Jump to content
mulder85

Bilstein B6 Sport Vs Sprint?

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα παίδες,

χαιρετώ κι εγω ως junior member του forum με το πρώτο μου post.

Μετά απο σχέδον 90000χλμ με το πολακι μου (9Ν) νομίζω πως ήρθε η ώρα να αλλάξω τις αναρτήσεις μου.Δεν θα αλλάξω ελατήριο γιατι εκτος του οτι δεν ενδιαφέρομαι για χαμήλωμα,διάβασα οτι με βάση τα χιλιομετρα που εχει κανει δεν ειναι επιτακτική ανάγκη η αλλαγή τους.Τέλος πάντων μετα απο διάβασμα σε πολλα χιλιοειπωμένα πραγματα εδω μέσα και εμπειρία απο φίλο μου που τα έβαλε στο Α4 του και το αμάξι έγινε τρένο (μιλάμε για απίστετυο κόλλημα και πάτημα στο δρόμο), κατέληξα στα Bilstein B6.Όμως έχω 2 απορίες

1) Υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξυ της B6 Sprint και Sport και που ακριβώς???Είναι κάποια απο τις 2 πιο μαλακή;

2)Επειδη το ενδιαφέρον για την άνεση στο ταξίδι συνεχίζει να με προβήματίζει, θα σκληρύνει υπερβολικά το αμάξι;Θα νιώθω δηλαδή όλα τα τραντάγματα και τους κραδασμούς;

Συγνώμη αν είναι λάθος αυτα που ρωτάω, απλα και στα μηχανολογικα είμαι σχετικά αρχάριος.... :thumbsup:

Posted (edited)

Η διαφορά των 2 (sprint και sport) έγκειται στο εξής:

Η sport είναι για χρήση με τα "μαμά" ελατήρια ενώ η sprint για χρήση με ελατήρια χαμηλώματος. Οπότε διαλέγεις και παίρνεις :thumbsup:

Επίσης όσον αφορά τη σκληρότητα η sport θα κάνει το αμάξι σου πολύ καλύτερο στις στροφές χωρίς να χάσεις πολύ σε άνεση. Η sprint αναλόγως τι ελατήρια θα χρησιμοποιήσεις, από πολύ καλά κρατήματα μέχρι τραίνο! :thumbsup:

Edited by midkin
Posted

Ευχαριστω!!!

Μάλλον για τα Sport με βλέπω....να κρατήσω λίγο άνεση για όταν δε θα είμαι μόνος μου! :thumbsup:

Πρέπει να τα ζητήσω ακριβώς για το μοντέλο που έχω,σωστα; Ή μήπως βγαίνουν σε generic έκδοση;

Posted (edited)

Ευχαριστω!!!

Μάλλον για τα Sport με βλέπω....να κρατήσω λίγο άνεση για όταν δε θα είμαι μόνος μου!  :thumbsup:

Πρέπει να τα ζητήσω ακριβώς για το μοντέλο που έχω,σωστα; Ή μήπως βγαίνουν σε generic έκδοση;

Υπάρχουν πολλές εκδόσεις αναλόγως του αμαξιού. Θα ζητήσεις το συγκεκριμένο μοντέλο για το δικό σου αμάξι!

Πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα τα sprint με ελατήρια χαμηλώματος 1.5cm(π.χ. eibach) που δεν είναι καθόλου υπερβολικό! Πάρε τα sport μόνο σε περίπτωση που η ως τώρα συμπεριφορά του αμαξιού σε ικανοποιούσε και θέλεις το κάτι παραπάνω!

Υ.Γ. Πάντως αν είσαι Αθήνα μπορώ να σου τα βρω όλα σε πολύ καλές τιμές(έχω κονέ). Πες μου τι τιμές τα βρίσκεις και θα σου πω και σε τι τιμές τα βρίσκω εγώ :thumbsup:

Edited by midkin
Posted

Ο συνδιασμός που λές μου ακούγεται πολύ καλός!Αλλα ελλείψει και ρευστού σκεφτομαι να βάλω τα ελατήρια μαζι με την αλλάγη ζάντας και άλλων....αλλά αυτο στην επόμενη αλλαγη ανάρτησης και πιο sport ελάστικού!Thanks για τις προτάσεις και την βοήθεια πάντως...

Posted

Επομενη αλλαγη αναρτησης????Δεν ειναι καποιο συμβατικο αμορτισερ που χρηζει αλλαγη καθε 40000-50000-60000 km!!!Ισως οταν το πουλησεις μετα απο πολλα Km η αναρτηση σου να ειναι ακομη πολυ ικανοποιητικη!

Προσωπικα πιστευω οτι με ενα ελατηριο ελαφρως χαμηλωτερο οπως ειπε και ο midkin και με την καταλληλη σκληροτητα να μην εχεις κανενα προβλημα!το eibach το μαυρο ειναι πολυ ανετο για sport ελατηριο!

Posted

Midkin ενας γνωστος με συνεργείο που έχς μου δίνει τα Sport με 500 περασμένα,έχεις κατι καλύτερο;Δεν είμαι στην Αθηνα αλλα κατεβαίνω συχνα....

Τάσο ξέρουμε τιμούλα για τα μαύρα τα Eibach?

Posted (edited)

Midkin ενας γνωστος με συνεργείο που έχς μου δίνει τα Sport με 500 περασμένα,έχεις κατι καλύτερο;Δεν είμαι στην Αθηνα αλλα κατεβαίνω συχνα....

Τάσο ξέρουμε τιμούλα για τα μαύρα τα Eibach?

για τα 1.5 νομίζω πως μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα sport...

τουλάχιστον εγώ αυτό που βρήκα είναι ότι για τους 1.5 πόντους (μόνο πίσω) που είναι από μαμά χαμηλότερο το πολάκι μου...και γενικά για μαμα sport ελατήρια βάζεις τα b6

η ένσταση μου... είναι μήπως δεν πετύχει ο συνδυασμός β8 με χαμήλωμα<3 πόντων και τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο ικανοποιητικά... μιάς και τα β8 είναι σχεδιασμένα για μεγαλύτερα χαμηλώματα από 1.5 πόντους...

ρίξε και μία ματιά εδώ που από το FAQ της bilstein...

Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?

Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.

Edited by Πάρης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.