Jump to content
vband

! Σοσ ! Προβλημα Με Πολλαπλασιαστές

Recommended Posts

Το τοπικ ειναι συνεχεια του θεματος που προανεφερα στο TSI 122

Τα γραφω πιο αναλυτικα

Προλογος

Golf V TSI 122 hp Aπριλη 2009, 42000 κμ

Αλλαγη turbo sta 15000 λογω αστοχιας υλικου

Αλλαγη συχνονιζε και σασμαν στις 25000 λογω αστοχιας οδηγου

Μετα απο αυτα προγραμμα Revo στα 158-162 αλογα με 26 κιλα

Το παρακατω γινεται με Aegean 95ara ενω το προγραμμα ειναι

για 100αρα αλλα δεν ειχε ο τυπας.

A.

Ενω οδηγω ανοιγοντας την 3η με λιγες στροφες νιωθω οτι δε τραβαει

Συνεχιζει η κατασταση σημερα ετσι οπου το αυτοκινητο παει

αργα (οχι πολυ αργα) αλλα δε παει για 100 αλογα.

Επισης βγαζω το φιλτροκουτι να δω αν ακουω τιποτα και ο ηχος αφανταντος

Β. Σημερα συνεχιζουμε τα ιδια το κανω μια αποσταση απο νοτια προς

Αγιο Στεφανο και στην Εθνικη δε μπορω να προσπερασω

ουτε το 1.0 66 αλογα Chevrolet Matiz

Στις 3000 στροφες το αμαξι κλωνιζεται ολοκληρο, απο εκει

και μετα ανεβαινει μια χαρα αλλα πιο αργα χωρις τουρμπισμα

Λιγο πριν φτασω αναβει και τη σηματακι στο καντραν που υποδειλωνει

βλαβη στο συστημα εξαγωγης καυσαεριων.

Β.

το παρκαρω και το ξαναπαιρνω μετα απο 3 ωρες.

Ενω ειμαι παρκαρισμενος μαρσαρω συνεχως μεχρι τον κοφτη των 4000

χωρις να ακουω σκασιμο

Ξαφνικα το σκασιμο επανερχεται

Ολα δειχνουν οτι ενανηλθαν, παει τρενο

Στις 3000 ομως συνεχιζει να βγαζει κομπλεξ

απο 2600 εως 3000 θα ανεβασει πολυ αργα η πολυ γρηγορα χωρις

αλλαγη στην επιταχυνση

Επισης θα ακουστει σκασιμο σφυριγμα αλλοτε μια φορα

αλλοτε 2 αλλοτε 10 φορες συνεχομενες σα WRC

- Θα προσπαθησω να τραβηξω videaki

Μιλωντας χτες με τον ΚostasTSI12345 μου ανεφερε οτι

"

Η n 75 αν έχει πρόβλημα σου κάνει κομπιασμα στις 3000αλλα μετά ανεβάζει κανονικα.Η σκαστρα αν έχει πρόβλημα σε βάζει σε safe mode και δεν ανεβάζει πάνω από τις 4000...."

- Σε safe mode δεν εχω μπει γιατι παω σε οσες στροφες θελω, ισως το πρωτο να αληθευει

αλλα τα ακυρα σκασιματα δεν εχουν να κανουν με τη σκαστρα?

Διαβαζωντας βιβλιογραφια ειδα οτι η σκαστρα παει πακετο με την N249 στο λεγομενο μερος dumpvalve το οποιο πεταει εξω ΚΡΥΟ αερα που περισεψε

η Ν75 ειναι συνδεδεμενη με την wastegate ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ DUMPVALVE και στο σημειο αυτο πεταει εξω ζεστο αερα δηλαδη αερα που περισεψε απο τα καυσαερια που κινησαν τον πρωτο στροβιλο

ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΜΟΣΙΑΣ λεει οτι στα TSI 122 δεν εχουμε N75 (!!!) αλλα σιγουρα θα χουμε

κατι σε wastegate, αποκλειεται να την εχουμε ενσωματωμενη για το μεγεθος του κινητηρα.

