Jump to content
Panosz

Ενδειξη Θερμοκρασίας Λαδιου Στο Καντραν ?

Recommended Posts

Το νερό ζεσταίνεται πιο γρήγορα απο το λάδι, και λόγο της σύστασής του αλλά και λόγο τριβής στην οποία υπόκειται!

Φυσικα ...γι΄αυτο και εκανα αυτο το σχολιο. Το θεμα ειναι πως γινεται τα group vag τα οποια κατακορον χρησημοποιουν τουρμπινες , δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου αλλα μονο νερου.

Εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει πως όταν το νερό πάει 90C, η θερμοκρασία του λαδιού είναι κοντά στους 50C. Οπότε θα ήταν καλό να περιμένεις άλλα 5 λεπτάκια κατά τα οποία θα αρχίζεις να ανεβάζεις σιγά σιγά τις στροφές...Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα το προσέχεις το αμάξι, ανταποκρίνεται και αυτό. Εγώ π.χ. που προσέχω τέτοιες λεπτομέρειες άλλαξα τουρμπίνα στα 9.000 km!!! sillyhorse1rb5.gif

Οχι φιλε...5 λεπτα ΔΕΝ ειναι αρκετα. Για να σου δωσω να καταλαβεις , τις "δροσερες μερες του χειμωνα" (οχι τις κρυες!!) ξεκιναω απο Πειραια με ΒΜW 335 (3λιτρο διτουρμπινο) προς Αεροδρομιο. Σε 5 λεπτα (2-3 φαναρια) το νερο εχει πιασει θερμοκρασια 80-90. Για να πιασει το λαδι 90 βαθμους (οπου εχω ορισει οτι εκει ειναι η θερμοκρασια που ξεκιναω να οδηγω κανονικα το αυτοκινητο) εχω φτασει μεχρι τα διοδια της αττικης οδου , εχω μπει αττικη οδο , και θερμοκρασια επιτυγχανω εκει κοντα στο MALL (χωρις κινηση..μιλαμε για χαλαρη πορεια με χαμηλες στροφες offboost).

Aπ'οτι καταλαβαινεις τελικα δεν χρειαζεται 5 λεπτακια, αλλα αρκετη ωρα (και σκεψου οτι το ΒΜW ειναι 3λιτρο οποτε σηκωνει ευκολοτερα θερμποκρασια). Δεν ξερω απο group vag μοτερ αλλα αν το φαινομενο αλλαγης τουρμινων ειναι συχνο στα μοτερ αυτα , δεν φταινε οι τουρμπινες αλλα το γεγονος οτι δεν εξηγουν στον κοσμο ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ αυτου.

Εγω βασικα, εχω προβλημα με το μικρο TSI να καταλαβω ποση ωρα θελει για να το οδηγησω κανονικα και αφοβα.

Edited by Panosz
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα ...γιατι και εκανα αυτο το σχολιο. Το θεμα ειναι πως γινεται τα group vag τα οποια κατακορον χρησημοποιουν τουρμπινες , δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου αλλα μονο νερου.

Οχι φιλε...5 λεπτα ΔΕΝ ειναι αρκετα. Για να σου δωσω να καταλαβεις , τις "δροσερες μερες του χειμωνα" (οχι τις κρυες!!) ξεκιναω απο Πειραια με ΒΜW 335 (3λιτρο διτουρμπινο) προς Αεροδρομιο. Σε 5 λεπτα (2-3 φαναρια) το νερο εχει πιασει θερμοκρασια 80-90. Για να πιασει το λαδι 90 βαθμους (οπου εχω ορισει οτι εκει ειναι η θερμοκρασια που ξεκιναω να οδηγω κανονικα το αυτοκινητο) εχω φτασει μεχρι τα διοδια της αττικης οδου , εχω μπει αττικη οδο , και θερμοκρασια επιτυγχανω εκει κοντα στο MALL (χωρις κινηση..μιλαμε για χαλαρη πορεια με χαμηλες στροφες offboost).

Aπ'οτι καταλαβαινεις τελικα δεν χρειαζεται 5 λεπτακια, αλλα αρκετη ωρα (και σκεψου οτι το ΒΜW ειναι 3λιτρο οποτε σηκωνει ευκολοτερα θερμποκρασια). Δεν ξερω απο group vag μοτερ αλλα αν το φαινομενο αλλαγης τουρμινων ειναι συχνο στα μοτερ αυτα , δεν φταινε οι τουρμπινες αλλα το γεγονος οτι δεν εξηγουν στον κοσμο ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ αυτου.

Εγω βασικα, εχω προβλημα με το μικρο TSI να καταλαβω ποση ωρα θελει για να το οδηγησω κανονικα και αφοβα.

