lef0ss Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 paidia kalhspera eimai neos odhgos k 8elw thn voi8eia sas!! exw ena golf 1.6 fsi kai prin kati meres tou allaksa ta fwta! mou esvhse se mia apotomh anhfora gt den eixe fora. to evala mprosta k to anevasa me 2a!! kati murise entona san kameno plastiko.. ksemurise meta apo kana 2 wres pou to afhsa parkarismeno. twra teleutaia mou murizei kati se poli ligotero va8mo alla xwris na zoristei to amaksi! kamia idea? uparxei 8ema me ton sumplekth? an nai ton allazoume ton sumplekth k poso exei? akomi mia aporia o 8ermainomenoi ka8reftes apo pou anavoun k svhnoun? (exw germaniko vivlio k den mporw na ta vrw) euxaristw ek twn proterwn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Θα ελεγα οτι εφαγες δισκο/πλατο αλλα δεν θα μυριζε για 2 ωρες... Τους θερμενομενους τους βαζεις εκει που αλλαζεις αριστερο/δεξι καθρεφτη αυτο το γυρνας προς τα πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 17, 2010 Author Report Share Posted October 17, 2010 Θα ελεγα οτι εφαγες δισκο/πλατο αλλα δεν θα μυριζε για 2 ωρες... Τους θερμενομενους τους βαζεις εκει που αλλαζεις αριστερο/δεξι καθρεφτη αυτο το γυρνας προς τα πανω. file m s euxaristw katarxas pou mou apanthses!! den to grapsa swsta prin.. kanena 10lepto emeina ekei otan to parkara k murize polu entona .. phga na to ksanaparw meta apo 2 wres k htan mia xara. poso kanei autos o diskos/plato diladi? gi auto murizei twra k xwris zorisma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 γτ το ανεβασες με 2α δεν καταλαβα εγω....???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 17, 2010 Author Report Share Posted October 17, 2010 γτ το ανεβασες με 2α δεν καταλαβα εγω....???? oute egw katalaba....apo blakeia mou megali!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Γραψε ποιο μοντελο εχεις και οταν θα το δει ο "ειδικος" θα σου πει ποσο παει το δισκο/πλατο. Αν και μπορει να μην ειναι αυτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 paidia kalhspera eimai neos odhgos k 8elw thn voi8eia sas!! Από το συμπλεκτάρισμα σου μύρισε, μην ανησυχείς. Ως νέος οδηγός δικαιολογείσαι. Αν σου μυρίζει συνέχεια, ακόμα και σε ευθεία, τότε εξακολουθείς να το κάνεις λάθος, βάλε έναν έμπειρο οδηγό σαν συνοδηγό και πήγαινέ τον μια βόλτα να σου πει τι κάνεις λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 17, 2010 Author Report Share Posted October 17, 2010 golf 1.6 fsi 2006 Από το συμπλεκτάρισμα σου μύρισε, μην ανησυχείς. Ως νέος οδηγός δικαιολογείσαι. Αν σου μυρίζει συνέχεια, ακόμα και σε ευθεία, τότε εξακολουθείς να το κάνεις λάθος, βάλε έναν έμπειρο οδηγό σαν συνοδηγό και πήγαινέ τον μια βόλτα να σου πει τι κάνεις λάθος. dld ean einai o simplektis xreiazetai allagi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Αν δεν χάλασε όχι. Και για να σε προλάβω, με μία φορά που μύρισε δεν έγινε και τίποτα. Για να δεις αν έχει πρόβλημα από προηγούμενη χρήση (φαντάζομαι 1.6fsi τα έχει τα χρονάκια του), σταματημένος, βάλε τετάρτη, πάτα γκάζι και άσε σιγά σιγά το συμπλέκτη έχοντας πρώτα τραβήξει χειρόφρενο. Θα πρέπει να σου σβήσει ο κινητήρας χωρίς να ανεβάσει ιδιαίτερα στροφές. Αν δεις ότι δεν σβήνει, αλλάζεις συμπλέκτη. Υπολόγισε 250-300¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 golf 1.6 fsi 2006 dld ean einai o simplektis xreiazetai allagi??? Φιλε μου καταρχην γραφε με ελληνικα και οχι με greeklish.