Jump to content
mlkos

1.2 Tsi Με 7Ταχυτο Dsg

Recommended Posts

όχι όλα τα 7άρια ;)

το 7αρι DSG ξηρου τυπου των VW απο οτι ξερω ΔΕΝ θελει..

τα 7αρια των Audi που τα λενε και διαφορετικα και ειναι υγρου θελουν σιγουρα.

αυτο ξερω εγω μπορει να ειναι και λαθος.

Link to comment
Share on other sites

το 7αρι DSG ξηρου τυπου των VW απο οτι ξερω ΔΕΝ θελει..

τα 7αρια των Audi που τα λενε και διαφορετικα και ειναι υγρου θελουν σιγουρα.

αυτο ξερω εγω μπορει να ειναι και λαθος.

Τα 7άρια με κωδικό 0BH(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ.

Τα 7άρια με κωδικό 0BT(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ.

Τα 7άρια με κωδικό 0AM(ξηρού) δεν θέλουν αλλαγή ούτε λάδια ούτε φίλτρα.

Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με την VW

Εντελώς φιλικά,

Speedy

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί το ξηρό 7αρι να μη θέλει όντως service, τι να πω!!

Πάντως το φιλτράκι δεν κατάλαβα γιατί λένε οτι δεν θέλει αλλαγή, είδα πως βγήκε απο το δικό μου dsg6 στα 67000 χλμ που άλλαξα το λάδι του και ήταν κατάμαυρο!! :)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί το ξηρό 7αρι να μη θέλει όντως service, τι να πω!!

Πάντως το φιλτράκι δεν κατάλαβα γιατί λένε οτι δεν θέλει αλλαγή, είδα πως βγήκε απο το δικό μου dsg6 στα 67000 χλμ που άλλαξα το λάδι του και ήταν κατάμαυρο!! ;)

Off Topic

Για DGS 6:

Το φίλτρο λαδιού δεν χρειάζεται να αντικαθίσταται σε κάθε περίπτωση.

Δεν χρειάζεται αλλαγή του φίλτρου, εάν:

* αντικαταστάθηκε το ψυγείο λαδιού ή οι δακτύλιοι Ο και δεν έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι.

* αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα αλλαγής ταχυτήτων.

* αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα κόμπλερ ή του πρεσαριστού άξονα.

* αντικαταστάθηκε το μη στεγανό καπάκι του Mechatronik, του πολύδισκου συμπλέκτη ή της αντλίας λαδιού.

* αντικαταστάθηκε ο δότης αριθμού στροφών εισόδου κιβωτίου ταχυτήτων -G182- με τον δότη θερμοκρασίας συμπλέκτη -G509-.

Το φίλτρο πρέπει να αντικαθίσταται, εάν:

* επιτεύχθηκε το διάστημα Service των 60.000 χιλιομέτρων.

* έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι.

* βρέθηκαν μεταλλικά γρέζια στο λάδι.

* έχει καεί ο συμπλέκτης ή είναι μηχανικά χαλασμένος.

οπότε για να λέει στο dsg 6 οτι πρέπει να αλλαχθεί και στο dsg 7 οτι δεν πρεπει , μάλλον ετσι θα πρέπει να γίνει :)

Link to comment
Share on other sites

Τα 7άρια με κωδικό 0BH(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ.

Τα 7άρια με κωδικό 0BT(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ.

Τα 7άρια με κωδικό 0AM(ξηρού) δεν θέλουν αλλαγή ούτε λάδια ούτε φίλτρα.

Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με την VW

Εντελώς φιλικά,

Speedy

οτι ειπα και εγω δλδ απλα τα ειπες με κωδικους :)

Link to comment
Share on other sites

οτι ειπα και εγω δλδ απλα τα ειπες με κωδικους ;)

xaxa + ότι τα κιβώτια υγρού τύπου δεν είναι των audi, αλλά των vw :)

Link to comment
Share on other sites

Off Topic

Για DGS 6:

Το φίλτρο λαδιού δεν χρειάζεται να αντικαθίσταται σε κάθε περίπτωση.

Δεν χρειάζεται αλλαγή του φίλτρου, εάν:

* αντικαταστάθηκε το ψυγείο λαδιού ή οι δακτύλιοι Ο και δεν έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι.

* αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα αλλαγής ταχυτήτων.

* αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα κόμπλερ ή του πρεσαριστού άξονα.

* αντικαταστάθηκε το μη στεγανό καπάκι του Mechatronik, του πολύδισκου συμπλέκτη ή της αντλίας λαδιού.

* αντικαταστάθηκε ο δότης αριθμού στροφών εισόδου κιβωτίου ταχυτήτων -G182- με τον δότη θερμοκρασίας συμπλέκτη -G509-.

Το φίλτρο πρέπει να αντικαθίσταται, εάν:

* επιτεύχθηκε το διάστημα Service των 60.000 χιλιομέτρων.

* έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι.

* βρέθηκαν μεταλλικά γρέζια στο λάδι.

* έχει καεί ο συμπλέκτης ή είναι μηχανικά χαλασμένος.

οπότε για να λέει στο dsg 6 οτι πρέπει να αλλαχθεί και στο dsg 7 οτι δεν πρεπει , μάλλον ετσι θα πρέπει να γίνει :)

Sorry, μπερδεύτηκα! Νομιζα οτι λένε στα 6αρια οτι δεν θέλει αλλαγή!! ;) Στα 60000 ομως μαζί με το λιπαντικό θέλει και φίλτρο...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Sorry, μπερδεύτηκα! Νομιζα οτι λένε στα 6αρια οτι δεν θέλει αλλαγή!! ;) Στα 60000 ομως μαζί με το λιπαντικό θέλει και φίλτρο...

np :) εφόσον το άλλαξες είσαι κομπλέ !!

Link to comment
Share on other sites

np :) εφόσον το άλλαξες είσαι κομπλέ !!

Ακουσα 1500 διαφορετικές γνώμες, οι μισοί έλεγαν δεν θέλει ποτέ, άλλοι στα 100000, αλλοι στα 80000 και πάει λέγοντας αλλά εφόσον ελεγε το βιβλίο 60000, εκανα φυσικά την αλλαγή λαδιού/φίλτρου μόλις πήρα το αυτοκίνητο στα χέρια μου και τέρμα!!

Αnyway, μάλλον ειμαστε offtopic εδώ με τα του 6αριου... ;)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.