midkin Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Έχω το αμάξι της υπογραφής μου. Πριν λίγο, μαζί με ένα φίλο, και ενώ χρησιμοποιούσα το vag com μου για να προγραμματίσω τα xenon μου έγινε το εξής: Αφού τελειώνω με το vag com, αρχίζω να κοιτώ τα xenon μου και βλέπω κάτι να καπνίζει μπροστά από τα φανάρια μου και να μυρίζει... Κλείνω αμέσως το μοτέρ και σβήνω τα φώτα! Αμάν λέω πάνε τα xenon μου, λιώσανε!!! Ο φίλος μου μου λέει αποκλείεται και τα ξανά ανάβω... όντως δεν είχαν πάθει τπτ... Πάντως του λέω κάτι μύρισε, δείχνει να συμφωνεί αλλά δεν καταλάβαμε τι έφταιγε... Βγαίνουμε εθνική από το ύψος της Φιλαδέλφειας και καταλήγουμε με ταχύτητες από 170 έως 240 στον Αγ.Στέφανο(120 βαθμούς τα λάδια). Βγαίνουμε στην έξοδο και γυρνάμε για Φιλαδέλφεια με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι που 30 μέτρα πριν το σπίτι μου, τα λάδια ήταν στους 93. Όπως βάζω το αμάξι στο γκαράζ, μου κάνει ο φίλος μου "Ρε σύ πολύ ντουμάνι βγάζεις"... Κοιτάω να δω ομίχλη πίσω μου και πολύ άσχημη μυρωδιά... Αρχίζω να του δίνω 2.000 με 3.000 στροφές στη νεκρά και πίσω μου να βγαίνουν σύννεφα!!! Αμάν λέω... Πάει θα τελειώσει το λάδι σε χρόνο dt! Έδινα απαλές γκαζιές στο αμάξι για πάνω από 2-3 λεπτά και συνέχιζε να βγάζει λευκό ντουμάνι! Ρε παιδιά!!! Υπάρχει περίπτωση να καίει λάδι που έχει "κάτσει" στην εξάτμιση και να μην το "ρουφάει" από τον κινητήρα; Τόση ώρα; Η αλήθεια είναι πως το αμάξι τελευταία το πήγαινα πολύ με 6ες... Επίσης δεν το κούνησα για κοντά 20-25 μέρες καθόλου γιατί έλειπα με άδεια και σήμερα πήγα Φιλαδέλφεια - Ηλιούπολη και πάλι πίσω με cruise control 6η και 60-100 χλμ/ώρα... Πέστε μου ότι παίζει να έχει μπουκώσει και να είναι λάδι εξάτμισης!!!! Edited December 18, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Λάδι κατά 99% . Πρέπει να είναι ή βαλβίδα πίεσης λαδιού ή φλάντζα κεφαλής ... μπορεί και τουρμπίνα ... κατευθείαν συνεργείο !!! Edited September 25, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 για τουρμπινα λεω και εγω....ευχομαι να μην ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Τέλεια!!! Να ρωτήσω κάτι άλλο. Αν κάνω scan με το vag com θα μου πει τι είναι; Υ.Γ. Καλά που προσέχω το αμάξι! Αλλάζω συχνά λάδια, το ζεσταίνω και το κρυώνω πάντα κλπ... Edited September 25, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 ενταξει,πιθανολογουμε μην απογοητευεσαι.κανε ενα scan και βλεπεις αν βγαλει τιποτα αν και δεν νομιζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 (edited) ενταξει,πιθανολογουμε μην απογοητευεσαι.κανε ενα scan και βλεπεις αν βγαλει τιποτα αν και δεν νομιζω. Ε με αυτά που πιθανολογείτε τι να κάνω; 9.000 km έχει το αμάξι... Υ.Γ. Φορτίζω μία τη μπαταρία του laptop και πάω να το scanάρω! Edited September 25, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 κατα 80% ειναι λαδι στην τουρμπινα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Αγνοείστε τα λάθη των ABS και ESP, τα έχω προκαλέσει εγώ αφού τα έχω απενεργοποιήσει πλήρως! Saturday,25,September,2010,16:25:28:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 1K0 Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (CAV) Labels: Redir Fail! Part No SW: 03C 906 027 F HW: 03C 906 027 F Component: MED17.5.5 G 4008 Revision: LAH08--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 8851 km Time Indication: 0 Date: 2010.14.16 Time: 05:57:02 Freeze Frame: RPM: 1975 /min Load: 29.8 % Speed: 86.