχατσου με πορσε. ολα πανω κατω στο ιδιο επιπεδο ειναι για αυτα που κουβεντιαζουμε, vw-φιατ-οπελ-σεατ-αλφα-τογιοτα-ρενο κτλ με τις διαφορες τους, τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα τους, γενικα η καθεμια την φιλοσοφια της. ο καθενας βλεπει λοιπον τι ζηταει και κανει την επιλογη του.

τωρα για το θεμα μπορει μερικοι οντως με opc να γουσταρουν κ να επαιρναν το gti, ομως υπαρχουν κ αρκετοι με vw που θα επαιρναν το opc. εγω προσωπικα το τσιμπαγα χωρις δευτερη σκεψη (εδω πηρα σεατ να μου πεις ε playmaker;), διαλεξα αυτο που διαλεξα επειδη πολυ απλα μου αρεσε περισσοτερο απο τα αλλα εμφανισιακα και τα θετικα για μενα της χαμηλης καταναλωσης (σχετικα και σε συγκριση με αλλα) και του dsg. το opc το βαζω ναι μεν στο ιδιο επιπεδο συγκρισης με τα κουπρα-gti αλλα διαφορετικης φιλοσοφιας. οπως ειπαμε ο καθενας κοιταζει τι θελει και παιρνει.

Link to comment
Share on other sites

ναι δεν τους βλεπεις ολους τα πετανε για να παρουν γκολφ.. :D

ας σοβαρευτουμε παιδια κουβεντα γινεται βγαλτε τις παρωπιδες να μιλησουμε αντικειμενικα. δεν συγκριναμε δα και νταιχατσου με πορσε. ολα πανω κατω στο ιδιο επιπεδο ειναι για αυτα που κουβεντιαζουμε, vw-φιατ-οπελ-σεατ-αλφα-τογιοτα-ρενο κτλ με τις διαφορες τους, τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα τους, γενικα η καθεμια την φιλοσοφια της. ο καθενας βλεπει λοιπον τι ζηταει και κανει την επιλογη του.

τωρα για το θεμα μπορει μερικοι οντως με opc να γουσταρουν κ να επαιρναν το gti, ομως υπαρχουν κ αρκετοι με vw που θα επαιρναν το opc. εγω προσωπικα το τσιμπαγα χωρις δευτερη σκεψη (εδω πηρα σεατ να μου πεις ε playmaker;), διαλεξα αυτο που διαλεξα επειδη πολυ απλα μου αρεσε περισσοτερο απο τα αλλα εμφανισιακα και τα θετικα για μενα της χαμηλης καταναλωσης (σχετικα και σε συγκριση με αλλα) και του dsg. το opc το βαζω ναι μεν στο ιδιο επιπεδο συγκρισης με τα κουπρα-gti αλλα διαφορετικης φιλοσοφιας. οπως ειπαμε ο καθενας κοιταζει τι θελει και παιρνει.

συμφωνω....καλα μη μου βαζεις ολες αυτες τις μαρκες στο ιδιο καλαθι η fiat Πριν λιγα χρονια ηταν θφηνο αμαξι να κανεις τη δουλια σου...αλλο αν υπηρχαν καποια φτιαγμενα κτλ ουτε τη toyota με τα βρομερα πλαστικα της....και τη 0δενικη ποιοτητα

οπως η vw ειναι ενα σκλαλη κατω απο audi ετσι και η seat ειναι ενα σκαλι πιο κατω...το οτι μπορει να σου αρεσει παραπανω ειναι απολυτο λογικο μιλαμε για γουστο και για διαφορετικα αμαξια!και εγω μπορει να παρω seat κτλ δεν εχς καμια παρωπιδα!απλα λεω πως εχει το πραγμα αλλωστε και τα λευτα το λενε

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω....καλα μη μου βαζεις ολες αυτες τις μαρκες στο ιδιο καλαθι η fiat Πριν λιγα χρονια ηταν θφηνο αμαξι να κανεις τη δουλια σου...αλλο αν υπηρχαν καποια φτιαγμενα κτλ ουτε τη toyota με τα βρομερα πλαστικα της....και τη 0δενικη ποιοτητα

οπως η vw ειναι ενα σκλαλη κατω απο audi ετσι και η seat ειναι ενα σκαλι πιο κατω...το οτι μπορει να σου αρεσει παραπανω ειναι απολυτο λογικο μιλαμε για γουστο και για διαφορετικα αμαξια!και εγω μπορει να παρω seat κτλ δεν εχς καμια παρωπιδα!απλα λεω πως εχει το πραγμα αλλωστε και τα λευτα το λενε

ναι απλα θελω να σου πω οτι ειναι μικροτερη η ψαλιδα αναμεσα σε ολα αυτα αποσο νομιζεις, φανταζομαι και εσυ, και πολλοι αλλοι τελοσπαντων.

