zafevolution Posted February 25, 2011 Author Report Share Posted February 25, 2011 Fotski να soy κάνω και εγώ μια ερωτησούλα? Ο Εξοπλισμός του bluemotion είναι stadar ή μπορείς να το παραγγείλεις και με κάποια extra αν θες..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theonik Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Εγώ σήμερα είδα κατά τις 11 παρά κοντά στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας ένα blue motion με κατεύθυνση προς Κόρινθο..! Κανείς από εδώ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Εγώ σήμερα είδα κατά τις 11 παρά κοντά στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας ένα blue motion με κατεύθυνση προς Κόρινθο..! Κανείς από εδώ??? λες να κάνει το γύρω της Ελλάδας ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Στα τεχνικα χαρακτηριστικα που κατεβασα απο το vw.gr δεν γραφει τι τυπου φρενα εχει πισω το blue-motion. Εχει ταμπουρα ή δισκους; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Στα τεχνικα χαρακτηριστικα που κατεβασα απο το vw.gr δεν γραφει τι τυπου φρενα εχει πισω το blue-motion. Εχει ταμπουρα ή δισκους; απ' ότι βλέπω στο etka μάλλον φοράει δίσκους των 230mm(9") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotski Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Έχω Αθηναϊκές πινακίδες και δεν ήμουν Αγίους Θεοδώρους χαχαχαχα Λοιπόν τα φρένα είναι δισκόφρενα, μπορεί να παραγγελθεί με εξτρά αν και έχει πάρα πολύ πλούσιο εξοπλισμό (εγώ πχ το πήρα με χειριστήρια στο τιμόνι και με απενεργοποίηση του αερόσακου στον συνοδηγό). Η μόνη παπαριά που βλέπω μέχρι στιγμής είναι αυτό με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Απαράδεκτο για την ποιότητα και τα λεφτά που δίνεις (είμαι περίεργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Γεια και χαρα... Ειμαι και εγω ενας ιδιοκτητης ενος Bluemotion και μερα με την μερα με συνηδητοποιω οτι δεν μιλαμε για ενα απλο polο.. Το αυτοκινητο εχει απιστευτη ροπη και εκει που ανοιγει το turbo αρπαζει θεαματικα για τα κυβικα του... Σε σημειο να θεωρω δεδομενο οτι παταω ανετα 1.4 εως και 1.6 ατμοσφαιρικα.. Το πατημα ειναι ικανοποιητικο καθως και τα λαστιχα που παραδιδετε ειναι αρκετα καλα. Το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο και σιγουρα δεν υπαρχει κανενας λογος να τσιγουνευτεις το χιλιαρικο διαφορα που εχει απο το απλo comfortline.. Το σταρτ στοπ λειτουργει αριστα.... (οταν εχεις ανοιχτο κλιματιστικο απενεργοποιητε μονο του *κανε μια δοκιμη ενω εχει σβησει το αυτοκινητο να ανοιξεισ το κλιματιστικο θα παρει μπροστα χωρις συμπλεκτη). την ανακτηση απο το φρενο δεν ξερω πως την καταλαβαινεις.. τα φρενα του ειναι αριστα. το αυτοκινητο δουλευει σε πολυ χαμηλες στροφες... (συγεκριμενα 170km/h και ειχα 3500 στροφες). Η τεταρτη του δινει την τελικη ταχυτητα 175km/h και η πεμπτη ειναι για συντηρηση καταναλωσης... Καταφερα σε κατηφορα να το παω μεχρι 200km/h. Η καταναλωση ειναι συγκινητικη αν αναλογιστεις οτι απο γιαννενα μεχρι θεσσαλονικη το cruise control στα 160 και ειχα μεση καταναλωση 5.5l/100km.. Αν το πας χαλαρα σιγουρα βγαζεις 1100 χλμ με τα 45 λιτρα ρεζερβουαρ. Απο κει και περα.. λυπηρο