Jump to content
kire

Το Εργαλειο Εσπασε Το Διαφραγμα Απο Την Εξατμιση

Recommended Posts

Πολυ καλο το αποτελεσμα στον τροχο τα αλογα η στο στροφαλο ρωταω γιατι δεν κατεχω απο δυναμομετρα αν ειναι στον τροχο μιλαμε για 190+ στο στροφαλο δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

ουτε και καθετο,αλλα νομιζω οτι ειναι στο στροφαλο τα 173,ανεβασαα και δυο φωτο τα αποτελεσματα απο το δυναμομετρο αναλυτικα και στο στροφαλο και στο τροχο,

post-17062-1287429618,85_thumb.jpg

post-17062-1287429630,41_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ειναι στο στροφαλο γιατι μετα στον τροχο ποσα θα βγαζει 150 αφου 150 βγαζει απο το εργοστασιο επισης εχω ακουσει για revo που φτανει τα 190 ας μας το ξακαθαρισει καποιος παντως πηγαινε βαλε φιλτρο και εξατμιση για να ολοκληρωθει η βελτιωση του πρωτου σταδιου. βαλε και καμια φοτο να δουμε το εργαλειο.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι τα νουμερα για αυτοκινητο μονο με προγραμμα.

Λιγο που κοιταξα την δυναμομετρηση ειναι HP αρα στροφαλο και ΟΧΙ τροχο.Θα ελεγε whp αν ηταν τροχο.

Αν βαλεις μια εξατμιση ελευθερη,εναν καταλυτη και ενα φιλτρο μπορεις να δεις ταβανι 200.

Link to comment
Share on other sites

ξεκινωντας το δυναμομετρο η πρωτη του παρατηρηση ηταν, το βλεπω λιγο ζωηρο μου λεει,εχει προγραμμα επανω,λεω τι να σου πω απο το παιδι που το πηρα με ειπε οτι εχει, λεει, σιγουρα εχει..... τελιωνοντας εριξε μια ματια στην μηχανη και μου ειπε οτι ο καταλυτης θελει αλλαγη- διοτι βρισκεται πολυ κοντα στην τουρμπινα, φιλτρο θελει οπωσδηποτε, και τελικο πισω.......... αν βαλω αυτα ανετα μου λεει πιανεις τα 180 + αλογα, το μονο που με στεναχωρησε ητανε η σκαστρα, με λεει. αν αποφασισεις να βαλεις, τα βαλεις κλειστου τυπου και οχι ανοικτου και τα τσαβ-τσουβ, αν βαλεις ανοικτου τυπου θα εχεις προβληματα, ειναι ετσι η' οχι??? αν καποιος απο σας γνωριζει περισσοτερο το θεμα αυτο ας απαντισει, ευχαριστω εκ προτερον ..

Link to comment
Share on other sites

ξεκινωντας το δυναμομετρο η πρωτη του παρατηρηση ηταν, το βλεπω λιγο ζωηρο μου λεει,εχει προγραμμα επανω,λεω τι να σου πω απο το παιδι που το πηρα με ειπε οτι εχει, λεει, σιγουρα εχει..... τελιωνοντας εριξε μια ματια στην μηχανη και μου ειπε οτι ο καταλυτης θελει αλλαγη- διοτι βρισκεται πολυ κοντα στην τουρμπινα, φιλτρο θελει οπωσδηποτε, και τελικο πισω.......... αν βαλω αυτα ανετα μου λεει πιανεις τα 180 + αλογα, το μονο που με στεναχωρησε ητανε η σκαστρα, με λεει. αν αποφασισεις να βαλεις, τα βαλεις κλειστου τυπου και οχι ανοικτου και τα τσαβ-τσουβ, αν βαλεις ανοικτου τυπου θα εχεις προβληματα, ειναι ετσι η' οχι??? αν καποιος απο σας γνωριζει περισσοτερο το θεμα αυτο ας απαντισει, ευχαριστω εκ προτερον ..

Ο καταλυτης δεν ειναι οτι θελει αλλαγη επειδη ειναι κοντα στην τουρμπινα.Δεν εχει λογικη αυτο που σου λεει.

Το οτι εχει και προκαταλυτη και θα τον καταργησεις και θα βαλεις εναν καταλυτη μετα το dp ειναι αλλο θεμα και θα βοηθησει και στην αποδοση αυτο.

Σκαστρα αναγκαστικα κλειστου τυπου ωστε να δουλευει σωστα μιας και με την ανοιχτου δεν δουλευει σωστα και χανεις και αποδοση επισης.Την ειχα κι εγω ετσι παλια,αλλα εδω και χρονια εχω βαλει κλειστου τυπου.

