Panosz Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 Η φωτο αυτη ειναι απο το δικο σου αμαξι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Εκτός από την πολύ χρήσιμη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, άντε και κανένα μπαρόμετρο, τι ακριβώς μπορεί να χρειάζεται να μετρήσεις σε ένα σύγχρονο αμάξι ώστε να έχεις 5 οργανάκια??? Εντυπωσιακότατο είναι και πολύ καλή δουλειά, αλλά τι κάνει το καθένα? Θερμοκρασία και πίεση λαδιού, μπαρόμετρο, λάμδα και πυρόμετρο? Ή μήπως κανά πιο ψαγμένο όπως θερμοκρασία DSG? Πάντως σε ένα σύγχρονο αμάξι το μόνο 100% χρήσιμο είναι όπως προείπα η ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, άααντε το πολύ το μπαρόμετρο (για λόγους διάγνωσης κυρίως). Τα υπόλοιπα, πίεση λαδιού, λάμδα και θερμοκρασία καυσαερίων, παρακολουθούνται αποτελεσματικότατα από το ίδιο το αυτοκίνητο, ακόμα και η θερμοκρασία του DSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Η φωτο αυτη ειναι απο το δικο σου αμαξι?? Ακριβως φιλε μου.Ειναι απο το δικο μου αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Εκτός από την πολύ χρήσιμη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, άντε και κανένα μπαρόμετρο, τι ακριβώς μπορεί να χρειάζεται να μετρήσεις σε ένα σύγχρονο αμάξι ώστε να έχεις 5 οργανάκια??? Εντυπωσιακότατο είναι και πολύ καλή δουλειά, αλλά τι κάνει το καθένα? Θερμοκρασία και πίεση λαδιού, μπαρόμετρο, λάμδα και πυρόμετρο? Ή μήπως κανά πιο ψαγμένο όπως θερμοκρασία DSG? Πάντως σε ένα σύγχρονο αμάξι το μόνο 100% χρήσιμο είναι όπως προείπα η ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, άααντε το πολύ το μπαρόμετρο (για λόγους διάγνωσης κυρίως). Τα υπόλοιπα, πίεση λαδιού, λάμδα και θερμοκρασία καυσαερίων, παρακολουθούνται αποτελεσματικότατα από το ίδιο το αυτοκίνητο, ακόμα και η θερμοκρασία του DSG. Τιποτα δεν ειναι απαραιτητο εαν δεν ειναι βελτιωμενο το αμαξι. Εαν ομως ειναι στην τσιτα απο βελτιωσεις, πιεσεις τουρμπινας κ.λ.π. καλο ειναι να υπαρχουν αυτα τα οργανακια για τα ξερεις τι σου γινεται και να εχεις τον πληρη ελεγχο στα ματια σου πριν αρχισουν να αναβουν λαμπακια και μπαινει σε safe mode το αμαξι σε πιεστικες συνθηκες οδηγησης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Δεν καταλαβα τιποτα...και δεν εχω και Navi. Eνα Κινεζικο εχω παραγγειλει το οποιο δεν ξερω αν θα ερθει κι'ολας (γ@μω τα τ@χυδρομεια μου) Υπαρχει τροπος να φαινεται αλλου? (στο καντραν?) Δεν ειναι αναγκη να εχεις οθονη αφης... Με το rcd-310 που εχεις, φαινονται ολα μια χαρα.... Με λιγα λογια.. Οπως θα εχεις καταλαβει, το κλιμα συνδεεται με το ραδιοφωνο.. Η καθε αλλαγη στο κλιμα, προβαλεται στο ραδιοφωνο.. Με καποιους συνδιασμους κουμπιων στο κλιμα, μπορεις να μπεις στο λεγομενο "κρυφο μενου".. Το κρυφο μενου, εχεις διαφορες ενδειξεις, οι οποιες ερχονται κατευθειαν απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου..!! Εχει ενδειξεις για θερ/σια λαδιων, πιεση λαδιων, θερ/σια εισαγωγης, θερ/σια εξαγωγης και αλλα πολλα... Το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να πατησεις τον συνδιασμο των κουμπιων στο κλιμα, ωστε να μπεις στο κρυφο μενου.. Υστερα βρισκεις απο το νετ τη λιστα με των κωδικων και το τι κανει ο καθενας... Οταν βαλεις το κινεζικο ομως, τα ξεχνας ολα αυτα, γιατι δεν συνεργαζεται με τον κλιματισμο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 Τιποτα δεν ειναι απαραιτητο εαν δεν ειναι βελτιωμενο το αμαξι. Εαν ομως ειναι στην τσιτα απο βελτιωσεις, πιεσεις τουρμπινας κ.λ.