Jump to content
tsitas

Golf και με 1.2 Tsi

Recommended Posts

όχι που δε θα τον βάζανε και στο Golf τον 1.2 tsi...

Το VW Golf 1.2 TSI 105ps γίνεται το δεύτερο μοντέλο μετά το Polo (δείτε τις τιμές του VW Polo) της γερμανικής φίρμας που θα αποκτήσει τον 1.2 TSI. Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8kg.m στις 1550-4100rpm.

Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ, το VW Golf 1.2 TSI 105psεπιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec.

Παράλληλα, το VW Golf 1.2 TSI 105ps δε ζητά μεγάλες ποσότητες καυσίμου με την γερμανική φίρμα να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και υπεραστική κατανάλωση 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km.

από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1119

Link to comment
Share on other sites

όχι που δε θα τον βάζανε και στο Golf τον 1.2 tsi...

Το VW Golf 1.2 TSI 105ps γίνεται το δεύτερο μοντέλο μετά το Polo (δείτε τις τιμές του VW Polo) της γερμανικής φίρμας που θα αποκτήσει τον 1.2 TSI. Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ 105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8kg.m στις 1550-4100rpm.

Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ, το VW Golf 1.2 TSI 105psεπιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec.

Παράλληλα, το VW Golf 1.2 TSI 105ps δε ζητά μεγάλες ποσότητες καυσίμου με την γερμανική φίρμα να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και υπεραστική κατανάλωση 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km.

από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1119

¶στα αυτά...

Πες μας πόσο πάνε όλα αυτά με πρόγραμμα εισαγωγή και εξάτμιση!!! :lol:;)

Link to comment
Share on other sites

¶στα αυτά...

Πες μας πόσο πάνε όλα αυτά με πρόγραμμα εισαγωγή και εξάτμιση!!! :lol:;)

3ο στάδιο 312 άλογα, 0-100 σε 5,6 και τελική 250 (λόγω ηλεκτρονικού κόφτη) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 3,4 B) B) :thumbsup: :thumbsup:

sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

....μια χαρα! κομπλε! και ο απλος κοσμος που εκανε το "λαθος" να κανει παραγγελια

της εκδοσεις του Polo και του Golf με τα 80 ps....τωρα την τρωει στον κ@λ@ κανονικα!

μπραβο στην vw ! μπραβο! ....τι να πω.....

Link to comment
Share on other sites

ε δε θα τραβάει όπως το 122 ή το 160 αλλά σε σχέση με την έκδοση που θα αντικαταστήσει (εντός ή εκτός εισαγωγικών) μια χαρά θα τραβάει

Link to comment
Share on other sites

Δε θα τραβάει σε σχέση με την έκδοση των 80 ίππων? Εκτός ότι θα έχει αρκετά παραπάνω άλογα, μέχρι τις 2500-3000σαλ μπορεί να έχει και διπλάσια δύναμη... Πιστεύω ότι θα υπερέχει το 1.2Τ ακόμα και σε σχέση με το 1.6fsi.

Link to comment
Share on other sites

....μια χαρα! κομπλε! και ο απλος κοσμος που εκανε το "λαθος" να κανει παραγγελια

της εκδοσεις του Polo και του Golf με τα 80 ps....τωρα την τρωει στον κ@λ@ κανονικα!

μπραβο στην vw ! μπραβο! ....τι να πω.....

Πονεμένη ιστορία. Την πάτησαν πολλοί έτσι, όπως και οι κάτοχοι 1.6FSI

Γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν θα τραβάει το αμάξι ?

Δεν θα τραβάει? Καλομάθαμε εμείς οι "τουρμπάτοι" ε? tongue.gif

Τέτοια ροπή, δεν έχουν ούτε τα (ατμοσφαιρικά) 1600άρια! :D

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, στους 4Τροχούς που δοκιμάσανε στο εξωτερικό το polo 1.2T γράψανε : " Ο κινητήρας δε συγκρίνεται στον τρόπο λειτουργίας του με τον 1.4. Δείχνει πιο ατμοσφαιρικός. Θυμίζει περισσότερο έναν συμβατικό 1.6 γεμάτο σε όλη του την καμπύλη, παρά τους 1.4 TSI, που λατρεύουν τις μεσαίες στροφές. "

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η κίνηση των Γερμανών. Αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον 1.4TSI και τεράστιες οι διαφορές με τον ατμοσφαιρικό 1.4 που αντικαθιστά.

Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI.

Να δούμε πότε θα τον φέρουν και τι εξοπλισμό-τιμές θα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI.

πολυ λιγος κοσμος οπως εγω,εσυ και δεν ξερω ποσοι ακομα διαβαζουμε περιοδικα μπαινουμε σε forums κτλ κτλ και ξερουμε τι

"θα" γινει.........το 60-70% του κοσμου απλα πηγαινει σε μια εκθεση το βλεπει ρωτα με τι μοτερ

βγαινει και το αγοραζει.....και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ?

...πολυ καλυτερο το νεο μοτερ! δεν υπαρχει θεμα συγκρισης με το απλο 80αρι...ειναι η μερα με την νυχτα! επιδοσεις-καταναλωση-ροπη...........αλλα ο τροπος που το πλασαραν ειναι απλα απαραδεκτος κατα την γνωμη μου!

οπως και το γεγονος οτι καλα - καλα δεν βγηκε το Golf 6 και βλεπεις τωρα φωτος απο το 7αρι...ελεος δλδ! ......αν ειναι να αγοραζεις ενα αμαξι

και να φοβασε καθε 6 μηνες μην αλλαξουν μοτερ ...η μην σου αλλαξουν μοντελο ............τι να πω!..........εδω η VW εχει γινει απαραδεκτη....λιγος σεβασμος στους πελατες της

πιστευω οτι δεν βλαπτει! προσωπικα ξερω 2 ατομα οπου ειχαν Fsi Golf 5 τα πουλησαν με τα 1000 ζορια και σε τιμη...πολυ χαμηλη..και οι 2 ΔΕΝ ξαναπηραν vw ακριβως για αυτο

το λογο......στην γειτονια μου αυτην την στιγμη υπαρχουν 2 Polo 80αρια.....οι ανθρωποι τα αγορασαν 14.000 ευρω (αν τα πηραν μετρητης) και οταν θα θελουν να τα πουλησουν

σε 3-4χρονια ...θα παρουν........τα ......κανεις δενθα θελει να αγορασει 80αρι οταν θα υπαρχει και το TSI ^_^

πολυ οφ τοπικ βγηκα ομως! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

έδω θα βγάλει και το Α3 με τον 1.2TSI και το Α1 επίσεις με τον 1.2TSI...

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
έδω θα βγάλει και το Α3 με τον 1.2TSI και το Α1 επίσεις με τον 1.2TSI...

......χμ σε φανταζομαι πισω απο το τιμονι ενος Α3 1.2 tsi! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

πολυ λιγος κοσμος οπως εγω,εσυ και δεν ξερω ποσοι ακομα διαβαζουμε περιοδικα μπαινουμε σε forums κτλ κτλ και ξερουμε τι

"θα" γινει.........το 60-70% του κοσμου απλα πηγαινει σε μια εκθεση το βλεπει ρωτα με τι μοτερ

βγαινει και το αγοραζει.....και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ?

Συμφωνω μαζι σου στο πρωτο σκελος κι εγω ειμαι στην κατηγορια FSI..

Αλλα μηπως θα επρεπε πριν παρουμε ενα αυτοκινητο να το ψαξουμε κι εμεις οι ιδιοι εκτενεστερα;;

Η VW καλως ή κακως κανει την δουλεια της.. Αν ηταν να πει στο κοινο οτι θα βγει αυτος ο κινητηρας τοτε ποιος ο λογος να βγαλει το 80αρι στην αγορα αφου θα αποτελεσει μειον γι'αυτην;

Δεν τους τιμα οπως ειπες σωστα, αλλα κι ο κοσμος πρεπει να ξυπνησει και να ψαχνεται πριν αγορασει κατι...

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου στο πρωτο σκελος κι εγω ειμαι στην κατηγορια FSI..

