Jump to content

Recommended Posts

μαρεσει το τυλιγμα της εισαγωγης...ετσι η γνωση να κανει γυρα....ευγε!!!!

 

:crazy:  δε μπορεί πλάκα κάνεις ,από όλες τις αλλαγές που έχω κάνει

σου αρεσε το αρμαφλεξ που εχω στο σωλήνα εδω κ 3 χρόνια περίπου ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nai γιατι αυτο ειχα κανει και εγω...λολ


ολο το πακετο ειναι κορυφαιο απλα με κερδισε το τυλιγμα.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη τα συγχαρητήρια μου !

Ήθελα να σε ρωτήσω γενικά το τουρμπο σου ποσά πμ ειχε και τη κατάσταση ειχε ποσο αντέχει τελικα ;

Και β´ το υβριδικό η loba αν μηνεις οπως εισαι και γω αυτο λέω εχει θετικά και αν τωρα δουλεύει πιο ήρεμα δηλαδη θα χει μεγαλύτερη αντοχή η μικρότερη λόγω ξυράφιασματος ;

Με αλλα λόγια αν έρθει η ώρα μας για τουρμπίνα αξίζει επισκευή και αλλαγη σαν και σένα η μένουμε στα ίδια για safe ευχαριστω με ίδιο προγράμμα παντα

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Μεγια σου dim και καλοδούλευτο,να το χαρείς όσο δεν πάει σου εύχομαι!που το έφτιαξες αν επιτρέπετε;

 

ευχαριστώ φίλε μου ,στον turbo exelixis έφτιαξα την τουρμπίνα-

 

+ το βαλε βγαλε που χρειαζεται να το κανεις κάπου έξω +κάποια αννταλλακτικα (φλαντζες εξατμισης πολλαπλης,μπουζονια παξιμαδια) ~50 €  + λάδια κ φιλτρο λαδιου για να δουλεψει με καινουρια λαδια η τουρμπινα

 

 

Δημήτρη τα συγχαρητήρια μου !

Ήθελα να σε ρωτήσω γενικά το τουρμπο σου ποσά πμ ειχε και τη κατάσταση ειχε ποσο αντέχει τελικα ;

Και β´ το υβριδικό η loba αν μηνεις οπως εισαι και γω αυτο λέω εχει θετικά και αν τωρα δουλεύει πιο ήρεμα δηλαδη θα χει μεγαλύτερη αντοχή η μικρότερη λόγω ξυράφιασματος ;

Με αλλα λόγια αν έρθει η ώρα μας για τουρμπίνα αξίζει επισκευή και αλλαγη σαν και σένα η μένουμε στα ίδια για safe ευχαριστω με ίδιο προγράμμα παντα

 

 

Thanks man

 

Λοιπον η τουρμπινα όπως ανεφερα είχε σύνολο 52000 χλμ τα οποία 50000 χλμ είναι με πρόγραμμα

 

Ο τουρμπινας μου ειπε ότι ήταν σε πάρα πολύ κατασταση το μαντεμι ,οι φτερωτες κλπ  ,το αξονακι όμως είχε αρπαξει λιγο στην ακρη είχε καρβουνιασει -αυτο σημαινει ότι σε κάποια φάση θα επρεπε να το αλλαξω ,πόσο θα με εβγαζε ακομα δεν ξέρω ,μπορεί και για πολυ καιρό

τι θελω να πω ,αν σου χαλασει η μαμα τουρμπίνα μπορεί να επισκευαστει με μικρό κόστος και δεν έχεις πρόβλημα-

 

το υβριδιο απο όσο έχω διαβάσει επειδη τρως καποια χιλιοστα στο μαντεμι μειωνεται η διαρκεια ζωης του

 

και πάλι αυτο είναι σχετικο ,αν προσεχεις τα βασικα ζεσταμα κρυωμα κλπ και δεν το ξεσκιζεις καθημερινα μπορει να σε βγαλει πάλι πολλά χλμ

 

το Loba δεν το συζηταω καν ,έχει 2000€ από όσο θυμάμαι-

 

τι μπορέις να κάνεις αν σε παιρνει οικονομικά ,αγόρασε μια μεταχειρισμενη τουρμπινα φτιαξτην και τελειωσες -

 

απλα δεν ξέρω με το πρόγραμμα που φοράς αν θα έχεις πρόβλημα -στο revo φαινεται να συνεργαζεται άψογα

 

 

γιατι το έκανα ;,γιατί την μαμα την ειχα ξεζουμίσει  ,τώρα με το υβριδιο μπορω να βγάλω τα προηγουμενα άλογα + ακόμα ότι έχω πάρει πιο ανετα

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

συγχαρητήρια για το αυτοκίνητο σου . 