Ειναι κανονας του φορουμ. Με τον συμπλεκτη σου δεν εχεις κανενα προβλημα λογικα.Απλα τον ζορισες και μυρισε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 lefo καλως μας βρηκες κ καλη τυχη με το προβλημα σου 1 παρακληση γραφε με ελληνικους χαρακτηρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 και γω πιστευω οτι απλα πηρε λιγο ο συμπλεκτης.δεν παθαινουν τοσο ευκολα ζημια με μια φορα τετοιου λαθους χειρισμου.αντεχουν πολυ υψηλες θερμοκρασιες.αν ειχες ουσιαστικο προβλημα θα σου κολλαγε ο συμπλεκτης οταν τον πατας καθε φορα και ενδεχομενως να εμενε και εντελως κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 και γω πιστευω οτι απλα πηρε λιγο ο συμπλεκτης.δεν παθαινουν τοσο ευκολα ζημια με μια φορα τετοιου λαθους χειρισμου.αντεχουν πολυ υψηλες θερμοκρασιες.αν ειχες ουσιαστικο προβλημα θα σου κολλαγε ο συμπλεκτης οταν τον πατας καθε φορα και ενδεχομενως να εμενε και εντελως κατω. παραθετο το δικο μου προιν προβλημα! αν βλέπεις έντονη θερμοκρασία στον μπροστά αριστερό θολό! καθώς και στις άκρες των εμπρός φώτων! να πας για έλεγχο συμπλέκτη!απο εκεί περνει "αερα" το σασμαν(αφου ειναι διπλα ακριβός απο τον αριστερό θολό)! καθώς μπορεί να έχει στραβώσει-στραβοκουμποσει το δισκο-πλατο με αποτέλεσμά κάποιο χτένι να πιέζει ελαφρά τον δίσκο και να προκαλεί υπερθέρμανσή και στην συνέχεια καταστροφή! εξ ου και η πλαστικουρα που λες! οφείλετε στο οτι τα αμάξια μετά του 2001 έχουν συμπλέκτη χωρίς αμίαντο ο οποίος βοηθάει στο να μην υπερθερμαίνετε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 οκ παιδια σας ευχαριστω πολυ κ συγγνωμη για τον τροπο γραφης μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 παιδιά καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε να μου πείτε πόσο θα μου πάρουν για έναν έλεγχο για τον συμπλέκτη? σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 αν πας στην ABT δεν θα σου παρουν τιποτα. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=184399&cid=12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 O μοναδικος τροπος να σου κανουν "επι της ουσιας" ελεγχο ειναι να κατεβασουν σασμαν. Δεν ξερω αν εχεις υποψη σου την διαδικασια, στην ουσια σου λυνουν το μισο μοτερ και βλεπουν τον δισκο αν εχει "αρπαξει" στην επιφανεια του και το πλατω αν εχει σπασει κανενα χτενι. Σιγουρα θα σου πουν οτι εχει "αρπαξει" και θα σε βαλουν αν το αλλαξεις ετσι κι αλλιως (ακομη και αν δεν χρειαζεται). Υπαρχουν καποιοι τροποι να καταλαβεις οτι ο συμπλεκτης τα 'παιξε α) Σκληροτητα του πεταλ. Οταν εχει ερθει στο τελος του , τα χτενια του πλατω "ανοιγουν" και σκληραινει η αισθηση του πεταλ. Αυτο λεγεται "ατσαλωμα" του συμπλεκτη. β)Επισης πατωντας το πεταλ προς τα κατω ,αλλα και στην επαναφορα, ΔΕΝ θα πρεπει να νιωθεις αναταραξεις σαν να σκαλωνει καπου η ντιζα απο μεσα. γ)Συμπλεξη με υψηλη σχεση στο κιβωτιο και το χειροφρενο σηκωμενο. Αν σβησει εισαι οκ...