Link to comment
Share on other sites

εκανα καποιες αλαγες στο αυτοκινιτο μου ,οπος φιλτρο αερα k/n στο κουτι, 63.5 μετα το καταλιτη μαζι με τελικο πισω, το προγραμα μετα απο αυτες αλαγες χριαζεται επαναριτμιση???

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ολοκληρωθηκε το σταδιο σχεδον μενει dp και καταλυτης το προγραμμα δεν θελει τιποτα ο ηχος αλλαξε καθολου ? επιμενω οτι θελω να βαλεις καμια φοτο να δουμε το εργαλειο μπρος πισω εννοειται.

Link to comment
Share on other sites

εκανα καποιες αλαγες στο αυτοκινιτο μου ,οπος φιλτρο αερα k/n στο κουτι, 63.5 μετα το καταλιτη μαζι με τελικο πισω, το προγραμα μετα απο αυτες αλαγες χριαζεται επαναριτμιση???

Καλοριζικες οι αλλαγες!!

Ο εγκεφαλος μετα απο καποια χιλιομετρα θα κανει adaptation για ο,τι χρειαζεται.

Οταν αλλαξεις dp ισως χρειαστει καποιο update ωστε να παρεις το 100%,αλλα αυτο θα πρεπει να το συζητησεις με τον προγραμματιστη σου,γιατι εξαρταται πως φτιαχνει ο καθενας το προγραμμα. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

το προγραμμα αν δεν εχεις τροπο να ρωτησεις τον προγουμενο ιδιοκτητη απο που το εβαλε και απο ποιο οικο ειναι θα σου ελεγα να το βγαλεις και να βαλεις αλλο...ναι μπορει να σε ικανοποιει τωρα το αμαξι ετσι οπως ειναι αλλα πρωτα απο ολα κοιτα λιγο τα μαγαζια που παιζουν..το δικο σου 1.8 τ πρεπει με προγραμμα να εισαι στα 190 αλογα στροφαλο οπωσδηποτε αλλιως αυτο που αποκαλεις προγραμμα ειναι μια πατατα και μιση...δεν αποκαλω σοβαρο προγραμμα τα 17 αλογα πανω ,τα ιδια χαλια ειχε και ο 20βτ του γιωργου που ειχα αγορασει απο εδω μελος στη γερμανια,μου ειχε πει προγραμμα και ηταν 168 αλογα...το 150 μοτερ 1.8τ 20βτ agu,το λοιπον αν θελεις να δεις ποσο πολυ καλα παει το αμαξι πρεπει οπωσδηποτε η να μαθεις που το εχει βαλει και νατου πεις φιλε δεν μπορει η ρεβο -overload-etuners-ολοι οι προγραμματιστες της ελλαδος ν ατο δινουν 190+ και εσυ να μου δινεις 17+κατι ...καταλαβες βγαλτο και βαλε ενα σωστο προγραμμα απο ενα αν μη τι αλλο εναν ανθρωπο που εσυ πλεον θα ξερεις και θα μιλας μαζι του,το τι εκανε ο προηγουμενος αστα βραστα..εσυ εχεις τωρα το αμαξι και ξεκινα το σωστα.ολα τα περιφερειακα ειναι και δευτερα σε αυτη την κατηγορια να σου πω εξαλλου ο επαναπρογραμματισμος ειναι δωρεαν για αλλαγη....σε οποιονκαι ναπας...αυτα απο μενα..ειχα το μοτερ σου και τα περασα αυτα τα σκατα.

σου βαζω για να σου αποδειξω οτι τα περασα αυτα τις δυναμομετρησεις ααα και ξεχασα να σοπω να μην εμπιστευσαι δυναμομετρα της γειτονιας αλλα τα επωνυμα μαχα μονο αυτα καλως η κακως εχουν τα πλησιεστερα νουμερα στο δρομο ειναι τα ποιο σφικτα και τα ποιο αληθινα εχω δυναμομτερηση απο τη TOYOTA RACING TEAM επι της πειραιως στην αθηνα με 186 αλογα οπου μετα πηγα στου αγγελιδη το μαχα στα σπατα καιι τοβγαλε 168 και αυτο γιατι με ολα τα 180 που ειχα τρεξει μα ολα μου φευγανε...για αυτο σου λεω μην εχεις εμπιστοσυνη σε τετοια δυναομετρα...εχω και μετα παραδειγμα νσ σου πω σε δυναμομεττρο στη πατρα το βγαλανε 241 και μετα στου αγγελιδη παλι 230 11 αλογα αερας... εκει εχει νομιζω στο ωραιοκατστρο η εξελιξη...μαγαζι με προγραμματα και απο οτι ακουω τοπ στα μερη σου....εκει να πας ααα και κατι αλλο ενας μαστορας να ασχολειται με το αυτοκινητο σου και οχι ολη η ελλαδα...τα περασα σου λεωω...

