Jump to content
midkin

Λευκό Ντουμάνι Από Την Εξάτμιση!

Recommended Posts

οριστε μελος με GT με προγραμμα και 105000 χιλιομετρα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36715

δεν ειναι για 40000 χιλιομετρα μην τα παραλεμε δηλ. το GT μου με 50000 χιλ. ειναι για πεταμα?..τωρα μου φαινεται οτι παει καλυτερα απο την αρχη που το πηρα :)

αυτοκινητα ειναι θα εχουν και ζημιες φιλος μου χτες το πηρε το Abarth Punto 12000χιλ. απο την αντιπροσωπια 20 μερες το ειχε μεσα για να του φερουν και να του βαλουν καινουργιο εγκεφαλο και να φανταστειτε οτι το μονο που εκανε ηταν ενα check engine!!!

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

μην γράφουμε ασυναρτησίες ,, το αυτοκίνητο θα τελειώσει αύριο γιατί δεν υπάρχει turbo ( αεροπορικός θα το φέρουν ??? ) εγώ βρίσκω καινούριο εύκολα .. αλλά για λόγους εγγύησης και γραφειοκρατίας θα καταγράψουν part number για την εγγύηση

δεν μπορώ να γράψω δημόσια τίποτα ,, γιατί οι θέσεις όλων μας είναι λεπτές

αφήστε το ποίημα σε όλους μπορεί να τύχει ,, την τύχη και την τσέπη μας την καθορίζουμε εμείς

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να με ξανά...

Αρχικά θα ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα. Όσοι από εσάς θυμάστε το προηγούμενο τόπικ που είχα ανοίξει, θα αναρωτιέστε γιατί εξαφανίστηκε! Κάποιοι μου στείλανε και pm. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν, πως εγώ προσωπικά ζήτησα να γίνει "hide" γιατί το θέμα είχε αρχίσει να παίρνει διαστάσεις! Από αυτά που έγραφα στο προηγούμενο ποστ, θα καταλάβατε πως ότι ήταν να πω, το έλεγα. Δεν έκρυψα κάτι, δεν κάλυψα κανέναν και δεν πρόκειται να κάνω ποτέ κάτι τέτοιο.

Το θέμα είναι πως πολλοί από τους αναγνώστες δεν έχουν την απλή κριτική ικανότητα να κατανοήσουν μερικά πράγματα να φιλτράρουν άλλα κλπ! Το θέμα είχε πάρει διαστάσεις και μετά από προτροπή του Κώστα από τη Revo, ζήτησα από έναν Mod να κρύψει το ποστ για να μην βγει παραέξω και έχω μπλεξίματα με εγγυήσεις κλπ...

Ρε παιδιά, έλεος δηλαδή, όταν λέμε κάτι μέσα στο φόρουμ, το λέμε για να αποκτήσετε όλοι μια άποψη, να πείτε τη δική σας, να συμβουλέψετε και να κριτικάρετε... Θεωρώ ανοησία μου που άνοιξα το προηγούμενο θέμα ενώ το αυτοκίνητο ήταν ακόμα στο συνεργείο. Αλλά ρε 'σεις προσέξτε λίγο, προστατέψτε με, εμένα ή όποιον βρεθεί στη θέση μου... Αλλιώς θα καταντήσουμε όλοι σαν μερικούς που δεν λένε τίποτα και κρατάνε τα πάντα για την πάρτη τους!

Τώρα τα σημαντικά!!!

-Ο Νίκος ο Γκίκας ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ! Μα αν είναι δυνατόν να το σκεφτεί αυτό άνθρωπος! Δηλαδή οι αντιπροσωπείες χαζές είναι; Το αμάξι μου είναι αγορασμένο 11/2009! Δεν μου πέρασε εγγύηση ο Νίκος. Έχω εγγύηση! Το θέμα είναι πως μερικές φορές πρέπει να ξέρεις τα "κόλπα" για να μην τη χάσεις (βλέπε προγράμματα, εξατμίσεις, εισαγωγές, i/c κλπ). Εκεί μπορεί να σε βοηθήσει ο Νίκος(ενδεχομένως και o κάθε Νίκος που είναι μέσα στα πράγματα) αρκεί να είσαι πελάτης, να έχεις φορέσει το πρόγραμμα του κλπ. Παρόλο που δεν έχω φορέσει πρόγραμμα στο Νίκο, το παιδί με σκίστηκε να με εξυπηρετήσει(πράγμα που δεν είναι υποχρεωμένος) γιατί έχω κάνει πολλές εργασίες σε αυτόν, έχω βάλει εξάτμιση σε αυτόν, μου έχει περάσει το i/c, έχω αγοράσει και φορέσει από αυτόν αναρτήσεις, έχω φορέσει τα φρένα μου σε αυτόν κ.α.

Υπάρχουν και κόλπα να γλυτώσεις πολλά λεφτά(από σπασμένα μοτέρ και τουρμπίνες) ακόμα και εκτός εγγύησης! Δεν μου έχουν χρειαστεί και ελπίζω να μην μου χρειαστούν ποτέ... Δεν τα ξέρω, τα ξέρει ο Νίκος, αλλά όπως είπα πιο πάνω, δεν πρόκειται να τα κάνει στον πρώτο τυχόντα που ξαφνικά θυμήθηκε πως τον έχει ανάγκη!

