Jump to content
midkin

Λευκό Ντουμάνι Από Την Εξάτμιση!

Recommended Posts

Έχω το αμάξι της υπογραφής μου.

Πριν λίγο, μαζί με ένα φίλο, και ενώ χρησιμοποιούσα το vag com μου για να προγραμματίσω τα xenon μου έγινε το εξής:

Αφού τελειώνω με το vag com, αρχίζω να κοιτώ τα xenon μου και βλέπω κάτι να καπνίζει μπροστά από τα φανάρια μου και να μυρίζει... Κλείνω αμέσως το μοτέρ και σβήνω τα φώτα! Αμάν λέω πάνε τα xenon μου, λιώσανε!!! Ο φίλος μου μου λέει αποκλείεται και τα ξανά ανάβω... όντως δεν είχαν πάθει τπτ... Πάντως του λέω κάτι μύρισε, δείχνει να συμφωνεί αλλά δεν καταλάβαμε τι έφταιγε...

Βγαίνουμε εθνική από το ύψος της Φιλαδέλφειας και καταλήγουμε με ταχύτητες από 170 έως 240 στον Αγ.Στέφανο(120 βαθμούς τα λάδια). Βγαίνουμε στην έξοδο και γυρνάμε για Φιλαδέλφεια με χαλαρούς ρυθμούς μέχρι που 30 μέτρα πριν το σπίτι μου, τα λάδια ήταν στους 93. Όπως βάζω το αμάξι στο γκαράζ, μου κάνει ο φίλος μου "Ρε σύ πολύ ντουμάνι βγάζεις"... Κοιτάω να δω ομίχλη πίσω μου και πολύ άσχημη μυρωδιά... Αρχίζω να του δίνω 2.000 με 3.000 στροφές στη νεκρά και πίσω μου να βγαίνουν σύννεφα!!!

Αμάν λέω... Πάει θα τελειώσει το λάδι σε χρόνο dt! Έδινα απαλές γκαζιές στο αμάξι για πάνω από 2-3 λεπτά και συνέχιζε να βγάζει λευκό ντουμάνι! Ρε παιδιά!!! Υπάρχει περίπτωση να καίει λάδι που έχει "κάτσει" στην εξάτμιση και να μην το "ρουφάει" από τον κινητήρα; Τόση ώρα;

Η αλήθεια είναι πως το αμάξι τελευταία το πήγαινα πολύ με 6ες... Επίσης δεν το κούνησα για κοντά 20-25 μέρες καθόλου γιατί έλειπα με άδεια και σήμερα πήγα Φιλαδέλφεια - Ηλιούπολη και πάλι πίσω με cruise control 6η και 60-100 χλμ/ώρα...

Πέστε μου ότι παίζει να έχει μπουκώσει και να είναι λάδι εξάτμισης!!!!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Λάδι κατά 99% . Πρέπει να είναι ή βαλβίδα πίεσης λαδιού ή φλάντζα κεφαλής ... μπορεί και τουρμπίνα ... κατευθείαν συνεργείο !!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Τέλεια!!! Να ρωτήσω κάτι άλλο. Αν κάνω scan με το vag com θα μου πει τι είναι;

Υ.Γ. Καλά που προσέχω το αμάξι! Αλλάζω συχνά λάδια, το ζεσταίνω και το κρυώνω πάντα κλπ...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

ενταξει,πιθανολογουμε μην απογοητευεσαι.κανε ενα scan και βλεπεις αν βγαλει τιποτα αν και δεν νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει,πιθανολογουμε μην απογοητευεσαι.κανε ενα scan και βλεπεις αν βγαλει τιποτα αν και δεν νομιζω.

Ε με αυτά που πιθανολογείτε τι να κάνω; 9.000 km έχει το αμάξι...

Υ.Γ. Φορτίζω μία τη μπαταρία του laptop και πάω να το scanάρω!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Αγνοείστε τα λάθη των ABS και ESP, τα έχω προκαλέσει εγώ αφού τα έχω απενεργοποιήσει πλήρως!