π. καλο ειναι να υπαρχουν αυτα τα οργανακια για τα ξερεις τι σου γινεται και να εχεις τον πληρη ελεγχο στα ματια σου πριν αρχισουν να αναβουν λαμπακια και μπαινει σε safe mode το αμαξι σε πιεστικες συνθηκες οδηγησης! Eιμαι 100% μαζι σου...δεν νοειται βελτιωμενο αμαξι χωρις να εχεις προσβαση σε μερικα βασικα νουμερα , ωστε να ξερεις καθε στιγμη αν δουλευει σωστα (και να καταλαβαινεις και πως δουλευει το αμαξι σου). Χωρις να θελω ομως να σε προσβαλω , περα απο την λειτουργικοτητα ο αριθμος των οργανων στο εσωτερικο σου ειναι υπερβολικος...αισθητικα ειναι υπερβολη. Δεν ειναι αναγκη να εχεις οθονη αφης... Με το rcd-310 που εχεις, φαινονται ολα μια χαρα.... Οταν βαλεις το κινεζικο ομως, τα ξεχνας ολα αυτα, γιατι δεν συνεργαζεται με τον κλιματισμο.... Δεν δειχνει τιποτα...το εκανα σημερα και το ραδιοφωνο δεν εδειχνε απολυτως τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Δεν ειναι αναγκη να εχεις οθονη αφης... Με το rcd-310 που εχεις, φαινονται ολα μια χαρα.... Με λιγα λογια.. Οπως θα εχεις καταλαβει, το κλιμα συνδεεται με το ραδιοφωνο.. Η καθε αλλαγη στο κλιμα, προβαλεται στο ραδιοφωνο.. Με καποιους συνδιασμους κουμπιων στο κλιμα, μπορεις να μπεις στο λεγομενο "κρυφο μενου".. Το κρυφο μενου, εχεις διαφορες ενδειξεις, οι οποιες ερχονται κατευθειαν απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου..!! Εχει ενδειξεις για θερ/σια λαδιων, πιεση λαδιων, θερ/σια εισαγωγης, θερ/σια εξαγωγης και αλλα πολλα... Το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να πατησεις τον συνδιασμο των κουμπιων στο κλιμα, ωστε να μπεις στο κρυφο μενου.. Υστερα βρισκεις απο το νετ τη λιστα με των κωδικων και το τι κανει ο καθενας... Οταν βαλεις το κινεζικο ομως, τα ξεχνας ολα αυτα, γιατι δεν συνεργαζεται με τον κλιματισμο.... Στο νετ θα βρει πολλες ερμηνειες περι του κρυφου μενου που δε συμπιπτουν σε ολα.Με λιγα λογια θα μπερδευτει.Οσο για τη θερμοκρασια λαδιου, αμφιβαλλω αν υπαρχει τετοια ενδειξη.Το εχω ψαξει και δεν τη βρηκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 kana neo??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 (edited) kana neo??? Εφόσον στο 5αρι σου εχεις τη μεγάλη οθόνη μπορείς να βάλεις αυτό το "κουτάκι" της kufatec που σου βγάζει αρκετές ενδείξεις στην mfd χωρίς και να περνας σωληνάκια κλπ κλπ αλλά δεν κάνει για 6αρι δυστυχώς γιατί ειναι μονο για κόκκινη mfd, λογικά κάποια στιγμή θα βγει και για λευκή! Επίσης ειναι αρκετά οικονομικό, εγω το πήρα 155 με μεταφορικά απο ebay... Δες εδώ που εχω φωτό απο το δικό μου που το πέρασα πριν λίγες μέρες πως φαίνονται οι ενδείξεις Off Topic Τελικά με το launch control τι έγινε, δούλεψε;; Edited November 10, 2010 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted November 10, 2010 Author Report Share Posted November 10, 2010 Φοβερο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 Φοβερο!!!! όντως είναι καλό!! Κατα τύχη το πέτυχα και γω αλλά αυτό που μου άρεσε κυρίως είναι οτι δεν θέλει κανενός είδους τροποποίηση ή άλλη φασαρία τεσπα για να μπει, απλά κουμπώνει στη φύσα του ραδιοφώνου και τέλος (υπάρχει αρκετός χώρος για να κρυφτεί πίσω απο τα χειριστήρια του κλιματισμου) Επίσης δεν γεμίζει οργανα το αυτοκίνητο, δεν θα μου αρεσε κατι τέτοιο προσωπικά... Πάντως και η θερμοκρασία νερού έχει μεγάλη απόκλιση απο τη βελόνα οπως μου επιβεβαίωσε και το παιδί που μου το πέρασε. Στο ζέσταμα, οταν δειχνει 90, η ψηφιακή ένδειξη δείχνει 75-78 ποτέ παραπάνω! (στη μια φωτό φαίνεται καποια απόκλιση) Μου είπε δε οτι για να ξεκολήσει απο τους 90 πρέπει να περάσει η πραγματική θερμοκρασία τους 102c!!!!! Το κάνουν λέει για να μην τρομοκρατούνται οι ασχετοι οδηγοί, λες και υπάρχει αυτοκίνητο που κρατάει καρφωμένο 90c νερό αιωνίως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARKO Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Ναι φιλε Speedy, αλλα δεν ειμαστε ολοι υποχρεωμενοι να εχουμε την οθονη αυτη...