Καλησπέρα ,

Για το πρώτο κομμάτι έχω μια ένσταση γιατί αν τα λέω σωστά, αυτό εξαρτάται στον εξοπλισμό που θα βάλεις στην παραγγελία (βλ. οθόνη στο καντράν).

Για το δεύτερο κομμάτι θα συμφωνήσω γιατί και σε μένα έτσι έλεγαν αλλά όταν μια μέρα πρωί(8.30) πήρα το αμάξι και είχα τον νου μου στο να κοιτάω την θερμοκρασία νερού είχα κοντέψει να φτάσω στον προορισμό μου (περίπου 15χλμ απόσταση) ... άρα τα 15χλμ δεν είναι 5 λεπτά αλλά κανένα 15-20 λεπτό .... αυτά από προσωπική εμπειρία .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

Για το πρώτο κομμάτι έχω μια ένσταση γιατί αν τα λέω σωστά, αυτό εξαρτάται στον εξοπλισμό που θα βάλεις στην παραγγελία (βλ. οθόνη στο καντράν)

Ναι φιλε Speedy, αλλα δεν ειμαστε ολοι υποχρεωμενοι να εχουμε την οθονη αυτη...και αφου μας πουλανε τουρμπομοτερ , θα πρεπει να τα εχουν απο τον στανταρ εξοπλισμο , ενημερωμενα με εργαλεια/ενδειξεις που θα μας επιτρεπουν την σωστη παρακολουθηση της λειτουργιας & συντηρησης του αυτοκινητου.

Τες πα...βλεπω οτι θα πρεπει να βαλω οργανακι (μην γελατε...μπορει να εχω το 1.2 αλλα ειμαι ψειρας με τα αμαξια μου, θελω να ειναι σε τελεια κατασταση). Εχετε καμια ιδεα ωστε να μην καγκουρεψω το εσωτερικο? Μηπως με Vagcom μπορει να ξεκλειδωθει και να μου το βγαζει στην οθονη?

Αυτα...

(ολο ερωτησεις ειμαι , εεε??)

Παιδια , ξερει να απαντησει κανεις το παρακατω για την θερμοκρασια λαδιου?

Μηπως με Vagcom μπορει να ξεκλειδωθει και να μου το βγαζει στην οθονη του καντραν?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ναι βαση ρυπων...ειδα το χαρτακι μου και εγραφε 84 ευρω!!! Τι ωραια!!!

Παιδια , ξερει να απαντησει κανεις το παρακατω για την θερμοκρασια λαδιου?

δεν νομίζω να γίνεται ... είναι θέμα καντράν ... εάν αλλάξεις καντράν μάλλον θα γίνεται ... αλλά στου κουτιού αμάξι δεν θα το ξήλωνα ούτε με σφαίρες !

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω να γίνεται ... είναι θέμα καντράν ... εάν αλλάξεις καντράν μάλλον θα γίνεται ... αλλά στου κουτιού αμάξι δεν θα το ξήλωνα ούτε με σφαίρες !

Και καντραν να αλλαξει παλι δεν θα γινεται.Ειναι θεμα εγγεφαλου :D

Link to comment
Share on other sites

Και καντραν να αλλαξει παλι δεν θα γινεται.Ειναι θεμα εγγεφαλου :D

εγκεφάλου άνεσης να υποθέσω ?

οπότε με εγκέφαλο + καντραν ειναι οκ ?

Link to comment
Share on other sites

επειδη με μπριζοσατε εκανα μια δοκιμη σημερα ;)

λοιπον... οταν η 8ερμοκρασια νερου εφτασε 90 του λαδιου ηταν στους 50

για να παει του λαδιου στους 85 χρειαστηκε 11 λεπτα, οποτε τα 5 που αναφερθηκαν πιο πριν πανω-κατω μεσα ειναι

αυτος ο χρονος χρειαστηκε με αλλαγες το πολυ στις 2000 στροφες κ χαμηλες ταχυτητες

οποτε πιστευω αν περιμενεις 10-12 λεπτα εισαι ενταξει να αρχιζεις να πατας κ μετα το boost ;)

αυτα σε 2λιτρο

Link to comment
Share on other sites

επειδη με μπριζοσατε εκανα μια δοκιμη σημερα ;)

λοιπον... οταν η 8ερμοκρασια νερου εφτασε 90 του λαδιου ηταν στους 50

για να παει του λαδιου στους 85 χρειαστηκε 11 λεπτα, οποτε τα 5 που αναφερθηκαν πιο πριν πανω-κατω μεσα ειναι

αυτος ο χρονος χρειαστηκε με αλλαγες το πολυ στις 2000 στροφες κ χαμηλες ταχυτητες

οποτε πιστευω αν περιμενεις 10-12 λεπτα εισαι ενταξει να αρχιζεις να πατας κ μετα το boost ;)

αυτα σε 2λιτρο

Δηλαδη τι εκανες ρε θηριο?? Βγηκες βολτα με τα χρονομετρα και τους θερμοστατες για να μετρησεις?? χαχαχα

Πολυ κατατοπιστικο παντως...ευχαριστω. Δεν ξερω αν επειδη εισαι διλιτρος (συγνωμη...ποσους κυλινδρους εχει το 2λιτρο golf??) εχει αλλαγη ο χρονος σε σχεση με τα δικα μας.