ειναι το γεγονος οτι το πισω καθισμα πεφτει ολο μαζι.. καθως και οι τσιγουνιες της vw να μην βαλει λαμπακι στο ντουλαπι καθως και να μην βαλει κλειδαρια εκει... Επισης λειπει η κλασικη μπλαφονιερα στην μεση της καμπινας και τα φωτακια στα σκιαδια.. Εμφανισιακα το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο καθως το χαμηλομενο πλαισιο, η κλειστου τυπου μασκα και η μικρη αεροτομουλα το κανουν αρκετα αγριο και διαφορετικο που γινετε συνεχεια αντικειμενο σχολιασμου απο περαστικους... οτι αλλες απορειες εχετε ρωτηστε με.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Αν θυμάμαι καλά το Bluemotion δεν έχει turbo, απλά σαν κλασσικός diesel κινητήρας η ροπή του ξεκινά από τις 1500 στροφές γι' αυτό και νομίζεις ότι έχει turbάτο. Πάντως πράγματι για αυτούς που μπορούν να το πάρουν (δε μένουν Αθήνα, Θεσσαλονίκη) είναι όλα τα λεφτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotski Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 1.2 tdi είναι. Λες να σημαίνει το Τ κάτι άλλο; The Polo BlueMotion is powered by a 1.2-liter three-cylinder turbo-diesel derived from the 1.6-liter TDI four-cylinder available in the Golf BlueMotion and Passat BlueMotion models. tatas το manual δεν αναγράφει την αυτόματη απενεργοποίηση του start & stop όταν έχεις aircondition, απλά όταν λειτουργεί με μεγάλη ένταση για να ρίξει ή να αυξήσει θερμοκρασία μπορεί το αυτοκίνητο να μην πάρει μπροστά αυτόματα. Αυτό σημαίνει (διότι δεν το τσέκαρα να σου πω την αλήθεια, καθώς με το ζεστό ανοιχτό μου δουλεύει μια χαρά) ότι σου ζητάει να βάλεις ηπιότερα το aircondition αν θες να έχει s&s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 z3ratulL αν δεν ειχε turbo θα μιλαγαμε θα ηταν πολυυ αργο.... tdi = turbo diesel. + οτι αν δεις μια φωτο του κινητηρα θα δεις την τουρμπινα... Απο κει και περα φιλε fotski. εχεισ δικιο.. αναλογα με την θερμοκρασια και το ζητας απο το aircodition θα παρει μπρος απο s&s. Η Αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο εκνευριστικο οτι η απενεργοποιση δεν παραμενει και μετα το σβησιμο του κινητηρα... σκεφτομαι να το απενεργοποιησω μια και καλη γιατι το λυπαμαι λιγο... επισης πολυ ενδιαφερον ειναι το hill hold με τα 3 δευτερολεπτα γιατι δεν καις δισκω πλατω στις ανηφορες και επισης με εχει βοηθησει πολυ τα προβολακια που ανοιγουν οταν στριβεις.. ειδικα αν οδηγας σε σκοτεινο δρομο πχ μπραλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Νομίζω ότι η VW έκανε το θαύμα της με αυτούς τους κινητήρες καθώς βγάζουν απλά offside την υβριδική τεχνολογία σε θέματα κατανάλωσης αλλά πλέον και σε θέματα ρύπων!!! Είναι χαρακτηριστικό ότι το Honda Insight (CO2 101 g / km)(αν και βαρύτερο) έχει περισσότερους ρύπους και πληρώνει κανονικά τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με το Polo TDI Βlue Motion (CO2 89 g / km), που δεν πληρώνει καθόλου!!! Βέβαια και πάλι εμφανίζεται το γνωστό παράδοξο στο Ελληνιστάν : το Polo TDI "απαγορεύεται" να κυκλοφορεί σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη , και το Honda Insight που σύμφωνα με το υπουργείο συγκ/ων ρυπαίνει παραπάνω, μπαίνει ακόμα και στον δακτύλιο ...... Βάλε επίσης και το θέμα των μπαταριών που έχουν και ημερομηνία λήξης + την διαφορά 30+ cent της αμόλυβδης με το Diesel. Νομίζω ότι το Polo TDI είναι ιδανική επιλογή.... αλλά μακρυά από την Μπιρμπίλη, κακό - κακό , ξουτ!!!! Edited March 1, 2011 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisgeorg Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Παίδες αν δεν έχετε πρόβλημα ρίχτε και ένα βλέφαρο από εδώ και δώστε τα φώτα σας!!