και αφου μας πουλανε τουρμπομοτερ , θα πρεπει να τα εχουν απο τον στανταρ εξοπλισμο , ενημερωμενα με εργαλεια/ενδειξεις που θα μας επιτρεπουν την σωστη παρακολουθηση της λειτουργιας & συντηρησης του αυτοκινητου. Τες πα...βλεπω οτι θα πρεπει να βαλω οργανακι (μην γελατε...μπορει να εχω το 1.2 αλλα ειμαι ψειρας με τα αμαξια μου, θελω να ειναι σε τελεια κατασταση). Εχετε καμια ιδεα ωστε να μην καγκουρεψω το εσωτερικο? Μηπως με Vagcom μπορει να ξεκλειδωθει και να μου το βγαζει στην οθονη? Αυτα... (ολο ερωτησεις ειμαι , εεε??) Παιδια , ξερει να απαντησει κανεις το παρακατω για την θερμοκρασια λαδιου? παιδια επηδει το εψαξα στη καρεντα με τους τεχνικους συμβουλους που εχουν η απαντηση ηταν οτι οσα δεν το εχουν δεν μπορει να μπει εκτος και αλαξεις το ταμπλο!!!!!!!!!!!!ακουσον ακουσον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 (edited) παιδια επηδει το εψαξα στη καρεντα με τους τεχνικους συμβουλους που εχουν η απαντηση ηταν οτι οσα δεν το εχουν δεν μπορει να μπει εκτος και αλαξεις το ταμπλο!!!!!!!!!!!!ακουσον ακουσον Σύντομα θα έχω νεα για το θέμα. Edited November 12, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted November 13, 2010 Author Report Share Posted November 13, 2010 Πάντως και η θερμοκρασία νερού έχει μεγάλη απόκλιση απο τη βελόνα οπως μου επιβεβαίωσε και το παιδί που μου το πέρασε. Στο ζέσταμα, οταν δειχνει 90, η ψηφιακή ένδειξη δείχνει 75-78 ποτέ παραπάνω! (στη μια φωτό φαίνεται καποια απόκλιση) Μου είπε δε οτι για να ξεκολήσει απο τους 90 πρέπει να περάσει η πραγματική θερμοκρασία τους 102c!!!!! Το κάνουν λέει για να μην τρομοκρατούνται οι ασχετοι οδηγοί, λες και υπάρχει αυτοκίνητο που κρατάει καρφωμένο 90c νερό αιωνίως ο Σε κανενα αυτοκινητο και κανενα μοτερ η βελονα να μεταβαλεται συνεχεια. Αν ειχες λαπτοπ να κανεις datalog την ωρα που οδηγεις θα παρατηρησεις οτι οι θερμοκρασιες λαδιου & νερου μεταβαλονται καθε 5 δευτερολεπτα αναλογα με τις συνθηκες οδηγησης. Και δεν αλλαζουν γραμμικα επισης... Καθοτι δεν εχει καμια χρηστικοτητα για τον μεσο οδηγο να βλεπει μια βελοντα που δουλευει σαν ταχυμετρο , μειωνουν την ευαισθησια της βελονας ωστε να βλεπουμε αυτο που πρεπει να βλεπουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 ο Σε κανενα αυτοκινητο και κανενα μοτερ η βελονα να μεταβαλεται συνεχεια. Αν ειχες λαπτοπ να κανεις datalog την ωρα που οδηγεις θα παρατηρησεις οτι οι θερμοκρασιες λαδιου & νερου μεταβαλονται καθε 5 δευτερολεπτα αναλογα με τις συνθηκες οδηγησης. Και δεν αλλαζουν γραμμικα επισης... Καθοτι δεν εχει καμια χρηστικοτητα για τον μεσο οδηγο να βλεπει μια βελοντα που δουλευει σαν ταχυμετρο , μειωνουν την ευαισθησια της βελονας ωστε να βλεπουμε αυτο που πρεπει να βλεπουμε. Στο megane που εχω μια χαρά ανεβοκατεβαίνει ο δείκτης συνεχώς (δεν πάει βέβαια και σαν στροφόμετρο!!) και δεν μπορώ να πω οτι με αποπροσανατολίζει ισα ισα ξέρω αν έχω 95 ή 100 βαθμούς νερό ή 85. Μπορεί να είναι "άχρηστη" πληροφορία αλλά πάντως εμένα συνεχίζει να μου τη δίνει το μονίμως 90 Και καλά οταν φτάσει 90, μεχρι να φτάσει (υποτίθεται) εκεί δεν βλέπω το λόγο να μην δείχνει κανονικά την άνοδο της θερμοκρασίας αλλά να προσθέτει 15c πάνω απο την πραγματικη!! Anyway, λεπτομέρειες θα μου πεις αλλά κουβέντα να γίνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...