Jump to content

Recommended Posts

Οπα φιλαρακι με κολησες τωρα εγω εχω ενα φιλο που δουλευει σε αντιπροσωπεια και εχει και ο ιδιος s3 και του ειπα να μου παραγγειλει ενα κουλερ σαν το δικο του λες να μην ειναι ιδιο

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν 2 ή 3 κωδικοί για το s3 ,αυτός που σου έδωσα εγώ είναι όλο αλουμινένιο (και οι σωλήνες στην ακρη) και είναι για πάνω απο 300 Hp ενω οι άλλοι κωδικοι είναι με πλαστικα στην άκρη-

1899_large.jpg

αν το εχεις παραγγείλει κοιτα μηπως προλαβαίνεις να το αλλαξεις ,κανονικα αυτος ο κωδικος πρεπει να είναι στα 340 euro από ότι θυμαμαι -εάν δεν μπορεις δεν χαθηκε και ο κοσμος και αυτο με τα πλαστικα στην ακρη συγκριτικα με το μαμα το δικο μας είναι πολυ καλυτερο.Απλα το είπα αφου θα εκανες την αλλαγη καλυτερα να επαιρνες το full αλουμινενιο

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

μια μικρή εσωτερική αναβαθμιση :db:

βρείτε τις διαφορες :

πριν

PD3.jpg

μετα

PD2.jpg

άντε και άλλη μία να βοηθησω :

PD1.jpg

Link to comment
Share on other sites

μια ακόμα μικρη εσωτερικη αλλαγή ,άλλαξα το λεβιέ ταχ με αυτόν της abt

είναι αυτός (στις δικες μου φωτο δεν φαίνεται καλα)

abt3.jpg

abt2.jpg

abt1.jpg

Link to comment
Share on other sites

ευχ φίλε μου,130 μαζί με το footrest (στην αντιπροσωπεία έχουν 132 μόνο τα πενταλ και άλλα 22 το footrest +30 εργατικα :crazy: )

ευτυχώς γνωστός τα πήρε από έξω όλα μαζί 130 και μου έκανε και την τοποθέτηση

Link to comment
Share on other sites

μερικες αλλαγες ακομα :

φίλος εφτιαξε την παρακατω heatshield για καλυτερη προστασία της χοάνης από την ζέστη

IMAG0498.jpg

και εσωτερικα μπηκε το παρακατω Kenwood το οποίο είναι απίστευτο :

KNW2.jpg

KNW3.jpg

KNW1.jpg

Link to comment
Share on other sites

σήμερα έβαλα το wg της forge ,γενικά έχει πάρει το αυτοκίνητο σε όλες τις στροφές μισό με 0,1 παραπανω από πριν-

το πατημα δεν είναι καλό και αναγκαστηκα να κόψω πριν τις 6000 στρ (το over που κάνει στο συγκεκριμένο log είναι υπερβολικο ,στο μπαρόμετρο που κοίταζα μετά το πάτημα κατα την διαδρομή είναι 0,1 κάτω περίπου)

γενικότερα στην 3η ταχυτητα σηκώνει τόσο πολύ στις επόμενες είναι χαμηλότερο το over (μεχρι 1,55) αλλά πιο γεμάτο απο πριν σε όλες τις στροφες...

(είχαν προηγηθεί πολλά πατήματα όταν το δοκιμάζαμε)

https://docs.google....E2OGV1c1E#gid=0

και μία φωτο

IMAG0522.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φοβεροςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!Συνεχισε ετσι φιλε με την βελτιωση κανεις πολυ ωραιες κινησεις,!! 8) το αμαξι θα γαζωνει..

φιλε τελειο και πολυ δυνατο απο οτι φαινεται και απο το λογκ .αρα η gate δουλευει και με ρεβο οτι ζηταει περνει πολυ ωραιο.να σε γερος και νατο χαιρεσαι φιλε αντε τωρα πανε και σε ενα δυναμομετρο να δουμε τα νουμερα σου αξιζει πιστευω πριν ερθουν και οι πολλες οι ζεστες μπραβο και παλι
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ παίδες ,από ότι φαίνεται έχει πάρει το αυτοκίνητο και άλλο ,και τσιμπαει πιο γρήγορα και είναι πιο δυνατο απο πριν παντου-

όσο για το πρόγραμμα συνεργάζεται άψογα όπως λες φίλε Τάσο ,μειγμα κλπ όλα κομπλε

Link to comment
Share on other sites

έγινε και μια δυναμομετρηση, κέρδος περιπου 5 άλογα και 1,5 κιλά ροπης-στο δρομο εχω την αίσθηση ότι έχω πάρει παραπάνω -ίσως είναι γιατί η μέγιστη ροπή έχει μεταφερθεί στις 3100 απο 3900 που ήταν πριν

dyno.jpg

Link to comment
Share on other sites

ωραιες καμπυλες φιλαρακι .με τι performance εισαι 2 η 3?εαν την εσφυγκες λιγο καμια στροφη οχι κατι το υπερβολικο μηπως επαιρνες κατι ακομα?

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ παιδιά ! ;)

φίλε Τάσο θα σε γελάσω ,revo 98 stg2 είμαι -performance 2 ? δεν είμαι σίγουρος - πάντως πρεπει να κάνω ένα reflash στο προγραμμα ,κάποια νεότερη έκδοση ίσως

γιατί έχει πεταξει ένα σφάλμα 2-3 φορές (Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

που πρεπει να έχει να κάνει με κάποια δικλιδα ασφαλέιας του προγράμματος μάλλον-

στα υπόλοιπα αυτοκινητα που έχει δοκιμαστει δεν έχει παρουσιαστεί το συγκεκριμένο fault-

όσο αφορά την wg σίγουρα πάιρνει και αλλο αλλά εγώ προτίμησα μια πιο ηπια ρυθμιση

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ παιδιά ! ;)

φίλε Τάσο θα σε γελάσω ,revo 98 stg2 είμαι -performance 2 ? δεν είμαι σίγουρος - πάντως πρεπει να κάνω ένα reflash στο προγραμμα ,κάποια νεότερη έκδοση ίσως

γιατί έχει πεταξει ένα σφάλμα 2-3 φορές (Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

που πρεπει να έχει να κάνει με κάποια δικλιδα ασφαλέιας του προγράμματος μάλλον-

στα υπόλοιπα αυτοκινητα που έχει δοκιμαστει δεν έχει παρουσιαστεί το συγκεκριμένο fault-

όσο αφορά την wg σίγουρα πάιρνει και αλλο αλλά εγώ προτίμησα μια πιο ηπια ρυθμιση

οπα αυτο αρχησε να στο βγαζει εφοσον εβαλες την gate?η απο πιο μπροστα?
Link to comment
Share on other sites

αφου έβαλα την wg ,3 φορές το έχει βγάλει - N75 έχω αλλαξει πρόσφατα ,μίλησα με revo κατα πάσα πιθανοτητα είναι όπως είπα παραπανω θέμα προγράμματος (από ότι καταλαβαίνω ξεπερναει τον στοχο ροπής ή η πίεση είναι παραπανω από αυτη που οριζει το προγραμμα οποτε πεταει αυτο το μηνυμα)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.