Jump to content
zafevolution

Vw Polo Bluemotion

Recommended Posts

μην κοιτας απαρετητα μεγαλες μαρκες. ποιο πολυ κατα τη γνωμη μου παιζει ο πρατιριουχος, ποσο σοβαρος και σωστος ειναι. εγω εχω πασσατ 1,6 tdi και εχω μικτη καταναλωση 5,4 - 5,6 και βγαζω απο 1200 - 1300 χλμ. ειναι και 1.500 κιλα το αμαξι μου. εσυ πιστευω πως με ναρμαλ οδηγηση δεν θα ξεπερνας τα 4,5 λ/100

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα.

Σήμερα παρήγγειλα κι εγώ το Blue και περιμένω μέχρι μέσα Δεκέμβρη. Με βοηθήσατε με τις συμβουλές σας, τις παρατηρήσεις και όλα όσα είπατε.. Περιμένω να αρχίσω να γράφω χλμ κι εγώ για να σας πω τις δικές μου εντυπώσεις!

Για την ιστορία Αγόρασα το Bluemotion 1.2 TDI, σε Λευκό χρώμα με επιπλέον εργοστασιακό συναγερμό, Parking Control, Climatronic και το πακέτο Light and Sight(Αυτόματο άνοιγμα φώτων, αισθητήρα βροχής, Σκοτείνιασμα του κεντρικού καθρευτη για τα φώτα των πίσω). Και όλα αυτά σε μία πολύ ελκυστική τιμή.

Με το καλο να σου ερθει και γρηγορα ,γιατι εγω το περιμενα 4 μηνες . . .

Ως αναφωρα το πακετο Light and Sight να σε πληροφορισω οτι στο POLO δεν υποστηριζει την λειτουργια (Αυτόματο άνοιγμα φώτων, εκτος αν εχει αλαξει κατι) . . .

To καλο ειναι οτι εχει πεσει αρκετα η τιμη του ,σε σχεσει με το δικο μου που μου κοστησε 18500 με την αποσηρση . . . .

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδες,

καταφερε να κατεβασει κανεις τα τελη κυκλοφοριας απο το ΓΓΠΣ; Βαζω ΑΦΜ και πινακιδα και δεν βρισκει εγγραφη!!! Της αδερφης μου το εμφάνισε κανονικα!!!

Οποτε παιζει 2 σκηνικα... ειτε επειδη δεν πληρωνουμε τελη δεν μας τα εμφανιζει (λιγο χλωμο το κοβω ) ειτε δεν με εχει στο συστημα... το θεμα ειναι οτι το εχω δηλωσει και στο Ε1 και επισης εβγαλα την καρτα για το πρασινο δακτυλιθο κανονικα!!!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το ιδιο θεμα εχω,επικοινωνισα με την ΔΟΥ που ανηκω και μου ειπαν οτι δεν τους εχει ερθει η εγκυκλιο ακομα οποτε δεν ξερουν αν για τα αυτοκινητα που δεν πληρωνουν τελη κυκλοφοριας θα χρειαστει να παμε απο την εφορια η θα τα βαλουν κανονικα μεσω gsis.Για οποια εξελιξη θα ενημερωσω

http://news.disabled.gr/?p=48175

Edited by lancer742005
Link to comment
Share on other sites

Με το καλο να σου ερθει και γρηγορα ,γιατι εγω το περιμενα 4 μηνες . . .

Ως αναφωρα το πακετο Light and Sight να σε πληροφορισω οτι στο POLO δεν υποστηριζει την λειτουργια (Αυτόματο άνοιγμα φώτων, εκτος αν εχει αλαξει κατι) . . .

To καλο ειναι οτι εχει πεσει αρκετα η τιμη του ,σε σχεσει με το δικο μου που μου κοστησε 18500 με την αποσηρση . . . .

