Jump to content
poen

R888

Recommended Posts

μπορουν να υπαρχουν ως ελαστικα καθημερινα η ουτε καν?

αν βγαλουμε εξω τις βροχες τι αντωχη μπορει να εχουν σε συνθικες καθημερινες / σε χιλιομετρα?

σορρυ μη με κραξετε απλα θελω να μαθω

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

μπορουν να υπαρχουν ως ελαστικα καθημερινα η ουτε καν?

αν βγαλουμε εξω τις βροχες τι αντωχη μπορει να εχουν σε συνθικες καθημερινες / σε χιλιομετρα?

σορρυ μη με κραξετε απλα θελω να μαθω

Παναγιώτη μου φαίνεται το ζητάς το κράξιμο rocket.gif

Φθινοπωροχείμωνο και συζητάς τα 888 για καθημερινή χρήση ? popeye.gif

Αυτά είναι Ανοιξοκαλοκαιριάτικα παιχνίδια :thumbsup:

¶μα σου τύχει να φρενάρεις και έχει πιάσει βροχή, τι θα κάνεις ?

Θα πεις "στάσου Τούρκο ν' αλλάξω λάστιχα και φρενάρω μετά" ? :thumbsup:

Φιλικά πάντα, ε? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα κάποτε μου είχε πει λαστιχάς "θα φτύνουνε και θα γλυστράς"

χαχαχα!!!

Είναι πολύ ειδικό λάστιχο και σε καμία περίπτωση δεν το λες καθημερινό. Είναι ημι-αγωνιστικό. Αν θέλεις μπορείς να δείς τα R1T σε Toyo ;)

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχα

αφου λεω αν ξεπερασουμε το θεμα βροχες!!! new_iloveyou.gif

Μα αφού δεν ξεπερνιούντε Παναγιώτη μου new_killpc.gif

Η εποχή τους είναι τώρα. Κάτι σαν τον κολιό, που η εποχή του είναι τον Αύγουστο ;)

Πάντως πέρα από τ' αστεία, τους θερινούς μήνες φοριούντε

Έχω πελάτες με σαξόραλα που το Μάρτη τα κοτσάρουν πάνω και τα βγάζουν το Σεπτέμβρη

Όπως κάνουν άλλοι με τα χειμερινά τους shockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα σωστος πρεπει πρωτα να το ξεκαθαρισω και αυτο. sillyhorse1rb5.gif

Poen βάλε μια τάξη στις σκέψεις σου. :wacko:

Off Topic

Ελπίζω να κάνεις την σωστή επιλογή και να πάρεις Polo GTI.
Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Poen βάλε μια τάξη στις σκέψεις σου. :blush:

Off Topic

Ελπίζω να κάνεις την σωστή επιλογή και να πάρεις Polo GTI.

ειναι το νεαρο της ηλικιας new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

τοτε εγω ειμαι ποιο παιδι ακωμη new_iloveyou.gif και ψαχνω να βρω το καταλληλο παιχνιδι για εμενα!

μαλλον το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι αναποφασιστος απο μικρος thumbsdown.gif

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

τοτε εγω ειμαι ποιο παιδι ακωμη new_iloveyou.gif και ψαχνω να βρω το καταλληλο παιχνιδι για εμενα!

μαλλον το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι αναποφασιστος απο μικρος thumbsdown.gif

Και εγώ είμαι λίγο αναποφάσιστος. :)

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

παιδια,εγω τα ειχα στο παλιο μ αμαξι (106 gti με ρυθμιζομενες αντιστρεπτικες κτλ) κ τους θερινους μηνεσ η προσφρυση ηταν απιστευτη,ιδιως αυγουστο μηνα με καλη ασφαλτο(οπου υπαρχει στη σαλονικη)ουτε περναει απο το μυαλο σου η λεξη "γλυστριμα"....ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ...νυχτερινες ωρες(χωρις εκτενες ζεσταμα),ψιλοβροχο,κ ασφαλτος γυαλι πας απλα "τσοπεραδα" (που λενε κ οι μηχανοβιοι...)