αν δεν σβυσει αμεσως (η καθολου) και ακους το μοτερ να ψυχοραγει , σημαινει οτι ηρθε το τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lef0ss Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 O μοναδικος τροπος να σου κανουν "επι της ουσιας" ελεγχο ειναι να κατεβασουν σασμαν. Δεν ξερω αν εχεις υποψη σου την διαδικασια, στην ουσια σου λυνουν το μισο μοτερ και βλεπουν τον δισκο αν εχει "αρπαξει" στην επιφανεια του και το πλατω αν εχει σπασει κανενα χτενι. Σιγουρα θα σου πουν οτι εχει "αρπαξει" και θα σε βαλουν αν το αλλαξεις ετσι κι αλλιως (ακομη και αν δεν χρειαζεται). Υπαρχουν καποιοι τροποι να καταλαβεις οτι ο συμπλεκτης τα 'παιξε α) Σκληροτητα του πεταλ. Οταν εχει ερθει στο τελος του , τα χτενια του πλατω "ανοιγουν" και σκληραινει η αισθηση του πεταλ. Αυτο λεγεται "ατσαλωμα" του συμπλεκτη. β)Επισης πατωντας το πεταλ προς τα κατω ,αλλα και στην επαναφορα, ΔΕΝ θα πρεπει να νιωθεις αναταραξεις σαν να σκαλωνει καπου η ντιζα απο μεσα. γ)Συμπλεξη με υψηλη σχεση στο κιβωτιο και το χειροφρενο σηκωμενο. Αν σβησει εισαι οκ...αν δεν σβυσει αμεσως (η καθολου) και ακους το μοτερ να ψυχοραγει , σημαινει οτι ηρθε το τελος. ευτυχώς όλα αυτά δεν τα χω που λες φίλε μου.. Ουτε σκληρο το πεντάλ όλα καλά όπως όταν το πήρα(μεταχειρισμένο-2ο χερι-το χω 10 μηνες) .. σήμερα κιόλας έβαλα 6η αντί για πατητή 1η για οπισ8εν, συνηθισμένος απο 2ο αμάξι που υπάρχει στην οικογένεια, κ μου σβησε κατευ8ειαν. απλως σήμερα ήμουν κανένα μισαωρο μέσα στην κινηση με 1η-2η και το αμαξι εχει αυτη τη μυρωδιά δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου. ζω και σε πόλη που υπάρχουν ανηφορες και κατηφόρες σε μεγάλο βα8μο.κ θέλω να κάνω έναν ελεγχο αλλα οι περισσότεροι μου είπαν ότι κ εσυ πως και να μην θέλει αλλαγη θα το αλλαξουν διχως λόγο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 ευτυχώς όλα αυτά δεν τα χω που λες φίλε μου.. Ουτε σκληρο το πεντάλ όλα καλά όπως όταν το πήρα(μεταχειρισμένο-2ο χερι-το χω 10 μηνες) .. σήμερα κιόλας έβαλα 6η αντί για πατητή 1η για οπισ8εν, συνηθισμένος απο 2ο αμάξι που υπάρχει στην οικογένεια, κ μου σβησε κατευ8ειαν. απλως σήμερα ήμουν κανένα μισαωρο μέσα στην κινηση με 1η-2η και το αμαξι εχει αυτη τη μυρωδιά δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου. ζω και σε πόλη που υπάρχουν ανηφορες και κατηφόρες σε μεγάλο βα8μο.κ θέλω να κάνω έναν ελεγχο αλλα οι περισσότεροι μου είπαν ότι κ εσυ πως και να μην θέλει αλλαγη θα το αλλαξουν διχως λόγο! Εφοσον το 'αναψες' μια φορα αυτη η μυρωδια θα σε ακολουθει παντα οταν χρησιμοποιεις πολυ τον συμπλεκτη. Συνηθισε το και αν δεν πατινιαρει δεν θα εχεις προβλημα. Παντως ειναι αρκετα αδυναμα τα υλικα τριβης τους και αυτος ηταν ο λογος που αλλαξα το δικο μου και πηρα ενα με dsg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Εφοσον το 'αναψες' μια φορα αυτη η μυρωδια θα σε ακολουθει παντα οταν χρησιμοποιεις πολυ τον συμπλεκτη. Συνηθισε το και αν δεν πατινιαρει δεν θα εχεις προβλημα. Παντως ειναι αρκετα αδυναμα τα υλικα τριβης τους και αυτος ηταν ο λογος που αλλαξα το δικο μου και πηρα ενα με dsg. Λάθος. Δεν ισχύει αυτό που λες. Του παιδιού του μυρίζει γιατί είναι νέος οδηγός και κατά 99.999999999% χρησιμοποιεί