η τουρμπίνα είναι αυτήν που είχες η πήρες άλλη ??? δώσε και άλλες λεπτομέρειες γιατί σκέφτομαι να κάνω και εγώ το ίδιο σε golf 5  :help:  :help:

:clapping:  :clapping:  :clapping:

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φίλε μου ,είναι η δικια μου ναι

 

όπως  είπα το προγραμμα δεν έχει θεμα ,το wg της forge ήθελε λιγο σφιξιμο γιατι όταν βγαζουν την τουρμπινα βγαινει και αυτο και πρεπει παλι να το ρυθμισεις-

 

παει πολυ καλα ,εννοειται καλυτερα απο πριν ,υπολογίζω 10 + απο πριν και πιο ανετη λειτουργία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια φιλε μου... Παρατηρησα οτι κανεις αργα και σταθερα βηματα στο tuning σου, κανοντας κινησεις σωστες οταν κι οπου πρεπει και οχι ενθουσιασμου... Να το χαιρεσαι!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια κι απο μένα φίλε !


Ωραίες, προσεκτικές κινήσεις, ουσίας !!  να το χαίρεσαι !


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν ενημέρωση κυρίως σε όσους επιχειρήσουν να κρατησουν το revo stg 2 με υβριδικη τουρμπίνα-

μέτρησα το αυτοκινητο και εβγαλε σκάρτα 4 άλογα (πήγε 241,9) με μείωση ροπής περίπου 0,5 κιλο από πριν-

έσφιξα λίγο ακόμα το wg της forge προκειμένου να φτάσω ακριβως τις πιεσεις που δουλευα πριν

 και ξαναμετρησα :
πάλι τα ίδια -

το πρόγραμμα όπως το είχα παρόλο που συνεργάζεται άψογα σε θεμα καυσιμου (αν και παραείναι πλούσιο) δεν αποδίδει τα αναμενόμενα

επόμενες επιλογές :

-υπάρχει πρόταση απο revo για επιλογή διαφορετικου mode του προγράμματος με πιο επιθετικο αβανσ και ρυθμιση της wg

-custom πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο,με καλυτερη ρυθμιση του μειγματος ,αβανσ και  παραπάνω πίεση σταθερή

to be continued ...

Edited by DIMIV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν ενημέρωση κυρίως σε όσους επιχειρήσουν να κρατησουν το revo stg 2 με υβριδικη τουρμπίνα-

μέτρησα το αυτοκινητο και εβγαλε σκάρτα 4 άλογα (πήγε 241,9) με μείωση ροπής περίπου 0,5 κιλο από πριν-

έσφιξα λίγο ακόμα το wg της forge προκειμένου να φτάσω ακριβως τις πιεσεις που δουλευα πριν

και ξαναμετρησα :

πάλι τα ίδια -

το πρόγραμμα όπως το είχα παρόλο που συνεργάζεται άψογα σε θεμα καυσιμου (αν και παραείναι πλούσιο) δεν αποδίδει τα αναμενόμενα

επόμενες επιλογές :

-υπάρχει πρόταση απο revo για επιλογή διαφορετικου mode του προγράμματος με πιο επιθετικο αβανσ και ρυθμιση της wg

-custom πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο,με καλυτερη ρυθμιση του μειγματος ,αβανσ και παραπάνω πίεση σταθερή

to be continued ...

Τα ειχαμε πει αυτα.. Δημητρη.

Οσο για το revo το ειχα δοκιμασει με το πρωτο υβριδιο και ειχα πει τις εντυπωσεις μου.

