Jump to content

Recommended Posts

μπραβο δημητρη πολυ ωραιο!!!!

να σου πω θυμησε μου το ηχοσυστημα ποσο το εβαλες κτλ.θα εβαζα αλλα φοβαμε μη μου σπασουν το αμαξι :p τωρα παω για κολαρα ;) αυτο που μαρεσε στη δυναμομετρηση ειναι οτι τελικα δεν εχασες κατι απο του ανοιχτου τυπου εκτος απο καποια μικρη αξιοπηστια που λενε πολυ και καλα στην αντοχη του τουρμπο σου.μπορω να βαλω και εγω

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

αφου έβαλα την wg ,3 φορές το έχει βγάλει - N75 έχω αλλαξει πρόσφατα ,μίλησα με revo κατα πάσα πιθανοτητα είναι όπως είπα παραπανω θέμα προγράμματος (από ότι καταλαβαίνω ξεπερναει τον στοχο ροπής ή η πίεση είναι παραπανω από αυτη που οριζει το προγραμμα οποτε πεταει αυτο το μηνυμα)

ξεπερνας καποιο οριο που εχει το προγραμμα γιαυτο στο βγαζει μηπως εαν το γυρνουσες σε περ3 και αλλαζε χαρτογραφηση ισως να εστρωνε ?τι σου ειπαν απο τη ρεβο οτι υπραχει update να πας να στο κανουν ?
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη τα έχουμε πει, κάνε reflash και ψηλά μπορεί να πάρεις διάρκεια με μια στροφούλα ακόμα και REvo 100

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Υ.Γ.

Να το χαίρεσαι το πανέμορφο 6αράκι σου!

Link to comment
Share on other sites

2-3 μικρές αλλαγές :

 

-η σκάστρα ανοικτου τυπου της forge πουληθηκε και αντικατασταθηκε από την κλειστου τύπου

-ο μαμα σωλήνας που καταλήγει  στο turbo  αντικατασταθηκε απο φαρδύτερο φτιαγμένο έτσι όμως χωρίς να χαλαει τη ροη κ τη ταχυτητα του αερα.

η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγη από την συγκεκριμένη αλλαγή ,διαφορά στις μεσαίες και στις ψηλές στροφές πολύ αισθητή

-αντικατασταθηκαν τα μπυζί με ngk BKR7EIX

 

TUBEB_zpsb884249a.jpg

 

και με το καπακι κουμπωμένο

 

TUBEA_zpsef1d0dc7.jpg

Edited by DIMIV
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

μεγειες!!!!!

αληθεια είδες αλλαγη με το συγκεκριμένο σωλήνα????

το σκεφτομουνα κ εγω να το αλλαξω αλλα μονο για το αισθητικό μερος!!! 

 

το προτείνεις δλδ? 
 

Link to comment
Share on other sites

Nα το χαιρεσαι το κτηνος σου φιλαρακι πανεμορφο και πολυ προσεγμενο τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα(μηχανικα ενοω) αψογο συνεχισε ετσι!!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά!

 

Φίλε  Φάνη αν γίνει σωστή δουλειά το συνιστώ με τα χίλια -

 

συγκεκριμένα ο σωλήνας αποτελείται από 9 κοματια ,ξεκιναει απο 70mm+ παέι 63 μετα 50 και μετα 45 (το στομιο της τουρμπινας ειναι 39mm), με αποτελεσμα να έχουμε πετυχει μεγαλυτερη παροχη αλλα και ταχυτητα -ο μαμα ο σωλήνας ειδικά στην κουρμπα είναι αρκετα κάτω από 39mm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μια μικρή αλλαγή στο εσωτερικο,μπήκε το p3 και αντικατέστησε το μπαρόμετρο -το συγκεκριμένο οργανάκι μπαινει στις τελευταίες 2 γρυλιες του αεραγωγου, το καλώδιο του περναέι μέσα απο την ασφαλειοθηκη και κουμπωνει στην θυρα obd ,

δειχνει boost pressure ,

θερμοκρασία νερου,

θερμοκρασία εισαγωγής ,

exhaust gas temperature

Ignition timing,t

throtle,

battery ,

rpms και shift light για αλλαγή ,

0-100 ,Peaks κλπ :

 

το αγόρασα μεταχειρισμένο απο συμφορουμίτη και γενικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος με το συγκεκριμένο

 

πριν :

IMAG0263.jpg

 

 

και μετά :

 

p3_zpse01c68e0.jpg

Edited by DIMIV
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο φιλε!μεγειες!οι μετρηση πιεσης απο το ηλεκτρονικο οργανο ειναι ακριβεις???το μπαρομετρο με την βαση σκεφτεσαι να τα πουλησεις?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε ,ναι είναι ακριβεις ,την πρώτη μέρα που το πήρα είχα και τα δύο πάνω και τα συγκρινα

 

απλά με το digital έχεις πιο πολύ λεπτομέρεια,πχ βλέπεις 1,68 που στο μπαρομετρο δυσκολευεσαι να το διακρίνεις ,βλέπεις 1,65+ αλλα δεν βλέπεις με τόσο ακρίβεια -

 

Εχω βάλει αγγελία για την βαση και το μπαρόμετρο

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος με γεια!! Είσαι digital πλέον και με πολλαπλές ενδείξεις...! :clapping: :clapping:

 

Αισθητικά πως σου φαίνεται σε σχέση με το προηγούμενο (χαχα - την αλήθεια όμως!!) ταιριάζει σε mk6 Golf ή μοιάζει σαν να το βούτηξες από κανένα S2000 τουρμπισμένο???

