poen Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 όχι όλα τα 7άρια το 7αρι DSG ξηρου τυπου των VW απο οτι ξερω ΔΕΝ θελει.. τα 7αρια των Audi που τα λενε και διαφορετικα και ειναι υγρου θελουν σιγουρα. αυτο ξερω εγω μπορει να ειναι και λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) το 7αρι DSG ξηρου τυπου των VW απο οτι ξερω ΔΕΝ θελει.. τα 7αρια των Audi που τα λενε και διαφορετικα και ειναι υγρου θελουν σιγουρα. αυτο ξερω εγω μπορει να ειναι και λαθος. Τα 7άρια με κωδικό 0BH(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ. Τα 7άρια με κωδικό 0BT(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ. Τα 7άρια με κωδικό 0AM(ξηρού) δεν θέλουν αλλαγή ούτε λάδια ούτε φίλτρα. Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με την VW Εντελώς φιλικά, Speedy Edited January 3, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Μπορεί το ξηρό 7αρι να μη θέλει όντως service, τι να πω!! Πάντως το φιλτράκι δεν κατάλαβα γιατί λένε οτι δεν θέλει αλλαγή, είδα πως βγήκε απο το δικό μου dsg6 στα 67000 χλμ που άλλαξα το λάδι του και ήταν κατάμαυρο!! Edited January 3, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Μπορεί το ξηρό 7αρι να μη θέλει όντως service, τι να πω!! Πάντως το φιλτράκι δεν κατάλαβα γιατί λένε οτι δεν θέλει αλλαγή, είδα πως βγήκε απο το δικό μου dsg6 στα 67000 χλμ που άλλαξα το λάδι του και ήταν κατάμαυρο!! Off Topic Για DGS 6: Το φίλτρο λαδιού δεν χρειάζεται να αντικαθίσταται σε κάθε περίπτωση. Δεν χρειάζεται αλλαγή του φίλτρου, εάν: * αντικαταστάθηκε το ψυγείο λαδιού ή οι δακτύλιοι Ο και δεν έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι. * αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα αλλαγής ταχυτήτων. * αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα κόμπλερ ή του πρεσαριστού άξονα. * αντικαταστάθηκε το μη στεγανό καπάκι του Mechatronik, του πολύδισκου συμπλέκτη ή της αντλίας λαδιού. * αντικαταστάθηκε ο δότης αριθμού στροφών εισόδου κιβωτίου ταχυτήτων -G182- με τον δότη θερμοκρασίας συμπλέκτη -G509-. Το φίλτρο πρέπει να αντικαθίσταται, εάν: * επιτεύχθηκε το διάστημα Service των 60.000 χιλιομέτρων. * έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι. * βρέθηκαν μεταλλικά γρέζια στο λάδι. * έχει καεί ο συμπλέκτης ή είναι μηχανικά χαλασμένος. οπότε για να λέει στο dsg 6 οτι πρέπει να αλλαχθεί και στο dsg 7 οτι δεν πρεπει , μάλλον ετσι θα πρέπει να γίνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Τα 7άρια με κωδικό 0BH(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ. Τα 7άρια με κωδικό 0BT(υγρού) θέλουν αλλαγή λαδιών κάθε 60,000 km και φίλτρο ποτέ. Τα 7άρια με κωδικό 0AM(ξηρού) δεν θέλουν αλλαγή ούτε λάδια ούτε φίλτρα. Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με την VW Εντελώς φιλικά, Speedy οτι ειπα και εγω δλδ απλα τα ειπες με κωδικους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 οτι ειπα και εγω δλδ απλα τα ειπες με κωδικους xaxa + ότι τα κιβώτια υγρού τύπου δεν είναι των audi, αλλά των vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Off Topic Για DGS 6: Το φίλτρο λαδιού δεν χρειάζεται να αντικαθίσταται σε κάθε περίπτωση. Δεν χρειάζεται αλλαγή του φίλτρου, εάν: * αντικαταστάθηκε το ψυγείο λαδιού ή οι δακτύλιοι Ο και δεν έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι. * αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα αλλαγής ταχυτήτων. * αντικαταστάθηκε η τσιμούχα του άξονα κόμπλερ ή του πρεσαριστού άξονα. * αντικαταστάθηκε το μη στεγανό καπάκι του Mechatronik, του πολύδισκου συμπλέκτη ή της αντλίας λαδιού. * αντικαταστάθηκε ο δότης αριθμού στροφών εισόδου κιβωτίου ταχυτήτων -G182- με τον δότη θερμοκρασίας συμπλέκτη -G509-. Το φίλτρο πρέπει να αντικαθίσταται, εάν: * επιτεύχθηκε το διάστημα Service των 60.000 χιλιομέτρων. * έχει φτάσει ψυκτικό μέσο στο λάδι. * βρέθηκαν μεταλλικά γρέζια στο λάδι. * έχει καεί ο συμπλέκτης ή είναι μηχανικά χαλασμένος. οπότε για να λέει στο dsg 6 οτι πρέπει να αλλαχθεί και στο dsg 7 οτι δεν πρεπει , μάλλον ετσι θα πρέπει να γίνει Sorry, μπερδεύτηκα! Νομιζα οτι λένε στα 6αρια οτι δεν θέλει αλλαγή!! Στα 60000 ομως μαζί με το λιπαντικό θέλει και φίλτρο... Edited January 3, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Sorry, μπερδεύτηκα! Νομιζα οτι λένε στα 6αρια οτι δεν θέλει αλλαγή!! Στα 60000 ομως μαζί με το λιπαντικό θέλει και φίλτρο... np εφόσον το άλλαξες είσαι κομπλέ !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 (edited) np εφόσον το άλλαξες είσαι κομπλέ !! Ακουσα 1500 διαφορετικές γνώμες, οι μισοί έλεγαν δεν θέλει ποτέ, άλλοι στα 100000, αλλοι στα 80000 και πάει λέγοντας αλλά εφόσον ελεγε το βιβλίο 60000, εκανα φυσικά την αλλαγή λαδιού/φίλτρου μόλις πήρα το αυτοκίνητο στα χέρια μου και τέρμα!! Αnyway, μάλλον ειμαστε offtopic εδώ με τα του 6αριου... Edited January 4, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...