Δεν εκμεταλλευεται σωστα το setup και ηταν αναποφευκτο καποια στιγμη οτι θα πας σε custom, απλα περιμενα το ποτε :)

Μπορεις να δεις στους:

Unitronic

Ace motorsport

Etuners

Svs

Επειδη εισαι αθηνα εχεις πολλες επιλογες.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Η Unitronic τσεκαρισμένο οτι δεν μπορει να ρυθμισει υβριδιο. Αλλωστε και αυτη κονσέρβες βαζει
2 Υβριδια δεν μπορεσε ποτε να τα ρυθμισει ,

Link to comment
Share on other sites

η revo θα σε χρεωσει για να σου αλλαξει mode??  :p

 

ναι θα χρεωσει και για πρόγραμμα και για ρυθμιση wg..εγώ όμως δεν ....

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Εχει η Revo προγραμμα για υβριδιο ή απλα θα σου εβαζε stage 2 file με υπερεπιθετικο αβανς και καργα πιεση απο την wg?Γιατι να πληρωσεις αφου στο ιδιο κυρίως stage θα μεινεις δεν θα πας πχ σε καποιο stage 3 ωστε να εχει χρεωση

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πρόγραμμα για υβριδιο ...άλλο mode θα έμπαινε με πιο επιθετικο αβανσ  και θα εκανε δοκιμασίες με την wg -

 

Συγκεκριμένα από ότι κατάλαβα θα εβγαινε το προγραμμα και θα έμπαινε άλλο ...

 

Το ότι χρεωνει το καταλαβαίνω ,δεν είναι ότι έχασα το πρόγραμμα από ένα update της vw και θα μου ξαναπάιρναγε το ίδιο-

 

Θα απασχολήσει άτομο και για το update και για το σφίξε wg βγες εξω να δοκιμασεις ,αστο να κρυωσει και ξαναρυθμισε μέχρι να πετυχεις αυτο που θέλεις-

 

Δεν μπορει πχ να ασχοληθει μετο αυτοκινητο μου 2-3 ωρες και να μου το κάνει τζαμπα

 

Εγώ δεν συμφωνω και για το κόστος της συγκεκριμενης εργασίας αλλά και δεν είμαι  σίγουρος αν θα γίνει αυτο που θέλω στο αυτοκινητο μου

 

Στη συγκεκριμενη φάση το custom πάνω στο δυναμόμετρο  για μένα είναι μονόδρομος από όλες τις απόψεις

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πρόγραμμα για υβριδιο ...άλλο mode θα έμπαινε με πιο επιθετικο αβανσ  και θα εκανε δοκιμασίες με την wg -

 

Συγκεκριμένα από ότι κατάλαβα θα εβγαινε το προγραμμα και θα έμπαινε άλλο ...

 

Το ότι χρεωνει το καταλαβαίνω ,δεν είναι ότι έχασα το πρόγραμμα από ένα update της vw και θα μου ξαναπάιρναγε το ίδιο-

 

Θα απασχολήσει άτομο και για το update και για το σφίξε wg βγες εξω να δοκιμασεις ,αστο να κρυωσει και ξαναρυθμισε μέχρι να πετυχεις αυτο που θέλεις-

 

Δεν μπορει πχ να ασχοληθει μετο αυτοκινητο μου 2-3 ωρες και να μου το κάνει τζαμπα

 

Εγώ δεν συμφωνω και για το κόστος της συγκεκριμενης εργασίας αλλά και δεν είμαι  σίγουρος αν θα γίνει αυτο που θέλω στο αυτοκινητο μου

 

Στη συγκεκριμενη φάση το custom πάνω στο δυναμόμετρο  για μένα είναι μονόδρομος από όλες τις απόψεις

κοιτα υπάρχουν δύο απόψεις...

1)φέρνεις τον Αγγλο,για να κανει οτι εσυ γουσταρεις, οποτε θα το πληρωσεις!!! θα σου κανει custom, η ίδια η revo,οποτε το πληρωνεις κ με το παραπανω κ ειναι απόλυτα σωστο κ σεβαστο!!! (αλλα εδω δεν ισχυει αυτο,αν καταλαβα σωστα!!! με υπάρχον προγραμμα θα κανουν μικροαλλαγες για να δουλέψει!)

