Jump to content

Recommended Posts

φιλε μπραβο ωραια νουμερα, απο καμπυλες σε γενικες γραμμες ειναι οκ αλλα καλα θα ηταν να μην εκανε καθολου κοιλια ψηλα, θα εβγαζε ακομα πιο καλη δυναμη και θα ηταν ακομα πιο γραμμικο .τεσπα να σε γερος και να χαιρεσαι το νεο σου σεταπ .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

τα 242(revo+hybrid) στο ιδιο δυναμομετρο βγηκαν με τα 276(custom)?

αν οχι μετρησε και μια φορα στο πρωτο dyno για να εχεις αμεση συγκριση

εχω την αισθηση οτι θα δεις αλλα νουμερα......

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

τα 242(revo+hybrid) στο ιδιο δυναμομετρο βγηκαν με τα 276(custom)?

αν οχι μετρησε και μια φορα στο πρωτο dyno για να εχεις αμεση συγκριση

εχω την αισθηση οτι θα δεις αλλα νουμερα......

 

ναι φιλε το εχω υποψιν μου ,θα γίνει και αυτο ,απλά το συγκεκριμένο δυναμομετρο ειναι εκει που φτιαξαμε το προγραμμα για αυτο και η δυναμομετρηση-δεν είμαι τοσο με το νουμερο ,ας είναι και 10 κατω ,στο δρομο όμως έχει παρει φωτια

 

τα 241,9 (με ρεβο +Hybrid )  τα ειδα στο maha τσακανικα

 

μετα εσφιξα wg και πηγα στο maha φωτεινελη (εκει ειχα 238 με μαμα τουρμπινα)

 

και εβγαλα 238,9  ((με ρεβο +Hybrid )...

 

 

 

φίλε Τάσο νομιζω οτι η καμπυλη μεχρι τις 6000 ειναι πολυ καλη ,για την κοιλια μετα  ζήτησα εγω  όσο γίνεται πιο

 

"light" το προγραμμα ,να εκμεταλευτω την τουρμπίνα αλλά όσο γίνεται πιο ηπια για αυτο σε εκεινο το σημειο

 

είναι πιο πλουσιο για ασφαλεια με αποτελεσμα να το ριχνει παρολο που εχει πίεση -

 

εξαλου ταιριαζει και στο στυλ οδηγησης μου καθως σπάνια ξεπερναω τις 6200 στρ

Edited by DIMIV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε το εχω υποψιν μου ,θα γίνει και αυτο ,απλά το συγκεκριμένο δυναμομετρο ειναι εκει που φτιαξαμε το προγραμμα για αυτο και η δυναμομετρηση-δεν είμαι τοσο με το νουμερο ,ας είναι και 10 κατω ,στο δρομο όμως έχει παρει φωτια

 

τα 241,9 (με ρεβο +Hybrid )  τα ειδα στο maha τσακανικα

 

μετα εσφιξα wg και πηγα στο maha φωτεινελη (εκει ειχα 238 με μαμα τουρμπινα)

 

και εβγαλα 238,9  ((με ρεβο +Hybrid )...

 

 

 

φίλε Τάσο νομιζω οτι η καμπυλη μεχρι τις 6000 ειναι πολυ καλη ,για την κοιλια μετα  ζήτησα εγω  όσο γίνεται πιο

 

"light" το προγραμμα ,να εκμεταλευτω την τουρμπίνα αλλά όσο γίνεται πιο ηπια για αυτο σε εκεινο το σημειο

 

είναι πιο πλουσιο για ασφαλεια με αποτελεσμα να το ριχνει παρολο που εχει πίεση -

 

