Jump to content
kire

Το Εργαλειο Εσπασε Το Διαφραγμα Απο Την Εξατμιση

Recommended Posts

χτες ,οπως και καθε σαββατο, βγηκα μια βολτα με το πασσατακι μου, πανω απο τα βασιλικα (στο λιβαδι) για να τρεξω λιγο τα αλογα.. ολα πηγαν καλα μεχρι που σε μια κλειστη φουρκετα που χρειαστηκε να κατεβασω ταχυτητα, απο την τεταρτη - τριτη ας πουμε... παρατηρησα οτι αλλαξε ο ηχος απο την εξατμιση... πηγα στο εξατμισα' για να δουμε τι εγινε, μου λεει εσπασε το διαφραγμα απο την εξσατμιση..... ωωωωωωωωωωωωωχ θεε μου worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δεν ειναι κατι τραγικο.Προφανως με το κατεβασμα που εκανες,ζοριστηκε ολο το συστημα μοτερ-εξατμιση και την ακουσε.

Τωρα σου κροταλιζει?

Ευκαιρια λοιπον για ελευθερη,οπως ειπε και ο Γιωργος και αυξηση των αλογων.χεχε

Link to comment
Share on other sites

το τελικο που εχω πανω ειναι τις magnaflow,και το ειχα βαλει πριν δυο μηνες,δεν αντεξε παραπανω... εδωσα και 200 ευρα. τωρα μπερδευει τον ηχο δεν μου αρεσει... ποσο πιο ελευθερο δηλαδη? με λιγα λογια τι να βαλω,για να μην παθω το ιδιο πραγμα???

Link to comment
Share on other sites

Ποιό Passat έχεις? (μοντέλο, κυβικά κλπ)

Χθες ήσουν στα Βασιλικά? Εγώ πήγα στην Περιστερά για φαγητό!!! Πως και δεν σε πέτυχα... :)

Link to comment
Share on other sites

Και εγω συμφωνω με τα παιδια πηγαινε και φτιαξε μια χειροποιητη απο μπροστα μεχρι πισω να ευχαριστηθεις επιδοσεις και ηχο.

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις να βαλω μια 63.5 απο μπροστα μεχρι πισω? το ειχα συζητησει το θεμα με τον εξατμισα που μου περασε το τελικο πισω, οταν ομως μου ειπε οτι στο δικο του οκταβια 1.8 τουρμπο ειχε βαλει ολωσομη 63.5 και + προγραμα για να δουλεψει ακομη πιο καλα- επαθε ζημια,εσπασε η μπιελα, γιατι δεν αντεξε... η ζημια που επαθε κοστισε 3.0000 ευρω, μεχρι που αναγκαστηκε να το πουλησει το αμαξι. και μου λεει σκεψου το και οτι αποφασισεις εγω εδω ειμαι.οτι θες κανουμε, εκει με ψιλο-τρομαξε λιγο και εκανα πισω,γιατι ειναι γνωστος μου και πιστευω οτι δεν σκεφτεται κατι κακο για μενα.... τωρα δεν ξερω,υπαρχει καποιος εδω μεσα που εχει βαλει???

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε φιλε μην ακουω τετοια πραγματα απο μια εξατμιση ολοσωμη να σπασει μπιελα δεν το θελει ουτε ο θεος ο εξατμισας μπορει να σηκωσει την πιεση στο θεο με το προγραμμα γι αυτο να πηρε την μπιελα στο χερι εσυ να πας να βαλεις απο το downpipe και πισω σωληνα 63.5 με καταλυτη ελευθερας και ενα τελικο χειροποιητο μεσαιο αν θες βαζεις απλα αν δεν βαλεις θα γουσταρεις πολυ μπασιλα απο την passatia και εισαι κομπλε. Αυτα απο μενα.

Link to comment
Share on other sites

κατι τετοιο πιστευω και εγω.λεω δεν ειναι δυνατον τωρα απο μια ολοσωμη 63.5 να παθει κατι κακο το αμαξι, αφου το βοηθας και κιολας, αναπνεει καλυτερα, το ζηταει και μονο του,για αυτο εσπασε και το διαφραγμα........ ετσι δεν ειναι??? τελος παντων θα παω σε αλλον εξατμισα να δω τι και πως.

δεν μου λες ,απο τιμες περιπου.. το κοστος, μηπως ξερει καποιος πανω-κατω, για να μη με πιασουν τον κωλαρικο... αυριο κιολας θα παω να ρωτησω να δω τιμες και τετοια....

Link to comment
Share on other sites

κατι τετοιο πιστευω και εγω.λεω δεν ειναι δυνατον τωρα απο μια ολοσωμη 63.5 να παθει κατι κακο το αμαξι, αφου το βοηθας και κιολας, αναπνεει καλυτερα, το ζηταει και μονο του,για αυτο εσπασε και το διαφραγμα........ ετσι δεν ειναι??? τελος παντων θα παω σε αλλον εξατμισα να δω τι και πως.

