Jump to content
mlkos

1.2 Tsi Με 7Ταχυτο Dsg

Recommended Posts

Καλημέρα.

Μολις παραλαβαμε το κοκκινο 1.2 tsi με το 7αρι dsg. Οι αλλαγες γινονται σχεδον απαρατηρητα, εχω ομως μια απορια, στην θεση D ανεβαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες, δηλαδη σε μικρο χρονικο διαστημα βρισκεσε στην 7η. Μεχρι εδω ολα καλα. Με το κατεβασμα ομως εχουμε ενα προβληματακι αφου στην περιπτωση που θελεις να επιταχυνεις, αργει να κατεβασει ταχυτητα, χανοντας ετσι πολυτιμο χρονο.

Ειχα μια πρωτη εμπειρια με το dct της BMW με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας αυτοκινητο και πρεπει να ομολογησω οτι στην περιπτωση αυτη το κατεβασμα γινεται εξισου ομαλα με το ανεβασμα. Μηπως στην περιπτωση του polo υπαρχει καποιο τρικ, η απλως θα πρεπει να το βαλουμε στην sport οδηγηση με οτι συνεπαγεται απο καταναλωση????

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ την dsg έκδοση. Προφανώς το κάνει για λόγους κατανάλωσης.

Τώρα αν το βάλεις στο sport το βενζινάδικο θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος

Συμφωνω οτι στην σπορ οδηγηση καταπινει, ομως το προβλημα με το κατευασμα στο d παραμενει, δηλ. πολυ αργη ανταποκριση στην επιταχυνση...

Link to comment
Share on other sites

Είναι για την πόλη το D. Αν θες προσπεράσεις και κόντρες το S είναι μονόδρομος.

Κριμα ομως γιατι οπως το παρουσιασανε το dsg, περιμεναμε περισσοτερα, παρα πολυ περισσοτερα. Καλο ητανε το tiptronic... Τι τα θελαμε τα 7ταχυτα στα 1200 κε???.... Αν τοξερα θα προτιμουσα αλλο αμαξι με σειριακο κιβωτιο... Δεν το θελω για κοντρες, αλλα για μια προσπεραση στην ανηφορα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Μολις παραλαβαμε το κοκκινο 1.2 tsi με το 7αρι dsg. Οι αλλαγες γινονται σχεδον απαρατηρητα, εχω ομως μια απορια, στην θεση D ανεβαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες, δηλαδη σε μικρο χρονικο διαστημα βρισκεσε στην 7η. Μεχρι εδω ολα καλα. Με το κατεβασμα ομως εχουμε ενα προβληματακι αφου στην περιπτωση που θελεις να επιταχυνεις, αργει να κατεβασει ταχυτητα, χανοντας ετσι πολυτιμο χρονο.

Ειχα μια πρωτη εμπειρια με το dct της BMW με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας αυτοκινητο και πρεπει να ομολογησω οτι στην περιπτωση αυτη το κατεβασμα γινεται εξισου ομαλα με το ανεβασμα. Μηπως στην περιπτωση του polo υπαρχει καποιο τρικ, η απλως θα πρεπει να το βαλουμε στην sport οδηγηση με οτι συνεπαγεται απο καταναλωση????

Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου.

Συμφωνω οτι στην σπορ οδηγηση καταπινει, ομως το προβλημα με το κατευασμα στο d παραμενει, δηλ. πολυ αργη ανταποκριση στην επιταχυνση...

Kick Down είναι η απάντηση!

Είναι για την πόλη το D. Αν θες προσπεράσεις και κόντρες το S είναι μονόδρομος.

Kick down ή Manual Mode

Στα φαναρια πρεπει να μπαινει στο Ν?

Αν είσαι πολύ ώρα σταματημένος καλό είναι να μπαίνει το N γιατί οι συμπλέκτες είναι Bite point (έτοιμοι για σύμπλεξη) και μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου.

Kick Down είναι η απάντηση!