εξαλου ταιριαζει και στο στυλ οδηγησης μου καθως σπάνια ξεπερναω τις 6200 στρ

:good:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά έκανες και το ζητήσες έτσι σεβαστή η γνώμη σου σεβαστό το γούστο σου αλλά από εκεί και πέρα δεν δικαιολογηται να κάνει κοιλιά ψηλά επειδή το ζητήσες light ,δηλαδή light προγράμμα δεν μπορεί να γίνει με σωστές και ωραίες καμπύλες ;πρέπει ψηλά να κατσαρωνουν οι καμπύλες για να βγει light;αυτό λέω θα μπορούσε να είχε 276 αλλά μέχρι τέλος αυτό εννοώ ,και πάλι δεν θα ζορίζει το τούρμπο και πάλι θα ήταν στα γούστα σου .μην παρεξηγήσεις τα λόγια μου πιστεύω να κατάλαβες ακριβώς τι λέω έτσι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά έκανες και το ζητήσες έτσι σεβαστή η γνώμη σου σεβαστό το γούστο σου αλλά από εκεί και πέρα δεν δικαιολογηται να κάνει κοιλιά ψηλά επειδή το ζητήσες light ,δηλαδή light προγράμμα δεν μπορεί να γίνει με σωστές και ωραίες καμπύλες ;πρέπει ψηλά να κατσαρωνουν οι καμπύλες για να βγει light;αυτό λέω θα μπορούσε να είχε 276 αλλά μέχρι τέλος αυτό εννοώ ,και πάλι δεν θα ζορίζει το τούρμπο και πάλι θα ήταν στα γούστα σου .μην παρεξηγήσεις τα λόγια μου πιστεύω να κατάλαβες ακριβώς τι λέω έτσι;

μηπως είχε missfires?παντως έχει γίνει ωραίο!να είσαι καλά να το χαρείς!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά έκανες και το ζητήσες έτσι σεβαστή η γνώμη σου σεβαστό το γούστο σου αλλά από εκεί και πέρα δεν δικαιολογηται να κάνει κοιλιά ψηλά επειδή το ζητήσες light ,δηλαδή light προγράμμα δεν μπορεί να γίνει με σωστές και ωραίες καμπύλες ;πρέπει ψηλά να κατσαρωνουν οι καμπύλες για να βγει light;αυτό λέω θα μπορούσε να είχε 276 αλλά μέχρι τέλος αυτό εννοώ ,και πάλι δεν θα ζορίζει το τούρμπο και πάλι θα ήταν στα γούστα σου .μην παρεξηγήσεις τα λόγια μου πιστεύω να κατάλαβες ακριβώς τι λέω έτσι;

 

ναι ρε φιλε τι παρεξηγηση ,θα μπορουσε ισως να φτιαχτει ,απλά δεν με πολυαπασχολει αφου και για μεγαλο φασμα στροφων έχω πάνω απο 260 που ηταν και ο στοχος μου και επειδη μετα τις 6200 κάνω πάντα αλλάγη

μηπως είχε missfires?παντως έχει γίνει ωραίο!να είσαι καλά να το χαρείς!

Sent from my iPad using Tapatalk

 

ευχαριστώ φίλε μου ,όχι δεν ειχε misfires είναι καθαρα θεμα μιγματος -εκανα και Log σημερα και ειναι ξεκαθαρο σε εκεινο το σημειο πάει 0,75 απο 0,78 που ζητάει και για αυτο δεν κραταει δυναμη -σήμερα εκανα απανωτα πατηματα μεχρι 6500 (μονο κ μονο για να δοκιμασω ) και δεν ειχα πουθενα misfires

Link to comment
Share on other sites

λοιπον επειδη ήθελα να εχω ενα σωστο μετρο συγκρισης πήγα και μετρησα στο maha του φωτεινέλη όπου ειχα μετρηθει και τις προηγουμενες φορες

 

τοτε λοιπον είχα βγάλει :

 

238,2 με 341,8 ροπή -μαμα τουρμπινα με revo stg2

 

238,9 με 339,1 ροπη- υβρίδιο με το ίδιο πρόγραμμα που ειχα με μαμα τουρμπίνα

 

σημερα

 

