Jump to content

Recommended Posts

Γεια σας και απο μενα. Ντινος απο αθηνα
Εχω κι εγω ενα golf tsi. Οι μετατροπες που εχω κανει ειναι οι εξης.

MHXANIKA
προγραμμα απο e tuners
βαρελακι bmc
ανταπτορας της forge στην σκαστρα
και ενα τελικο στην εξατμιση

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
εμπρος πισω και πλαϊνα απο gti
πισω φωτα r32
εμπρος φωτα κατι ξεκαρφωτα απο ebay
kit xenon
ζαντες 18'' απο mercedes amg
ελατηρια eibach
φυμε 3m

ΙΔΟΥ

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο ομορφο φιλε να το χαιρεσαι :) ..ωραια τα φωτα μπροστα...απο αλογα ποσα περιπου?

Ευχαριστω ρε man. Απο αλογα δεν ξερω δεν το πηγα για μετρηση γιατι δεν με νοιαζουν και τοσο τα νουμερα. Το θεμα ειναι πως το βλεπεις εσυ στο δρομο. Ο Κριτωνας μου ειχε πει 200 αλλα δεν το κοβω.

Παντως απο προχθες που εβαλα τις ζαντες εχω δει μεγαλη διαφορα απο πριν στο γκαζι

Link to comment
Share on other sites

Τα εμπρος φωτα τα "κατι ξεκαρφωτα απο ebay" ειναι τα Angel eyes και τα ψαχνω 1 χρονο για το γκολφ 6... :D

Link to comment
Share on other sites

Τα εμπρος φωτα τα "κατι ξεκαρφωτα απο ebay" ειναι τα Angel eyes και τα ψαχνω 1 χρονο για το γκολφ 6... :D

Αυτα τα κατι ξεκαρφωτα λοιπον δεν ειναι ακριβως angel eyes εχουν απο κατω και μια σειρα led οπως τα audi (εμενα δε μ αρεσει και τοσο γι αυτο και συνηθως τα εχω σβηστα).

Τωρα για γκολφ 6 δεν ξερω ρε φιλε εψαξες ebay?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα. Ντινος απο αθηνα

Εχω κι εγω ενα golf tsi. Οι μετατροπες που εχω κανει ειναι οι εξης.

MHXANIKA

προγραμμα απο e tuners

βαρελακι bmc

ανταπτορας της forge στην σκαστρα

και ενα τελικο στην εξατμιση

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

εμπρος πισω και πλαϊνα απο gti

πισω φωτα r32

εμπρος φωτα κατι ξεκαρφωτα απο ebay

kit xenon

ζαντες 18'' απο mercedes amg

ελατηρια eibach

φυμε 3m

ΙΔΟΥ

Πολυ ομορφο το εργαλειο σου!!!!!!!! τωρα και κοκκινες δαγκανες!:D

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο λιιιιγα χρονια ειπα να συνεχισω αυτο το θεμα μιας και υπαρχουν αρκετες αλλαγες στο τουτου.

 

Ξεκιναω λοιπον

Εξωτερικα παραμενει οπως πριν εκτος απο τη μασκα μπροστα που αντικατασταθηκε με αυτην χωρις το σημα

Μηχανικα
intercooler s3
εισαγωγη dtm
αντλια υψηλης autotech
σκαστρα και wg της forge
εξατμιση φ70 απο downpipe
προγραμμα svs
φρενα εμπρος απο s3
επισης σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω τι μπεκ εχω βαλει αλλα χωρις αποτελεσμα.
Προσεχως θα αλλαχθει η τουρμπινα(καινουργια υβριδιο) και το προγραμμα(μαλλον overload)
Επισης λεω να αλλαξω τα πισω φρενα με τα μπροστινα απο gti που εχω και καθονται.
Αυτα τα ολιγα
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο λιιιιγα χρονια ειπα να συνεχισω αυτο το θεμα μιας και υπαρχουν αρκετες αλλαγες στο τουτου.

Ξεκιναω λοιπον

Εξωτερικα παραμενει οπως πριν εκτος απο τη μασκα μπροστα που αντικατασταθηκε με αυτην χωρις το σημα

Μηχανικα

intercooler s3

εισαγωγη dtm

αντλια υψηλης autotech

σκαστρα και wg της forge

εξατμιση φ70 απο downpipe

προγραμμα svs

φρενα εμπρος απο s3

επισης σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω τι μπεκ εχω βαλει αλλα χωρις αποτελεσμα.

Προσεχως θα αλλαχθει η τουρμπινα(καινουργια υβριδιο) και το προγραμμα(μαλλον overload)

Επισης λεω να αλλαξω τα πισω φρενα με τα μπροστινα απο gti που εχω και καθονται.

Αυτα τα ολιγα

Μπράβο φιλέ για τις βελτιώσεις που εχεις κάνει ατο αμάξι σου. Και εγω οδηγαω ενα golfaki tsi 5 και θα ήθελα πολύ να δω κάποια στιγμή φωτο απο το εργαλείο σου !

Link to comment
Share on other sites

2015 04 29 19.51.51

2015 04 29 20.13.28

2015 04 29 19.53.30


Η τουρμπινα ειναι ετοιμη με φτερωτες απο tfsi και αλουμινιο απο mazda mps και συντομα θα την βαλω πανω.

Επισης μου ειπε ο μαστορας οτι θα πρεπει ν αλλαξω και σκαστρα γιατι αυτη που εχω δεν κανει.

Οταν παω απο κει θ ανεβασω και φωτο της τουρμπινας

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο πολλη ταλαιπωρια και ξανα αλλαγη μηχανικου αλλα και προγραμματιστη το υβριδιο μπηκε πανω και μιας και ειχα τα λεφτα πριν απ το μπαμ με τις τραπεζες και θα τα εδινα ετσι κι αλλιως η κριση με βοηθησε και πετυχα τον κριτωνα να το ρυθμισει.

Στο δυναμομετρο του μαραβελια το αμαξι εβγαλε 274 με 1.3-1.4 σταθερη πιεση και 12/1 μιγμα.

Ο κριτωνας ειπε οτι μπορει να βγαλει και παραπανω δυναμη απλα τωρα ειναι απολυτως safe.

Το γκαζι εχει αρκετη διαφορα απο πριν αν και περιμενα μεγαλυτερη αλλα κατανοω οτι δεν παει παραπανω λογω ασφαλειας.

Το μονο θεμα που εχω ειναι οτι η καινουργια τουρμπινα που εβαλα μου καιει λαδια. Ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει και να στρωσει αλλα δεν το βλεπω.

Αν συνεχισει ετσι δεν ξερω τι θα κανω καθως δε μου αρεσει το αμαξι μου να καιει λαδι και δεν ξερω και αν επισκευαζεται.

Αυριο θα βαλω και την δυναμομετρηση.

Απ τη μια χαρηκα που επι τελους ρυθμιστηκε το τουρμπο απ την αλλη δεν ξερω πλεον αν θα εχω λεφτα να του βαλω βενζινη :lol:

Α ρε σοιμπλε τι μας κανεις!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα ελπίζω να το χαρείς.

Όσο για το turbo πίσω σε αυτόν που στην έφτιαξε.

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστω να σαι καλα.

Οσο για το τουρμπο αυτο εχω σκεφτει κι εγω αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα βρω ακρη. 

Το μονο που θα βρω σιγουρα ειναι κι αλλη ταλαιπωρια

Link to comment
Share on other sites

Καμία ταλαιπωρία. Πήγαινε το πίσω και εξήγησε του το πρόβλημα. Δεν ειναι κάτι που φτιάχνεται εν καιρώ

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.