Αυτα τα λιγα

Τολης ο τουρμποκτονος

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Λογικα μια απο τις 2 ειναι...Ειναι νωσος τον TSI τις εχουν αλλαξει ολοι!Αν δεν εχεις αλλαξει ποτε καιρος σου ηταν!Θα σου πουν τα παιδια ποια απο τις 2 ειναι καθως ξερουν τα συμπτωματα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να χάλασαν όλα μαζί.

Πιθανόν να είσαι σε safe mode.

Βγάλε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας για λίγο

και μετά ξαναβάλτον.

Το πιο εύκολο και ανέξοδο πράγμα που μπορείς να

κάνεις πρώτα....

Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν σε safe mode θα το ηξερε. Safe mode ειναι οταν το αμαξι θα παει(αν παει) μεχρι της 3000σαλ ποιο αργα απο ποδηλατο.

Η εξατμιση ακουγεται σαν WRX STi και νομιζεις οτι εχεις ελευθερας.

Πας αλλαζεις ν75 και ν249 και εισαι κομπλε.

Οταν βαζουμε 95αρα σε αμαξι με προγραμμα 100αρας δεν κανουμε δοκιμες... Τζιζ! Απλα παμε ηρεμα.

Ν75 εχουμε.

Υ.Γ Το 1.0 Ματιζ μαμαει και δερνει.

Υ.Γ.2 Σαν πολλα αλογα δεν εχεις για προγραμμα μονο??

Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν σε safe mode θα το ηξερε. Safe mode ειναι οταν το αμαξι θα παει(αν παει) μεχρι της 3000σαλ ποιο αργα απο ποδηλατο.

Η εξατμιση ακουγεται σαν WRX STi και νομιζεις οτι εχεις ελευθερας.

Πας αλλαζεις ν75 και ν249 και εισαι κομπλε.

Οταν βαζουμε 95αρα σε αμαξι με προγραμμα 100αρας δεν κανουμε δοκιμες... Τζιζ! Απλα παμε ηρεμα.

Ν75 εχουμε.

Υ.Γ Το 1.0 Ματιζ μαμαει και δερνει.

Υ.Γ.2 Σαν πολλα αλογα δεν εχεις για προγραμμα μονο??

Δε πιστευω να εφταιγε η βενζινη, καθε ποσο αλλαζετε τις Ν ?

Αν ειναι οταν βγαινω το βραδυ εξω για ποτο να παιρνω και μια μαζι μου

Κινητο,πορτοφολι,Ν75 φυγαμε...

Υ.Γ. Ματιζ φορ λαιφ

Υ.Γ. 2. Το κινω σε προαστια που εχουν πιο καθαρο αερα αρα πιο καλη καυση αρα + 3 αλογα

Και επισης εχασα και 7 κιλα με διαιτα οποτε βαλε κι απο εκει αλλα 2 αλογα

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Μπαρομετρο εχεις να δεις τι πιεση ανεβαζεις??? Τα κολαρα σου τα κοιταξες ολα αν ειναι οκ μηπως κανενα χανει??? Απο πολλαπλη εισαι οκ?? Κατα μεγαλο ποσοστο πεφτεις σε safemode, για να βγεις απο safemode απλα σβηνεις και ξαναναβεις, μπαταρια οποιος προανεφερε καποιος ποιο πανω αποσυνδεεις για να σβησεις τυχον λαμπακια που εχουν αναψει αν δεν εχεις vagcom να κανεις reset, σε safemode το αμαξι ανεβαζει στροφες και μετα τις 3000 κανονικα (τουλαχιστων στα 4αρια) αλλα δεν εχεις γκαζια, βγαζει εκτος ολους τους αισθητηρες της μηχανης και δουλευει βαση καποιον στανταρ στοιχειων...

Στη θεση σου για αρχη αν ολα τα παραπανω ειναι καλα θα αλαζα Ν249 και μετα Ν75 να δεις πως παει το αμαξι...

Δε μπορω να ανεβασω video εδω ?

Θελω να μου πουν ακριβως τι φταιει οχι γενικα κι αοριστα οπως την αλλη φορα

Μπαρομετρο που μπορω να βαλω, εστω προσωρινα να το χω χυμα στο καθισμα διπλα με ενα καλωδιο

???