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα ελαστικα ειναι ημι-σλικ εγω τα βλεπω μονο σε αυτοκινητα που τρεχουν για χρονο και truck days δεν εχουν καμια σχεση με τα ελαστικα που χρησιμοποιουμε κι δουλευουν σε αλλες θερμοκρασιες, δεν νομιζω για καθημερινη χρηση να βγαζουν πολλα χιλιομετρα και βγαζουν και θορυβο. επειδη εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα πιστας.

δειτε και αυτο που βρηκα πριν καιρο

Η Toyo διαφημίζει ότι το R888 έρχεται από το εργοστάσιο heat cycled.

Το Heat cycling σε semi-slick γίνεται, μετά την πρώτη τοποθέτηση του ελαστικού. Στην πρώτη βόλτα είναι αναγκαίο το ζέσταμά του και το κρύωμά του να γίνει όσο πιο ήρεμα γίνεται, ώστε το μόρια του ελαστικού να συνδεθούν, έτσι μετά από μια διαδρομή 100-120 χιλιομέτρων χωρίς σπιναρίσματα και απότομα φρεναρίσματα (τα οποία μεταβάλουν απότομα τις θερμοκρασίες) οι ζάντες μαζί με τα λάστιχα πρέπει να βγουν από το αυτοκίνητο, ή να σηκωθεί αυτό ώστε να μην πατάνε στο έδαφος για 24 ώρες.

Σύμφωνα με την Toyo

Οι ιδανικές θερμοκρασίες του R-888 είναι μέσα στο εύρος 71-105°C και η διαφορά μεταξύ εσωτερικού του ελαστικού και εξωτερικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 15.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τα ελαστικα ειναι ημι-σλικ εγω τα βλεπω μονο σε αυτοκινητα που τρεχουν για χρονο και truck days δεν εχουν καμια σχεση με τα ελαστικα που χρησιμοποιουμε κι δουλευουν σε αλλες θερμοκρασιες, δεν νομιζω για καθημερινη χρηση να βγαζουν πολλα χιλιομετρα και βγαζουν και θορυβο. επειδη εχω ασχοληθει λιγο με το θεμα πιστας.

δειτε και αυτο που βρηκα πριν καιρο

Η Toyo διαφημίζει ότι το R888 έρχεται από το εργοστάσιο heat cycled.

Το Heat cycling σε semi-slick γίνεται, μετά την πρώτη τοποθέτηση του ελαστικού. Στην πρώτη βόλτα είναι αναγκαίο το ζέσταμά του και το κρύωμά του να γίνει όσο πιο ήρεμα γίνεται, ώστε το μόρια του ελαστικού να συνδεθούν, έτσι μετά από μια διαδρομή 100-120 χιλιομέτρων χωρίς σπιναρίσματα και απότομα φρεναρίσματα (τα οποία μεταβάλουν απότομα τις θερμοκρασίες) οι ζάντες μαζί με τα λάστιχα πρέπει να βγουν από το αυτοκίνητο, ή να σηκωθεί αυτό ώστε να μην πατάνε στο έδαφος για 24 ώρες.

Σύμφωνα με την Toyo

Οι ιδανικές θερμοκρασίες του R-888 είναι μέσα στο εύρος 71-105°C και η διαφορά μεταξύ εσωτερικού του ελαστικού και εξωτερικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 15.