Kick down ή Manual Mode

Το αμαξι εχει 250 χλμ, το kick down δεν φαινεται να εχει ανταποκριση, απλως περιμενει μεχρι να παρει τις στροφες του. Ειναι λιγο τραγικο να εισαι σε ενα ανηφορο με 7η η 6η και να περιμενεις τον 1200αρι να ανεβασει στροφες αντι να κατεβαζει ταχυτητα... Το χειροκινητο ειναι λυση η η στιγμιαια αλλαγη σε s αλλα γιατι πηραμε αυτοματο?!!! Θα δουμε στην πορεια αν το kick down βελτιωθει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου.

Kick Down είναι η απάντηση!

Kick down ή Manual Mode

Το αμαξι εχει 250 χλμ, το kick down δεν φαινεται να εχει ανταποκριση, απλως περιμενει μεχρι να παρει τις στροφες του. Ειναι λιγο τραγικο να εισαι σε ενα ανηφορο με 7η η 6η και να περιμενεις τον 1200αρι να ανεβασει στροφες αντι να κατεβαζει ταχυτητα... Το χειροκινητο ειναι λυση η η στιγμιαια αλλαγη σε s αλλα γιατι πηραμε αυτοματο?!!! Θα δουμε στην πορεια αν το kick down βελτιωθει.

Πολύ περίεργο..

Σίγουρα πατάτε το κουμπάκι στο πάτωμα? Να πίασει πάτωμα το πενταλ! Γιατί με το kick down μπαίνει η χαμηλότερη δυνατή ταχύτητα.. Έτσι γίνεται στα υπόλοιπα dsg..

Το κάνει σε ολα τα tsi αυτό? Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το κουμπάκι?

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Πολύ περίεργο..

Σίγουρα πατάτε το κουμπάκι στο πάτωμα? Να πίασει πάτωμα το πενταλ! Γιατί με το kick down μπαίνει η χαμηλότερη δυνατή ταχύτητα.. Έτσι γίνεται στα υπόλοιπα dsg..

Το κάνει σε ολα τα tsi αυτό? Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το κουμπάκι?

Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση...

Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση...

Αν το δοκιμάσεις και δεν κατεβάζει, έχεις βλάβη.

Σφαίρα κατεβάζει στο δικό μου, από 7η σε 3η!!

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Απλά D και φρένο. Το N είναι μόνο για το πλυντήριο αυτοκινήτου.

και αν θες απλα να τσουλισεις σε μια ανηφορα-κατηφορα....

Link to comment
Share on other sites

Άλλο το BMW, άλλο το πολάκι! Το BMW είναι μέσα στο μυαλό σου. και είναι και ταχύτατο. καμία σχέση, εχω και τα δυο και μάλιστα το BMW είναι το 6άρι steptronic. Το πολάκι είναι όντως λίγο αναίσθητο στο κατέβασμα.

Edited by sopon
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγώ έχω παραγγείλει το polo με dsg, θα βοηθούσε πόλους πιστεύω αρχαριους στην χρήση του κιβωτίου να έκανε κάποιο μέλος ένα review σχετικά με το κιβώτιο,την χρήση του το kickdown, και γενικότερες συμβουλές για τις διαφορες συνθήκες

p.s. Αν είχε και ένα βιντεάκι θα ήταν <_<:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγώ έχω παραγγείλει το polo με dsg, θα βοηθούσε πόλους πιστεύω αρχαριους στην χρήση του κιβωτίου να έκανε κάποιο μέλος ένα review σχετικά με το κιβώτιο,την χρήση του το kickdown, και γενικότερες συμβουλές για τις διαφορες συνθήκες

p.s. Αν είχε και ένα βιντεάκι θα ήταν ;):bug:

Δυστυχώς για το 7αρι δεν βρήκα κάτι ανάλογο ....

6spd DSG for dummies - Funny's unofficial guide

Για το 7άρι:

Skoda Superb mk2 DSG Manual (Ίδιο κιβώτιο με της VW )

DSG 0BH

Οil change: oil change every 60,000 km (Note manufacturer's regulations!)

