Guest Skaraveomania Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες! Το site που έψαχνα για την εξέλιξη των σκαραβαίων, το βρήκα και είναι αναλυτικότατο!!! Για όποιον ενδιαφέρεται είναι http://fly.hiwaay.net/~jfrohwei/vwac/changes.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Η μηχανή που έχει χαρακτηριστεί ως σκυλί είναι η 1,2L! Αλλά αυτή η μηχανή δεν ενδίκνειται για εξέλιξη! Η πιο καλή μηχανή για εξέλιξη είναι η 1.6L μιας και έχει ίδιες διαστάσεις με την 1.3, παρεμφερείς αριθμούς πλαισίου και πιο ενισχημένο κορμό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaraveomania Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Μηχανή 1,2L (40hp) ----> 1961-1965 Μηχανή 1,3L (50hp) ----> 1966 Μηχανή 1,5L (53hp) ----> 1967-1969 Μηχανή 1,6L (57hp) ----> 1970- Ισχύουν αυτές οι αντιστοιχίες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Περίπου 1,2 35 άλογα 1,3 45 1,5 50 1,6 65 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaraveomania Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Μήπως παίζουν γενικά? Εγώ αυτά τα πήρα από το site που γράφω πιο πάνω. Απλά λέει οτι βασίζεται σε μοντέλα που πωλήθηκαν στην Αμερική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Τι να σου πω. Το συνεργείο που πάω μου τα έχει πει αυτά, και τον πιστεύω απόλυτα, μιας και ο άνθρωπος δουλεύει 30 χρόνια πάνω στα θηρία μας!!! Εκτός αυτού τρέχει και σε ιστορικούς αγώνες και λοιπά rally, που διοργανώνει η ΦΙΛΠΑ, μαζί με αντίστοιχους οργανισμούς!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaraveomania Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Ε τότε θα τον εμπιστευτούμε τον άνθρωπο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 καλά δεν νομίζω οτι ο σκαραβαίος φημίζεται και για τα κρατήματα του...Αλλωστε και απο κατασκευή είναι λογικό να μην είναι και το πιο ευκολοδήγητο αυτοκίνητο....Ασε που ειναι ευαίσθητος σε πλευρικους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 που το ξέθαψες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Να σου πω την αλήθεια είδα την εικονίτσα του skaraviaiou που πεταει το σήμα της citroen στα σκουπίδια, και επειδή μεγάλη μου αγάπη είναι το 2cv,(κλασεις ανώτερο του beetle), μου ήρθε να πετάξω λίγη λάσπη στο beetle για να τον πικάρω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 σιγά την κονσέρβα το 2cv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 Να σου πω την αλήθεια είδα την εικονίτσα του skaraviaiou που πεταει το σήμα της citroen στα σκουπίδια, και επειδή μεγάλη μου αγάπη είναι το 2cv,(κλασεις ανώτερο του beetle), μου ήρθε να πετάξω λίγη λάσπη στο beetle για να τον πικάρω!!!! Φίλε μου, τα γαλλικά έχουν αποδείξει την αξία τους... τα μόνα αυτοκίνητα που ΊΣΩΣ να άξιζαν ήταν το 2cv και ο βάτραχος. Αλλά τι να μας πουν τα αυτοκίνητα που αντί για μπρμπρμπρ κάνουν μπγμπγμπγ... Επίσης για αυτό που λές για τα κρατήματα, άσε κάποιον που οδηγάει σκαραβαίο, να ξέρει καλύτερα. Το ότι δεν είναι παιχνιδάκι στην οδήγησή του, αυτό το κάνει περισσότερο γοητευτικό. ¶λλωστε το 2cv και η κουλή, στην προκειμένη περίπτωση, Μαρία μπορούσε να το οδηγήσει. Επίσης, δεν νομίζω ο Porsche να έφτιαξε αυτοκίνητο που να πηγαίνει με 3 ρόδες, επειδή σκοτώθηκε ο γιος του σε ανάλογο ατύχημα. Όσων αφορά τους πλευρικούς, μην ακούσω πως το 2cv είναι ο θεός της αντίστασης, γιατί είναι κάθετο στο πλάι. Και σε παρακαλώ, ψάξε λίγο στο internet, μπορεί να βρείς φωτογραφία με σκαραβαίο να έχει φέρει τουμπα 2cv φορτηγάκι... Κάτι τελευταίο. Το αρνητικό camper μήπως ξέρεις τί είναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Μαλλον θα πρεπει να αλλάξουμε το θεμα και να το ονομασουμε "2cv εναντιον σκαραβαιου"!!Παντως μου αρεσει το ποσο έντονες ειναι οι αντιδράσεις στην αναφορα περι 2cv....τωρα σχετικα με τα κρατηματα γραφω την προσωπικη μου αποψη αφου τυχαίνει να εχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα....Και θεωρω πως το 2cv ειναι πιο σταθερο, και πιο ευκολοδηγητο απο τον σκαραβαιο...Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι ιστορικα αυτοκίνητα και εχουν τα προτερηματα και τα ελλατωματα τους!!!(Ακου κονσερβα το 2cv...Λες και ο σκαραβαίος δεν μπαζει!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Μαλλον θα πρεπει να αλλάξουμε το θεμα και να το ονομασουμε "2cv εναντιον σκαραβαιου"!!Παντως μου αρεσει το ποσο έντονες ειναι οι αντιδράσεις στην αναφορα περι 2cv....τωρα σχετικα με τα κρατηματα γραφω την προσωπικη μου αποψη αφου τυχαίνει να εχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα....Και θεωρω πως το 2cv ειναι πιο σταθερο, και πιο ευκολοδηγητο απο τον σκαραβαιο...Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι ιστορικα αυτοκίνητα και εχουν τα προτερηματα και τα ελλατωματα τους!!!(Ακου κονσερβα το 2cv...Λες και ο σκαραβαίος δεν μπαζει!!) Μπορεί να μπάζει, αλλά ή λαμαρίνα του είναι από τραίνο, και όχι από κονσέρβα γαλλικής κομπόστας! Επίσης έχω να καταθέσω το εξής. Στον περιφεριακό Υμητού, μετά την τεράστια ανηφόρα έχει μια μικρή κατηφόρα και αμέσως δεξιά στροφή. Μπήκε ο σκαθάρης με 110. Το κοντέρ γράφει 140 και τελική έχω δει 130κάτι. Για να δούμε σε αναλογία με νέα αυτοκίνητα με πόσα μπήκε ο σκαθάρης στη στροφή;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 δε θα θελες να χρειαστεί να φρενάρεις με τόσα χιλιόμετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 bit, εννοείται πως δεν θα ήθελα να χρειαστεί να φρενάρω στο σημείο εκείνο με τόσα χλμ... Να προσθέσω πως ο σκαθάρης μου δεν έχει McPherson γόνατα, έχει τον παλιό τύπο (άξονα). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) χεχ ξέρω. Σε αυτό είναι που μια πατάς το φρένο και μια που αρχίζεις τις σβούρες. Σύνηθως πάει 1-2 σβούρες και μετά τούμπα. Edited February 16, 2008 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...