Jump to content
nick2009

Tuning Stop ?

Recommended Posts

Από τα μοντέλα του 2010 οι εγκέφαλοι θα έχουν ασφάλεια τύπου 6ης γενιάς που σε περίπτωση διαβάσεις το λογισμικό του εργοστάσιου θα κλειδώνει , και ο εγκέφαλος θα καταστρέφετε , δεν θα έχεις την δυνατότητα να καταλάβεις άμα έχει γενιά 6 ,, και θα πρέπει να ρισκάρεις ,, επίσης ξέρω ότι θα κατασκευαστή μηχάνημα που θα μπορέσει να περάσει αρχεία τύπου btm – cmc , αλλά θα είναι πανάκριβο και θα χορηγηθεί σε ελάχιστους βελτιωτικούς οίκους . που εκπροσωπούν τις εταιρίες με λογισμικά βελτιώσεις ,,,όχι copy paste

ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπάρξει εγκέφαλος παράλληλος από can bus ,, αλλά δεν θα είναι αξιόπιστο ,,, λεω εγώ τώρα

Επίσης οι υβριδικοί εγκέφαλοι είναι σε ίδιο πλάνο ,, η Mercedes για παράδειγμα έχει επίσημο βελτιωτή AMG

Η vw για τα s8 με compressor δεν γνωρίζω ακόμα ,,, μάλλον κάτι από Αμερική θα παίξει για αρχή από ότι κατάλαβα..

Αν ξέρει κάποιος κάτι ας γράψει να ξέρουμε τι παίζει

Link to comment
Share on other sites

Από τα μοντέλα του 2010 οι εγκέφαλοι θα έχουν ασφάλεια τύπου 6ης γενιάς που σε περίπτωση διαβάσεις το λογισμικό του εργοστάσιου θα κλειδώνει , και ο εγκέφαλος θα καταστρέφετε , δεν θα έχεις την δυνατότητα να καταλάβεις άμα έχει γενιά 6 ,, και θα πρέπει να ρισκάρεις ,, επίσης ξέρω ότι θα κατασκευαστή μηχάνημα που θα μπορέσει να περάσει αρχεία τύπου btm – cmc , αλλά θα είναι πανάκριβο και θα χορηγηθεί σε ελάχιστους βελτιωτικούς οίκους . που εκπροσωπούν τις εταιρίες με λογισμικά βελτιώσεις ,,,όχι copy paste

ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπάρξει εγκέφαλος παράλληλος από can bus ,, αλλά δεν θα είναι αξιόπιστο ,,, λεω εγώ τώρα

Επίσης οι υβριδικοί εγκέφαλοι είναι σε ίδιο πλάνο ,, η Mercedes για παράδειγμα έχει επίσημο βελτιωτή AMG

Η vw για τα s8 με compressor δεν γνωρίζω ακόμα ,,, μάλλον κάτι από Αμερική θα παίξει για αρχή από ότι κατάλαβα..

Αν ξέρει κάποιος κάτι ας γράψει να ξέρουμε τι παίζει

Eγώ ξέρω 1 γενικό κανόνα...

Ο,ΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ...ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ !!!

Απλά θα περιμένουμε λίγο αν θέλουμε οι HACKERS να μοιραστούν την τεχνολογία με τα φτωχά κοινωνικά στρώματα.

Οι έχοντες που πληρώνουν πρώτοι, θα έχουν άμεσα τις υπηρεσίες τους.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοιο σίγουρα ισχύει.

Λόγια γνωστού μου μηχανικού που δουλεύει σε αντιπροσωπία: Για να έχουν ΅ΆδεμένουςΆΆ οι αντιπροσωπίες τους πελάτες τους και μην πάνε έξω για τα service κλπ.. προσπαθούν να φτιάξουν τα αμάξια έτσι ώστε να μην μπορεί άλλος να τα βάλει χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Μα τί λέτε βρε παιδιά;

Οι εγκέφαλοι εδώ και καιρό είναι κλειδωμένοι, δεν είναι κάτι που έγινε τελευταία.

Αλλά ό,τι κλειδώνει ξεκλειδώνει. Οι ίδιοι που τα φτιάχνουν διαρρέουν τις πληροφορίες έξω.

Είναι δυνατόν ποτέ να σταματήσει η τροποποίηση; Να καθυστερήσει ναι, να σταματήσει όχι.

Όσο για το "θα δοθούν σε λίγες και μεγάλες εταιρείες", είναι η πιο απερίσκεπτη δήλωση που μπορεί να γράψει κανείς.

Για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων, οι tuners είναι πρόβλημα. Μεγάλοι και μικροί είναι πρόβλημα.

