Jump to content
Guest Skaraveomania

Skaraveomania

Recommended Posts

Guest Skaraveomania

Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες!

Το site που έψαχνα για την εξέλιξη των σκαραβαίων, το βρήκα και είναι αναλυτικότατο!!!

Για όποιον ενδιαφέρεται είναι http://fly.hiwaay.net/~jfrohwei/vwac/changes.html

Link to comment
Share on other sites

Η μηχανή που έχει χαρακτηριστεί ως σκυλί είναι η 1,2L! Αλλά αυτή η μηχανή δεν ενδίκνειται για εξέλιξη! Η πιο καλή μηχανή για εξέλιξη είναι η 1.6L μιας και έχει ίδιες διαστάσεις με την 1.3, παρεμφερείς αριθμούς πλαισίου και πιο ενισχημένο κορμό!

Link to comment
Share on other sites

Guest Skaraveomania

Μηχανή 1,2L (40hp) ----> 1961-1965

Μηχανή 1,3L (50hp) ----> 1966

Μηχανή 1,5L (53hp) ----> 1967-1969

Μηχανή 1,6L (57hp) ----> 1970-

Ισχύουν αυτές οι αντιστοιχίες?

Link to comment
Share on other sites

Περίπου

1,2 35 άλογα

1,3 45

1,5 50

1,6 65

Link to comment
Share on other sites

Guest Skaraveomania

Μήπως παίζουν γενικά?

Εγώ αυτά τα πήρα από το site που γράφω πιο πάνω. Απλά λέει οτι βασίζεται σε μοντέλα που πωλήθηκαν στην Αμερική.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω. Το συνεργείο που πάω μου τα έχει πει αυτά, και τον πιστεύω απόλυτα, μιας και ο άνθρωπος δουλεύει 30 χρόνια πάνω στα θηρία μας!!! Εκτός αυτού τρέχει και σε ιστορικούς αγώνες και λοιπά rally, που διοργανώνει η ΦΙΛΠΑ, μαζί με αντίστοιχους οργανισμούς!!!

Link to comment
Share on other sites

καλά δεν νομίζω οτι ο σκαραβαίος φημίζεται και για τα κρατήματα του...Αλλωστε και απο κατασκευή είναι λογικό να μην είναι και το πιο ευκολοδήγητο αυτοκίνητο....Ασε που ειναι ευαίσθητος σε πλευρικους...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια είδα την εικονίτσα του skaraviaiou που πεταει το σήμα της citroen στα σκουπίδια, και επειδή μεγάλη μου αγάπη είναι το 2cv,(κλασεις ανώτερο του beetle), μου ήρθε να πετάξω λίγη λάσπη στο beetle για να τον πικάρω!!!! :mellow::blink::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια είδα την εικονίτσα του skaraviaiou που πεταει το σήμα της citroen στα σκουπίδια, και επειδή μεγάλη μου αγάπη είναι το 2cv,(κλασεις ανώτερο του beetle), μου ήρθε να πετάξω λίγη λάσπη στο beetle για να τον πικάρω!!!! ;):lol::lol:

Φίλε μου, τα γαλλικά έχουν αποδείξει την αξία τους... τα μόνα αυτοκίνητα που ΊΣΩΣ να άξιζαν ήταν το 2cv και ο βάτραχος. Αλλά τι να μας πουν τα αυτοκίνητα που αντί για μπρμπρμπρ κάνουν μπγμπγμπγ...

Επίσης για αυτό που λές για τα κρατήματα, άσε κάποιον που οδηγάει σκαραβαίο, να ξέρει καλύτερα. Το ότι δεν είναι παιχνιδάκι στην οδήγησή του, αυτό το κάνει περισσότερο γοητευτικό. ¶λλωστε το 2cv και η κουλή, στην προκειμένη περίπτωση, Μαρία μπορούσε να το οδηγήσει. Επίσης, δεν νομίζω ο Porsche να έφτιαξε αυτοκίνητο που να πηγαίνει με 3 ρόδες, επειδή σκοτώθηκε ο γιος του σε ανάλογο ατύχημα. Όσων αφορά τους πλευρικούς, μην ακούσω πως το 2cv είναι ο θεός της αντίστασης, γιατί είναι κάθετο στο πλάι. Και σε παρακαλώ, ψάξε λίγο στο internet, μπορεί να βρείς φωτογραφία με σκαραβαίο να έχει φέρει τουμπα 2cv φορτηγάκι...

Κάτι τελευταίο. Το αρνητικό camper μήπως ξέρεις τί είναι;

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον θα πρεπει να αλλάξουμε το θεμα και να το ονομασουμε "2cv εναντιον σκαραβαιου"!!Παντως μου αρεσει το ποσο έντονες ειναι οι αντιδράσεις στην αναφορα περι 2cv....τωρα σχετικα με τα κρατηματα γραφω την προσωπικη μου αποψη αφου τυχαίνει να εχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα....Και θεωρω πως το 2cv ειναι πιο σταθερο, και πιο ευκολοδηγητο απο τον σκαραβαιο...Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι ιστορικα αυτοκίνητα και εχουν τα προτερηματα και τα ελλατωματα τους!!!(Ακου κονσερβα το 2cv...Λες και ο σκαραβαίος δεν μπαζει!!)

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον θα πρεπει να αλλάξουμε το θεμα και να το ονομασουμε "2cv εναντιον σκαραβαιου"!!Παντως μου αρεσει το ποσο έντονες ειναι οι αντιδράσεις στην αναφορα περι 2cv....τωρα σχετικα με τα κρατηματα γραφω την προσωπικη μου αποψη αφου τυχαίνει να εχω οδηγήσει και τα δυο αυτοκίνητα....Και θεωρω πως το 2cv ειναι πιο σταθερο, και πιο ευκολοδηγητο απο τον σκαραβαιο...Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι ιστορικα αυτοκίνητα και εχουν τα προτερηματα και τα ελλατωματα τους!!!(Ακου κονσερβα το 2cv...Λες και ο σκαραβαίος δεν μπαζει!!)

fire.giffire.giffire.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gif

Μπορεί να μπάζει, αλλά ή λαμαρίνα του είναι από τραίνο, και όχι από κονσέρβα γαλλικής κομπόστας! Επίσης έχω να καταθέσω το εξής. Στον περιφεριακό Υμητού, μετά την τεράστια ανηφόρα έχει μια μικρή κατηφόρα και αμέσως δεξιά στροφή. Μπήκε ο σκαθάρης με 110. Το κοντέρ γράφει 140 και τελική έχω δει 130κάτι. Για να δούμε σε αναλογία με νέα αυτοκίνητα με πόσα μπήκε ο σκαθάρης στη στροφή;;;

Link to comment
Share on other sites

bit, εννοείται πως δεν θα ήθελα να χρειαστεί να φρενάρω στο σημείο εκείνο με τόσα χλμ...

Να προσθέσω πως ο σκαθάρης μου δεν έχει McPherson γόνατα, έχει τον παλιό τύπο (άξονα).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χεχ ξέρω. Σε αυτό είναι που μια πατάς το φρένο και μια που αρχίζεις τις σβούρες.

Σύνηθως πάει 1-2 σβούρες και μετά τούμπα.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.