Jump to content
midkin

Μετρήσεις Με Vag Com

Recommended Posts

Καλησπέρα. Μέσα στη βδομάδα θα γίνουν κάτι μετρήσεις σε αμάξι φίλου που φοράει Revo stage 2.

Θα μετρήσουμε με τη βοήθεια του VAG COM, ροπές, πίεση τούρμπο (αυτά που μετράει το μπαρόμετρο), και AFR μάλλον μέσω του "λ".

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος, ποια blocks θα πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Ευχαριστώ.

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πας και στα advanced measuring blocks

και να τικάρεις αυτά που σε ενδιαφέρουν από τη λίστα

που θα σου βγάλει.

Μπορείς να λογκάρεις μέχρι 12 μετρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα τα ψάξω και αν έχω καμιά δυσκολία σας ξανά ρωτάω! wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρω μια γεύση, μπορεί κάποιος να μου ερμηνεύσει τα αποτελέσματα;

έδωσα 1η, 2α, 3η μέχρι περίπου 4800. δεν ήθελα να το πιέσω παραπάνω...

Μπορούμε να δούμε τι πίεση σήκωσα και σε τι AFR δουλεύω στο περίπου; αν γίνετε πέστε μου και τον τρόπο υπολογισμού.

ευχαριστώ.

123.txt

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρω μια γεύση, μπορεί κάποιος να μου ερμηνεύσει τα αποτελέσματα;

έδωσα 1η, 2α, 3η μέχρι περίπου 4800. δεν ήθελα να το πιέσω παραπάνω...

Μπορούμε να δούμε τι πίεση σήκωσα και σε τι AFR δουλεύω στο περίπου; αν γίνετε πέστε μου και τον τρόπο υπολογισμού.

ευχαριστώ.

Στο έφτιαξα σε excel για να είναι πιο ευανάγνωστο. Στις πρώτες στήλες σου έχω μαρκάρει τις 2 αλλαγές ταχυτήτων αν κατάλαβα καλά. Τα πράσινα αφορούν μεγάλες αποκλίσεις ζητούμενης και παρεχόμενης πίεσης.

Στα κόκκινα "Absolute pres." (2 στήλες): στην αριστερή , αν θυμάμαι καλά, σου δείχνει τι πίεση ζητά ο εγκέφαλος ή το πρόγραμμα και στην δεξιά τι παίρνει. Σε κάποια σημεία (κίτρινα) έχει μεγάλη απόκλιση η ζητούμενη απο την παρεχόμενη.

Ας το δεί και κάποιος άλλος πιο έμπειρος απο εμένα και με περισσότερες γνώσεις προκειμένου να στο αναλύσει καλύτερα. Ελπίζω να βοηθάω και να μην σε μπερδεύω.

Αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.

Φιλικά,

Tsilis.

Log.xls - 48 KB

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Φίλε tsilis πως το μετέτρεψες σε excel?

Εγώ προσπαθούσα να τα κάνω αλλά δεν κατάφερα τίποτα.

Αναγκάστηκα να γράψω μια μια τις τιμές που με

ενδιέφεραν σε νεο φύλλο του excel.

HELP!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θέλω να μάθω, αν από τις μετρήσεις που έκανα, μπορώ να βγάλω τι πίεση σηκώνει το αμάξι. Π.χ. 1.5 over κλο

Link to comment
Share on other sites

Φίλε tsilis πως το μετέτρεψες σε excel?

Εγώ προσπαθούσα να τα κάνω αλλά δεν κατάφερα τίποτα.

Αναγκάστηκα να γράψω μια μια τις τιμές που με

ενδιέφεραν σε νεο φύλλο του excel.

HELP!!!

Αν θυμάμαι καλά :

Ανοίγεις το excel

πας Αρχείο -> ¶νοιγμα

Επιλέγεις κάτω δεξιά Όλα τ' αρχεία(*.*)

επιλέγεις το .txt με τα στοιχεία από το Log και μετά σου ανοίγει ένα παράθυρο ....

Επιλέγεις Οριοθετημένο

Επόμενο

Βγάζεις το Χαρακτήρας Tab και Επιλέγεις Κόμμα

Επόμενο

Επιλέγεις Γενική και Τέλος ....

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε tsilis πως το μετέτρεψες σε excel?

Εγώ προσπαθούσα να τα κάνω αλλά δεν κατάφερα τίποτα.

Αναγκάστηκα να γράψω μια μια τις τιμές που με

ενδιέφεραν σε νεο φύλλο του excel.

HELP!!!