-Ο Κώστας (από τη Revo) είναι προγραμματιστής! Δεν ξέρω γιατί πολλοί από εσάς τον πήρατε τηλέφωνο και τι είπατε, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κι όλας!!! Το παλικάρι απλά περνάει προγράμματα δεν είναι γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης!!! Ως γνωστών η Revo δεν σας παρέχει καμία εγγύηση αν ομει γένοιτο σκάσει καμιά τουρμπίνα και το γνωρίζετε τη στιγμή που θα περάσετε το πρόγραμμα! Παρόλα αυτά με πήρε τηλέφωνο μου έστειλε μηνύματα και με "μάλωσε" που δεν τον ειδοποίησα νωρίτερα! Δέχομαι πως ήταν λάθος μου που δεν τον πήρα τηλ αλλά δεν σκέφτηκα πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει μιας και προς θεού δεν έχει την υποχρέωση... Είναι απλό περνάς Revo, χάνεις εγγύηση και το ξέρεις από πριν και το ήξερα και ΄γω. Ωστόσο ο Κώστας και προς τιμήν του, επικοινώνησε μαζί μου και με άγχος σαν να επρόκειτο για το δικό του αμάξι, είπε πως θα τα αναλάβει όλα αυτός(να αλλαχτούν τα πάντα με μηδέν κόστος)! Τελικά δεν έγινε έτσι γιατί το αμάξι ήταν ήδη σε αντιπροσωπεία!

Τώρα στο ζουμί...

Πριν 4 μέρες, και μετά από μία 20λεπτη βόλτα στην εθνική οδό, συγκεκριμένα από το ύψος της Φιλαδέλφειας μέχρι τον Αγ.Στέφανο με ταχύτητες από 170 έως 240 στο πήγαινε και 120-180 στο έλα, γύρισα σπίτι με τον κινητήρα να έχει κρυώσει (λάδια κοντά στους 92) βαθμούς κλπ. Καθώς πάρκαρα το αμάξι, ακόμα και με πολύ απαλές γκαζιές έβγαινε ένα λευκό ντουμάνι από την εξάτμιση! Μιλάμε για πολύ καπνό. Δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται αλλά προσπάθησα να μάθω με ερωτήσεις κυρίως μέσα από το φόρουμ. Τελικά το αμάξι είχε βλάβη στην τουρμπίνα. Δεν γνωρίζω ακόμα το πόρισμα(δηλαδή τι ακριβώς είχε και από τι προκλήθηκε, αλλά μόλις μάθω θα σας ενημερώσω!).

Το θέμα είναι πως ευτυχώς περάστηκε νέα τουρμπίνα και πολλαπλή χωρίς να πληρώσω ευρώ. Μπήκε δηλαδή κανονικά μέσα στην εγγύηση. Για μερικούς από εσάς που έχετε Revo και ψιλό-ανησυχήσατε, θα πω το εξής. Όπως είπα δεν ξέρω τι φταίει εν τέλει αλλά πολύ δύσκολα να ευθύνεται μόνο το πρόγραμμα. Άμα ήταν να έφταιγε το Revo για τουρμπίνα με 9.000km τότε δεν θα είχε μείνει ούτε ένα όρθιο εκεί έξω, τουρμπίνες έχουν σπάσει και με Revo όπως και με όλα τα προγράμματα αλλά θεωρώ πως είναι λιγοστές οι περιπτώσεις... Θεωρώ πως σαν οδηγός έχω πολύ καλή συμπεριφορά προς το αμάξι μου όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη και κάνω τακτική συντήρηση (συχνή αλλαγή λαδιών κλπ), δίνω σημασία στο σωστό κρύωμα-ζέσταμα, έδωσα πολύ βάση στο στρώσιμο κ.α. Έχω βάλει και τις κοντρίτσες μου δεν λέω, αλλά είπαμε: 9.000km.

Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα, (χωρίς να έχω μάθει ακόμα κάτι) πως η κύρια αιτία θα είναι κάποια αστοχία υλικού που σε συνδυασμό με το πρόγραμμα έκανε το "μπαμ" να εμφανιστεί πολύ πιο γρήγορα. Τώρα για εγκυρότερες πληροφορίες, μόλις έχω νέα!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Για εμένα αφενός ίσως να μην έκανες καλό στρώσιμο εξού και το πρόβλημα που σου έβγαλε τώρα και απλά έτυχε να φοράς Revo και όσοι διαβάζουν τώρα πως έσπασε το turbo από revo θα φρικάρουν

Επίσης κάπου είχε πάρει τ μάτι μου για απόπειρες drift(πολύ καιρό πριν,πριν τα 9000χμ που έχεις τώρα) που προσπαθούσες να κάνεις και έσπασε η κρεμαργιέρα?

Το θυμήθηκα γιατί είχες αναφέρει στο τοπικ που σβήστηκε κάτι για βγάλσιμο ασφαλειών των esp και abs

Θέλω να πω πως μερικές βγάζουμε τα μάτια μας οι ίδιοι και στο τέλος ρίχνονται ευθύνες σε άλλους που μπορεί να μην φταίνε

Όπως και να έχει αφού την γλύτωσες και είναι όλα καλά τώρα αυτό έχει σημασία

Ας ήταν το τελευταίο πρόβλημα που συνάντησες

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως ευτυχώς περάστηκε νέα τουρμπίνα και πολλαπλή χωρίς να πληρώσω ευρώ. Μπήκε δηλαδή κανονικά μέσα στην εγγύηση. Για μερικούς από εσάς που έχετε Revo και ψιλό-ανησυχήσατε, θα πω το εξής. Όπως είπα δεν ξέρω τι φταίει εν τέλει αλλά πολύ δύσκολα να ευθύνεται μόνο το πρόγραμμα. Άμα ήταν να έφταιγε το Revo για τουρμπίνα στα 9.000km τότε δεν θα είχε μείνει ούτε ένα όρθιο εκεί έξω, τουρμπίνες έχουν σπάσει και με Revo όπως και με όλα τα προγράμματα αλλά θεωρώ πως είναι λιγοστές οι περιπτώσεις... Θεωρώ πως σαν οδηγός έχω πολύ καλή συμπεριφορά προς το αμάξι μου όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη και κάνω τακτική συντήρηση (συχνή αλλαγή λαδιών κλπ), δίνω σημασία στο σωστό κρύωμα-ζέσταμα, έδωσα πολύ βάση στο στρώσιμο κ.α. Έχω βάλει και τις κοντρίτσες μου δεν λέω, αλλά είπαμε: 9.000km.

Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα, (χωρίς να έχω μάθει ακόμα κάτι) πως η κύρια αιτία θα είναι κάποια αστοχία υλικού που σε συνδυασμό με το πρόγραμμα έκανε το "μπαμ" να εμφανιστεί πολύ πιο γρήγορα. Τώρα για εγκυρότερες πληροφορίες, μόλις έχω νέα!

συγνωμη φιλε αλλα το ποστ σου ειναι για γελια new_iloveyou.gif

1)τακτικη συντηρηση στα 9000 χιλ!!!καθε 1000 λαδια αλλαζεις?

2)καλη συμπεριφορα σαν οδηγος!!!!!!! πως γινεται να εχεις οταν λες εβαλες προγραμμα στα 4000 χιλ. ριχνεις και καμμια κοντριτσα.. Κατα τα αλλα εδωσες και πολυ βαση στο στρωσιμο :p και στο ζεσταμα κρυωμα.....Δεν ξερω αν το ξερεις αλλα το αυτοκινητο ειναι ακομα ΑΣΤΡΩΤΟ!!!!

το συμπερασμα ειναι το αμαξι εσπασε οχι απο εργοστασιακη αστοχια αλλα απο δικη σου ευθυνη συγνωμη που στο λεω αλλα αν ημουν αντιπροσωπια θα σε εβαζα να πληρωσεις αλλα καθαρισε αλλος και πρεπει να του στησεις αγαλμα...

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη φιλε αλλα το ποστ σου ειναι για γελια new_iloveyou.gif

1)τακτικη συντηρηση στα 9000 χιλ!!!καθε 1000 λαδια αλλαζεις?

2)καλη συμπεριφορα σαν οδηγος!!!!!!! πως γινεται να εχεις οταν λες εβαλες προγραμμα στα 4000 χιλ. ριχνεις και καμμια κοντριτσα.. Κατα τα αλλα εδωσες και πολυ βαση στο στρωσιμο :p και στο ζεσταμα κρυωμα.....Δεν ξερω αν το ξερεις αλλα το αυτοκινητο ειναι ακομα ΑΣΤΡΩΤΟ!!!!

το συμπερασμα ειναι το αμαξι εσπασε οχι απο εργοστασιακη αστοχια αλλα απο δικη σου ευθυνη συγνωμη που στο λεω αλλα αν ημουν αντιπροσωπια θα σε εβαζα να πληρωσεις αλλα καθαρισε αλλος και πρεπει να του στησεις αγαλμα...

Θα συμφωνήσω απόλυτα και σε ολα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω αλλο πραγμα δεν καταλαβα.Εφοσον ως γνωστον δεν δινει εγγυηση η ρεβο για τα μηχανικα μερη εσενα πως σου ειπε θα στα καλυψω ολα με μηδεν κοστος?επειδη εχει καλη καρδια η επειδη εισαι ομορφος?εντελως φιλικα το λεω

Link to comment
Share on other sites

Να γιατι οδηγους δεν κανουν τα τουρμπο ....! ¨Π Τεσπα φιλε...ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ .

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη φιλε αλλα το ποστ σου ειναι για γελια new_iloveyou.gif

1)τακτικη συντηρηση στα 9000 χιλ!!!καθε 1000 λαδια αλλαζεις?

2)καλη συμπεριφορα σαν οδηγος!!!!!!! πως γινεται να εχεις οταν λες εβαλες προγραμμα στα 4000 χιλ. ριχνεις και καμμια κοντριτσα.. Κατα τα αλλα εδωσες και πολυ βαση στο στρωσιμο :p και στο ζεσταμα κρυωμα.....Δεν ξερω αν το ξερεις αλλα το αυτοκινητο ειναι ακομα ΑΣΤΡΩΤΟ!!!!

το συμπερασμα ειναι το αμαξι εσπασε οχι απο εργοστασιακη αστοχια αλλα απο δικη σου ευθυνη συγνωμη που στο λεω αλλα αν ημουν αντιπροσωπια θα σε εβαζα να πληρωσεις αλλα καθαρισε αλλος και πρεπει να του στησεις αγαλμα...

-1.

Και εγω εκει κοντα εβαλα προγραμμα.

Στρωσιμο? Ναι! 300-600χλμ νομιζω.. (το μοτερ να μην ανεβασει πανω απο 4000σαλ)

Η τουρμπινα τερμα απο την 1η μερα (δεν ηξερα και ειχα 6η με 3000σαλ και αρκετα πατημενο γκαζι....μλκια μου αλλα..)

Τωρα εχω χοντρικα 20.000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε ν75 ουτε ν249 τιποτα.(μονο καμια 200ρια λαμπες)

Αν βαζω κοντρες... απαπαπα. Ανηφορες / διαδρομες 110 βαθμους τα λαδια? Απαπαπα! Κιχ δεν κανει.

Εργοστασιακη αστοχια ή κατι αλλο :fool: ηταν.

Η κ03 φτανει μεχρι 270 νομιζω... ο φιλος ειχε ακομα δρομο μπροστα για αυτα.

