mlkos Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Καλημέρα. Μολις παραλαβαμε το κοκκινο 1.2 tsi με το 7αρι dsg. Οι αλλαγες γινονται σχεδον απαρατηρητα, εχω ομως μια απορια, στην θεση D ανεβαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες, δηλαδη σε μικρο χρονικο διαστημα βρισκεσε στην 7η. Μεχρι εδω ολα καλα. Με το κατεβασμα ομως εχουμε ενα προβληματακι αφου στην περιπτωση που θελεις να επιταχυνεις, αργει να κατεβασει ταχυτητα, χανοντας ετσι πολυτιμο χρονο. Ειχα μια πρωτη εμπειρια με το dct της BMW με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας αυτοκινητο και πρεπει να ομολογησω οτι στην περιπτωση αυτη το κατεβασμα γινεται εξισου ομαλα με το ανεβασμα. Μηπως στην περιπτωση του polo υπαρχει καποιο τρικ, η απλως θα πρεπει να το βαλουμε στην sport οδηγηση με οτι συνεπαγεται απο καταναλωση???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Έχω και εγώ την dsg έκδοση. Προφανώς το κάνει για λόγους κατανάλωσης. Τώρα αν το βάλεις στο sport το βενζινάδικο θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlkos Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Έχω και εγώ την dsg έκδοση. Προφανώς το κάνει για λόγους κατανάλωσης. Τώρα αν το βάλεις στο sport το βενζινάδικο θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος Συμφωνω οτι στην σπορ οδηγηση καταπινει, ομως το προβλημα με το κατευασμα στο d παραμενει, δηλ. πολυ αργη ανταποκριση στην επιταχυνση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Είναι για την πόλη το D. Αν θες προσπεράσεις και κόντρες το S είναι μονόδρομος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlkos Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Είναι για την πόλη το D. Αν θες προσπεράσεις και κόντρες το S είναι μονόδρομος. Κριμα ομως γιατι οπως το παρουσιασανε το dsg, περιμεναμε περισσοτερα, παρα πολυ περισσοτερα. Καλο ητανε το tiptronic... Τι τα θελαμε τα 7ταχυτα στα 1200 κε???.... Αν τοξερα θα προτιμουσα αλλο αμαξι με σειριακο κιβωτιο... Δεν το θελω για κοντρες, αλλα για μια προσπεραση στην ανηφορα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Στα φαναρια πρεπει να μπαινει στο Ν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Όχι. Απλά D και φρένο. Το N είναι μόνο για το πλυντήριο αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Καλημέρα. Μολις παραλαβαμε το κοκκινο 1.2 tsi με το 7αρι dsg. Οι αλλαγες γινονται σχεδον απαρατηρητα, εχω ομως μια απορια, στην θεση D ανεβαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες, δηλαδη σε μικρο χρονικο διαστημα βρισκεσε στην 7η. Μεχρι εδω ολα καλα. Με το κατεβασμα ομως εχουμε ενα προβληματακι αφου στην περιπτωση που θελεις να επιταχυνεις, αργει να κατεβασει ταχυτητα, χανοντας ετσι πολυτιμο χρονο. Ειχα μια πρωτη εμπειρια με το dct της BMW με το οποιο ειναι εφοδιασμενο το αλλο μας αυτοκινητο και πρεπει να ομολογησω οτι στην περιπτωση αυτη το κατεβασμα γινεται εξισου ομαλα με το ανεβασμα. Μηπως στην περιπτωση του polo υπαρχει καποιο τρικ, η απλως θα πρεπει να το βαλουμε στην sport οδηγηση με οτι συνεπαγεται απο καταναλωση???? Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου. Συμφωνω οτι στην σπορ οδηγηση καταπινει, ομως το προβλημα με το κατευασμα στο d παραμενει, δηλ. πολυ αργη ανταποκριση στην επιταχυνση... Kick Down είναι η απάντηση! Είναι για την πόλη το D. Αν θες προσπεράσεις και κόντρες το S είναι μονόδρομος. Kick down ή Manual Mode Στα φαναρια πρεπει να μπαινει στο Ν? Αν είσαι πολύ ώρα σταματημένος καλό είναι να μπαίνει το N γιατί οι συμπλέκτες είναι Bite point (έτοιμοι για σύμπλεξη) και μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία Edited September 19, 2010 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlkos Posted September 20, 2010 Author Report Share Posted September 20, 2010 Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου. Kick Down είναι η απάντηση! Kick down ή Manual Mode Το αμαξι εχει 250 χλμ, το kick down δεν φαινεται να εχει ανταποκριση, απλως περιμενει μεχρι να παρει τις στροφες του. Ειναι λιγο τραγικο να εισαι σε ενα ανηφορο με 7η η 6η και να περιμενεις τον 1200αρι να ανεβασει στροφες αντι να κατεβαζει ταχυτητα... Το χειροκινητο ειναι λυση η η στιγμιαια αλλαγη σε s αλλα γιατι πηραμε αυτοματο?!!! Θα δουμε στην πορεια αν το kick down βελτιωθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 (edited) Δηλαδή κάνεις Kick down και δεν σου κατεβάζει γρήγορα ταχύτητα? Πόσα km έχεις κάνει? Ρωτάω γιατί το mechatronics (εγκέφαλος DSG) προσαρμόζεται με το καιρό και μαθαίνει το τρόπο οδήγησης σου. Kick Down είναι η απάντηση! Kick down ή Manual Mode Το αμαξι εχει 250 χλμ, το kick down δεν φαινεται να εχει ανταποκριση, απλως περιμενει μεχρι να παρει τις στροφες του. Ειναι λιγο τραγικο να εισαι σε ενα ανηφορο με 7η η 6η και να περιμενεις τον 1200αρι να ανεβασει στροφες αντι να κατεβαζει ταχυτητα... Το χειροκινητο ειναι λυση η η στιγμιαια αλλαγη σε s αλλα γιατι πηραμε αυτοματο?!!! Θα δουμε στην πορεια αν το kick down βελτιωθει. Πολύ περίεργο.. Σίγουρα πατάτε το κουμπάκι στο πάτωμα? Να πίασει πάτωμα το πενταλ! Γιατί με το kick down μπαίνει η χαμηλότερη δυνατή ταχύτητα.. Έτσι γίνεται στα υπόλοιπα dsg.. Το κάνει σε ολα τα tsi αυτό? Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το κουμπάκι? Edited September 20, 2010 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlkos Posted September 21, 2010 Author Report Share Posted September 21, 2010 Πολύ περίεργο.. Σίγουρα πατάτε το κουμπάκι στο πάτωμα? Να πίασει πάτωμα το πενταλ! Γιατί με το kick down μπαίνει η χαμηλότερη δυνατή ταχύτητα.. Έτσι γίνεται στα υπόλοιπα dsg.. Το κάνει σε ολα τα tsi αυτό? Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το κουμπάκι? Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση... Αν το δοκιμάσεις και δεν κατεβάζει, έχεις βλάβη. Σφαίρα κατεβάζει στο δικό μου, από 7η σε 3η!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Όχι. Απλά D και φρένο. Το N είναι μόνο για το πλυντήριο αυτοκινήτου. και αν θες απλα να τσουλισεις σε μια ανηφορα-κατηφορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 αμ δεν πατησεις το κουμπακι του Kickdown βυθιζοντας το γκαζι στο πατωμα πως θα κανει kickdown? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopon Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 (edited) Άλλο το BMW, άλλο το πολάκι! Το BMW είναι μέσα στο μυαλό σου. και είναι και ταχύτατο. καμία σχέση, εχω και τα δυο και μάλιστα το BMW είναι το 6άρι steptronic. Το πολάκι είναι όντως λίγο αναίσθητο στο κατέβασμα. Edited December 2, 2010 by sopon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Επειδή και εγώ έχω παραγγείλει το polo με dsg, θα βοηθούσε πόλους πιστεύω αρχαριους στην χρήση του κιβωτίου να έκανε κάποιο μέλος ένα review σχετικά με το κιβώτιο,την χρήση του το kickdown, και γενικότερες συμβουλές για τις διαφορες συνθήκες p.s. Αν είχε και ένα βιντεάκι θα ήταν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Επειδή και εγώ έχω παραγγείλει το polo με dsg, θα βοηθούσε πόλους πιστεύω αρχαριους στην χρήση του κιβωτίου να έκανε κάποιο μέλος ένα review σχετικά με το κιβώτιο,την χρήση του το kickdown, και γενικότερες συμβουλές για τις διαφορες συνθήκες p.s. Αν είχε και ένα βιντεάκι θα ήταν Δυστυχώς για το 7αρι δεν βρήκα κάτι ανάλογο .... 