λάθος τον συμπλέκτη συνέχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) Λάθος. Δεν ισχύει αυτό που λες. Του παιδιού του μυρίζει γιατί είναι νέος οδηγός και κατά 99.999999999% χρησιμοποιεί λάθος τον συμπλέκτη συνέχεια. Λάθος φίλε μου! Το σωστό είναι αυτό που λέει ο KIRRA! Και θα συμπληρώσω ότι απο τα υλικά του συμπλέκτη λείπει το πυρήτιο το οποίο είχε μεγαλύτερη αντοχή σε θερμοκρασία! Στη θέση του έβαλαν πλαστικό-οικολογικό υλικό το οποίο δεν αντέχει σε ψηλές θερμοκρασίες! Edited October 21, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Αν ισχύει αυτό που λέτε σημαίνει ότι οι δίσκοι που χρησιμοποιεί η Φαουβέ είναι μιας χρήσης πράγμα που δεν ισχύει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) Όταν πληρώσει την 1η 300αρού ή όταν μπει κάποιος μαζί του και δει και του υποδείξει τι κάνει λάθος. Μέλος από εδώ μου παραπονιόταν ότι οι δίσκοι της φαουβέ είναι γτπ και πως στις 60.000χλμ άλλαζε τον 3ο δίσκο. Θορυβήθηκα γιατί είχα 30.000 χλμ και λέω αμάν τι με περιμένει. Όταν βρέθηκα συνοδηγός του εν λόγω τράβαγα τα βυζόμπαλά μου με το πως χρησιμοποιούσε το συμπλέκτη. Δεν είπα τπτ γιατί δεν είχε και πολύ νόημα. Long Story Short, το polo μου πουλήθηκε με 110.000 χλμ και ο δίσκος, μετά από έλεγχο μηχανικού του αγοραστή, ήταν άψογος ενώ δεν είχε αλλαχτεί ποτέ. Edited October 21, 2010 by insigner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Ελπιζω ο φιλος να μην κανει το λαθος που κανουν αρκετοι νεοι οδηγοι να μην παιρνουν το ποδι τους απο τον συμπλεκτη μετα την χρηση του και να το αφηνουν ακουμπισμενο πανω του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Λάθος. Δεν ισχύει αυτό που λες. Του παιδιού του μυρίζει γιατί είναι νέος οδηγός και κατά 99.999999999% χρησιμοποιεί λάθος τον συμπλέκτη συνέχεια. Eγω δηλαδη που ειχα ενα Corrado (απο καινουργιο) για 10 χρονια, το εδωσα με 180000 χλμ και δεν ειχα αλλαξει δισκο (ειχε μονο σκληρυνει) ημουν καλος οδηγος? (αυτο ισχυει και για το Corsa του 2001 που ειχα συγχρονως για 2 χρονια), ενω για τα μετεπειτα Hyundai Matrix/Opel Vectra 1.8 2003/Golf tsi 1.4 2007, που μου 'αρπαζαν' οι συμπλεκτες δεν ημουν??? Και πλησιαζω πλεον και τα 50. Το δε Matrix αλλαξε 2 φορες συμπλεκτη μεσα στην εγγυηση αλλα το προβλημα παρεμεινε και μετα σου πετανε τον 'οικολογικο' χαρακτηρα των υλικων τριβης (το εδωσα πανω στον χρονο), οπως εγινε και με το Vectra οπου ναι μεν δεν αλλαχτηκε παροτι μυριζε απο τα πρωτα 2 χιλ χιλιομετρα και δεν μπορουσε να ανεβει ενα πεζοδρομιακι χωρις να μυρισει η να πατινιαρει (μαλιστα μου εκαναν και επιδειξη σε μια ανηφορα θελωντας να μου δειξουν πως πρεπει να οδηγω γιατι φαινεται οτι ειχα 'βαρυ' ποδι γι'αυτους και τα εκαναν θαλασσα καθοτι βρωμησανε τον τοπο απο το πατινιαρισμα και αναμμα, αλλα αυτο το κρατησα και ετσι για 3 χρονια γιατι δεν με επαιρνε παλι στον χρονο πανω για καινουργιο), αλλα το ιδιο συνεβαινε και με το Γκολφ, παροτι πιστευα οτι λογω προιστοριας με το Corrado δεν θα ειχα, εκει ομως στον χρονο πανω ειχα την ευκαιρια να το αλλαξω με ενα με dsg και ετσι ησυχασα. Ο ta6ape το εξηγει και τεχνικα για οσους θελουν να το καταλαβουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...