Και Μπραβο στον Νικο. Για αλλη μια φορα εδειξε οτι ειναι ανθρωπος.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

-1.

Και εγω εκει κοντα εβαλα προγραμμα.

Στρωσιμο? Ναι! 300-600χλμ νομιζω.. (το μοτερ να μην ανεβασει πανω απο 4000σαλ)

Η τουρμπινα τερμα απο την 1η μερα (δεν ηξερα και ειχα 6η με 3000σαλ και αρκετα πατημενο γκαζι....μλκια μου αλλα..)

Τωρα εχω χοντρικα 20.000χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε ν75 ουτε ν249 τιποτα.(μονο καμια 200ρια λαμπες)

Αν βαζω κοντρες... απαπαπα. Ανηφορες / διαδρομες 110 βαθμους τα λαδια? Απαπαπα! Κιχ δεν κανει.

Εργοστασιακη αστοχια ή κατι αλλο :fool: ηταν.

Η κ03 φτανει μεχρι 270 νομιζω... ο φιλος ειχε ακομα δρομο μπροστα για αυτα.

Και Μπραβο στον Νικο. Για αλλη μια φορα εδειξε οτι ειναι ανθρωπος.

Μονο 300-600χλμ στρωσιμο?πολυ λιγο thumbsdown.gif επισης προγραμμα απο τα 4000χλμ?η μηχανη δεν εχει καλα καλα στρωθει...για μενα προγραμμα πρεπει να μπαινει μετα τα 25 :p

Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα οι μισοί εδώ μέσα δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το στρώσιμο του κινητήρα από το "άνοιγμα του κινητήρα" sillyhorse1rb5.gif

Ο κινητήρας στρώνεται ακόμα σε λιγότερο από 1500χλμ, και ανοίγει κοντά στα 20.000 (αναλόγως το μοτέρ).

Λάδια άλλαξα στα 1.500 δλδ μετά το ΣΤΡΩΣΙΜΟ και ξανά άλλαξα στα 7.500! Έβαλα από τα ακριβότερα και ποιοτικότερα που κυκλωφορούν. Αυτό λέγεται φροντίδα!!! closedeyes.gif

Επίσης μια κόντρα δεν καταπονεί τον κινητήρα όσο θα περιμένατε. Αντίθετα μια βόλτα 10 λεπτών με 200+ χλμ/ώρα το κάνει!!!

Από την άλλη συμφωνώ πως το ιδανικό είναι να μπαίνει το πρόγραμμα κοντά στα 25.000

Αυτά...

Υ.Γ. Δεν έχω σπάσει κρεμαγιέρα ευτυχώς! Πάντως αν πήρατε tsi και μου το έχετε με ΦΠΕ και δεν έχετε βάλει 4-5 κόντρες και δεν το έχετε στρίψει στα λιμανάκια... hello υπάρχουν και ατμοσφερικά 1200άρια καθώς και ωραιότατα οικολογικά-πράσινα υβριδικά!!!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα οι μισοί εδώ μέσα δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το στρώσιμο του κινητήρα από το "άνοιγμα του κινητήρα"

Link to comment
Share on other sites

Αν πηγαινει σε εμενα αυτο να αναφερω πως δεν το λεω εγω αλλα ο πωλητης οταν το παρελαβα.Συγκεκριμενα μου ειπε αυτολεξη ''Μην το πηγαινεις παραπανω απο τις 4000χιλ στροφες μεχρι τα 5000χιλιαδες χιλιομετρα για να ΣΤΡΩΘΕΙ με τον καλυτερο τροπο ο κινητηρας''.Επισης ειναι γνωστο πως οπως στρωσεις θα κοιμηθεις!

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτα που εγραψα δεν τα εγραψα για να αποδειξω οτι μαμαω και δερνω ουτε λεω να το κανει και καποιος αλλος.

Απλα τα εγραψα για να δωσω βαρος στο "Εργοστασιακη Αστοχια".

Ουτε λεω προς καποιον οτι δεν ξερει.. γτ ξερω εγω? @@! Εγω ξερω να σου δωσω ρεστα απο τσιγαρα και ποτα οχι απο αυτοκινητα. :p

Link to comment
Share on other sites

Επισης ειναι γνωστο πως οπως στρωσεις θα κοιμηθεις!

Συμφωνώ απόλυτα!!!Επειδή έχουμε χιλιοσυζητήσει το θέμα του στρωσίματος, ο κάθε πωλητής λέει ότι θέλει.Είσαι άτυχος που πλέον δεν υπάρχει αυτό (http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=15779.msg414597) το θέμα στο seat club να δεις πόσο εγκληματικό είναι το να πηγαίνει επί 5.000 χλμ ένα μοτέρ με εώς 3000-4000 στροφές. Περιληπτικά θα σου πω πως δεν κατεβάζει λάδι σε ελατήρια και κυλίνδρους με αποτέλεσμα να γδέρνονται και να προκαλούνται ανεπανόρθωτες βλάβες στο μοτέρ που συνήθως οδηγούν σε χρόνια αυξημένη κατανάλωση λαδιού...

Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως, έτσι όπως έχω ψυχογραφήσει τον midkin, δεν τον έχω για κάποιον κ@υλομένο πιτσιρικά που λιώνει το αμάξι. Απλώς έβαλε όλες τις αναβαθμίσεις μαζί, αυτό δεν σημαίνει κάτι.