Ευχαριστώ!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45069 Edited March 15, 2011 by giannisgeorg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILIS92 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Γεια και χαρα... Ειμαι και εγω ενας ιδιοκτητης ενος Bluemotion και μερα με την μερα με συνηδητοποιω οτι δεν μιλαμε για ενα απλο polο.. Το αυτοκινητο εχει απιστευτη ροπη και εκει που ανοιγει το turbo αρπαζει θεαματικα για τα κυβικα του... Σε σημειο να θεωρω δεδομενο οτι παταω ανετα 1.4 εως και 1.6 ατμοσφαιρικα.. Το πατημα ειναι ικανοποιητικο καθως και τα λαστιχα που παραδιδετε ειναι αρκετα καλα. Το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο και σιγουρα δεν υπαρχει κανενας λογος να τσιγουνευτεις το χιλιαρικο διαφορα που εχει απο το απλo comfortline.. Το σταρτ στοπ λειτουργει αριστα.... (οταν εχεις ανοιχτο κλιματιστικο απενεργοποιητε μονο του *κανε μια δοκιμη ενω εχει σβησει το αυτοκινητο να ανοιξεισ το κλιματιστικο θα παρει μπροστα χωρις συμπλεκτη). την ανακτηση απο το φρενο δεν ξερω πως την καταλαβαινεις.. τα φρενα του ειναι αριστα. το αυτοκινητο δουλευει σε πολυ χαμηλες στροφες... (συγεκριμενα 170km/h και ειχα 3500 στροφες). Η τεταρτη του δινει την τελικη ταχυτητα 175km/h και η πεμπτη ειναι για συντηρηση καταναλωσης... Καταφερα σε κατηφορα να το παω μεχρι 200km/h. Η καταναλωση ειναι συγκινητικη αν αναλογιστεις οτι απο γιαννενα μεχρι θεσσαλονικη το cruise control στα 160 και ειχα μεση καταναλωση 5.5l/100km.. Αν το πας χαλαρα σιγουρα βγαζεις 1100 χλμ με τα 45 λιτρα ρεζερβουαρ. Απο κει και περα.. λυπηρο ειναι το γεγονος οτι το πισω καθισμα πεφτει ολο μαζι.. καθως και οι τσιγουνιες της vw να μην βαλει λαμπακι στο ντουλαπι καθως και να μην βαλει κλειδαρια εκει... Επισης λειπει η κλασικη μπλαφονιερα στην μεση της καμπινας και τα φωτακια στα σκιαδια.. Εμφανισιακα το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο καθως το χαμηλομενο πλαισιο, η κλειστου τυπου μασκα και η μικρη αεροτομουλα το κανουν αρκετα αγριο και διαφορετικο που γινετε συνεχεια αντικειμενο σχολιασμου απο περαστικους... οτι αλλες απορειες εχετε ρωτηστε με.. φιλε επαιδη και γω ενδιαφερομαι για το συγκεκριμενο αμαξι πεσ μου καμια πληροφορια..αν εισαι αυχαριστημενος απο το γκαζ απο θεμα καυσιμου τι εξτρα του εβαλεσ και σε τι τιμη σου βγηκε...κτλ..ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisgeorg Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Εχθές το απόγευμα το παράγγειλα και εγώ.Το μόνο που πρόσθεσα είναι το ηχοσύστημα Rcd-310 και την υποδοχή για usb=425ευρώ.Και τώρα στην αναμονή μέχρι μέσα -τέλη Ιούνη που μου είπαν από την αντιπροσωπεία.