Καλησπέρα Φιλέ.. Σε ευχαριστώ πολύ! Εδώ στη Θεσσαλονίκη Ο Μανδύλας μου είπε 4 μήνες σίγουρα και 17500 ευρω και η ΕΤΕΑ 2.5 μήνες και 16000ευρώ!! Ήρθε στους 2 μήνες και 3 μέρες και αύριο θα πάω να το πάρω!!

Θα σας στείλω κι εγω τις εντυπώσεις μου από το νέο μου Polo!

ΥΓ το μόνο που με χαλάει κάπως στο αμάξι είναι η ζάντες του!! Παρόλο που είναι 15 και είναι αλουμίνιου κάνουν την ρόδα και φαίνεται σα 14 το πολύ!! Μπορεί κατι να κάνω αργότερα!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ νέος με Polo 1,6TDi Bluemotion, Manual, Comfortline σε λευκό 5θυρο. Τιμή; 16.000παρά!

Λίγα λόγια, μιας και με το αυτοκίνητο ακόμη γνωριζόμαστε :)

Ταξίδι με ταχύτητες 110-130 και μερικά ανοίγματα ως τα 200Km/h, σε 180km --> 4,4Lit/100km!

Εξαιρετικό από άποψη ποιότητας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, βολικό μέσα στην πόλη αλλά με αρκετά κακό τιμόνι (πολύ ελαφρύ).

Εν συνεχεία τα νεότερα

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ νέος με Polo 1,6TDi Bluemotion, Manual, Comfortline σε λευκό 5θυρο. Τιμή; 16.000παρά!

Λίγα λόγια, μιας και με το αυτοκίνητο ακόμη γνωριζόμαστε :)

Ταξίδι με ταχύτητες 110-130 και μερικά ανοίγματα ως τα 200Km/h, σε 180km --> 4,4Lit/100km!

Εξαιρετικό από άποψη ποιότητας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, βολικό μέσα στην πόλη αλλά με αρκετά κακό τιμόνι (πολύ ελαφρύ).

Εν συνεχεία τα νεότερα

Περιμενουμε νεοτερα! Το συγκεκριμενο θεμα με καιει :good:

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικό από άποψη ποιότητας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, βολικό μέσα στην πόλη αλλά με αρκετά κακό τιμόνι (πολύ ελαφρύ).

Η αίσθηση του τιμονιού πάντως μπορεί να ρυθμιστεί μέσω VCDS, από ελαφρύ έως σπορ (σε 3-4 κλίμακες).

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Πίσω Κίνηση

Πετρελαιοκίνηση; Ψυχραιμία!

Για άλλη μία φορά η υπερβολή μάς κατέλαβε κανονικά. Και, μεταξύ μας, αν δεν υπήρχε η οικονομική κρίση, σίγουρα αυτή η υπερβολή θα μεταφραζόταν σε ανούσιες αγορές πολλών χιλιάδων ευρώ. Κατ’ αρχάς, όσοι μας (παρ)ακολουθείτε αυτοκινητικά τόσο στο πολύχρονο (κλείνουμε τα επτά χρόνια παρέα) κυριακάτικο ραντεβού μας και στο καθημερινό στο Διαδίκτυο όσο και στις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές μας εκπομπές ξέρετε ότι είμαστε -ίσως οι μόνοι- που φωνάζαμε σταθερά για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης όταν οι άλλοι τη θυμούνταν πριν από κάθε ΔΕΘ.

Δεν μπορούμε, όμως, να μην επισημάνουμε τη ραγδαία στροφή του ενδιαφέροντος στους πετρελαιοκινητήρες, τους οποίους κάποιοι θεωρούν πανάκεια στο πρόβλημα του υψηλού κόστους μετακίνησης. Ασε που πολλά έντυπα έχουν γεμίζει με αράδες που γράφονται από άσχετους, που μόλις την προηγούμενη εβδομάδα είδανε το «φως το αληθινό» με την πετρελαιοκίνηση. Οπως και να το κάνουμε, τις τεχνολογίες -και δη του αυτοκινήτου- πρέπει να τις ακολουθείς και να τις γεύεσαι στην εξέλιξή τους.

Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί απλώς δεν έχουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούς πετρελαιοκινητήρες επειδή έχουν άριστους βενζίνης. Θα αναφερθώ και σε παραδείγματα: ο υποψήφιος αγοραστής μιας Mercedes M-Class (έρχεται οσονούπω) σαφώς και πρέπει να επιλέξει τον πετρελαιοκινητήρα των 2,1 lt (204 PS) και των 6,5 lt/100 km κατανάλωσης, για τον απλούστατο λόγο ότι αυτός ταιριάζει φορολογικά στη χώρα μας, ενώ η ροπή του είναι πολύ μεγαλύτερη από των 3,5 lt βενζινοκινητήρα. Ωστόσο, ένας υποψήφιος αγοραστής των Seat Ibiza, Skoda Fabia και VW Polo γιατί να επιλέξει τον 1.2 TDi των 75 PS, που είναι και λίγο πιο ακριβός, σε σχέση με τον «θεό» TSi των 1.2 lt απόδοσης 105 PS; Για τα 0,3 lt ανά 100 km, χαμηλότερης κατανάλωσης του diesel από τον βενζίνης;

Ο Ελληνας, που αποδεδειγμένα αγαπάει το αυτοκίνητο, όπως και να το κάνουμε είναι ένας μόνιμος υποψήφιος αγοραστής - είτε έχει χρήματα είτε όχι. Αναμφίβολα, πρέπει να έχουμε διαρκή ενημέρωση για τις τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση, είτε θα αγοράσουμε αυτοκίνητο είτε όχι, ώστε αυτές να μη μας προσπερνούν. Από την άλλη, εμείς οι λάτρεις της αυτοκίνησης έχουμε και έναν σημαντικό ρόλο: να ενημερώνουμε τους υπόλοιπους «άσχετους» και κυρίως τις κυρίες οι οποίες, καλώς ή κακώς, δεν παρακολουθούν ιδιαίτερα τις εξελίξεις. Γιατί, κύριοι, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ντροπή για έναν άντρα να ερωτηθεί αυτοκινητικά από μια γυναίκα και να μην ξέρει την απάντηση.

http://www.protothem...ost/?aid=161261

Link to comment
Share on other sites

υπερβολες. δεν μιλαμε για 0.3lt/100 αλλα για 3lt/100 στην καλυτερη των περιπτωσεων σε συνδιασμο με το 15% διαφορα της τιμης φτανουμε σχεδον στο 50% του κοστους...

Link to comment
Share on other sites

υπερβολες. δεν μιλαμε για 0.3lt/100 αλλα για 3lt/100 στην καλυτερη των περιπτωσεων σε συνδιασμο με το 15% διαφορα της τιμης φτανουμε σχεδον στο 50% του κοστους...

+1000
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια νεος στο φορουμ και υποψιος αγοραστης 1.2 tdi bluemotion (14,800ευρω). Θα ηθελα να ζητησω την γκωμη σας για το δυγκεκριμενο μοντελο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πρότεινα το 1.6 tdi και αυτο χωρίς τέλη αλλά με πολύ καλύτερα άλογα και ροπή. Βέβαια αν το θές μόνο για τη πόλη τότε θα πρότεινα το 1.2 tdi (χωρίς blumotion pack) και αυτό χωρίς τέλη και αρκετά πιο οικονομικό, ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση. Και όπως μου είπανε, εχει μαλακά πλαστικά (comfort) ενω το bmotion σκληρα!