Εγώ τα έκανα όλα πιο σταδιακά, αλλά καθαρά λόγω χρηματικής κατάστασης και γιατί ήθελα να ευχαριστιέμαι το κάθε upgrade χωριστά. Πχ, εισαγωγή στα 8.000 χλμ, ανάρτηση στα 10.000 χλμ, εξάτμιση στα 12.000 χλμ, i/c στα 13.000 χλμ και πρόγραμμα στα 15700 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα οι μισοί εδώ μέσα δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το στρώσιμο του κινητήρα από το "άνοιγμα του κινητήρα" sillyhorse1rb5.gif

Ο κινητήρας στρώνεται ακόμα σε λιγότερο από 1500χλμ, και ανοίγει κοντά στα 20.000 (αναλόγως το μοτέρ).

Λάδια άλλαξα στα 1.500 δλδ μετά το ΣΤΡΩΣΙΜΟ και ξανά άλλαξα στα 7.500! Έβαλα από τα ακριβότερα και ποιοτικότερα που κυκλωφορούν. Αυτό λέγεται φροντίδα!!! closedeyes.gif

Επίσης μια κόντρα δεν καταπονεί τον κινητήρα όσο θα περιμένατε. Αντίθετα μια βόλτα 10 λεπτών με 200+ χλμ/ώρα το κάνει!!!

Από την άλλη συμφωνώ πως το ιδανικό είναι να μπαίνει το πρόγραμμα κοντά στα 25.000

Αυτά...

Υ.Γ. Δεν έχω σπάσει κρεμαγιέρα ευτυχώς! Πάντως αν πήρατε tsi και μου το έχετε με ΦΠΕ και δεν έχετε βάλει 4-5 κόντρες και δεν το έχετε στρίψει στα λιμανάκια... hello υπάρχουν και ατμοσφερικά 1200άρια καθώς και ωραιότατα οικολογικά-πράσινα υβριδικά!!!

εγω το δικο μου το εστρωνα για 10000 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 χιλ. δεν περνουσα τις 3000 στροφες τα υπολοιπα ανεβασα προοδευτικα τις στροφες μερχρι και 5000 αλλα παντα μετα την τριτη ταχυτητα...του αλλαξα και τα λαδια στα 5000 χιλ. ΑΥΤΟ λεγεται ΣΤΡΩΣΙΜΟ και οχι βαζω προγραμμα στα 4000 χιλ. το οποιο ειναι τερμα πιεση το σκιζω απο σταση σε κοντρες εστω και αυτες τις 4-5 που εβαλες αλλα κατα τα αλλα ΦΡΟΝΤΙΔΑ και λαδια απο ΄΄χρυσο΄΄ :p ....επισης το να πηγαινεις βολτα ή ταξιδι με 200 και να εχεις πεμπτη και εκτη ταχυτητα για 10 λεπτα μην φανταστεις οτι καταπονει το αυτοκινητο τοσο οσο μια κοντρα...εδω εχω κανει 20 ταξιδια και πηγαινα με 200 οχι δεκα λεπτα αλλα για κανα μισαωρο τι επρεπε να κανει ΜΠΑΜ?..το tsi καλως η κακως ειναι 1400 ΚΥΒΙΚΑ το ξεχναμε και οσοι το ξεχναμε ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ GTI :p ...

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι δεν εχει νοημα πλεον το θεμα, εφ' οσον ο @diMake ελυσε το προβλημα με τον α ή β τροπο τα υπολοιπα που γραφουμε σε τι οφελουν?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να με ξανά...

Αρχικά θα ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα. Όσοι από εσάς θυμάστε το προηγούμενο τόπικ που είχα ανοίξει, θα αναρωτιέστε γιατί εξαφανίστηκε! Κάποιοι μου στείλανε και pm. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν, πως εγώ προσωπικά ζήτησα να γίνει "hide" γιατί το θέμα είχε αρχίσει να παίρνει διαστάσεις! Από αυτά που έγραφα στο προηγούμενο ποστ, θα καταλάβατε πως ότι ήταν να πω, το έλεγα. Δεν έκρυψα κάτι, δεν κάλυψα κανέναν και δεν πρόκειται να κάνω ποτέ κάτι τέτοιο.

Το θέμα είναι πως πολλοί από τους αναγνώστες δεν έχουν την απλή κριτική ικανότητα να κατανοήσουν μερικά πράγματα να φιλτράρουν άλλα κλπ! Το θέμα είχε πάρει διαστάσεις και μετά από προτροπή του Κώστα από τη Revo, ζήτησα από έναν Mod να κρύψει το ποστ για να μην βγει παραέξω και έχω μπλεξίματα με εγγυήσεις κλπ...

Ρε παιδιά, έλεος δηλαδή, όταν λέμε κάτι μέσα στο φόρουμ, το λέμε για να αποκτήσετε όλοι μια άποψη, να πείτε τη δική σας, να συμβουλέψετε και να κριτικάρετε... Θεωρώ ανοησία μου που άνοιξα το προηγούμενο θέμα ενώ το αυτοκίνητο ήταν ακόμα στο συνεργείο. Αλλά ρε 'σεις προσέξτε λίγο, προστατέψτε με, εμένα ή όποιον βρεθεί στη θέση μου... Αλλιώς θα καταντήσουμε όλοι σαν μερικούς που δεν λένε τίποτα και κρατάνε τα πάντα για την πάρτη τους!

Τώρα τα σημαντικά!!!

