tsitas Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 όχι που δε θα τον βάζανε και στο Golf τον 1.2 tsi... Το VW Golf 1.2 TSI 105ps γίνεται το δεύτερο μοντέλο μετά το Polo (δείτε τις τιμές του VW Polo) της γερμανικής φίρμας που θα αποκτήσει τον 1.2 TSI. Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8kg.m στις 1550-4100rpm. Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ, το VW Golf 1.2 TSI 105psεπιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec. Παράλληλα, το VW Golf 1.2 TSI 105ps δε ζητά μεγάλες ποσότητες καυσίμου με την γερμανική φίρμα να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και υπεραστική κατανάλωση 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km. από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1119 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 όχι που δε θα τον βάζανε και στο Golf τον 1.2 tsi...Το VW Golf 1.2 TSI 105ps γίνεται το δεύτερο μοντέλο μετά το Polo (δείτε τις τιμές του VW Polo) της γερμανικής φίρμας που θα αποκτήσει τον 1.2 TSI. Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8kg.m στις 1550-4100rpm. Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ, το VW Golf 1.2 TSI 105psεπιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec. Παράλληλα, το VW Golf 1.2 TSI 105ps δε ζητά μεγάλες ποσότητες καυσίμου με την γερμανική φίρμα να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και υπεραστική κατανάλωση 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km. από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1119 ¶στα αυτά... Πες μας πόσο πάνε όλα αυτά με πρόγραμμα εισαγωγή και εξάτμιση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 ¶στα αυτά...Πες μας πόσο πάνε όλα αυτά με πρόγραμμα εισαγωγή και εξάτμιση!!! 3ο στάδιο 312 άλογα, 0-100 σε 5,6 και τελική 250 (λόγω ηλεκτρονικού κόφτη) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 3,4 B) :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 ....μια χαρα! κομπλε! και ο απλος κοσμος που εκανε το "λαθος" να κανει παραγγελια της εκδοσεις του Polo και του Golf με τα 80 ps....τωρα την τρωει στον κ@λ@ κανονικα! μπραβο στην vw ! μπραβο! ....τι να πω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν θα τραβάει το αμάξι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 ε δε θα τραβάει όπως το 122 ή το 160 αλλά σε σχέση με την έκδοση που θα αντικαταστήσει (εντός ή εκτός εισαγωγικών) μια χαρά θα τραβάει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Δε θα τραβάει σε σχέση με την έκδοση των 80 ίππων? Εκτός ότι θα έχει αρκετά παραπάνω άλογα, μέχρι τις 2500-3000σαλ μπορεί να έχει και διπλάσια δύναμη... Πιστεύω ότι θα υπερέχει το 1.2Τ ακόμα και σε σχέση με το 1.6fsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 (edited) ....μια χαρα! κομπλε! και ο απλος κοσμος που εκανε το "λαθος" να κανει παραγγελια της εκδοσεις του Polo και του Golf με τα 80 ps....τωρα την τρωει στον κ@λ@ κανονικα! μπραβο στην vw ! μπραβο! ....