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Δε πιστευω να εφταιγε η βενζινη, καθε ποσο αλλαζετε τις Ν ?

Εχω 20.000 με προγραμμα (22.000 εχει το αμαξι γενικα) και ποτε δεν αλλαξα ν75.. Απο τις 2000σαλ μπορω να το πατησω ταπα μεχρι 6000++ χωρις ουτε ενα κοψιμο. Εμενα αν χαλασει δεν θα χαλασει ν75.. θα χαλασει ν-caxa :D

Edit. Βιντεο μπορεις να ανεβασεις ευκολα στο youtube και μετα ενα copy/paste εδω να το δουμε

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

ρε μαν αφού τα είπαμε.....

Εαν έχει πρόβλημα η N75, απλά θα έχεις ένα κόμπιασμα στις 3000.

Εαν έχει πρόβλημα η σκάστρα σου, και δεν έχει διαλυθεί τελείως γιατί σε αυτή την περίπτωση σου ανάβει λαμπάκι, το αμάξι μπαίνει σε safe mode και δουλεύει χειρότερα από 1,4 golf και δεν ανεβάζει πάνω από 4000. Πολλές φορές δεν φαίνεται και στο διαγνωστικό. Το έχω πάθει 2 φορές....

Επίσης για ένα φίλο παραπάνω απανώ πως μπορεί να χαλάσουν και τα δύο μαζί...απλά είναι δύσκολο ...σε εμένα συνέβη.

Επίσης να το έχεις πάθει απο βενζίνη είναι πιθανό αν δεν έχεις τα παραπάνω συμπτώματα, απλά μάλλον θα πρέπει να έχουν κατουρίσει(συγνώμη κιολας)

μέσα στο ντεπόζιτό σου.

Οπότε πήγαινε σε ένα συνεργείο, πες τους τι παρατηρείς, άλλαξέ τα και είσαι άρχοντας. Αν είσαι στην εγγύηση καλύπτονται κανονικά.

Οι βαλβίδες αυτές στισ πρώτες γεννιές των αυτοκινήτων μας ήταν προβληματικές. Μετά τις φτιάξανε πιο ανθεκτικές και δεν θα ξαναέχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδες,με τα 122 αλογα εχει,ο κινητηρας αυτος εχει τις ιδιες ακριβως βαλβιδες με του 140/170/160? εγω γιατι δεν το νομιζω? αναρωτιεμαι γιατι ειναι διαφορετικος κινητηρας,και του λετε οτι ολα τα 1ης γενιας ειχαν παιδικες ασθενειες στις βαλβιδες. στα turbocompressor ναι, αλλα στα tsi 122? :D

Link to comment
Share on other sites

Το τοπικ ειναι συνεχεια του θεματος που προανεφερα στο TSI 122

Τα γραφω πιο αναλυτικα

Προλογος

Golf V TSI 122 hp Aπριλη 2009, 42000 κμ

Αλλαγη turbo sta 15000 λογω αστοχιας υλικου

Αλλαγη συχνονιζε και σασμαν στις 25000 λογω αστοχιας οδηγου

Μετα απο αυτα προγραμμα Revo στα 158-162 αλογα με 26 κιλα

Το παρακατω γινεται με Aegean 95ara ενω το προγραμμα ειναι

για 100αρα αλλα δεν ειχε ο τυπας.

A.

Ενω οδηγω ανοιγοντας την 3η με λιγες στροφες νιωθω οτι δε τραβαει

Συνεχιζει η κατασταση σημερα ετσι οπου το αυτοκινητο παει

αργα (οχι πολυ αργα) αλλα δε παει για 100 αλογα.

Επισης βγαζω το φιλτροκουτι να δω αν ακουω τιποτα και ο ηχος αφανταντος

Β. Σημερα συνεχιζουμε τα ιδια το κανω μια αποσταση απο νοτια προς

Αγιο Στεφανο και στην Εθνικη δε μπορω να προσπερασω

ουτε το 1.0 66 αλογα Chevrolet Matiz

Στις 3000 στροφες το αμαξι κλωνιζεται ολοκληρο, απο εκει

και μετα ανεβαινει μια χαρα αλλα πιο αργα χωρις τουρμπισμα

Λιγο πριν φτασω αναβει και τη σηματακι στο καντραν που υποδειλωνει

βλαβη στο συστημα εξαγωγης καυσαεριων.