-Ο Νίκος ο Γκίκας ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ! Μα αν είναι δυνατόν να το σκεφτεί αυτό άνθρωπος! Δηλαδή οι αντιπροσωπείες χαζές είναι; Το αμάξι μου είναι αγορασμένο 11/2009! Δεν μου πέρασε εγγύηση ο Νίκος. Έχω εγγύηση! Το θέμα είναι πως μερικές φορές πρέπει να ξέρεις τα "κόλπα" για να μην τη χάσεις (βλέπε προγράμματα, εξατμίσεις, εισαγωγές, i/c κλπ). Εκεί μπορεί να σε βοηθήσει ο Νίκος(ενδεχομένως και o κάθε Νίκος που είναι μέσα στα πράγματα) αρκεί να είσαι πελάτης, να έχεις φορέσει το πρόγραμμα του κλπ. Παρόλο που δεν έχω φορέσει πρόγραμμα στο Νίκο, το παιδί με σκίστηκε να με εξυπηρετήσει(πράγμα που δεν είναι υποχρεωμένος) γιατί έχω κάνει πολλές εργασίες σε αυτόν, έχω βάλει εξάτμιση σε αυτόν, μου έχει περάσει το i/c, έχω αγοράσει και φορέσει από αυτόν αναρτήσεις, έχω φορέσει τα φρένα μου σε αυτόν κ.α.

Υπάρχουν και κόλπα να γλυτώσεις πολλά λεφτά(από σπασμένα μοτέρ και τουρμπίνες) ακόμα και εκτός εγγύησης! Δεν μου έχουν χρειαστεί και ελπίζω να μην μου χρειαστούν ποτέ... Δεν τα ξέρω, τα ξέρει ο Νίκος, αλλά όπως είπα πιο πάνω, δεν πρόκειται να τα κάνει στον πρώτο τυχόντα που ξαφνικά θυμήθηκε πως τον έχει ανάγκη!

-Ο Κώστας (από τη Revo) είναι προγραμματιστής! Δεν ξέρω γιατί πολλοί από εσάς τον πήρατε τηλέφωνο και τι είπατε, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κι όλας!!! Το παλικάρι απλά περνάει προγράμματα δεν είναι γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης!!! Ως γνωστών η Revo δεν σας παρέχει καμία εγγύηση αν ομει γένοιτο σκάσει καμιά τουρμπίνα και το γνωρίζετε τη στιγμή που θα περάσετε το πρόγραμμα! Παρόλα αυτά με πήρε τηλέφωνο μου έστειλε μηνύματα και με "μάλωσε" που δεν τον ειδοποίησα νωρίτερα! Δέχομαι πως ήταν λάθος μου που δεν τον πήρα τηλ αλλά δεν σκέφτηκα πως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει μιας και προς θεού δεν έχει την υποχρέωση... Είναι απλό περνάς Revo, χάνεις εγγύηση και το ξέρεις από πριν και το ήξερα και ΄γω. Ωστόσο ο Κώστας και προς τιμήν του, επικοινώνησε μαζί μου και με άγχος σαν να επρόκειτο για το δικό του αμάξι, είπε πως θα τα αναλάβει όλα αυτός(να αλλαχτούν τα πάντα με μηδέν κόστος)! Τελικά δεν έγινε έτσι γιατί το αμάξι ήταν ήδη σε αντιπροσωπεία!

Τώρα στο ζουμί...

Πριν 4 μέρες, και μετά από μία 20λεπτη βόλτα στην εθνική οδό, συγκεκριμένα από το ύψος της Φιλαδέλφειας μέχρι τον Αγ.Στέφανο με ταχύτητες από 170 έως 240 στο πήγαινε και 120-180 στο έλα, γύρισα σπίτι με τον κινητήρα να έχει κρυώσει (λάδια κοντά στους 92) βαθμούς κλπ. Καθώς πάρκαρα το αμάξι, ακόμα και με πολύ απαλές γκαζιές έβγαινε ένα λευκό ντουμάνι από την εξάτμιση! Μιλάμε για πολύ καπνό. Δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται αλλά προσπάθησα να μάθω με ερωτήσεις κυρίως μέσα από το φόρουμ. Τελικά το αμάξι είχε βλάβη στην τουρμπίνα. Δεν γνωρίζω ακόμα το πόρισμα(δηλαδή τι ακριβώς είχε και από τι προκλήθηκε, αλλά μόλις μάθω θα σας ενημερώσω!).

Το θέμα είναι πως ευτυχώς περάστηκε νέα τουρμπίνα και πολλαπλή χωρίς να πληρώσω ευρώ. Μπήκε δηλαδή κανονικά μέσα στην εγγύηση. Για μερικούς από εσάς που έχετε Revo και ψιλό-ανησυχήσατε, θα πω το εξής. Όπως είπα δεν ξέρω τι φταίει εν τέλει αλλά πολύ δύσκολα να ευθύνεται μόνο το πρόγραμμα. ¶μα ήταν να έφταιγε το Revo για τουρμπίνα με 9.000km τότε δεν θα είχε μείνει ούτε ένα όρθιο εκεί έξω, τουρμπίνες έχουν σπάσει και με Revo όπως και με όλα τα προγράμματα αλλά θεωρώ πως είναι λιγοστές οι περιπτώσεις... Θεωρώ πως σαν οδηγός έχω πολύ καλή συμπεριφορά προς το αμάξι μου όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη και κάνω τακτική συντήρηση (συχνή αλλαγή λαδιών κλπ), δίνω σημασία στο σωστό κρύωμα-ζέσταμα, έδωσα πολύ βάση στο στρώσιμο κ.α. Έχω βάλει και τις κοντρίτσες μου δεν λέω, αλλά είπαμε: 9.000km.

Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα, (χωρίς να έχω μάθει ακόμα κάτι) πως η κύρια αιτία θα είναι κάποια αστοχία υλικού που σε συνδυασμό με το πρόγραμμα έκανε το "μπαμ" να εμφανιστεί πολύ πιο γρήγορα. Τώρα για εγκυρότερες πληροφορίες, μόλις έχω νέα!