Saturday,25,September,2010,16:25:28:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (CAV) Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 027 F HW: 03C 906 027 F

Component: MED17.5.5 G 4008

Revision: LAH08--- Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 8851 km

Time Indication: 0

Date: 2010.14.16

Time: 05:57:02

Freeze Frame:

RPM: 1975 /min

Load: 29.8 %

Speed: 86.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 29.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.843 V

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb

Part No SW: 1K0 907 379 AN HW: 1K0 907 379 AN

Component: ESP MK60EC1 H45 0107

Revision: 00H45001

Coding: 143B600D092800FD280E06ED901F00403400

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 56

Mileage: 8161 km

Time Indication: 0

Date: 2009.14.18

Time: 15:54:50

Freeze Frame:

Count: 7

Count: 2

Count: 12288

Count: 105

Count: 44288

Count: 0

Count: 0

Count: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb

Part No SW: 5K0 907 044 BC HW: 5K0 907 044 BC

Component: Climatronic H14 0608

Revision: 00003001

Coding: 0000000000

Shop #: WSC 00028 028 00023

ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001

ROD: EV_Climatronic_VW36.rod

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb

Part No SW: 1K0 937 086 C HW: 1K0 937 086 C

Component: BCM PQ35 M 103 0541

Revision: 00103 AE

Coding: 40180A3A98251A0040080080300009A443110088536D8960648000200000

Shop #: WSC 00028 028 00001

Part No: 1K1 955 119 E

Component: Wischer 17090 21 0501

Coding: 009795

Part No: 1K0 955 559 AH

Component: RLS 250909 05 54 0402

Coding: 0330AD

2 Faults Found:

00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)

007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100111

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Reset counter: 117

Mileage: 8214 km

Time Indication: 0

Date: 2009.14.20

Time: 00:08:33

Freeze Frame:

Term 15 On

Voltage: 14.10 V

ON

ON

Term 50 Off

OFF

OFF

00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)

007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100111

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 8

Reset counter: 124

Mileage: 8214 km

Time Indication: 0

Date: 2009.14.20

Time: 00:08:33

Freeze Frame:

Term 15 On

Voltage: 14.10 V

ON

ON

Term 50 Off

OFF

OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags (J234) Labels: 5K0-959-655.clb

Part No SW: 5K0 959 655 HW: 5K0 959 655

Component: AirbagVW10 035 0604

Serial number: 003C2D0EN7G4

Coding: 00003139

Shop #: WSC 00028 790 00059

ASAM Dataset: EV_AirbaVW10SMEVW360 A01009

ROD: N/A

No ASAM data for: "EV_AirbaVW10SMEVW360" (VW36)

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 CF HW: 1K0 953 549 CF

Component: J0527 056 0111

Coding: 0000532

Shop #: WSC 00028 028 00001

Part No: 3C8 959 537 D

Component: E221__MFL-TK6 H05 0022

Coding: 00000226

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb

Part No SW: 5K0 920 870 D HW: 5K0 920 870 D

Component: KOMBI H05 0206

Serial number: 00000000000000

Coding: 170B00

Shop #: WSC 00028 028 00023

ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040

ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_VW36.rod

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 AA HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H07 0081

Revision: H07 01 Serial number: 210909F1000716

Coding: E9801F06000202000000

Shop #: WSC 00028 028 00001

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.clb

Part No SW: 5K0 920 870 D HW: 5K0 920 870 D

Component: IMMO H05 0206

Serial number:

ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03004

ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_VW36.rod

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl

Part No SW: 5K0 959 701 E HW: 5K0 959 701 E

Component: Tuer-SG 009 2121

Coding: 0004150

Shop #: WSC 00028 028 00001

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K0 909 144 H

Component: EPS_ZFLS Kl. 69 2901

Revision: 00H17000

Shop #: WSC 00000 000 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl

Part No SW: 5K0 959 702 E HW: 5K0 959 702 E

Component: Tuer-SG 009 2121

Coding: 0004406

Shop #: WSC 00028 028 00001

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio (J0503) Labels: 5M0-035-1xx-56.clb

Part No SW: 3C8 035 195 HW: 3C8 035 195

Component: Radio RCD510 040 0144

Revision: 00000001 Serial number: VWZ1Z3I5419054

Coding: 0500040004

Shop #: WSC 00028 028 00001

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Edited by midkin
διαγραφη VIN
Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήγα στο αμάξι! Το έβαλα μπρος, περίμενα να φύγει το cold start και έδωσα ξανά γκαζιές!

