Jump to content
zafevolution

Vw Polo Bluemotion

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια, και εγω ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο bluemotion κυριως για πολη αλλα διαβαζω πολλά αρνητικα για τα dpf όχι συγκεκριμένα των bluemotion αλλα γενικά των diesel, όπως οτι μόλις ανάβει λυχνία για αυτοκαθαρισμό του dpf πρεπει ο κινητηρας για κανα 20λεπτο να τρεχει με πανω απο 2500 στροφες και οτι σχεδον σιγουρα αμα καποιος δεν χρησιμοποιει το αμαξι σε ενα μεγαλο ποσοσο των μετακινησεων του εκτος πολης τοτε το εν λογω εξαρτημα θα μπουκωσει και θα χρειαστει αλλαγη (το κοστος της οποιας καλυτερα να μην αναφερω). Η ερωτηση μου ειναι, 1ον καθε ποσα χλμ. αναβει η εν λογω λυχνια; και 2ον οσοι κατοχοι bluemotion χρησιμοποιουν τα οχηματα τους κατα κορον για μετακινησεις εντος πολεων εχουν αντιμετωπισει καποιο προβλημα με το dpf; (παρεπιπτοντως καπου διαβασα οτι ακομα και το συστημα start-stop που εχουν τα bluemotion μπουκωνει ακομη περισσοτερο το dpf, κατι τετοιο ισχυει; Αμα ολα αυτα ισχυουν τοτε η αγορα ενος diesel για μετακινησεις κυριως εντος πολεων οχι απλα δεν συμφερει αλλα βγαζει καποιον και πραγματικα ζημιωμενο. Τελος καθε ποσα χλμ. χρειαζεται αλλαγη το dpf υπο κανονικες συνθηκες;

Φίλε ήμουν ακριβώς το ίδιο δίλημμα και τελικά αποφάσισα να πάρω το πόλο βενζίνη για τους λογους που αναφερεις κι εσυ ακριβως :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θανος32,λοιπον ψαχνεις λαθος αυτοκινητο.Εντος πολης και ξεκινα σταματα πρωτη δευτερα αντε τριτη τι να σου κανει το diesel?Εξοικονομιση φιλε μου εχεις κανοντας πορειες με diesel.Σε ξεκινηματα σταματηματα ειναι σχεδον μια η αλλη οπως

η βενζινη.Οποτε κοιτα για βενζινατο που θα σου βγει και πιο οικονομικα.Τωρα εγω ενα χρονο που το εχω ουτε ενδειξεις αναβουν ουτε ουτε τπτ.Ειχα κατι θεματακια αρχικα αλλα λυθηκαν.Μιλαω για Polo 1.2 bluemotion.

Φιλε καταρχας σε ευχαριστω πολυ που απαντησες. Η καταναλωση ειτε με diesel ειτε με βενζινη μεσα στη πολη βρισκεται στα ιδια επιπεδα; π.χ. ενα tsi 1.2 και ενα tdi 1.2 θα καινε το ιδιο εντος πολης ή το diesel θα ειναι πιο οικονομικο; Ολοι οι ταξιτζηδες που εχουν diesel και τα χρησιμοποιουν εντος πολεων κατι δεν ξερουν παραπανω; Εμενα το συγκεκριμενο αυτοκινητο(bluemotion) με τραβηξε αφενος λογω εμφανισης(συγκεκριμενα εμφανισιακα χαρακτηριστικα που το κανουν να ξεχωριζει απο το απλο polo και να φαινεται πολυ πιο ωραιο) και αφετερου λογω οικονομιας καυσιμου και απουσιας τελων κυκλοφοριας. Σιγουρα φιλε εχεις δικιο η μεγαλη εξοικονομηση γινεται εκτος πολεων και εκει αξιζουν τα diesel αλλα ακομη και εντος (αμα δεν δημιουργουνται προβληματα στο κινητηρα απο την συνεχη κινηση εντος πολεων) δεν μπορει καποιος να γλυτωσει και εκει χρημα;

Παρεπιπτοντως πως και το bluemotion δεν εχει εκδοση με αυτοματο κιβωτιο; Και γιατι εχω διαβασει οτι diesel με αυτοματο ειναι must? εχει τοσο μεγαλη διαφορα σε αυτο το τομεα απο ενα βενζινοκινητο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε ήμουν ακριβώς το ίδιο δίλημμα και τελικά αποφάσισα να πάρω το πόλο βενζίνη για τους λογους που αναφερεις κι εσυ ακριβως :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