και μιλαμε τουλαχιστον για την εποχη μας τωρα ασε το παρελθον, γιατι θα δεις εταιριες οπως η σκοντα η φιατ η σεατ η οπελ ακομα και η χιουνται και η κια, χρονο με το χρονο καλυπτουν τη διαφορα απο τις αλλες και φτανουμε σε ενα σημειο η σημαντικοτερη διαφορα να ειναι το "ονομα". και ετσι ουσιαστικα βλεπεις και ψωνιζουν καποιοι με μοναδικο γνωμονα το "ονομα" και θα αγνοησουν το διπλα μοντελο που ναι μεν μπορει και να του αρεσει περισσοτερο η γενικα να καλυπτει πληρεστερα τις αναγκες του, αλλα ειναι απο την ταδε εταιρια που δεν εχει "ονομα"...

συμφωνω με τις μικρες διαφορες επιπεδου και τα σκαλια που λες και εσυ, αλλα ειναι μικροτερα σκαλοπατια αποσο νομιζουν καποιοι. παρε για παραδειγμα το πολακι το tsi με το αντιστοιχο A1 tsi. ακομα και τα ιδια λεφτα να ειχαν ποιος ο ουσιαστικος λογος να επιλεξεις το A1 περα απο τον κυριοτερο λογο που θα ειναι το ονομα;; πολλα παραδειγματα τετοια και απο εταιρια σε εταιρια.

και ναι και η διαφορα στα λεφτα το λενε οτι υπαρχουν διαφορες, αλλα δε θα συμφωνησεις σε αυτο και εσυ ο ιδιος αν κοιταξει το θεμα που κουβεντιαζουμε με opc και gti. το opc ειναι ακριβοτερο, οπως κανονικα και το κουπρα αρκετα ακριβοτερο απο το gti (ασχετο αν μεσα στην οικογενεια εγιναν παραχωρησεις), αυτο σημαινει που ειναι καλυτερο το ενα απο το αλλο; στα ματια μου απλα βλεπω δυο αμαξια διαφορετικης φιλοσοφιας το ενα με το αλλο, καποιος αλλος βλεπει "opel" και "vw". ο αλλος βλεπει "seat" και "vw" εγω βλεπω τα ιδια πραγματα σε διαφορετικο καλουπι, πιο σπορ και νεανικο το ενα, πιο σοβαρο συντηρητικο μεν αλλα πιο ποιοτικο το αλλο. ο καθενας κανει την επιλογη του.

Link to comment
Share on other sites

ναι απλα θελω να σου πω οτι ειναι μικροτερη η ψαλιδα αναμεσα σε ολα αυτα αποσο νομιζεις, φανταζομαι και εσυ, και πολλοι αλλοι τελοσπαντων.

και μιλαμε τουλαχιστον για την εποχη μας τωρα ασε το παρελθον, γιατι θα δεις εταιριες οπως η σκοντα η φιατ η σεατ η οπελ ακομα και η χιουνται και η κια, χρονο με το χρονο καλυπτουν τη διαφορα απο τις αλλες και φτανουμε σε ενα σημειο η σημαντικοτερη διαφορα να ειναι το "ονομα". και ετσι ουσιαστικα βλεπεις και ψωνιζουν καποιοι με μοναδικο γνωμονα το "ονομα" και θα αγνοησουν το διπλα μοντελο που ναι μεν μπορει και να του αρεσει περισσοτερο η γενικα να καλυπτει πληρεστερα τις αναγκες του, αλλα ειναι απο την ταδε εταιρια που δεν εχει "ονομα"...