δεν μου λες ,απο τιμες περιπου.. το κοστος, μηπως ξερει καποιος πανω-κατω, για να μη με πιασουν τον κωλαρικο... αυριο κιολας θα παω να ρωτησω να δω τιμες και τετοια....

Όλα καλά αλλά όπως ήδη σε ρώτησε και ο Νίκος παραπάνω δεν μας είπες ποιο passat έχεις.....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ελεος!!Απλα μαζι με την εξατμιση,αλλαξε και εξατμισα.δεν μπορει να λενε τετοια πραγματα στον κοσμο.

Προφανως το αμαξι του καρφωσε απο χιλιους αλλους λογους,ΠΛΗΝ της εξατμισης.

Αφου σου εγινε η στραβη,βαλε μια 63.5mm εξατμιση σε εναν μαστορα της προκοπης και θα εισαι μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον πηγα σημερα σε εναν εξατμισα μου λεει,μετα το καταλυτη με δυο καζανια 63.5 κοστος 450-500 ευρω, οι καταλυτες ξεκινανε απο 200 και φτανουν τα 650 ευρω..... σαν πολλα μου φανηκαν.... τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου μην βαλεις μεσαιο καζανι για να βγαζει πολυ μπασο ηχο και σε συνδιασμο με το φουσκωμα του turbo θα ειναι κ___α ;) χωρις μεσαιο να υπολογιζεις γυρω στα 600 ευρω αλλιως αν σου πει ιστοριες κανε περα και ψαξε και αλλου.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον πηγα σημερα σε εναν εξατμισα μου λεει,μετα το καταλυτη με δυο καζανια 63.5 κοστος 450-500 ευρω, οι καταλυτες ξεκινανε απο 200 και φτανουν τα 650 ευρω..... σαν πολλα μου φανηκαν.... τι λετε?

Πριν 6 χρονια περιπου ειχα πληρωσει ¤1000 ολοκληρη εξατμιση απο dp μεχρι και τελικο,με μεσαιο και καταλυτη.

Η τιμη που σου ειπε μετα το καταλυτη με δυο καζανια ειναι καλη,εκει παιζουν δηλαδη.

Οι καταλυτες εχουν διαφορες τιμες αναλογα τον ποιον θα διαλεξεις.Μια καλη και value for money επιλογη ειναι ενας των 400¤ περιπου,200αρης.

Επισης,το διαφραγμα εχει σπασει που ακριβως?Στο dp ή στο τελικο?

Link to comment
Share on other sites

στον εξατμισα που πηγα μου ειπε οτι ισως να εχει σπασει στο τελικο πισω,αν και δεν ειναι τιποτα μου λεει,ακουγεται μια χαρα μου λεει το αμαξι,λιγο μπερδευει τον ηχο και αυτο το ειχα καταλαβει μονο εγω,επειδη το οδηγαω συνεχεια,στους αλλους φαινεται μια χαρα,εγω ομως καταλαβα οτι κατι αλλαξε,κατι δεν ειναι οπως ητανε... τελος παντων. στο μαστορα που πηγα για την εξατμιση μου ειπε απο τον καταλυτη 63.5 με δυο καζανια απο 450-500 εκει περιπου,αν ομως αποφασισω να βαλω χωρις το μεσαιο η τιμη θα αλλαξει,δεν ρωτισα,ομως ετσι παει μεγαλε....... συν αυτο μου ειπε οτι,αν αποφασισο να το κανω, θα πρεπει να παω το αμαξι στο εργοστασιο για να παρουν μετρα. το μαγαζι που πηγα ειναι στη μποτσαρη ( υποκαταστημα) και το εργοστασιο τους ειναι δεκα βηματα απο μενα στη νεα ραιδεστο. του λεω οπα ρε μεγαλε , αν ειναι ετσι τοτε τι σε θελω εσενα,παω και μονος μου εκει, μπας και τους κατεβασω κανενα ευρουλακι ακομα ,σιν αυτο τα ψαξω και αλλου......... sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, στην Θεσσαλονίκη είσαι?? Αν ναι, θα σου συνιστούσα να πας στον Γιαλατζή στην Σταυρούπολη. Πολύ γνωστός εξατμισάς, "βαριά" tuned αυτοκίνητα κάνουν εκεί εξατμίσεις, πολύ σωστός στην δουλειά του και με κανονικές τιμές, και πολύ συνεννοήσιμος άνθρωπος. Έχω κάνει σε αυτόν ολόσωμη εξάτμιση στο παλιό αμάξι, και από τότε κανένα πρόβλημα (και αμάξι που το έχω για πίστα και τρώει συνέχεια σκίσιμο). Πρόσφατα μάλιστα πήγαν 2 μέλη του club σε αυτόν (Billgr4 & wobman76). Μπορείς να τους ρωτήσεις για εντυπώσεις.

Γενικότερα πάντως, για το "πρόβλημα" που έχεις με το σπασμένο διάφραγμα, πιστεύω ότι ευθύνεται το aftermarket τελικό που έβαλες, που ίσως δεν είναι τόσο καλής ποιότητας και όχι για το αν είναι ή όχι πνιγμένα τα καυσαέριά σου.