τι να πω..... Πονεμένη ιστορία. Την πάτησαν πολλοί έτσι, όπως και οι κάτοχοι 1.6FSI Γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν θα τραβάει το αμάξι ? Δεν θα τραβάει? Καλομάθαμε εμείς οι "τουρμπάτοι" ε? Τέτοια ροπή, δεν έχουν ούτε τα (ατμοσφαιρικά) 1600άρια! Edited November 4, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Επίσης, στους 4Τροχούς που δοκιμάσανε στο εξωτερικό το polo 1.2T γράψανε : " Ο κινητήρας δε συγκρίνεται στον τρόπο λειτουργίας του με τον 1.4. Δείχνει πιο ατμοσφαιρικός. Θυμίζει περισσότερο έναν συμβατικό 1.6 γεμάτο σε όλη του την καμπύλη, παρά τους 1.4 TSI, που λατρεύουν τις μεσαίες στροφές. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirrorofsorrow Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Πολύ καλή η κίνηση των Γερμανών. Αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον 1.4TSI και τεράστιες οι διαφορές με τον ατμοσφαιρικό 1.4 που αντικαθιστά. Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI. Να δούμε πότε θα τον φέρουν και τι εξοπλισμό-τιμές θα έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI. πολυ λιγος κοσμος οπως εγω,εσυ και δεν ξερω ποσοι ακομα διαβαζουμε περιοδικα μπαινουμε σε forums κτλ κτλ και ξερουμε τι "θα" γινει.........το 60-70% του κοσμου απλα πηγαινει σε μια εκθεση το βλεπει ρωτα με τι μοτερ βγαινει και το αγοραζει.....και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ? ...πολυ καλυτερο το νεο μοτερ! δεν υπαρχει θεμα συγκρισης με το απλο 80αρι...ειναι η μερα με την νυχτα! επιδοσεις-καταναλωση-ροπη...........αλλα ο τροπος που το πλασαραν ειναι απλα απαραδεκτος κατα την γνωμη μου! οπως και το γεγονος οτι καλα - καλα δεν βγηκε το Golf 6 και βλεπεις τωρα φωτος απο το 7αρι...ελεος δλδ! ......αν ειναι να αγοραζεις ενα αμαξι και να φοβασε καθε 6 μηνες μην αλλαξουν μοτερ ...η μην σου αλλαξουν μοντελο ............τι να πω!..........εδω η VW εχει γινει απαραδεκτη....λιγος σεβασμος στους πελατες της πιστευω οτι δεν βλαπτει! προσωπικα ξερω 2 ατομα οπου ειχαν Fsi Golf 5 τα πουλησαν με τα 1000 ζορια και σε τιμη...πολυ χαμηλη..και οι 2 ΔΕΝ ξαναπηραν vw ακριβως για αυτο το λογο......στην γειτονια μου αυτην την στιγμη υπαρχουν 2 Polo 80αρια.....οι ανθρωποι τα αγορασαν 14.000 ευρω (αν τα πηραν μετρητης) και οταν θα θελουν να τα πουλησουν σε 3-4χρονια ...θα παρουν........τα ......κανεις δενθα θελει να αγορασει 80αρι οταν θα υπαρχει και το TSI πολυ οφ τοπικ βγηκα ομως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 έδω θα βγάλει και το Α3 με τον 1.2TSI και το Α1 επίσεις με τον 1.2TSI... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 έδω θα βγάλει και το Α3 με τον 1.2TSI και το Α1 επίσεις με τον 1.2TSI... ......χμ σε φανταζομαι πισω απο το τιμονι ενος Α3 1.2 tsi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 (edited) πολυ λιγος κοσμος οπως εγω,εσυ και δεν ξερω ποσοι ακομα διαβαζουμε περιοδικα μπαινουμε σε forums κτλ κτλ και ξερουμε τι "θα" γινει.........το 60-70% του κοσμου απλα πηγαινει σε μια εκθεση το βλεπει ρωτα με τι μοτερ βγαινει και το αγοραζει.....