6spd DSG for dummies - Funny's unofficial guide Για το 7άρι: Skoda Superb mk2 DSG Manual (Ίδιο κιβώτιο με της VW ) DSG 0BHΟil change: oil change every 60,000 km (Note manufacturer's regulations!) Oil filter: No change intended in service interval (lifetime) Towing: Maximum 50 km at a speed not exceeding 50 km/h Γενικά : http://img101.imageshack.us/img101/860/ussntitled1.jpg Edited January 3, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Καλημερα! μπορεις να δεις και εδω που ειναι στα Ελληνικα. ειναι για ibiza cupra DSG αλλα δεν παιζει κανενα ρολο αφου ειναι το ιδιο σασμαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Σας ευχαριστώ για της απαντήσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Μολις το οδηγήσεις 3-4 μέρες θα συνηθίσεις τη λειτουργία του, δεν χρειάζεται και σεμιναριο Τα 2 αρνητικά του dsg για μένα ειναι οτι στο s αλλάζει 1 κλικ πριν τον κόφτη (που δεν είναι καλό για όλα τα μοτέρ, το δικό μου 140αρι tsi μετά τις 5500 το πολυ 5800 είναι ψόφιο οπότε δεν εχει νοημα να ανεβάζεις 6800 για να αλλάξεις) και οτι στο manual ανεβάζει μονο του επίσης πριν τον κόφτη. Κατα τ'αλλα ειναι εκλπηκτικό κιβώτιο! Πάντως δεν ξέρω τι συντήρηση θέλει το 7αρι Το 6αρι θέλει λάδι/φίλτρο κάθε 60000 χλμ αλλά για το 7αρι δεν βρήκα με ενα search κάπου να λέει τι service θέλει... Edited January 3, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Θα το δοκιμασω αυτο (σανιδωμα) και θα δω. Μαλλον δεν θα πατουσα το πενταλ μεχρι κατω. Στο αλλο μας αμαξι με διπλο συμπλεκτη δεν φαινεται αυτο, ισως γιατι εκει παιζουν 306 αλογα και η ροπη ειναι επαρκης εστω και με 7η για να σου δωσει ωθηση... Αν πήρες το 1.2 και το συγκρίνεις με τα 306 άλογα του κινητού περιπτέρου τότε έκανες λάθος επιλογή. Πούλα το άμεσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Μολις το οδηγήσεις 3-4 μέρες θα συνηθίσεις τη λειτουργία του, δεν χρειάζεται σεμιναριο Πάντως δεν ξέρω τι συντήρηση θέλει το 7αρι Το 6αρι θέλει λάδι/φίλτρο κάθε 60000 χλμ αλλά για το 7αρι δεν βρήκα με ενα search κάπου να λέει τι service θέλει... Θεωρητικά το λάδι(G052171) είναι μόνιμης πλήρωσης. Γι' αυτό δεν χρειάζεται έλεγχος της στάθμης λαδιού σε αυτό το κιβώτιο. Συνεπώς είναι ευνόητο γιατί δεν υπάρχει έλεγχος στάθμης λαδιού.. αλλά στις 100-120.000 χλμ ίσως να πρέπει να γίνει μια αλλαγή. Εαν υπάρχει διαρροή λαδιού από το κιβώτιο τότε πρέπει να βγει όλο το λάδι του κιβωτίου, να επισκευαστεί η διαρροή, να τοποθετηθεί η βίδα εκκένωσης λαδιού στη θέση της και μετά να συμπληρωθεί 1,7 λίτρα λαδιού(όχι περισσότερα ή λιγότερα). Edited January 3, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Θεωρητικά το λάδι(G052171) είναι μόνιμης πλήρωσης. Γι' αυτό δεν χρειάζεται έλεγχος της στάθμης λαδιού σε αυτό το κιβώτιο. Συνεπώς είναι ευνόητο γιατί δεν υπάρχει έλεγχος στάθμης λαδιού.. αλλά στις 100-120.000 χλμ ίσως να πρέπει να γίνει μια αλλαγή. Εαν υπάρχει διαρροή λαδιού από το κιβώτιο τότε πρέπει να βγει όλο το λάδι του κιβωτίου, να επισκευαστεί η διαρροή, να τοποθετηθεί η βίδα εκκένωσης λαδιού στη θέση της και μετά να συμπληρωθεί 1,7 λίτρα λαδιού(όχι περισσότερα ή λιγότερα). Μάλιστα!! Και γω πιστεύω οτι θα χρειάζεται αλλαγή κάποια στιγμή οσο λίγο και να είναι το λιπαντικό, δεν παίζει να ειναι lifetime... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 το 7αρι στη θεωρια ΔΕΝ θελει srervice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 το 7αρι στη θεωρια ΔΕΝ θελει srervice! όχι όλα τα 7άρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...