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 29.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb Part No SW: 1K0 907 379 AN HW: 1K0 907 379 AN Component: ESP MK60EC1 H45 0107 Revision: 00H45001 Coding: 143B600D092800FD280E06ED901F00403400 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 56 Mileage: 8161 km Time Indication: 0 Date: 2009.14.18 Time: 15:54:50 Freeze Frame: Count: 7 Count: 2 Count: 12288 Count: 105 Count: 44288 Count: 0 Count: 0 Count: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb Part No SW: 5K0 907 044 BC HW: 5K0 907 044 BC Component: Climatronic H14 0608 Revision: 00003001 Coding: 0000000000 Shop #: WSC 00028 028 00023 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001 ROD: EV_Climatronic_VW36.rod No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 1K0 937 086 C HW: 1K0 937 086 C Component: BCM PQ35 M 103 0541 Revision: 00103 AE Coding: 40180A3A98251A0040080080300009A443110088536D8960648000200000 Shop #: WSC 00028 028 00001 Part No: 1K1 955 119 E Component: Wischer 17090 21 0501 Coding: 009795 Part No: 1K0 955 559 AH Component: RLS 250909 05 54 0402 Coding: 0330AD 2 Faults Found: 00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 117 Mileage: 8214 km Time Indication: 0 Date: 2009.14.20 Time: 00:08:33 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 14.10 V ON ON Term 50 Off OFF OFF 00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 8 Reset counter: 124 Mileage: 8214 km Time Indication: 0 Date: 2009.14.20 Time: 00:08:33 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 14.10 V ON ON Term 50 Off OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags (J234) Labels: 5K0-959-655.clb Part No SW: 5K0 959 655 HW: 5K0 959 655 Component: AirbagVW10 035 0604 Serial number: 003C2D0EN7G4 Coding: 00003139 Shop #: WSC 00028 790 00059 ASAM Dataset: EV_AirbaVW10SMEVW360 A01009 ROD: N/A No ASAM data for: "EV_AirbaVW10SMEVW360" (VW36) No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl Part No SW: 1K0 953 549 CF HW: 1K0 953 549 CF Component: J0527 056 0111 Coding: 0000532 Shop #: WSC 00028 028 00001 Part No: 3C8 959 537 D Component: E221__MFL-TK6 H05 0022 Coding: 00000226 Shop #: WSC 00000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb Part No SW: 5K0 920 870 D HW: 5K0 920 870 D Component: KOMBI H05 0206 Serial number: 00000000000000 Coding: 170B00 Shop #: WSC 00028 028 00023 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_VW36.rod No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl Part No SW: 1K0 907 530 AA HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H07 0081 Revision: H07 01 Serial number: 210909F1000716 Coding: E9801F06000202000000 Shop #: WSC 00028 028 00001 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.clb Part No SW: 5K0 920 870 D HW: 5K0 920 870 D Component: IMMO H05 0206 Serial number: ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03004 ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_VW36.rod No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl Part No SW: 5K0 959 701 E HW: 5K0 959 701 E Component: Tuer-SG 009 2121 Coding: 0004150 Shop #: WSC 00028 028 00001 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl Part No: 1K0 909 144 H Component: EPS_ZFLS Kl. 69 2901 Revision: 00H17000 Shop #: WSC 00000 000 00000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl Part No SW: 5K0 959 702 E HW: 5K0 959 702 E Component: Tuer-SG 