Επομένως ποτέ δεν δίνεται πληροφόρηση σε συγκεκριμένες μεγάλες εταιρείες. Απλώς κάποιες εταιρείες βρίσκονται

πιο κοντά στο προσωπικό των εργοστασίων, τους κερνάνε μια μπύρα παραπάνω και μαθαίνουν τα πράγματα πρώτοι.

Link to comment
Share on other sites

Οντως υπαρχει στα μοντελα του 2010 αλλα μόνο σε Q5, tiguan 2.0 και Α4 το νέο tuning protection του εγκεφάλου το οποίο δεν επιτρέπει τον προγραμματισμό του εγκεφάλου από την OBD II οπως είχαμε μάθει. Η APR έχει ήδη το ειδικό εργαλείο ιδίας εξέλιξης και κατασκευής, για τον προγραμματισμό των εγκεφάλων μόνο που πλέον θα πρέπει την πρώτη φορά που θα προγραμματιστεί ο εγκέφαλος να βγεί από το αυτοκίνητο.

Επίσης μολις ετοιμάσαμε και την αναβάθμιση για τους νέους Siemens εγκεφάλους που χρησιμοποιεί πλέον το group, και ειδικά για το AUDI S4 το 3L με τον compressor. Αυτη τη στιγμή ετοιμάζεται και το πρόγραμμα για το Polo το 1.2TSI που έχει και αυτό SIEMENS εγκέφαλο.

(Πρέπει να βρώ εκείνο το post μου το 2007 που έλεγα οτι το group παει σε SIEMENS και όλοι μου την έλεγαν.....)

apr_2010_chip_gear.jpg

Edited by kostas@aprgreece
Link to comment
Share on other sites

κάτσε ρε φίλε Κόστα ,, με την μύτη του εργαλείου ακουμπάς σε boot pin αφού έχει σύνδεση τον εγκέφαλο στην φυσά ,, και τον έχεις ανοίξει φυσικά,, με το μαύρο καλώδιο στο τροφοδοτικό ,, εάν τα λεω σωστά το έχω καταλάβει το κόλπο ,, εάν όχι εννημεροσεμαι

καλές δουλείες ,, το μέλλων θα είναι δύσκολο

Link to comment
Share on other sites

ελατε ρε παιδια δειτε το λιγο πιο ανοιχτα. ποιο λογισμικο δεν εχει σπασει? οχι μονο αυτοκινητων, γενικα. κανενα. σκεφτειτε τα windows π.χ απο την ημερα κυκλοφοριας τους σε ποσες μερες τα σπασανε? καλα για παιχνιδια δνε το συζηταμε, σπανε πριν βγουν (που λεει ο λογος).

μην αγχωνεστε. θεμα χρονου ειναι ολα....

Link to comment
Share on other sites

Απλώς κάποιες εταιρείες βρίσκονται

πιο κοντά στο προσωπικό των εργοστασίων, τους κερνάνε μια μπύρα παραπάνω και μαθαίνουν τα πράγματα πρώτοι.

Να εισαι σιγουρος οτι αυτη η μπυρα κοστιζει αρκετα εκατομμυρια ευρωπουλια ...closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου ειναι ολα αυτα ειναι τριπακια της εταιρειας...διοτι μια εταιρεια δεν μπορει να συντηρηθει απο τις πωλησεις μονο...

Τι θελω να πω με αυτο???

Ανακοινωσαν οτι οι εγκεφαλοι θα ειναι κλειδωμενοι.....Θα επιχειρησουν να σπασουν καποιοι προγραμματιστες αλλα δεν θα γινει τπτ....

οποτε θα εμφανιστει η καθε VW και θα πει.....για να μπορεσε να τον ξεκλειδωσετε.....δωστε σε μενα ενα XXXXXXXXX ποσο και θα φτιαξω ενα προγραμμα που οποιος το αγοραζει θα εχει την δυνατοτητα!

Απλα....!

Καθε αμαξι που βγαινει σε παραγωγη....ποτε δεν σπαει αμεσως......για να σκεφτουμε τι παιζει πισω απ ολο αυτο????

Υ.Γ1. εμαθα οτι μπορεις και βαζεις προγραμμα αλλα το χανει μεσα στα επομενα λεπτα!!!ουσιαστικα δεν το κανει stored!

Υ.Γ2.Παραλληλος???παλι καλα που εχω κρατησει εναν.....!!!!!ΠΩΛΕΙΤΑΙ DASTEQ Q+PLUS.....!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου ειναι ολα αυτα ειναι τριπακια της εταιρειας...διοτι μια εταιρεια δεν μπορει να συντηρηθει απο τις πωλησεις μονο...

Τι θελω να πω με αυτο???

Ανακοινωσαν οτι οι εγκεφαλοι θα ειναι κλειδωμενοι.....Θα επιχειρησουν να σπασουν καποιοι προγραμματιστες αλλα δεν θα γινει τπτ....