Δεν έδειξε να έχει τα χθεσινά συμπτώματα! Τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια!!! Να ρωτήσω κάτι άλλο. Αν κάνω scan με το vag com θα μου πει τι είναι;

Υ.Γ. Καλά που προσέχω το αμάξι! Αλλάζω συχνά λάδια, το ζεσταίνω και το κρυώνω πάντα κλπ...

Εαν σου ετυχε αστοχια υλικου δεν εχει σχεση ουτε ποσο συχνα αλλαζεις λαδια ...(καθε 15 ειναι υπερ αρκετο) ουτε κατα ποσο το κρυωνεις...(το αμαξι μας κρυωνει εν κινηση δηλαδη τα τελευταια 4-5 λεπτα οδηγηση με χαμηλες στροφες ωστε να κανει δουλεια ο εισερχομενος αερας και οχι στο ρελαντι οπως πολλοι λανθασμενα νομιζουν )...Πηγαινε ενα συνεργειο να το δουν ...και βλεπεις εξαλου στην εγγυηση εισαι ... Παντως απο την περιγραφη σου ..μου φανηκε τουρμπινα... μακαρι να μην ειναι

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ειδα, εκτος των ABS k ESP που ανεφερες, ειναι ενα σφαλμα που εντοπιζει στον καταλυτη σου... Συμφωνα με τον κωδικο του σφαλματος διαβασε εδω για να καταλαβεις..

P0420

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μάλλον είναι η τουρμπίνα! Anyways από Δευτέρα πάω στο Γκίκα να με διαφωτίσει και δούμε τι θα κάνουμε... Ίσως ήρθε η ώρα να φορέσω και καμιά άλλη τουρμπίνα :lol:

ουτε κατα ποσο το κρυωνεις...(το αμαξι μας κρυωνει εν κινηση δηλαδη τα τελευταια 4-5 λεπτα οδηγηση με χαμηλες στροφες ωστε να κανει δουλεια ο εισερχομενος αερας και οχι στο ρελαντι οπως πολλοι λανθασμενα νομιζουν

Ξέρω να το κρυώνω το αμάξι.. :S

Πολύ στεναχωρο αυτό midkin.

Εύχομαι να είναι κάτι απλό.

Να πάρει πάνω που θα κερνούσα ένα gtc... Α ρε τυχερέ 2face :)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι γίνεται αν είναι τουρμπινα έτσι; Προβληματιζομαστε όλοι μαζί αν τελικά την παλεύει η τουρμπινα στο 160αρι με τα Revo Stage 2 κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται...

Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!!

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι γίνεται αν είναι τουρμπινα έτσι; Προβληματιζομαστε όλοι μαζί αν τελικά την παλεύει η τουρμπινα στο 160αρι με τα Revo Stage 2 κτλ.

τι να παλεύει,αφου είπαμε η πίεση που δουλεύει είναι η ίδια με stage 1-εξάλου τα όρια της είναι για πολλά παραπάνω

Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται...

Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!!

καλύτερα να μιλάμε για συκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένς μετετροπές γιατί γενικα κυκλοφορεί πολύ ράδιο αρβύλα-

εύχομαι να μην είναι τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Δεν ξέρω αν αληθεύει, πάντως ακούγιεται...

Μάλλον θα μαζέψω λεφτά και θα πάω στο Νίκο για Skn!!!

Mε έχετε τρελάνει (με την καλή έννοια), γιατί εκεί που έλεγα να πάω τελικά σε Ρέβο, πάλι με αγχώσατε και θα επιστρέψω σε SKN.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω σχετικα με οτι εχω δει μεχρι τωρα...!

Καπνος λευκος...ειναι νερο!

Καπνος αποχρωση γαλαζια...ειναι λαδι!

Το 2ο μπορει να ειναι και απο το turbo αφου αυτα σε εμας δεν ειναι υδροψυχτα.

Αν εχεις μηχανολογικο προβλημα δεν νομιζω να το δειχνει κανενα vagcom!

1ο βημα....δεν στο αυτοκινητο σου την σταθμη νερου....αν ειναι οκ.....πολυ καλα!

2ο βημα ...τι παιζει με τα λαδια....!ανοιξε αρχικα το παγουρι νερου του κινητηρα και κοιτα να ειναι καθαρο το παγουρακι....να μην εχει δηλαδη καπνα...μαυριλα...η οτι αλλο εκτος απο νερο!