σε καταλαβαινω φιλε, εγω οπως βλεπεις ακομη το ψαχνω

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν το θεμα σου ειναι το εμφανησιακο με λιγα χρηματα κανεις ωραιες αλλαγες οπως εγω(ελπιζω να σαρεσει)

9f26bf7e2b3a515b24ca1d25f5ae88af.jpg96fb287539cc92bf7312b54c0bc41bc2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μιλαω εκ πειρας στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Μεσα στην πολη ειναι μια η αλλη με τη βενζινη.Τελος ,επισης οι ταριφες χρησιμοποιουν diesel αφενος για 

εξοικονομηση και αφετερου για το στιβαρο και σκληρο μπλοκ κινηηρα των diesel.Ειναι δλδ πιο ανθεκτικα απ τα βενζινατα.Μεσα σε συνθηκες πολης και επειδη μπορει να γραψουν ακομα και 1.000.000 km κατι πουω  το βενζινατο ουτε στα ονειρα του δεν κανει.

Απο θεμα ομορφιας ναι δεν το συζητω ειναι τουμπανο το bluemotion.Εγω το εχω σε μαυρο και ειναι πραγματικα κουκλι.

Δικη σου η επιλογη δικια σου και η τσεπη ,εσυ αποφασιζεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις απαντησεις.

Φιλε konza1990 οι μεμβρανες ποιας εταιριας ειναι; ποσο κοστισαν; εχεις βαλει και μπροστα η απλα λαθος καταλαβα απο τη φωτο; Ωραιο το οχημα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μιλαω εκ πειρας στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Μεσα στην πολη ειναι μια η αλλη με τη βενζινη.Τελος ,επισης οι ταριφες χρησιμοποιουν diesel αφενος για 

εξοικονομηση και αφετερου για το στιβαρο και σκληρο μπλοκ κινηηρα των diesel.Ειναι δλδ πιο ανθεκτικα απ τα βενζινατα.Μεσα σε συνθηκες πολης και επειδη μπορει να γραψουν ακομα και 1.000.000 km κατι πουω  το βενζινατο ουτε στα ονειρα του δεν κανει.

Απο θεμα ομορφιας ναι δεν το συζητω ειναι τουμπανο το bluemotion.Εγω το εχω σε μαυρο και ειναι πραγματικα κουκλι.

Δικη σου η επιλογη δικια σου και η τσεπη ,εσυ αποφασιζεις!!!

Οταν λες μια η αλλη τι εννοεις?εχεις την ιδια καταναλωση ή τρως τα ιδια λεφτα?γιατι αν ισχυει το πρωτο εισαι κερδισμενος

Edited by economist
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις απαντησεις.

Φιλε konza1990 οι μεμβρανες ποιας εταιριας ειναι; ποσο κοστισαν; εχεις βαλει και μπροστα η απλα λαθος καταλαβα απο τη φωτο; Ωραιο το οχημα

να σαι καλα φιλε μου.

Οι μεμβρανες ειναι 2ο σταδιο της aswf.

Δεν εχω βαλει μονο στο μπροστα παραθυρο.

Οι τιμες που θα βρεις ειναι για ολα γυρω στα 150.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε στα 2.0 πήγε στα 1.6 τώρα και στα 1.2? Σαράφης και στα Τρίκαλα ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

 είμαι κάτοχος ενός Polo Bm 1.2 75ps (2012) και όλο αυτό τον καιρό άκουγα για το σκάνδαλο με τα πειραγμένα μοντέλα diesel της vw ελπίζοντας να μην συμπεριλαμβανόμαστε. Δυστυχώς διαψεύστηκα καθώς σήμερα μου ήρθε email από την KOSMOCAR After Sales και έγραφε μεταξύ άλλων ότι:

 

  "Κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τη Volkswagen A.G., θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο πετρελαιοκινητήρας τύπου ΕΑ189 που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητό σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με την βελτιστοποίηση των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά την τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής σε εργαστήριο."

 

 Τα απαραίτητα τεχνικά μέτρα που λέει ότι πρέπει να παρθούν θα είναι, πιθανώς ​αλλαγή του software ή του εγκεφάλου, όχι αντικατάσταση κινητήρα κλπ. Το θέμα είναι όμως ότι με αυτή την τροποποίηση αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του οχήματός μας. Δηλαδή θα τροποποιηθούν οι ίπποι, ίσως, αλλά κυρίως θα μειωθεί η απόδοση για να πετύχουν την μείωση εκπομπής ρύπων. Ουσιαστικά το αυτοκίνητό μας δεν θα αντιστοιχεί σε εκείνο που επιλέξαμε να αγοράσουμε προ 2 ετίας, 3ετίας κ.ο.κ. και πολλοί ακόμα δεν το έχουν ξεχρεώσει καλά καλά.