256,8 με 360,5 ροπή -υβριδιο με προγραμμα e tuners

 

προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημενος γιατι η βελτιωση που ειχα στο μυαλο μου ηταν της ταξεως των 15-20 hp

 

η αλήθεια είναι οτι το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι τσεκουρι ενω το αλλο που χρησιμοποιηθηκε για να μπει το προγραμμα είναι

 

κάπως υπερ αισοδοξο με μάλλον όχι τοσο ρεαλιστικά νουμερα -

 

στο δρομο όπως ανεφερα και παραπανω  η διαφορά είναι εντονη ,δινοντας την αισθηση για κερδος παραπανω απο 20hp

 

dynof_zps9feb3de0.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

χαχα Dim έχεις γυρίσει όλα τα δυναμότετρα της Αθήνας μου φαίνεται...! Μπράβο πάντως, διαβάζοντας την ροή του θέματος είχα καταλάβει (όπως πολλοί πιστεύω) ότι το custom πρόγραμμα ήταν απαραίτητο.

 

Νομίζω ότι έκανες καλή επιλογή για τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο είναι αλλού από νούμερα...!! :clapping:  :clapping:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο Δημητρη!! Να το χαιρεσαι... Εκτος της διαφορας των νουμερων παντως, παρατηρω πως στα ψηλα μετα τις 6200 δεν φαινονται εκεινα τα υποτιθεμενα "κοψιματα" ή missfires που αναφερθηκε πιο πανω... ;) Αναλογικα και της αυστηροτητας του dyno νομιζω οτι δουλευει αψογα... Και παλι μπραβο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χαχα Dim έχεις γυρίσει όλα τα δυναμότετρα της Αθήνας μου φαίνεται...! Μπράβο πάντως, διαβάζοντας την ροή του θέματος είχα καταλάβει (όπως πολλοί πιστεύω) ότι το custom πρόγραμμα ήταν απαραίτητο.

 

Νομίζω ότι έκανες καλή επιλογή για τον προγραμματισμό, το αυτοκίνητο είναι αλλού από νούμερα...!! :clapping:  :clapping:

 

Ευχαριστώ φίλε Θάνο ,η αλήθεια είναι ότι συνολο έχω πάει 7 φορες στο δυναμομετρο :crazy:

2 φορες maha αγγελιδη

3 φορες maha φωτεινελη

1 φορα maha τσακανικα

1 φορα maravelia

 

μάλλον αυτη είναι η τελευταία :p 

 

 

Μπραβο Δημητρη!! Να το χαιρεσαι... Εκτος της διαφορας των νουμερων παντως, παρατηρω πως στα ψηλα μετα τις 6200 δεν φαινονται εκεινα τα υποτιθεμενα "κοψιματα" ή missfires που αναφερθηκε πιο πανω... ;) Αναλογικα και της αυστηροτητας του dyno νομιζω οτι δουλευει αψογα... Και παλι μπραβο...

 

ευχαριστώ φίλε :drinks:

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο να το χαιρεσαι!!!  Κρι-Κρι Power  (Ημαρτον παντως  με αυτο το δυναμομετρο πια Γενναει αλογα) Πιστευω οτι αδικει την πολυ καλη δουλεια που κανει και την αξιοπιστια του χρησιμοποιοντας αυτο το δυναμομετρο.Διοτι φαινεται ασχημα στον κοσμο οταν βγαινει και λεει ταδε αλογα και τελικα ειναι παντα πολυ πιο κατω.