009 2121 Coding: 0004406 Shop #: WSC 00028 028 00001 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio (J0503) Labels: 5M0-035-1xx-56.clb Part No SW: 3C8 035 195 HW: 3C8 035 195 Component: Radio RCD510 040 0144 Revision: 00000001 Serial number: VWZ1Z3I5419054 Coding: 0500040004 Shop #: WSC 00028 028 00001 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Edited September 25, 2010 by midkin διαγραφη VIN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 Μόλις πήγα στο αμάξι! Το έβαλα μπρος, περίμενα να φύγει το cold start και έδωσα ξανά γκαζιές! Δεν έδειξε να έχει τα χθεσινά συμπτώματα! Τώρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Τέλεια!!! Να ρωτήσω κάτι άλλο. Αν κάνω scan με το vag com θα μου πει τι είναι; Υ.Γ. Καλά που προσέχω το αμάξι! Αλλάζω συχνά λάδια, το ζεσταίνω και το κρυώνω πάντα κλπ... Εαν σου ετυχε αστοχια υλικου δεν εχει σχεση ουτε ποσο συχνα αλλαζεις λαδια ...(καθε 15 ειναι υπερ αρκετο) ουτε κατα ποσο το κρυωνεις...(το αμαξι μας κρυωνει εν κινηση δηλαδη τα τελευταια 4-5 λεπτα οδηγηση με χαμηλες στροφες ωστε να κανει δουλεια ο εισερχομενος αερας και οχι στο ρελαντι οπως πολλοι λανθασμενα νομιζουν )...Πηγαινε ενα συνεργειο να το δουν ...και βλεπεις εξαλου στην εγγυηση εισαι ... Παντως απο την περιγραφη σου ..μου φανηκε τουρμπινα... μακαρι να μην ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Αυτο που ειδα, εκτος των ABS k ESP που ανεφερες, ειναι ενα σφαλμα που εντοπιζει στον καταλυτη σου... Συμφωνα με τον κωδικο του σφαλματος διαβασε εδω για να καταλαβεις.. P0420 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Πολύ στεναχωρο αυτό midkin. Εύχομαι να είναι κάτι απλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 (edited) Παιδιά μάλλον είναι η τουρμπίνα! Anyways από Δευτέρα πάω στο Γκίκα να με διαφωτίσει και δούμε τι θα κάνουμε... Ίσως ήρθε η ώρα να φορέσω και καμιά άλλη τουρμπίνα ουτε κατα ποσο το κρυωνεις...(το αμαξι μας κρυωνει εν κινηση δηλαδη τα τελευταια 4-5 λεπτα οδηγηση με χαμηλες στροφες ωστε να κανει δουλεια ο εισερχομενος αερας και οχι στο ρελαντι οπως πολλοι λανθασμενα νομιζουν Ξέρω να το κρυώνω το αμάξι.. :S Πολύ στεναχωρο αυτό midkin. Εύχομαι να είναι κάτι απλό. Να πάρει πάνω που θα κερνούσα ένα gtc... Α ρε τυχερέ 2face Edited September 25, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Ξέρεις τι γίνεται αν είναι τουρμπινα έτσι; Προβληματιζομαστε όλοι μαζί αν τελικά την παλεύει η τουρμπινα στο 160αρι με τα Revo Stage 2 κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται... Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Ξέρεις τι γίνεται αν είναι τουρμπινα έτσι; Προβληματιζομαστε όλοι μαζί αν τελικά την παλεύει η τουρμπινα στο 160αρι με τα Revo Stage 2 κτλ. τι να παλεύει,αφου είπαμε η πίεση που δουλεύει είναι η ίδια με stage 1-εξάλου τα όρια της είναι για πολλά παραπάνω Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται... Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!! καλύτερα να μιλάμε για συκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένς μετετροπές γιατί γενικα κυκλοφορεί πολύ ράδιο αρβύλα- εύχομαι να μην είναι τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται... Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!! Mε έχετε τρελάνει (με την καλή έννοια), γιατί εκεί που έλεγα να πάω τελικά σε Ρέβο, πάλι με αγχώσατε και θα επιστρέψω σε SKN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Να σας πω σχετικα με οτι εχω δει μεχρι τωρα...! Καπνος λευκος...