Β.

το παρκαρω και το ξαναπαιρνω μετα απο 3 ωρες.

Ενω ειμαι παρκαρισμενος μαρσαρω συνεχως μεχρι τον κοφτη των 4000

χωρις να ακουω σκασιμο

Ξαφνικα το σκασιμο επανερχεται

Ολα δειχνουν οτι ενανηλθαν, παει τρενο

Στις 3000 ομως συνεχιζει να βγαζει κομπλεξ

απο 2600 εως 3000 θα ανεβασει πολυ αργα η πολυ γρηγορα χωρις

αλλαγη στην επιταχυνση

Επισης θα ακουστει σκασιμο σφυριγμα αλλοτε μια φορα

αλλοτε 2 αλλοτε 10 φορες συνεχομενες σα WRC

- Θα προσπαθησω να τραβηξω videaki

Μιλωντας χτες με τον ΚostasTSI12345 μου ανεφερε οτι

"

Η n 75 αν έχει πρόβλημα σου κάνει κομπιασμα στις 3000αλλα μετά ανεβάζει κανονικα.Η σκαστρα αν έχει πρόβλημα σε βάζει σε safe mode και δεν ανεβάζει πάνω από τις 4000...."

- Σε safe mode δεν εχω μπει γιατι παω σε οσες στροφες θελω, ισως το πρωτο να αληθευει

αλλα τα ακυρα σκασιματα δεν εχουν να κανουν με τη σκαστρα?

Διαβαζωντας βιβλιογραφια ειδα οτι η σκαστρα παει πακετο με την N249 στο λεγομενο μερος dumpvalve το οποιο πεταει εξω ΚΡΥΟ αερα που περισεψε

η Ν75 ειναι συνδεδεμενη με την wastegate ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ DUMPVALVE και στο σημειο αυτο πεταει εξω ζεστο αερα δηλαδη αερα που περισεψε απο τα καυσαερια που κινησαν τον πρωτο στροβιλο

ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΜΟΣΙΑΣ λεει οτι στα TSI 122 δεν εχουμε N75 (!!!) αλλα σιγουρα θα χουμε

κατι σε wastegate, αποκλειεται να την εχουμε ενσωματωμενη για το μεγεθος του κινητηρα.

Αυτα τα λιγα

Τολης ο τουρμποκτονος

Τολη , το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να πας ειτε στον βελτιωτη σου , ειτε σε μια αντιπροσωπεια VW , ωστε να δουν ποιες βλαβες βγαζει και να εκτιμησουν απο που προερχονται .

Απ οσα αναφερεις , το πιθανοτερο ειναι οτι προκειται ειτε για ελαττωματικο πολλαπλασιαστη , ειτε για πολυκαιρισμενα /καταπονημενα μπουζι και ετσι εμφανιζεται misfiring .

Link to comment
Share on other sites

Με πρόλαβε o Etuner. να δεις ένα log με τα λάθη σου για αρχη και μετά πιστεύω για πολλαπλασιαστή πας.

Είχα και γω το ιδιο πριν πολύ καιρό....Εκτός αν είναι γκαντέμης και χτύπησαν όλα και τα 3 :D

Αν δεν έχεις σφάλματα από βαλβίδα,που έτσι πιστεύω από τα γραφόμενά σου, κάνε τα παρακάτω:

Αφού διαβάζεις το log δες που έχεις Μissfires και κάνε αλλαγή πολλαπλασιαστών να σιγουρευτείς ότι είναι αυτοί. Άλλαξε δηλαδή τον πλ/στη που εμφανίζει missfire σε άλλον κύλινδρο, κάνε βόλτα log μετά στο διαγνωστικό. Αν βγάλει σφάλμα στο νέο κύλινδρο είναι πολλαπλασιαστής. Αν όχι, και βγάλει στον ίδιο κύλινδρο με πριν 99% για μπουζί.

ΥΓ.Οι πολλαπλασιαστές μέχρι τα 80,000 καλό είναι να αλλαχθούν όλοι.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.