 

Παντως τελικα ειναι μονοδρομος και μπραβο του και μπραβο σε ολους οσους εχουν συμβαλει στην βελτιωση των υβριδιων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τελικα όλα έχουν μια λογικη εξηγηση :

 

σωστα είναι και τα δυο δυναμομετρα και αν εχουν καποια διαφορα είναι πολυ μικροτερη απο αυτη που βγηκε στις δικες μου μετρησεις

 

και εξηγουμαι:

 

την επομενη της ημερας που εφτιαξα το προγραμμα οταν το αυτοκινητο ειχε δειξει 276 εκανα logs και το μειγμα ζητουμενο και πραγματικο ηταν σχεδον παντου το ιδιο -ολα καλα

 

την ημερα που πηγα στο maha το αυτοκινητο μου φανηκε καπως πιο συγκρατημενο σε σχεση με την ημερα που εκανα τα logs

 

εχθες βγηκα με vag com και τι να δω ,το μειγμα απο 0,78 γινοταν 0,72 073 με αποτελεσμα να "πνιγει" το αυτοκινητο

 

απο ότι φαινεται θα χρειαστει να ξαναπερασουμε το προγραμμα γιατι εχουν μεινει καταλοιπα απο το revo....

 

οπότε την ημερα που πηγα στο maha το αυτοκινητο ήταν διαφορετικο απο την ημερα που φτιαξαμε το προγραμμα για αυτο και αυτη η διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου επειδη βλεπω οτι το ψαχνεις το θεμα και καλα κανεις κανονισε με τον προγραμματιστη να ρυθμισεις σε maha.

βεβαια τα dyno για μενα προσωπικα ειναι φυσικα αξιοποιησιμα εργαλεια ρυθμισης με ασφαλεια απο το να ρυθμιζεις στο δρομο με 5ες και 6ες. επειδη ομως υπαρχουν πολλα δειγματα υπεραισιοδοξα απο το dyno dynamics (μια ματια σε vag forum αρκει) στατιστικα δινει περισσοτερα hp και και πολυ παραπανω ροπη σε σχεση με τα maha το οποιο εχει και φοβερη επαναληψιμοτητα και επειδη το εχει δουλεψει κατα κορον ο προγραμματιστης σου στο παρελθον και το γνωριζει πολυ καλα καλο να ρυθμισετε μια και καλη εκει.

σε καθε περιπτωση καλη συνεχεια :good:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

όλα καλα ,διορθωθηκε αυτο που γυρναγε το μειγμα σε πιο πλουσιο ,το golf πάει φανταστικα ,μετρησεις με vagcom τελειες -

 

το αφηνω λιγο να στρωσει και παμε για τελικο dyno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti μπουζι φορας τωρα στα 250++???

 

Τι πρεπει να προσεχεις σου ειπε ο Κριτωνας?? (Λαδια,φιλτρα,τελικες,μπουζι)

 

Ασχετα απο το Dyno συγχαρητηρια για αλλη μια φορα.

 

70αρα φουλ δεν θα ηταν καλυτερα??

Link to comment
Share on other sites

θέλω να πιστευω ότι είμαι 260+ :pardon:

 

μπουζι φοραω τα ίδια με πριν ,τα ngk ιριδιου τα 7αρια-

 

ναι 70αρα θα ηταν καλυτερη πιστευω και εγω ,αλλά και δεν εχω λεφτα για να την αλλάξω και έχω και μια αδυναμία στην Miltek και δε μου πάει να την βγάλω ...

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο dyno μετα από την διορθωση που εγινε στο προγραμμα .

 

Η υψηλη IAT οφείλεται στο ότι πριν το τελικο πατημα είχε πάτησει άλλες 2 φορες στο καπακι και το σταματησε στις 4500 στροφες γιατι το αυτοκινητο δεν ειχε δεθει καλα με αποτελεσμα να σπινιαρει πανω στο δυναμόμετρο... :suicide:

 

Γενικά είμαι απολυτα ευχαριστημενος και απο το πρόγραμμα και απο τη συμπεριφορα του αυτοκινητου στο δρόμο και απο την απίστευτη εξυπηρετηση του Κρίτωνα !

 

υγ υπόσχομαι αυτη να είναι η τελευταια δυναμομετρηση :crazy:

 

20131213_113006_zpsaeea2d24.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.