Link to comment
Share on other sites

ο κιτ  :crazy:

 

έχει το μπαρόμετρο την χάρη του αλλα το συγκεκριμένο έχει άλλα πλεονεκτηματα ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ο κιτ  :crazy:

 

έχει το μπαρόμετρο την χάρη του αλλα το συγκεκριμένο έχει άλλα πλεονεκτηματα ;)

χαχα ωραίος ρε Δημήτρη, βέβαια στο knight rider είχε τουλάχιστον άλλες 155 παρόμοιες οθόνες συνολικά στο αυτοκίνητο και περιμετρικά στο πιλοτήριο του νεαρού τότε David..!! :clapping: :clapping:

 

Δες εδώ :

http://www.google.gr/imgres?biw=1150&bih=596&tbm=isch&tbnid=O9DkyoLJf-4jPM:&imgrefurl=http://www.enterprise-dashboard.com/tag/knight-rider/&docid=x0FFUOCQq3jI-M&imgurl=http://www.enterprise-dashboard.com/img/knight-rider-kitt-hi-res.jpg&w=2304&h=1536&ei=BShlUpeKAYHQtAbg5IDoBg&zoom=1&ved=1t:3588,r:1,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=181&tbnw=275&start=0&ndsp=12&tx=180&ty=99

 

Πέρα από την πλάκα, επί της ουσίας είναι πιο διακριτικό και ο αεραγωγός πιο κοντά στο εργοστασιακό / ΟΕΜ look από ότι με την βάση της Osir. Mόνο και μόνο για την επιπλέον πληροφόρηση σίγουρα αξίζει τον κόπο σε σχέση με το απλό μπαρόμετρο που έχει ένα warning & peak μόνο. :good:

Link to comment
Share on other sites

και να έγινε η αλλαγή που σκεφτόμουνα αρκετο καιρό :p

το αυτοκινητο απο εχθες φοράει φτερωτες Κ04-23

 

ακολουθεί φωτορεπορταζ:

 

το μοτερ υπο διαλυση :help:

 

GOLF_zps65052e90.jpg

 

 

η πρώην :crazy:   με ελαφρώς τσιμπημένο λάδι από ότι είπαν οι ειδήμονες που την είδαν (έχει και 50000 χλμ με προγραμμα)

 

INSME_zps5092e177.jpg

 

 

το πίσω μέρος πριν

 

PISFTER1_zps7d5663b1.jpg

 

και τώρα

 

PISOFTER2_zps977f621f.jpg

 

το μπροστα πριν

BROSTAFTER1_zpscd7c01df.jpg

 

τώρα

 

BROSTAFTER2_zps127f84a8.jpg

 

μένω με ρεβο και βλέπουμε ,ακόμα κάνει adaptation το πρόγραμμα ,εχθές έβλεπα λιγότερη πίεση από πριν αλλά σήμερα στρωνει -

 

(ειχε μεινει 3 ημερες το αυτοκινητο χωρίς μπαταρία)

 

είδα μεγαλη διαφορά σε ψηλές στροφές ,έκει που ζοριζόταν πριν τώρα είναι αλλού -

 

ηχος : μιλάμε για ρουφηγμα όχι αστεια ,ακόμα και στο cold start έχουμε πανυγήρι -έχω όμως φλουταρισμα αρκετό (ίσως αλλάξω ελατηριο και βάλω το πρασινο στην forge)

 

απο εβδομαδα πάω revo να δω πως δουλευει γενικά μειγματα κλπ και απο τέλος το μηνα dyno

 

αυτά

 

υγ ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες τους

 

Νίκο (nikdev)

Τάσο (tassoslinet)

Edited by DIMIV
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ φίλε ,τελικά αντι να παρω τα φαναρια που λέγαμε τα μαζεψα για την τουρμπινα -

 

 

λοιπον έκανα πολλά πατηματα σήμερα το απόγευμα και τα κατεγραψα με vag com  -το πρόγραμμα συνεργάζεται αψογα -

 

το actual μειγμα είναι πάντα πιο πλουσιο απο το requested ,-

 

επίσης και οι πιέσεις μια χαρα

https://drive.google.com/file/d/0BxSuBUhSPjMhOUxjdVlCaDRPLXc/edit?usp=sharing

 

υγ

κατεγραψα όλη την διαδρομή και στο παραπανω xls έχω μόνο τα ανοιγματα

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε μπραβο χαιρομαι που ολα πηγανε καλα οπως ηθελες να πανε, μπραβο και παλι να σε γερος και να το γουσταρεις μεχρι οπου δεν παει .τελικα το ρεβο δουλεψε αστο να ανταπταρει καλα και κανε κανενα καλο πατημα να δεις μειγματα και να δεις οτι δουλευει χωρις misfires 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2-3 μικρές αλλαγές :

 

-η σκάστρα ανοικτου τυπου της forge πουληθηκε και αντικατασταθηκε από την κλειστου τύπου

-ο μαμα σωλήνας που καταλήγει  στο turbo  αντικατασταθηκε απο φαρδύτερο φτιαγμένο έτσι όμως χωρίς να χαλαει τη ροη κ τη ταχυτητα του αερα.

η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγη από την συγκεκριμένη αλλαγή ,διαφορά στις μεσαίες και στις ψηλές στροφές πολύ αισθητή

-αντικατασταθηκαν τα μπυζί με ngk BKR7EIX

 

TUBEB_zpsb884249a.jpg

 

και με το καπακι κουμπωμένο

 

TUBEA_zpsef1d0dc7.jpg

μαρεσει το τυλιγμα της εισαγωγης...ετσι η γνωση να κανει γυρα....ευγε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.