Link to comment
Share on other sites

ποια ειναι η διαφορα σε bluemotion με το απλο το tdi ?  και γενικα τι προβληματα βγαζουν? ( εννοω εχουν κατι στανταρ οπως τα gti  με τα λαδια? ) ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά που το είχα ψάξει, οι διαφορά ειναι στο start-stop μηχανικά και συστημα ανάκτησης ενέργειας κατα το φρενάρισμα! Απο εκεί και πέρα εχει σκληρά πλαστικά στο ταμπλό (για μειωση βάρους), λιγο πιο χαμηλό, μια αεροτομή και μια μικρή διαφορά εμπρός για καλύτερη αεροδυναμική. Και αναμονή 2 μηνες περιπου για να το φέρουν!

Link to comment
Share on other sites

Πιο αναλυτικά η έκδοση BlueMotion σε σχέση με το απλό Tdi περιλαμβάνει:

 

Πακέτο βέλτιστης αεροδυναμικής απόδοσης:

-Μάσκα ''κλειστού'' τύπου με λογότυπο BlueMotion

-Αεροδυναμικό βοήθημα στο εμπρός παρ-μπριζ

-Προφυλακτήρες εμπρός & πίσω με ενσωματωμένο spoiler

-Ειδική επένδυση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου

-Πλευρικά spoiler

-Αεροτομή οροφής

-Χαμηλωμένο πλαίσιο (10mm)

 

Επιπλέον:

-Ζάντες αλουμινίου χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης 5,5 x 15'

-Ειδικά ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, διαστάσεων 185/ 60 R15

-Ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών

-Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση

-Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφής

-Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο (ή αλλιώς τεμπέλης)

-Αυτόματη λειτουργία start/stop

-Cruise Control

-Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με Υπολογιστή ταξιδίου

-Ένδειξη προτεινόμενης επιλογής σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων

 

Για περισσότερες πληροφορίες: 

http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0053.File.pdf/model_guide_polo_bluemotion.pdf

http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/polo/trim_lines/BlueMotion.html

 

1 Χρόνο και κάτι που το έχω το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, φτου φτου φτου.

 

Προσωπικά πιστεύω πως αξίζει κάποιος να δώσει τη διαφορά για να πάρει τα extra της έκδοσης BlueMotion.

Από εκεί και πέρα εξαρτάται από τη κρίση του καθενός το κατά πόσο ή όχι βρίσκει χρήσιμα αυτά τα extra και αν είναι διατεθειμένος να δώσει αυτή τη διαφορά.

Edited by grmako
Link to comment
Share on other sites

-Cruise Control

-Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με Υπολογιστή ταξιδίου

-Ένδειξη προτεινόμενης επιλογής σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων

αυτα πιστευω πως ειναι σημαντικα οσο για τα αλλα.. δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι α3ιζει.. ευχαριστω παντως για την αμμεση απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με και μόνο για το Cruise Control αξίζει να το πάρεις!!! Εμένα με έχει βοηθήσει πολύ.. και καταναλώνει και λιγότερο!

 

Συμφωνώ ότι βοηθάει πολύ και καταναλώνεις λιγότερο, αλλά εντάξει δε θα δώσεις τώρα 1500 ευρώ μόνο για το Cruise Control. :p

 

Για μένα τα ουσιαστικά είναι: Συνολική εμφάνιση, τεμπέλης, Cruise Control.

Edited by grmako
Link to comment
Share on other sites

Με 14.000€ παιρνεις και το comfortline 1.2td χωρις bluemotion... και ειναι και ετοιμοπαραδοτο!

Γενικα μου φαινεται εσωτερικα πιο φθηνο το bluemotion απο το comfortline.

Εχει περιορισμο στα χρωματα.

Σκληρα πλαστικα.

Μασκα που προσωπικα μου θυμιζει ψευτικο αυτοκινητο.

Χαμηλοτερο και πιο "κοπανιστο" για αυτοκινητο πολης.

Και η διαφορα στην καταναλωση θα φανει μονο αν πεσεις σε μποτιλιαρισμα τρελο...

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν πολυ καλυτεροι κινητηρες  σε καλυτερη τιμη δες λιγο τον ανταγωνισμο ...αν παρεις καινουριο αυτοκινητο .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.