συμφωνω με τις μικρες διαφορες επιπεδου και τα σκαλια που λες και εσυ, αλλα ειναι μικροτερα σκαλοπατια αποσο νομιζουν καποιοι. παρε για παραδειγμα το πολακι το tsi με το αντιστοιχο A1 tsi. ακομα και τα ιδια λεφτα να ειχαν ποιος ο ουσιαστικος λογος να επιλεξεις το A1 περα απο τον κυριοτερο λογο που θα ειναι το ονομα;; πολλα παραδειγματα τετοια και απο εταιρια σε εταιρια.

και ναι και η διαφορα στα λεφτα το λενε οτι υπαρχουν διαφορες, αλλα δε θα συμφωνησεις σε αυτο και εσυ ο ιδιος αν κοιταξει το θεμα που κουβεντιαζουμε με opc και gti. το opc ειναι ακριβοτερο, οπως κανονικα και το κουπρα αρκετα ακριβοτερο απο το gti (ασχετο αν μεσα στην οικογενεια εγιναν παραχωρησεις), αυτο σημαινει που ειναι καλυτερο το ενα απο το αλλο; στα ματια μου απλα βλεπω δυο αμαξια διαφορετικης φιλοσοφιας το ενα με το αλλο, καποιος αλλος βλεπει "opel" και "vw". ο αλλος βλεπει "seat" και "vw" εγω βλεπω τα ιδια πραγματα σε διαφορετικο καλουπι, πιο σπορ και νεανικο το ενα, πιο σοβαρο συντηρητικο μεν αλλα πιο ποιοτικο το αλλο. ο καθενας κανει την επιλογη του.

συμφωνω απολυτα...αλλος παιρνει tsi 160 Και αλλος 116...αχαχαχαχ

για πολλους ομως ασχετους απο αμαξια εσυ θα εχεις ενα skoda ο αλλος θα χει vw θα χει mercedes A-class Κτλ

το cupra Πιο ακριβο?ε?

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα...αλλος παιρνει tsi 160 Και αλλος 116...αχαχαχαχ

για πολλους ομως ασχετους απο αμαξια εσυ θα εχεις ενα skoda ο αλλος θα χει vw θα χει mercedes A-class Κτλ

το cupra Πιο ακριβο?ε?

ναι αλλα εσυ θα παρεις κατι που να καλυπτει τις αναγκες σου και να αρεσει σε σενα, η θα επιλεξεις αυτο που θα το βλεπει και θα ψαρωνει ο γειτονας ο μπακαλης τα πεθερικα κτλ; αν ειναι να διαλεξεις με βαση το δευτερο παω πασο, προσωπικα θα παρω οτι αρεσει σε μενα και μονο..

για τις τιμες το κουπρα ειναι στα 19990, με την εκπτωση στα 18990 (οι παραχωρησεις μεσα στην οικογενεια που λεγαμε), το gti ξεκινησε και παραμενει στα 19390. μεχρι πριν ενα χρονο περιπου το κουπρα ειχε ξεκινησει και συνεχιζε να πωλειται στην τιμη των 23000... το opc εχει πεσει ελαχιστα και ειναι στα 21800 πλεον..

Link to comment
Share on other sites

εχω μπει σε α1 και ειναι πολυ πιο ποιοτικο απο ibiza fr dsg και polo tsi(105) και γκολφ μκ5 το δικο μου.και σου λεω αυτα γιατι εχω μπει σε αυτα.τωρα απο πολο gti δεν ξερω δεν εχω μπει...παντως στανταρ αλλο audi και αλλο vw-seat-skoda-opel...κλπ κλπ!

Link to comment
Share on other sites

οτι δεν εχουμε το θεωρουμε καλυτερο αν δεν εχετε ζησει μαζι του μη μιλατε!τα χετε ολα ρε εχετε vw και πατε στα Opel....δηλαδη ελεος!για ρωτηστε πως ξερογλυγονται ολοι για vw....(απο μικροτερη κατηγορια παντα)αν ειχαμε λευτα ολοι θα περναμε ferari Κτλ τι να λεμε

Εχω ζησει και ξερω καποια πραγματα απο opel.

ενα ASTRA GTC 1.6 ατμοσφαιρικο με 155000 χιλιομετρα που δεν εβγαλε τοιποτα

ενα CORSA FACELIFT 2011 1.4 με 7000 χιλιομετρα

και περιμενω αλλο ενα CORSA επαγγελματικο.