2)θα κανεις το αμαξι σου πειραματοζωο για το "κολοσσο" που λεγεται revo (καποιο μελος το ειχε γραψει) αυτο δεν ειναι σωστο κ τουλαχιστον θα επρεπε να στο κανουν δωρεαν, γιατι αν γινει σωστα η ρυθμιση κ τα καταφερουν, θα το χρησιμοποιουν κ για αλλα αμαξια, κ μη φανει κ περιεργο μετα να δεις στα περιοδικα να διαφημισουν έτοιμο το πακετο σου!

Θα συμφωνησω μαζι σου καλυτερα να πας σε καποιον που το έχει ξανακανει!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδώ η ιδια η Revo UK δεν μπορεσε να ρυθμίσει το Polo GTI του Hurdy(Αγγλια) με υβριδική LOBA και τον εχουν με Stage 2 File (το πιο επιθετικο) + boost controller τι να λεμε τώρα ....

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

κοιτα υπάρχουν δύο απόψεις...

1)φέρνεις τον Αγγλο,για να κανει οτι εσυ γουσταρεις, οποτε θα το πληρωσεις!!! θα σου κανει custom, η ίδια η revo,οποτε το πληρωνεις κ με το παραπανω κ ειναι απόλυτα σωστο κ σεβαστο!!! (αλλα εδω δεν ισχυει αυτο,αν καταλαβα σωστα!!! με υπάρχον προγραμμα θα κανουν μικροαλλαγες για να δουλέψει!)

2)θα κανεις το αμαξι σου πειραματοζωο για το "κολοσσο" που λεγεται revo (καποιο μελος το ειχε γραψει) αυτο δεν ειναι σωστο κ τουλαχιστον θα επρεπε να στο κανουν δωρεαν, γιατι αν γινει σωστα η ρυθμιση κ τα καταφερουν, θα το χρησιμοποιουν κ για αλλα αμαξια, κ μη φανει κ περιεργο μετα να δεις στα περιοδικα να διαφημισουν έτοιμο το πακετο σου!

Θα συμφωνησω μαζι σου καλυτερα να πας σε καποιον που το έχει ξανακανει!

 

 

1)χαχα ωραία το είπες φίλε ,ποιος αγγλος ;;αν ερχόταν ο αγγλος θα πληρωνα ουτε και εγω ξέρω τι!!και εγώ πιστεύω ότι  στο υπαρχον πρόγραμμα θα κανουν μικροαλλαγες αλλά και πάλι δεν θα δουλέψει όπως θέλω

2)πολυ σωστος και σε αυτο

 

όπως και να έχει παιδια δεν τίθεται θέμα ,τα πραγματα είναι απλά ,σου προσφερουν κατι ,σου αρεσει το παίρνεις ,δεν σου αρεσει η αγορα έχει πολλές επιλογές

 

έχω 3,5 χρόνια revo και η αλήθεια να λέγεται ,παραπονο δεν εχω ουτε με το πρόγραμμα ουτε με την εξυπηρέτηση , όποτε είχα απορίες  υπήρχε άμεση ανταπόκριση και όποτε χρειαζόμουνα κάτι υπήρχε το ενδιαφέρον για την εξυπηρετηση μου αν και οι υπηρεσίες που προσφέρουν κοστολογουνται  αρκέτα παραπάνω από το μέσο όρο.

 

μέχρι τέλος της εβδομάδας το αυτοκίνητο θα φοράει custom πρόγραμμα κομένα και ραμένο στα μέτρα μου :db:

Link to comment
Share on other sites

περαστηκε λοιπον custom προγραμμα e tuners

 

στο δρομο όσο προλαβα να δοκιμασω είμαι παρα πολυ ενθουσιασμένος ,το αυτοκινητο παντου είναι πολυ δυνατο...το υβριδιο αποκαλυψε τις δυνατοτητες του...

 

μια καμπυλη μετα τις 6100 είναι γιατι για λογους ασαφαλειας γινεται πιο πλουσιο με αποτελεσμα να πεφτει λιγο η ιπποδυναμη

 

dyno_zpscda8e0b9.jpg

Edited by DIMIV
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

μπραβο DIM τουμπανο το γκολφ!καλα χιλιομετρα,απο τα νουμερα υποσχεται οτι ειναι δυνατο.πιστευω και στο δρομο να πηγαινει ακομα καλυτερα.ο

ευχομαι ακομα πιο δυνατ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.