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CfuK Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Σε αναμονή κι εγώ παραλαβής μετά από παραγγελία στις αρχές του μήνα, θα ήθελα να ρωτήσω τους ήδη κατόχους αν πράγματι τα πίσω φρένα είναι δισκόφρενα καθώς σε δοκιμή των 4Τ (τεύχος Μαρτίου) αναφέρεται ότι είναι ταμπούρα. Στην εν λόγω δοκιμή επίσης αμφισβητούνται τα στοιχεία περί κατανάλωσης που ανακοινώνονται από την εταιρεία. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μας δώσετε τα δικά σας στοιχεία, με βάση τη μέχρι τώρα χρήση. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Παίδες λίγες ερωτήσεις επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα...: 1. Δεν σας πειράζει που είναι 3-κύλινδρο...? Δε μου αρέσει η ιδέα του 3-κυλινδρου ρε γαμότο... 2. Πιστεύετε οτι αξίζει η αγορά του για κάποιον που μένει σε επαρχία ορεινά...? (ανηφόρες - Κατηφόρες) 3. Απο service και κόστος ανταλλακτικών τί γίνεται...? Ακριβά ή φθηνά...? 4. Με την λήξη της εγγύησης θα βρίσκουμε ιμιτασιόν (φθηνότερα) ανταλλακτικά...? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Γεια και χαρα και παλι... Αρχικα να επιβεβεωσω το περιοδικο οτι πισω εχει ταμπουρα και οχι δισκοφρενα.. Σε συνεχεια για τις πραγματικες τιμες καταναλωσης.. Το αυτοκινητο εκτος πολης αν το πας οπως πρεπει θα ειναι στο 4.5. Μεγιστη καταναλωση εχει το 6.5 και αν ο δρομος ειναι επιπεδος.. πχ ΠΑΤΡΑ ΑΘΗΝΑ. το πηγα και με 4.0. Το 3.κατι που λεει η αντιπροσωοπεια ισως γινετε στα 80km/h αλλα.. αντικειμενικα δεν μπορεις οδηγησεις με αυτα τα χιλιομετρα. απο κει και περα. φιλε μου vagzaf δεν βρισκω λογο να σε πειραζει που ειναι τρικυλινδρο.... Αν το κανεις test drive θα εντυπωσιαστεις απο τις επιδοσεις τους.. εχω κανει πολλεσ φορες "κηδεια" σε κατι 1400αρακια και 1600αρακια ατμοσφαιρα. Κακα τα ψεματα το αυτοκινητο δεν ειναι να το κινεις εκει που ζεις... θελει δρομο... Δηλαδη εγω μεσα στην πολη δεν βρισκω διαφορες στην καταναλωση απο το παλιο μου GOLF 5 1.4FSI οσο αφορα την καταναλωση για αυτο αλλοστε κινουμε με το scooter μεσα στην πολη... Εγω το πηρα γιατι βγαζω χιλιομετρα φτηνα πλεον.. 10.000κμ σε 1.5 μηνα... Απο service νομιζω ειναι τα ιδια ακριβως.. ισως και λιγο φτηνοτερο το diesel λογω ελλειψης μπουζι κτλ. Πριν την ληξη της εγγυησης δωσε αλλα 400 ευρω και κανε επεκταση... Δεν ξερω κατα ποσο θα βρισκεις "ιμιτασιον" ανταλλακτικα..... Συνολικα μιλαμε για ενα αυτοκινητο που απευθυνετε σε συγκεκριμενους αγοραστες και οχι σε οσους "ακουσαν" οτι το diesel καιει πιο λιγο... Αν εισαι συνηδητοποιημενος για το τι αγοραζεις... με κλειστα ματια... αν παλι κινησε στα πλαισια 10km μαξ αποσταση την μερα.. παρε το tsi να γουσταρεις το νευρο του και αν το πας χαλαρα να εχεις ικανοποιητικη καταναλωση.... Ελπιζω να σας καλυψα... Vas92.. επειδη δεν σου απαντησα... Για τον μονο "αντιπαλο" που σκεφτομαι μηπως εκανα λαθος και δεν πηρα ειναι το corsa cdti 1.7 με τα 130 αλογα που βγαινει περιπου στα ιδια λεφτα... αλλα η αγαπη μου για το Vag group.. δεν μου εδωσε περιθωρια σκεψης... Ειμαι υπερ ευχαριστημενος... με το κοντερ μου να κοντευει τα 20.000km. Για το θεμα καυσιμου προσεχω αρκετα γιαα ψυχολογικους λογους κυνηγωντας το shell vpower... Ετσι και