Αλλα μηπως θα επρεπε πριν παρουμε ενα αυτοκινητο να το ψαξουμε κι εμεις οι ιδιοι εκτενεστερα;;

Η VW καλως ή κακως κανει την δουλεια της.. Αν ηταν να πει στο κοινο οτι θα βγει αυτος ο κινητηρας τοτε ποιος ο λογος να βγαλει το 80αρι στην αγορα αφου θα αποτελεσει μειον γι'αυτην;

Δεν τους τιμα οπως ειπες σωστα, αλλα κι ο κοσμος πρεπει να ξυπνησει και να ψαχνεται πριν αγορασει κατι...

Σωστός, θέλει ψάξιμο πριν την αγορά. Απλά ο TSI ήρθε αρκετά γρήγορα και ίσως απρόσμενα και "καπέλωσε" τους FSI. Αν έβγαινε ο TSI λίγο αργότερα δεν θα έλεγε κανένας τίποτα.

Και μάλιστα οι κάτοχοι FSI πληρώσανε και κάτι παραπάνω για να μην πάρουν τον "απλό" 1600cc με τα 102ps. Πληρώσανε δηλαδή τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός, θέλει ψάξιμο πριν την αγορά. Απλά ο TSI ήρθε αρκετά γρήγορα και ίσως απρόσμενα και "καπέλωσε" τους FSI. Αν έβγαινε ο TSI λίγο αργότερα δεν θα έλεγε κανένας τίποτα.

Και μάλιστα οι κάτοχοι FSI πληρώσανε και κάτι παραπάνω για να μην πάρουν τον "απλό" 1600cc με τα 102ps. Πληρώσανε δηλαδή τεχνολογία.

Δυστυχώς έτσι είναι, για να απολαμβάνουν οι σημερινοί κάτοχοι τεχνολογία έχουν πληρώσει και χάσει λεφτά οι παλαιότεροι.

Και πριν εμφανιστούν τα TSI το χάσμα από το FSI για να πάει κάποιος (ο μέσος αγοραστής εννοώ) στο GTI ήταν μεγάλο!!

Τουλάχιστον στο Polo που είχα παλαιότερα μπορούσες να μην δώσεις 15.500 για το GTI αλλά να πάρεις το 16V 101HP με 12.500 που πήγαινε μια χαρά.

Στα GOLF από το 5άρι και μετά έχει γίνει της κακομοίρας με τους κινητήρες και έχει χάσει ο κόσμος την μπάλλα.

¶ντε να δούμε και το 1,2 TSI τώρα και θα τα έχουμε δει όλα, να πάει ο γείτονας μου που ψάχνει για καινούριο να πάρει προσφορά από την VW και αν βγάλει άκρη με τα μοτέρ εγώ θα κάνω τούμπες.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η κίνηση των Γερμανών. Αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον 1.4TSI και τεράστιες οι διαφορές με τον ατμοσφαιρικό 1.4 που αντικαθιστά.

Όσον αφορά αυτούς που πήραν τον 1.4 80PS, έτσι συμβαίνει πάντοτε. Παίρνεις κάτι και μετά από πολύ μικρό διάστημα βγαίνει κάτι καλύτερο. ¶λλωστε, το ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή και αυτό το πακέτο από την αρχή κιόλας της παρουσίασης του Golf VI.

Να δούμε πότε θα τον φέρουν και τι εξοπλισμό-τιμές θα έχει.

εγώ πάντως πιστεύω ότι όσοι πέρνουν golf με 80 ίππους δεν τους πολυνοιάζουν οι επιδόσεις, θέλουν απλά να έχουν και να λένε ότι οδηγώ golf, οπότε δεν πιστεύω ότι θα τους πειράξει και πολύ, πιο πολύ θα πειράξει όσους μάθουν ότι θα κάνει πάνω από 15χιλιάρικα, γιατί λογικά πάνω από εκει θα είναι

Link to comment
Share on other sites

......χμ σε φανταζομαι πισω απο το τιμονι ενος Α3 1.2 tsi! tongue.gif

Δεν ζουρλάθικα :D:(:blink:;)

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να αγοραζεις ενα αμαξι

και να φοβασε καθε 6 μηνες μην αλλαξουν μοτερ ...η μην σου αλλαξουν μοντελο ............τι να πω!..........εδω η VW εχει γινει απαραδεκτη....λιγος σεβασμος στους πελατες της.