και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ? Συμφωνω μαζι σου στο πρωτο σκελος κι εγω ειμαι στην κατηγορια FSI.. Αλλα μηπως θα επρεπε πριν παρουμε ενα αυτοκινητο να το ψαξουμε κι εμεις οι ιδιοι εκτενεστερα;; Η VW καλως ή κακως κανει την δουλεια της.. Αν ηταν να πει στο κοινο οτι θα βγει αυτος ο κινητηρας τοτε ποιος ο λογος να βγαλει το 80αρι στην αγορα αφου θα αποτελεσει μειον γι'αυτην; Δεν τους τιμα οπως ειπες σωστα, αλλα κι ο κοσμος πρεπει να ξυπνησει και να ψαχνεται πριν αγορασει κατι... Edited November 4, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Συμφωνω μαζι σου στο πρωτο σκελος κι εγω ειμαι στην κατηγορια FSI.. Αλλα μηπως θα επρεπε πριν παρουμε ενα αυτοκινητο να το ψαξουμε κι εμεις οι ιδιοι εκτενεστερα;; Η VW καλως ή κακως κανει την δουλεια της.. Αν ηταν να πει στο κοινο οτι θα βγει αυτος ο κινητηρας τοτε ποιος ο λογος να βγαλει το 80αρι στην αγορα αφου θα αποτελεσει μειον γι'αυτην; Δεν τους τιμα οπως ειπες σωστα, αλλα κι ο κοσμος πρεπει να ξυπνησει και να ψαχνεται πριν αγορασει κατι... Σωστός, θέλει ψάξιμο πριν την αγορά. Απλά ο TSI ήρθε αρκετά γρήγορα και ίσως απρόσμενα και "καπέλωσε" τους FSI. Αν έβγαινε ο TSI λίγο αργότερα δεν θα έλεγε κανένας τίποτα. Και μάλιστα οι κάτοχοι FSI πληρώσανε και κάτι παραπάνω για να μην πάρουν τον "απλό" 1600cc με τα 102ps. Πληρώσανε δηλαδή τεχνολογία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Σωστός, θέλει ψάξιμο πριν την αγορά. Απλά ο TSI ήρθε αρκετά γρήγορα και ίσως απρόσμενα και "καπέλωσε" τους FSI. Αν έβγαινε ο TSI λίγο αργότερα δεν θα έλεγε κανένας τίποτα.Και μάλιστα οι κάτοχοι FSI πληρώσανε και κάτι παραπάνω για να μην πάρουν τον "απλό" 1600cc με τα 102ps. Πληρώσανε δηλαδή τεχνολογία. Δυστυχώς έτσι είναι, για να απολαμβάνουν οι σημερινοί κάτοχοι τεχνολογία έχουν πληρώσει και χάσει λεφτά οι παλαιότεροι. Και πριν εμφανιστούν τα TSI το χάσμα από το FSI για να πάει κάποιος (ο μέσος αγοραστής εννοώ) στο GTI ήταν μεγάλο!! Τουλάχιστον στο Polo που είχα παλαιότερα μπορούσες να μην δώσεις 15.500 για το GTI αλλά να πάρεις το 16V 101HP με 12.500 που πήγαινε μια χαρά. Στα GOLF από το 5άρι και μετά έχει γίνει της κακομοίρας με τους κινητήρες και έχει χάσει ο κόσμος την μπάλλα. ¶ντε να δούμε και το 1,2 TSI τώρα και θα τα έχουμε δει όλα, να πάει ο γείτονας μου που ψάχνει για καινούριο να πάρει προσφορά από την VW και αν βγάλει άκρη με τα μοτέρ εγώ θα κάνω τούμπες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsitas Posted November 4, 2009 Author Report Share Posted November 4, 2009 Πολύ καλή η κίνηση των Γερμανών. Αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον 1.4TSI και τεράστιες οι διαφορές με τον ατμοσφαιρικό 1.4 που αντικαθιστά.Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI. Να δούμε πότε θα τον φέρουν και τι εξοπλισμό-τιμές θα έχει. εγώ πάντως πιστεύω ότι όσοι πέρνουν golf με 80 ίππους δεν τους πολυνοιάζουν οι επιδόσεις, θέλουν απλά να έχουν και να λένε ότι οδηγώ golf, οπότε δεν πιστεύω ότι θα τους πειράξει και πολύ, πιο πολύ θα πειράξει όσους μάθουν ότι θα κάνει πάνω από 15χιλιάρικα, γιατί λογικά πάνω από εκει θα είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 ......