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!

Ολα τα αλλα ειναι απλως περιττα.

Link to comment
Share on other sites

εγω το δικο μου το εστρωνα για 10000 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 χιλ. δεν περνουσα τις 3000 στροφες τα υπολοιπα ανεβασα προοδευτικα τις στροφες μερχρι και 5000 αλλα παντα μετα την τριτη ταχυτητα...του αλλαξα και τα λαδια στα 5000 χιλ. ΑΥΤΟ λεγεται ΣΤΡΩΣΙΜΟ και οχι βαζω προγραμμα στα 4000 χιλ. το οποιο ειναι τερμα πιεση το σκιζω απο σταση σε κοντρες εστω και αυτες τις 4-5 που εβαλες αλλα κατα τα αλλα ΦΡΟΝΤΙΔΑ και λαδια απο ΄΄χρυσο΄΄ :p ....επισης το να πηγαινεις βολτα ή ταξιδι με 200 και να εχεις πεμπτη και εκτη ταχυτητα για 10 λεπτα μην φανταστεις οτι καταπονει το αυτοκινητο τοσο οσο μια κοντρα...εδω εχω κανει 20 ταξιδια και πηγαινα με 200 οχι δεκα λεπτα αλλα για κανα μισαωρο τι επρεπε να κανει ΜΠΑΜ?..το tsi καλως η κακως ειναι 1400 ΚΥΒΙΚΑ το ξεχναμε και οσοι το ξεχναμε ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ GTI :wacko: ...

Οι κινητηρες των αυτοκινητων μας δεν ειναι παρθενοι, εχουν δουλευτει λιγο πριν μπουν και μαλιστα σε ψηλες στροφες.

Φυσικα το στρωσιμο οπως αναφερεις παραπανω καλο ειναι να γινεται αλλα οχι μεχρι τα 10000 χλμ.

5000 πιστευω ειναι αρκετα. Ακομα και οι οδηγιες στρωσιματος απο την κατασκευαστρια εταιρια (στο βιβλιαρακι) ειναι πιο επιθετικες, οποτε δεν υπαρχει θεμα. Εγω εχω βαλει προγραμματα (και επιθετικα και κανονικα) μολις εκλεισα τα 5000 χλμ (με κανονικο στρωσιμο), και τωρα εχω 35000 χωρις κανενα μα κανενα προβλημα σε αυτον τον τομεα. Λαδακι δε ουτε σταγονα που λενε δεν καιει. Δεν το σκιζω βεβαια αλλα φαντασου μετα πο 3 προγραμματα και τοσες δοκιμες, μετα απο 4 δυναμομετρησεις (μερικες 2-4 φορες η καθε μια) εχει οσο ναναι παει στα ορια αρκετες φορες χωρις κανενα προβλημα, και χωρις εισαγωγες/εξατμισεις κλπ. Σιγουρα παλι θελει και την προσοχη του το αυτοκινητο, οπως και οτι βαζουμε πανω του να ειναι μελετημενο και οχι του κυρ-Μητσου.

Να σε διορθωσω σε κατι. Το προγραμμα δεν ανεβαζει τερμα πιεση. Δουλευει σχεδον πανω στις εργοστασιακες τιμες. Αν ομως βαλεις του κυρ-Μητσου το προγραμμα και θελεις να το κανεις πυραυλο με 1.3-4 σταθερη και 1.8-9 οβερ, ε τοτε συντομα θα παρεις κατι στο χερι. Οτι αντεξει λιγωτερο και αυτο συνηθως ειναι το τουρμπο στα αυτοκινητα μας. Φυσιακ και ο κινητηρας καταπονειται περισσοτερο αλλα αυτος θεωρητικα αντεχει πιο πολυ. Τα σημαδια ομως της καταπονησης μενουν.

Οσο δε για τις υψηλες ταχυτητες, καταπονουν περισσοτερο τον κινητηρα απ'οτι νομιζουμε και περισσοτερο απο μια περιστασιακη κοντρα. Οπως βεβαια και να πηγαινουμε το αυτοκινητο σαν χελωνα.

Καπου ειχα δει ενα σχετικο αρθρο και το εξηγουσε αλλα δεν θυμαμαι να το τεκμηριωσω.

Δεν παιζει παντως οτι επειδη εχει φαινομενικα καλυτερη ψυξη απο τον αερα καταπονειται λιγωτερο ο κινητηρας. Σε αυτα τα χιλιομετρα (200+) τα αυτοκινητα μας δεν εχουν το καταλληλο συστημα ψυξης μηχανης/λαδιου για να μπορουν να ανταπεξελθουν σε με διαρκεια. Απλα δεν ειναι κατασκευασμενα για να διατηρουν τετοιες ταχυτητες για μεγαλα χρονικα διαστηματα. Αυτα ειναι για αλλα αυτοκινητα αλλου προυπολογισμου. Το οτι το αυτοκινητο μας πιανει τα 200/210/220/230 δεν σημαινει οτι αυτο ενδυκνειται.

Ουτε το gti ειναι για 200αρια+ διαρκειας. Το οτι τα πιο πολλα οταν το κανουν θελουν μετα και το λαδακι συμπληρωμα κατι λεει.