πιστεψε με τα καραγκιοζολικα της VW δεν τα εχω δει ουτε στα Service της OPEL ουτε στις βλάβες.

δεν εχεις το καλυτερο αμαξι που παιζει ουτε εγω ουτε εσυ ουτε κανεις που εχει GOLF.

κοιτα και λιγο ποιο κατω και μην εισαι κολλημένος.

αυτο που σου παρέχει ενα OPC δεν μπορει να σου το παρέχει ενα αποστειρωμένο GTI.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

εχω μπει σε α1 και ειναι πολυ πιο ποιοτικο απο ibiza fr dsg και polo tsi(105) και γκολφ μκ5 το δικο μου.και σου λεω αυτα γιατι εχω μπει σε αυτα.τωρα απο πολο gti δεν ξερω δεν εχω μπει...παντως στανταρ αλλο audi και αλλο vw-seat-skoda-opel...κλπ κλπ!

για ευνοητους λογους δεν το συγκρινα με το ιμπιζα! γνωριζω ποια η διαφορα τους στο συγκεκριμενο τομεα για αυτο δεν μπηκα στον κοπο καν. το συγκρινα ομως με το αντιστοιχο πολο που νομιζω οτι ειναι πολυ πιο κοντα σε οτι αφορα την ποιοτητα εσωτερικα στην οποια και αναφερομουν. και για τα συγκεκριμενα αμαξια που αναφερθηκα, αν τα βαλεις κατω το μονο πραγματικα που αξιζει για να επιλεξει κανεις το Α1 ειναι το ονομα! η χρηματικη διαφορα τεραστια για την κατηγορια που βρισκονται και τα δυο, συν οτι αποδιδει και 20 αλογα λιγοτερο το Α1 (λογικο απο τη μια για να μην κοντραρει το 122-δεν παυει να ειναι μειονεκτημα ομως σε συγκριση με το πολο)

Link to comment
Share on other sites

οτι δεν εχουμε το θεωρουμε καλυτερο αν δεν εχετε ζησει μαζι του μη μιλατε!τα χετε ολα ρε εχετε vw και πατε στα Opel....δηλαδη ελεος!για ρωτηστε πως ξερογλυγονται ολοι για vw....(απο μικροτερη κατηγορια παντα)αν ειχαμε λευτα ολοι θα περναμε ferari Κτλ τι να λεμε

Φιλε Playmaker, συμφωνουμε και νομιζω πως φαινεται κι απο τις επιλογες μου. Ειχα VW (Golf) GTI, πηρα VW (Polo) GTI, αρα αυτοματως και πιστευω πως τα VW ειναι τα κορυφαια GTI αυτην την περιοδο, δεν θα τα αλλαζα για Οpel.

Απλα στην περιπτωση του Golf το προτιμουσα χωρις 2η σκεψη ΚΑΙ οδηγικα σε σχεση με το -αντιστοιχο του- Astra Opc. Στην περιπτωση του Polo, το προτιμω μεν, το θεωρω καλυτερο συνολικα, πιο αποτελεσματικο, πιο ασφαλες και οικονομικο και σε τιμη-προκληση. Παρολα αυτα ομως, αν ηθελα αποψε να παω μια βολτα αργα το βραδυ μονος μου, μεταξυ των 2, θα ηθελα να ειχα το Οpc (το λεγομενο one night stand :flowers: !)...

Και να σου πω και την αληθεια, εκει που γραφεις για Ferrari κλπ., με το Golf ημουν τοσο ικανοποιημενος σε ΟΛΑ που στη θεση του που παλι VW θα παιρνα!!

Και εξηγουμαι:

Πριν παραλαβω το Polo, σκεφτομουν οτι στη θεση του Golf μηπως το αντικαταστησω παλι με Golf GTI (VI) ή το Scirocco R, τοσο πολυ μου αρεσε το Golf V. Τωρα που παρελαβα το Polo, και μολις πουλησα και το Golf μου, τα ξεγραψα και τα 2 και αρχιζω να ψαχνω για κατι πιο καθαροαιμο. Κορυφαιο σε ολα του το Polo, αλλα κακα τα ψεματα δεν ειναι GTI, ειναι GT! Και αν οδηγικα ειναι παραπλησιο με το GTI Mk VI και το Scirocco R, εμενα προσωπικα να μου λειπει το βυσσινο!!! :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.