Πιστευω οτι δεν βλαπτει! προσωπικα ξερω 2 ατομα οπου ειχαν Fsi Golf 5 τα πουλησαν με τα 1000 ζορια και σε τιμη...πολυ χαμηλη..και οι 2 ΔΕΝ ξαναπηραν vw ακριβως για αυτο

το λογο......στην γειτονια μου αυτην την στιγμη υπαρχουν 2 Polo 80αρια.....οι ανθρωποι τα αγορασαν 14.000 ευρω (αν τα πηραν μετρητης) και οταν θα θελουν να τα πουλησουν

σε 3-4χρονια ...θα παρουν........τα ......κανεις δενθα θελει να αγορασει 80αρι οταν θα υπαρχει και το TSI :D

Φίλε μου, δυστυχώς, έτσι είναι τα πράγματα. Αν είσαι συνεχώς στο ψάξιμο και ελπίζεις πως θα πάρεις κάτι το οποίο μετά από 5-6 χρόνια θα είναι ακόμα επίκαιρο και state of the art, μάλλον δεν θα πάρεις ποτέ αυτοκίνητο.

Oι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες με το που παρουσιάζουν ένα μοντέλο, ποτέ δεν λανσάρουν αμέσως όλες τις εκδόσεις του και όλους τους διαθέσιμους κινητήρες. Θα πρέπει να ανανεώνουν συνεχώς το ενδιαφέρον του κόσμου αλλά και να βρίσκονται στην επικαιρότητα.

Σκέψου και αυτούς που περιμένουν να πάρουν το R με τα 270 άλογα και όταν, με το καλό, κυκλοφορήσει, σε ελάχιστους μήνες θα ανακοινωθεί το Golf VII. Εκεί λες, να περιμένω άλλα 3 χρόνια να βγει το κορυφαίο νέο ή να πάρω αυτό; Όπως και να το κάνουμε, πάντοτε σε αυτό το δίλημμα θα πέφτουμε.

Link to comment
Share on other sites

.και αυτη η κινηση της vw (οπως ειχε κανει και με τα 5αρια Fsi ) ΔΕΝ τους τιμα! μεσα σε ελαχιστους μηνες αλλαγη μοτερ? ? ? ? ? ?

...πολυ καλυτερο το νεο μοτερ! δεν υπαρχει θεμα συγκρισης με το απλο 80αρι...ειναι η μερα με την νυχτα! επιδοσεις-καταναλωση-ροπη...........αλλα ο τροπος που το πλασαραν ειναι απλα απαραδεκτος κατα την γνωμη μου!

οπως και το γεγονος οτι καλα - καλα δεν βγηκε το Golf 6 και βλεπεις τωρα φωτος απο το 7αρι...ελεος δλδ!

συμφωνω απολυτα... το εχει παρακανει... και οχι μονο η vw αλλα και η αδελφη εταιρεια audi...

Link to comment
Share on other sites

Παντως το 1.2 tsi το Α3 το επερνα ευκολα...και χλιδη(εν μερη) καθως φανταζομαι το full θα εχει τα παντα..και χαμηλα τελη λογω 1.2 και μικρη καταναλωση!Πλεον οι κινητηρες 1000-1400 ειναι της μοδας και αναρπαστοι λογω των μετρων και της ακριβειας της βενζινης!

Link to comment
Share on other sites

το 1.2 ναι σε Golf θα μου άρεσε η ιδέα αλλά σε Audi? Χάνει το image της...

Link to comment
Share on other sites

το 1.2 ναι σε Golf θα μου άρεσε η ιδέα αλλά σε Audi? Χάνει το image της...

σιγα το Image....οι mercedes με την a150 δν το χανει????

αλλα $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.