Oil filter: No change intended in service interval (lifetime)

Towing: Maximum 50 km at a speed not exceeding 50 km/h

Γενικά :

http://img101.imageshack.us/img101/860/ussntitled1.jpg

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!

μπορεις να δεις και εδω που ειναι στα Ελληνικα.

ειναι για ibiza cupra DSG αλλα δεν παιζει κανενα ρολο αφου ειναι το ιδιο σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

Μολις το οδηγήσεις 3-4 μέρες θα συνηθίσεις τη λειτουργία του, δεν χρειάζεται και σεμιναριο ;) Τα 2 αρνητικά του dsg για μένα ειναι οτι στο s αλλάζει 1 κλικ πριν τον κόφτη (που δεν είναι καλό για όλα τα μοτέρ, το δικό μου 140αρι tsi μετά τις 5500 το πολυ 5800 είναι ψόφιο οπότε δεν εχει νοημα να ανεβάζεις 6800 για να αλλάξεις) και οτι στο manual ανεβάζει μονο του επίσης πριν τον κόφτη. Κατα τ'αλλα ειναι εκλπηκτικό κιβώτιο!

Πάντως δεν ξέρω τι συντήρηση θέλει το 7αρι :bug: Το 6αρι θέλει λάδι/φίλτρο κάθε 60000 χλμ αλλά για το 7αρι δεν βρήκα με ενα search κάπου να λέει τι service θέλει...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση...

Αν πήρες το 1.2 και το συγκρίνεις με τα 306 άλογα του κινητού περιπτέρου τότε έκανες λάθος επιλογή. Πούλα το άμεσα!

Link to comment
Share on other sites

Μολις το οδηγήσεις 3-4 μέρες θα συνηθίσεις τη λειτουργία του, δεν χρειάζεται σεμιναριο ;)

Πάντως δεν ξέρω τι συντήρηση θέλει το 7αρι :hyper: Το 6αρι θέλει λάδι/φίλτρο κάθε 60000 χλμ αλλά για το 7αρι δεν βρήκα με ενα search κάπου να λέει τι service θέλει...

Θεωρητικά το λάδι(G052171) είναι μόνιμης πλήρωσης. Γι' αυτό δεν χρειάζεται έλεγχος της στάθμης λαδιού σε αυτό το κιβώτιο. Συνεπώς είναι ευνόητο γιατί δεν υπάρχει έλεγχος στάθμης λαδιού.. αλλά στις 100-120.000 χλμ ίσως να πρέπει να γίνει μια αλλαγή. Εαν υπάρχει διαρροή λαδιού από το κιβώτιο τότε πρέπει να βγει όλο το λάδι του κιβωτίου, να επισκευαστεί η διαρροή, να τοποθετηθεί η βίδα εκκένωσης λαδιού στη θέση της και μετά να συμπληρωθεί 1,7 λίτρα λαδιού(όχι περισσότερα ή λιγότερα).

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά το λάδι(G052171) είναι μόνιμης πλήρωσης. Γι' αυτό δεν χρειάζεται έλεγχος της στάθμης λαδιού σε αυτό το κιβώτιο. Συνεπώς είναι ευνόητο γιατί δεν υπάρχει έλεγχος στάθμης λαδιού.. αλλά στις 100-120.000 χλμ ίσως να πρέπει να γίνει μια αλλαγή. Εαν υπάρχει διαρροή λαδιού από το κιβώτιο τότε πρέπει να βγει όλο το λάδι του κιβωτίου, να επισκευαστεί η διαρροή, να τοποθετηθεί η βίδα εκκένωσης λαδιού στη θέση της και μετά να συμπληρωθεί 1,7 λίτρα λαδιού(όχι περισσότερα ή λιγότερα).

Μάλιστα!! ;) Και γω πιστεύω οτι θα χρειάζεται αλλαγή κάποια στιγμή οσο λίγο και να είναι το λιπαντικό, δεν παίζει να ειναι lifetime...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.