Αν δεν θέλεις να δώσεις λεφτά, θα σου έλεγα να αλλάξεις απλά το τελικό με ένα πιο επώνυμο.

Αν θέλεις να δώσεις λεφτά, τότε πήγαινε για ολόσωμη και ειδικά για downpipe. Αν μια ολόσωμη εξάτμιση turbo σου δίνει πχ 100 άλογα (το νούμερο είναι απλά για να μιλήσουμε κάπως ποσοστιαία), τα 80-85 άλογα σου τα δίνει το downpipe και τα υπόλοιπα 15-20 όλη η υπόλοιπη εξάτμιση μαζί. Επίσης, εγώ δεν θα άλλαζα όλη την εξάτμιση χωρίς πρώτα να έχω κανονίσει για πρόγραμμα. Το αμάξι είναι turbo και αν ελευθερώσεις τα καυσαέρια χωρίς να αυξήσεις λίγο την πίεση, με την απουσία του back-pressure μπορεί να είσαι και στα ίδια ή και χειρότερα από πριν...

EDIT:

Μήπως κάποιος mod να το πήγαινε το θέμα στην σωστή κατηγορία, μιας και δεν πρόκειται για "Μετάδοση"??? :drinks:

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Καλα φιλε,μαζι με τα αλλα που εχεις αναφερει για αυτον τον εξατμισα,πρεπει να τον αλλαξεις και να πας σε κανεναν που ξερει την δουλεια του.

Επισης,απο την στιγμη που το προβλημα ειναι στο τελικο,αλλαξε μονο αυτο και θα εισαι κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

ναι, θεσσαλονικη μενω, και θα παω μια βολτα απο το εξατμισα στη σταυρουπολη για να δω- αφου ξεκαθαρισω καποια πραγματα. κοιταξτε το προβλημα με το διαφραγμα που ειχα αναφερει ειναι καθαρα στο τελικο. λοιπον, αφου το προβλημα ειναι στο τελικο, αλλαζω μονο το τελικο ??? επισης εχω βγαλει και το μεσαιο καζανι,τωρα ειμαι μονο με το τελικο πισω...

κοιταξτε,το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο απο μια μανδρα πριν 6 μηνες περιπου, το παλικαρι που μου πουλησε το αμαξι μου ειπε εχει προγραμμα επανω και ειναι περιπου στα 190 αλογα. η βλακεια μου απο την αρχη ητανε που δεν πηγα το αμαξι στο δυναμομετρο, για να δουμε τι και πως...... την παρασκευη θα κλεισω ραντεβου για δυναμομετρο..... παω πρωτα απο εκει και μετα βλεπουμε. σωστος ?!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλε απο την στιγμη που το προβλημα ειναι στο τελικο αλλαξε μονο αυτο και τιποτα αλλο!Δεν υπαρχει λογος να δωσεις τσαμπα χρηματα!!

Οσο για τα αλογα που σου ειπε,υπολογισε οτι με ολοκληρη εξατμιση,μαζι με καταλυτη,προγραμμα μετριο και φιλτρο αερα στο δικο μου ειχα δει 199 αλογα στο δυναμομετρο του power οταν ειχαμε κανει ομαδικη δυναμομετρηση με το club.

Σε ποιο δυναμομετρο θα το πας εσυ?

Link to comment
Share on other sites

εμαθα οτι στο νεο ρυσιο εχει δυναμομετρο,οποιος θελει να κανονισουμε μαζι να παμε κανενα προβλημα....... απλως δεν ξερω με τη δουλεια μου τι και πως, και αν θα προλαβω αυριο να παω,αλλιως μετα θα παει απο δευτερα.... ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο που θα παω για δυναμομετριση.... μεσαιο καζανι δεν εχω,εχω μονο το τελικο πισω, με το καλο,οταν το αλλαξω το τελικο να βαλω και μεσαιο???

Link to comment
Share on other sites

Για μενα αν θες να μην ακουγεσαι πολυ βαλε μεσαιο αλλα αν σου αρεσει να ακους το τουρμπισμα μην βαλεις εσυ αποφασιζεις εγω στη θεση σου δεν θα εβαζα. Αφου θα αλλαξεις τελικο γιατι δεν φτιαχνεις απο καταλυτη και πισω με σωληνα 63.5 και τελικο? Βαλε και καμια φωτο να δουμε το εργαλειο.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

πριν λιγη ωρα γυρισα απο το δυναμομετρο, επιτελους μου εφυγε ενα βαρος,τουλαχιστον ξερω τι οδηγαω.λοιπον το πασσατακι μου στο δυναμομετρο εγραψε 173 αλογα.......... μονο προγραμμα εχει πανω, θελει τελικο, φιλτρο, και ισως μια 63.5....... απο το Δ.Π μεχρι πισω, η' απο τον καταλυτη και μετα δεν ξερω ακομα. αν με φιλτρο,και 63.5 μετα τον καταλυτη και τελικο πισω φτασω τα 180 αλογα .... ειμαι καλλιμενος. υστερα βλεπουμε.... τι λετε!!!??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.