Σε excel 2007 που έχω οι κινήσεις είναι οι εξής:

Δεδομένα

Αριστερά > Λήψη εξωτερικών δεδομένων

Επιλέγεις "Από κείμενο"

Στο παράθυρο του Windows eplorer που ανοίγει βρίσκεις το αρχείο .txt που θές

Εισαγωγή

Επιλέγεις οριοθετημένο

Επόμενο

Αποεπιλέγεις το "Χαρακτήρας Tab" και επιλέγεις "Κόμμα"

Επόμενο

Γενική

και Τέλος

και στο φτιάχνει κούκλα.

Σε παλαιότερη έκδοση πρέπει να γίνεται όπως λέει ο Speedy.

Link to comment
Share on other sites

Σε excel 2007 που έχω οι κινήσεις είναι οι εξής:

Δεδομένα

Αριστερά > Λήψη εξωτερικών δεδομένων

Επιλέγεις "Από κείμενο"

Στο παράθυρο του Windows eplorer που ανοίγει βρίσκεις το αρχείο .txt που θές

Εισαγωγή

Επιλέγεις οριοθετημένο

Επόμενο

Αποεπιλέγεις το "Χαρακτήρας Tab" και επιλέγεις "Κόμμα"

Επόμενο

Γενική

και Τέλος

και στο φτιάχνει κούκλα.

Σε παλαιότερη έκδοση πρέπει να γίνεται όπως λέει ο Speedy.

2007 εχω κι εγώ :)

Link to comment
Share on other sites

Το ψήνουμε για group buy;

http://www.ecutool.com/productshow.asp?id=1787&sortsid=3504&sorts=Hot%20Products

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος της μετρησης σου ειναι λάθος.

Θα βάλεις 3η και απο χαμηλές στροφές θα πατησεις τέρμα γκάζι μεχρι τις 6000+.

Οχι με 1η ή 2α γιατι και σπινιαρεις και δεν εχει αρκετο ''φορτιο'' ο κινητηρας.

Απο τη μετρηση που ποστάρεις ,οι πιέσεις ειναι μέχρι και 0,7bar.Φαινεται σαν μετρησεις απο 122αρι χωρις πρόγραμμα.

160αρι δεν εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος της μετρησης σου ειναι λάθος.

Θα βάλεις 3η και απο χαμηλές στροφές θα πατησεις τέρμα γκάζι μεχρι τις 6000+.

Οχι με 1η ή 2α γιατι και σπινιαρεις και δεν εχει αρκετο ''φορτιο'' ο κινητηρας.

Απο τη μετρηση που ποστάρεις ,οι πιέσεις ειναι μέχρι και 0,7bar.Φαινεται σαν μετρησεις απο 122αρι χωρις πρόγραμμα.

160αρι δεν εχεις?

Τι στιγμή που έγιναν οι μετρήσεις είχα το αμάξι μου (160άρι) με μαμά πρόγραμμα και φουλ περιφερειακά! Πρέπει να έχανα πολύ πίεση...

Όταν βρω χρόνο θα κάνω αυτό που μου προτείνεις (τώρα έχω και πρόγραμμα).

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος της μετρησης σου ειναι λάθος.

Θα βάλεις 3η και απο χαμηλές στροφές θα πατησεις τέρμα γκάζι μεχρι τις 6000+.

Οχι με 1η ή 2α γιατι και σπινιαρεις και δεν εχει αρκετο ''φορτιο'' ο κινητηρας.

Απο τη μετρηση που ποστάρεις ,οι πιέσεις ειναι μέχρι και 0,7bar.Φαινεται σαν μετρησεις απο 122αρι χωρις πρόγραμμα.

160αρι δεν εχεις?

και σε ατμοσφαιρικα το ιδιο ακολουθεις?

Link to comment
Share on other sites

Ειπα να κανω και εγω μερικες μετρησεις!

Θελω τα σχολια σας για να δουμε τελικα ποσο αξιοπιστη πηγη ειναι το VAGCOM επι του θεματος!

Ξεκιναμε με...πιεση υπερσυμπιεστη.Με 3η ταχυτητα και πατημα απο τις 2000...ειδα μεγιστο 0.74bar και πιεση στον κοφτη μου 0.58bar...Γενικα κρατουσα τιμες πανω απο το 0.60bar!

Θερμοκαρσια καυσαεριων....επαιζα στους 730 βαθμους μεγιστο με πατημα απο 2α μεχρι και μεσαιες 5ης!