Τελος παντων, το θεμα γενικως ειναι 'προσεχουμε για να εχουμε' ειτε με προγραμμα ειτε χωρις, και παντα ειναι ευχαριστο για ολους πιστευω αν σε καποια ατυχια μας, ειτε λογου δικου μας λαθους ειτε λογω αλλου ειτε λογω υλικου, μπορεσουμε να βρουμε την ακρη να φτειαξουμε το αυτοκινητο μας με την λιγωτερη (το καθολου βεβαια ειναι προτιμητεο) ζημια στην τσεπη μας, ειδικα βεβαια πιστευω για την κατηγορια μας οπου τα φραγκα δεν ρεουν.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψε ο midkin στην δημοσίευση που παρέθεσε ο Kirra, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να χαλάσει ένα

μηχανολογικό εξάρτημα, όπως είναι η τουρμπίνα.

Δυστυχώς, λόγω ελλειπούς αυτοκινητιστικής παιδείας, οι περισσότεροι σκέφτονται το πρόγραμμα ως την πρώτη αιτία.

Δεν είναι έτσι. Ειδικά σε περιπτώσεις αυτοκινήτων με λίγα χιλιόμετρα.

Εν πάσει περιπτώσει καλό είναι να γνωρίζετε ότι τα προγράμματα είναι τροποποιήσεις και για αυτό ΔΕΝ καλύπτονται από καμία

εγγύηση. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει βελτιωτική εταιρεία, ελληνική ή ξένη που να εγγυάται το μηχανολογικό κομμάτι της τροποποιησης γιατί δεν

υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρείες που να παρέχουν τέτοια υπηρεσία.

Εξακολουθεί να μου κινεί το ενδιαφέρον πως μπορούν να υπάρχουν ακόμη εταιρείες που πουλάνε προγράμματα, χρησιμοποιώντας

το όνομα της αντιπροσωπείας για να σε αναγκάσουν να πηγαίνεις εκεί για το παραμικρό. Από σέρβις εως οτιδήποτε άλλο.

Βρε κηδεία με ξένα κόλυβα γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψε ο midkin στην δημοσίευση που παρέθεσε ο Kirra, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να χαλάσει ένα

μηχανολογικό εξάρτημα, όπως είναι η τουρμπίνα.

Δυστυχώς, λόγω ελλειπούς αυτοκινητιστικής παιδείας, οι περισσότεροι σκέφτονται το πρόγραμμα ως την πρώτη αιτία.

Δεν είναι έτσι. Ειδικά σε περιπτώσεις αυτοκινήτων με λίγα χιλιόμετρα.

Εν πάσει περιπτώσει καλό είναι να γνωρίζετε ότι τα προγράμματα είναι τροποποιήσεις και για αυτό ΔΕΝ καλύπτονται από καμία

εγγύηση. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει βελτιωτική εταιρεία, ελληνική ή ξένη που να εγγυάται το μηχανολογικό κομμάτι της τροποποιησης γιατί δεν

υπάρχουν ασφαλιστικές εταιρείες που να παρέχουν τέτοια υπηρεσία.

Εξακολουθεί να μου κινεί το ενδιαφέρον πως μπορούν να υπάρχουν ακόμη εταιρείες που πουλάνε προγράμματα, χρησιμοποιώντας

το όνομα της αντιπροσωπείας για να σε αναγκάσουν να πηγαίνεις εκεί για το παραμικρό. Από σέρβις εως οτιδήποτε άλλο.

Βρε κηδεία με ξένα κόλυβα γίνεται;

αν καταλαβα καλα εννοεις μια εταιρια προγραμματων να σε αναγκαζει να πηγαινεις στην αντιπροσωπεια?μαλλον το αναποδο γινεται γιατι αν βαλεις προγραμμα απο μια αντιπροσωπεια ατυπα θα σε καλυψει αν σπασει κατι απο την στιγμη που εχεις ακομα εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

εγω το δικο μου το εστρωνα για 10000 χιλιομετρα μεχρι τα 2000 χιλ. δεν περνουσα τις 3000 στροφες τα υπολοιπα ανεβασα προοδευτικα τις στροφες μερχρι και 5000 αλλα παντα μετα την τριτη ταχυτητα...του αλλαξα και τα λαδια στα 5000 χιλ. ΑΥΤΟ λεγεται ΣΤΡΩΣΙΜΟ και οχι βαζω προγραμμα στα 4000 χιλ. το οποιο ειναι τερμα πιεση το σκιζω απο σταση σε κοντρες εστω και αυτες τις 4-5 που εβαλες αλλα κατα τα αλλα ΦΡΟΝΤΙΔΑ και λαδια απο ΄΄χρυσο΄΄ :wacko: ....επισης το να πηγαινεις βολτα ή ταξιδι με 200 και να εχεις πεμπτη και εκτη ταχυτητα για 10 λεπτα μην φανταστεις οτι καταπονει το αυτοκινητο τοσο οσο μια κοντρα...εδω εχω κανει 20 ταξιδια και πηγαινα με 200 οχι δεκα λεπτα αλλα για κανα μισαωρο τι επρεπε να κανει ΜΠΑΜ?..το tsi καλως η κακως ειναι 1400 ΚΥΒΙΚΑ το ξεχναμε και οσοι το ξεχναμε ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ GTI :blush: ...

Aν ηξερες τι εχουν κανει στο αμαξι σου οταν το ξεφορτωνουν στα τελωνεια και στις νταλικες δεν θα το εστρωνες καθολου.

Εγω προγραμμα εβαλα στα 600χλμ και απο τοτε το καιω καθε μερα.

Αν ενα αμαξι δουλευει σωστα (πιεσεις,θερμοκρασιες,πυρακια,μιγματα κτλ) δεν παθαινει τιποτα!

Link to comment
Share on other sites

Εγω προγραμμα εβαλα στα 600χλμ

Off Topic

Αν και ηδη ειμουν στην 2η θεση με 3000χλμ περιπου στο προγραμμα μολις με πεταξες στην 3η... :blush:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.