ειναι νερο! Καπνος αποχρωση γαλαζια...ειναι λαδι! Το 2ο μπορει να ειναι και απο το turbo αφου αυτα σε εμας δεν ειναι υδροψυχτα. Αν εχεις μηχανολογικο προβλημα δεν νομιζω να το δειχνει κανενα vagcom! 1ο βημα....δεν στο αυτοκινητο σου την σταθμη νερου....αν ειναι οκ.....πολυ καλα! 2ο βημα ...τι παιζει με τα λαδια....!ανοιξε αρχικα το παγουρι νερου του κινητηρα και κοιτα να ειναι καθαρο το παγουρακι....να μην εχει δηλαδη καπνα...μαυριλα...η οτι αλλο εκτος απο νερο! Αν δεν ειναι και αυτο...πολυ καλα... Συνεχισε με το να κοιταξεις σε τι κατασταση βρισκονται τα λαδια σου....ανοιξε την ταπα λαδιου και κοιτα αν τα λαδια ασπριζουν ελαχιστα-γαλατιζουν....αυτο μπορεις να το δεις και απο το να τραβηξεις τον δεικτη λαδιου και να δεις την κατασταση λαδιου στο καρτερ...αν οχι....γλιτωσαμε και το ριγμα πιθανον η την φλατζα κεφαλης... Υπαρχει η περιπτωση να εχεις διαροη λαδιου ή νερου σε βαλβιδα εξαγωγης και να στα πεταει στην εξατμιση..!Μικρη βεβαια... Αν οχι και αυτο μαλλον παιζει αστοχια υλικου....η πολυ μεγαλη θερμοκρασια turbo....οποτε σου πεταξε λαδακια πισω απο τα τσιμουχακια του αξονα! Αν ειναι αυτο ρωτα για ενα rebuilt μην τα παρεις ολα στο χερι...!Ισως φτιαχνιετε με μικρο ποσο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 να πας στον Γκικα να δεις τι ειναι και προσπαθησε μετα να το περασεις στην εγγυιση σου. δεν νομοιζω οτι ειναι θεμα Revo παντως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 (edited) Mε έχετε τρελάνει (με την καλή έννοια), γιατί εκεί που έλεγα να πάω τελικά σε Ρέβο, πάλι με αγχώσατε και θα επιστρέψω σε SKN. Να προσθέσω και την επιλογή της APR για πρόγραμμα. Υ.Γ. midkin εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό και είναι να μην πληρώσεις από την τσέπη σου. Edited September 26, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Έπαθα το ίδιο ΠΡΙΝ βάλω προγράμμα. Σε ένα φανάρι έριξα ξύλο σε έναν φίλο αλλά στο τελειωμα κοίταξα Απο τον καθρέπτη να δω πόσο πίσω ήταν και είδα άσπρο καπνό. Την άλλη μέρα πήγα στον παζαροπουλο και μετά Απο δυο τρεις γκαζιες έβγαλε παλι και το διαγνωστική έδειξε τουρμπο. Υ.Γ. Τα αυτοκινητακια μας ωριμάζουν σιγά σιγά Απο άποψη χιλιομέτρων. Οπότε και οι φθορές θα αυξηθούν. Μην τα ρίχνουμε όλα στις βελτιώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Έπαθα το ίδιο ΠΡΙΝ βάλω προγράμμα. Σε ένα φανάρι έριξα ξύλο σε έναν φίλο αλλά στο τελειωμα κοίταξα Απο τον καθρέπτη να δω πόσο πίσω ήταν και είδα άσπρο καπνό. Την άλλη μέρα πήγα στον παζαροπουλο και μετά Απο δυο τρεις γκαζιες έβγαλε παλι και το διαγνωστική έδειξε τουρμπο. Υ.Γ. Τα αυτοκινητακια μας ωριμάζουν σιγά σιγά Απο άποψη χιλιομέτρων. Οπότε και οι φθορές θα αυξηθούν. Μην τα ρίχνουμε όλα στις βελτιώσεις. 9000χμ λέει πως έχει το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 ... Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! ... Σε μια αστοχια , δεν μετραει μονο η επιθετικοτητα της ρυθμισης ( νορμαλ προγραμμα ή light ή "τσιτωμενο" ... ) , αλλα και η ατυχια ( κακο καυσιμο , αστοχια υλικου ) ή και η σκληρη χρηση . Απ οτ καταλαβα το turbo αστοχησε , θα το δει κι ο μηχανικος βεβαια να κρινει τι εγινε ακριβως . Ευχομαι να αποκατασταθει συντομα η οποια ζημια και να το χαρεις παλι , φιλε μου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Παιδιά αύριο ξυπνάω 8 το πρωί και αρχίζω το τρέξιμο... Μόλις έχω νέα θα τα ποστάρω...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...