αλλιως η εξοικονομηση δεν ειναι στην τιμη για μενα αλλα στην καταναλωση... Το αυτοκινητο ειναι 5θυρο χωρις εξτρα ... καθως δεν ειχα επιλογες.. Το πηρα απο test drive αντιπρωσοπειας καπου 2500 κατω απο την αρχικη τιμη.... Του εβαλα μεβρανες φιμε... που το καναν πανεμορφο.... καθως κανει αντιθεση με το λευκο του χρωμα.. οτι αλλες αποριες. εδω ειμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CfuK Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Παρακολουθώ τακτικά το θέμα και οποιoδήποτε νέο είναι ευπρόσδεκτο. Υπόσχομαι να συνεισφέρω στη συζήτηση μόλις σχηματίσω άποψη, μετά την παραλαβή και τα πρώτα χιλιόμετρα χρήσης. Και πάλι ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 απο που εισαι φιλε cfuk. Απο ποια αντιπροσωπεια το παραγγειλες και τι συμφωνια κανατε με extra/δωρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotski Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Όσον αφορά την κατανάλωση. Μόλις επέστρεψα από ταξίδι κάνοντας την διαδρομή Αθήνα - Μικρό Πάπιγκο (μέσω Δομοκού, Καλαμπάκας, Εγνατία) και επιστροφή από Αντίρριο. Χωρίς οικονομία, αλλά και χωρίς τρελές ταχύτητες ξεπέρασα τα 1000 χλμ με ένα γέμισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CfuK Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 απο που εισαι φιλε cfuk. Απο ποια αντιπροσωπεια το παραγγειλες και τι συμφωνια κανατε με extra/δωρα? -Κέρκυρα -Τρίθυρο, μεταλλικό χρώμα -"Δώρο": αισθητήρες παρκαρίσματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) Φίλε "tatas" ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου, για εμένα που μένω επαρχία νομίζω πως θα είναι μια χαρά. Έχω μερικές ερωτήσεις ακόμα: 1. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά? Δηλαδή δεν πληρώνεις τίποτα? 2. Για παραγγελία με πίσω δισκόφρενα πόσο κοστίζει επιπλέον...? 3. Το ρεζερβουάρ του,πόσα λίτρα χωράει...? 4. Άμα τύχει και με πιάσουν εντός Αθήνας,πόσο είναι το πρόστιμο...? Edited April 1, 2011 by vagzaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas1986 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Γεια και χαρα και παλι... Αρχικα να επιβεβεωσω το περιοδικο οτι πισω εχει ταμπουρα και οχι δισκοφρενα.. Σε συνεχεια για τις πραγματικες τιμες καταναλωσης.. Το αυτοκινητο εκτος πολης αν το πας οπως πρεπει θα ειναι στο 4.5. Μεγιστη καταναλωση εχει το 6.5 και αν ο δρομος ειναι επιπεδος.. πχ ΠΑΤΡΑ ΑΘΗΝΑ. το πηγα και με 4.0. Το 3.κατι που λεει η αντιπροσωοπεια ισως γινετε στα 80km/h αλλα.. αντικειμενικα δεν μπορεις οδηγησεις με αυτα τα χιλιομετρα. απο κει και περα. φιλε μου vagzaf δεν βρισκω λογο να σε πειραζει που ειναι τρικυλινδρο.... Αν το κανεις test drive θα εντυπωσιαστεις απο τις επιδοσεις τους.. εχω κανει πολλεσ φορες "κηδεια" σε κατι 1400αρακια και 1600αρακια ατμοσφαιρα. Κακα τα ψεματα το αυτοκινητο δεν ειναι να το κινεις εκει που ζεις... θελει δρομο... Δηλαδη εγω μεσα στην πολη δεν βρισκω διαφορες στην καταναλωση απο το παλιο μου GOLF 5 1.4FSI οσο αφορα την καταναλωση για αυτο αλλοστε κινουμε με το scooter μεσα στην πολη... Εγω το πηρα γιατι βγαζω χιλιομετρα φτηνα πλεον.. 