πρωτη ειχα 186 μουλαρια ..ετσι μουλεγανε σε δυναμομετρα ατης γειτονιας...

δευτερη 168 με προγραματαρα ετσι νομιζα....μαυρα χαλια

http://i223.photobuc...7109/dyno-1.jpg

aaa και δεν μπορω να δω τα αρχεια που ανεβασες κιρα επομενω παιρνω τη μαρτυρια του αλλου μελους ποτ αειδε μαλλον προλαβε και ειδε το 170 κατι στο στροφαλο

φιλικα προσεχε,εμας δεν μας τα λεγανε..

ασχετο στη πιστα κυκλοφορουν και τζιπακια???αρε γιωργω εσυ ησουν αγγελος μπροστα σε τουτο...αγγελουδι....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη η αναβαση τι αναρτηση φορας γιατι ειδα μια χαλαροτητα στις στροφες λες και ηταν ευθεια και βαλε και λιγο βενζινα μη μεινεις στη μεση του πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

οντως οσες φορες εβλεπα το βιντεο,το ιδιο πραγμα παρατηρησα και εγω,εβλεπα το εαυτο μου πολυ χαλαρα, λες και πηγαινω με 60κμ...δεν ξερω τι αναρτηση φοραει,ετσι το πηρα,παντος πρεπει να ειναι καλη,γιατι οντως εχει καλο κρατημα-σου δινει τη δυνατοτητα να χαλαρωσεις και ελευθερα να τον σκιζεις, να μπαινεις στις στροφες με χιλια,χορις πολυ-πολυ να σκεφτεσαι αν θα σε παρει η στροφη η' αν θα σε πεταξει εξω,ακομη και με πολλα χιλιομετρα στο κοντερ κουμαντερνεται πολυ ευκολα,το πας και το ετοιμαζεις γιατι στροφι οπος θελεις,δεν ξερο,λογο βαρος??? μιπος τα λαστικα??? ι αναρτισει??? τι να πο ..... σιγουρα ολα αυτα παιζουν καποιο ρολο για το αποτελεσμα αυτο... ειναι το τεταρτο αυτοκινητο που παιρνω και μενω πολυ ευχαριστημενος... καλα λενε οι γερμανοι wolksvagen-das auto.... :clapping:. ειναι και ο δρομος που δεν με αφηνει να το δωσω ετσι οπως θελω, διοτι ειναι ανοικτος και περναει αναμεσα απο χιλια κτηματα, απλος ειχα διαλεξει καλη μερα, κυριακη, με λιγοτερη κινηση, ομως και παλι δεν ξερεις σε ενα ανοικτο δρομο τι θα συναντησεις στην επομενη στροφη,οπως σε καποια φαση στο βιντεο συνανταω ενα τζιπ και το περναω με χιλια,επειδη τον πετυχα σε καλο σημειο,ειχα ορατοτητα. και παλι δεν μπορεις να χαλαρωσεις διοτι δεν ξερεις τι θα βρεις στην επομενη- κανενα κοπαδι προβατα να διασκιζει τον δρομο,και να μαζεψεις καμια δεκαρια, η' κανενας μπαρμπας με 4Χ4 να βγαινει απο κανενα δρομακι.... δεν ειμαστε για τετοια... μεσα στα ορια,το εδινα οσο με επιτρεποτανε ο δρομος και η κατασταση,το ευχαριστηθηκα παρα πολυ,και γι'αυτο το εβαλα..... λοιπον, το βιντεο αυτο ειναι γραμμενο πριν περιπου 4 μηνες,ηταν η εποχη,που ειχα βαλει μουφα εξατμιση,επισης και με την εξατμισι αυτη εκανα το δυναμομετρο, και μαμα φιλτρο αερα.... που να γραψει το καημενο-πνιγμενο τελιως ητανε.... υστερα απο καμια βδομαδα μετα το βιντεο χαλαει η εξατμιση-εσπασε το διαφραγμα απο το ζορι, εναμιση μηνα κρατησε.. παω και την αλλαζω,βαζω μετα το καταλυτη 63.5 μεχρι πισω με τελικο χειροποιητο ολο μαζι κομπλε,βαζω και φιλτρο αερα πανελ στο κουτι... αλλαξε το αυτοκινητο, το ενιωθα απο το γκαζι και το ανοιγμα,διαφορετικο θορυβο... αλλο αμαξι... δεν αμφιβαλω για το προγραμμα που μου λες, ισως να φταιει και αυτο, μπορει να ειναι μουφα, ετσι το πηρα τα αμαξι δεν ξερω τι προγραμμα φοραει και δεν το εχω ψαξει-λογο δουλειας και χρονου, απλος σκεφτομαι και το δον-πιπε, θελω να το συμαζεψω και μετα να το ξανα παω για δυναμομετρηση..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.