Θερμοκρασια λαδιου ...μεγιστο 104 εφτασα.....αλλα εκανα ανοιγματα και το αφηνα να ρολλαρει!

Θερμοκρασια εισαγωγης 33-38 με εξωτερικη θερμοκρασια 20-22 βαθμους!

Απο πυρακια δεν χτυπαω ουτε ενα!Λογικο....

Η αντλια βενζινης εδειχνε 95ohm απο τα θεωρητικα 100!

Και η δυναμομετρηση μου εδειξε 142-144 KW ...εκανα 2 φορες!Δηλαδη κοντα στα 190ps!

Τελος εκανα και 2 μετρησεις απο σταση....με 3 ατομα συνολικα στο αμαξι...δηλαδη (1320+70+80+110)=1580kg...2 φορες την καθεμια!

0-100km/h=7.8s και 7.9s

0-400m=15.0s με 145.7km/h και 15.1s με 145.2km/h!

Πιστευω το 0-100 επαληθευεται στο ~7.2sec με μονο εμενα μεσα και το 400αρι μ φαινετια καπως αισιοδοξο....

Πντως ενημερωτικα σημερα δοκιμασα με ενα cooper s οπως ειμια και ημουν μπροστα του για ενα+κατι αμαξι!

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το αρχικό post έκανα μέτρηση με VAGCOM γνωστού μου, σε VI TSI 122 normal ακολουθώντας την μέθοδο που αναφέρεται σε προηγούμενα post, δηλαδή πάτωμα με τρίτη απο 2500 + στροφές.

Μπορεί κάποιος που γνωρίζει, να απαντήσει τί παρατηρεί όπως και με ποιόν τύπο μπορώ να υπολογίσω υποδύναμη ?

Επίσης εάν υπάρχει αντίστοιχη μέτρηση θα μπορούσε να δημοσιευθεί για αντιπαραβολή?

Αυτά και ελπίζω να μην σας κούρασα

LOG-01-001-115-120.txt

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το αρχικό post έκανα μέτρηση με VAGCOM γνωστού μου, σε VI TSI 122 normal ακολουθώντας την μέθοδο που αναφέρεται σε προηγούμενα post, δηλαδή πάτωμα με τρίτη απο 2500 + στροφές.

Μπορεί κάποιος που γνωρίζει, να απαντήσει τί παρατηρεί όπως και με ποιόν τύπο μπορώ να υπολογίσω υποδύναμη ?

Επίσης εάν υπάρχει αντίστοιχη μέτρηση θα μπορούσε να δημοσιευθεί για αντιπαραβολή?

Αυτά και ελπίζω να μην σας κούρασα

page1c.jpg

max Ροπή(kg): 19,6142 @ 3920 Rpm

max PS : 122,315 @ 5000 Rpm

8)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Speedy σε εχαριστώ για την απάντηση .

Το γράφημα έγινε απο τα δικά μου data ή είναι απο αλλο 122 ?

Φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται ο κατασκευστής ? ή χάνω κάτι εάν λάβουμε υπόψην την φήμη των 137 ps για τα 122 και 170+ για τα 160 ?

Σημίεωση : στο Octavia RS του φίλου έδειξε 220 κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Speedy σε εχαριστώ για την απάντηση .

Το γράφημα έγινε απο τα δικά μου data ή είναι απο αλλο 122 ?

Φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται ο κατασκευστής ? ή χάνω κάτι εάν λάβουμε υπόψην την φήμη των 137 ps για τα 122 και 170+ για τα 160 ?

Σημίεωση : στο Octavia RS του φίλου έδειξε 220 κάτι.

Καλησπέρα ,

Ναι , το γράφημα είναι απο τα στοιχεία που μας ανέβασες το μεσημέρι :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες πριν απο λιγο μετρησαμε ενα 1.4 τσι 160 ενος φιλου μου και μας εδιχνε μια πιεση 2260mbar και φορτιο 187% και θερμοκρασια καταλυτη 900 βαθμους σε ανοιγμα 4ης επισης μετρησαμε απο σταση 0-100 8.3δ με κακη εκκινηση 0-400μ 15δ 0-200μ 10δ και 90-120χλμ 4.6δ και ταχυτητα εξοδου στο 400αρι 141χλμ. μπορειτε να μου πειτε ποσο αντιστοιχει αυτη η πιεση σε bar?

Link to comment
Share on other sites

εάν δεν κάνω λάθος αυτη η πίεση έχει να κάνει με την ατμοσφαιρική εξωτερική πίεση .. αν ειπα βλακεία σορυnew_killother.gif

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.