Οποτε φανταζομαι poen ειναι ο,τι πρεπει για σενα!αυτα δεν κανεις με τα ελαστικα σου πανω κατω? :)

Link to comment
Share on other sites

απο προσωπικη εμπειρια πιστευω μπορεις να τα χρησιμοποιεις και για καθε μερα μειονεκτηματα

1 θορυβος

2 δεν μπορεις να αναπτυσεις μεγαλες ταχυτητες στη βροχη (αλλα γιαυτο εχει τις αυλακωσειςκαι δεν ειναι (full slick) για να τα χρησιμοποιεις και εκει)δειτε σχετικο βιντεο

3 δεν εχουν την ιδια διαρκεια ζωης με τα συμβατικα λαστιχα

4 υψηλο κοστος

ας δουμε και μερικα θετικα στοιχεια

1 καλυτερη προσφυση (σε στεγνο οδοστρωμα)

2 ζεσταινονται ευκολα

3 καλυτερες επιδοσεις αφου (βεντουζαρουν στο δρομο)και δεν σπινιαρουν

δειτε και το σχετικο βιντεακι

Link to comment
Share on other sites

απο προσωπικη εμπειρια πιστευω μπορεις να τα χρησιμοποιεις και για καθε μερα μειονεκτηματα

1 θορυβος

2 δεν μπορεις να αναπτυσεις μεγαλες ταχυτητες στη βροχη (αλλα γιαυτο εχει τις αυλακωσειςκαι δεν ειναι (full slick) για να τα χρησιμοποιεις και εκει)δειτε σχετικο βιντεο

3 δεν εχουν την ιδια διαρκεια ζωης με τα συμβατικα λαστιχα

4 υψηλο κοστος

ας δουμε και μερικα θετικα στοιχεια

1 καλυτερη προσφυση (σε στεγνο οδοστρωμα)

2 ζεσταινονται ευκολα

3 καλυτερες επιδοσεις αφου (βεντουζαρουν στο δρομο)και δεν σπινιαρουν

δειτε και το σχετικο βιντεακι

σε βρεγμενη "ασφαλτο πιστας" ισως μπορεις να κινηθεισ οπως το κολτ στο βιντεο....σε "ελληνικη βρεγμενη ασφαλτο" μη το τολμισετε...απο προσωπικη εμπειρια,οπως γραφω κ πιο πανω,το τιμονι ειναι πολυ ασαφες,το φρενο το ιδιο,κ φυσικα κ μονο με την σκεψη ημισλικ στο μυαλο οδηγας υπερφυλαγμενα...για θερινους μηνες εγω τα συνιστω με 1000,νομιζεις οτι φορας καινουργια λαστιχα καθε μερα οταν τα ζεσταινεις...(α,κ οταν ζεσταθουν "καλα" προσοχη στισ γρηγορες αλλαγεσ,λογω μη σπιναριζματος βασεισ,ψαλιδια κτλ καταπονουνται αρκετα...)

Link to comment
Share on other sites

σε βρεγμενη "ασφαλτο πιστας" ισως μπορεις να κινηθεισ οπως το κολτ στο βιντεο....σε "ελληνικη βρεγμενη ασφαλτο" μη το τολμισετε...απο προσωπικη εμπειρια,οπως γραφω κ πιο πανω,το τιμονι ειναι πολυ ασαφες,το φρενο το ιδιο,κ φυσικα κ μονο με την σκεψη ημισλικ στο μυαλο οδηγας υπερφυλαγμενα...για θερινους μηνες εγω τα συνιστω με 1000,νομιζεις οτι φορας καινουργια λαστιχα καθε μερα οταν τα ζεσταινεις...(α,κ οταν ζεσταθουν "καλα" προσοχη στισ γρηγορες αλλαγεσ,λογω μη σπιναριζματος βασεισ,ψαλιδια κτλ καταπονουνται αρκετα...)

συμφωνω φιλε μου αλλα μην ξεχνας πως εχουν DOT νομιμη χρηση σε δρομο και αυλακωσεις για τα νερα σε αντιθεση με αλλα σεμι σλικ πχ. matador sm2 που ειναι αυστηρα για πιστα χωρις DOT και ελαχιστες αυλακωσεις.

επειτα οπως ανεφερα πιο πανω μπορεις να τα χρησιμοποιεις στη βροχη με μικρες ταχυτητες αλλα και παλι αυτο ειναι υποκειμενικο... (τι θεωρει κανεις μικρες ταχυτητες) ;)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.