 Στην Αυστραλία ήδη ​κατατέθηκαν Μαζικές μηνύσεις ιδιοκτητών vw με πειραγμένο λογισμικό. Το ίδιο και στη Γερμανία. Εδώ υπάρχει κάποια σκέψη για κάτι συντονισμένο? Προσωπικά θα δω τι επιλογές έχω απέναντι σε αυτή την κατάσταση διότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες όπως ορίζει και το Ελληνικό Δίκαιο.

 (sorry που δεν βάζω link αλλά είμαι από άλλο pc με άλλες ρυθμίσεις ασφαλείας του browser. Googlareτέ τα και θα δείτε σχετικά άρθρα.)​

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμα δεν μου ήρθε email , αλλά μπήκα στο site έβαλα τον αριθμό πλαισίου και μου έβγαλε το κείμενο που σου έστειλαν και εσένα.
 

Το θέμα είναι αν η επέμβαση που θα κάνουν, θα έχει όντως επιρροή στις επιδόσεις των αυτοκινητων μας. Γιατί ακόμα δεν υπάρχει τίποτα επίσημο.

 

Φώτης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!επίσης μου ήρθε το ίδιο email προχθες!δεν ξέρουμε αν θα αλλάξει κάτι με την αλλαγή του λογισμικού! Κ πλέον δεν υπάρχει εμπιστοσύνη! Ίσως χρειαστεί να κινηθούμε νομικα γτ αυτό είναι εξαπάτηση!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες πήρα επιστολή κι εγώ ότι το polo bluemotion που έχω συγκαταλέγεται σε αυτά που έχουν το κλεψιμέικο λογισμικό. Επειδή το θέμα είναι τεράστιο και πολύπλοκο προτείνω να οργανωθούμε όσοι είμαστε παθόντες για να κινηθούμε ακόμη και  δικαστικά για εξαπάτηση, μείωση της αξίας του αυτοκινήτου μας και πολλά άλλα, όπως γίνεται σε ολόκληρο τον κόσμο.Όσοι ενδιαφέρεστε επικοινωνήστε μαζί μου στο mail: tsaousis@sch.gr

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έλαβα την εν λόγω επιστολή με τις γνωστές δικαιολογίες του κ@λου και με τονιζοντας ότι θα καλύψει όλη την δαπάνη ώστε να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη μου. Χαχαχαχαχα ωραίο ανέκδοτο Μερκελικο.

Μέχρι στιγμής δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα κανουν στα αμάξια μας και τι επιπτώσεις θα έχουν αλλά αν γίνει κάποια ομαδική κίνηση που καλό είναι τουλάχιστον να προσπαθήσουμε εγώ είμαι μεσα.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα guys,

 

 εννοείται και θα γίνει νομική κίνηση εναντίον της εταιρείας, είμαι παραπάνω από θετικός. Πιστεύω όμως πως ακόμα δεν είναι ώρα. Δεν έχουν βγει διευκρινήσεις για το σκάνδαλο, τα τελικά νούμερα ρύπων, τι εργασίες θα γίνουν στα αυτ/τα μας και τι επιπτώσεις θα έχουν οι εργασίες αυτές στην τελική απόδοση του αυτ/του. Μόνο μετά την οριστικοποίηση αυτών θα πρέπει να γίνει ακριβής νομική κίνηση.

 Όπως κ να χει ό,τι άλλη επίσημη ενημέρωση βγει εδώ είμαστε να τα συζητήσουμε.

 (Μαζεύω λεφτά για τα τέλη του Συριζα   :no: ​ )

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει βγει 2-3 φορές στο golf σε άσχετες φάσεις (ευθείες που δεν κάνω πολλές κινήσεις σε εθνική).

Δεν έχω καταλάβει πώς ενεργοποιήθηκε. Υποθέτω από αλγόριθμο βάση κινήσεων. Εδώ είχαν αλγόριθμο που να ξεγελάει για ρύπους...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς για αυτό το λόγο. Διότι δεν έβγαλες φλας σε συνάρτηση με τα χιλ κ αλλαγή πορείας η επιτάχυνσης.θεώρησε ότι υπάρχει κοποση.τώρα δεν γνωρίζουμε κ πόση ώρα είσαι σε πορεία γιατί όλα πεζουν ρόλο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.