10.000κμ σε 1.5 μηνα... Απο service νομιζω ειναι τα ιδια ακριβως.. ισως και λιγο φτηνοτερο το diesel λογω ελλειψης μπουζι κτλ. Πριν την ληξη της εγγυησης δωσε αλλα 400 ευρω και κανε επεκταση... Δεν ξερω κατα ποσο θα βρισκεις "ιμιτασιον" ανταλλακτικα..... Συνολικα μιλαμε για ενα αυτοκινητο που απευθυνετε σε συγκεκριμενους αγοραστες και οχι σε οσους "ακουσαν" οτι το diesel καιει πιο λιγο... Αν εισαι συνηδητοποιημενος για το τι αγοραζεις... με κλειστα ματια... αν παλι κινησε στα πλαισια 10km μαξ αποσταση την μερα.. παρε το tsi να γουσταρεις το νευρο του και αν το πας χαλαρα να εχεις ικανοποιητικη καταναλωση.... Ελπιζω να σας καλυψα... Vas92.. επειδη δεν σου απαντησα... Για τον μονο "αντιπαλο" που σκεφτομαι μηπως εκανα λαθος και δεν πηρα ειναι το corsa cdti 1.7 με τα 130 αλογα που βγαινει περιπου στα ιδια λεφτα... αλλα η αγαπη μου για το Vag group.. δεν μου εδωσε περιθωρια σκεψης... Ειμαι υπερ ευχαριστημενος... με το κοντερ μου να κοντευει τα 20.000km. Για το θεμα καυσιμου προσεχω αρκετα γιαα ψυχολογικους λογους κυνηγωντας το shell vpower... Ετσι και αλλιως η εξοικονομηση δεν ειναι στην τιμη για μενα αλλα στην καταναλωση... Το αυτοκινητο ειναι 5θυρο χωρις εξτρα ... καθως δεν ειχα επιλογες.. Το πηρα απο test drive αντιπρωσοπειας καπου 2500 κατω απο την αρχικη τιμη.... Του εβαλα μεβρανες φιμε... που το καναν πανεμορφο.... καθως κανει αντιθεση με το λευκο του χρωμα.. οτι αλλες αποριες. εδω ειμαι του βαζεις shell-v power? δεν βαζεις πετρελαιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldol Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 του βαζεις shell-v power? δεν βαζεις πετρελαιο? Άμα το έκανε αυτό δε θα 'χε 20.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ... Shell V-Power Diesel βάζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) Φίλε "tatas" ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου, για εμένα που μένω επαρχία νομίζω πως θα είναι μια χαρά. Έχω μερικές ερωτήσεις ακόμα: 1. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά? Δηλαδή δεν πληρώνεις τίποτα? 2. Για παραγγελία με πίσω δισκόφρενα πόσο κοστίζει επιπλέον...? 3. Το ρεζερβουάρ του,πόσα λίτρα χωράει...? 4. Άμα τύχει και με πιάσουν εντός Αθήνας,πόσο είναι το πρόστιμο...? 1.Τα τέλη κυκλοφοριας ειναι 3ευρω.. οχι βεβαι στο δικο μου γιατι ταξινομηθηκε σεπτεμβρη και ο καταπληκτικος νομος της κυβερνησης αφορα αυτοκινητα νοεμβριου και μετα.. εμεις κατουρησαμε στο πηγαδι... 2.Για τα δισκοφρενα δεν ξερω κατα ποσο γινετε να βαλεις ουτε ρωτησα.. παντως πιστεψε με.. τα φρενα ειναι αριστα.. 3.Το ρεζερβουαρ χωραει 45 λιτρα 4.Δεν ξερω για το προστιμο.. οσες φορες μπηκα αθηνα και θεσσαλονικη κυκλοφορουσα κανονικα... χωρις ανχος.. πινακιδες επαρχιας, χαρτακια απο διοδια κρατημενα.. τι αλλο? Μετα τιθετε θεμα για κομπλεξ.. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ SHELL VPOWER DIESEL εννοω.. τωρα θα το κλαιγα αλλιως.. χεχε..ολα τα λεφτα ειναι αντιδραση των βενζιναδων.. που συνηθως το πετρελαιο ειναι διπλα στον αερα. και δεν ερχονται καν.. απο μακρια ρωτανε.. αερα θες? η στον αλλον λεω πετρελαιο.. και μου λεει θερμανσης?? ΑΥΤΑ... Edited April 1, 2011 by tatas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...