Αν δεν ειναι και αυτο...πολυ καλα...

Συνεχισε με το να κοιταξεις σε τι κατασταση βρισκονται τα λαδια σου....ανοιξε την ταπα λαδιου και κοιτα αν τα λαδια ασπριζουν ελαχιστα-γαλατιζουν....αυτο μπορεις να το δεις και απο το να τραβηξεις τον δεικτη λαδιου και να δεις την κατασταση λαδιου στο καρτερ...αν οχι....γλιτωσαμε και το ριγμα πιθανον η την φλατζα κεφαλης...

Υπαρχει η περιπτωση να εχεις διαροη λαδιου ή νερου σε βαλβιδα εξαγωγης και να στα πεταει στην εξατμιση..!Μικρη βεβαια...

Αν οχι και αυτο μαλλον παιζει αστοχια υλικου....η πολυ μεγαλη θερμοκρασια turbo....οποτε σου πεταξε λαδακια πισω απο τα τσιμουχακια του αξονα!

Αν ειναι αυτο ρωτα για ενα rebuilt μην τα παρεις ολα στο χερι...!Ισως φτιαχνιετε με μικρο ποσο!

Link to comment
Share on other sites

να πας στον Γκικα να δεις τι ειναι και προσπαθησε μετα να το περασεις στην εγγυιση σου.

δεν νομοιζω οτι ειναι θεμα Revo παντως..

Link to comment
Share on other sites

Mε έχετε τρελάνει (με την καλή έννοια), γιατί εκεί που έλεγα να πάω τελικά σε Ρέβο, πάλι με αγχώσατε και θα επιστρέψω σε SKN.

Να προσθέσω και την επιλογή της APR για πρόγραμμα.

Υ.Γ. midkin εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό και είναι να μην πληρώσεις από την τσέπη σου.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Έπαθα το ίδιο ΠΡΙΝ βάλω προγράμμα. Σε ένα φανάρι έριξα ξύλο σε έναν φίλο αλλά στο τελειωμα κοίταξα Απο τον καθρέπτη να δω πόσο πίσω ήταν και είδα άσπρο καπνό. Την άλλη μέρα πήγα στον παζαροπουλο και μετά Απο δυο τρεις γκαζιες έβγαλε παλι και το διαγνωστική έδειξε τουρμπο.

Υ.Γ. Τα αυτοκινητακια μας ωριμάζουν σιγά σιγά Απο άποψη χιλιομέτρων. Οπότε και οι φθορές θα αυξηθούν. Μην τα ρίχνουμε όλα στις βελτιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έπαθα το ίδιο ΠΡΙΝ βάλω προγράμμα. Σε ένα φανάρι έριξα ξύλο σε έναν φίλο αλλά στο τελειωμα κοίταξα Απο τον καθρέπτη να δω πόσο πίσω ήταν και είδα άσπρο καπνό. Την άλλη μέρα πήγα στον παζαροπουλο και μετά Απο δυο τρεις γκαζιες έβγαλε παλι και το διαγνωστική έδειξε τουρμπο.

Υ.Γ. Τα αυτοκινητακια μας ωριμάζουν σιγά σιγά Απο άποψη χιλιομέτρων. Οπότε και οι φθορές θα αυξηθούν. Μην τα ρίχνουμε όλα στις βελτιώσεις.

9000χμ λέει πως έχει το αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

... Εγώ έμαθα πως η Revo τελευταία "έσπασε" 6 αμάξια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! ...

Σε μια αστοχια , δεν μετραει μονο η επιθετικοτητα της ρυθμισης ( νορμαλ προγραμμα ή light ή "τσιτωμενο" ... ) , αλλα και η ατυχια ( κακο καυσιμο , αστοχια υλικου ) ή και η σκληρη χρηση . Απ οτ καταλαβα το turbo αστοχησε , θα το δει κι ο μηχανικος βεβαια να κρινει τι εγινε ακριβως . Ευχομαι να αποκατασταθει συντομα η οποια ζημια και να το χαρεις παλι , φιλε μου .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αύριο ξυπνάω 8 το πρωί και αρχίζω το τρέξιμο... Μόλις έχω νέα θα τα ποστάρω...!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.