Edited by Panosz
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τι εκανες ρε θηριο?? Βγηκες βολτα με τα χρονομετρα και τους θερμοστατες για να μετρησεις?? χαχαχα

Πολυ κατατοπιστικο παντως...ευχαριστω. Δεν ξερω αν επειδη εισαι διλιτρος (συγνωμη...ποσους κυλινδρους εχει το 2λιτρο golf??) εχει αλλαγη ο χρονος σε σχεση με τα δικα μας.

4κυλ ειναι κ μενα αλλα απο οτι λεει ο dimake ιδιο χρονο μπορεις να υπολογιζεις κ εσυ εφοσον εσενα δεν σου δειχνει θερμοκρασια λαδιου.

οπως γυρναγα απο την δουλεια το μετρησα, αν εχεις επιλογη να σου δειχνει θερμοκρασια λαδιου στο MFD ειναι πολυ ευκολο ;)

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα πως με αναβαθμιση λογισμικου, εχει τη δυνατοτητα η οθονη να δειχνει θερ/σια λαδιου!!!

Θυμηθηκα και κατι αλλο.. Το κλιματρονικ, εχει συνδιασμους κουμπιων που σου δειχνουν διαφορα πραγματα στην οθονη του ραδιοφωνου.. Ταχυτητα οχηματος, θερ/σια λαδιων και και και.. Μονο πιεση του τουρμπο δεν δειχνει(η δεν εχουμε βρει ακομα πως την δειχνει)..

Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513

Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται....

Και τωρα θα μου πεις.. Θα καθομαι εγω να παταω κουμπακια καθε μερα? Αν δεν ενεργοποιησεις το κλιμα, οι ενδειξεις θα φαινονται καθε μερα πανω αριστερα και δεξια..!!

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα πως με αναβαθμιση λογισμικου, εχει τη δυνατοτητα η οθονη να δειχνει θερ/σια λαδιου!!!

Θυμηθηκα και κατι αλλο.. Το κλιματρονικ, εχει συνδιασμους κουμπιων που σου δειχνουν διαφορα πραγματα στην οθονη του ραδιοφωνου.. Ταχυτητα οχηματος, θερ/σια λαδιων και και και.. Μονο πιεση του τουρμπο δεν δειχνει(η δεν εχουμε βρει ακομα πως την δειχνει)..

Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513

Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται....

Και τωρα θα μου πεις.. Θα καθομαι εγω να παταω κουμπακια καθε μερα? Αν δεν ενεργοποιησεις το κλιμα, οι ενδειξεις θα φαινονται καθε μερα πανω αριστερα και δεξια..!!

Πολύ σωστή σκέψη ! Το έχουμε ξαναπεί αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε σε ποιο κανάλι βρίσκεται η θερμοκρασία λαδιού για το 6άρι ... είτε μέσω vag com κάποιος θα πρέπει να το ελέγξει κανάλι - κανάλι , είτε μέσω της mfd και climatronic πάλι κανάλι-κανάλι μεχρι να βρει την ιδια θερμοκρασια ... και να μας πει σε ποιο κανάλι εμφανίζει την θερμοκρασία λαδιού το climatronic στο mk6 ... :pardon:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή σκέψη ! Το έχουμε ξαναπεί αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε σε ποιο κανάλι βρίσκεται η θερμοκρασία λαδιού για το 6άρι ... είτε μέσω vag com κάποιος θα πρέπει να το ελέγξει κανάλι - κανάλι , είτε μέσω της mfd και climatronic πάλι κανάλι-κανάλι μεχρι να βρει την ιδια θερμοκρασια ... και να μας πει σε ποιο κανάλι εμφανίζει την θερμοκρασία λαδιού το climatronic στο mk6 ... :pardon:

Από το στόμα σου και στου κατόχου του Vag-com το αυτί. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγω να σας πω τι κανω σχετικα με το ζεσταμα λαδιου.....μπακαλιστικο αλλα πολυ πολυ safe!

Ξεκιναω απο το σπιτι.....δεν εχει να κανει με καμια ενδειξη θερμοκρασιας.....

Το κιβωτιο εινια σφιχτο...βλεπετε η βαλβολινη ειναι χοντρη....ή εστω χοντροτερη απο το λαδι!

Οταν οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται με σαφηνεια και με μαλακο κυριως μιλαω για τις μικρες αλλαγες τοτε ειμαι σιγουρος και για την θερμοκρασια νερου και λαδιου οτι ειναι σε κανονικο επιπεδο!