οποτε θα εμφανιστει η καθε VW και θα πει.....για να μπορεσε να τον ξεκλειδωσετε.....δωστε σε μενα ενα XXXXXXXXX ποσο και θα φτιαξω ενα προγραμμα που οποιος το αγοραζει θα εχει την δυνατοτητα!

Απλα....!

Καθε αμαξι που βγαινει σε παραγωγη....ποτε δεν σπαει αμεσως......για να σκεφτουμε τι παιζει πισω απ ολο αυτο????

Υ.Γ1. εμαθα οτι μπορεις και βαζεις προγραμμα αλλα το χανει μεσα στα επομενα λεπτα!!!ουσιαστικα δεν το κανει stored!

Υ.Γ2.Παραλληλος???παλι καλα που εχω κρατησει εναν.....!!!!!ΠΩΛΕΙΤΑΙ DASTEQ Q+PLUS.....!!!!

Αφου το εσπασαν το λογισμικο και πλεον μπορει ο καθενας να βαλει προγραμμα!Οποτε το τοπικ πλεον ειναι για κλειδωμα ή για κουβεντουλα! new_wasntme.gif

Link to comment
Share on other sites

Αφου το εσπασαν το λογισμικο και πλεον μπορει ο καθενας να βαλει προγραμμα!Οποτε το τοπικ πλεον ειναι για κλειδωμα ή για κουβεντουλα! new_wasntme.gif

Ψηφιζω Κουβεντουλα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Xmm Mallon oxi to antituning vgike apo tin APR 1-1-2010 eno i Revo to evgale proxtes

Μα απο τα λεγομενα σου πιο πανω η APR βγαζει τον εγκεφαλο για να μπορεσει να περασει προγραμμα ενω η Revo το περναει απο την OBD!

Link to comment
Share on other sites

Μα απο τα λεγομενα σου πιο πανω η APR βγαζει τον εγκεφαλο για να μπορεσει να περασει προγραμμα ενω η Revo το περναει απο την OBD!

Σωστα..την ιδια δουλεια λογικα θα κανουν αλλα δεν ειναι το ιδιο!Της revo ειναι πιο χρηστικο.. sillyhorse1rb5.gif

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

To idio einai paidia. paratiriste ligo kalitera kai diavaste prosektikotera

Η APR έχει ήδη το ειδικό εργαλείο ιδίας εξέλιξης και κατασκευής, για τον προγραμματισμό των εγκεφάλων μόνο που πλέον θα πρέπει την πρώτη φορά που θα προγραμματιστεί ο εγκέφαλος να βγεί από το αυτοκίνητο.

Κωστα, αν εννοεις αυτο φυσικα και δεν ειναι το ιδιο, εκτος και αν εχεις κανει λαθος στην διατυπωση.

Παντως το κολητηρακι που υπαρχει (για τετοιο μου φαινεται) υποδυκνειει ανοιγμα εγκεφαλου.

Ετσι εκαναν και οι etuners οταν μου ειχαν περασει το προγραμμα (τωρα δεν ξερω αν εχει αλλαξει η διαδικασια). Μετα βεβαια οτι διορθωσεις γινονταν απο την OBD αλλα πρωταρχικα εβγαζαν εγκεφαλο, γεφυρωναν κατι με τα κολητηρακια, περναγαν προγραμμα, εκλειναν επανατοποθετουσαν και μετα πλεον τα υπολοιπα, αν χρειαζονταν, μεσω obd.

Μηπως ετσι γινεται για τον 2λιτρο tsi και απο την APR? Ετσι καταλαβαινω απο τα λεγομενα, ενω η Revo το περναει κατευθειαν απο την OBD που ειναι βεβαια και πιο ασφαλες.

Να ξερουμε οτι απο την στιγμη που ανοιγεται ο εγκεφαλος (και αυτο φαινεται) δεν υπαρχει εγγυηση γαι τον εγκεφαλο αλλα και για αλλα πραγματα, οποτε καλο ειναι να γινεται ξεκαθαρο απο την αρχη για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις μετα. Εγω την πατησα, τον ανοιξαν ενω περιμενα να γινουν ολα απο την obd αλλα ευτυχως δεν ειχα κανενα προβλημα, οπως πιστευω και οι περισσοτερες περιπτωσεις αν γινονται σωστα αλλα καλο ειναι να ενημερωνεται ο πελατης πριν γινει κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Πιστρευω οτι οπως στην δική μας περίπτωση και στης Revo θα πρέπει να βγει ο εγκέφαλος απο το αυτοκίνητο.

Ο λόγος είναι οτι δεν υπάρχει καθόλου η δυνατότητα επαναπρογραμματισμου και ανταλλαγής δεδομένων μεσω μόνο της OBD.