χμ σε φανταζομαι πισω απο το τιμονι ενος Α3 1.2 tsi! Δεν ζουρλάθικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirrorofsorrow Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Αν ειναι να αγοραζεις ενα αμαξικαι να φοβασε καθε 6 μηνες μην αλλαξουν μοτερ ...η μην σου αλλαξουν μοντελο ............τι να πω!..........εδω η VW εχει γινει απαραδεκτη....λιγος σεβασμος στους πελατες της. Πιστευω οτι δεν βλαπτει! προσωπικα ξερω 2 ατομα οπου ειχαν Fsi Golf 5 τα πουλησαν με τα 1000 ζορια και σε τιμη...πολυ χαμηλη..και οι 2 ΔΕΝ ξαναπηραν vw ακριβως για αυτο το λογο......στην γειτονια μου αυτην την στιγμη υπαρχουν 2 Polo 80αρια.....οι ανθρωποι τα αγορασαν 14.000 ευρω (αν τα πηραν μετρητης) και οταν θα θελουν να τα πουλησουν σε 3-4χρονια ...θα παρουν........τα ......κανεις δενθα θελει να αγορασει 80αρι οταν θα υπαρχει και το TSI Φίλε μου, δυστυχώς, έτσι είναι τα πράγματα. Αν είσαι συνεχώς στο ψάξιμο και ελπίζεις πως θα πάρεις κάτι το οποίο μετά από 5-6 χρόνια θα είναι ακόμα επίκαιρο και state of the art, μάλλον δεν θα πάρεις ποτέ αυτοκίνητο. Oι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες με το που παρουσιάζουν ένα μοντέλο, ποτέ δεν λανσάρουν αμέσως όλες τις εκδόσεις του και όλους τους διαθέσιμους κινητήρες. Θα πρέπει να ανανεώνουν συνεχώς το ενδιαφέρον του κόσμου αλλά και να βρίσκονται στην επικαιρότητα. Σκέψου και αυτούς που περιμένουν να πάρουν το R με τα 270 άλογα και όταν, με το καλό, κυκλοφορήσει, σε ελάχιστους μήνες θα ανακοινωθεί το Golf VII. Εκεί λες, να περιμένω άλλα 3 χρόνια να βγει το κορυφαίο νέο ή να πάρω αυτό; Όπως και να το κάνουμε, πάντοτε σε αυτό το δίλημμα θα πέφτουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 .και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ? ...πολυ καλυτερο το νεο μοτερ! δεν υπαρχει θεμα συγκρισης με το απλο 80αρι...ειναι η μερα με την νυχτα! επιδοσεις-καταναλωση-ροπη...........αλλα ο τροπος που το πλασαραν ειναι απλα απαραδεκτος κατα την γνωμη μου! οπως και το γεγονος οτι καλα - καλα δεν βγηκε το Golf 6 και βλεπεις τωρα φωτος απο το 7αρι...ελεος δλδ! συμφωνω απολυτα... το εχει παρακανει... και οχι μονο η vw αλλα και η αδελφη εταιρεια audi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Παντως το 1.2 tsi το Α3 το επερνα ευκολα...και χλιδη(εν μερη) καθως φανταζομαι το full θα εχει τα παντα..και χαμηλα τελη λογω 1.2 και μικρη καταναλωση!Πλεον οι κινητηρες 1000-1400 ειναι της μοδας και αναρπαστοι λογω των μετρων και της ακριβειας της βενζινης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 το 1.2 ναι σε Golf θα μου άρεσε η ιδέα αλλά σε Audi? Χάνει το image της... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 (edited) το 1.2 ναι σε Golf θα μου άρεσε η ιδέα αλλά σε Audi? Χάνει το image της... σιγα το Image....οι mercedes με την a150 δν το χανει???? αλλα $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ Edited November 5, 2009 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 σωστα...+1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 ¶στα αυτά...Πες μας πόσο πάνε όλα αυτά με πρόγραμμα εισαγωγή και εξάτμιση!!! :cry: ++++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...