Link to comment
Share on other sites

Εγω να σας πω τι κανω σχετικα με το ζεσταμα λαδιου.....μπακαλιστικο αλλα πολυ πολυ safe!

Ξεκιναω απο το σπιτι.....δεν εχει να κανει με καμια ενδειξη θερμοκρασιας.....

Το κιβωτιο εινια σφιχτο...βλεπετε η βαλβολινη ειναι χοντρη....ή εστω χοντροτερη απο το λαδι!

Οταν οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται με σαφηνεια και με μαλακο κυριως μιλαω για τις μικρες αλλαγες τοτε ειμαι σιγουρος και για την θερμοκρασια νερου και λαδιου οτι ειναι σε κανονικο επιπεδο!

Τι σχεση εχουν οι βαλβολινες με το λαδι του κινητηρα??

Link to comment
Share on other sites

Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513

Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται....

Δεν καταλαβα τιποτα...και δεν εχω και Navi. Eνα Κινεζικο εχω παραγγειλει το οποιο δεν ξερω αν θα ερθει κι'ολας (γ@μω τα τ@χυδρομεια μου)

Υπαρχει τροπος να φαινεται αλλου? (στο καντραν?)

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχουν οι βαλβολινες με το λαδι του κινητηρα??

Λαθος το καταλαβες....

Εννοω αν φτασουμε στο επιπεδο να ζεσταθουν οι βαλβολινες σιγουρα εχει ερθει και το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας.

Αν θελεις,παντα το λαδι ζεστενεται γρηγοροτερα απο τις βαλβολινες υπο κανονικες συνθηκες!

Link to comment
Share on other sites

στο golf 5 στο κρυφο μενου δεν υπαρχει η θερμοκρασια λαδιου???

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε!

Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! closedeyes.gif

Edited by vaio969
Link to comment
Share on other sites

στο golf 5 στο κρυφο μενου δεν υπαρχει η θερμοκρασια λαδιου???

Φιλε μου τι να σου πω;Εχω δει στο ιντερνετ ενα καρο ερμηνειες για το τι δειχνουν τα νουμερα του κρυφου μενου.Καθεμια και με διαφορετικη προσεγγιση.Το 19 παντως σιγουρα ειναι η ταχυτητα, σε αυτο συμφωνουν.Θυμαμαι σε ενα λινκ που ειχα κοιταξει, ανεφερε ως το 15.0 οτι εδειχνε θερμοκρασια λαδιου.Μπες στο 15 και αν πιστεψεις οτι η θερμοκρασια λαδιου ανεβαινει με τετοιο ρυθμο γραψε μου.Καποια αλλη θερμοκρασια δειχνει εκει.Αλλοι παλι λενε οτι στο κρυφο μενου δεν υπαρχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου κ με ενα γρηγορο ψαξιμο που εχω κανει εν κινησει και παρακολουθωντας το μενου απο τη στιγμη που ξεκινησα, τεινω να πιστεψω οτι οντως δεν υπαρχει τετοια ενδειξη.Δεν υπαρχει καποια τιμη σε αυτο το μενου που να εξομειωνει με ικανοποιητικο τροπο την θερμοκρασια λαδιου και τον τροπο που ανεβαινει.Προ δυο ημερων με εξωτερικη θερμοκρασια περιπου 15 βαθμων σε αυτο το "καναλι" 15.0 ειδα μολις εβαλα μπρος αρχικη τιμη 60.Οτι ναναι....

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε!

Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! closedeyes.gif

Πολυ σωστο αυτο που λες αλλα αλλο ειναι να εχεις ενδειξη λαδιου εργοστασιακα στο ταμπλο και αλλο να βαλεις ενα οπως το ειπε πολυ σωστα ενας καγκουρομετρο στην κολωνα.Ασχετο ο εγκεφαλος ανεσης ποσο εχει για να δειχνει την θερμοκρασια?Η απαντηση να περιεχει και λιγη σαλτσα για να μην μου ερθει αποτομο.Ευχαριστω! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε!

Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! closedeyes.gif

+10000000......αλλα οχι στο κολωνακι!!!καπου πιο διακριτικα!

Link to comment
Share on other sites

img0785n.jpg

Θεσεις ενα σωρο υπαρχουν! Αλλη μια ειναι και στον αριστερο αεραγωγο!

Link to comment
Share on other sites

img0785n.jpg

Θεσεις ενα σωρο υπαρχουν! Αλλη μια ειναι και στον αριστερο αεραγωγο!

Πολυ ωραια δουλεια. Μπραβο. Εγω θελω να βαλω μπαρομετρο και πυρομετρο στον κεντρικο αεραγωγο. Μπορεις να μου πεις με π.μ. ποσο σου κοστισε??

Edited by simon-tsi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.