Μολις όμως παρεμβουμε την πρώτη φορά όλες οι επόμενες αναβαθμίσεις γίνονται κανονικά μεσα απο την OBD.

Σταματαω την αναλυση του θέματος οσον αφορα την Revo εδω μιας και ειμαι ενάντιος στην κρίση των προιόντων αλλων συναδέλφων.

Θα παρακαλέσω καποιον χρήστη να εξακριβώσει τα λεγόμενα μου όσον αφορα τα προιόντα αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Πιστρευω οτι οπως στην δική μας περίπτωση και στης Revo θα πρέπει να βγει ο εγκέφαλος απο το αυτοκίνητο.

Τωρα συμφωνουμε οσο αφορα την APR.

Για την Revo δεν ισχυει το ιδιο και ολα γινονται εξ'αρχης απο OBD μεσω ενος μηχανηματος (SPX) τουλαχιστον οπως αναφερεται στην ιστοσελιδα τους, το οποιο ηδη οπως λενε παλι εχουν αρχισει να διαθετουν στους αντιπροσωπους τους και το οποιο κατα πρωτον οπως καταλαβαινω ξεμπλοκαρει τα κλειδια ασφαλειας και επιτρεπει την αναβαθμιση (reflash) κατευθειαν απο την obd χωρις να βγει κανενας εγκεφαλος, κατι που οπως εχω εξηγησει ειναι τυπικα πολυ σημαντικο, ειδικα για οσους ειναι ακομα σε εγγυηση.

Εδω η αναλογη οδηγια απο την Revo κατι που ειναι στο λινκ της που εχει βαλει φιλος πιο πανω.

Revo Technik is proud to announce the launch of the new SPX and Crypt-X software. The new specially developed hardware and software allows Revo Dealers to unlock the ECU and flash through the OBDII port. Revo are currently rolling out the SPX device throughout the 300+ dealer network.

Δεν θελω να φανει οτι εχω καμμια σχεση με Revo (εκτος οτι εχω προγραμμα απο εκει) αλλα ουτε οτι εχω κατι με την APR, μαλιστα την θεωρω πολυ καλη για 2λιτρα και πανω, αλλα μου αρεσει να ακριβολογουμε και να μην παρανοουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να φανει οτι εχω καμμια σχεση με Revo (εκτος οτι εχω προγραμμα απο εκει) αλλα ουτε οτι εχω κατι με την APR, μαλιστα την θεωρω πολυ καλη για 2λιτρα και πανω, αλλα μου αρεσει να ακριβολογουμε και να μην παρανοουμε.

Συμφωνώ 100%!! APR & GIAC είναι κορυφαίες από δίλιτρα και πάνω, λογικό γιατί στην άλλη μεριά του Ατλαντικού δεν πολυασχολούνται με μικρότερα κυβικά, κατά κύριο λόγο ασχολούνται και εξελίσουν τα δίλιτρα.

Οι Ευρωπαικές εταιρείες είναι μπροστά για τα 1,4 TSI.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα συμφωνουμε οσο αφορα την APR.

Για την Revo δεν ισχυει το ιδιο και ολα γινονται εξ'αρχης απο OBD μεσω ενος μηχανηματος (SPX) τουλαχιστον οπως αναφερεται στην ιστοσελιδα τους, το οποιο ηδη οπως λενε παλι εχουν αρχισει να διαθετουν στους αντιπροσωπους τους και το οποιο κατα πρωτον οπως καταλαβαινω ξεμπλοκαρει τα κλειδια ασφαλειας και επιτρεπει την αναβαθμιση (reflash) κατευθειαν απο την obd χωρις να βγει κανενας εγκεφαλος, κατι που οπως εχω εξηγησει ειναι τυπικα πολυ σημαντικο, ειδικα για οσους ειναι ακομα σε εγγυηση.

Εδω η αναλογη οδηγια απο την Revo κατι που ειναι στο λινκ της που εχει βαλει φιλος πιο πανω.

Revo Technik is proud to announce the launch of the new SPX and Crypt-X software. The new specially developed hardware and software allows Revo Dealers to unlock the ECU and flash through the OBDII port. Revo are currently rolling out the SPX device throughout the 300+ dealer network.

Δεν θελω να φανει οτι εχω καμμια σχεση με Revo (εκτος οτι εχω προγραμμα απο εκει) αλλα ουτε οτι εχω κατι με την APR, μαλιστα την θεωρω πολυ καλη για 2λιτρα και πανω, αλλα μου αρεσει να ακριβολογουμε και να μην παρανοουμε.

Επειδη εγω μιλησα με REVO ενω εσυ προφανως και οχι, ο μονος τρόπος να γινει αυτο που περιγραφεις ειναι να βγει ο εγκεφαλος απο το αυτοκίνητο......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.